اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا– 30 سپتامبر 2105





    طلا با کاهش تا 1111.58$ در روز 30 سپتامبر، به ریزش کوتاه مدت خود ادامه داد. بهترین ارزیابی ما این است که موج (ii) مینوت یا در کف 30 سپتامبر به پایان رسیده است یا این کار را طی ساعتهای پیش رو با یک نزول کوچک تا تقریبا 1106.50$ انجام دهد. این بدان معناست که موج (iii) صعودی در شرف آغاز است. نمودار چهارساعته نشان می دهد که موج (ii) 78.6% از موج (i) را ریتریس کرده است، که این نسخه کوچکتری از موج 2 مینور است، که 78.6% از موج 2 را ریتریس کرده است. با اینحال، حرکات جانبی قیمت بطور خالص برای یک ماه و نیم گذشته یک سری از امواج اول دوم می باد که بایستی منجر به قویترین پیشروی طلا از کف ماه جولای در 1077.25$ گردد. دلیل رسیدن ما به این نتیجه آن است که هر کدام از این امواج پیش رونده از ماه جولای به این سو بعنوان یک "پنج موجی" اتفاق افتاده است، و هرکدام از امواج نزولی در قالب امواج فرعی "سه موجی" تشکیل شده است. بطور فصلی، دو هفته ابتدایی از ماه اکتبر تمایل به اجرای یک گرایش مثبت برای قیمت طلا وجود دارد، که از پیام منتقل شده توسط ساختار موج حمایت می کند. موج (iii) باید قیمت طلا را در قالب پنج موج به بعد از 1200.00$ ببرد. کف موج 2 در 1098.45$ نیم تواند شکسته شود یا اینکه ساختار دیگری در حال اتفاق افتادن است، ساختار دیگری غیر از یک سری از امواج اول و دوم صعودی. یک شکست در این کف چشم انداز ما را خنثی خواهد نمود.

    نظر


    • نقره – 30 سپتامبر 2015



      ساختار کوتاه مدت نقره برای تفاسیر مختلف همچنان باز است.همانطور که در نمودار نشان داده شده است، قیمت در حال کاهش تا خط روند کوتاه مدتی متصل کننده کف های حاضر در 13.96$ (26 آگوست) و در 14.27$ (15 سپتامبر) می باشد. هماطنور که روز دوشنبه عنوان شد، اگر نقره از 15.48$عبور کند، همچنانکه یک رالی برای موج سوم در جریان می باشد، مورد صعودی جای پای خود را مستحکم و پایددار خواهد نمود. تا آن زمان، در کوتاه مدت چشم انداز ما خنثی و بدون جهتگیری خاصی است.

      نظر


      • طلا– 2 اکتبر 2105





        طلا موج صعودی بعدی خود را در شروع کرده است. قیمت روز جمعه با رالی 37 دلاری از کف بین روزی تا سقف به بالا جهش کرد. میخواهیم درجه پیشروی حال حاضر طلا را به درجه "مینوت"، که احتمالا بهترین بازتاب مقیاس جاری است ارتقا دهیم. افزایش روز جمعه موج موج (i) مینوت از موج iii مینوت (در دایره) است. موج iii (در دایره) باید طلا را پیش از آنکه قطع شود تا 1200$، یا بالاتر، بالا ببرد. پیشروی روز 2 اکتبر تند و تیز است اما رالی طلا باید در واقع به مجرد اینکه قیمت مقاومت خط روند، نشان داده شده در نمودار روزانه را در هم شکست، شتاب بگیرد. همچنانکه رالی به بالا صعود می کند، مراقب شاخص تمایلات بزرگی باشید که به سمت طلا در حرکت است، بهمراه داستانهای خبری که در نهایت "برگشت طلا" را اعلام می کند. کف 1104.50$ روز جمعه کیلیدی برای ساختار موج و مورد صعودی است: این کف باید دست نخورده باقی بماند.

        نظر


        • نقره – 30 سپتامبر 2015



          پس از نوسان و درگیری با خط روند حمایتی برای سه روز متوالی، نقره به این فکر افتاد که مورد صعودی بسیار بجا بوده است، پس شروع به افزایش کرد. قیمت روز جمعه تقریبا 5% صعود کرد، که نشان دهنده این است که موج بعدی از پیشروی در راه است. هدف کوتاه مدت بعدی 16.00% را در بر می گیرد اما، بر اساس ساختار موج طلا، پتانسیل صعود نقره بنظر بزرگتر است. کف 14.38$ روز جمعه برای پتانسیل صعود حیاتی است. مادامیکه این کف دست نخورده باقی بماند، پیشروی نقره جای پای مستحکمی در اختیار خواهد داشت.

          نظر


          • طلا– 5 اکتبر 2105







            طلا روز 5 اکتبر کمی پولبک کرد اما مورد صعودی همچنان دست نخورده باقی می ماند. موج ii مینوت (در دایره) از موج 3 مینور روز جمعه (2 اکتبر) در 1104.50$ آغاز شده است و بایستی قیمت طلا را پیش از ۀتکه قطع شود تا 1200$ یا بالای آن ببرد. گزارش اخیر COT نشان می دهد مدیران سرمایه در پایین ترین مقدار موجود در محدوده تاریخی شان در رابطه با تعداد خالص خرید قراردادهای فیوچرز و آپشنی که در اختیار دارند باقی مانده اند (نمودار هفتگی را ببینید). این گروه نوعا در سمت اشتباه برگشت روندهای قابل توجه در طلا به دام می افتند و سپس باید پوزیشن های خود را cover کنند که به تقویت رالی یا کاهش قیمت کمک می کند. ما مشکوکیم که با گذشت زمان طلا نزدیک به پایان موج (C) میانی باشد، و در آن زمان مدیران سرمایه به شدت اندازه پوزیشن های خالص خریدشان را افزایش خواهند داد. کف 1104.50$ روز جمعه (2 اکتبر) نقطه ای کلیدی برای ساختار کوتاه مدت موج است: این قیمت باید دست نخورده باقی بماند.

            نظر


            • نقره – 5 اکتبر 2015



              نقره روز 5 اکتبر با حرکت بین روزی تا 15.74$ با قدرت به بالاتر صعود کرد. قیمت هنوز کمی پایین تر از هدف اولیه ما می باشد که قیمت 16.00$ را در بر می گیرد. اما طبق آنچه مورد ما در عرصه فلزات گرانبها برای اواخر بوده است، واگرایی کوچکی در فشار صعودی روز 5 اکتبر وجود دارد. از آنجاییکه این فلز زرد زیر سقف 1157.07$ در 24 سپتامبر باقی می ماند، طلا رالی نقره را تایید نکرد. بهترین ارزیابی ما این است که طلا در نهایت رالی نقره، که هر دو فلز را در یک پیشروی بزرگتر و بلندمدت تر در یک راستا قرار خواهد داد تایید خواهد نمود. اگر پولبک کوتاه مدتی وجود داشته باشد ناحیه وسیعی از حمایت برای نقره وحود دارد. این محدوده 14.64$-15.06$ است. قیمت باید در یا بالای این ناحیه، که چشم انداز صعودی نقره را در خط مقدم این حرکت حفظ خواهد نمود باقی بماند.

              نظر


              • طلا– 7 اکتبر 2105



                طلا تا خط روند نزولی نشان داده شده در نمودار روزانه فوق برگشته است. از آنجاییکه هیچ رالی طلا قادر به نفود به طرف دیگر آن نبود، این خط از ماه می نقش مقاومت را بازی کرده است. این تخصیص نام برای رالی حال حاضر بعنوان موج iii مینوت (در دایره) از موج 3 مینور به این معنیست که طلا این بار در حرکت به آن سوی این خط موفق خواهد بود. همانطور که عنوان کردیم، این موج از پیشروی باید طلا را تا 1200$ یا بالاتر ببرد. عدم موفقیت در غلبه بر سطح مقاومت نتیجه آن نزول طلا به دلیل خواهد بود. اول اینکه، این پنجمین بار خواهد بود که طلا، موفق شکست نشده است، نشانه ای که ضعف اساسی در روند را بنمایش می گذارد. و دلیل دوم اینکه، این عدم موفقیت واگرایی بین طلا، که زیر سقف 24 سپتامبر (1157.07$) قرار دارد، و نقره، که بخوبی به بالای سقف معادل طلا رالی کرده است را دست نخورده باقی خواهد گذاشت. بنابراین وضعیت ما درباره طلا صعودی باقی می ماند و یک فشار ادامه دارد قدرتمند صعودی را برآورد می کنیم. کف 1104.50$ جمعه قبل سطح کلیدی برای ساختار موج باقی می ماند. این کف باید دست نخورده باقی بماند.
                ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 10-10-2015, 04:36 PM

                نظر


                • نقره – 7 اکتبر 2015



                  نقره روز 7 اکتبر وقتی قیمت بین روزی تا 16.14$ فشار صعودی وارد آورد تا هدف اولیه ما حرکت کرد. نقره برای چهارمین روز متوالی بالاتر بسته شد و هدف کوتاه مدت بعدی درست بالای انتظار بازار در ناحیه 16.35$-16.51$ قرار دارد. سطح بالای این محدوده از این نظر با اهمیت است که یک close قدرتمند و مستحکم بالای این سطح رالی از کف 13.96$ در 26 آگوست را بزرگتر از رالی قبلی از 15.27$ (11 مارس) تا 17.82$ (18 می) خواهد نمود. این گواه دیگری به مورد صعودی ما خواهد افزود و نشاندهنده این است که یک پیشروی ادامه دار تا بالای 18.52$ در جریان بوده است. حمایت کوتاه مدت در ناحیه 15.05$-15.50$ قرار دارد و هرگونه پولبک که ممکن است توسعه یابد باید توسط این محدوده محدود شود.

                  نظر


                  • طلا– 9 اکتبر 2105



                    طلا روز 9 اکتبر با عبور از سقف 1157.07$ در 24 سپتامبر تا 1160.04$ صعود کرد. توجه فرمایید که close 9 اکتبر بالای خط روند نزولی نشان داده شده روی چارت قرار دارد. این را رفتار صعودی می نامند. ساختار موج هنوز هم به بهترین وجه ممکن بعنوان یک موج ایمپالس در حال توسعه از کف 1077.25$ در 24 جولای، که همان موج (C) میانی است نامگذاری شده است. موج 3 مینور از موج (C) میانی در 1098.45$ در 11 سپتامبر آغاز شده است. تفسیر این شیوه نامگذاری امواج این است که طلا هفته آتی با حرکت سریع تا هدف کوتاه مدت بعدی در نزدیکی 1200.00$ قدرتمندانه رالی خواهد نمود. یک سطح کلیدی برای ساختار موج 1104.50$ (2 اکتبر) باقی می ماند: این قیمت باید دست نخورده باقی بماند.

                    نظر


                    • نقره – 9 اکتبر 2015



                      سقف کوتاه مدت نقره عجالتا 16.17$ در روز چهارشنبه (7 اکتبر) است. قیمت پولبک خلاصه و جمع و جوری را تا سقف 15.38$ انجام داد و سپس روز 9 اکتبر کمی برگشت. تحلیل ما همچنان شاهد کاهش از سقف 18.52$ در 21 ژانویه تا کف 13.96$ در 26 آگوست بصورت سه موج، با نامگذاری "a-b-c" است. تفسیر این ساختار این است که قیمت نقره در نهایت به سمت سقف ماه ژانویه باز خواهد گشت. این پیشروی در 13.96$ آغاز شده است و توالی higher high ها و higher low ها پس از آن روند کوتاه مدت را صعودی مشخص می کند. هدف بعدی درست بالای انتظار بازار در ناحیه 16.35$-16.51$ باقی می ماند. اما، همانطور که عنوان شد، پتانسیل بیشتری برای صعود وجود دارد. یک کاهش به زیر کف موج (ii) در 14.38$ مورد صعودی را باطل خواهد نمود.

                      نظر


                      • طلا– 12 اکتبر 2105



                        طلا 12 اکتبر در بالاترین سطح خود در سه ماه گذشته از 13 جولای به این سو بسته شد (قیمت لحظه ای یا اسپات). روز دوشنبه دومین close متوالی بالای نقطه تلاقی خطوط روند نزولی را مشخص کرده است، یک خط از سقف موج (2) میانی در اکتبر 2012 و دیگری از سقف موج (A) میانی در 22 ژانویه سال جاری (خط بنفش رنگ). نامگذاری امواج پیشروی حال حاضر را بعنوان بخشی از موج iii مینوت (در دایره) از موج 3 مینور نشان می دهد و اینچنین طلا بایستی به رالی قدرتمندانه خود ادامه دهد. هدف کوتاه مدت بعدی سطح 1200.00$ را در بر می گیرد. با وجود فشار صعودی طلا در دو سسشن گذشته، نقره از آنجاییکه هنوز زمان جهشش به بالای 16.17$ در 7 اکتبر فرا نرسیده است حالا کمی از طلا رفتار تاخیری تری دارد. اما اگر پیش بینی تحلیلی کلی پیشروی فلزات گرانبها درست باشد، نقره باید بزودی این را تایید نماید. یک کاهش به زیر 1130$ در طلا منطبق بر نامگذاری امواج روی نمودارمان نخواهد بود و نشانگر چیزی غیر از آنچه ممکن است رد حال اتفاق افتاد باشد گردد.

                        نظر


                        • نقره – 12 اکتبر 2015



                          سقف کوتاه مدت نقره روز چهارشنبه (7 اکتبر) فعلا در قیمت 16.17$ باقی میماند. چیز کمی برای افزودن به تحلیل روز جمعه وجود دارد. ما هدف کوتاه مدت بعدی را دز ناحیه 16.35$-16.51 شناسایی کردیم، درست بالای قیمت جاری بازار. اما یک فشار صعودی در این محدوده بر اساس الگوی "a-b-c" نزولی از سقف 18.52$ در 21 ژانویه تا کف 13.96$ در 26 آگوست بایستی بخشی از یک پیشروی بزرگتر نقره باشد. این کاهش سه موجی نشان می دهد که نقره حداقل تا سقف تشکیل شده در اواخر ماه ژانویه حرکت خواهد نمود. یک کاهش به زیر کف موج (ii) در 14.38$ این مورد صعودی را باطل خواهد نمود.

                          نظر


                          • طلا– 14 اکتبر 2105



                            طلا به حرکت خود همراستا با پیش بینی ما ادامه می دهد. قیمت برای چهارمین روز متوالی بالاتر بسته شده است و حالا با افزایش روز 14 اکتبر تا 1190.18$ برای هفت روز از 9 روز است که صعودی می باشد. طلا به سرعت به هدف کوتاه مدت بعدی خود، که سطح 1200.00$ را در بر می گیرد نزدیک شده است. پس از آن، مقاومت خط روند در محدوده 1225$-1230$ وجود دارد. در نهایت با تایید طلا بواسطه پیشروی آن، هر دو فلز حالا با صعودی که هنوز مانده است تا تکمیل شود همراستا شده است. هرگونه پولبک کوتاه مدت که شاید توسعه یابد با حمایت 1151$ روبرو خواهد شد.

                            نظر


                            • نقره – 14 اکتبر 2015



                              نقره طی شب چهاردهم اکتبر یک تراکم در قالب موج چهارم از درجه کوچک را کامل کرده است. قیمت در قالب موج پنجم به بالای 16.17$ جهش نمود. احتمالات به سمت این مورد است که موج پنجم پیش از کامل شدن، احتمالا در کمترین حرکت خود به داخل محدوده 16.35$-16.51$ صعود خواهد کرد. نکته مهم این است که رالی امروز تا 16.20$ کل فشار صعودی را از کف 13.96$ در 26 آگوست تبدیل به یک الگوی ایمپالس نماید. این ساختار نشان می دهد که سپس حرکت بعدی روند در مقیاس بالاتر "صعودی" است، مطابق با پیش بینی ما برای قیمت بالاتر نقره در طول زمان می باشد. یک "پنج موجی" کامل از 13.96$ باید موج یک از یک پیشروی پنج موجی بزرگتر باشد. سطح کلیدی برای مود صعودی حالا 13.96$ است، که بایستی دست نخورده باقی بماند.

                              نظر


                              • طلا– 19 اکتبر 2105



                                طلا همانطور که با نامگذاری امواج در نمودار روزانه فوق مشخص شده است در موج iii مینوت (در دایره) از موج 3 مینور باقی می ماند. کاهش از سقف 1191.96$ روز پنج شنبه (165 اکتبر) باید بالغ بر ریتریسی جزیی از پیشروی باشد که در 1104.50$ در 2 اکتبر آغاز شده است. حمایت حال در ناحیه 1140$-1144$ قرار دارد و این محدوده بایستی جلوی هرگونه پولبک اضافی ه مممکن است اتفاق بیافتد را بگیرد. به مجرد اینکه طلا از 1200$ عبور کند، هدف کوتاه مدت بعدی در حدود 25$ بالاتر قرار دارد، در داخل محدوده محدوده 1225$-1230$. در نهایت، موج (C) میانی باید در قالب پنج موج پیش از آنکه کامل شود به بالای سقف موج (A) در 1307.40$ (22 ژانویه) حرکت کند.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X