اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 9 دسامبر 2015



    در موقعیت مشابه برای نقره، سقف 14.69$ روز دوشنبه ممکن است یک "پنج موجی صعودی" را کامل کرده باشد، بهمراه یک موج پنجم امتداد یافته. عقب نشینی حال حاضر قیمت باید موقعیت خود را بالای کف اخیر در 13.82$ (3 دسامبر) حفظ نموده و منجر به یک حرکت صعودی قدرتمند گردد. اگر نقره کف اخیر خود را بشکند، قیمت ممکن است پیش از تلاش برای برگشت به سمت بالا یک حرکت سریع به سمت 13.40$ داشته باشد.

    نظر


    • طلا– 10 دسامبر 2105



      شاخص تمایلات طلا مطابق با کاهش بزرگی که در حال پایان است باقی می ماند. چه کف 1046.20$ در 3 دسامبر کف موج 5 از (5) باشد و چه یک کف جدید دیگر پیش رو داشته باشیم، حرکت چند ماهه بعدی بایستی یک رالی قدرتمند باشد. همانند قبل، روند نقره همراستا با روند طلا باقی خواهد ماند.

      نظر


      • طلا و نقره– 11 دسامبر 2105





        فلزات گرانبها بطور مشابهی تقسیم شده اند. در حالیکه طلا موقعیت خود را بالای کفهای قیمتی اخیر خود حفظ کرده است، نقره 11 دسامبر تا یک کف جدید کاهش یافت. پتانسیل رالی بر جای خود باقیست، اما نقره مجبور به پیوستن دوباره به جریان صعود بهمراه یک حرکت برگشتی به بالای 14$ است.

        نظر


        • طلا – 14 دسامبر 2105





          کف 1046.20$ در 3 دسامبر در طلا همچنان نقطه آغاز برای آنچه باید یک رالی مهم باشد باقی می ماند. اگر این همان مورد باشد، رالی سه روزه تا سقف کوتاه مدت 4 دسامبر در 1089.21$ باید نخستین موج از بسیاری از امواج ایمپالس باشد. نمودار دوم کیفیت ایمپالسیو و نیز شکست خلاصه خط روند که از کف موج 1 تا کف موج 3 در 2 دسامبر حرکت می کند. طلا در حال حرکت برگشتی و سپس پرکردن آن با حرکات ریتریس بوده است، اما در نهایت باید تا به یک پیشروی قدرتمند تبدیل گردد. کف 2 دسامبر در 1046.20$ نبایستی شکسته شود. شکست این خط بطور واضحی معنی این را در بر خواهد داشت که موج 5 هنوز باتمام نرسیده است. تمایلات نزولی نشان می دهد، اگرچه که اگر این اتفاق نیافتاده باشد، قیمت باید باندازه کافی زود کاهش یابد.

          نظر


          • نقره – 14 دسامبر 2015



            عجالتا، نقره بازدهی مثبت طلا با یک کاهش تا یک کف جدید و یک close در روز 14 دسامبر در 13.76$ را نادیده گرفته است. اما نقره بایستی بالای 13.40$ موقعیت خود را حفظ نموده و مطابق با رالی در طلا حرکت نماید.

            نظر


            • نقره – 16 دسامبر 2015



              کف 13.62$ در نقره در روز دوشنبه (14 دسامبر) توسط طلا، که کف قیمتی خود را در 3 دسامبر تشکیل دده است مورد تایید قرار نگرفت. واگرایی های بین بازاری استاندارد بین دو فلز در برگشت روندها مرسوم است. نقره روز 16 دسامبرحرکت رالی تندی کرد که باید آغاز یک پیشروی چندین ماهه مشابه طلا باشد.

              نظر


              • طلا – 21 دسامبر 2105





                طلا از آنجایی که رالی توسعه خواهد یافت به کار زیر ساخت سازی خود ادامه می دهد. چشم انداز تمایلات همچنان حد بالایی از بدبینی را نشان می دهد، که مطابق با یک رالی می باشد که در حال آغاز است. برای مثال، تازه ترین گزارش COT نشان می دهد که مدیران سرمایه در سطح بی سابقه ای از تعداد قراردادهای خالص فروش در فیوچرز طلا قرار دارند. آنها شرط بندی های خود درباره اینکه طلا به کاهش خود از سطوح جاری ادامه خواهد داد، تا حد بالای بی سابقه ای از زمانی که این گروه از سرمایه گذاران نخستین بار در سال 2006 توسط CFTC شناسایی شدند رسانده اند. این گروه از سرمایه گذارانتمایل به گرفتار شدن در پوزیشن های افراطی در برگشت روندها دارند. حد بالایی بی سابقه مطابق با نقطه آغاز پیشروی بزرگ می باشد، مانند یک رالی از درجه ابتدایی، که دلالت بر یک پیشروی چندین ماهه دارد. برای کوتاه مدت، پیش بینی ما از روز جمعه به این سو بدون تغییر است: طلا این هفته باید به سرعت به بالای 1089.21$ صعود کند. اگر پیشروی حال حاضر موج iii مینوت (در دایره) باشد، کف هفته گذشته در 1047.59$ (17 دسامبر) طبق نامگذاری نشان داده شده روی نمودار روزانه، دست نخورده باقی خواهد ماند.

                نظر


                • نقره – 21 دسامبر 2015



                  نقره، کم و بیش، همراه با طلا رالی خواهد نمود. به مجرد اینکه "شکست" به بالای 14.69$ اتفاق بیافتد، نقره به سرعت بایستی تا 15.34$-15.84$ که یک محدوده هدف کوتاه مدت است پیشروی نماید. پتانسیل صعودی بزرگتر بر جای خود باقیست. حمایت همچنان سطح 13.29$ را در بر می گیرد.

                  نظر


                  • طلا – 23 دسامبر 2105


                    ما صبورانه منتظریم تا طلا به بالای 1089.21$، یعنی سقف موج i (در دایره) رالی نماید. این فشار صعودی از موردی که طلا طی آن یک کف قدرتمند و مستحکم را در 1047.9$ (17 دسامبر)، که طی آن یک رالی از درجه ابتدایی در حال آغاز است تشکیل داد حمایت می کند. هرچقدر زمان بیشتری بطول بیانجامد تا قیمت به بالای این سقف رالی نماید، ما را بیشتر نگران این خواهد نمود که قیمت موج (5) از A (در دایره) نزولی را کامل کرده است. در کوتاه مدت، پولبک امروز 38.2% از رالی قبلی را ریتریس کرده است، که درصد ریتریسی نوعی می باشد. طلا می تواند پیش از آغاز دوباره فشار صعودی در محدوده 1060$-1064$ حرکت نزولی انجام دهد، اما الزامی برای انجام این حرکت وجود ندارد. یک close زیر 1054$ احتمالات را برای اینکه یک پیشروی از درجه پایین تر پیش از این آغاز شده است کاهش خواهد داد.

                    نظر


                    • نقره – 23 دسامبر 2015



                      به مجرد اینکه نقره به بالای 14.69$ صعود نماید، این پیشروی باید به سرعت قیمت را تا ناحیه 15.34$-15.84$، که یک محدوده هدف کوتاه مدت است خواهد برد. پتانسیل بسیار بزرگتری برای صعود وجود دارد. حمایت همچنان سطح 13.29$ را در بر می گیرد.

                      نظر


                      • طلا – 23 دسامبر 2105




                        طلا طی سه هفته گذشته به حرکت جانبی خود ادامه داد. یک رالی قدرتمند به بالای 1089.21$ (4 دسامبر) گواه ارزشمندی به مورد صعودی که یک پیشروی بزرگتر و طولانی تر در کف 1046.20$ در 3 دسامبر آغاز شده بود می افزاید. همانطور که حالا مشخص است، حرکت جانبی بازار از اوایل دسامبر به این سو گزینه دیگری ایجاد می کند که حال ما باید به دقت آن را زیر نظر بگیریم. این امکان وجود دارد که قیمت در حال ترسیم یک مثلث باشد، که در کف 3 دسامبر آغاز شده است. مثلث ها پیرو موج نهایی در یک توالی موج الیوت می آیند، بنابراین اگر یک مثلث در حال توسعه باشد، ما می دانیم که حرکت بعدی حرکت نهایی الگو خواهد بود. همانطور با خط Alt. در پایین نمودار 4 ساعته نشان داده شده است، کاهش 28 دسامبر موج "d" خواهد بود، بهمراه یک حرکت نوسان صعودی دیگر پیش از کامل کردن موج "e". بعد از آن، طلا با فشاری به سمت پایین و تا یک کف جدید برای تکمیل نمودن توالی و ثبت یک کف از درجه ابتدایی حرکت خواهد نمود. یک فشار صعودی به بالای 1089.21$ به ما این اجازه را خواهد داد تا این گزینه را از همانهایی که زیر نظر داریم خارج نماییم همانطور که قبلا درباره اش صحبت کرده ایم، داده های هفتگی COT پوزیشن های نامتقارن و نامتعادل آپشن و فیوچرز را توسط LS ها، تجاری ها و مدیران سرمایه نشان می دهد. ترکیب حال حاضر مطابق با آغاز یک رالی برای طلا باقی می ماند.

                        نظر


                        • نقره – 24 دسامبر 2015



                          نقره با تشکیل یک کف بین روزی در 13.85$ در کل سسشن روز 28 دسامبر کاهش یافت. کاهش روز 28 دسامبر باید یک موج دوم از درجه کوچک باشد که حاکی از یک رالی تند پیش رو می باشد. همانند قبل، به مجرد اینکه قیمت به بالای 14.69$ صعود نماید، پیشروی باید به سرعت تا 15.34$-15.84$ که محدوده هدف کوتاه مدت است حرکت نماید. گزینه دیگر مشابه طلا است. نقره ممکن است در حال ترسیم یک مثلث باشد، که در این مورد یک مثلث بازشونده یا نزولی خواهد بود. این الگو حاکی از این است که یک فشار نزولی دیگر برای تکمیل کاهش از 16.41$ وجود خواهد داشت. یک فشار صعود در گذر از 14.69$ به ما اجازه کنار گذاشتن این احتمال را خواهد داد.

                          نظر


                          • طلا – 30 دسامبر 2105




                            کاهش انجام شده تا کف 1059.25$ روز 30 دسامبر در طلا یا موج ii است، همانطور که در نامگذاری انجام شده در نمودار 4 ساعته نشان داده شده است، یا موج (d) از یک مثلث است که با خط Alt. در پایین همین نمودار نمایش داده شده است. نمودارهای بسیار کوتاه مدت نشان می دهند که ممکن است پنج شنبه (31 دسامبر) یا دوشنبه آینده یک کاهش کوچک وجود داشته باشد تا امواج فرعی را کامل نماید. موج iii سپس باید طلا را طی هفته های پیش رو بالاتر ببرد. یک صعود به بالای 1089.21$ از آنجاییکه وضعیت بر حرکات کوتاه مدت قیمت کنترل دارد این الگو را برقرار خواهد نمود. ما درباره مثلث جایگزین در تحلیل قبلی گفتگو کردیم. در سناریوی بعدی، کاهش روز 30 دسامبر موج (d) است، و قیمت طلا در یا نزدیک به آغاز جهشی برای تشکیل موج (e) می باشد. این جهش زیر 1082.08$ پایان خواهد یافت و منجر به یک فشار نزولی تند و تیز تا یک کف جدید جهت تکمیل موج 5 مینور از موج (5) میانی از موج A مقدماتی (در دایره) خواهد شد. نمودار روزانه نشان می دهد که شاخص DSI دوباره درست تا 10% تمایل خریداران طلا کاهش یافته است و عقب نشینی قیمت در روز 30 دسامبر ممکن است منجر به یک عدد تک رقمی برای دومین بار یک ماه اخیر گردد. چشم انداز کلی شاخص DSI مطابق با یک کف قیمتی و آغاز یک رالی پایدارتر می باشد، حرکتی بلند مدت تر از صرفا یک یا دو هفته.

                            نظر


                            • نقره – 30 دسامبر 2015



                              سناریوی کوتاه مدت نقره تغییری نکرده است. کف 13.76$ روز 30 دسامبر ممکن است یک موج دوم از درجه پایین باشد. این حاکی از آغاز یک رالی در قالب موج سوم از نزدیکی سطوح حال حاضر است. یک رالی که به بالای 14.69$ حرکت نماید قدرتمندانه از مورد صعودی حمایت نموده و حتی دلالت بر صعود بیشتر قیمت بعد از آن دارد. گزینه جایگزین مشابه طلا است. این امکان وجود دارد که نقره در حال ترسیم یک مثلثrunning باشد، که در 13.82$ در 3 دسامبر آغاز شده است. کف 13.62$ در 14 دسامبر موج "b" از مثلث است و کف روز 30 دسامبر موج "d" خواهد بود. این الگو دلالت بر یک جهش کوچک طی روز بعد (31 دسامبر) یا روز بعد از آن دارد و سپس یک فشار نزولی تند و تیز تا یک کف جدید جهت کامل نمودن موج v (در دایره). همچنین مشابه طلا، شاخص DSI حالا درست در 10% تمایلا خریداران نقره قرار دارد؛ ریزش 30 دسامبر احتمالا منتج به یک عدد تک رقمی در ادامه شب، وقتی که نتایح روز منتشر می شوند گردد. بنابراین، تمایلات در حال حاضر مربوط به سطوحی که پیش از تشکیل کف های نقره حضور داشته اند می باشد. یک فشار صعودی در عبور از 14.69$ به ما این اجازه را خواهد داد پتانسیل نزولی کوتاه مدت که بواسطه الگوی مثلث ایجاد شده است را از بین ببریم.

                              نظر


                              • طلا – 4 ژانویه 2016




                                رالی قدرتمند 4 ژانویه طلا ، همانطور که با نامگذاری در نمودار چهارساعته نشان داده است، باید موج iii از (iii) باشد. قیمت به بالای 1082.08$، یعنی سقف موج i جهش نمود، که احتمال وقوع تفسیر مثلث جایگزین را حتی کمتر می کند. درجه بالای از بدبینی درباره پتانسیل رالی طلا مطابق با نامگذاری امواج است. علاوه بر گزارش COT، شاخص DSI برای چهار روز متوالی در رقم 10% تمایل خریداران یا کمتر قرار داشته است. فشار بیشتر در عبور از 1089.21$ مورد صعودی را تقویت نموده و همچنین به ما اجازه کنار گذاشتن شمارش جایگزین را می دهد. طلا سپس بایستی بسرعت تا محدوده 1035$-1050$ که یک هدف کوتاه مدت است حرکت کند. پتانسیل بزرگتری برای حرکت صعودی وجود دارد. در مقابل یک کاهش به زیر کف 1058.30$ پنج شنبه گذشته احتمالات برای تفسیری که برای مثلث در هفته قبل از انجام شد را تقویت می نماید. (خط Alt. روی نمودار 4 ساعته را ببینید).

                                نظر

                                پردازش ...
                                X