اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا – 16 می 2016



    طلا یک رالی شبانه تا 1289.09$ داشته است که صبح روز 16 می به پایان رسید. قیمت با شیب تندی طی ساعات اولیه معاملات در سسشن نیویورک افت نمود اما باز هم قادر به بسته شدن در قیمتی بالاتر گردید، البته فقط به سختی. در تحلیل قبلی ما نمای کلی از ساختار موجی طلا اط قله تشکیل شده در سال 2011 ارایه دادیم، از جمله دیدگاه ما که شامل این موارد بود، " اگر بخواهیم نگاهی گسترده تر داشته باشیم، موج B مقدماتی (در دایره) باید طلا را حداقل تا محدوده 1380$-1487$ بر پایه قیمت اسپات ببرد" پیش از انکه حرکتش قطع شود. در کوتاه مدت، گزینه های چندگانه برای ساختار موجی باقی می ماند. گزارش هفتگی COT در ترکیب و ساختار نزولی خود باقی می ماند اما شاخص DSI معامله گران طلا در 56% قرار دارد، عددی عادی و طبیعی. عدم توانایی در حفظ پیشروی شب 16 می (دوشنبه شب) نشان از یک پایه ای ضعف در معاملات دارد. وقتی گواهی دال بر این ببینیم که موج (B) از B (در دایره) در حال پایان است، در این مُقال درباره اش بحث خواهیم نمود.

    نظر


    • نقره – 16 می 2016



      کف 16.84$ در روز جمعه (13 می) کمی بالاتر از محدوده اولیه حمایت در 16.00$-16.41$ که ما قبلا درباره اش بحث کردیم قرار دارد. گزارش هفته پیش COT خالص پوزیشن های خرید بی سابقه دیگری را که توسط LS (دنبال کنندگان روند) در قراردادهای آپشن و فیوچرز به ثبت رسیده است را نشان می دهد که قیمت نقره را باید با آغاز فروش این گروه در برابر کاهش بیشتر اسیب پذیر نگاه دارد. این امکان وجود دارد که نقره وارد محدوده حمایتی پیش بینی شده ما گردد و احتمالا پایین تر هم برود که باعث تشدید فشار فروش خواهد شد. اگر قیمت بالای 18.05$ بسته شود، و توسط طلا با بسته شدن بالای 1304.07$ مورد تایید قرار بگیرد، ممکن است حرکت هجومی کوتاه مدتی به میزان 0.50$ یا بیشتر وجود داشته باشد.

      نظر


      • طلا – 18 می 2016



        طی کوتاه مدت کمی تغییرات جدید در طلا وجود دارد. کاهش انجام شده از سقف 2 می، که 1304.07$ بر پایه قیمت اسپات و 124.51 در GLD است، پر نوسان می باشد، بهمراه هم سطح شدن امواج موجود. ساختار موجی چندین گزینه کوتاه مدت را بازی می کند. در مقیاس بزرگتر، موج B مقدماتی (در دایره)، که در کف های قیمت ماه دسامبر آغاز شده است، دست نخورده باقی می ماند. طبق گفته برخی، ما اخیرا به یک افزایش در تعداد داستانهای مربوط به طلا در نشریات مالی اشاره کرده ایم، اغلب آنها، در تلاش هستند تا چرایی اینکه طلا از ماه دسامبر به این سو 25% رالی کرده است را توضیح دهند. دلایل مفروضه شامل: اینها هستند: بانک های مرکزی چین و هند در حال خرید طلا هستند، جورج سوروس در حال خرید طلا است، هزینه های معدن داران طلا افت کرده است و تراز تجاری Fed همچنان بالا و پرهزینه باقی می ماند. هیچکدام از این "دلایل" باعث رالی طلا طی پنج ماه گذشته نشده اند. تنها دلیل پیشروی طلا این است که بدبینی در ماه دسامبر در تقاطع با یک موج کامل الیوتی به حد بالایی دست یافته است. یک پیروی از درجه مقدماتی بعد از آن آغاز شده است و با وجود پتانسیل موجود برای چرخش های کوتاه مدت هنوز بعنوان موج کامل شمارش نمی شود.

        نظر


        • نقره – 18 می 2016



          کاهش نقره از سقف 18.05$ در 2 می بعنوان یک حرکت اصلاحی بشمار می آید. این بدان معناست که وقتی کامل شود، نقره بایستی تا سقف های احیایی جدیدی پیروی نماید. فعلا، پولبک انجام شده از آغاز ماه بالای یک سطح حمایتی در تقریبا 16.80$ موقعیت خود را حفظ کرده است اما تمایلات با تنها گذاشتن قیمت در خطر شکست به زیر این سطح حمایتی همچنان بالاست. این دیدگاه اگر قیمت بالای 18.05$ بسته شود، و با بسته شدن طلا بالای 1304.07 تاییدی برای نقره ایجاد شود، کوتاه مدت را تغییرمی دهد. احتمالات برای یک حرکت صعودی تند و هیجانی بعد از آن افزایش شدیدی خواهد یافت.

          نظر


          • طلا – 20 می 2016



            موج (B) میانی طلا را فعلا تا 1244.17$ ، یعنی کف روز 19 می پایین کشانده است. قیمت احتمالا پیش از آنکه موج (B) تناسبت بیشتری با موج (A) از لحاظ قیمت و زمان پیدا کند حداقل 50$ دیگر کاهش یابد. چندین ساختار وجود دارد که قیمت ممکن است برای پایین کشیدن طلا ترسیم نماید، بنابراین دنبال کنندگان روند طلا نیاز به انعطاف بیشتری طی کوتاه مدت دارند. اگر طلای بالای سقف 2 می در 1304.07$ بسته شود و نقره این حرکت را با بسته شدن زیر 18.05$ (2 می) تایید نماید، ممکن است تغییری در پیش بینی کوتاه مدت ما وجود داشته باشد، که بستگی به غالب شدن شرایط تکنیکالی در همان زمان دارد.

            نظر


            • نقره – 20 می 2016



              نقره در سسشن معاملاتی 19 می با برگشت 0.382 از موج A قاطعانه سطح حمایت خود را شکست. نمودار این نوبت ما نه تنها قیمت نقره را نشان می دهد بلکه شاخص DSI ، که نتیجه بررسی بر روی قدرت و تمایل خرید و فروش معامله گران نقره می باشد، را نیز نمایش می دهد. همانطور که نقره در حال تشکیل کف قیمتی خود که به اواخر سال 2015 بر می گردد بود، تنها 10% تمایل خرید در میان معامله گران وجود داشت، بهمراه عقیده 90% باقی مانده بر این که قیمت نقره به کاهش خود ادامه خواهد داد. قیمت روز 14 دسامبر در 13.62$ تشکیل کف داد و 2 می 32% تا 18.05$ رالی کرد. معامله گران نقره از 10% به 90% رسید% نه معامله گر از بین 10 معامله گر بر این باور بودند که قیمت نقرهر به پیشروی خود ادامه می دهد. این روشی است که DSI پیشرفت قیمت از حد بالایی از بدبینی را در یا نزدیک به یک کف قیمتی تا بالاترین حد خوشبینی در یا نزدیک به یک سقف قیمتی می سنجد. نوع مشابهی از حد بالا در گزارش COT که در تحلیل قبلی درباره اش صحبت شد موجود است. این اندازه گیری ها مانع هیچ بازاری در برابر ادامه رالی نمی شود اما این را به شیوه ای کاملا واضح و شفاف توضیح می دهد که خطر یک برگشت قیمت بسیار بالاست، حال این برگشت موقتی باشد یا نه. زبدگی و تردستی این چرخش از بدبینی به خوشبینی از این موضوع حمایت می کند که رالی نقره از ماه دسامبر یک رالی بازار خرسی است (کند و فرسایشی)، اگرچه کل حرکت صعودی ممکن است کامل نباشد (ما نزول جاری را بعنوان موج B مینور نامگذاری کردیم). وقتی آغاز موج بعدی از پیشروی (موج C مینور) را ببینیم، اینجا درباره اش خواهیم نوشت.

              نظر


              • طلا – 23 می 2016






                داده های گزارش هفتگی COT در کوتاه مدت به شدت با گاوهای طلا سر ناسازگاری دارد. همانطور که در نمودار نمایش داده شده است، LS ها (دنبال کنندگان روند) در فیوچرز و آپشن طلا در نزدیکی سطح بی سابقه ای از خالص خرید قراردادها قرار دارند، در حالیکه تجاری ها به شدت در موقعیت خالص فروش می باشند. این تمایلات نشان می دهد که قیمت طلا بمنظور آزادسازی فشار نزول موجود دوباره نزول خواهد کرد. به لحاظ ساختار موج، طلا در موج (B) میانی از موج B مقدماتی (در دایره) باقی می ماند. هنوز الگوهای مختلفی وجود دارد که موج (B) ممکن است ترسیم نماید، یکی از آنها این است که حتی اجازه یک جهش کوتاه مدت را بدهد. در نهایت، اگرچه، طلا باید در هفته های پیش رو یا بیشتر پایین تر از سطوح حال حاضر باشد. یک ناحیه حمایتی سطح 1200$ را در بر می گیرد: موارد دیگری وجود دارد که بستگی به ساختار در حال پیشروی دارد. بخاطر داشته باشید که نزول حال حاضر در متن یک رالی برای طلا از درجه مقدماتی، موج B مقدماتی (در دایره)، که هنوز بعنوان موج کامل شمارش نشده است قرار دارد. همانطور که در تحلیل قبلی اشاره کردیم، اگر طلای بالای سقف 2 می در 1304.07$ بسته شود، ممکن است تغییری در پیش بینی کوتاه مدت ما وجود داشته باشد، که بستگی به غالب شدن شرایط تکنیکالی در همان زمان دارد.

                نظر


                • نقره – 23 می 2016






                  نقره "مساله" تمایلاتی مشابهی با طلا را دارد: هنوز هم گاوهای سیاری روی نقره وجود دارد. نمودار فوق خالص خرید نزدیک به بی سابقه در پوزیشن های فیوچرز و آپشن نقره نزد مدیران سرمایه را نشان می دهد، که هر هفته در گزارش COT توسط CFTC به آن اشاره می شود را نشان می دهد. این پوزیشن ها پیش از آنکه نقره رالی قدرتمند دیگری را ایجاد کند احتمالا تا درجه خاصی از بازشدگی گره حرکتی پیش برود. به خط روند صعودی در نمودار هفتگی، که دس نخورده باقی می ماند توجه کنید. قیمت احتمالا طی ادامه حرکت اصلاحی نقره به این خط خواهد رسید. نمودار روزانه نقره شاخص DSI را نشان می دهد، که پس از رسیدن به عدد 90% تمایلات گاوی بازار، یک روز پیش از تشکیل سقف 18.05$ در نقره (2 می)، هنوز در سطح 60% قرار دارد. در کوتاه مدت، ممکن است جهشی پیش رو داشته باشیم اما پولبک نقره از سقف 2 می هنوز به نظر کامل نمی رسد. همانطور که در توضیحات ارایه شده برای طلا عنوان کردیم، یک close بالای 18.05$، با تایید از سوی طلا، ممکن است چشم انداز حرکتی نقره را تغییر دهد، که این بستگی به فضای تکنیکالی نمودار در همان زمان خواهد داشت.

                  نظر


                  • طلا – 25 می 2016




                    طلا روز 25 می تا سطح حمایت خود، که "قیمت 1200$ را در بر می گرد" نزول کرد". کف قیمتی بین روزی فعلا 1217.62$ بر پایه قیمت اسپات است. ما درباره اعداد بالایی از تمایلات صحبت کردیم که اکنون بواسطه موج (B) میانی کاهش یافته است. طلا ممکن است کوتاه مدتی جهشی داشته باشد اما نتیجه ما بر این مبنی می باشد که موج (B) هنوز کامل نشده است.

                    نظر


                    • نقره – 25 می 2016




                      نقره روز 25 می تا 16.14$ کاهش یافت و این امکان وجود دارد که این ریزش از 17.63$ در 11 می یک پنج موجی کامل یا تقریبا کامل باشد. این موج به ما اجازه این نتیجه گیری را می دهد که در کوتاه مدت تا ناحیه 16.70$-17.00$ جهش می کند. اما هنوز هم یک close بالای 18.05$ (2 می)، بهمراه تاییدی از سوی طلا با ثبت یک close بالای 1304.07$، کافیست تا پتانسیل بزرگتر و با ثبات تری از قدرت صعود را نشان دهد. در کوتاه مدت، محدوده حمایتی بعدی 15.00$-15.55$ است.

                      نظر


                      • طلا – 27 می 2016




                        کف 1206.70$ روز 27 می در طلا اکنون 0.382 از موج (A) میانی را ریتریس کرده است. سطح حمایتی در ناحیه 1190$-1200$ روی نمودار وجود دارد و هنوز احتمال دارد که طلا بزودی یک جهش کوتاه مدت را آغاز نماید. اما موج (B) میانی باید در نهایت باندازه کافی نزول کند تا موقعیت بالای پوزیشن های در اختیار LS های بازار همانطور که در تحلیلی قبلی به آن اشاره شد را کاهش دهد.

                        نظر


                        • نقره – 27 می 2016




                          روز 26 می نقره جهش کوچک و سریعی تا 16.61$ داشت و سپس تا کف بین روزی جدید دیگری در روز 27 می در 16.11$ کاهش یافت. موج B مینور بنظر نمی رسد کامل باشد، با اینحال ما باید اجازه جهش دیگری در هفته آینده را به قیمت بدهیم. در نهایت، نقره باید تا ناحیه 16.50$-15.85$ و احتمالا پایین تر کاهش یابد.

                          نظر


                          • طلا – 1 ژوئن 2016




                            طلا به "کار کردن" بر روی حد بالای تمایلات که به سقف موج (A) در 1304.07$ در 2 می دست یافته است ادامه می دهد. موج (B) طلا را فعلا تا 1199.84$ که کف بین روزی 30 می بر پایه قیمت اسپات می باشد پایین کشیده است. این کف قیمتی تقریبا 0.382 از موج (A) را ریتریس می کند اما ساختار موج این نزول از اوایل ماه می نشان می دهد که موج (B) کامل نشده است. بنابراین هرگونه جهشی که اتفاق بیافتد باید تاخیری موقتی پیش از یک موج نزولی دیگر باشد. حمایت احتمالی بعدی ناحیه 1175$-1182$ است.

                            نظر


                            • نقره – 1 ژوئن 2016




                              نقره روز 1 ژوئن تا 15.80$، داخال محدوده وسیع 15.30$-15.85$ که ما در تحلیل روز جمعه (27 می) به آن اشاره کرده بودیم کاهش یافت. کف روز 1 ژوئن تا 50% از رالی ماههای دسامبر – می را ریتریس کرده است. از آنجایی که حرکات ارز و فلزات قیمتی تمایل به اتمام حرکات با تحرکاتی شدید و پرانرژی دارند، نمی توانیم یک کاهش ممتد قیمت را به سمت پایین محدوده پیش بینی شده مان غیر محتمل بشماریم. اما پیش از پایان موج B مینور، احتمالا یک توالی نزولی-صعودی در قیمت وجود خواهد داشت که نقره را به سمت سطوح پایین تر خواهد کشاند.

                              نظر


                              • طلا – 3 ژوئن 2016




                                طلا موج A از (B) را در 1199.84$ ، که کف روز 30 می می باشد تمام کرده است. جهش 3 ژوئن تند و پرشتاب بود و بخشی از موج B از (B) می باشد، یک ریتریس صعودی جزیی از کاهش انجام شده از 1304.07$ در 2 می. شکل گیری موج A نزولی 20 روز زمان برده است، بنابراین رالی موج B حال حاضر باید حداقل تا هفته بعد بطول بیانجامد. پس از آن، با فرض اینکه الگوی حرکتی یک A-B-C ساده است موج C نزولی موج (B) میانی را کامل خواهد کرد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X