اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 5 آگوست2015



    نقره نیز آماده یک رالی است. کف روز سه شنبه (4 آگوست) در 14.37$ ضرورتا با کف 14.36$ در 24 جولای مطابقت دارد. عامل تعیین کننده کلیدی بعنوان زمانی که روند نقره از نزولی به صعودی تغییر کرده است یک رالی پنج موجی خواهد بود. ما منتظر رشد این ساختار هستیم تا شنان دهیم نقره یک پیشروی چندین ماهه را آغاز کرده است. سطح حمایتی همچنان قیمت 13.85$ را در بر می گیرد.

    نظر


    • طلا– 5 آگوست 2105





      طلا روز چهارشنبه (4 آگوست) يك كف با قيمت close تشكيل داد اما كف بين روزي بر اساس قيمت اسپات فعلا 1077.25$ كه 24 جولاي تشكيل شده است باقي مي ماند. كل حركات جانبي از 20 جولاي به نظر مي رسد كه موج چهار از درجه پايين باشد، كه حاكي از حركت نزولي ديگري پيش از ادامه كف قيمتي مي باشد. اما شاخص تمايلات بطور مستحكمي نشان از صعودي بودن روند دارد. شاخص DSI معامله گران طلا با ثبت روزهاي متوالي از تنها 10% تمايلات خريداران، هنوز نزديك به كف پاييني محدوده تاريخي خود قرار دارد. اگر قيمت يك كف بين روزي جديد تشكيل دهد، شك بر اين است كه شايد اين يك كاهش تند و تيز (فشار نزولي حاصل از تشكيل مثلث) و يك چرخش معادل برگشت صعودي باشد، يك شاخص كلاسيك فضاي فروش كه تمام حد ضررهاي معاملات در اين نزديكي را فعال نموده و نشان از خسته شدن فشار فروش دارد. همانطور كه عنوان شد، يك رالي از 1110.21$ اين گزينه كوتاه مدت را از بين برده و نشان از اين خواهد داشت كه رالي پيش بيني شده ما در جريان است.
      سوالي جالب و مرتبط با روزي ديگر در ارتباط با طلا از سوي خوانندگان اين تحليل مطرح شده است، كه ذيلا به آن اشاره مي كنم:
      "ميزان فروش سكه طلا و نقره در حال افزايش يافتن و اوج گرفتن است. آيا اين فعاليت در بازار خرده فروشي تاثير قابل توجهي بر روي قيمت طلا دارد؟ آيا اين خريد سكه با پيش بيني شما براي يك رالي در طلا همخواني دارد؟"
      تقاضا براي سكه طلا و نقره با جهش در ميزان سكه هاي U.S. American Eagle تا 170000 اونس و صعود 124 درصدي از ماه ژوئن تا جولاي همانطور كه در نمودار بلومبرگ فوق نشان داده شده، طي دو ماه گذشته افزايش يافته است. مربع سبز رنگ رسم شده روي نمودار ميزان فروش در ماه جولاي را نشان مي دهد. ماه گذشته بالاترين ميزان فروش سكه حال حاضر را با چهاربرابر نمودن ميزان فروش در همين ماه در سال 2014 ر به ثبت رسانده است، حين افزايش اين حجم از خريد، قيمت ماهانه طلاي اسپات 6.6% كاهش يافته است. در واقع، اگر شما نمودار را به دقت بررسي كنيد خواهيد ديد كه همبستگي ثابتي بين تقاضاي سكه طلا و قيمت شمش طلا وجود ندارد. بحث درباره ميزان فروش سكه طلا ممكن است جالب باشد، اما اين فعاليت در پيش بيني قيمت طلا مفيد فايده نيست. در تحليل 22 جولاي ما افسانه اي كه حركات قيمت طلا و نرخ بهره كه بنوعي در آن هممبستگي داشته اند ؛ كه صعود نرخ بهره باعث افزايش قيمت طلا بوده است را رد كرديم. اين همبستگي اشتباه است. سطح فروش سكه بعنوان محرك و عاملي براي تغيير قيمت طلا افسانه ديگري مي باشد كه قابل اصلاح است.

      نظر


      • طلا– 10 آگوست 2105



        شاخص تمایلات برای رالی در طلا و نقره همچنان مساعد است. طلا بین روزی تا 1109.31$ صعود نمود. نمودار ذیل گزارش حال حاضر COT را نشان می دهد. تمام گروه معامله گرانی که لازم است پوزیشن های فیوچرز و آپشن خود گزارش دهند، مدیران سرمایه، سفته بازان بزرگ و تجاری های حاضر در بازار، شاخص تمایلات را به صورتی ارایه می دهند که مطابق با یک رالی برای طلا است. کف طلا فعلا در 1077.25$ در 24 جولای اتفاق افتاده است (بر اساس قیمت اسپات). ما احتمال اینکه طلا در حال اتمام موج چهار از درجه ای کوچک بوده و یک کف جدید دیگر را برای تکمیل ساختار کوتاه مدت تشکیل دهد کاملا از بین نمی بریم. اما این اتفاق لزوما نخواهد افتاد. بطور شفاف می توانی این موضوع را توضیح دهیم، که صرفنظر از چرخش قیمت کوتاه مدت، تصویر حال حاضر شاخص تمایلات قویا نشانگر یک رالی برای طلا است. همانند قبل، رالی بایستی ماهها بطول بیانجامد و قیمت را از 1307.40$، که سقف موج (A) از B (در دایره) می باشد عبور دهد.

        نظر


        • نقره – 10 آگوست2015





          آنچه در شاخص تمایلات نقره اتفاق افتاده مشابه طلا است. نمودار فوق نشان می دهد که مدیران سرمایه به حفظ بالاترین میزان خالص پوزیشن های short (فروش) خود در قراردادهای فیوچرز و آپشن نقره ادامه می دهند. ما روی نمودار به این نکته اشاره کردیم که موقعیت حال حاضر مشابه همانی است که در آغاز رالی های قبلی نقره طی چندین سال گذشته وجود داشته است (فلش های آبی رنگ روی نمودار). نقره از 24 جولای از زمان تشکیل کف در 14.36$ بر اساس قیمت اسپات به این سو بیش از 6% صعود داشته است. همانطور که روی نمودار نشان داده شده است، قیمت به بالای یک خط روند نزولی از سقف 17.82$ در 18 می "شکست" انجام داده است. ما اینطور قضاوت می کنیم که این شکست سقفی برای یک پیشروی چندین ماهه نقره باشد، مشابه آنچه برای طلا اتفاق افتاده است، هرچند ساختار کوتاه مدت امواج ممکن است به روشهای مختلفی نامگذاری گردد. بررسی وضعیت حال حاضر شاخص تمایلات مطابق مورد صعودی عنوان شده می باشد.
          ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 08-15-2015, 12:12 AM

          نظر


          • طلا– 12 آگوست 2105



            یک رالی پنج موجی طلا را تا 1125.85$ برد. ما نمی توانیم به روشهای جدید برای شرح مورد صعودی برای رالی طلا فکر کنیم، مگر آنچه پیش از این درباره اش بحث نمودیم. پیشروی مومنتوم حرکتی وقتی مدیران سرمایه مجبور به cover کردن پوزیشن های خالص فروش فیوچرز و آپشن خودشان شده و سفته بازان بزرگ وضعیت فروش خود را برعکس نمودهو بطور خالص خریدار شده اند. این زمانی اتفاق می افتد که رالی به صعود خود ادامه می دهد. با اینحال این حرکت هرگز به شکل یک خط مستقیم نمی باشد، بنابراین طلا با ایجاد امواجی درون موج C، حرکاتی در قالب پولبک خواهد داشت. همانند قبل، رالی بایستی ماهها بطول بیانجامد و قیمت را از 1307.40$ که سقف موج (A) از B (در دایره) می باشد عبور دهد. مادامیکه قیمت 1090$ دست نخورده باقی بماند، طلا در موج 1 مینور از (C) قرار دارد. احتمال دیگر که درضدی وقوعش پایین تر می باشد این است که فشار صعودی حال حاضر یک موج چهار از درجه پایین باشد.

            نظر


            • نقره – 12 آگوست 2015



              فشار صعودی روز چهارشنبه تا 15.64$ در نقره قیمت را تا یک محدوده مقاومتی اولیه که سطح 15.78$ را در بر می گیرد برده است. ممکن است در پیشروی نقره توقفی ایجاد شود اما روندهای "صعودی" بر این محدوده ها غالب می شود. حمایت کوتاه مدت در ناحیه 14.80$-15.15$ قرار دارد، که بایستی شامل هرگونه پولبکی باشد که شاید توسعه یابد. در مقیاس بزرگتر، یک فشار در طلا با گذر از 1307.40$ بایستی همزمان با یک رالی در نقره گردد که قیمت در تا پس از 18.52$ که سقف 22 ژانویه است بالا خواهد برد.

              نظر


              • طلا– 14 آگوست 2105



                رالی نوپای طلا برای کوتاه مدت متوقف شده است. وقتی پولبک حال حاضر پایان یابد، قیمت به مسیر صعود خود در موج (C) میانی ادامه خواهد داد. گف 24 جولای در 1077.25$ باستی دست نخورده باقی بماند. پیشروی چندین ماهه طلا در نهایت از 1307.40$ که سقف موج A در 22 ژانویه است خواهد گذشت.

                نظر


                • نقره – 14 آگوست 2015



                  در سقف 15.67$ دلار روز جمعه، نقره به نظر می رسد یک رالی پنج موجی کوچک از کف 14.36$ در 24 جولای را به پایان رسانده باشد. این "پنج موجی صعودی" بایستی نخستین موج ایمپالس (انگیزشی) از یک پیشروی در مقیاس بزرگتر باشد. این رالی در نهایت نقره را از 18.52$، یعنی سقف 22 ژانویه، بالاتر خواهد برد. اگر هرگونه پولبک کوتاه مدت در هفته آینده وجود داشته باشد، قیمت بایستی بالای کف 24 جولای باقی بماند.

                  نظر


                  • طلا– 17 آگوست 2105



                    چیز جدیدی برای گزارش در ارتباط با پیش بینی ما برای فلزات گرانبها وجود ندارد. طلا بایستی در خط مقدم یک رالی درمقیاسی بزرگتر و مدت زمان طولانی تری قرار داشته باشد. در کوتاه مدت، پاولبک حال حاضر از سقف 1127.02$ (13 آگوست) منجر به فشار صعودی قدرتمند بعدی خواهد گردید. حمایت در ناحیه 1095$-1108$ قرار دارد اما سطح کلیدی 1077.25$ در 24 جولای قرار دارد. مادامیکه این کف دست نخورده باقی بماند، پیشروی جاری بعنوان موج (C) نامگذاری خواهد شد.

                    نظر


                    • نقره – 17 آگوست 2015



                      نقره نیز در مراحل اولیه از یک رالی در مقیاس بزرگتر قرار دارد، که در نهایت قیمت را تا بعد از 18.52$ ، یعنی سقف 22 ژانویه خواهد برد. هرگونه پولبک کوتاه مدت بایستی بالای کف کلیدی 14.36$ در 24 جولای باقی بماند.

                      نظر


                      • طلا– 19 آگوست 2105



                        فلزات گرانبها در مراحل اولیه از یک رالی قابل توجه باقی مانده اند. طلا روز چهارشنبه با حرکت تا 1131.77$ یک سقف جدید در مسیر رالی خود تشکیل داده است. نقره کمی با تاخیر حرکت کرده است، که دو احتمال کوتاه مدتی را برای طلا در روزهای پیش رو در اختیار ما می گذارد. یک دیدگاه این است که طلا در حال آغاز موج iii مینوت (در دایره) است، که به معنی است که یک رالی با ثبات و ادامه داد در جریان است که بایستی قیمت را به سرعت به سمت 1200.00$ ببرد. احتمال دیگر این است که فشار صعودی روز چهارشنبه موج پنجم از یک پیشروی پنج موجی از کف 1077.25$ در 24 جولای است، که موج I مینوت (در دایره) خواهد بود. این سناریوی دوم حاکی از یک پولبک کوچک تا ناحیه 1100$-1110$ و سپس یک پیشروی تند و تیز به سمت 1200$ است. در کل، موج (C) میانی بایستی منتج به یک پیشروی در طلا شود که قیمت آن را تا بعد از 1307.40$ ، سقف موج (A) در 22 ژآنویه بالا ببرد. یک شکست به زیر کف 24 جولای وضعیت تحلیل ما را مبدل به خنثی خواهد نمود.

                        نظر


                        • نقره – 19 آگوست 2015



                          روز سه شنبه (18 آگوست) نقره با افت تا یک کف بین روزی در 14.71$ یک ریزش تند و با شیب زیاد را تجربه نمود. این کاهش بایستی موج (ii) از یک پیشروی پنج موجی در مقیاس بزرگتر باشد. رفتار تاخیری روز چهارشنبه نسبت به طلا در طول رالی که بایستی در نهایت نقره را به بالاتر از 18.52$، یعنی سقف 22 ژانویه، ببرد پاک خواهد شد.

                          نظر


                          • طلا– 9 سپتامبر 2105



                            طلا در ابتدا یا در میانه راه از ساعاتی پایانی موج 2 مینور قرار دارد. کاهش روز چهارشنبه با ترسیم موج های فرعی از موج 2 قیمت را بین روزی تا 1101.19$ پاین کشاند. کف روز جهارشنبه بسیار به سطح 1096$-1097$ که ما آن را در تحلیل قبلی پیش بینی کرده بودیم نزدیک است. این جایی است که درون موج 2، موج c (در دایره) برابر با موج a (در دایره) خواهد شد، و جایی که موج 2 78.6% از موج 1 را ریتریس خواهد نمود. یک close قدرتمند بالای 1127$ سیگنال اولیه خواهد بود برای اینکه طلا موج 3 مینور صعودی را آغاز کرده است. یک صعود پنج موجی کوچک این حرکت را تایید خواهد نمود. همانطور که عنوان کرده ایم، یک شکست در کف موج (B) در 1077.25$ این پیش بینی را باطل خواهد نمود.

                            نظر


                            • نقره – 9 سپتامبر 2015



                              نقره به حرکات خود در کوتاه مدت که قدرتمندتر از طلا می باشد ادامه می دهد. در حالیکه طلا روز چهارشنبه یک کف جدید جهت اتمام امواج فرعی موج 2 مینور درست طبق توضیح ارایه شده تشکیل داده است، نقره کاهش طلا را مورد تایید قرار نداده است. دیدگاه ما برای منوال باقیست که نقره در خط مقدم یک موج رالی قرار دارد که بایستی ماهها بطول بیانجامد. در تحلیل 8 جولای، ما درباره 35-37 روز کاری الگوی چرخشی صحبت به میان آوردیم که نقره از 1 دسامبر در کف 14.49$ به آن وفادار مانده بود. تحلیل و نتیجه قبلی از این الگوی چرخشی در 26 آگوست اتفاق افتاد، دقیقا روزی که نقره تشکیل کف داد. اگر این زمان چرخش دست نخورده باقی بماند، تاریخ چرخش بعدی اواسط اکتبر خواهد بود. ما برآورد می کنیم که نقره در طول این فاصله زمانی رالی خواهد نمود. به هر حال، اگر قیمت زیر 13.96$ در 26 آگوست بسته شود، ما مجبور به پذیرش این پتانسیل هستیم که چرخش بعدی ممکن است در زمان تشکیل یک کف قیمتی باشد.

                              نظر


                              • طلا– 16 سپتامبر 2105





                                یک رالی بزرگ در اندازه یک روز در طلا قیمت را بین روزی تا 1124.61$ برد. حس ما این است که این رالی باندازه کافی بزرگ است بطوریکه بتوانیم احتمال وقوع آخرین کف را برای آغاز موج 3 لحاظ کنیم. در مقابل، طبقات اولیه موج 3 بنظر می رسد حالا در حال توسعه باشد. این بدان معنیست که طلا بطور ثابت در ماههای پیش رو صعود خواهد نمود، بهمراه رالی اولیه قیمت به سمت 1250$. موج (C) میانی شامل موج 1 از 5 مینور باشد، در نهایت پیشروی از درجه میانی قیمت را به بالای 1307.40$ سقف موج (A)خواهد برد. کف 1098.45$ در 11 سپتامبر بایستی دست نخورده باقی بماند.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X