اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 16 سپتامبر 2015



    نقره همچنانکه موج (iii) به توسعه خود ادامه می دهد، بایستی به سرعت به بالای 1.00$ حرکت کند. وقتی نقره کف خود را در 26 آگوست تشکیل داد، طلا با بر جای گذاشتن یک واگرایی یکماهه در این کف، این افت قیمت را تایید نکرد (طلا در روز 24 جولای تشکیل کف داد). قیمت close روز 16 سپتامبر بالاترین قیمت از 21 آگوست به این سو بود، که بایستی مقداری توجه رسانه ها را به خود جلب کند. همانطور که عنوان شد، کل حرکت نزولی از سقف 18.52$ در 21 ژانویه به بهترین وجه و بصورت A-B-C نامگذاری شده است، که بدین معناست که در کمترین حالت یک پیشروی محتمل است به سقف ماه ژانویه برسد. کف موج (ii) در 14.27$ (15 سپتامبر) بایستی دست نخورده باقی بماند یا اینکه اتفاق متفاوتی در حال وقوع باشد.

    نظر


    • طلا– 18 سپتامبر 2105





      رالی این هفته طلا قیمت اسپات را تا 1142.06$ ، یعتی سقف بین روزی 18 سپتامبر بالا برد. این فشار صعودی همچنانکه بواسطه نامگذاری ها در نمودارهای فوق نشان می دهد، طبقات اولیه از موج 3 مینور از موج (C) میانی را بر جای خود باقی می گذارد. موج 3 بایستی یک پیشروی تا 1245.00$ و احتمالا بالاتر باشد. در نهایت، موج (C) یک رالی پنج موجی خواهد بود که قیمت طلا را به بالای سقف موج (A) در 1307.40$ در 21 ژانویه خواهد برد. قیمت برای مدت زیادی به کف 1098.45$ در 11 سپتامبر نزدیک نخواهد شد.

      نظر


      • نقره – 18 سپتامبر 2015



        موج (iii) صعودی در نقره بایستی پیش از پایان یافتن بالاتر برود. همانطور که عنوان کردیم، انتظار داریم در کوتاه مدت این فشار صعودی قیمت را به بالاتر از 16.00$ ببرد. این رالی بخشی از یک پیشروی در مقیاس بزرگتر می باشد که در نهایت منتج به این خواهد گردید که نقره به قیمت مورد نظر خواهد رسید و به هر ترتیب ممکنی فراتر از سقف 18.52$ در 21 ژانویه خواهد رفت. در کوتاه مدت، کف موج (ii) در 14.27$ در 15 سپتامبر اهمیت دارد و تحت این فشار حریف بایستی دست نخورده باقی بماند. هرگونه شکست منجر به سه موج صعودی از 13.96$ در 26 آگوست شده و پیش بینی ما را باطل خواهد نمود.

        نظر


        • طلا– 21 سپتامبر 2105





          پیش بینی ما برای طلا دست نخورده و مانند قبل بر جای خود باقیست. موج 3 از موج (C) میانی روز 11 سپتامبر در 1098.45$ آغاز شده است. موج (i) مینوت از موج i مینوت (در دایره) از موج 3 ممکن است در قیمت 1142.06$، سقف قیمتی جمعه 18 سپتامبر، پایان یافته باشد، یا بایستی این کار را با یک فشار صعودی دیگر بانجام برساند. این موج ایمپالس نخستین موج در یک سری از امواج ایمپالس می باشد که در نهایت موج (C) میانی را از سقف 1307.40$ در 21 ژانویه، که قله موج (A) می باشد خواهد گذراند. گزارش اخیر COT نشان می دهد که LS ها (Large Speculators) در بازار طی دو هفته گذشته در حال نقد کردن پوزیشن های خالص خرید خود در فیوچرز و آپشن بوده اند. این موجب می شود موقعیت جاری آنها در خالص خرید به عدد 36091 قرارداد برسد، که نزدیک به کف 12 سال گذشته در رقم 23568 در اواخر ماه جولای نزدیک به دوره ای که طلا موج (C) صعودی را آغاز کرد قرار دارد. در همین زمان، تجاری های بازار سمت مقابل این معاملات قرار داشتند،؛ همانطور که در نمودار نشان داده شده ترکیب و ساختاربندی این دو گروه ازادامه پتانسیل صعودی طلا حمایت می کند. در کوتاه مدت یک کاهش به زیر 1098.45$ ساختار موج را پیچیده ساخته و موقتا وضعیت ما را خنثی خواهد نمود.

          نظر


          • نقره – 21 سپتامبر 2015



            نقره بایستی کم وبیش همراه با طلا رالی انجام دهد. اینجا، کاهش از 18.52$ در 21 ژانویه یک "a-b-c" تا کف 13.96$ در 26 آگوست است. عجالتا، رالی از این کف قیمتی سه موجی است اما مادامیکه نقره بالای 14.27$ باقی بماند، ساختار توانایی تشکیل امواج فرعی در قالب پنج موج را دارد. توسعه یک موج ایمپالس برای مورد صعودی ضروری است. در کوتاه مدت، ما هنوز انتظار یک فشار صعودی به بالای 16.00$ را داریم. این فشار صعودی کمک خواهد کرد تا ساختار حرکتی موج از کف به "پنج موج صعودی" تبدیل شود. هرگونه شکستی در 14.27$ پتانسیل صعودی را باطل خواهد نمود زیرا تنها سه موج صعودی از روز 26 آگوست به این سو بر جای خواهد ماند.

            نظر


            • نوشته اصلی توسط PCMNewsDesk نمایش پست ها
              طلا– 18 سپتامبر 2105


              سلام
              مثلثی که بعنوان موج 4 هفتگی در نظر گرفتید, نگاه زیبای تکنیکالی به این محیط تراکمی میباشد که مدتهاست ذهن بنده را درگیر خودش کرده بود ...میدانستم که یک چیزی واضح و آشکار است اما نمیتوانستم تشخیصش بدهم, تا اینکه این چارت را دیدم و رمز گشایی از معمایم شد , ...البته در ادامه شمارش بعد از مثلث اختلاف نظری با شمارش موجود در این چارت دارم که با رویت امواج آینده بهتر میتوانم نظر بدهم !... اما غرض از ارسال این پست تشکر از شما بخاطر چارت و خلاصی از سردرگمی بنده میباشد !
              ویرایش توسط گیلان : https://www.traderha.com/member/3678-گیلان در ساعت 09-24-2015, 02:03 AM

              نظر


              • طلا– 23 سپتامبر 2105





                موج 3 در طلا در 1098.45$ در 11 سپتامبر آغاز شده است. اگر موج (i) مینوت روز جمعه در 1142.06$ پایان یافته باشد، همانطور که ناگذاری امواج نشان می دهد، این حرکت با یک سه موجی واضح و تمیز اصلاحی دنبال شده است که ممکن است حد کامل موج (ii) باشد. سپس موج ایمپالس بعدی در جریان است. این حرکت بایستی موج (C) میانی را تا بعد از سقف 1307.40$ در روز 21 ژانویه بالا ببرد. مادامیکه طلا بالای 1098.45$ بماند، ما همچنان تفکرمان درباره این فلز زرد صعودی خواهد بود.

                نظر


                • نقره – 23 سپتامبر 2015



                  نقره در تلاش فراوان است تا با طلا هم سفر باشد. در حالیکه طلا برای اغلب ساعات روز صعودی بود، نقره با نوسان مکرر به پایین بازگشت و از صعود انجام گرفته اش برای اغلب ساعات روز فاصله گرفت و نزول کرد. همانطور که قیمت معاملات نهایی این فلز در ساعت 4:19 دقیقه روز 23 سپتامبر مشخص می شود، قیمت آن به کاهش خود ادامه داده و طی یک روز از یک افزایش نسبتا آرام به یک نزول نسبتا آرام مبدل می شود. با وجود تردید و دو دلی در نقره، صعود از 13.96$ در 26 آگوست کفایت می کند تا نشان دهنده این باشد که قیمت این کالا به رالی خود در همراهی با طلا ادامه خواهد داد. مادامیکه نقره بالای 14.27$ باقی بماند، انتظار یک پیشروی در قالب ایمپالس تا سقفهای جدیدی را خواهیم داشت. فشار صعودی اولیه در موج (iii) روز جمعه 18 سپتامبر در 15.48$ متوقف گردید، اما این صعود از 16.00$ باید اتفاق بیافتد. هرگونه شکست در 14.27$ با نادیده گرفتن هرگونه پتانسیل صعودی، نقره را تنها با سه موج صعودی از 26 آگوست برجای خواهد گذاشت.

                  نظر


                  • طلا– 25 سپتامبر 2105





                    طلا با حركت روز 24 سپتامبر تا 1157.07$ (24 سپتامبر) رالي خود را ادامه داد. روند از درجه مياني براي طلا هنوز به سوي بالا است . يش بيني ما دست نخورده برجاي خود باقيست. موج (C) مياني در كف 1077.25$ در 24 جولاي آغاز شده است و بايستي در نهايت قيمت طلا را به بالاي 1307.40$، سقف موج (A) در 22 ژانويه ببرد. اگرچه در كوتاه مدت، همانطور كه در نمودار روزانه نشان داده شده است، رالي روز 24 سپتامبر به محل برخورد خطوط روند رسيده است، و نقره اين حركت طلا را مورد تاييد قرار نداده است. عجالتا، نقره كه فلزي است نيمه گرانبها و نيمه صنعتي زير سقف خود در 15.48$ در 18 سپتامبر باقي مي ماند. واگرايي ها بين دو شاخص يا دارايي مربوطه حتي هنگام تحليل يك روند كوتاه مدت تقريبا هرگز نشانه اي مثبت براي روند موجود نبوده است. اين عوامل نشان مي دهند كه بهترين كار نامگذاري سقف 1157.07$ روز 24 سپتامبر بعنوان سقف موج (i) مينوت، همانطور كه در نمودارها نشان داده شده است مي باشد. موج (ii) ريتريسي جزئي از موج (i) خواهد بود. ناحيه در بر گيرنده سطح 1121$ شامل كف موج iv قبلي و ريتريس 62% از موج (i) مي باشد، بنابراين اين نقطه اي با پتانسيل توقف براي پولبك طلا مي باشد. لزومي ندارد موج (ii) تا اين سطح كاهش يابد اما اگر اين اتفاق بيافتد، ما بطور قطع خود را با پتانسيل براي پاياني جهت اين پولبك وفق خواهيم داد. خط Alt. در نمودار 4 ساعته بهترين تفسير بعدي براي اين فلز را نشان مي دهد. كاهش روز 25 سپتامبر ممكن است تنها يك كاهش كوچك در قالب موج (iii) باشد، كه پيش از اين در جريان بوده است. يك سقف در قيمت close، بالاي 1157.07$، بهمراه تاييد نقره براي اين حركت، نشان خواهد داد كه قطعا، موج (iii) مينوت در حال اتفاق افتادن بوده است. سپس طلا در حاليكه موج 3 مينور از موج (C) به بالاتر تشكيل امواج فرعي مي دهد، بايستي در كوتاه مدت صعود كند.

                    نظر


                    • نقره – 25 سپتامبر 2015



                      وضعيت ما درباره نقره همچنان صعودي است. نمودار از آنجاييكه كه نقره هنوز فضا براي عبور از سقف 18 سپتامبر در 15.48$ در اختيار دارد واگرايي كوچك نسبت به طلا را نشان مي دهد. اما اگر نامگذاري كه ما براي امواج در نمودار روزانه انجام داده ايم، تا آخر باقي بماند، نقره بايستي به بالاتر صعود كند، و اين صعود احتمالا از هفته آتي آغاز شود. سطح كليدي براي اين پيش بيني همچنان 14.27$ از 15 سپتامبر باقي مي ماند؛ اين سطح كليدي نبايد شكسته شود. يك كاهش به زير 14.27$ سه موج صعودي را از كف 26 آگوست بر جاي خواهد گذاشت و وضعيت ما را به حالت خنثي خواهد برد.

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط PCMNewsDesk نمایش پست ها
                        طلا– 25 سپتامبر 2105





                        طلا با حركت روز 24 سپتامبر تا 1157.07$ (24 سپتامبر) رالي خود را ادامه داد. روند از درجه مياني براي طلا هنوز به سوي بالا است . يش بيني ما دست نخورده برجاي خود باقيست. موج (C) مياني در كف 1077.25$ در 24 جولاي آغاز شده است و بايستي در نهايت قيمت طلا را به بالاي 1307.40$، سقف موج (A) در 22 ژانويه ببرد. اگرچه در كوتاه مدت، همانطور كه در نمودار روزانه نشان داده شده است، رالي روز 24 سپتامبر به محل برخورد خطوط روند رسيده است، و نقره اين حركت طلا را مورد تاييد قرار نداده است. عجالتا، نقره كه فلزي است نيمه گرانبها و نيمه صنعتي زير سقف خود در 15.48$ در 18 سپتامبر باقي مي ماند. واگرايي ها بين دو شاخص يا دارايي مربوطه حتي هنگام تحليل يك روند كوتاه مدت تقريبا هرگز نشانه اي مثبت براي روند موجود نبوده است. اين عوامل نشان مي دهند كه بهترين كار نامگذاري سقف 1157.07$ روز 24 سپتامبر بعنوان سقف موج (i) مينوت، همانطور كه در نمودارها نشان داده شده است مي باشد. موج (ii) ريتريسي جزئي از موج (i) خواهد بود. ناحيه در بر گيرنده سطح 1121$ شامل كف موج iv قبلي و ريتريس 62% از موج (i) مي باشد، بنابراين اين نقطه اي با پتانسيل توقف براي پولبك طلا مي باشد. لزومي ندارد موج (ii) تا اين سطح كاهش يابد اما اگر اين اتفاق بيافتد، ما بطور قطع خود را با پتانسيل براي پاياني جهت اين پولبك وفق خواهيم داد. خط Alt. در نمودار 4 ساعته بهترين تفسير بعدي براي اين فلز را نشان مي دهد. كاهش روز 25 سپتامبر ممكن است تنها يك كاهش كوچك در قالب موج (iii) باشد، كه پيش از اين در جريان بوده است. يك سقف در قيمت close، بالاي 1157.07$، بهمراه تاييد نقره براي اين حركت، نشان خواهد داد كه قطعا، موج (iii) مينوت در حال اتفاق افتادن بوده است. سپس طلا در حاليكه موج 3 مينور از موج (C) به بالاتر تشكيل امواج فرعي مي دهد، بايستي در كوتاه مدت صعود كند.

                        این شرکت ewi هم مشکلات زیاد داره !
                        از یه طرف اومده شاخص دلار رو شروع موج 5 صعودی تشخیص داده از طرف دیگه طلا هم موج 3 صعودی !!!
                        شاخص دلار با طلا 80 تا 90 درصد هم ارزی معکوس دارن... هر وقت شاخص دلار رفت بالا طلا میریزه .
                        یا طلا باید بره بالا یا شاخص دلار . نمیشه هر دو باهم برن بالا .
                        من دیگه حرفی ندارم
                        پـــــایان تنهایی آغـــاز بازار است

                        نظر


                        • سلام
                          طلا و شاخص دلار در مواقعی که جوه بازار در حالت ریسک پذیری باشد ، غلاف جهت هم عمل میکند حرف شما درست است،ولی اگر جوه بازار در حالت ریسک گریزی باشد طلا و شاخص دلار هم جهت هم حرکت میکند،
                          با تشکر
                          WE LOVE YOU , PCM

                          باز کردنحساب درPCM از لینگ زیر همراه با پشتیبانی من در تحلیل eurusd , online را با من معامله کنید.

                          accuont real
                          account demo


                          نظر


                          • طلا– 28 سپتامبر 2105





                            طلا روز 28 سپتامبر همچنانکه موج (ii) مینوت به سرعت 50% از موج (i) را ریتریس کرد، تا 1127.90$ کاهش یافت. یک رالی از 1149.01$ نشان از این خواهد داشت که موج (iii) صعودی آغاز شده است موج قدرتمند بعدی از پیشروی باید طلا را تا بعد از خط روند نزولی نشان داده شده در نمودار روزانه ببرد. در کوتاه مدت، اگر موج (ii) هنوز کامل نشده باشد، حمایت بعدی سطح 1121$ را در همچنان بر خواهد گرفت، که شامل کف موج iv قبلی و ریتریس 62% از موج (i) می باشد. اگرچه، در صورتی که طلا قرار بود حالا تا این سطح افت کند گزینه هایی را در رابطه با ساختار موج ایجاد خواهد کرد. بنابراین ایده آل ترین سناریو برای مورد صعودی، برای موج (iii) است تا همین الان شروع شود. ما شما را در جریان افزایش پتانسیل طلا در پیش بینی بعدی خود قرار خواهیم داد.

                            نظر


                            • نقره – 28 سپتامبر 2015



                              ساختار کوتاه مدت نقره بروی تفاسیر مختلف باز است. قیمت سه موج صعودی را از 13.96$ (26 آگوست) تا 15.48$ (18 سپتامبر) ترسیم کرده است. نقره در قالب سه موج از 15.48$ تا 14.48$، که کف روز 28 سپتامبر است، کاهش یافت. در کف این روز، دو موج نزولی برابر از 15.48$ وجود دارد و قیمت به خط روندی رسیده است که دو کف قیمتی قبلی از اواخر ماه آگوست را بهم وصل می کند (خط روند قرمز رنگ روی نمودار). این دو عامل نشان می دهند نقره هنوز پتانسیل صعود را دارد اما ما در این باره اطمینان نداریم. مورد صعودی همان است یک سری از موجهای اول و دوم از کف 13.96$ توسعه یافته است. مورد نزولی همان است که رالی سه موجی تا 15.48$ منجر به ادامه کاهش نقره حداقل از 17.82$ در مقیاس بزرگتر شده است. اگر نقره از 15.48$ عبور نماید، مورد صعودی جای پای خود را محکم خواهد نمود، همچنانکه یک موج سه رالی در جریان خواهد بود. تا آن زمان، ما در کوتاه مدت چشم اندازمان خنثی و بی طرف است.

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط saeeeed نمایش پست ها
                                این شرکت ewi هم مشکلات زیاد داره !
                                از یه طرف اومده شاخص دلار رو شروع موج 5 صعودی تشخیص داده از طرف دیگه طلا هم موج 3 صعودی !!!
                                شاخص دلار با طلا 80 تا 90 درصد هم ارزی معکوس دارن... هر وقت شاخص دلار رفت بالا طلا میریزه .
                                یا طلا باید بره بالا یا شاخص دلار . نمیشه هر دو باهم برن بالا .
                                من دیگه حرفی ندارم
                                دوست گرامی؛
                                سپاسگذارم بابت نظراتتون،

                                1- بازار بدلیل کاهش رشد اقتصادی چین و اروپا جو ریسک گریزی پیدا کرده، پس دلار فعلا تقاضا پیدا کرده و در روند اصلاحی خودش در حال نوسانه، اما روند اصلی و ماژورش صعودیه.

                                2- برای مقایسه نمودارها، هر دو باید روزانه باشند. از طرفی در نمودار طلا صحبت از روند میان مدتی شده است.

                                با آرزوی موفقیت برای شما

                                نظر

                                پردازش ...
                                X