اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا– 18 نوامبر2105



    طلا در طبقات آخر از موج 5 مینور از موج (5) میانی قرار دارد، که در حال ترسیم یک پایان قطری می باشد. از آنجاییکه نمودار شب نوزدهم نوامبر متعلق به SPDR Gold Trust است، که تقلید رفتار شمش طلا را می کند اما مانند یک سهم معامله می شود نامگذاری امواج را نشان می دهد. در کف 101.98 شب هجدهم نوامبر، موج 5 0.618 طول موج 1 است. با قرار داشتن موج 5 در کف های جدید قیمتی، حداقل اهداف قیمتی برای موج 5 دست یافته شده است. اگرچه، موج نهایی از یک پایان قطری اغلب اوقات به خط وند متشکل از موج های 1-3 می رسد یا از آن عبور می کند. اگر طلا قرار بود این خط را لمس کند، سهام یک نیم واحد دیگر به زیر کف روز 17 نوامبر سقوط خواهد نمود. اما الگوی حرکتی نزول کامل شده است و طلا آماده یک حرکت برگشتی است. به مجرد اینکه یک "پنج موجی صعودی" کوچک را تشخیص دهیم، خواهیم دانست که روند بعدی از درجه بالاتر نیز "صعودی" شده است. موج B مقدماتی (در دایره) یک پیشروی عمده چندین ماهه خواهد بود.

    نظر


    • نقره – 18 نوامبر 2015



      نقره نیز در طبقات انتهایی از کاهش خود قرار دارد. با اینکه قیمت با شکست کف ناگهانی 13.96$ در 26 آگوست کف جدیدی تشکیل نداده است، ما نمودار شب نوزدهم را با ساختار پایان قطری مشابهی که در طلا در حال اتفاق افتادن است نامگذاری کردیم. ممکن است یک نزول شدید و ناگهانی نهایی وجود داشته باشد تا هرگونه سفارش stop-loss را در مسیرش که درست زیر کف 26 آگوست قرار گرفته است را از میان بردارد، اما اگر این اتفاق بیافتد، باید فشار فروش را خسته نماید. یک پیشروی کوچک پنج موجی، مشابه طلا، نشان خواهد داد که ساختار ما در حال تبدیل شدن به یک پیشروی در مقیاس بزرگتر است.

      نظر


      • طلا– 20 نوامبر2105



        طلا در طبقات آخر از موج 5 مینور از موج (5) میانی قرار دارد، که در حال ترسیم یک پایان قطری می باشد. قیمت ممکن است در حال ترسیم "پنج موجی صعودی" ابتدایی باشد که نشان دهنده تشکیل یک کف می باشد اما نیاز است گواه های بیشتری پیش از اینکه قادر به تایید آن باشیم ببینیم. نمودار شب 19 نوامبر SPDR Gold Trust (GLD) نشان می دهد قیمت هنوز به خط روند متشکل از امواج 1 تا 3 نرسیده است. الزامی برای کامل شدن این حرکت نیست، اما اگر قیمت قرار بود تا این خط کاهش یابد، یا به سرعت به زیر آن، که در پایان موج پنجم از یک حرکت قطری می باشد ریزش کند،GLD در اوایل هفته آتی تا 100.45 افت خواهد نمود.

        نظر


        • نقره – 20 نوامبر 2015



          نقره نیز در طبقات انتهایی از حرکت نزولی خود می باشد. عجالتا، قیمت هنوز با شکست کف 13.96$ در 26 آگوست فاصله دارد اما ممکن است پیش از آنکه الگوی حرکتی قیمت کامل شود این شکست را انجام دهد. صرفنظر از این موضوع، ریزش قیمت از نظر تحولات حرکتی دیر عمل می کند و به مجرد اینکه ما یک پیشروی پنج موجی را تشخیص دهیم، ساختار حرکتی آن را که نشان دهنده تغییر روند از نزولی به صعودی می باشد ارایه خواهیم داد.

          نظر


          • طلا– 23 نوامبر2105



            23 نوامبر، نقره یک کف جدید تشکیل داد، اما طلا آن را با باقی ماندن در بالای کف 1065.40$ بر اساس قیمت اسپات در 18 نوامبر تایید نکرد. اما طلا نیز بالای خط روند حاصل از متصل نمودن امواج 1-3 باقی می ماند که این دلالت بر محدوده های الگوی پایان قطری از ماه جولای می باشد. این الگو هنوز برای پیشروی تا نقطه ای که بتوانیم آن را بعنوان یک برگشت روند معتبر و عمده مورد تایید قرار دهیم فاصله دارد. بنابراین حتی اگرچه الزامی برای این حرکت نیست، هنوز این احتمال وجود دارد که قیمت به خط روند مذکور که این هفته از 1051.50$ عبور می کند (100.42 در نمودار GLD) برسد یا به زیر آن برود. گزارش اخیر COT نشان می دهد که خالص خرید پوزیشن های قراردادهای فیوچرز و آپشن حال حاضر نزد سفته بازان بزرگ بازار و تجاری ها دوباره در سطوحی قرار دارد که منطبق بر کف های قیمتی طلا طی چندین سال گذشته شده است. ساختار قیمت نشان می دهد که این کاهش در طبقات پایانی خود قرار دارد بنابراین احتمالات برای اینکه پیکربندی گزارش این نوبت COT دوباره منطبق بر رالی طلا شود بالاست. رالی پیش رو پتانسیل این را دارد که بزرگتر از دو نمونه قبلی موجود در نمودار شود، از آنجاییکه از سقف تشکیل شده در سپتامبر 2011 به این سو این حرکت عجالتا یک ریتریس صعودی جزئی از کل بازار نزولی طلا خواهد بود. طبق آن چیزی که عنوان کرده ایم، وقتی طلا و نقره پیشروی خود را آغاز کنند، به نظر می رسد کل فلزات، بخصوص مس، که در آن قرارداد ماه دسامبر برای 13 روز از 14 روز در قیمتی پایین تر بسته شده است و شاخص DSI 5 روزه در عددی تک رقمی قرار دارد آماده پیوستن به این حرکت می باشند.

            نظر


            • نقره – 23 نوامبر 2015



              23 نوامبر نقره ضمن کاهش تا 13.89$ در ساعات ابتدایی معاملات صبحگاهی با حرکتی تند و تیز تا یک کف جدید کاهش یافت. اینجا نیز، کاهش قیمت از حداقل اواخر اکتبر درحال نزدیک شدن به پایان خود است، و احتمالا در مقیاس های حرکتی بالاتر نیز این اتفاق در حال افتادن است. به مجرد اینکه یک "پنج موجی صعودی" را روی نمودار تشخیص دهیم شما را درباره پتانسیل آغاز یک رالی چند هفته ای در نقره مطلع خواهیم نمود.

              نظر


              • طلا– 25 نوامبر2105



                طلا از آنجاییکه قیمت در طبقات پایانی الگوی نزولی خود قرار دارد به حرکت بی هدف و جانبی خود در نزدیکی کف های قیمتی ادامه می دهد. اگر طلا قرار باشد که به خط پایینی از ساختار پایان قطری برسد، قیمت در اوایل هفته آتی تا 1050$ کاهش خواهد یافت. اغلب اوقات قیمت با حرکتی تند و شدید به بالای خط روند صعود می کند و سپس به سرعت برگشت می کند که در امواج الیوت آن را "throw-over" نامیده می شود. در مورد طلا، ممکن است کسی آن را throw-under بنامد. به مجرد اینکه طلا پنج موج صعودی را ترسیم نماید، الگوی بعدی در مقیاس بزرگتر به بالاتر صعود خواهد کرد.

                نظر


                • نقره – 25 نوامبر 2015



                  نقره نیز در نزدیکی پایان یک موج پنج نزولی که در سقف 16.41$ در 28 اکتبر آغاز شده باقی می ماند. به مجرد اینکه نشانه ای از یک پیشروی بزرگتر، یک رالی پنج موجی، را مشاهده کنیم در این مقال شما را آگاه خواهیم نمود.

                  نظر


                  • طلا– 2 دسامبر 2105



                    صعودی سه موجی طلا از کف روز 27 نوامبر هرگز تبدیل به یک "پنج موجی"، که روند کوتاه مدت را به سمت پایین حفظ می کند نشد. روز 2 دسامبر قیمت تا 1050.64$ کاهش یافت، که دوباره همانطور که در نمودار نشان داده شده است به خط پایینی از الگوی حرکت قطری می رسد. چیزی در تحلیل ما تغییر نکرده است. قیمت بسیار به کامل کردن موج پنجم و موج نهایی از کاهش خود که پایان حرکت پنج موجی نزولی از سقف سپتامبر 2011 را مشخص می کند نزدیک است. در تحلیل قبلی ما درباره ساختاری بسیار صعودی از گزارش هفتگی COT بحث کردیم. تنها سوال کوتاه مدت این است که آیا یک حرکت نهایی و تند نزولی به زیر خط روند پایینی پیش از تشکیل کف وجود خواهد داشت یا خیر.این حرکت الزامی نیست اما اغلب اوقات در نقطه قطع یک پایان قطری اتفاق می افتد. آقای الیوت این را "Throw-Over" نامیده است، که در این مورد در واقع یک "Throw-Under" خواهد بود. صرفنظر از این موضوع، حرکت چند ماهه بعدی در طلا باید صعودی باشد. وقتی شروع آن را تایید کنیم، به مجرد اینکه ممکن باشد در این مقال شما را مطلع خواهیم نمود.

                    نظر


                    • نقره – 2 دسامبر 2015



                      تحلیل مشابهی برای نقره صادق است. قیمت در یا بسیار نزدیک به پایان یک کاهش قرار دارد. به مجرد اینکه یک "پنج موجی صعودی" را تشخیص دهیم، خواهیم دانست که حرکت بعدی از درجه بالاتر از روند به بالا تغییر جهت داده است. کم و بیش انتظار داریم نقره با طلا رالی انجام دهد، زیرا دو روند اغلب اوقات با هم در یک همراستا و همراه هستند.

                      نظر


                      • طلا– 4 دسامبر 2105



                        پس از رسیدن به خط روند پایینی قطری طلا در روز 3 دسامبر، طلا روز چهارم افزایش یافت. کف 1046.20$ باید آغاز پیشروی بزرگتر و طولانی تر باشد تا رالی های خلاف روند پیشین از قله قیمت سپتامبر 2011 به این سو. این رالی تا سقف 1089.21$ امروز کاملا شبیه یک "پنج موجی صعودی" شد که ما مایل هستیم آن را بمنظور تایید آغاز پیشروی اصلی و عمده مشاهده کنیم، اما این حرکت "استخوانبندی خوبی" در اختیار دارد. بعبارت دیگر، مطمئنا به نظر یک "پنج موجی" در حال توسعه یافتن می رسد، بنابرین ما مهلتی به ساختار حرکتی قیمت می دهیم تا چند حرکت موج فرعی جدید این کار را انجام دهد. طبق گزارش COT همچنانکه LS ها و مدیران سرمایه در گزارش COT برای cover کردن معاملات short خود عجله دارند، این باید به قدرت گرفتن بیشتر پیشروی طلا بیانجامد. یک کاهش به زیر کف روز سوم دسامبر نشان از این خواهد داشت که موج 5 از (5) نزولی هنوز کامل نشده است.

                        نظر


                        • نقره – 4 دسامبر 2015



                          نقره نیز "ظاهری خوب" را داست که باید منجر به یک "پنج موجی صعودی" گشته و نیز تاییدی باشد که یک پیشروی طولانی تر و بزرگتر آغاز شده است. سطح کلیدی برای مورد صعودی کف 13.82$ روز سوم دسامبر است. مادامیکه این کف در کوتاه مدت دست نخورده باقی بماند، پیشروی نقره باید ادامه یابد.

                          نظر


                          • طلا– 7 دسامبر 2105



                            طلا با پولبکی که روز 7 دسامبر انجام داد رالی روز جمعه (4 دسامبر) را به وضعیت تراکمی برد. اگر قیمت یک سقف دیگر بالای سقف 1089.21$ هفته گذشته تشکیل دهد تا یک "پنج موجی صعودی" از کف 3 دسامبر به این سو داشته باشیم ساختار کوتاه مدت را می توان بهتر نامگذاری نمود. اما این امکان نیز وجود دارد که رالی انجام شده از کف 1046.20$ (3 دسامبر) تا سقف روز جمعه را بعنوان پنج موج بهمراه یک موج پنجم امتداد یافته تفسیر کنیم. ما هنوز اطمینان مطلق نداریم که یک کف قیمتی در طلا اتفاق افتاده است یا خیر اما مطمئن هستیم که شاخص تمایلات در برگیرنده طلا در حد بالای قرار دارد، که بطور قدرتمندانه ای نشانه صعودی است. همانطور که این نمودار بروز شده نشان می دهد، LS های حاضر در بازار حالا تا پوزیشن خالص خریدی حتی کوچکتر از آنچه ما در تحلیل موجود در EWFF حرکت کرده اند، تجاری های بازار کوچکترین پوزیشن خالص فروش را از دسامبر 2001 به این سو در نزدیکی آغاز آخرین رالی از درجه ابتدایی در اختیار دارند. این ترکیب قدرتمند همچنان حامی رالی طلا می باشد.

                            نظر


                            • نقره – 7 دسامبر 2015



                              گزارش COT برای نقره به اندازه طلا صعودی نیست، احتمالا به این دلیل که اجزای ترکیب دهنده فلزی صنعتی آن بسیار ضعیف است. هنوز روند طلا و نقره در اغلب مواقع همراستا هستند بنابراین وقتی طلا رالی می کند، نقره نیز باید همین کار را انجام دهد. این امکان وجود دارد که رالی در قیمت 13.82$، کف پنج شنبه گذشته (3 دسامبر) آغاز شده باشد. اگر یک کف جدید دیگر پیش از آغاز پیشروی تشکیل شود، احتمالا حرکتی جزیی و خلاصه به سمت پایین باشد.

                              نظر


                              • طلا– 9 دسامبر 2105



                                تغییری در تحلیل ما برای طلا وجود ندارد. اگر سقف 1089.21$ (4 دسامبر) یک رالی پنج موجی کوچک با یک موج پنجم امتداد یافته کامل نماید، سپس پولبک جاری بالای کف 1046.20$ در 3 دسامبر پایان خواهد یافت. حرکت عمده بعدی یک صعود قدرتمند خواهد بود که ارایه دهنده قیمت های بالاتری با مومنتوم صعودی برای ادامه حرکت به سمت سطوح بالاتر می باشد. شاخص تمایلات قدرتمندانه برای یک پیشروی بزرگتر طلا مساعد باقی می ماند. یک شکست در کف 3 دسامبر بدین معنی خواهد بود که موج 5 از (5) هنوز بطور کامل باتمام نرسیده است.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X