اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • یکی به این بازار بگه این حرکتی که تو یه روز میزنی قرار بود ما چند هفته چندین پوزیشن بگیریم روش خو
    فک کردیم فقط فرانک خرکی کندل میزنه )
    مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

    نظر


    • چند وقتیه دوشنبه ها ترید نمی کنم . هر چند تحلیل هام اکثرا در جهت حرکت امروز بود ولی افسوس نمی خورم .
      انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

      نظر


      • خیلی ها میگن تو بازار پرتلاطم نباید معامله کرد ولی من نظرم عکسه. اگه بشه روند کلی تشخیص داد این موقع ها بهترین وقت برای وروده!
        باید دل به دریا زد !!
        این دوهفته برای من بهترین دوره برای چند سالی که معامله می کنم بود. مخصوصا تو جفت ارز eurusd
        ویرایش توسط Seyedi : https://www.traderha.com/member/14738-seyedi در ساعت 08-24-2015, 10:28 PM

        نظر


        • 515505812957827684_a99e3207559d.jpg

          تو کشور ما مشکلات چگونه حل میشه!؟ فکرکنم ما اصلا مشکل نداریم.
          ویرایش توسط Seyedi : https://www.traderha.com/member/14738-seyedi در ساعت 08-24-2015, 11:19 PM

          نظر


          • نوشته اصلی توسط Seyedi نمایش پست ها
            خیلی ها میگن تو بازار پرتلاطم نباید معامله کرد ولی من نظرم عکسه. اگه بشه روند کلی تشخیص داد این موقع ها بهترین وقت برای وروده!
            باید دل به دریا زد !!
            این دوهفته برای من بهترین دوره برای چند سالی که معامله می کنم بود. مخصوصا تو جفت ارز eurusd
            نه اتفاقا اگر سال های خیلی دور نگاه کنیم که نرخ های بهره مداوم در حال افزایش بوده بر اساس تئوری مدل افتراق نرخ بهره ... نوسانات خیلی خوب و زیادی داشتیم. روند کلی درسته اما اینکه تو یک روز چنین انرژی آزاد کنه برای زمان های اکنون که فراریت کم هست غیر معمول میزد . دنیای اقتصاد پر از علل و عوامل و فاکتورهای گوناون هست . اما بر اساس تحلیل بین بازاری که داشتیم باز این روند درست بود ولی به این شکل نه ... حال شاید بازار برگشته به دوره های طلایی و خوب ...

            پر پیپ باشید ( پیپ مثبت ) )

            نظر


            • دوستان عزیز برای ثبت تمام معاملات و گزارش گیری از عملکرد خود در بازار چه راهکارهای مد نظر قرار دادید؟

              خوب سایت های همانند متاکوتس و myfxbook با ثبت اکانت خود میتوانید بسیاری از امورات خود را به راحتی و رایگان ثبت و مورد انالیز قرار دهید.

              نرم افزار زیر که توسط تیم بنت ای مکدوول طراحی شده باز این کار را میکند و گزینه های تحلیل عملکرد و ... هم داراست .

              http://www.traderscoach.com/products..._assistant.php

              قیمت نرم افزار نزدیک هزار دلار میباشد ، گذشته از قیمت آن اگر بتوان چندین گزینه همانند افزودن چارت تحلیل و نتایج به آن افزود و طبان فارسی را دارا باشد این نرم افزار حرف نداشت. همانند نرم افزار حسابداری میباشد که یک فرد برای امورات تجاری خود لازمش خواهد بود. اکنون من دستی همه کارها را انجام میدهم و خوب هم زمان بر هست هم نظمی که بایست دارا باشد نیست.

              اگر دوستان برنامه نویس نیم نگاهی به این بیاندازند و در صورت امکان در دستور کار قرار دهند بسیار عالی میشود . یک نرم افزار جامع تر با دو زبان فارسی و انگلیسی... که باز میتوان امکانات بیشتری را افزود و به سمت تجاری پیش روی کرد.

              پ.ن: ثبت معاملات و بازی با اعداد برای بازدهی و سود همچنین استخراج اشکالات و رفع آنها ، کمک شایانی به یک تریدر میکند. میتوان گفت اگر اینها را رعایت نمود در موفقیت شما نود و نه درصد نقش مهم و کلیدی را خواهد داشت.

              نظر


              • اظهار نظر یک روزنامه افغانی در مورد احمدی نژاد را در زیر بخوانید.

                آنقدر زیبا و عمیق و با ظرافت ایشان را توصیف کرده که شاید کمتر از این زوایا او را نگریسته باشید. هم به برادران افغانی بيشتر امیدوار شدم و هم اینکه گویا ناظر خارجی بیشتر لایه های پنهان ما را می بیند تا خود ما !!


                عنوان مقاله : پدیده.ی احمدی.نژاد

                احمدی.نژاد پدیده.ی غریب و هم هنگام آشنایی است. رفتار او در چشم بسیار کسان یادآور برخورد خشن و توهین.آمیز یک جوانک بسیجی تفنگ به دست در برابر شهروندان محترمی است که چنان تحقیر می.شوند که دیگر جهان را نمی.فهمند. شان اجتماعی.شان، ارج فرهنگی.شان و منش و سلیقه.ی.شان لگدکوب می.شود، به زندگی خصوصی.شان تجاوز می.شود، و دستگاه تبلیغاتی مدام از در و دیوار جار می.زند که باید شکرگزار باشند که در کشورشان این «معجزه.ی هزاره.ی سوم» رخ داده است. احمدی.نژاد حاشیه را بسیج می.کند تا مرکز قدرت را تقویت کند، مردم مستمند را به دنبال ماشین خود می.دواند و آنان می.دوند، در حالی که به عابران دیگر تنه می.زنند و هیاهو و گرد و خاک می.کنند. محمود احمدی.نژاد از تبار آن سلاطینی است که مدام در حال جهاد بوده.اند. او خزانه.ی مرکز را تهی می.کند، تا سرحدات را نه آباد، بلکه از نو تصرف کند و به حلقه.ی ارادت درآورد. او مهندس نظام است، اما نه از آن مهندسانی که در ابتدای حکومت اسلامی در خدمت ملاها درآمدند تا سازندگی کنند و معجزه.ی پیوند ایمان و تکنیک را به نمایش بگذارند. در ابتدا تکنیک در خدمت ایمان بود. در مورد احمدی.نژاد، ایمان خود امری تکنیکی است. او رمالی است که داکتر-مهندس شده است. در ذهن او جن و اتم، معجزه و سانتریفوژ، معراج و موشک در کنار هم ردیف شده.اند. احمدی.نژاد به همه درس می.دهد. او ختم روزگار است... در مجلس آخوندی هم درس دین می.دهد. پیش لوطی هم عنتربازی می.کند.

                احمدی.نژاد ترکیبی از رذالت و ساده.لوحی است. او مجموعه.ای از بدترین خصلت.های فرهنگی ما را در خود جمع کرده، به این جهت بسی خودمانی جلوه می.کند: دروغ می.گوید و ای بسا صادقانه. غلو می.کند، زرنگ است و تصور می.کند هر جا کم آوردی، می.توانی از زرنگی.ات مایه بگذاری و جبران کنی.. در وجود همه.ی ما قدری احمدی.نژاد وجود دارد و درست این آن بخشی است که وقتی با آزردگی از عقب.ماند.گی.مان حرف می.زنیم، از آن ابراز نفرت می.کنیم.اما آن هنگام نیز که لاف می.زنیم و خودشیفته.ایم، باز این وجه احمدی.نژادی وجود ماست که نمود می.یابد. احمدی.نژاد تحقیر شد.ه.ای است که خود تحقیر می.کند. سرشار از نفرت است، اما کرامت دارد..به موضوع نفرت اش که می.نگرد، می.پندارد مبعوث شده است تا او را از ضلالت نجات دهد.

                احمدی.نژاد نماینده.ی سنتی است جهش.کرده به مدرنیت. او مظهر عقب.ماندگی مدرن ما و مدرنیت عقب.مانده.ی ماست. او اعلام ورشکستگی فرهنگ است.احمدی.نژاد نشان فقدان جدیت ماست. آن زمان که در قم گفت، هاله.ی نور او را دربرگرفته، حق بود که حجج اسلام این حجت را جدی گیرند، عمامه بر زمین کوبند، سینه چاک کنند و لباس بر تن او بردرند تا تکه.ای به قصد تبرک به چنگ آورند. آن زمان که از دستیابی به انرژی هسته.ای در آشپزخانه سخن گفت، حق بود مكتب .ها و دانشگاه.ها تعطیل می.شدند، حق بود بر سر در آموزش و پرورش می.نوشتند «این خراب.شده تا اطلاع ثانوی تعطیل است» و آموزگاران از شرم رو نهان می.کردند.احمدی.نژاد از ماست. طرفداران او نیز همولایتی.های ما هستند. میان احمدی.نژاد با گروهی از رهبران اپوزیسیون فرق چندانی نیست. در روشنفکری ایرانی هم نوعی احمدی.نژادیسم وجود دارد، آن جایی که یاوه می.گوید و در عین غیر جدی بودن، سخت جدی می.شود. در وجود چپ افراطی ایران، از دیرباز احمدی.نژادی رخنه کرده است منهای مذهب، یا با مذهبی که گفتار و مناسک دیگری دارد. افسران لوس.آنجلس همگی مقداری احمدی.نژاد در درون خود دارند.احمدی.نژاد نشان.دهنده.ی جنبه.ی «مردمی» جمهوری اسلامی ایران است، جنبه.ای که اکثر منتقدان آن نمی.بینند، زیرا هنوز از انتقاد از دولت به انتقاد از جامعه نرسیده.اند و از همدستی.ها و همسویی.های دولت و جامعه غافل.اند. اکنون همه چیز با تقلب و کودتا توضیح داده می.شود. تقلبی صورت گرفته، که ابعاد آن را نمی.دانیم. برای این که نیروی پوپولیسم فاشیستی دینی را نادیده نگیریم، لازم است همه.ی تحلیل.ها را بر تقلب و کودتا بنا نکنیم. رای احمدی.نژاد یک میلیون هم باشد، بایستی ریشه.ی اجتماعی فاشیسم دینی را جدی بگیریم.

                درسرزمینی كه سایه آدم های كوچك بزرگ شد؛ آفتاب آن سرزمین روبه غروب است.

                هیچ سرمایه ای همچون خرد و هیچ تهیدستی بالاتر از نادانی نیست من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمیکشم .. چراغ می افروزم.!!

                نظر


                • نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
                  دوستان عزیز برای ثبت تمام معاملات و گزارش گیری از عملکرد خود در بازار چه راهکارهای مد نظر قرار دادید؟

                  خوب سایت های همانند متاکوتس و myfxbook با ثبت اکانت خود میتوانید بسیاری از امورات خود را به راحتی و رایگان ثبت و مورد انالیز قرار دهید.

                  نرم افزار زیر که توسط تیم بنت ای مکدوول طراحی شده باز این کار را میکند و گزینه های تحلیل عملکرد و ... هم داراست .

                  http://www.traderscoach.com/products..._assistant.php

                  قیمت نرم افزار نزدیک هزار دلار میباشد ، گذشته از قیمت آن اگر بتوان چندین گزینه همانند افزودن چارت تحلیل و نتایج به آن افزود و طبان فارسی را دارا باشد این نرم افزار حرف نداشت. همانند نرم افزار حسابداری میباشد که یک فرد برای امورات تجاری خود لازمش خواهد بود. اکنون من دستی همه کارها را انجام میدهم و خوب هم زمان بر هست هم نظمی که بایست دارا باشد نیست.

                  اگر دوستان برنامه نویس نیم نگاهی به این بیاندازند و در صورت امکان در دستور کار قرار دهند بسیار عالی میشود . یک نرم افزار جامع تر با دو زبان فارسی و انگلیسی... که باز میتوان امکانات بیشتری را افزود و به سمت تجاری پیش روی کرد.

                  پ.ن: ثبت معاملات و بازی با اعداد برای بازدهی و سود همچنین استخراج اشکالات و رفع آنها ، کمک شایانی به یک تریدر میکند. میتوان گفت اگر اینها را رعایت نمود در موفقیت شما نود و نه درصد نقش مهم و کلیدی را خواهد داشت.
                  خوب یک نمونه مشابه رو یافت کردم که تقریبا قیمتش مفته و نزدیک به 200 $...

                  http://trading-journal-spreadsheet.com/

                  اما هرچی هم باشه زبان فارسی یه چیز دیگری است

                  خوب این عبارت روبرو سرچ کنید به موارد مشابه و متنوع زیادی بر میخورید ، هرکس فایل اکسل رایگانی را یافت اینجا بگذاره : Trading journal software

                  یک سایت آنلاین پیدا کردم که با ساختن یوزر میتوانید این موارد را انجام دهید و گزارش گیری کنید ، فقط اینکه هرجا هستید بایست حتما به اینترنت متصل باشید

                  https://www.tradebench.com

                  ویرایش: اینم یک بررسی کنید http://www.finfolio.com/



                  ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 08-27-2015, 02:43 PM

                  نظر


                  • نظر


                    • نوشته اصلی توسط mahdi77 نمایش پست ها
                      اظهار نظر یک روزنامه افغانی در مورد احمدی نژاد را در زیر بخوانید.

                      آنقدر زیبا و عمیق و با ظرافت ایشان را توصیف کرده که شاید کمتر از این زوایا او را نگریسته باشید. هم به برادران افغانی بيشتر امیدوار شدم و هم اینکه گویا ناظر خارجی بیشتر لایه های پنهان ما را می بیند تا خود ما !!


                      عنوان مقاله : پدیده.ی احمدی.نژاد

                      احمدی.نژاد پدیده.ی غریب و هم هنگام آشنایی است. رفتار او در چشم بسیار کسان یادآور برخورد خشن و توهین.آمیز یک جوانک بسیجی تفنگ به دست در برابر شهروندان محترمی است که چنان تحقیر می.شوند که دیگر جهان را نمی.فهمند. شان اجتماعی.شان، ارج فرهنگی.شان و منش و سلیقه.ی.شان لگدکوب می.شود، به زندگی خصوصی.شان تجاوز می.شود، و دستگاه تبلیغاتی مدام از در و دیوار جار می.زند که باید شکرگزار باشند که در کشورشان این «معجزه.ی هزاره.ی سوم» رخ داده است. احمدی.نژاد حاشیه را بسیج می.کند تا مرکز قدرت را تقویت کند، مردم مستمند را به دنبال ماشین خود می.دواند و آنان می.دوند، در حالی که به عابران دیگر تنه می.زنند و هیاهو و گرد و خاک می.کنند. محمود احمدی.نژاد از تبار آن سلاطینی است که مدام در حال جهاد بوده.اند. او خزانه.ی مرکز را تهی می.کند، تا سرحدات را نه آباد، بلکه از نو تصرف کند و به حلقه.ی ارادت درآورد. او مهندس نظام است، اما نه از آن مهندسانی که در ابتدای حکومت اسلامی در خدمت ملاها درآمدند تا سازندگی کنند و معجزه.ی پیوند ایمان و تکنیک را به نمایش بگذارند. در ابتدا تکنیک در خدمت ایمان بود. در مورد احمدی.نژاد، ایمان خود امری تکنیکی است. او رمالی است که داکتر-مهندس شده است. در ذهن او جن و اتم، معجزه و سانتریفوژ، معراج و موشک در کنار هم ردیف شده.اند. احمدی.نژاد به همه درس می.دهد. او ختم روزگار است... در مجلس آخوندی هم درس دین می.دهد. پیش لوطی هم عنتربازی می.کند.

                      احمدی.نژاد ترکیبی از رذالت و ساده.لوحی است. او مجموعه.ای از بدترین خصلت.های فرهنگی ما را در خود جمع کرده، به این جهت بسی خودمانی جلوه می.کند: دروغ می.گوید و ای بسا صادقانه. غلو می.کند، زرنگ است و تصور می.کند هر جا کم آوردی، می.توانی از زرنگی.ات مایه بگذاری و جبران کنی.. در وجود همه.ی ما قدری احمدی.نژاد وجود دارد و درست این آن بخشی است که وقتی با آزردگی از عقب.ماند.گی.مان حرف می.زنیم، از آن ابراز نفرت می.کنیم.اما آن هنگام نیز که لاف می.زنیم و خودشیفته.ایم، باز این وجه احمدی.نژادی وجود ماست که نمود می.یابد. احمدی.نژاد تحقیر شد.ه.ای است که خود تحقیر می.کند. سرشار از نفرت است، اما کرامت دارد..به موضوع نفرت اش که می.نگرد، می.پندارد مبعوث شده است تا او را از ضلالت نجات دهد.

                      احمدی.نژاد نماینده.ی سنتی است جهش.کرده به مدرنیت. او مظهر عقب.ماندگی مدرن ما و مدرنیت عقب.مانده.ی ماست. او اعلام ورشکستگی فرهنگ است.احمدی.نژاد نشان فقدان جدیت ماست. آن زمان که در قم گفت، هاله.ی نور او را دربرگرفته، حق بود که حجج اسلام این حجت را جدی گیرند، عمامه بر زمین کوبند، سینه چاک کنند و لباس بر تن او بردرند تا تکه.ای به قصد تبرک به چنگ آورند. آن زمان که از دستیابی به انرژی هسته.ای در آشپزخانه سخن گفت، حق بود مكتب .ها و دانشگاه.ها تعطیل می.شدند، حق بود بر سر در آموزش و پرورش می.نوشتند «این خراب.شده تا اطلاع ثانوی تعطیل است» و آموزگاران از شرم رو نهان می.کردند.احمدی.نژاد از ماست. طرفداران او نیز همولایتی.های ما هستند. میان احمدی.نژاد با گروهی از رهبران اپوزیسیون فرق چندانی نیست. در روشنفکری ایرانی هم نوعی احمدی.نژادیسم وجود دارد، آن جایی که یاوه می.گوید و در عین غیر جدی بودن، سخت جدی می.شود. در وجود چپ افراطی ایران، از دیرباز احمدی.نژادی رخنه کرده است منهای مذهب، یا با مذهبی که گفتار و مناسک دیگری دارد. افسران لوس.آنجلس همگی مقداری احمدی.نژاد در درون خود دارند.احمدی.نژاد نشان.دهنده.ی جنبه.ی «مردمی» جمهوری اسلامی ایران است، جنبه.ای که اکثر منتقدان آن نمی.بینند، زیرا هنوز از انتقاد از دولت به انتقاد از جامعه نرسیده.اند و از همدستی.ها و همسویی.های دولت و جامعه غافل.اند. اکنون همه چیز با تقلب و کودتا توضیح داده می.شود. تقلبی صورت گرفته، که ابعاد آن را نمی.دانیم. برای این که نیروی پوپولیسم فاشیستی دینی را نادیده نگیریم، لازم است همه.ی تحلیل.ها را بر تقلب و کودتا بنا نکنیم. رای احمدی.نژاد یک میلیون هم باشد، بایستی ریشه.ی اجتماعی فاشیسم دینی را جدی بگیریم.

                      درسرزمینی كه سایه آدم های كوچك بزرگ شد؛ آفتاب آن سرزمین روبه غروب است.

                      هیچ سرمایه ای همچون خرد و هیچ تهیدستی بالاتر از نادانی نیست من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمیکشم .. چراغ می افروزم.!!

                      نظر



                      • نظر


                        • این هم نتیجه تست نوع تریدری من در سایت دکتر وان تراپ ..خداییش بد نیست ...یکم امیدوار شدم



                          نظر




                          • نظر


                            • امکان جدیدی در سایت MQL5.com وب پلتفرم
                              البته تو فاز بتاست و فعلا فقط برای پلتفرم Metaquotes Demo server




                              ویرایش توسط Seyedi : https://www.traderha.com/member/14738-seyedi در ساعت 09-04-2015, 03:39 PM

                              نظر


                              • با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                                https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                                https://t.me/Mostafatrader


                                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                                کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                                https://t.me/signalhha

                                نظر

                                پردازش ...
                                X