اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سلام

    پدرم یک ماهه هست که دچار سرطان مجاری صفراوی شده
    دوستان عزیز عاجزانه التماس میکنم اگه راه حلی یا پزشکی صاحب نظر دارن راهنماییم کنید
    _________________________________________-
    دوستان عزیز شیرازی که اینجا هستن . التماس میکنم . خواهش میکنم
    در مورد دکتر سامان نیک اقبالیان اطلاعات می خوام
    بجز عملهای پیوند بسیار موفق و بی نظیر ایشان در پیوند کبد
    اینکه از سایر مریضهای ایشون کسی اطلاعات داره ( بدون شک ایشون یه پزشک حاذق هست ولی میخوام نمونه های عملی ببینم )

    نظر


    • نوشته اصلی توسط dat_iran نمایش پست ها
      سلام

      پدرم یک ماهه هست که دچار سرطان مجاری صفراوی شده
      دوستان عزیز عاجزانه التماس میکنم اگه راه حلی یا پزشکی صاحب نظر دارن راهنماییم کنید
      _________________________________________-
      دوستان عزیز شیرازی که اینجا هستن . التماس میکنم . خواهش میکنم
      در مورد دکتر سامان نیک اقبالیان اطلاعات می خوام
      بجز عملهای پیوند بسیار موفق و بی نظیر ایشان در پیوند کبد
      اینکه از سایر مریضهای ایشون کسی اطلاعات داره ( بدون شک ایشون یه پزشک حاذق هست ولی میخوام نمونه های عملی ببینم )
      لظفا. خواهش میکنم

      نظر


      • سلام
        اگر ایشان در درمانگاه مطهری ، بیمارستان نمازی و یا بیمارستان شهیدفقیهی فعالیت دارند - مطمئنا از نمره اول ها هستند.
        و معمولا کار نیز به صورت تیمی (نظر جمعی) انجام میشود.

        چند لینک از دوستان : پولدوست syzygy ezzal

        نظر


        • http://www.worldwidejobs.org.uk/voll...r-of-the-year/
          .::در ترید آرامش حرف اول را می زند::.
          https://telegram.me/Cyclicalwaves
          https://telegram.me/NimaAzaadi




          نظر



          • https://www.facebook.com/team.volley...type=1&theater
            تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

            برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
            http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

            نظر


            • جایگاه گذرنامه ایرانی یک سال پس ازدولت روحانی

              حسن روحانی در صورتی می.تواند به وعده خود در مورد ارتقای اعتبار پاسپورت ایرانی عمل کند که نخست، مخالفان داخلی خود را در زمینه ادغام ایران در اقتصاد جهانی متقاعد کند.



              انتخاب حسن روحانی در انتخابات ریاست.جمهوری 1392، تا حد زیادی ناشی از امیدواری.های مردم و فعالان مدنی نسبت به بهبود اوضاع در حوزه.های مختلف بود. انتخاب وی به امیدهایی نیز دامن زد. از گروه.هایی که پس از پیروزی روحانی در انتخابات، امید به جمع.شان برگشت، ایرانیان خارج از کشور و کسانی بودند که رفت.وآمد زیادی به خارج و داخل کشور داشتند. عمده دغدغه این گروه، بهبود وضعیت اسفباری بود که پاسپورت ایرانی در دهه گذشته پیدا کرده بود.
              به گزارش اقتصاد نیوز ، یکی از وعده.های اصلی حسن روحانی در جریان مبارزات انتخاباتی سال 1392 نیز بازگرداندن احترام به پاسپورت ایرانی بود. به همین دلیل، ایرانیانی که یا در خارج از کشور زندگی می.کنند یا به خاطر کارشان سفرهای زیادی به کشورهای خارجی دارند، به بهبود اعتبار پاسپورت خود امید زیادی بسته.اند. عمده افراد این دسته، یعنی بازرگانان، کسانی هستند که از جذب ایران در اقتصاد جهانی بیشترین نفع را می.برند و در صورت بالا رفتن اعتبار پاسپورت ایرانی بازارهای بیشتری به رویشان گشوده خواهد شد.
              «هنلی و شرکا» (Henley and Partners) یک موسسه بین.المللی است که در مسائل اقامت و شهروندی فعالیت می.کند. این موسسه هر سال گزارشی پیرامون اعتبار پاسپورت کشورهای مختلف دنیا منتشر می.کند. این گزارش به عنوان معیاری از میزان اعتبار و شخصیت شهروندان آنها در کشورهای جهان مورد توجه قرار می.گیرد. در گزارش سال 2012 این موسسه، پاسپورت ایرانی یکی از بی.اعتبارترین پاسپورت.های جهان بود. در میان حدود 100 کشوری که اعتبار گذرنامه آنها در این گزارش بررسی شده بود، ایران و افغانستان در رتبه 96 قرار داشتند. بر اساس آن گزارش، شهروندان ایرانی در سال 2012 برای سفر تنها به 37 کشور جهان بی.نیاز از ویزا بودند.
              در گزارش سال 2012 «هنلی و شرکا»، فقط پاسپورت کشورهای نپال، لبنان، پاکستان و افغانستان، از پاسپورت ایرانی بی.اعتبارتر بودند. دکتر نعمت احمدی، حقوقدان، در یادداشتی به تاریخ 19 اردیبهشت 1388، در سایت دیپلماسی ایرانی نوشت: «اشکال اعتبار گذرنامه.های ایرانی به عملکرد دولت و دولتمردان ایران بازمی.گردد و جامعه جهانی به دلیل فقدان ارتباطات و مناسبات خوب و مطلوب با ایران، اعتباری برای گذرنامه ایرانی قائل نمی.شود. زمانی که یک کشور یا کشورهایی با دولت ایران مساله داشته باشند، طبیعی است که با اتباع ایرانی نیز برای ورود به خاک خود مساله خواهند داشت، اینکه چه میزان یک دولت برای گذرنامه ایران اهمیت قائل می.شود تا یک ایرانی بتواند از مزایای یک تبعه خارجی استفاده کند، بسته به تصویری است که کشور میزبان از عملکرد دولت ایران در صحنه بین.المللی دارد.» با این حال، این مساله را می.توان از منظری دیگر نیز نگریست. با توجه به کشورهایی که ضعیف.ترین و قوی.ترین جایگاه را در زمینه اعتبار پاسپورت اتباع.شان دارند، کشورهایی هستند که نقش حاشیه.ای.تری در تقسیم کار جهانی دارند.
              با این حال، وضعیت پاسپورت ایرانی در گزارش سال 2013 موسسه «هنلی و شرکا» اندکی بهبود یافته است. در سال 2013، کشورهایی که ایرانیان می.توانند بدون ویزا به آنها سفر کنند به 40 کشور افزایش یافته است. ایران در رتبه.بندی 2013 به رده 86 صعود کرد. آنگولا، جیبوتی و میانمار نیز در کنار ایران قرار دارند. کشورهای کنگو، لیبی، سودان جنوبی، سوریه، کوزوو، لبنان، سریلانکا، نپال، اریتره، سرزمین.های. اشغالی فلسطین، پاکستان، سومالی، عراق و افغانستان پایین.تر از ایران قرار دارند. در این بررسی، سه کشور فنلاند، سوئد و انگلیس به طور مشترک در رتبه نخست قرار گرفته.اند.
              دارندگان گذرنامه این کشورها می.توانند بدون کسب ویزا وارد 173 کشور جهان شوند. در رتبه دوم بهترین گذرنامه.های جهان، چهار کشور دانمارک، آلمان، لوکزامبورگ و آمریکا قرار دارند که دارندگان گذرنامه آنها می.توانند بدون ویزا وارد 172 کشور شوند. بلژیک، ایتالیا و هلند در رتبه سوم قرار دارند.
              بدترین رتبه، یعنی رتبه 93، به افغانستان اختصاص داده شده است. دارندگان این گذرنامه می.توانند بدون ویزا به کمترین تعداد از کشورهای جهان یعنی 28 کشور وارد شوند. در جایگاه 92 هم گذرنامه عراق قرار دارد که دارندگان آن می.توانند بدون دریافت ویزا تنها وارد 31 کشور شوند. در میان کشورهای عربی، گذرنامه کویت بهترین شناخته شده است. این کشور به همراه اوکراین، جزایر مارشال و جامائیکا در رتبه 77 جای دارد. در بین کشورهای اسلامی، برونئی بهترین جایگاه را دارد. این کشور در کنار برزیل در رتبه نوزدهم قرار دارد. اتباع برونئی می.توانند با پاسپورت خود به 146 کشور جهان بدون ویزا سفر کنند. دارندگان پاسپورت ترکیه می.توانند به 94 کشور جهان سفر کنند. این کشور در رتبه چهل و دوم قرار دارد. بوسنی .و هرزگوین و آلبانی در رتبه.های 44 و 45 جای دارند.
              بهبود اعتبار پاسپورت ایران، یا هر کشور دیگری، در جامعه جهانی بیش از آنکه مساله.ای سیاسی یا دیپلماتیک باشد، مساله.ای اقتصادی است. این به معنای انکار نقش عامل سیاسی و دیپلماتیک نیست، بلکه صرفاً پررنگ. کردن نقش تبیینی اقتصاد بین.الملل است. کشورهایی که به نحوی در سرمایه.داری جهانی ادغام شده.اند، عمدتاً پاسپورت.های معتبرتری دارند. برعکس، کشورهای حاشیه.ای.تر یا کشورهایی که هنوز ادغام نشده.اند، از آنجا که نقش کمتری در افزودن بر رشد اقتصاد جهانی دارند، اتباع.شان نیز نمی.توانند اعتبار بالایی در سازوکار اقتصادی-سیاسی جامعه جهانی داشته باشند.
              حسن روحانی تاکنون نشان داده تلاش.های زیادی برای بهبود اعتبار پاسپورت ایرانی در جامعه جهانی انجام داده است. دو روز پس از دستیابی به هدف تعلیق و کاهش تحریم.های بین.المللی علیه ایران در بهمن.ماه 92، حسن روحانی به داووس رفت تا به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد «فاز دوم دیپلماسی اقتصادی خود یعنی دیپلماسی فشرده اقتصادی را پیگیری کند». این اقدام دولت بیشتر بر شرکت.های بزرگ نفتی و تشویق آنان برای حضور در بازار ایران متمرکز بود. رئیس.جمهور ایران در سخنرانی خود در این اجلاس همه شرکت.های خارجی از جمله شرکت.های نفتی را دعوت کرد تا در ایران سرمایه.گذاری کنند.
              او همچنین خاطرنشان کرد: «درهای اقتصاد ایران به روی جهان باز است.» او در اظهارنظری مهم گفت ایران در طول سه دهه آینده به جمع 10 اقتصاد بزرگ جهان خواهد پیوست. روحانی سازوکار اقتصادی-سیاسی جامعه جهانی را بسیار خوب می.شناسد. او می.داند که برای تحقق وعده.اش در مورد ارتقای اعتبار پاسپورت ایرانی باید آن را تحت پروژه اقتصادی عمده.تر دولت یازدهم، یعنی ادغام اقتصاد ایران در اقتصاد جهانی، جای دهد. تلاش برای جذب ایران در اقتصاد جهانی نیز از مجرای دعوت از سرمایه.گذاران خارجی در بخش.های مختلف صورت می.گیرد.
              بنابراین، این طور به نظر می.رسد که پیشبرد هدف ارتقای اعتبار پاسپورت ایرانی، در گرو گشودن بازارهای ایران به روی سرمایه جهانی، و این نیز نیازمند پیروزی دولت روحانی در رقابت با نیروهای سیاسی مخالف ادغام با بازارهای جهانی است. روحانی در صورتی می.تواند به وعده خود در مورد ارتقای اعتبار پاسپورت ایرانی عمل کند که نخست، مخالفان داخلی خود را در زمینه ادغام ایران در اقتصاد جهانی متقاعد کند، سپس با ادغام گام به گام ایران در اقتصاد جهانی، که دولت با اشتیاق پیگیر آن است، پاسپورت ایرانی می.تواند اعتبار بالاتری داشته باشد. البته همان.طور که گفته شد، عوامل اقتصادی فعال.مایشاء نیستند. عوامل دیپلماتیک و سیاسی، از جمله پروژه هسته.ای و اتهام حمایت از گروه.های تروریستی به ایران در پایین بودن اعتبار پاسپورت ایرانیان نیز موثر است.


              تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

              برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
              http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

              نظر


              • با سلام دو عکس بدون شرح و یک سوال در این مورد.

                نظر


                • نوشته اصلی توسط WXYZ نمایش پست ها
                  با سلام دو عکس بدون شرح و یک سوال در این مورد.
                  شاید اسپرد واید شده موقع خبر یا... بوده

                  نظر


                  • دوست عزیز
                    چارت بر اساس bid هست .و شما در فروش اسپرد را لحاظ نکردید .عموما (در اکثر بروکرها ) اسپرد کیبل بیشتر یا در حدود 2 پیپ هست .
                    ویرایش توسط behrad : https://www.traderha.com/member/3158-behrad در ساعت 09-30-2014, 05:03 PM

                    نظر






                    • ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رانت 7هزار میلیارد تومانی سه صراف با همکاری بانک مرکزی خبر داد و گفت: سه صراف در سال 90 با همکاری بانک مرکزی 7 هزار میلیارد تومان سود کرده اند که اکنون این رانت نسبت به پرونده سواستفاده مالی سه هزار میلیارد تومانی اهمیت بیشتری دارد.

                      به گزارش ایسکانیوز وی گفت: کمیسیون اقتصادی با بررسی های صورت گرفته تمام اسناد و مدارک مربوط به این پرونده را تهیه کرده و گزارش آن در جلسه غیر علنی مجلس به نمایندگان ارائه شد و هم اکنون نیز این پرونده به قوه قضائیه ارسال شده است.

                      فتحی پور با بیان اینکه این رانت در دولت دهم انجام شده است، گفت: مسئولان دولت در زمان وقوع این رانت باید پاسخگو باشند.

                      این در حالیست که در شهریور ۱۳۹۰ مسئولین و رسانه ها از کشف سواستفاده بزرگ در بانک.های ایران خبر دادند که شخصی بنام مه آفرید امیرخسروی توانست مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان ( سه تریلیون تومان ) و یا ۲۸۰۰ میلیارد تومان را از شبکه.های بانکی ایران به سرقت ببرد. این بزرگترین سو استفاده مالی در تاریخ ایران بوده.است. این اختلاس که از طریق بانک صادرات ایران انجام و کشف شده.است منجر به لغو مجوّز بانک آریا و دستگیری رئیس آن امیر منصور آریا و افراد دیگری شده.است.

                      بانک ملی، بانک سامان، بانک سپه، بانک صنعت و معدن و بانک پارسیان از جمله بانک.های درگیر در سو استفاده مالی بوده.اند. هنگام بررسی پرونده مشخص شد که محمودرضا خاوری مدیرعامل بانک ملی ایران در سو استفاده مالی سه هزار میلیاردی دخیل بود. وی قبل از دستگیری به کانادا گریخت.



                      تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

                      برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
                      http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

                      نظر


                      • بدو بدو بیا این فیلمو ببین زیرش اینو بنویس shame on korea



                        https://www.facebook.com/video.php?v=703751033051039


                        میتونید به سایت رسمی در فیسی بوکم سری بزنید و نظر خودتون مثل بقیه بیان کنید

                        https://www.facebook.com/IncheonAG2014.en
                        ویرایش توسط r-kamyab : https://www.traderha.com/member/16418-r-kamyab در ساعت 10-01-2014, 04:17 AM
                        تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

                        برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
                        http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

                        نظر


                        • تحلیل روزنامه روسی ایزویستا از روابط تهران و مسکو:
                          ایرانِ خسته از پوتین می خواهد به آمریکا برای غرق کردن روسیه کمک کند!

                          دیدار پوتین و روحانی در آستاراخان در لحظه بسیار حساسی انجام شد، یعنی زمانی که این دو مرد دولتی همانند شعبده بازانی، ده عدد توپ را در هوا می چرخانند. البته، نه توپ، بلکه مشعل های شعله ور. خطای آنان می تواند حیاتی باشد.



                          نشریه روسی ایزویستا نوشت: دیدار پوتین و روحانی در آستاراخان در لحظه بسیار حساسی انجام شد، یعنی زمانی که این دو مرد دولتی همانند شعبده بازانی، ده عدد توپ را در هوا می چرخانند. البته، نه توپ، بلکه مشعل های شعله ور. خطای آنان می تواند حیاتی باشد.به گزارش تیک ، ایران بر سر راه انتخاب قرار گرفته – یا صلح با امریکا و یا تلاش برای قرابت با روسیه. در صورتی که ایران با امریکا صلح کند، دریچه امکانات به روی روسیه بسته خواهد شد. هم در ایران و هم در امریکا، بسیاری از افراد به دنبال صلح میان این دو کشور هستند، اما روسیه در این مورد دلیلی برای مسرت ندارد – این صلح، بر روی طرح های مربوط به صادرات مجدد نفت و گاز ایران خط بطلان خواهد کشید، یعنی، معامله عظیمی به ارزش 20 میلیارد دلار.
                          بدتر از آن این که ایران به رقیب جدی روسیه در بازارهای اروپا بدل خواهد شد، به منافع روسیه در سوریه ضربه وارد خواهد شد و از سمت جنوب جبهه جدیدی گشوده خواهد شد.
                          بمباران امریکا علیه سوریه، به عنوان دور جدیدی از جنگ علیه تروریسم قلمداد می شود و هدف از آن، هشدار به ایران از این جهت است که نباید به روسیه تکیه کند – این کشور بسیار ضعیف است و قادر نیست حتی از سوریه دفاع کند، چه رسد به ایران.
                          فعلا، روسیه و ایران گام های قاطعانه ای به سوی یکدیگر برنداشته اند، اما زمان آن نیز رو به پایان است.
                          سال های متمادی که ایران تحت اعمال تحریم ها قرار داشت، روسیه روابط خود با تهران را ادامه می داد. مهندسان روسی تاسیسات اتمی را احداث کردند و ایران تکنیک و تسلیحات روسی را خریداری می کرد. اما آن قرابت واقعی، مورد نظر ایرانی ها، تاکنون نیز برقرار نشده است.
                          روسیه تحت فشار اسرائیل و امریکا در رژیم تحریم های ضد ایرانی شرکت داشت – برای نمونه، سیستم دفاع ضد موشکی قدرتمندی که ایران مبلغ کامل آن را پرداخت کرده بود، به این کشور ارسال نشد. به رغم درخواست ها و گوشه و کنایه های ایران، پوتین، رئیس جمهور روسیه، در نهایت نیز برای دیدار رسمی از تهران آماده نشد.
                          روس ها فکر می کردند نباید تعجیلی نشان دهند. اسرائیل مانع از قرابت ایران – امریکا می شد. نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، از متحدان و یاران امریکایی خود درخواست می کرد و می کند که ایران را بمباران کنند. تمامی قوه تبلیغاتی اسرائیل صرف تبلیغات ضد ایرانی می شود.
                          درخواست ایران برای ورود به سازمان همکاری های شانگهای، پیشنهاد این کشور برای قرابت با روسیه، هر چند رد نمی شد، اما برای مدت نامعلومی به تعویق می افتاد و این بخشی از شیوه های جمعی سیاسی پوتین بود. کندی عمل و دفع الوقت از خصوصیت بارز پوتین و ملت روسیه و مختص عصر احیای کند روسیه، بعد از تراژدی سال 1991 میلادی بوده است.
                          اما، این عصر به پایان رسیده و زمان ایجاد اصلاحات فرا رسیده است. به صورت برق آسایی دولت قانونی در کیف سقوط کرد و به صورت برق آسایی کریمه به روسیه بازگشت، در پی آن، علیه روسیه تحریم هایی اعمال و دونباس شاهد شورش هایی شد و امریکا سوریه و عراق را بمباران کرد. امریکایی ها تصمیم گرفته اند درنگ نکنند، تا روسیه به قدرت بزرگی بدل شود و نتوانند با آن رقابت کنند و در حال حاضر، تلاش می کنند بار دیگر این کشور را به زانو درآورند.
                          برای امریکایی ها، روسیه از ایران که در اثر اعمال تحریم ها ضعیف شده است، خطرناک تر است.
                          دوران نامشخصی از راه رسیده است. آیا امریکا موفق خواهد شد ایرانی ها را متقاعد کند؟ تحریم ها ایرانی ها را درمانده کرده است. در ایران، قدرت هایی هستند (مقامات و تجار) که برای توافق با امریکا تلاش می کنند.
                          روحانی، رئیس جمهور کنونی ایران، نیز به عنوان حامی تعامل با غرب شهرت دارد. رهبران ایران که از غیر قابل اعتماد بودن روسیه خسته شده اند، احتمال دارد مرتکب خطای بزرگی شوند – امریکا را برای غرق کردن روسیه کمک کنند و سپس، با امریکا تنها بمانند.
                          پوتین می تواند به تهران سفر کند و تمامی مشکلات میان دو کشور را حل و فصل کند و در طرح های انرژی و احداث خطوط راه آهن مساعدت نشان دهد ( طرح چندین میلیارد دلاری) و اجرای طرح عظیم گاز و نفت را تسریع کند. از این طریق، می تواند روسیه را از افت نرخ نفت و گاز نجات دهد، پاسخ قاطعانه ای به تحریم ها بدهد و کشور را در برابر وارد شدن ضربات از جنوب در امان نگه دارد.
                          در حال حاضر، روسیه می تواند سیستم دفاع ضد موشکی را به ایران ارسال کند، هواپیمایی این کشور را مدرنیزه کند، این کشور را وارد سازمان همکاری های شانگهای کند، امتیاز اتحاد گمرکی را صادر کند، به طور کامل از رژیم تحریم های اعمالی علیه ایران خارج شود و مذاکرات مربوط به خلع سلاح هسته ای را از بن بست خارج کند.
                          اتحاد روسیه – ایران به رهبر چین نیز کمک خواهد کرد تا مطمئن شود، این استاد فرهنگ [کهن ] با چه کشوری همیاری می کند (البته، با مسکو!)
                          پیامدهای منفی آن چیست؟ در وهله نخست، امریکا را به خشم خواهد آورد. اما خشم امریکایی ها ساده نخواهد بود. از سخنان اوباما، رئیس جمهور امریکا، در سازمان ملل متحد چنین برمی آید که امریکا نمی داند نخست، چه کسی را هدف قرار دهد – خلیفه ابوبکر و یا روسیه. آیا اسرائیل نیز از این موضوع خشمگین خواهد شد ؟ ظاهرا، در این کشور با بروز تحولات در مواضع قدرت های بزرگ در قبال ایران کنار آمده اند.
                          ایران، کشوری زیبا با فرهنگ کهن، باغ های گل سرخ ، اشعار و معماری غنی، می تواند به متحد مهم روسیه بدل شود. البته نخبگان روسی دوستی با اروپا را ترجیح می دهند که قطعا، زمانی این امر نیز میسر خواهد شد. اما، در این مرحله، دوستی با کسی بهتر است که ممکن است، نه با کسی که دلمان می خواهد.
                          نمونه تلخ آلمان در سال های 1940 – 1930 میلادی را باید در برابر چشمان مان داشته باشیم. آدولف هیتلر اجازه داد ارتش انگلیس از دونکرک به خانه خود بازگردد، از تلاش برای تصرف انگلیس صرفنظر کرد، با نفرت تمام از استالین که حاضر بود با آلمان دوستی و همکاری کند، روی گرداند. وی در ویرانه های برجای مانده از بمباران انگلیس و امریکا در آلمان خودکشی کرد، یعنی زمانی که سربازهای روسی به برلین وارد شده بودند.
                          البته این یک نمونه کاملا مشابه با روسیه نیست - روسیه با هیچ کشوری درگیر جنگ نیست و قصد جنگ نیز ندارد. اما، گرایش به سوی جهان آنگلوساکسون ها که در فرار الیگارشی های روسی در جزایر انگلیس موثر بود، می تواند بار دیگر، در سرنوشت روسیه نقشی داشته باشد.
                          در حال حاضر، آینده روسیه در گرو دوستی با ایران و چین قرار گرفته است. و اکنون، باید هر چه سریع تر و تا زمانی که ایران را اغفال نکرده اند، در خصوص این کشور تصمیم گیری کرد.







                          تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

                          برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
                          http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

                          نظر


                          • تهران گران.ترین خیابان سئول!

                            خیابان تهران یک خیابان در بخش گنگ.نام شهر سئول کره جنوبی است که در حال حاضر گران ترین و اعیانی ترین خیابان سئول است.



                            خیابان تهران یک خیابان در بخش گنگ.نام شهر سئول کره جنوبی است که در حال حاضر گران ترین و اعیانی ترین خیابان سئول است.
                            به گزارش "توریسم آنلاین" به نقل از صبحانه دفاتر مرکزی شرکت های سامسونگ و هینیکس در این خیابان قرار دارند. گرانترین و بلندترین سازهٔ این خیابان دولت کلان شهری سئول نام دارد که قیمت آن ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ون (۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار) برآورد می شود.
                            پیش از انقلاب به دنبال مسافرت شهردار وقت تهران به سئول در سال ۱۳۵۴ در جهت همکاری میان دو کشور سنگ بنای دو خیابان بزرگ در پایتخت دو کشور گذاشته شد.
                            خیابانی در تهران به نام خیابان سئول و خیابانی در سئول به نام خیابان تهران نام گذاری شد.








                            تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

                            برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
                            http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

                            نظر


                            • ورزش.های دسته.جمعی موجب نشاط افراد می.شود
                              شادی ارمغان کوهنوردی برای افراد :


                              یک روانشناس با تاکید بر اینکه ورزش.های دسته.جمعی موجب نشاط بیشتر افراد می.شود، گفت: به افراد مخصوصاً جوان.ها توصیه می.شود به ورزش به ویژه کوهنوردی گرایش بیشتری پیدا کنند.

                              این روانشناس تاکید کرد: ورزشهای دسته.جمعی، پیاده.روی.ها به ویژه در تمام روزهای هفته می.تواند در افراد ایجاد نشاط کند این ورزش.های دسته.جمعی علاوه بر تخلیه هیجان و ایجاد نشاط به حس انسجام و تقویت رفتارهای اجتماعی نیز کمک می.کند.
                              وی خاطرنشان کرد: به افراد به ویژه جوان.ها توصیه می.شود که به ورزش به ویژه کوهنوردی گرایش بیشتری پیدا کنند آنها باید بدانند که حضور در طبیعت می.تواند موجب انرژی و نشاط بیشتر به آنها شود ضمن اینکه باید بدانند که رسیدن به اهداف با تحمل سختی.ها و پشت سر گذاشتن موانع میسر است.

                              ؛ ادب نیمی از عقل است ؛

                              نظر


                              • در حالی که قیمت نفت بتدریج در حال رسیدن به ارقام نگران.کننده برای کشورهای تولیدکننده است، علت این کاهش و سیاسی یا اقتصادی بودن آن به معمایی تبدیل شده است


                                در حالی که قیمت نفت بتدریج در حال رسیدن به ارقام نگران.کننده برای کشورهای تولیدکننده است، علت این کاهش و سیاسی یا اقتصادی بودن آن به معمایی تبدیل شده است.


                                به گزارش جام جم، قیمت نفت در یکماه اخیر با حدود 15 دلار کاهش از 103 به 88 دلار کاهش یافته و در آخرین تحولات، روز گذشته قیمت نفت برنت دریای شمال با حدود دو دلار کاهش در یک روز به 88.35 دلار رسید و به زیر 90 دلار سقوط کرد.


                                نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا نیز 1.15 دلار کاهش یافت و به 84.6 دلار رسید. با توجه به این که بیشتر کشورهای تولیدکننده نفت، بودجه سالانه خود را با پیش بینی و در نظر گرفتن رقم ثابتی از فروش نفت می بندند، کاهش قیمت ها، تحقق درآمد بودجه ای این کشورها را با چالش مواجه می​کند.


                                به عنوان مثال بودجه امسال ایران با نفت صد دلاری بسته شده که کاهش قیمت نفت، چشم انداز درآمدهای کشور را مبهم کرده است.


                                روسیه نیز مانند ایران بودجه اش را با نفت صد دلاری بسته و اکنون با چالش مواجه شده است، به طور کلی بیشتر کشورهای نفتخیز جهان بودجه شان را با قیمت نفت بین 90 تا صد دلار بسته اند. در همین حال با توجه به ناگهانی بودن این کاهش، کارشناسان دو دسته عوامل اقتصادی یا سیاسی برای آن متصورند.


                                هرچند تعیین قیمت نفت همیشه از مخلوطی از این دو دسته عوامل متاثر بوده، اما در کاهش های اینچنینی معمولا نقش یک گروه از عوامل اقتصادی یا سیاسی بر دیگری می چربد.


                                در بخش عوامل اقتصادی، کارشناسان به کاهش رشد اقتصادی چین و آمریکا و تاثیر آن بر تقاضای نفت و کاهش آن اشاره و می گویند: شاخص بورس ها و ارزهای جهانی نیز همپای قیمت نفت کاهش یافته است اما گروه دوم به نقش مشکوک عربستان در پرچمداری رشد تولید و کاهش قیمت نفت خود که باعث ایجاد رقابت منفی برای کاهش دادن قیمت نفت از سوی کشورهایی چون ایران وعراق شده، اشاره می کنند. به زعم آنان این کاهش قیمت نفت بیشتر علل سیاسی دارد تا اقتصادی. شاهد مدعای آنها نیز اعلام دیروز معاون شرکت نفت دولتی روسیه ـ روسنفت ـ است که تصریح کرد: عربستان با هدف فشار بر روسیه، اقدام به کاهش عمدی قیمت نفت کرده است.


                                هم اکنون عربستان با تولید روزانه 11.5 میلیون بشکه، بزرگ ترین تولیدکننده و تامین کننده نفت جهان محسوب می شود.


                                این کشور اخیرا قیمت نفت خود را پایین آورده است. کارشناسان اقتصادی می گویند اگر کاهش قیمت نفت تداوم یابد، بازار در وضع «خرسی» قرار می گیرد؛ یعنی وضعی که از نظر روانی احساس شود قیمت ها برای مدت طولانی پایین خواهد ماند.


                                عربستان در دامپینگ (ارزان فروشی غیرقانونی) نفت سابقه ای بس طولانی دارد که یکی از آن در اواخر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود که با اجرای استراتژی موسوم به «فری مارکچر» یا بازارسازی آزاد، اقدام به افزایش تولید خود و کاهش قیمت فروش نفت خود کرد.


                                اجرای این سناریوی احتمالی قدیمی در روزهای اخیر، حتی واژه «جنگ قیمت» را نیز بر سر زبان ها انداخت؛ بخصوص وقتی که ایران قیمت فروش نفت خود را متناسب با عربستان کاهش داد اما بیژن زنگنه، وزیر نفت با لحنی خونسرد، وجود چنین جنگی را رد کرد و وضع موجود در بازار را ناشی از نوسانات قیمتی طبیعی اعلام کرد. این در حالی است که نظر دیگر کشورها چنین نیست.


                                مثلا ونزوئلا کاهش بهای جهانی نفت را «غافلگیرانه»، «بی وقفه» و نگران کننده خوانده و خواستار برگزاری نشست فوق العاده اوپک برای بررسی وضعیت بازار و اتخاذ تصمیم شده است. حال آن که ظاهرا مدیران وزارت نفت اعتقادی به برگزاری چنین جلسه ای ندارند و لذا فعلا نیز سکوت کرده اند.

                                پای عربستان در میان است


                                محمدعلی خطیبی، نماینده اسبق ایران در اوپک در این باره به خبرنگار ما گفت: حتی تحولات اقتصادی بازار نفت و در شرایطی که بحث های سیاسی را در نظر نگیریم، باز هم پای عربستان در میان است.


                                وی توضیح داد: با وجود آن که نمی توان نقش این کشور در ضربه زدن به اقتصاد روسیه را نفی کرد، باید گفت این کشور در سال های قبل، سهم بازار ایران، عراق و لیبی را که هریک به دلایلی با کاهش تولید مواجه شده و مقداری از سهم بازار خود را از دست داده اند اشغال کرده و اکنون با بازگشت این کشورها به بازار با ترفندهای قیمتی می خواهد این سهم را برای خود حفظ کند.


                                وی تصریح کرد: ظرفیت تولید و فروش نفت عربستان تحت عامل خروج این سه کشور از هشت به 10 میلیون بشکه در روز رسیده و اکنون این کشور حاضر به پس دادن آن دو میلیون بشکه نیست.


                                خطیبی گفت: از سوی دیگر بعید نیست پای ضربه زدن به روسیه وسط باشد. معمولا در بازارهای جهانی نفت فرمول هایی وجود دارد که با کاهش قیمت نفت به اقتصاد کشوری ضربه می زنند. مثلا در مورد روسیه، وقتی قیمت نفت این کشور کاهش یابد، در قیمت گاز صادراتی اش که متاثر از قیمت نفت است نیز تاثیر گذاشته و چند جانبه اقتصاد این کشور را تحت فشار قرار می دهند.

                                قربان: هر دو عامل موثرند


                                همچنین دکتر نرسی قربان، تحلیلگر ارشد بازار نفت نیز به خبرنگار ما گفت: در نوسانات قیمتی نفت هر دو عامل سیاسی و اقتصادی موثرند و تفکیک آنها امکان پذیر نیست.


                                وی افزود: در مورد اخیر نیز همین گونه است. از نظر اقتصادی جهان در حال رکود است، رشد اقتصادی آمریکا و چین پایین آمده و عرضه مازاد نفت به بازار وجود دارد. در عرصه سیاسی نیز معادلات قدرت میان آمریکا و روسیه برهم خورده و نفت ممکن است در این میان به کار گرفته شده باشد.


                                وی اظهار کرد: در نتیجه کسی نمی تواند به جرأت بگوید جواب این معما سیاسی است یا اقتصادی. ضمن این که به هر حال عربستان هم مایل به کاهش زیاد قیمت نفت نیست و این تحرکات نمی تواند زیاد ادامه یابد.

                                تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

                                برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
                                http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

                                نظر

                                پردازش ...
                                X