اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا – 22 ژوئن 2016



    ما موضوع رالی از درجه مقدماتی برای طلا را، که در کف 1046.20$ در 3 دسامبر 2015 آغاز شده است، مطرح کردیم کامل نبود اما با حرکات مخالفی بر پایه پوزیشن های فیوچرز و آپشن که هر هفته در گزارش COT نمایش داده می شود روبرو شد. در کوتاه مدت، طلا 55$ از سقف 1315.94$ در 16 ژوئن نزول کرده است و در سطح مشابهی قرار دارد که در ماه مارس در آن معامله می شده است. دیدگاه محتاطانه کوتاه مدت ما برخاسته از این موضوع است. اکنون، اگرچه قیمت در تقاطع قرار دارد و دلیل آن این است که تعدادی تفسیر متفاوت و متغیر از ساختار موجی وجود دارد. نزول انجام شده از 16 ژوئن می تواند موج b مینوت (در دایره) از موج B مینور از موج (B) میانیباشد. طلا برای کامل کردن موج B مینور درست تا بالای 1315.94$ رالی کرده و سپس تمام راه را در برگشت تا 1200$ ریتریس خواهد نمود. طلا همچنین شاید نزدیک به پایان موج 2 مینور از موج (C) میانی باشد، که با خط Alt. روز نمودار نشان داده شده است. یک نوسانگیر بلند مدتی طی نوشته ای پرسید که آیا موج (B) میانی ممکن است یک مثلث بازشونده، که در1283.14$ در 11 مارس آغاز شده است باشد؟ بله ممکن است. همانطور که اطلاع دارید، اگرچه، موج E، که در سقف 16 ژوئن آغاز شده است، بسیار کوتاه است. طلا بمنظور بالا بردن احتمال وقوع این الگوی حرکتی خاص، طی هفته پیش رو یا بعد از آن مجبور به کاهش به سمت 1200$ خواهد بود. دو سناریوی اول نشان می دهند طلا باید در آینده نزدیک حرکت خود را آغاز نماید. یک صعود به بالای 1299.96$ نشانگر این خواهد بود که این فشار صعودی در جریان است و حاکی از سقف های احیایی جدیدی بوده است. ساختار مثلث بازشونده نشانگر این است که هرگونه جهشی اکنون محدود شده و منجر به یک افت به سمت 1200$ خواهد شد. به مجرد اینکه قادر باشیم بعضی از احتمالات را حدف کنیم سطح یقین ما در رابطه با امواج کوتاه مدت افزایش خواهد یافت.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 06-26-2016, 07:01 PM

    نظر


    • نقره – 22 ژوئن 2016




      نقره، که سقف 16 ژوئن طلا را تایید نکرد، این هفته در برابر کاهش مقاومت بیشتری از خود نشان داد. قیمت اسپات در طول شب 22 ژوئن تا 17.11$ افت کرد، که سه پیپ از سطح بالای محدوده حمایتی که در تحلیل قبلی به آن اشاره کردیم فاصله داشت و درست در ریتریس 0.382 از رالی آغاز شده از کف 15.80$ در 1 ژوئن قرار دارد. یک رالی به بالای سقف 17.69$ روز 20 ژوئن سیگنال اولیه ای خواهد داد برای اینکه نقره ممکن است آماده موج دیگری از حرکات تا سقف های جدید احیایی باشد. پایداری این فشار صعودی تا قسمتی بستگی به این خواهد داشت که آیا طلا با رالی به بالای 1299.96$ نقره را تایید خواهد کرد یا خیر. واگرایی ها عموما نشانه ای نزولی هستند. همچنین، ما نمی توانیم از احتمال اینکه پولبک نقره از سقف اخیر در 17.91$ (16 ژوئن) هنوز کامل نشده است بکاهیم. اگر نقره قرار بود به زیر کف شبانه در 17.11$ شکست انجام دهد، قیمت باید سپس به داخل ناحیه 16.60$-16.86$ سقوط نماید. اما این حرکت باید حد هرگونه نزول قیمت نقره در کوتاه مدت باشد که ممکن است توسعه یابد. همانند کاری که برای نامگذاری امواج کردیم، هنوز گزینه هایی وجود دارند. سقف 17.91$ (16 ژوئن) ممکن است موج (a) از موج b مینوت (در دایره) باشد. همچنین این سقف ممکن است نام موج i مینوت از موج C مینور را بخود گرفته باشد که با خط Alt. در پایین نمودار نمایش داده شده است. نوسان احتمالی که ممکن است در طول باقی مانده این حرکت مشاهده شود باید به کاهش گزینه های کوتاه مدتی نقره کمک نماید.

      نظر


      • طلا – 24 ژوئن 2016



        نوسان شبانه در تمامی بازارهای مالی شامل حال فلزات گرانبها نیز شد. طلا همزمان با اعلام نتایج Brexit پیش از برگشت و افزایش تا 1358.74$ ابتدا تا 1209.23$ کاهش یافت. این تقریبا حرکت 150 دلاری بین روزی یکی از سوینگ های روزانه بود که در این سالها مشاهده کرده ام. موج B مقدماتی (در دایره)، که در کف 1046.20$ در 3 دسامبر 2015 آغاز شده است، حال 36% از موج A مقدماتی (در دایره) را ریتریس کرده است. امواج فرعی این پیشروی از درجه مقدماتی ممکن است به روش های مختلفی تفسیر شود اما همانطور که نمودار هفتگی نشان می دهد، حرکت شدید و ناگهانی روز 24 ژوئن طلا را تا قله موج (4) مثلث قبلی برده است. این نقطه هدفی مرسوم و متعارف برای یک فشار صعودی خلاف روند است. گزارش COT هفته گذشته یک خالص خرید بی سابقه در پوزیشن طلا در فیوچرز و آپشن را نشان داد که در اختیار LS ها (دنبال کنندگان روند) می باشد، که تاییدی بر این می باشد که رالی جاری خلاف روند است و آغاز یک بازار صعودی جدید نمی باشد. شدت حرکت تحریک شده با احساسات روز 24 ژوئن باید طی چند روز پیش رو از بین برود، که منجر به ریزش طلا خواهد شد. ممکن است یک فشار صعودی دیگر در اوایل هفته آینده پیش از آغاز ریزش وجود داشته باشد. محدوده مقاومت بعدی در 1380$-1400$ قرار دارد. اگر سقف 1358.74$ روز 24 ژوئن آغاز این ریزش را مشخص کند، سپس طلا هفته آینده به سرعت تا 1277$-1284$ کاهش خواهد یافت. ما برخی از گزینه های کوتاه مدت مختلف برای ساختار موج را در تحلیل بعدی ارایه خواهیم داد.

        نظر


        • نقره – 24 ژوئن 2016




          نوسان جهانی در زمان مشابهی در نقره ظاهر شد که باعث حرکت بین روزی قیمت تا 18.36$ گردید. سقف روز 24 ژوئن همانطور که با نامگذاری انجام شده روی نمودار نمایش داده شده، ممکن است هنوز بعنوان پایان موج b مینوت (در دایره) از موج B مینور تفسیر شود. این سقف قیمتی پیپ پایین تر از سطحی قرار دارد که موج (c) 0.618 برابر موج (a) می باشد. افسیر آن این است که نقره برای کامل کردن یک flat در ازای تشکیل موج B مینور اکنون دوباره به سمت 15.80$ باز خواهد گشت. تفاسیر معتبر دیگری وجود دارد، از جمله احتمال اینکه رالی نقره کامل نشده است. با در نظر داشتن ناحیه مقاومت بعدی در 18.65$-19.00$، یک صعود به بالای 18.36$ باید هنوز هم قیمت را بالاتر ببرد.

          نظر


          • طلا – 27 ژوئن 2016



            حرکت شدید طلا تا 1358.74$ در روز جمعه منجر به یک روز کم تحرک تر در روز 27 ژوئن شد. همانطور که در تحلیل قبلی به آن اشاره کردیم، حرکت شدید قیمت را تا قله موج (4) مثلث قبلی، که مقاومت مشترک در فشار خلاف روند است برد. امواج کوتاه مدت اجازه یک فشار صعودی دیگر در روزهای پیش رو یا بعد از آن را می دهد، که اگر این اتفاق بیافتد، منجر به یک پولبک قابل توجه تر خواهد شد. LS های بازار، اکنون با تجاری های بازار حرکتشان توام و همزمان شده است، که تعداد بی سابقه ای از قراردادهای فیوچرز و آپشن را روی طلا در اختیار دارند. LS ها در وضعیت خالص خرید بی سابقه ای در تعداد کل قراردادهای خریداری شده می باشند در حالیکه تجاری های بازار در وضعیت خالص فروش بی سابقه ای قرار دارند. LS ها (دنبال کنندگان روند) عمدتا از صندوق های تامینی که دنبال کنندگان روند می باشند تشکیل شده است. از آنجاییکه این گروه اغلب اوقات در یک برگشت روند در سمت اشتباه بازار گرفتار می شوند، وقتی اندازه پوزیشن آنها به حد بالایی دست پیدا می کند، احتمالات برای تغییر روند افزایش می یابد. وقتی پوزیشن آنها با یک خالص خرید بی سابقه از سوی تجاری ها (دارندگان اطلاعات دست اول) خنثی می شود، که اکنون نیز در همین وضعیت قرار دارد، احتیاط در تصمیم گیری ها جای خود را محکم می کند. این حقیقت که LS ها اکنون پوزیشن بزرگتری را نسبت به زمانی که طلا 600$ بالاتر در قیمت 1921.50$ در سپتامبر 2011 - پس از تنها 36% ریتریس حرکت نزولی آغاز شده از قله تشکیل شده در سال 2011 - در اختیار دارند، این را تایید می کند که پیشروی حال حاضر از ماه دسامبر به بعد یک رالی بازار نزولی است. در کوتاه مدت، اگر طلا در این هفته تا یک سقف جدید صعود کند، مقاومت بعدی در محدوده 1380$-1400$ قرار خواهد داشت.

            نظر


            • نقره – 27 ژوئن 2016




              مشابه طلا، LS ها در قراردادهای فیوچرز و آپشن نقره پوزیشن خالص خرید بی سابقه ای را در اختیار دارند، با وجود اینکه نقره تنها 13% از کاهش آغاز شده از قله آوریل 2011 (49.91$) را ریتریس کرده است. این ریتریس مانعی برای پیشروی بیشتر نقره در کوتاه مدت ایجاد نمی کند اما از آنجاییکه اکثریت حاضر در این گروه از بازار با قرار دادن فشار بیشتر بر روی قیمت نقره پوزیشن های خود را نقد خواهند نمود، قطعا به مجرد اینکه موج نزولی دیگری آغاز شود، قیمت را به شدت آسیب پذیر خواهد نمود. در کوتاه مدت، اگر قیمت تا بعد از سقف 18.36$ در روز جمعه رالی کند، یک باند مقاومتی در18.65$-19.00$ وجود دارد. مقاومت بعدی در مسیر صعودی تا قبل از 21.50$ اتفاق نمی افتد.

              نظر


              • طلا – 29 ژوئن 2016



                سقف طلا از جمعه گذشته (24 ژوئن) فعلا در 1358.74$ باقی مانده است. گزارش COT که درباره اش بحث کردیم تقریبا نزولی باقی می ماند اما به معنی این نیست که مانعی بر سر راه رالی کوتاه مدت ایجاد کند. نشان دهنده این است که کل پیشروی طلا از کف ماه دسامبر یک رالی در بازار خرسی است. اگر طلا بالای سقف جمعه گذشته باقی بماند، محدوده مقاومتی بعدی 1380$-1400$ است.

                نظر


                • نقره – 29 ژوئن 2016




                  نقره روز 29 ژوئن با حرکتی تند و سریع تا یک سقف احیایی جدید در 18.49$ افزایش یافت، اما فشار این روز توسط طلا، که فعلا زیر سقف جمعه گذشته اش باقی مانده است تایید نشد. نقره درست زیر محدوده مقاومتی 18.65$-19.00$ قرار دارد، که اگر قیمت به این محدوده وارد شود، احتمالا این ناحیه بعنوان مانعی برای پیشروی کوتاه مدت عمل نماید. همانطور که عنوان شد، مقاومتی پس از این ناحیه تا نزدیکی 21.50$ وجود ندارد، بنابراین اگر قیمت بنوعی قادر به در هم شکستن این سطح گردد، ممکن است یک حرکت تند و شدید بعد از آن وجود داشته باشد. همانطور که از وضعیت حال حاضر مشخص است، واگرایی نسبت به فشار صعودی 29 ژوئن از سمت طلا یک نشانه نزولی است

                  نظر


                  • طلا – 1 جولاي 2016



                    طلا فعلا موفق به تاييد جهش انجام شده در نقره نشده است، و در مقابل زير 1358.74$ كه از جمعه گذشته (24 ژوئن) باقي مانده است. اما امواج كوتاه مدت به نظر مي رسد در حال توسعه باشد مثل اينكه طلا به زودي به بالاي سقف اواخر ژوئن فشار صعودي وارد خواهد آورد. نمودار ما در شب 2 ژوئن چندين نقطه توقف احتمالي براي پيشروي بازار نزولي طلا را نشان مي دهد. در 1381$ ، طلا 0.382 از موج A مقدماتي (در دايره) را ريتريس خواهد نمود. در 1434$ ، طلا به حد بالاي قيمتي در موج (4) مياني دست خواهد يافت. در ناحيه 1480$-1500$ ، طلا 0.50 از موج A مقدماتي (در دايره) را ريتريس خواهد نمود و تا موج 4 از موج (3) مياني، يكي از اهداف مرسوم كه در رالي خلاف روند مشاهده مي كنيم، حركت خواهد نمود. تمامي اين سطوح و محدوده ها علامت هاي درست هستند و اگر طلا به هر كدام از اينها يا تمام سطوح دست يابد، ما امواج كوتاه مدت و شرايط تكنيكال جاري فشار صعودي را براي تعيين اينكه آيا موج B مقدماتي (در دايره) نقطه انتهايي حركت خود قرار دارد يا خير ارزيابي خواهيم نمود.

                    نظر


                    • نقره – 1 جولاي 2016




                      نقره قادر به شكستن سقف محدوده مقاومتي، كه سطح 19.00$ را در بر مي گيرد نشد. شاخص DSI ت 85% تمايل گاوهاي بازار ، كه نزديك به 90% موجود در سقف 18.05$ در 2 مي مي باشد صعود كرده است. اما هنوز به اين سطح نرسيده است و يك مقاومت كوچك همانطور در تحليل قبلي به آن اشاره كرديم، تا نزديكي سطح 21.50$ وجود دارد. فلزات گرانبها اغلب اوقات تمايل به حركات هيجاني و تند و پرشيب تا يك سقف دارند، از آنجاييكه اعداد DSI تا 90% يا بالاتر جهش مي كنند، در نتيجه پتانسيل ادامه حركت تند و هيجاني براي نقره بر جاي خود باقيست. اين كار براي اين موج از رالي نزولي نقره پاياني جنون آميز و آتشين خواهد بود. يك كاهش به زير 18.00$ مومنتوم صعودي نقره را شكسته و نشان از اين خواهد داشت كه رالي به خودي خود به نقطه خستگي رسيده است.

                      نظر


                      • طلا – 6 جولاي 2016



                        طلا روز 6 جولای تا 1375.53$ حرکت کرده است، درست کمی کمتر از ریتریس فیبوناچی 0.382 (در قیمت 1381$) از موج A مقدماتی (در دایره) نزولی. قیمت ممکن است به این مقدار از برگشت دست یابد و احتمالا تا یکی دیگر از محدوده هایی که ما به آن استناد کرده ایم دست یابد: 1434$-1437$. حد بالای تمایلات بر جای خود باقیست. گزارش COT هفته گذشته نشان می دهد که تعداد کل خالص خرید قراردادهای فیوچرز و آپشن طلا تا رقم بی سابقه جدیدی برای LS های بازار و نیز خالص خرید برای تجاری ها صعود کرده است. این مانع از دستیابی طلا به یکی یا بیشتر از نواحی هدف ذکر شده برایطلا نمی باشد، اما این را تایید می کند که پیشروی طلا بخشی از یک رالی بازار خرسی است و نه آغاز یک بازار گاوی جدید. یک close زیر 1300$ نشان از این خواهد داشت که رالی به مرز خستگی رسیده است.

                        نظر


                        • نقره – 6 جولاي 2016





                          تا تا تازه ترین سقف خود با رفتن تا 21.17$ در معاملات بازار جهانی 4 جولای حرکتی ناگهانی انجام داد. این سقف 1.5% پایین تر از مقاومت 21.50$ موجود روی نمودار می باشد که ما در تحلیل قبلی به آن استناد کردیم. قیمت، با توسعه محدوده مقاومتی تا 21.50$-22.22$ هنوز هم ممکن است به آنجا برسد. اما گاوهای نقره مخالفتی جدی با رشد اصلی در رالی جاری دارند. نمودار فوق نشان می دهد که حسابهای با سرمایه مدیریت شده (سفته بازان) با این برآورد و پیش بینی که رالی جاری مسیر زیادی برای پیشمایش در پیش رو دارد تعداد بی سابقه ای از قراردادهای فیوچرز و آپشن نقره را در اختیار دارند. این گروه از شرکت کنندگان بازار کمی با LS و تجاری هایی که قبلا درباره شان بحث کرده ایم تفاوت دارند، اما رفتار آنها شبیه LS می باشد، بدین صورت که آنها دنبال کنندگان روند هستند. در روند صعودی خریدار هستند و در روند نزولی فروشنده. وقتی پوزیشن های آنها به حد بالایی دست می یابد، باید بدقت آنها را زیر نظر داشت، احتمال اتفاق افتادن یک برگشت روند افزایش می یابد. با خالص خریدی بی سابقه، معامله گرانی کمی باقی می مانند که روند جاری را برای دوره زمانی طولانی دست نخورده حفظ کنند. نمودار دوم نشان می دهد که معامله گران کوتاه مدت روی نقره کمی متمایل به صعود هستند. شاخص 5 روزه DSI تا 94.4% تمایل گاوها جهش کرده است، که بالاترین میانگین 5 روزه در 5.5 سال گذشته از زمانی که نقره در 49.91$ در آوریل 2011 تشکیل سقف داد به این سو می باشد. هر دو نمودار نشانگر نزول قیمت نقره می باشند. وقتی این دو نمودار با هم ترکیب شوند، معرف پیامی مشخص از نزول هستند. نقره ممکن است یک موج چهارم موچک را تکمیل نماید و سپس همانطور که با نامگذاری های انجام ظده روی نمودار نمایش داده شده است برای تمام کردن ساختار موجی در قالب موج پنجم رالی انجام دهد. اما یک close قدرتمند زیر 19.00$ ممکن است موقعیت مدیران سرمایه را از خریدار به فروشنده تبدیل کند، که یک ریزش کوتاه مدت را تشدید خواهد نمود. بعبارت دیگر، این مستلزم تقبل درجه بالایی از ریسک خرید نقره در این لحظه می باشد.

                          نظر


                          • طلا – 8 جولاي 2016



                            طلا چهارشنبه شب 6 جولای تا 1376.01$ حرکت کرد و برای دو روز گذشته در قیمت پایین ترین بسته شده است. شاخص DSI چهارشنبه شب در ارتباط با این سقف تا 83% افزایش یافت. از روی اعدادی که در حال حاضر در اوراق قرضه و نقره ایجاد می شوند این ممکن است بعنوان یک سقف (حد بالا) بنظر نرسد ، اما گزارش COT بدون ابهام نزولی می باشد. طلا تا فاصله چند پیپی سطح ریتریس فیبوی 0.38 از موج A مقدماتی (در دایره) و رالی که دسامبر گذشته در قیمت 1046.20$ آغاز شده سه موج را ترسیم کرده است. بنابراین طلا حداقل نیازمندیها برای موج B مقدماتی (در دایره) را ارضا کرده است. اگر قیمت قرار بود به پیشروی خود ادامه دهد، نواحی توقف احتمالی بعدی همانطور که در نمودار نمایش داده شده است، همچنان در 1434$-1437$ و 1480$-1500$ باقی می ماند. یک close زیر 1300$ قویا نشان دهنده این خواهد بود که رالی طلا به نقطه خستگی خود رسیده است، که این باعث بالا رفتن احتمالات برای اینکه موج B مقدماتی (در دایره) کامل شده است می شود.

                            نظر


                            • نقره – 8 جولاي 2016



                              این نقطه هیجان انگیزی برای نقره می باشد. ما درباره پوزیشن خالص خرید بی سابقه در فیوچرز و آپشن نقره در اختیار گروه حسابهای با سرمایه مدیریت شده (سفته بازان) که دنبال کنندگان روند هستند که در جهت اشتباه بازار در برگشت روندها وارد می شوند بحث کردیم. منحنی زیری در نمودار ما شاخص DSI را نشان می دهد، شاخص قابل اطمینان دیگری از سنجش معامله گران کوتاه مدت نقره بدست می آید. در اواخر 2015 و اوایل 2016، پس از آنکه نقره پیشاپیش بیش از 70% طی 4.5 سال قبلی کاهش یافته بود، معامله گران بطورت نامتعادل درباره چشم اندازهای نقره نزولی بودند. تنها 10% فکر کردند که نقره بنابر دلیلی به هر شیوه قابل ارزیابی رالی می کند. همانطور که نمودار نشان می دهد، این دقیقا زمان بدست آوردن نقره بود، که در حال ساختن پایه ای از آنچه رالی حال حاضر از آن نتیجه شده است می باشد. وقتی DSI در 29 آوریل در اتصال به انتهای موج A به 90% تمایلات گاوی برخورد کند، قیمت 12.5% طی چهار هفته بعد از آن افت کرده است، که منجر به تشکیل کف موج B می گردد. از آن به بعد، نقره در 4 جولای در بازارهای جهانی 21.17$ بصورت شدید و پرشیب افزایش یافته است. این هفته، DSI اعدادی متوالی از 97% تمایلات گاوی برای نخستین بار از (98%-98%) 19-22 آگوست 2011 به این سو را ثبت کرده است، که روز دقیق بسته شدن در قیمتی بالاتر برای دومین موج از رالی خلاف روند (22 آگوست) بود. نقره 41% طی چهار هفته پس از آن کاهش یافته است. بنابراین دو سنجش متفاوت از تمایلات بازار اشاره به سگنال نزولی مشابهی می کنند. نام های گذاشته شده روی نمودار ما نشانگر این است که کف روز 8 جولای در 19.21$ موج iv (در دایره) است، حاکی از اینکه نقره برای کامل کردن موج v (در دایره) و موج C مینور رالی خواهد کرد. اما پیام نامتقارن و نامتعادل توسط اندیکاتورهای تمایلات نقره رسانده شده است که این را پیشنهادی غیرمنتظره می سازد. پتانسیل رالی کوتاه مدت نقره مادامیکه قیمت زیر 18.92$ بشته نشود دست نخورده باقی می ماند. یک close زیر این سطح کاهش جاری را از نظر اندازه از 18.05$ تا 15.80$ بزرگتر از موج B می سازد، که اگر این حرکت موج iv مینوت (در دایره) باشد، این اتفاق نباید بیافتد. در مقابل، این سیکنال صادر خواهد شد که حرکت شدید نقره تا 21.17$ قله ای با اهمیت بیشتر است.

                              نظر


                              • طلا – 11 جولاي 2016



                                طلا سه روز کاری گذشته را بصورت جانبی و و در روندی خنثی حرکت کرده است، ضمن اینکه معامله گران به باور سفته بازانه خود با افزودن به قراردادهای آپشن و فیوچرز خود تا درجه ای بی سابقه ادامه می دهند. همانطور که در نمودار نمایش داده شده است، درست هفت ماه پیش، طلا با 46% نزول از قله سپتامبر 2011 خود، حسابهای با سرمایه مدیریت شده با شرط بندی بر روی اینکه قیمت طلا به کاهش خود از سطح 1046.20$ در اواخر ماه دسامبر ادامه خواهد داد، در وضعیت خالص فروش قراردادهای آپشن و فیوچرز طلا قرار داشتند. این سطح بالای تمایلات یک همراهی عالی برای کامل کردن نزول پنج موجی از 2011 الی 2015 و آغاز یک رالی قدرتمند در طلا بود. قیمت اکنون 38% از آن نزول را ریتریس کرده است و حسابهای با سرمایه مدیریت شده اکنون با شرط بندی بر روی اینکه قیمت طلا به رالی از سقف اخیر خود در 1375.53$ بر پایه قیمت اسپات (6 جولای) ادامه خواهد داد در وضعیت خالص خرید قرار دارند. همانطور که هفته گذشته عنوان کردیم، طلا حداقل انتظارات ما برای موج B مقدماتی (در دایره)، رالی که دسامبر گذشته آغاز شده را برآورده کرده است. اگر قرار بود پیشروی جاری تا محدوده متوقف کننده بعدی ادامه یابد، طلا تا 1434$-1437$ یا 1480$-1500$ صعود خواهد نمود. اما ریسک خرید در این زمان بالاست، زیرا قیمت در برابر یک حرکت برگشتی چشمگیر آسیب پذیر است. یک close زیر 1300$، بخصوص اگر این ریزش پنج موج را ترسیم نماید، نشانگر این خواهد بود که یک کاهش بلند مدت تر و بزرگتر طلا در جریان است.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X