اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 22 آوریل 2016



    ما مجبوریم سقف 17.74$ (21 آوریل) را بعنوان بالاترین نقطه موج A (خط Alt. روی نمودار را ببینید) مشخص کنیم، اما احتمالا این کار هفته بعد انجام دهیم. سقف 21 آوریل در وسط محدوده مقاومتی عنوان شده توسط در 17.34$-17.82$ ما قرار داشت، و طلا سرسختانه با تایید افزایش اخیر قیمت نقره مخالفت کرد. اگر موج A مینور صعودی از 13.62$ کامل شود، موج B یک پولبک چند هفته ای پیش از ادامه این پیشروی خواهد بود. اگر طلا با رالی به بالای 1283.14$ قادر به تایید فشار صعودی نقره شود، هر دو فلز حتی تا سطوح بالاتری نیز با همدیگر هم راستا خواهند شد.

    نظر


    • طلا – 25 آوریل 2016





      LS ها (دنباله کنندگان روند) و تجاری ها در قراردادهای فیوچرز و آپشن طلا در حال حاضر در موقعیتی قرار دارند که قیمت این فلز را در درجه بالایی از ریسک نزولی قرار می دهند. آخرین باری که چنین اختلافی بین خالص تعداد پوزیشن های خرید در اختیار LS (دنباله کنندگان روند) و خالص تعداد پوزیشن های خرید در اختیار تجاری ها وجود داشت همنطور که با فلش قرمز رنگ روی نمودار مشخص شده است اکتبر 2012 بود، که قله موج (2) میانی است. پیش از آن، اختلاف بزرگتری در آگوست 2011 وجود داشت. پس از آن اختلاف بزرگ، طلا به رالی خود برای چندین هفته دیگر ادامه داد، در حالیکه در سپتامبر 2011 قیمت تا سقف بی سابقه خود در 1921.50$ صعودی تند و سریع نمود، که ما آن را موج 5 مقدماتی (در دایره) می نامیم. اکنون چه یک حرکت صعودی تند و سریع وجود داشته باشد و چه نداشته باشد، گزارش COT درباره طلا نزولی است. ساختار موجی طلا را در موج (B) که در سقف 1283.14$ قرار دارد و ممکن است همانطور که هفته گذشته عنوان کردیم چندین شکل بخود بگیرد قرار می دهد. موج (B) هنوز کامل نشده است.

      نظر


      • نقره – 25 آوریل 2016





        تازه ترین انتشار گزارش هفتگی COT برای نقره نشان می دهد که مدیران سرمایه تا بزرگترین تعداد پوزیشن های خالص خرید خودشان که عددی بی سابقه از قراردادهای فیوچرز و آپشن در اختیار آنها می باشد تغییر موقعیت داده اند.این گروه از سرمایه گذاران معمولا دنبال کنندگان روند هستند، مدیران سرمایه در حالیکه قیمت صعود می کند تمایل بیشتری به صعود پیدا می کنند و در حالیکه قیمت نزول می کند تمایل بیشتری به نزول پیدا می کنند. وقتی این تعداد پوزیشن ها به حد بالایی دست می یابد، قیمت در برابر یک حرکت برگشتی آسیب پذیر و نامتعادل می شود. این سنجش از تمایلات مانعی در برابر پیشروی بیشتر نقره از سطوح جاری ایجاد نمی کند اما سطح ریسک را تا اندازه ای افزایش می دهد که قیمت در برابر یک کاهش قابل توجه آسیب پذیر می باشد و باید هر درجه ای از فشار فروش را گسترش دهد. با سقوط طلا برای تایید رالی نقره در ماه آوریل و حضور قیمت نقره در وسط منطقه مقاومتی پیش بینی شده توسط ما (17.34$-17.82$)، ما نامگذاری جایگزین امواج را تا بالاترین وضعیت جابجا کردیم. موج B مینور احتمالا قیمت نقره را از سطوح جاری 2$-3$ پایین تر خواهد برد. یک close بالای 17.82$ ممکن است بدین معنی باشد که قیمت هنوز هم در کوتاه مدت با شتاب بیشتری به سطوح بالاتر صعود خواهد نمود. ما در حال بررسی شواهد امر هستیم تا اگر این close اتفاق افتاد آن را ارایه دهیم.

        نظر


        • طلا – 27 آوریل 2016



          قیمت طلا در فرآیند "اصلاح" پیشروی قبلی از کف 1046.20$ در 3 دسامبر تا سقف 1283.14$ در 11 مارس باقی می ماند. این رالی موج (A) میانی بود و پولبک جاری موج(B) ممیانی است، که ریتریس جزیی موج (A) را برقرار خواهد نمود. وقتی موج (B) کامل شود، موج (C) قیمت طلا را هنوز هم در قالب پیشروی پنج موجی بالاتر خواهد برد. در کوتاه مدت، گزینه های مختلفی از لحاظ ساختاری که موج (B) ممکن است شکل دهد باقی می ماند. ما به احتمال تشکیل یک مثلث، یک زیگزاگ دوبل و یک flat اشاره کردیم. در حالیکه موج (B) به پیشروی خود ادامه می دهد، گزینه ها محدودتر شده و ما قادر به بحث درباره الگویی با احتمال بالا خواهیم بود و بخصوص گفتگو درباره اهداف قیمتی کوتاه مدت.
          ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 04-28-2016, 06:36 PM

          نظر


          • نقره – 27 آوریل 2016



            فعلا این هفته، نقره سه قیمت close بالاتر جدید برای رالی موجود ثبت کرده است در عین حال سقف بین روزی در پنج شنبه گذشته (21 آوریل) در 17.74$ بر جای خود باقیست. این ممکن است دلیلی باشد برای اینکه شاخص تمایلات روزانه در این هفته افزایش یافته است، با توجه به سقف ثبت شده در هفته قبل با وجود اینکه قیمت هنوز زیر سقف هفته گذشته قرار دارد. تمایلات، در حالیکه برای مورد صعودی ما خطری در بر ندارد، بعنوان مخالفی برای موقعیتی که قیمت در حال حاضر در آن قرار گرفته است لحاظ می شود. همانطور که در تحلیل قبلی عنوان کردیم، موج B مینور احتمالا قیمت نقره را از سطوح جاری 2$-1$ پایین تر خواهد برد، که به تنظیم مجدد برخی سنجش های تمایلات کمک خواهد نمود. یک close مستحکم بالای 17.82$ ممکن است بدین معنی باشد که قیمت هنوز هم در کوتاه مدت با شتاب بیشتری به سطوح بالاتر صعود خواهد نمود، اما مجبور به بررسی شواهد امر هستیم تا اگر این close اتفاق افتاد آن را ارایه دهیم.

            نظر


            • طلا – 29 آوریل 2016



              طلا دو روز قبل از 29 آوریل را صعودی بوده و پیشروی نقره با رالی به بالای سقف 1283.14$ در 11 مارس را تایید کرده است. کل پیشروی از کف 1046.50$ در 3 دسامبر موج B مقدماتی (در دایره) است، سقف جدید احیایی تقریبا بطور مطمئن را حتی تا حدود بالاتری خواهد راند (تحلیل قبلی را ببینید) که مقداری از پتانسیل صعود را مختل خواهد نمود (اگر در ارقام موجود در گزارش COT این هفته مجود نیست، پس با توجه به دوره گزارش در هفته آتی موجودخواهد بود). یکی از چندین گزینه این است که طلا پس از تکمیل یک مثلث در کف 1227.29$ در جمعه گذشته (22 آوریل) به سمت بالا فشار وارد خواهد آورد. مثلث ها در موج چهارم از یک ایمپالس از یک موج B یا X از یک زیگزاگ اتفاق می افتد. اینها اغلب منجر به حرکاتی تند اما نسبتا خلاصه به مجرد کامل شدنشان می شوند. قیمت روز 29 آوریل تا 1297.01$ حرکت کرد، که در ناحیه در بر گیرنده مقاومت رند 1300.00$ قرار دارد، در حالیکه با فشار وارد آوردن تا سطح 18.00$ هم همین کار را کرده است. اگر هر دو فلز با قدرت این سطوح را بشکنند، رالی ادامه خواهد یافت اما حرکات تند و تیز بخاطر ویژگی طبیعیشان، برای دوره های زمانی طولانی با ثبات نخواهند بود.

              نظر


              • نقره – 29 آوریل 2016



                نقره روز 29 آوریل تا 18.00$ حرکت کرد، در حالیکه خوشبینی حتی به سطوح بالاتری دست می یابد. در تحلیل قبلی درباره عدد بی سابقه خالص قراردادهای خرید مدیران سرمایه در گزارش COT صحبت کردیم. شب 29 آوریل، شاخص تمایلات روزانه معامله گران نقره تا 84% جهش نمود که بالاترین سطح در یکسال و نیم گذشته بوده است. قیمت یک پیپ از عدد 85% تمایل ها به خرید ثبت شده در 3 سپتامبر 2013 پایین تر است، در حالیکه نقره از یک رالی تند و تیز و پرشیب که در ژوئن 2013 شروع شده است در حال افزایش بود. این سنجش ها می تواند حتی حدود بالاتری را باعث شوند اما سطوح جاری برای مشخص نمودن اینکه معامله گران نباید فشار صعودی جاری را "دنبال کنند کافی نمی باشد. اگر رالی روز 29 آوریل تا اوایل هفته آتی ادامه یابد، مقاومت بعدی 18.50$ را در بر می گیرد.

                نظر


                • طلا – 6 می 2016



                  پس از تلاش کوچکی برای نزول تا یک کف بین روزی در 1268.73$ در روز می، طلا با قدرت در روز 6 مارس رالی کرد. این امکان وجود دارد که همچنانکه الگوی موجی پیشروی می کند قیمت به بالای سقف اخیر در 1304.07$ (2 می) رالی نماید اما ما درباره احتمالات برای واقع شدن این پتانسیل تردید داریم. گزارش COT چنان درجه بزرگی از خوشبینی را در میان LS (دنبال کنندگان روند) را نشان می دهد که ما اطمینان نداریم طلا با قدرت از سطوح جاری رالی نماید. اما به این مورد اشاره می کنیم که شب 7 می شاخص روزانه تمایلات در حال چرخش دوباره به سمت بالا می باشد و اگر طلا قادر به تشکیل سقف جدیدی شود بر روند صعودی این گروه از بازار تاکید مجدد خواهد نمود. ما نامگذاری هایی را به نمودار این نوبت افزوده ایم تا یک تفسیر احتمالی از امواج را طی پنج ماه گذشته نشان دهیم. در مثیاس بزرگتر، موج B مقدماتی (در دایره) در کف 1046.20$ در 3 دسامبر آغاز شده است و هنوز نمی توان نام کامل شده بر آن گذاشت، که حاکی از این است که در نقطه ای طلا در بالای 1304.70$ خواهد بود.

                  نظر


                  • نقره – 6 می 2016



                    فعلا پولبک نقره از سقف 18.05$ در 2 می نسبتا متعادل بوده است. حرکت کوتاه مدت بعدی با تردید همراه است. یک کاهش به زیر 17.16$ احتمالات برای وقوع نامگذاری حال حاضر امواج را افزایش خواهد داد. در اینجا، موج B نقره را برای یک هفته یا بیشتر به پایین خواهد کشاند تا بخشی از کل پیشروی از کف ماه دسامبر (13.62$) را ریتریس نماید. اگر نقره به بالای سقف روز دوشنبه فشار صعودی وارد آورد، احتمالات به نفع نامگذاری امواج جایگزین نشان داده شده در پایین نمودار تغییر خواهد کرد. این دیدگاه نقره را موج v صعودی (در دایره) قرار می دهد، که احتمالا تا یک سقف قیمتی یک حرکت تند و تیز خواهد داشت. یک "پنج موجی" کامل از کف 13.62$ موج A از یک حرکت اصلاحی صعودی بزرگتر خواهد بود. احتمالات بزودی باید حول یکی از دو احتمال موجود که درباره اش بحث شد ائتلاف کنند، که این یکی شدن بطور امیدوارانه ای اوایل هفته آتی خواهد بود.

                    نظر


                    • طلا – 9 می 2016





                      سرمایه بسیاری به سمت طلا سرازیر شده است. ما از این مطمئن هستیم زیرا جدیدترین گزارش COT عددی بی سابقه از خالص خرید پوزیشن های فیوچرز و آپشن طلای در اختیار LS ها (دنبال کنندگان روند) را نشان می دهد، که عمدتا هج فاندها هستند (نمودار فوق را ببینید). بعبارت دیگر، LS ها درباره پتانسیل رالی طلا خوشبین تر هستند تا زمانی که در قیمت قله قرار داشتند، وقتی طلا در حال صعود و معامله در 1921.50$ (سپتامبر 2011) بود. در همین زمان، تجاری های بازار (دارندگان رانت اطلاعاتی) تا یکی از بزرگترین خالص تعداد پوزیشن های خرید در تاریخ این فعالیتشان قرار دارند. وحشیگری که بواسطه آن هر گروه پوزیشن های خود را اتخاذ کرده است در حال چرخش است. "پرچمی متشکل از امواج حرکتی برای این فلز رزدرنگ" که نشانگر این است که تمایلات به حد بالایی دست یافته است. هیچ اندیکاتوری مسیری کامل از حرکت را نشان نمی دهد اما گزارش اخیر COT قدرتمندانه نشان می دهد که طلا به پولبک خود از سقف 1304.07$ اخیر در 2 می ادامه خواهد داد. همانطور که روی امواج نامگذاری شده است، این سقف موج (A) میانی از موج B مقدماتی (در دایره) است. موج (B) از B (در دایره) ریتریسی جزئی از موج (A)خواهد بود، که عمرش باندازه کافی طولانی خواهد بود تا حد بالای تمایلات در گزارش COT را کاهش دهد. هدف اولیه سطح 1200$ را در بر می گیرد. اگر قیمت به بالای سقف 2 می صعود کند، و توسط فشار صعودی نقره به بالای 18.05$ مورد تایید قرار بگیرد، هر دو فلز گرانبها ممکن است بطور قابل توجهی بعد از آن جهش قیمتی داشته باشند.

                      نظر


                      • نقره – 9 می 2016





                        از آنجایی که نقره در حال تشکیل قله بود، خالص پوزیشن های خرید در اختیار مدیران سرمایه در قراردادهای فیوچرز و آپشن نقره تنها کمی از سقف بی سابقه ثبت شده در هفته گذشته بود. اینجا نیز، تمایل مدیران سرمایه برای تبدیل صعود بی سابقه به چنین دوره زمانی نسبتا کوتاهی شاید به معنای دوره ای از ریتریس برای قیمت نقره پیش از صعود عمده بعدی باشد. حمایت اولیه در محدوده 16.00$-16.41$ قرار دارد، جایی که نقره "شکست" پیشین خود را که منتج به حرکت تند صعودی اش تا سقف 18.05$ (2 می) شد آغاز نمود. اگر نقره قادر به رالی به بالای 18.05$ گردد و طلا این فشار صعودی را با حرکت به بالای 1304.07$ مورد تایید قرار دهد، طلا و نقره هر دو می توانند بطور معنی داری بعد از صعودی تند داشته باشند. سناریوی بعدی سناریوی اصلی جایگزین خواهد بود.

                        نظر


                        • طلا – 11 می 2016





                          بر اساس شمارش موج کامل نشان داده شده، از آنجاییکه موج (A) در طلا در تحلیل قبلی و نقاط مختلف نشان دهنده یک تمایل قوی برای طلا در بخشی از گروههای کلیدی است، تحلیل های موجود برای کوتاه مدت درباره طلا نزولی شده اند. پولبک انجام شده در موج (B) بخشی از رالی انجام شده از 1046.20$ در اواخر سال گذشته تا سقف 2 می در 1304.07$ می باشد. هدف اولیه برای موج (B) سطح 1200$ است.
                          همانطور که تیتر این نمودار کوتاه مدت از کاهش طلا از 2 می به این سو حاکی از آن است، کاهش اولیه طلا به شکل یک ایمپالس بنظر نمی رسد. بنابراین احتمال برای ادامه رالی طلا بر جای خود باقیست.همانطور که در تحلیل قبل به آن اشاره شد، "اگر قیمت به بالای سقف 2 می رالی کند، و بواسطه یک فشار صعودی به بالای 18.05$ در نقره تایید شود، هر دو فلز گرانبها ممکن است بطور قابل توجهی بعد از آن جهش قیمتی داشته باشند."

                          نظر


                          • نقره – 11 می 2016



                            داستان در نقره بسیار مشابه طلاست. با استناد به حد بالای تمایلات مدیران سرمایه برای شرط بندی بر روی این فلز، تحلیل قبلی اشاره به "دوره ای از ریتریس پیش از شروع موج بعدی از صعود عمده" کرد. حمایت اشاره شده سطح 16.00$-16.41$ است، که نقره وارد آخرین جهش خود تا 18.05$ در 2 می شده است. تحلیل جایگزین در پایین نمودار احتمال برای یک موج پنجم که موج A را بطور چشمگیری به بالا امتداد می بخشد نشان می دهد. در اوایل ساعات معاملاتی در صبح روز 11 می، نقره تقریبا 2.2% جهش داشت، از 17.24$ تا سقفی در 17.62$؛ بنابراین نقره بطور واضح مقداری از نوسانی را که بازدهی آن از 1 آوریل به این سو را مشخص نموده حفظ کرده است. اگر نقرهب تواند از سقف 2 می خود در 18.05$ فراتر برود، پیرو این صعود موج پنجم به سمت 20$ باید آغاز شود.

                            نظر


                            • طلا – 13 می 2016





                              نمودار هفتگی SPDR Gold Trust (نماد GLD) ساختار موج از زمان تشکیل قله در سپتامبر 2008 را نشان می دهد. یک کاهش یک پنج موجی نزولی، موج A مقدماتی (در دایره) از یک نزول "A-B-C"، در ماه دساکبر در قیمت 1046.20$ در طلای اسپات و 100.23 در GLD به پایان رسیده است. موج B مقدماتی (در دایره) بعد از آن در حال پیشروی بوده است و بنظر نمی رسد کامل شده باشد. رالی مدکور بعلا تا قیمت 1304.07$ بر پایه قیمت اسپات و 124.51 در GLD حرکت کرده است. به نمودار هفتگی توجه کنید که این سقف بسیار به قله موج (4) قبلی از A (در دایره) در الگوی مثلث نزدیک است، که اغلب نقطه ای برای مقاومت نشان دادن است. نامگذاری امواج این رالی در نمودا ر قیمت اسپات روزانه نشان می دهد این فشار صعودی موج (A) از B (در دایره) است. گزارش COT طی هفته های گذشته حرکاتی دیوانه وار را در خود جای داده است، و قیمت متعاقبا این را را به جلو رانده است. وقتی موج (B) از B (در دایره) کامل شود، طلا موج (C) از B (در دایره)، موج بعدی از پیشروی داخل حرکت اصلاحی صعودی بزرگ را آغاز خواهد نمود. در این نقطه اهداف صعودی چندگانه وجود دارد و تنها وقتی اتفاق افتد که موج (B) کامل شده باشد که قادر باشیم ارتباطات امواج را محاسبه نماییم. اما ارگ بخواهیم نگاهی گسترده تر داشته باشیم، موج B مقدماتی (در دایره) باید طلا را حداقل تا محدوده 1380$-1487$ بر پایه قیمت اسپات ببرد، که برابر با 133-144 در GLD است.

                              نظر


                              • نقره – 13 می 2016



                                ساختار موجی نقره شفافیت کلی و کاملی از حرکات طلا را نمایش نمی دهد اما همانطور که اشاره کردیم، این فلز که ترکیبی از گرانبها/صنعتی بودن است باید همراستا با طلا کم و بیش روند بگیرد. پولبک انجام شده از سقف 18.05$ در 2 می قیمت را تا 16.84$ کشانده است، که کمی بالاتر از محدوده ابتدایی حمایتی 1600$-16.41$ که ما در این صفحات آن را یش بینی کرده بودیم قرار دارد. عقب نشینی نقره ممکن است بیشتر وارد ناحیه حمایتی شود اما یک close بالای 18.05$، با تاییدی از طلا با بسته شدن قیمتش بالای 1304.07$، نشانر این خواهد بود که هر دو فلز طی کوتاه مدت همچنان رو به بالا فشار وارد کرده اند.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X