اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 16 مارس 2016



    مطالب زیادی برای افزودن به تحلیل کوتاه مدت ما از نقره وجود ندارد. کف 14.59$ در 29 فوریه موج (iv) یا موج (iv) پس از ترسیم تعداد کمی از امواج فرعی برای پایان بخشیدن به یک مثلث قطع خواهد شد. نکته مهم تر این است که مادامیکه قیمت زیر 14.00$ بسته نشود، جای مورد صعودی محکم و استوار باقی خواهد ماند.

    نظر


    • طلا – 18 مارس 2016



      فرضیه فعال ما اینطور برقرار است که موج (B) در طلا در حال پیشروی است. مانند قبل، قیمت در کمترین حالت باید تا ناحیه در برگیرنده سطح 1190$، که کف قیمتی موج 4 و ریتریس 38.2% از موج (A) است کاهش یابد. در کوتاه مدت، نقره تا یک سقف جدید حاصل از رالی در دو سسشن کاری گذشته فشار صعودی وارد آورده، اما طلا آن را که ما را مشکوک به پتانسیل صعود می کند تایید نکرده است. هنوز هم، اگر طلا حرکت نقره را با رالی به بالاتر از 1283$ که سقف 11 مارس است تایید کند، احتمالات برای اینکه طلا به پیشروی خود بجای عقب نشینی ادامه دهد افزایش خواهد یافت. اگر سقف 11 مارس شکسته شود، ما ساختار این فشار صعودی و قدرت تکنیکال حاضر در موج حرکتی را پیش از آنکه به نتیجه نهایی در رابطه با اینکه طلا ممکن است در کوتاه مدت چقدر دیگر حرکت کند بررسی خواهیم کرد.

      نظر


      • نقره – 18 مارس 2016



        نقره صبح روز 18 مارس پیش از پولبک کردن در بعدازظهر همان روز رالی کرد. فشار صعودی از 14.59$ که کف 29 فوریه است، فعلا بطور کاملا شفاف ازسه موج تشکیل شده است. بمنظور ترسیم یک "پنج موجی" از 29 فوریه، نقره باید بطور قابل توجهی بالاتر برود، که در ابتدا تا حدود 17.20$ و سپس به سمت قیمت های بالاتر. اگر سقف تشکیل شده در صبح روز 18 مارس تمام پیشروی باشد، پس صعود از 29 فوریه "موج b" از یک مثلث یا یک flat می باشد که در 11 فوریه در قیمت 16.00$ آغاز شده است. مادامیکه 15.17$ (16 مارس) دست نخورده باقی بماند، ما توانایی همراهی با نقره در ادامه مسیر خود به سمت هدف بالاتر آتی اش در 17.20$ خواهیم داشت.

        نظر


        • طلا – 21 مارس 2016

          همانطور که در روز جمعه بحث کردیم، منحنی میانهb منحنی طلاست. قیمت ها باید به سطح 1190 دلار سقوط کنند،حداقل، که قیمت پایین منحنی 4 و اصلاح 38.2 درصدی منحنی a می باشد.اگر طلا در تاریخ یازدهم مارس با بهای 1283.14 دلاری پشتیبانی می شد، منحنی a با وجود این نوسان ها کامل نمی بود ولی در عوض به سمت سطوح بالاتر پیش می رفت. گزینه کوتاه مدت دیگری هم وجود دارد که ما در روز جمعه به آن اشاره کردیم، اگردر تاریخ یازدهم مارس این منحنی رو به جلو پیش برود، ما این ساختار فشار وقدرت فنی را امتحان می کنیم پیش از آنکه راه حل نهایی را با توجه به چگونگی بهای طلا در کوتاه مدت بیابیم.
          فایل های پیوست شده
          ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 03-28-2016, 12:14 PM

          نظر


          • نقره – 21 مارس 2016

            [نقره] نسبت به نمودار قیمت جمعه بدون تغییر بود که باعث می شود تحلیلی در این مورد نداشته باشیم. صعود قیمت از تاریخ 29 فوریه از 14.59 دلار به 16.19 دلار روز جمعه مشخصا سه منحنی به جلو است.برای ردیابی منحنی ها از 29 فوریه، بهای نقره مشخصا باید رو به بالا باشد و در ابتدا از 17.20 دلار به بالا حرکت کند. اگر بهای نقره با نرخ 16.19 دلار بالاترین بها در این نمودار است که در تاریخ 29 فوریه مشخص شده، بنابراین باید منحنی b از این مثلث باشد و یا اگر بدون تغییر با بهای 16.00 دلار در تاریخ یازدهم فوریه باشد. به همان اندازه که بهای 15.17 در تاریخ 16 مارس دست نخورده باقی مانده است، نقره انحرافی برای بالا رفتن به سمت بهای 17.20 دلار دارد. اگر سقوط قیمت در تاریخ 16 مارس شکسته شود، قیمت بالای 16.19 دلار مشخصا نقطه اوج منحنی b خواهد بود.
            فایل های پیوست شده
            ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 03-28-2016, 12:16 PM

            نظر


            • طلا – 23 مارس 2016

              منحنی میانی(b) در نمودار طلا در حال سقوط به سطح 1190 دلار است که در واقع هدف ابتدایی برای اصلاح قیمت به حساب می آید. این روند قیمت های طلا را به سطح پایین تر از منحنی 4 می آورد همانطور که منحنی a با درصد 38.2 اصلاح شد. از این منظر ما به تشریح ساختار منحنی و تمایل آن می پردازیم که آیا منحنی b ممکن است حتی به سطوح پایین تری هم سقوط کند یا خیر. شکل گیری یک پیش بینی کوتاه مدت از ساختار منحنی در صورتی خواهد بود که سطحی از پیچیدگی با شاخص بالای 1271.31 ( 17مارس) به نمودار اضافه شود.
              فایل های پیوست شده
              ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 03-28-2016, 12:14 PM

              نظر


              • نقره – 23 مارس 2016

                نرخ نقره امروز افت زیاد داشت و دربردارنده این نگاه است که در سه منحنی نرخ طلا از 14.59 دلار در 29 فوریه به 16.19 دلار در 18 مارس رسید. طرح این سه منحنی را منحنی b از هردو نمودار سه گوش و مسطح بدانیم که با عدد 16.00دلار در تاریخ یازدهم فوریه شروع شد. اکنون نوبت به بررسی منحنی c است. اگر شکل نمودار، سه گوش باشد، منحنی c در بالای منحنی پایین تر با عدد 14.59 دلار تمام می شود و سپس نوبت به منحنی d و e می رسد که کامل کننده منحنی iv هستند. در صورتیکه نمودار مسطح باشد، منحنیc شاخص نقره را به آرامی به زیر 14.59 دلار می رساند تا کامل شود. پس از آن منحنی v نقره را به تازه ترین اوج خود می رساند. در هر دوصورت، به نظر می رسد که شاخص نقره با پیش بینی کوتاه مدت کمی رو به افت باشد.
                فایل های پیوست شده
                ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 03-28-2016, 12:16 PM

                نظر


                • طلا – 28 مارس 2016



                  کاهش در طلا از 1283.14$ در 11 مارس تا 1208.20$ در قال سه موج اتفاق افتاده است. این الگو ممکن است بطور کامل موج (B) میانی باشد اگر اینطور باشد، موج (B) از لحاظ قیمتی و زمانی کوتاه است. احتمال بیشتر این است که موج (B) با پیچیدگی بیتشر توسعه خواهد یافت و قیمت را حداقل تا سطح 1190$ ، که هدف اولیه برای حرکت اصلاحی است پایین خواهد کشاند. این طلا را تا کف قیمتی موج 4 و نیز ریتریس 38.2% از موج (A) پایین خواهد آورد. احتمال جایگزین این است که کاهش انجام شده از 11 مارس تا کف 28 مارس موج 4 مینور از موج (A) میانی است. این سناریو حاکی از شکل گیری یک سقف جدید در موج 5 است، که وقتی کامل شود، بالاترین نقطه موج (A) را مشخص خواهد نمود. در میان دیگر شمارس های درست امواجی که ما بدقت آنها را زیر نظر داریم، یک رالی به بالای 1271.31$ (در 17 مارس) احتمالات برای سناریوی جایگزین را افزایش خواهد داد.

                  نظر


                  • نقره – 28 مارس 2016

                    ]

                    نقره گزینه های کوتاه مدت در اختیار دارد. کاهش کوتاه مدتی از 16.19$ ذر 18 مارس تا 15.12$، که کف روز 28 مارس است، حرکتی پنج موجی می باشد. چندین تفسیر از چگونگی تناسب این "پنج موجی نزولی" با کل ساختار امواج وجود دارد. اگر نقره در حال ترسیم یک مثلث برای موج (iv) که در سقف 16.00$ ذر 11 فوریه آغاز شده است باشد، پس کاهش جاری بخشی از موج c از موج (iv) است. قیمت بایستی پیش از آنکه موج c کامل شود کمی بیشتر نزول کند. امواج d و e موج (iv) را به پایان رسانده و منجر به یک رالی موج پنج تا سقف های احیایی جدید خواهند شد. احتمال قوی دیگر این است که "پنج موجی نزولی" جاری موج "c" از یک flat توسعه یافته برای موج ii از (v) می باشد، که با خط Alt. روی نمودار نمایش داده شده است. کف امروز به تقاطع دو خط روند مختلف رسیده است (نمودار را ببینید). این تفسیر بدین معنیست که نقره در شرف انجام یک رالی تا سقف های جدید در قالب موج iii از (v) است. احتمالات باید بزودی برای یکی از تفاسیر افزایش یابد و ما درباره این احتمال در تحلیل (های) بعدی درباره اش بحث خواهیم نمود.

                    نظر


                    • طلا – 30 مارس 2016



                      تغییری در پیش بینی کوتاه مدت ما برای طلا وجود ندارد. کاهش در طلا از 1283.14$ در 11 مارس تا 1208.20$ در قالب سه موج اتفاق افتاده است. این الگو ممکن است بطور کامل موج (B) میانی باشد اما اگر اینطور باشد، موج (B) از لحاظ قیمتی و زمانی کوتاه است. احتمال بیشتر این است که موج (B) با پیچیدگی بیتشر توسعه خواهد یافت و قیمت را حداقل تا سطح 1190$ ، که هدف اولیه برای حرکت اصلاحی است پایین خواهد کشاند. این طلا را تا کف قیمتی موج 4 و نیز ریتریس 38.2% از موج (A) پایین خواهد آورد. احتمال جایگزین این است که در ازای خط Alt. روز نمودار، کف روز دوشنبه پایان موج 4 مینور از موج (A) میانی باشد. این به آن معناست که طلا در حال آغاز یم موج 5 رالی می باشد، که پیش از قطع شدن حرکتش باید تا سقف های جدید حرکت نماید. یک رالی به بالای 1271.31$ (در 17 مارس) جهت افزایش احتمالات برای شمارش های جایگزین، که یکی از چندین شمارش دیگر است که تا بحال زیر نظر بوده لازم است.

                      نظر


                      • نقره – 30 مارس 2016



                        نقره هنوز هم گزینه های کوتاه مدت در اختیار دارد. واضح است که کاهش کوتاه مدت از سقف 16.19$ در 18 مارس تا 15.04$ که کف روز 29 مارس است، پنج موجی می باشد. موج پنجم یکبار دیگر موج فرعی تشکیل داده است و کف روز 29 مارس توسط طلا مورد تایید قرار نگرفت. چندین تفسیر از چگونگی تناسب این "پنج موجی نزولی" با کل ساختار امواج وجود دارد. یک تفسیر این است که نقره در حال ترسیم یک مثلث برای موج (iv) که در سقف 16.00$ ذر 11 فوریه آغاز شده است باشد، در این حالت، "پنج موجی نزولی" بخشی از موج c از موج (iv) است. قیمت بایستی پیش از آنکه موج c کامل شود کمی بیشتر نزول کند. امواج d و e موج (iv) را به پایان رسانده و منجر به یک رالی موج پنج تا سقف های احیایی جدید خواهند شد. سناریوی معتبر و مساوی دیگر این است که "پنج موجی نزولی" اخیر موج "c" از یک flat توسعه یافته برای موج ii از (v) می باشد، که با خط Alt. روی نمودار نمایش داده شده است. عنایت فرمایید که چگونه قیمت به احترام گذاردن به محل تقاطع دو خط روند مختلف ادامه می دهد (نمودار را ببینید). تفسیر دوم بدین معنیست که نقره در شرف انجام یک رالی تا سقف های جدید در قالب موج iii از (v) است. به مجرد اینکه احتمالات به سمت یکی از سناریوها سرازیر شود، نامگذاری امواج را روی نمودار به شما نمایش خواهیم داد.

                        نظر


                        • طلا – 1 آوریل 2016



                          طلا در موج (B) میانی، که در سقف 12383.14$ در 11 مارس آغاز شده باقی می ماند. هدف اولیه برای موج (B) ناحیه در بر گیرنده سطح 1190$ است، که کف قیمتی موج 4 از (A) و نیز ریتریس 38.2% از موج (A) است. هنوز هم یک رالی به بالای 1271.31$ (17 مارس) باعث افزایش احتمالات برای تفسیری جایگزین از الگو می گردد. ما در حال حاضر چندین تفسیر احتمالی را زیر نظر داریم و اگر حرکات قیمت تضمین کننده باشد، درباره آن در تحلیل بعدی درباره اش بحث خواهیم نمود.

                          نظر


                          • نقره – 1 آوریل 2016



                            نقره روز 1 آوریل تا 14.77$ افت نمود، که تمایل به حمایت از گزینه موج (iv) مثلث که درباره اش بحث کرده ایم دارد. کاهش روز 1 آوریل نشان دهنده طبقات آخر موج c از (iv) می باشد. موج d از (iv) یک رالی برای نقره به سمت ناحیه 15.60$-15.90$ خواهد بود. سپس موج e کامل کننده موج (iv) خواهد بود و منجر به موج (v) صعودی تا سقف های جدیدی خواهد گردید. شکست 14.59$، که کف این موج در 29 فوریه می باشد، این تفسیر از سختار امواج را از بین خواهد برد.

                            نظر


                            • طلا – 4 آوریل 2016



                              طلا در موج (B) میانی، که در سقف 12383.14$ در 11 مارس آغاز شده باقی می ماند. هدف اولیه برای موج (B) ناحیه در بر گیرنده سطح 1190$ است، که کف قیمتی موج 4 از (A) و نیز ریتریس 38.2% از موج (A) است. احتمال حرکت به سمت اهداف قیمتی پایین تر وجود دارد، که اگر موج (B) طلا را به زیر هدف اولیه بکشاند درباره اش در این تحلیل بحث خواهیم نمود. مانند قبل، هم یک رالی به بالای 1271.31$ (17 مارس) باعث افزایش احتمالات برای تفسیری جایگزین از الگو می گردد.

                              نظر


                              • نقره – 4 آوریل 2016



                                امواج کوتاه مدت در نقره نشان می دهند که قیمت پیش از آنکه الگوی نزولی کامل نامگذاری شود به زیر کف بین روزی 14.77$ کاهش خواهد یافت. یک افت قیمت به زیر 14.77$ باید یک نزول "a-b-c" را از سقف 16.19$ در 18 مارس کامل نماید. اگر قیمت بالای 14.59$ ، که موج a از کف موج (iv) است موقعیت خود را حفظ نماید، ما همچنان این ساختار را بعنوان مثلث در حال توسعه نامگذاری خواهیم نمود. اگر نقره رو به بالای 14.59$ شکست انجام دهد، ما سقف 18 مارس را بعنوان قله موج i (در دایره) نامگذاری خواهیم نمود، که این نزول حال حاضر را موج ii (در دایره) خواهد نمود، که روی نمودار با خط Alt. نمایش داده شده است. موج d از (iv) قیمت را در حالیکه مثلث به پیشرفت خود ادامه می دهد، برای یک هفته یا بیشتر بالاتر خواهد برد. اگر رالی موج ii مینوت (در دایره) باشد، نقره برای زمان بسیار طولانی تری صعود خواهد نمود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X