اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 3 ژوئن 2016




    نقره در موقعیتی مشابه طلا قرار دارد. رالی که در کف 15.80$ در 1 ژوئن آغاز شده موج b مینوت (در دایره) از موج B مینور است. این یک ریتریس صعودی جزیی از همان نزولی است که در سقف 18.05$ در 2 می شروع شده است. این حرکت باید حداقل تا هفته بعد بطول بیانجامد، و سپس منجر به موج نزولی دیگری برای کامل نمودن موج B مینور گردد.

    نظر


    • طلا – 6 ژوئن 2016




      تغییری در تحلیل ما از طلا وجود ندارد. کف 1199.84$ در 30 می موج A مینور از موج (B) میانی می باشد. رالی آغاز شده از بعد از ان موج B از (B) مینور می باشد، یعنی یک ریتریس جزیی صعودی از نزول انجام شده از سقف 1304.07$ در 2 می. ساختار این جهش خلاف روند ممکن است اشکال بسیاری بخود بگیرد اما حتی با تنوع و تغییرپذیری کوتاه مدت، موج B بنظر نمی رسد کامل شده باشد. اگر طلا قرار بود 62%-66% از موج A را ریتریس کند، قیمت تا ناحیه 1264$-1270$ رالی خواهد کرد.

      نظر


      • نقره – 6 ژوئن 2016




        تغییری در پیش بینی کوتاه مدت ما برای نقره، که در موقعیت مشابه به طلا باقی می ماند وجود ندارد. رالی که در کف 15.80$ در 1 ژوئن آغاز شده موج b مینوت (در دایره) از موج B مینور است. حداقل یک توالی صعودی نزولی دیگر قبل از آنکه کامل به حساب بیاید وجود خواهد داشت.

        نظر


        • طلا – 8 ژوئن 2016




          رالی طلا که در کف 1199.84$ در 30 می آغاز شده پنج موج ترسیم کرده است، که باید نزدیک به پایان خود باشد. این فشار صعودی موج a مینوت (در دایره) از موج B مینور از موج (B) میانی نام گرفته است. ساختار "پنج موجی صعودی" این پیشروی بدان معناست که موج B مینور قبل از قطع حرکتش صعود خواهد کرد. هنوز هم، موج b مینوت نزولی (در دایره) و سپس موج c مینوت (در دایره) به دنبال کامل نمودن موج B مینور هستند. یک احتمال این است که موج (B) میانی شکل یک الگوی flat را بخود خواهد گرفت که در این صورت موج B مینور تا سقف موج (A) در 1304.07$ (2 می) یا کمی بالاتر از آن پیش خواهد رفت. سپس موج C مینور طلا را دوباره تا کف 30 می باز خواهد گرداند. گزینه های دیگری نزی وجود دارند و ما بطور مداوم احتمالات درباره هر کدام را به دقت ارزیابی می کنیم.

          نظر


          • نقره – 8 ژوئن 2016




            نقره نیز از ریتریس اخیر خود تا کف 15.80$ در 1 ژوئن رالی کرده است. ما این پیشروی را موج (a) مینوت از موج b مینوت (در دایره) از موج B مینور نامگذاری می کنیم. پیش از کامل شدن موج b مینوت (در دایره)، نقره باید در قالب موج (b) مینوت پولبک کرده و سپس دوباره در قالب موج (c) مینوت رالی کند. در اینجا نیز، موج B مینور ممکن است شکل یک الگوی flat بخود گرفته باشد، که در اینصورت نقره در حالیکه امواج (b) و (c) از موج b مینوت (در دایره) به پیشروی خود ادامه می دهند به سمت سقف 18.05$ در 2 می باز خواهد گشت.

            نظر


            • طلا – 11 ژوئن 2016




              طلا 76% از نزول انجام شده از سقف موج (A) در 1304.07$ (2 می) را به سرعت ریتریس کرده است. فشار صعودی تا سقف روز جمعه در 1278.46$ بنظر می رسد یک موج ایمپالس بهمراه ادامه موج پنجم باشد. این امکان وجود دارد که موج (B) در حال ترسیم یک flat باشد، که موج B از B را تا 1304.07$ یا کمی بالاتر از خواهد برد. سپس موج C مینور طلا را به زیر 1200$ بازخواهد گرداند. اما اندازه این رالی احتمالات برای اینکه موج (B) میانی پیش از این هم در جریان بوده باشد را افزایش می دهد. ساختار کوتاه مدت در روزهای پیش رو توسعه می یابد کلیدی برای تعیین این خواهد که آیا موج (B) قطعا آغاز شده است یا خیر. یک بررسی مقدماتی از گزارش COT سطح بالایی از خوشبینی را نشان می دهد، اما شاخص DSI در وضعیت خنثی قرار دارد.
              ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 06-12-2016, 04:45 PM

              نظر


              • نقره – 11 ژوئن 2016




                نقره در وضعیتی مشابه طلا قرار دارد. رالی که در کف 15.80$ اخیر در 1 ژوئن آغاز شده است شاید هنوز بعنوان بخشی از موج B مینور تفسیر شود، که در حال ترسیم یک الگوی flatمی باشد. این بدان معناست که نقره پیش از کاهش دوباره تا کف 1 ژوئن تا 18.05$ یا کمی بیشتر از آن رالی خواهد کرد. اما کیفیت ایمپالسی این رالی ممکن است به این معنی باشد که موج C مینور آغاز شده است. همچنانکه امواج گسترش می یابند، ما قطعا در روز پیش رو یا پس از آن باید به آگاهی بیشتری دست بیابیم.

                نظر


                • طلا – 13 ژوئن 2016




                  کمی تردید درباره اینکه رالی طلا از کف 1199.84$ در 30 می ایمپالس (برای مثال پنج موجی) می باشد یا خیر کمی تردید وجود دارد. موج پنجم این ساختار موج امتداد یافته ای است و بنظر می رسد که در طبقات آخر حرکت خود قرار داشته باشد. وقتی این "پنج موجی صعودی" کامل شود، یا موج a (در دایره) از موج B مینور خواهد بود، که در حال ترسیم یک الگوی flat می باشد، یا اینکه موج 1 مینور از موج (C) میانی. اگر سقف موجود ر نزدیکی این قیمت موج a (در دایره) از B باشد، طلا در ازای موج b (در دایره) از B به آرامی پولبک خواهد کرد و سپس دوباره برای کامل کردن موج c (در دایره) از B رالی خواهد نمود. این رالی باید قیمت را تا سقف 1304.07$ یا کمی بالاتر از آن (تقریبا 1329$) ببرد، که الگوی flat را امتداد یافته خواهد نمود.بعد از آن موج C مینور نزولی از موج (B) میانی در راه خواهد بود.
                  احتمال و امکان دیگر این است که در ازای خط Alt. در پایین نمودار تکمیل یک رالی پنج موجی از کف 30 می موج 1 مینور از موج (C) میانی است. طلا مشابه سناریوی توضیح داده شده در بالا هنوز هم بآرامی پولبک خواهد نمود، اما رالی که پس از این پولبک آغاز خواهد شد با حمل قیمت به بالاتر از 1329$، در قالب موج 3 از (C)، بسیار قدرتمندتر خواهد بود. گزارش COT در وضعیتی باقی می ماند که باد مخالفی در مقابل یک رالی قابل توجه برای طلا در این نقطه را برقرار می سازد. اگرچه، شاخص DSI در وضعیت مشابهی قرار ندارد. در بدترین حالت، شاخص بعدی تمایلات در وضعیت خنثی قرار دارد. ما در انتظار پولبک طلا برای کمک به تغییر و چرخش احتمالات به سمت یک شمارش موج نسبت به دیگری هستیم.

                  نظر


                  • نقره – 13 ژوئن 2016




                    نقره نیز در حال ترسیم یک رالی پنج موجی از کف اخیر خود در 15.80$ در 1 ژوئن است. قیمت در موج پنجم قرار دارد، و از آنجاییکه موج پنجم در کالاها و فلزات اغلب اوقات ادامه می یابد، ممکن است قیمت را پیش از پایان یافتن افزایش دهد. این نمودار 4 ساعته (24 دقیقه ای) امواج فرعی از توالی ایمپالس را نشان می دهد. به مجرد اینکه موج پنجم کامل شود، نقره به آرامی پولبک خواهد کرد، یا در قالب موج (b) از موج B مینور یا در قالب موج ii مینور (در دایره) از موج C مینور (خط Alt. در نمودار). مشابه طلا، پولبک پیش رو به تعیین اینکه کدامیک از دو احتمال حرکتی در امواج در حال اجراست کمک خواهد نمود.

                    نظر


                    • طلا – 15 ژوئن 2016




                      رالی طلا با سرعت تا نزدیکی سقف 1304.07$ در 2 می امتداد یافته است. تحت سناریویی که پیش بینی یک الگوی flat را در ازای موج (B) میانی می کند، رالی طلا از کف 1199.84$ در 30 می باید جایی بین سطوح جاری و تقریبا 1330$ پایان یابد. پیش از سقف کوتاه مدت نهایی، احتمالا یک توالی حرکتی صعودی-نزولی تند و پرشیب وجود خواهد داشت. این سقف موج B مینور از موج (B) میانی نام خواهد گرفت. موج C مینور یک نزول خواهد بود که بطور کامل رالی آغاز شده از کف 30 می را ریتریس خواهد نمود.
                      احتمال دیگر که ما در تحلیل قبلی درباره اش بحث کردیم دست نخورده باقی می ماند. در این دیدگاه، پایان پیشروی پنج موجی از کف 30 می موج 1 مینور از موج (C) میانی است. قیمت هنوز هم به پولبک کردن خود ادامه خواهد داد اما کاهش مذکور تنها 2/1 تا 3/1 رالی آغاز شده از 30 می را ریتریس خواهد نمود و سپس فشار صعودی دیگری را شروع خواهد کرد. در بلند مدت تر، رالی طلا که در دسامبر 2015 آغاز شده، موج B مقدماتی (در دایره)، که کامل هم به شمار نمی آید می باشد، یکی از دو سناریوی کوتاه مدت بحث شده در بالا باجرا گذاشته می شود.

                      نظر


                      • نقره – 15 ژوئن 2016





                        راهی برای نامگذاری رالی نقره از کف اخیر در 15.80$ در 1 ژوئن در حالیکه در سقف 17.66$ روز 15 ژوئن به پایان می رسد وجود دارد. در این سناریو، قیمت در قالب پنج موج رالی کرده است، بهمراه ترسیم یک حرکت پایان قطری در قالب موج پنجم. اکنون یک سقف بنام موج (a) از موج b مینوت (در دایره) نامگذاری خواهد شد. این تفسیر برای کاهش تند و پرشیب و سپس یک رالی دیگر که قیمت را برای کامل نمودن موج b (در دایره) به بالای سقف 15 ژوئن می برد می باشد. تفسیر دیگر مشابه شمارش جایگزین برای تحلیل طلا است. موج C مینور صعودی ممکن است در کف 1 ژوئن حرکت خود را آغاز کرده باشد. در این مورد، یک پولبک موج ii مینوت (در دایره) نام خواهد گرفت. همچنانکه احتمالات برای شکل گیری یک ساختار نسبت به ساختار دیگر افزایش می یابد، ما نتایج خود را اینجا باطلاع شما همراهان خواهیم رساند.

                        نظر


                        • طلا – 17 ژوئن 2016




                          روز 16 ژوئن بازاری تقریبا پرنوسان برای طلا رقم خورد، با محدوده ای بین روزی به اندازه 38$ در قیمت اسپات. سقف 1315.94$ توسط نقره، که فعلا زیر سقف 18.05$ در 2 می باقی می ماند، مورد تایید قرار نگرفت، نشانه ای از یک نزول کوتاه مدتی. چهارشنبه (15 ژوئن) اینطور تصور شد که "احتمالا یک توالی صعودی-نزولی تند و پرشیب وجود خواهد داشت" که منجر به تشکیل یک سقف خواهد گردید. با اینحال، ممکن است یک فشار صعودی دیگر در طول روز آینده یا بعد از آن وجود داشته باشد، اما الزامی برای نامگذاری موج B مینور بعنوان یک موج کامل وجود ندارد. اگر هرگونه پتانسیل صعودی در اوایل هفته آینده باقی مانده باشد، مقاومت پیش رو محدوده 1332$-1343$ است. موج C مینور، به مجرد اینکه مورد تایید قرار بگیرد، طلا را در قالب پنج موج به زیر 1200$ خواهد کشاند.تشکیل یک close بسیار بالاتر از 1350$ می تواند ساختار موجی را تغییر دهد، که این وابسته به حضور شاخص تمایلات می باشد. تفسیر جایگزین همانند تفسیری است که درباره اش بحث کردیم: کف 1199.84$ در 30 می می تواند پایان موج (B) میانی باشد، که در این صورت طلا در حال نزدیک شدن به پایان موج 1 مینور از موج (C) میانی است.

                          نظر


                          • نقره – 17 ژوئن 2016




                            رالی نقره از کف اخیر در 15.80$ در 1 ژوئن بنظر ایمپالسیو می رسد، که نشان می دهد که قیمت ممکن است یک فشار صعودی دیگر پیش از کامل شدن موج b مینوت (در دایره) داشته باشد. موج c (در دایره)، به مجرد اینکه مورد تایید قرار بگیرد، نقره را تا کف موج a (در دایره) در 15.80$ و احتمالا کمی پایین تر از آن باز خواهد گرداند. تفسیر جایگزین این است که نقره در یا نزدیک به پایان موج i مینوت (در دایره) از موج C مینور صعودی قرار دارد. در این مورد، قیمت پولبک خواهد کرد اما احتمالا نزول آن در محدوده 16.61$-17.08$ متوقف می شود، که موج ii مینوت (در دایره) خواهد بود.

                            نظر


                            • طلا – 20 ژوئن 2016





                              همانطور که نمودار فوق نشان می دهد، LS در فیوچرز و آپشن طلا به سرعت به بالای حرکت موجود در رالی اخیر از 30 می به این سو جهش کرده است. LS ها حالا بی سابقه ترین عدد خالص خرید را در کل تعداد قراردادها در اختیار دارند و بصورت درصدی معاملات باز در نزدیکی سطوح بی سابقه قرار دارند. در همین زمان، تجاری ها (صاحبان اطلاعات درجه اول)، که با خط قرمز رنگ پایینی روی نمودار نمایش داده شده است، جهت مخالف LS را طبق معمول اختیار کرده اند. حد بالای شاخص تمایلات مانعی برای رالی بیشتر طلا ایجاد نمی کند، اما فشار سفت و سختی را در مقابل این پیشروی قرار خواهد داد و قیمت را در برابر نزول تند و تیزی که LS ها را باید مجبور به ترک این پوزیشن ها کند آسیب پذیر خواهد نمود. یک کاهش که بزودی آغاز می شود سازگار با موج C مینور از موج (B) میانی خواهد بود، همانطور که با نامگذاری در نمودار روزانه نمایش داده شده است. این حرکت طلا را در قالب پنج موج به زیر 1200$ کشانده و موج (B) را کامل خواهد نمود. سپس، یک رالی قدرتمند دیگر باید توسعه یابد. همانطور که در تحلیل قبلی به آن اشاره کردیم، یک close بسیار بالاتر از 1350$ می تواند ساختار موج را تغییر دهد. اگر این اتفاق بیافتد، ما مجبوریم احتمالات را در همان زمان ارزیابی کنیم. تفسیر جایگزین این است که موج (B) در کف 1199.84$ در 30 می خاتمه یافته است و قیمت در حال رالی در قالب موج (C) به سمت ناحیه 1434$-1500$ می باشد.

                              نظر


                              • نقره – 20 ژوئن 2016




                                ما هنوز در انتظار تاییدی هستیم که نقره موج b مینوت (در دایره)، که در کف 15.80$ در 1 ژوئن آغاز شده را کامل کرده است. فعلا، این سقف برای این موج 17.91$ در 16 ژوئن بوده است، جایی که موفق به تایید رالی طلا به بالای سقف 2 می نشد. واگرایی نزولی حال حاضر بین دو فلز نشانه خلاف دیگری برای این رالی است. موج c مینوت (در دایره)، در 17.91$ آغاز شده باشد، یا خیر، یا اینکه پس از فشار صعودی دیگری آغاز شود یا خیر، یک برگشت نزولی تا کف 1 ژوئن خواهد بود. در اینجا، نیز، تفسیر جایگزینی که در تحلیل قبلی درباره اش بحث شد دست نخورده باقی می ماند. دراین سناریو، نقره در یا نزدیک به پایان موج i مینوت (در دایره) از موج C مینور صعودی قرار دارد. در این مورد، قیمت کمی بیشتر پولبک خواهد کرد، احتمالا با توقف در محدوده 16.61$-17.08$ برای تکمیل موج ii مینوت (در دایره). سپس یک پیشروی قدرتمند آغاز خواهد شد، که بخوبی به بالای 20.00$ حرکت خواهد کرد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X