اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 4 ژانویه 2016



    نقره در سسشن روز 4 ژانویه به اندازه طلا قدرتمند حرکت نکرده است و ساختار موج در اینجا به وضوح طلا نیست. نقره ممکن است یک افت دیگر تا یک کف جدید نسبتا پایین، زیر 13.62$ (14 دسامبر) داشته باشد، اگرچه نیازی به این کار نیست. ما نامگذرای امواج روی نمودار را، که دلالت بر پتانسیل برای یک رالی همین حالا دارد را نگاه داشته ایم. اگر نقره موج (iii) را شروع کرده باشد، قیمت باید از سطوح جاری پیشروی نماید. همانطور که گفتیم، یک رالی که قیمت را به بالای 14.69$ ببرد با قدرت از مورد صعودی پیشتیبانی کرده و دلالت بر قیمتهایی حتی بالاتر بعد از آن خواهد نمود. مورد جایگزین (بدلیل محدویدت فضای، روی نمودار نشان داده شده است) این است که جهش بین روزی 4 ژانویه تا 14.24$ موج "e" از یک مثلث صعودی است. تفسیر آن این است که نقره پیش از آغاز یک پیشروی بزرگتر و بلندمدت تر آماده فشار نزولی تا یک کف جدید است. شاخص DSI نقره تا 10% تمایل خریداران کاهش یافته است، که مطابق با بازاری است که در یک نزدیک به یک کف قرار دارد.

    نظر


    • طلا – 6 ژانویه 2016




      6 ژانویه، طلا به بالای 1089.21$ حرکت کرده است، حرکتی که همراستا با پیش بینی نقل شده توسط نامگذاری روی نمودارهایمان می باشد. فشار 6 ژانویه همچنین به ما اجازه از میان برداشتن کامل شمارش انجام شده می نماید. در حالیکه مدیران سرمایه جهت کاور نمودن پوزیشن های بی سابقه خالص فروششان حرکت می کنند، رالی طلا باید شتاب بگیرد. هدف کوتاه مدت بعدی در ناحیه 1135$-1150$ باقی می ماند اما پتانسیل صعودی بسیار بزرگتر است. نقره هنوز جا برای تایید رالی طلا در اختیار دارد، که چیزی است که ما نیاز به زیر نظر گرفتن دقیق آن داریم. اگر قیمت طلا در ساعات پیش رو پیش از پیشروی دوباره پولبک نماید، حمایت در محدوده 1072$-1080$ قرار دارد. یک کاهش به زیر 1058.30$، که کف 31 دسامبر است، این پیش بینی را به حالت تعلیق در خواهد آورد.

      نظر


      • نقره – 6 ژانویه 2016



        همانطور که در بالا عنوان شد و روی نمودار زیر نشان داده شده است نقره با تاخیر پیش رالی طلا در حرکت است. هنوز، قیمت بالای 13.76$، یعنی کف موج (ii)، که پتانسیل روبرویی و کناری را برای فشار صعودی قدرتمند نگاه می دارد. یک رالی به بالای 14.69$ نه تنها نقره را با طلا در یک راستا قرار می دهد، بلکه هنوز حاکی از قیمتی بالاتر می باشد. یک شکست در کف موج (ii) مورد صعودی کوتاه مدت را باطل خواهد نمود.

        نظر


        • طلا – 8 ژانویه 2016




          رالی طلا ادامه دارد. فشار صعودی در اوایل صبح روز 8 ژانویه تا 1112.79$ حرکت کرد، که به خط بالایی کانال نزولی از سقف موج (2) در اکتبر 2012 می رسد. همانطور که نمودار کوتاه مدت نشان می دهد، ما این صعود را موج iii از (iii) از یک پیشروی پنج موجی نامگذاری می کنیم که در کف 1046.20$ در 3 دسامبر آغاز شده است. کف 1092.45$ روی 8 ژانویه ممکن است موج iv یا شاید نخستین موج فرعی از موج iv باشد. حمایت در محدوده 1083$-1089$ قرار دارد. موج صعودی بعدی باید طلا را به هدف ابتدایی در محدوده 1135$-1150$ نزدیکتر نماید، اما در نهایت قیمت باید همچنان به بالاتر برود. نگرانی اصلی برای مورد صعودی در حال حاضر این حقیقت است که نقره هنوز به مرحله تایید فشار صعودی نرسیده است. این وضعیتی پردردسر است. آیا احتمال دارد نقره کف جدیدی در تقاطع با طلا که در حال پایان دادن به یک موج فرعی نزولی دیگر از موج iv در حمایت مذکور می باشد تشکیل دهد. صرفتظر از این موضوع، مادامیکه طلا بالای 1070.00$ باقی بماند، می توانیم مطمئن باشیم که روند طلا به صمت سطوح بالاتر است.

          نظر


          • نقره – 8 ژانویه 2016



            در نقره، ما حرکت جانبی از 3 دسامبر به این سو، الگویی که ما در پاراگرافی در تحلیل طلا درباره اش حدس و گمان زده ایم را بعنوان یک مثلث نامگذاری کرده ایم. برگشت نزولی 7 ژانویه بزرگ بود و واضح نیست که کف 13.62$ نقره بدست نخورده باقی خواهد ماند یا خیر. امکان دارد، اما قیمت باید هفته آینده با حرکت به بالای 14.69$ جهش نماید. در غیر اینصورت، نقره احتمالا یک کف قیمتی جدید را برای تکمیل موج v (در دایره) تشکیل دهد.

            نظر


            • طلا – 8 ژانویه 2016


              طلا در حال ترسیم یک موج چهار از درجه کوچک است که در سقف 1112.79$ در روز جمعه آغاز شده است. یک موج چهار توقفی است در روند جاری، که در مورد طلا بالاتر است. آخرین گزارش COT نشان می دهد که ساختار و ترکیب LS ها نسبت به تجاری های دارای قراردادهای آپشن و فیوچرز مشابه آن زمانی باقی می ماند که طلا طی پنج شال گذشته شروع به رالی کرد. همچنانکه قیمت به بالاتر می رود، LS ها خالص معاملات short خود را cover کرده و خالص خریدهای خود را افزایش خواهند داد، این در حالیست که تجاری ها بر خلاف آنها رفتار خواهند نمود/ همانطور که نمودار نشان می دهد، تقریبا فضای خوبی برای پیشروی طلا پیش از آنکه این داده به سطوح گذشته خود که ممکن است نشان دهنده یک سقف باشد دست یابد در اختیار دارد. مادامیکه طلا بالای 1070.00$ باقی بماند می توانیم اطمینان داشته باشیم که روند کوتاه مدت صعودی است.

              نظر


              • نقره – 11 ژانویه 2016



                نمودار نقره ما پتانسیلی برای یک مثلث صعودی از 3 دسامبر را نشان می دهد. این الگو حاکی از یک فشار نزولی سریع تا یک کف جدید دارد، که بآرامی به زیر 13.62$ شکست انجام خواهد داد تا موج (c) از v (در دایره) را کامل نماید. حقیقت این است که نقره هنوز موفق به تایید رالی کوتاه مدت طلا نشده است که همچنان پردردسر است، که این دلیلی است برای اینکه ما مطمئن شویم پتانسیلی برای تشکیل یک کف جدید است. اگرچه، هرگونه رالی نقره که قیمت را به بالای 14.69$ ببرد الگوی مثلث را باطل نموده و بجای آن نشاندهنده این خواهد بود که نقره پیشاپیش یک کف با طول عمر بالا تشیل داده است.

                نظر


                • سلام
                  عذرمیخوام
                  سوالی داشتم که جایی بهتر ازینجا فعلا پیدا نکردم.
                  میخواستم بدونم حجم واقعی معاملات رو کجا میشه دید؟
                  حالا چه برای بورس دبی یا بازارهای دیگه؟

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط chartist نمایش پست ها
                    سلام
                    عذرمیخوام
                    سوالی داشتم که جایی بهتر ازینجا فعلا پیدا نکردم.
                    میخواستم بدونم حجم واقعی معاملات رو کجا میشه دید؟
                    حالا چه برای بورس دبی یا بازارهای دیگه؟
                    سلام
                    استفاده از تولز پی سی ام که هم به صورت افزونه مرورگرها و هم به صورت اپلیکیشن اندروید میباشد گزینه مناسبی است.

                    http://traderha.com/f34/%D8%A7%D8%B1...B1%D8%B2-4699/
                    ویرایش توسط Traderha : https://www.traderha.com/member/14002-traderha در ساعت 01-15-2016, 02:15 PM

                    نظر


                    • طلا – 13 ژانویه 2016


                      طلا احتمالا حرکت اصلاحی کوتاه مدت خود در 1079.70$ که کف بین روزی 13 ژانویه است را کامل کرده باشد. قیمت با پایان دادن به پولبک انجام شده در این ناحیه از موج چهارم از درجه پایین تر، 0.618 از رالی اخیر را از 1058.30$ در 31 دسامبر ریتریس کرده است. ما کاهش حال حاضر طی 3.5 روز گذشته بعنوان موج چهارم لحاظ کردیم، اما بدلیل مقدار کوچکی از اورلپ بین امواج در مقیاس بین روزی ممکن است موج دوم باشد. صرفنظر از این، پتانسیل رالی طلا دست نخورده باقی بی ماند. یک رالی به بالای 1112.79$ که سقف جمعه گذشته 8 ژانویه می باشد، باید منتج به یک فشار صعودی سریع تا ناحیه در بر گیرنده سطح 1150.00$ که هدف کوتاه مدت بعدی می باشد گردد. پتانسیل صعود بزرگتری بعد از آن وجود دارد. یک شکست در 1058.30$ مورد صعودی را باطل نموده و نشانگر این است که صعود طلا از 3 دسامبر یک اصلاح صعودی در روند نزولی با مقیاس بزرگتر بوده که هنوز پایان نیافته است.

                      نظر


                      • نقره – 13 ژانویه 2016



                        نقره فرصتی برای فشار نزولی و تشکیل یک کف جدید پیش از آغاز یک رالی را داشت. در مقابل، قیمت روز 12 ژانویه تا 13.72$ که بالای کف 13.62$ در 14 دسامبر است افت نمود و قدرتمندانه روز 13 ژانویه رالی کرد. احتمالات اینطور افزایش یافته است که کف 12 ژانویه نقره پایان موج (ii) را، که یک a-b-c را طبق تصویر نشان داده شده روی نمودار علامت گذاری کرده است. یک رالی به بالای 14.69$ این مورد را تایید خواهد نمود که نقره یک پیشروی قدرتمند را آغاز کرده است که باید قیمت را طی هفته ها و ماه های پیش رو به بالاتر ببرد. تفسیر مثلثی که در این صفحات دربار اش صحبت کردیم، شمارش موج جایگزین است. باید یک کاهش به زیر کف 12 ژانویه انجام شود تا سناریوی جایگزین تجدید قوا نماید.

                        نظر


                        • طلا – 15 ژانویه 2016


                          طلا در حال تشکیل یک مورد صعودی شیرین و دلنشین است. کف روز 14 ژانویه در 1071.30$ باید پولبک کوتاه مدت از سقف 1112.79$ در 8 ژانویه را به پایان برساند. این کف قیمتی درست همان حداکثر ریتریس قیمتی بود که ما تحت فرضیه ای که کف 3 دسامبر (1046.20$) پایان موج A مقدماتی (در دایره) را مشخص می کند خواهیم پذیرفت. جهش 15 ژانویه تا 1097.71$ آغاز خوبی برای موج بعدی از پیشروی است و باید ادامه یابد. یک رالی به بالای 1112.79$ (8 ژانویه) باید منجر به یک فشار صعودی تا ناحیه در بر گیرنده سطح 1150.00$ گردد، که هدف کوتاه مدت بعدی است. پتانسیل صعودی بزرگتری بعد از آن وجود دارد. یک کاهش به زیر کف 14 ژانویه بطور موقتی روند حرکتی و فکری ما را خنثی خواهد نمود زیرا احتمالاتی را که طلا در حال کاهش تا یک کف (زیر کف 3 دسامبر) پیش از تکمیل موج A مقدماتی (در دایره) جدید بوده است را افزایش خواهد داد.

                          نظر


                          • نقره – 15 ژانویه 2016



                            نوسان وسیع نقره، حرکات رفت و برگشتی بازار طی سه روز قبل از 15 ژانویه نشان می دهد که ما ممکن است در انتساب الگوی مثلث به وضعیت های جایگزین نابهنگام عمل کرده باشیم. هنوز، کف 13.72$ در روز سه شنبه 12 ژانویه دست نخورده باقی می ماند و همینطور پتانسیلی که نقره در حال آغاز موج (iii) که یک رالی قدرتمند است. همانطور که قبلا درباره اش صحبت کردیم، قیمت باید به بالای 14.69$ صعود نماید تا تایید کند که نقره قطعا رالی خود را آغاز نموده است. با جهش به بالای این سقف، ساختار حرکتی رسانده شده توسط نامگذاری امواج به ما اجازه این را خواهد داد تا شمارش های و پتانسیل های دیگر برای یک کف جدید طی کوتاه مدت را از بین ببریم. در مقابل یک شکست در 13.72$ نشان می دهد که یک مثلث کهاز اوایل ماه دسامبر توسعه یافته موج حرکتی قیمت را تشکیل داده است و اینکه نقره برای تکمیل موج v مینوت (در دایره) تا یک کف جدید در حال افت بوده است.

                            نظر


                            • طلا – 20 ژانویه 2016



                              طلا از زمان تشکیل یک کف در 1071.30$ (14 ژانویه)، که باید طبقات اولیه یک موج از پیشروی باشد صعود کرده است. همانطور که در تحلیل قبلی عنوان کردیم، یک رالی به بالای 1112.79$ (7 ژانویه) باید منجر به یک فشار صعودی سریع تا ناحیه در بر گیرنده سطح 1150.00$ گردد، که هدف کوتاه مدت بعدی ما می باشد. ما هنوز از رفتار نقره آزرده خاطریم، که هنوز فشار صعودی طلا را مورد تاییذ قرار نداده است. هنوز، طلا باید یک کاهش به زیر 1071.30$ انجام دهد تا تفکر ما درباره این فلز را خنثی و بی طرف نماید، زیرا این حرکت الگوی رالی از کف 3 دسامبر را به شکل یک حرکت اصلاحی صعودی تبدیل می نماید.

                              نظر


                              • نقره – 20 ژانویه 2016



                                نقره با اشاره به یک قدرت اساسی نسبت به روند فوری در بالاترین سطح در تقریبا دو هفته گذشته بسته شده است (قیمت اسپات). هنوز، یک نمودار میله ای، که قیمت های Open ، Low و Close را نمایش می دهد، یک حرکت جانبی از ماه دسامبر به این سو را نمایش می دهد. نقره اگر قیمت به بالای 14.69$، که نشانگر این است قیمت هنوز صعودی است، رالی کند، قدرت در حال شکوفا شدن را تایید خواهد کرد. همانطور که نشان می دهد، گزینه های متفاوتی وجود دارد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X