اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا – 25 ژانویه 2016



    همانطور که نمودار هفتگی نمایش می دهد، خالص خرید تعداد قراردادهای جاری در فیوچرز و آپشن نزد LS های بازار و تجاری ها در طلا خیلی از حدود بالای اخیر که در کف اوایل دسامبر در 1046.20$ ثبت شده فاصله ندارد. باز شدن این پوزیشن ها و فشار تا یک حد بالای معکوس به قدرت گرفتن پیشروی تازه متولد شده طلا کمک خواهد کرد. در کوتاه مدت، پیش بینی ما تغییر نخواهد کرد. یک رالی به بالای 1112.79$ (8 ژانویه) باید منتج به یک پیشروی سریع تا ناحیه در بر گیرنده سطح 1150.00$ که هدف کوتاه مدت است گردد. همانطور که عنوان شد، یک کاهش به زیر 1071.30$ وضعیت ما را خنثی خواهد نمود زیرا این حرکت الگوی پیشروی از 3 دسامبر را به شکل یک حرکت اصلاحی صعودی کامل شده در خواهد آورد.

    نظر


    • نقره – 25 ژانویه 2016



      تغییری در تحلیل کوتاه مدت ما برای نقره وجود ندارد. حرکت جانبی از اوایل دسامبر یا موج (i) و (ii) از یک رالی پنج موجی تازه سر بر آورده می باشد که نقره را طی هفته های پیش رو به بالاتر خواهد برد، یا اینکه همانطور که با خط Alt. در پایین نمودار نمایش داده شده است یک مثلث صعودی، که موج (b) است می باشد. یک رالی به بالای 14.69$ گزینه های مختلف کوتاه مدت را برطرف خواهد نمود زیرا تفسیر ما درباره مثلث را از بین خواهد برد و به این اشاره خواهد نمود که نقره در قالب موج (iii) صعودی بوده است. پس از آن، اگر الگوی ایجاد شده از اوایل ماه دسامبر موج (b) باشد، که در حال ترسیم مثلث مذکور است، حاکی از یک فشار نزولی دیگر تا یک کف جدید برای تکمیل موج (c) خواهد بود.

      نظر


      • طلا – 27 ژانویه 2016



        از آنجاییکه قیمت ها به ایجاد یک سری از higher high ها و higher low ها که معرف روند "صعودی" است ادامه می دهد، طلا 26 ژانویه در حال رالی از 1112.79$ (8 ژانویه) عبور کرد. هدف کوتاه مدت بعدی ناحیه در بر گیرنده سطح 1150$ است، که خط روند بالایی از موج (5) الگوی پایان قطری است. در نهایت، موج B اولیه (در دایره) طلا را بطور قابل ملاحظه ای صعود خواهد داد. نامگذاری بالاترین موج جایگزین این است که پیشروی حال حاضر موج b مینوت (در دایره) از موج 5 مینور از موج (5) میانی است در ازای خط Alt. روی نمودار است. مادامیکه قیمت 1080$ را نشکند، احتمال شکل گیری پتانسیل جایگزین کمتر خواهد بود.

        نظر


        • نقره – 27 ژانویه 2016



          نقره با طلا طی دو سسشن معاملاتی گذشته سعود کرده است. قیمت ال یم سقف بین روزی در 14.63$ رالی کرده است، کمی پایین تر از خط گذرنده از 14.69$ در 7 دسامبر. همانطور که عنوان کردیم، یک رالی در عبور از این سطح گزینه ممکن برای ساختار موج را از بین خواهد برد و نشانگر این خواهد بود که نقره هنوز در حال وارد آوردن فشار به سمت بالاتر بوده است. هدف کوتاه مدت بعدی 15.10$-15.34$ است، اما موج (iii) صعودی تا زمانی که پنج موج فرعی توسعه یافته وجود نداشته باشد کامل نخواهد شد. یک کاهش به زیر 13.91$ پتانسیل صعود کوتاه مدت نقره را باطل و بجای آن نشان از کف های جدیدی پیش روی حرکت نقره خواهد داشت.

          نظر


          • طلا – 8 فوریه 2016





            طلا همچنانکه موج های فرعی ابتدایی از موج B مقدماتی (در دایره) به پیش می رود، طی سسشن روز 8 فوریه تا یک مقاومت با عددی رند در 1200$ صعود کرد (سقف بین روزی این روز 1201.23$ بر پایه قیمت ازاسپات بود). هفته گذشته وقتی گزارش COT منتشر شد ما حدس زدیم که L.S ها و مدیران سرمایه بخشی از حد بالای پوزیشن های خود در فیوچرز و آپشن طلا کاور کرده اند. همانطور که نمودار موجود نشان می دهد، "حرکت برگشتی" در جریان است. پوزیشن هر گروه نسبت به سقف های قبلی قیمت طلا نشان می دهد مقداری فضا برای طلا جهت فشار آوردن بسوی بالاتر پیش از آنکه یک اکستریم (حد بالا یا پایین) در جهت عکس توسعه یابد برجای خود باقیست. اما هیج موجی در خط مستقیم حرکت نمی کند و طلا با بسته شدن در قیمت بالاتر برای هفت سسشن متوالی درست 15% صعود طی دو ماه داشته است. دوره ای از پولبک یا تراکم قیمت را برای موج صعودی بعدی آماده می کند. طی ماه پیش رو یا بیشتر، هدف ابتدایی برای موج B مقدماتی (در دایره) ناحیه 1307$-1345$ است.

            نظر


            • نقره – 8 فوریه 2016



              نقره با ارضای پیش بینی ما، بین روزی تا 15.50$ صعود کرد. مشابه طلا، پتانسیل بزرگتری برای صعود طی زمان وجود دارد – هدف ابتدایی ناحیه 17.82$-18.52$ است – اما در کوتاه مدت احتمال یک پولبک یا تراکم افزایش یافته است. پوسته بالایی بستر مستحکمی که برای پیشروی و صعود نقره شکل گرفت در ناحیه 14.46$-14.63$ قرار دارد که همان حمایت موجود است.

              نظر


              • طلا – 10 فوریه 2016



                طلا به فشار نزولی خود به مقاومت رندی که در برگیرنده سطح 1200$ است ادامه داده و پیش بینی ما برای یک رالی از درجه مقدماتی از کف ماه دسامبر دست نخورده باقی می ماند. در کوتاه مدت، قیمت ممکن است هنوز افزایش یابد، اما شاخص DSI تا 88% تمایل خریداران جهش نموده است و شیب صعودی باندازه کافی تند است بطوریکه یک نفر مجبور به دقت روی پتانسیل صعودی است تا بتواند یک پولبک را تشخیص دهد. هرگاه حرکتی آغاز شود؛ ما نتیجه آن را تشخیص خواهیم داد، که فرصت قدرتمند بعدی برای همراه شدن با آغاز یک موج صعودی خواهد بود.

                نظر


                • نقره – 10 فوریه 2016



                  نقره در پیشروی بزرگی که در 13.62$ در 14 دسامبر آغاز شده است باقی می ماند و باید طی ماههای بسیاری پیشروی نماید. در کوتاه مدت، تراکم ایجاد شده از سقف 15.50$ بهمراه پولبک روز 10 فوریه قیمت تا 15.07$ فعلا مینور بوده است. این امکان وجود دارد که حرکات اصلاحی نقره کمی به سمت پایین است اما یک رالی به بالای 15.50$ نشان خواهد داد که موج صعودی بعدی در جریان است. هدف صعود بعدی ما در ناحیه 17.82$-18.52$ است، اما ما اطمینان نداریم که این موج بعدی مستقیما تا این محدوده خواهد رفت یا خیر. بعبارت دیگر، این رالی ممکن است پیش از آنکه ما به هدفمان نایل شویم، بیشتر حرکتش بصورت پله پله توسعه خواهد یافت.

                  نظر


                  • طلا– 12 فوریه 2016





                    موج (5) میانی نزولی در طلا با قطع شدن در کف 1046.20$ در 3 دسامبر یک پایان قطری را ترسیم کرده است. موج متعاقب آن پیرو این ساختار معمولا تا نقطه آغاز الگو به شیوه ای سریع ریتریس می کند، که دلیلی بر این است که محدوده 1307$-1345$ را بعنوان یک هدف ابتدایی تشخیص داده ایم. رالی طلا "سریع" بوده است و از آنجاییکه قیمت از کف ماه دسامبر درست زیر 21% بوده است بطور طبیعی توجه رسانه را بخود جلب کرده است. اغلب داستانی که خواندیم همانطور که این تیتر نشان می دهد منسوب به صعود طلا برای "ترساندن" است:
                    "از آنجاییکه ترس در بازار برقرار می گردد، عجله طلا بیشتر می شود
                    12 فوریه 2016 – ساعت 10:06 دقیقه صبح بوقت شرق ایالات متحده، بلومبرگ"
                    اما این افسانه سرمایه گذاری دیگری است، با این باور که سرمایه گذاران وقتی مملو از ترس هستند به سمت طلا هجوم آورده و طلا را می خرند و وقتی از چیزی نمی ترسند آن را می فروشند.
                    نمودار بعدی DJIA و طلا را طی سالهای 2007-2009 نشان می دهد، یکی از ترسناک ترین دوره ها در 50 سال گذشته. در خشن ترین بخش بحران عظیم اعتباری، از مارس تا اکتبر 2008، وقتی اعتبار به تصاحب در می آید، بانک ها بدام افتادند و سهم ها 36% کاهش یافتند، طلا 34% کاهش یافت. این افسانه سرمایه گذاری وقتی که تاریخ با یک نمودار ساده نمایش داده می شود صحت ندارد. دلیل این است که طلا در حال رالی کردن است زیرا ساختار الیوتی کاهش قبلی در کف ماه دسامبر به پایان رسید. دیگر وقت یک برگشت روند رسیده بود. در کوتاه مدت، صعود تقریبا عمودی تا 1263.51$ که سقف روز 11 فوریه می باشد، طلا را به ناحیه هدف اولیه نزدیکتر می کند. این رالی بطور واضح امتداد یافته است اما وقتی یک پولبک توسعه می یابد، باید تنها تا یک ریتریس جزئی از رالی برقرار شده و هنوز منجر به قیمتهای بالاتر گردد.

                    نظر


                    • نقره – 12 فوریه 2016



                      نقره روز 11 فوریه تا یک مقاومت رند روی سطحی در 16.00$ صعود کرد. اینجا نیز این رالی در کوتاه مدت ادامه دار می باشد، اما ساختار موجی پیشروی بزرگتر کامل نیست. بنابراین هرگونه پولبکی که توسعه یابد بایستی یک توقف موقتی در رالی نقره باشد. هدف صعودی بعدی ما در ناحیه 17.82$-18.52$ باقی می ماند، اما ما اطمینان نداریم که این موج بعدی بطور مستقیم تا این محدوده خواهد آمد.

                      نظر


                      • نقره – 17 فوریه 2016



                        پولبك نقره از سقف 16.00$ در 11 فوريه يك ريتريس جزئي داخ يك پيشروي بزرگتر مي باشد. مشابه طلا، كاهش تا 15.11$، يعني كف روز16 فوريه، بنظر مي رسدپنج موج را ترسيم كرده است. بنابراين اين كاهش موج a از يك الگوي a-b-c يا نوعي از آن نامگذاري مي شود. موج c احتمالا نقره را حداقل تا محدوده 14.85$-14.95$ و احتمالا كمي پايين ترخواهد كشاند. همانطور كه قبلا عنوان شد، هدف صعودي بعدي در ناحيه 17.82$-18.52$ قرار دارد. اگر نقره از 16$ فراتر برود و طلا با صعود به بالاي 1263.51$ آن را تاييد كند، موج بعدي از پيشروي به سمت هدف ذكر شده در راه خواهد بود.

                        نظر


                        • طلا– 17 فوریه 2016





                          ما اين نمودار را از آنجايي كه هر هفته در گزارش COT صادره توسط CFTC ارايه مي گردد، كه نمايش دهنده پوزيشن هاي آپشن و فيوچرز مديران سرمايه در طلا مي باشد، بارها منتشر كرده ايم. اين گروه تمايل به گرفتار شدن در حد بالاي از پوزيشن ها در برگشت روندها دارند. حدي بالاتر از مقدار بي سابقه پوزيشن هاي خالص فروش وجود نداشت كه همزمان با كف موج A اوليه (در دايره) باشد. سيگنال تمايل قدرتمندي بود كه پشتيبان تفسير ما از ساختار امواج مي باشد. ما همچنان گمان كرديم كه همچنانكه موج B مقدماتي (در دايره) گسترش مي يابد، مديران سرمايه مجبور به عكس نمودن پوزيشن هاي خود خواهند شد، كه اين به افزيش سرعت يشروي كمك خواهد كرد. از آنجاييكه مديران سرمايه از هفته گذشته از رقم خالص فروش 24263 قرارداد تا خالص خريد 72912 قرارداد تغيير موقعيت داده اند، فعلا اين اتفاق در حال وقوع است. هنوز، همانطور كه با خطوط عمودي نمايش داده مي شود، مديران سرمايه تعداد بزرگتري از خالص خريد پوزيشن ها در سقف هاي پيشين طلا در اختيرا داشته اند. همچنانكه موج B مقدماتي (در دايره) گسترش مي يابد، مديران سرمايه بايد به افزودن پوزيشن هاي خالص خريد خودشان تا زمانيكه تعهد قدرتمندي به رالي دارند ادامه دهند. جالب اينجاست، اين سيگنالي خواهد كه پيشروي طلا در طبقات آخر آن قرار دارد.
                          در كوتاه مدت، كاهش طلا از سقف 1263.51$ در روز 11 فوريه اصلاح اجتناب ناپذيري است كه پس از يك رالي كه با شيبي نزديك به عمود حركت مي كند بايد اتفاق بيافتد. قيمت روز 16 فوريه تا 1190.78$ افت كرده است و روز 17 فوريه كمي جهش نموده است. اين كاهش از 11 فوريه تا 16 فوريه بنظر مي رسد پنج موج را ترسيم كرده است، كه نشانگر اين است احتمالا موج ابتدايي از اصلاح باشد. حمايت كه وسيع است در محدوده 1141$-1180$ قرار دارد. اين ناحيه همچنانكه شاهد ادامه توسعه ساختار حركتي هستيم باريك خواهد شد. اگر قيمت به بالاي 1263.51$ (11 فوريه) رالي نموده و نقره اين فشار صعودي را با پيشروي به بالاي 16.00$ تاييد كند، موج بعدي صعودي در پيش خواهد بود. همانند قبل، هدف ابتدايي برا رالي طلا از ماه دسامبر ناحيه 1307$-1345$ است.

                          نظر


                          • طلا و نقره – 19 فوریه 2016





                            طلا و نقره به زیبایی از یک پولبک با شیب تند در روز دوشنبه و سه شنبه هفته ای که گذشت برگشته است. موج قدرتمند بعدی از پیشروی ممکن است در جریان باشد، اما بمنظور تایید آن، هر دو فلز گرانبها باید از سقف های ثبت شده شان در 11 فوریه به ترتیب در 1263.51$ (برای طلا) و 16.00$ (برای نقره) فراتر بروند. اگر این کار را انجام دهند، باید منجر به یک رالی همراه با شکست گردد. هدف ابتدایی طلا محدوده 1307$-1345$ باقی می ماند، این در حالیست که هدف صعودی بعدی نقره هنوز ناحیه 17.82$-18.52$ است. مادامیکه طلا و نقره هر دو زیر سقف های 11 فوریه خودشان باقی بمانند، باید به احتمال اینکه پولبک حال حاضر هنوز کل مسیر خود را طی نکرده است احترام بگذاریم. در این مورد، طلا ممکن است تا ناحیه حمایتی 1155$-1181$ کاهش یابد. برای نقره، ناحیه حمایتی 14.63$-14.86$ است. با دید بلند مدت تر، هر دو فلز کف های چند ماهه خود را در ماه دسامبر تشکیل داده اند. این رالی ها که آغاز شده است هنوز کامل نشده اند، بنابراین در نهایت پیش بینی می کنیم همچنان که روزهای سال می گذرد طلا و نقره بالاتر بروند.

                            نظر


                            • طلا – 22 فوریه 2016



                              طلا در پولبک موج چهارم، که در سقف 1263.51$ در 11 فوریه آغاز شده است باقی می ماند. 11 الگوی اصلاحی و ترکیبی در مدل الیوت ویو متفاوت وجود دارد، که چالشی تحلیلی را معرفی می کند در حالیکه یکی از آنها در جریان است. در طلا دو الگو از محتمل ترین ساختارها که موج 4 در حال ترسیم است یا یک مثلث می باشد یا یک زیگ زاگ. اگر موج 4 شکل یک مثلث بخود بگیرد، طلا برای چند روز دیگر جهت تکمیل اصلاح با حفظ خود بالای کف 1190.78$ در 16 فوریه در کل این دوره حرکتی جانبی خواهد داشت. سپس موج 5 از موج (A) میانی همچنانکه موج B مقدماتی (در دایره) به پیشروی خود ادامه می دهد، قیمت را تا سقف های جدید خواهد برد. اگر موج 4 یک زیگزاگ را ترسیم کند، طلا باید حداقل تا ناحیه 1164$-1181$ کاهش یابد تا موج c (در دایره) از 4 را کامل کند. بعد از آن، موج 5 صعودی آغاز خواهد شد. در هر دو مورد عقیده داریم روند بزرگتر طلا صعودی باشد و در نهایت قیمت پیشروی را ادامه خواهد داد که در کف ماه دسامبر آغاز شده است.

                              نظر


                              • نقره – 22 فوریه 2016



                                نقره شب 22 فوریه پیش از برگشت در طول سسشن معاملاتی نیویورک با شیب تندی تا یک کف شبانه در 14.91$ افت نمود. این کاهش همانطور که با نامگذاری امواج روی نمودار نمایش داده شده است، موج c از (iv) می باشد و توسط طلا با ایجاد یک واگرایی صعودی کوتاه مدت آن را تایید نکرده است. موج (v) صعودی باید نقره را حداقل تا محدوده 16.29$-16.65$ که شامل چندین ارتباط موجی می باشد ببرد. اما موج پنجم در کالاها و فلزات گرانبها اغلب موج امتداد یافته می باشد، پتانسیل صعودی بسیار بزرگتری وجود دارد. یک close زیر 14.40$ این پیش بینی را باطل خواهد نمود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X