اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 20 می 2015



    نقره روز سه شنبه (19 می) تا 16.87$ پولبک انجام داد و کف بین روزی تشکیل شده در طلا در روز چهارشنبه را مورد تایید قرار نداد. مشابه طلا، این کاهش را می توان بعنوان یک موج چهار نامگذاری نمود. در اینصورت، یک رالی در قالب موج پنجم بایستی حالا آغاز شود. این رالی صعود قیمت را تا ناحیه 18.50$-19.00$ بالا خواهد برد. حمایت سطح 16.50$ را در بر می گیرد و اگر نقره همین حالا رالی صعودی خود را آغاز نکند، قیمت ممکن است دوباره به این سطوح نزول کند.

    نظر


    • طلا – 22 می 2105



      پولبک طلا روز یکشنبه در 1201.39$ بر پایه قیمت اسپات یک کف جزیی جدید تشکیل داد. تغییری در پیش بینی کوتاه مدت ما وجود ندارد. یک رالی در قالب موج پنجم بایستی حالا آغاز شود و قیمت طلا را تا ناحیه 1241$-1251$ بالا ببرد. ما فکر کردیم این فشار صعودی تا الان جریان خواهد داشت و نبود پیشروی رو به بالا کمی تردید کوتاه مدت ایجاد می کند. اما مادامیکه پولبک طلا بواسطه پتانسیل حداکثری نزولی در 1181.00$، خط حمایتی که در 1142.87$ در 17 مارس آغاز می شود، محدود گردد، پیش بینی ما دست نخورده و بدون تغییر باقی خواهد ماند.

      نظر


      • نقره – 22 می 2015



        نقره نیز بایستی در شرف موج دیگری از پیشروی باشد، همانی که قیمت را به سمت ناحیه 18.50$-19.00$ پیش می برد. اینجا نیز، قیمت نیاز به این دارد موج رالی خود را بزودی آغاز نماید. در غیز اینصورت، یک افت قیمت به سمت حمایت در بر گیرنده سطح 16.50$ احتمالا پیش از آغاز فشار صعودی اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر، منکر این هستیم که آیا حمایت پایینی تست خواهد شد یا خیر.

        نظر


        • طلا – 27 می 2105



          پولبک طلا به یک نقطه مهم کوتاه مدتی رسیده است. همانطور که روی نمودار روزانه نشان داده شده است، کاهش انجام شده تا کف 1183.60$ روز چهارشنبه قیمت را تا یک خط روند که کف موج (B) و کف موج 2 را به هم وصل می کند پایین کشانده است. ما فکر می کنیم این خط روند که معتر است که بدان معناست که قیمت بایستی از نزدیکی سطح جاری رالی انجام دهد. این رالی بایستی طلا را به سمت سطح 1300$ و احتمالا بالاتر ببرد. یک close پرقدرت زیر 1183.00$ نشانگر این خواهد بود که ساختار قیمت طلا پتانسیل نزولی بیشتر از آنچه ما در حال حاضر ارزیابی می کنیم در خود دارد. در این حالت، طلا ممکن است طی کوتاه مدت کاهش یافته و به محدوده 1131$-1142$ بازگردد. یک کاهش تا این محدوده مسیر الگو را برای تغییر تفاسیر خواهد گشود.

          نظر


          • نقره – 27 می 2015



            نقره روز چهارشنبه ضمن رسیدن به خط روندی رسید که در کف 15.58$ در 24 آوریل آغاز شده است تا 16.58$ کاهش یافت. این حقیقت که طلا همزمان با تست خط روند توسط قیمت نقره به خط روند خود خواهد رسید احتمالا به معنی این است که کاهش برای هر دو فلز در حال پایان یافتن است. موج بعدی بایستی یک رالی باشد که قیمت نقره را تا 18.50$-19.00$ و احتمالا بالاتر ببرد. در مقابل یک close قدرتند زیر 16.58$ نشانگر این خواهد بود که نقره در حال سقوط تا خط پایینی که کف های حاضر در 14.49$ ، 15.27$ و 15.58$ را بهم وصل می کند بوده است. این خط روز جمعه از 15.84$ عبور می کند.

            نظر


            • طلا – 29 می 2105



              تغییری در پیش بینی ما برای طلا وجود ندارد. پس از کاهش قیمت تا خط روندی که کف موج (B) (1142.87$) و کف موج 2 (1170.15$) را به هم وصل می کند، همانطور که در تصویر نمایش داده شده، قیمت برای سومین روز متوالی بالاتر بسته شده است. اگر این کاهش از 1232.71$ (18 می) یک "a-b-c" باشد، طلا یک رالی قابل توجه را آغاز خواهد نمود، همانی که قیمت را به سمت سطح 1300$ و احتمالا بالاتر خواهد برد. یک کف جدید در این مقطع، زیر کف 1180.50$ روز پنج شنبه (28 می)، همانی که توسط یک کاهش در نقره به زیر 16.53$ تایید شد، تصویر و چشم انداز کوتاه مدت را تغییر خواهد داد. این وضعیت نشان از این خواهد داشت که طلا طی کوتاه مدت در حال سقوط در برگشت به محدوده 1131$-1142$ بوده است، و میتوان تفاسیر مختلفی برای این ساختار امواج انجام داد.

              نظر


              • نقره – 29 می 2015



                نقره مشابه طلا بایستی حالا رالی انجام دهد. یک موج از پیشروی بایستی نقره را تا ناحیه 18.50$-19.00$ یا احتمالا بالاتر ببرد. عدم موفقیت در رالی در هفته آینده (1-5 ژوئن) وضعیت را برای صعود بر هم خواهد زد. یک close زیر 16.53$، که توسط طلا تایید شده باشد، همانطور که در تحلیل شاخص دلار عنوان شد، چشم انداز مسیر نزولی نقره را مشخص خواهد نمود نه مسیر صعودی را. این حرکت نشان از یک کاهش سریع، حداقل تا 15.85$، خواهد داشت که خط روند پایینی ما می باشد که در کف 1 دسامبر آغاز شده است.

                نظر


                • طلا – 1 ژوئن 2105



                  طلا هفته خود را نوسانی آغاز نمود. قیمت در اوایل ساعات معاملاتی تا 1204.69$ جهش نمود، اما با بسته شدن به آرامی در قیمتی پایین تر برای نخستین بار در 5 روز کاری گذشته نتوانست صعودهای صبحگاهی را حفظ نماید. باقی بماندن قیمت بالای کف 1180.50$ در 28 می برای روند کوتاه مدت دارایی اهمیت است. مادامیکه این اتفاق بیافتد، این فلز زرد پتانسیلی برای یک پیشروی چشمگیر را بدست خواهد آورد، همانی که قیمت را به سمت 1300$ یا بالاتر خواهد برد. یک close زیر 1180.50$ خط روند صعودی را که در کف موج (B) در 1142.87$ آغاز شده را خواهد شکست. این خط در برگیرنده تمامی پولبک های طلا طی ماه گذشته می باشد، بنابراین بنظر می رسد مهم باشد. یک کاهش به زیر کف 28 می نشان از این خواهد داشت که طلا طی کوتاه مدت در حال برگشت و نزول تا محدوده 1131$-1142$ بوده است. سپس مسیر ساختار امواج برای تفاسیر مختلفی باز خواهد بود.

                  نظر


                  • نقره – 1 ژوئن 2015



                    تجربه روز دوشنبه نقره مشابه بود، بهمراه یک جهش صبحگاهی به قیمتی بالاتر و سپس یک ریتریس برای رالی و در نهایت بسته شدن در قیمتی پایین تر در پایان روز. از آنجاییکه close روز دوشنبه کمی زیر خط روندی که در 15.58$ کف 24 آوریل، شروع شده است قرار داشت این برای مورد صعودی ضروری است که نقره حالا شروع به رالی کردن کند. گزارش اخیر COT یک جهش بزرگ در خالص خریدهای (net long) مدیران سرمایه را نشان می دهد، گروهی که معمولا در سمت اشتباه روند در برگشت روندهای قابل توجه قرار دارد. این داده ما را متوجه دیگر احتمالات نزولی می نماید، بنابراین ما به دقت مراقب ساختار امواج هستیم. یک فشار صعودی به بالای سقف بین روزی دوشنبه در 17.22$ بدون شک نشانگر این خواهد بود که موج دیگری از پیشروی در جریان بوده است. هدف این موج بعدی حداقل در ناحیه 18.50$-19.00$ بر جای خود باقیست. همانظور که در تحلیل قبلی عنوان شد، یک close زیر 16.53$، با تایید طلا که زیر 1180.50$ بسته می شود، نشان دهنده مسیر نزولی نقره خواهد بود، نه صعودی. این در کمترین حالت نشان از یک ریزش سریع تا 15.85$ دارد که خط روند پایینی است که در کف 1 دسامبر 2014 آغاز شده است.

                    نظر


                    • طلا – 3 ژوئن 2105

                      [

                      روز چهارشنبه طلا زیر 1180.50$ بسته نشد، اما قیمت این سطح را بین روزی شکست و زیر خط روندی که در کف ماه مارس آغاز گشته بسته شد (به نمودار مراجعه کنید). به نظر نمی رسد این نشانه ای صعودی برای کوتاه مدت باشد. راه برای تفسیر مختلفی درباره امواج کوتاه مدت باز است، بنابراین پیش از آنکه قادر به به حذف برخی از گزینه باشیم باید منتظر گسترش بیشتر ساختار حرکتی امواج بمانیم. شکست خط روند روز چهارشنبه نبایستی از دیده پنهان بماند و کف بین روزی جدید در طلا توسط نقره که خود یک کف جدید تشکیل داد تایید شد. اگر طلا از سطوح جاری کاهش بیشتری یابد، یکی از گزینه ها این است که موج (B) میانی در حال ترسیم یک flat توسعه یافته است. بنابراین بجای تشکیل کف در موج (B) در 1142.87$ در 17 مارس، قیمت ممکن است به آرامی این کف را در قالب موج C از (B) بشکند. پس از آن، یک رالی به سوی 1300$ یا بالاتر توسعه خواهد یافت. وقتی ساختار کوتاه مدتی واضح و مشخص گردد، نامگذاری امواج طی چندین ماه گذشته را بروزرسانی خواهیم نمود.

                      نظر


                      • نقره – 3 ژوئن 2015



                        نقره به زیر خط روندی که در کف 15.58$ در 24 آوریل آغاز شده است شکست انجام داد. در اینجا نیز امواج کوتاه مدتی کاملا واضح و مشخص نیستند اما به نظر می رسد که قیمت برای تست خط روند بلند مدت تر که کف های 14.49$ (1 دسامبر)، 15.27$ (11 مارس) و 15.58$ (24 آوریل) را بهم وصل می کند باز خواهد گشت. این خط انتهای همین هفته از قیمت 15.89$ عبور می کند. وقتی الگوی کوتاه مدت واضح و مشخص گردد، در این مقابل با شما به اشتراک گذاشته و بحث خواهیم نمود.

                        نظر


                        • طلا– 5 2105



                          طلا همانطور که نقره انجام داد به ریزش خود تا پایان هفته ادامه داد. احتمالات برای این دیدگاه که موج B اولیه (در دایره)، که در کف 1131.85$ که در 7 نوامبر آغاز شده افزایش یافته است در حال ترسیم یک flat امتداد یافته است. این ساختار همانطور که در نمودار نمایش داده شده کف 1142.87$ در 17 مارس را تبدیل به موج A از (B) کرده است. موج C از (B) بایستی به آرامی زیر کف 7 نوامبر، احتمالا به میزان 30$-50$ قطع شود. ما ارزیابی بهتری از اینکه وقتی شاهد ارقام شاخص تمایلات در روزهای کاری پیش رو هستیم قیمت طلا چقدر به تکمیل موج C نزدیک می باشد خواهیم داشت. پنج شنبه شب، شاخص تمایلات روزانه تا 15% تمایلات صعودی افت نمود. این شاخص وقتی ارقام جمعه در حال اعلام می باشد حتی ممکن است سطوح پایین تری از خوشبینی را در ادامه جمعه شب به ثبت برساند. شاخص DSI احتمالا وقتی موج C از (B) قطع شود تک رقمی باشد، بنابراین، اگرچه این افت به سرعت اتفاق می افتد اما به ما درباره اینکه طلا چقدر به تشکیل یک کف و آغاز یک رالی موج (C) پرقدرت نزدیک است کمک خواهد نمود. ما همچنین به دقت یک واگرایی احتمالی در حال گسترش بین طلا، که به زیر کف 24 آوریل خود در 1175.11$ کاهش یافته است، و نقره که عجالتا بالای کف معادل خود در 15.58$ ایستاده است را زیر نظر داریم. طلا و نقره اغلب در برگشت روندها دچار واگرایی می شوند، حتی بصورت کوتاه مدت. اگر واگرایی حال حاضر تا اواسط هفته آتی (8-12 ژوئن) دست نخورده باقی بماند، ممکن است نشانگر پتانسیل فوری بیشتری برای هر دو فلز باشد. احتمال دیگر این است که رالی موج B اولیه طلا (در دایره) در حال ترسیم یک flat عادی است، که بر اساس شمارش موجی می باشد که در تمام این مدت در حال بحث درباره اش بوده ایم. کف 1152.45$ روز جمعه همانطور که با خط Alt. روز نمودار نمایش داده شده موج 2 از (C) خواهد بود.

                          نظر


                          • نقره – 5 ژوئن2015



                            نقره تا خط روند پایینی که به آن اشاره کردیم کاهش یافت، خطی که در کف 14.49$ در 1 دسامبر آغاز می شود و کف های 15.27$ (11 مارس) و 15.58$ (24 آوریل) را به هم وصل می کند. این خط روز جمعه از سطح 15.89$ و کف بین روزی که در 15.96$ اتفاق افتاده است عبور می کند. این خط روند که سه نقطه تماس مجزا طی شش ماه گذشته داشته است معتبر می باشد. اگر نقره هفته آتی (8-12 ژوئن) رالی کند، نه تنها چهارمین تماس با خط روند را انجام خواهد داد، بلکه واگرایی بین بازاری نسبت به طلا، که در بالا درباره اش بحث شد، نشانه ای صعودی برای این فلزات خواهد بود. در اینجا، شاخص DSI در 12% تمایل به خرید نقره قرار دارد، بنابراین هنوز فضا برای حرکت به پایین تر تا تک رقمی شدن وجود دارد. اگر طلا یک flat ادامه دار را بجای یک flat عادی ترسیم نماید، با قدرت تمام نشان دهنده این خواهد بود که کاهش نقره باتمام نرسیده است. این بواسطه بسته شدن نقره زیر 15.58$ تایید می شود. در مورد دوم، نقره احتمالا به داخل محدود 14.00$ کاهش یافت. ما بایستی اطلاعات بیشتری درباره پتانسیل نقره در اوایل هفته کاری پیش رو داشته باشیم.

                            نظر


                            • طلا– 8ژوئن 2105



                              طلا بین روزی تا 1169.45$ کاهش یافت اما قادر گشت تا در انتهای روز کمی بالاتر بسته شود. کاهش روز جمعه شاخص DSI را تا 12% تمایل خریداران طلا پایین کشاند. ساختار امواج کوتاه مدت هنوز هم گزینه هایی را در دل خود دارد. اگر موج B اولیه (در دایره) در حال ترسیم یک flat ادامه دار که در کف 1131.85$ در 7 نوامبر آغاز شده است باشد، موج (B) میانی در حال حاضر در حال اتفاق افتادن است. موج C مینور از (B) بایستی به آرامی زیر کف 7 دسامبر (1131.85$) همزمان با شاخص DSI که در عددی تک رقمی است قطع شود. احتمال دیگر که بالاترین احتمال می باشد ساختاری است که ما چندین هفته است در حال دنبال کردن آن می باشیم. در این سناریو، موج (B) در 1142.87$ در 17 مارس به پایان رسیده است. طلا یک پولبک از درجه مینور را تمام خواهد نمود و بایستی بزودی یک رالی 120-150 دلاری قدرتمند را برای چنیدن ماه آغاز نماید. این حرکت پولبک در هر صورت، بمنظور کشیدن شاخص تمایلات تا یک حد بسیار بالایی از بدبینی، حرکت بزرگی نخواهد بود. بنابراین احتمالات برای اینکه طلا طی موج سوم در چندین درجه کاهش یابد کم هستند، با این وجود صفر نیستند.

                              نظر


                              • نقره – 8 ژوئن2015



                                کف نقره همانطور که در نمودار نشان داده شده در 15.92$ به یک خط روند که در کف 14.49$ در 1 دسامبر آغاز می شود می رسد. کف روز دوشنبه نقطه تماس چهارم را طی شش ماه گذشته مشخص می کند. شاخص DSI معامله گران کوتاه مدت نقره در روز جمعه گذشته ضمن ایجاد روزهای متوالی از اعداد مشابه هم در عدد 12 % قرار داشت (عدد 12% برای پنج شنبه و جمعه قبل از آن). شاخص DSI در سطحی مشابه جایی که در تماسهای قبلی با خط روند از جایی که رالی آغاز شده قرار داشته جای گرفته است. اما در تحلیل قبلی، ما فکر کردیم که شاخص DSI ممکن است پیش ازآنکه نقره یک کف را تشکیل داده و یک رالی را آغاز نماید تک رقمی شود. اگر نقره به خط روند خود نفوذ نماید این اتفاق مطمئنا خواهد افتاد. بعبارت دیگر، یک شکست در خط روند شش ماهه نشانه ای از نزول خواهد بود. بقولی دیگر، یک شکست نزولی شاخص تمایلات کوتاه مدت را تا بالاترین حد بدبینی، که نشانگر این خواهد بود که یک کف قیمتی در همین نزدیکی وجود داشته است خواهد برد. همانطور که حالا مشخص است، نقره هنوز حرکت نزولی طلا به زیر کف 24 آوریل (1175.11$) خودش را تایید نکرده است، کف معادل در نقره 15.58$ است. اغلب اوقات، وارگایی های بین بازاری در برگشت روندها اتفاق می افتد. بنابراین این نشانه مثبت محتمل دیگری برای فلزات است. ادر اینجا به یک سناریوی کوتاه مدت محتمل اشاره می کنیم: نقره به زیر خط روند مذکور حرکتی شدید انجام می دهد، که اجازه افت چند درصد یا بیشتر دیگری را به شاخص DSI خواهد داد، طلا 25$ دیگر یا بیشتر کاهش خواهد یافت و سپس هر دو فلز طلا و نقره به بالا برخواهند گشت و پس از آن رالی خواهند نمود. البته، اگر طلا در قالب موج C از (B) از یک flat ادامه یافته کاهش بیشتری یابد، نقره زیر فشار فروش خواهد ماند و یک کاهش به داخل محدوده 14.00 دلاری محتمل خواهد شد. ما بایستی اطلاعات جدید طی چند ساعت کاری آینده دریافت کنیم، که خوشبختانه به احتمالات در یک جهت قدرتمندانه اشاره می نماید.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X