اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نقره – 11 جولاي 2016



    در تحلیل قبلی ما درباره حد بالای موجود در نمودار نقره بحث کردیم. در کوتاه مدت، اگر قیمت در قالب موج v مینوت (در دایره) از موج c مینور رالی کند، قیمت باید از سطوح جاری حرکتش به سمت بالا ادامه دهد. اگر اکنون هرگونه ضعفی در حرکت قیمت وجود داشته باشد، خریداران بیش از حد متعهد به نقره احتمالا شروع به کاهش پوزیشن های خود، که کلید تشدید یک نزول را می زند خواهند نمود. موج v مینوت (در دایره) می تواند قیمت را پیش از قطع شدن حرکتش تا محدوده 22$-23$ پیش ببرد، اما الزامی برای انجام این کار نیست. هرگونه کاهش به زیر کف موج iv (در دایره) در 19.21$ ، هر پتانسیل صعود کوتاه مدتی باقیمانده را باطل نموده و قیمت نقره را در معرض هر افت پرشیب و تندی قرار خواهد داد.

    نظر


    • طلا – 13 جولاي 2016



      رالی طلا در وضعیت بیش خرید و بیش از حد مورد اعتماد واقع شده باقی می ماند؛ که ترکیبی خطرناک برای مورد صعودی بحساب می آید. سقف برای این پیشروی فعلا 1375.53$ (6 جولای) است. موج B مقدماتی 0در دایره) یک ساختار سه موجی را بازی می کند و 38% از موج A مقدماتی را ریتریس، در نتیجه موجب ارضای حداقل انتظارات گشته است. دو محدوده توقف بالاتر که درباره اش بحث کردیم _ 1434$-1437$ و 1480$-1500$ _ قیمت می تواند پیش از پایان موج B مقدماتی (در دایره) به آنجا برسد، اما اجباری برای این حرکت در کار نیست. اگر این حرکت انجام شود، قیمت احتمالا با حرکتی شدید تا سقف نهایی خواهد رفت، که این رفتاری مرسوم برای پایان رالی ها در فلزات گرانبها است. یک close زیر 1300$ مانعی برای هرگونه پتانسیل صعودی باقی مانده بشمار خواهد آمد. وقتی LS های بازار و حساب های مدیریت شده شروع به نقد کردن قراردادهای های خرید فیوچرز و آپشن خود کنند، کاهش طلا ممکن است تندتر و با شیب بالاتر شود.

      نظر


      • نقره – 13 جولاي 2016



        همانطور که نمودار نقرهر نشان می دهد، قیمت فعلا بالای کف موج iv در 19.21$ موقعیت خود را حفظ کرده است، که به نقره اجازه رالی تا سقف احیایی جدید (بالای 21.17$) را برای کامل کردن موج v و موج C مینور می دهد. همانطور که عنوان کردیم، موج v مینوت (در دایره) می تواند قیمت را پیش از قطع شدن حرکتش تا محدوده 22$-23$ پیش ببرد، اما الزامی برای انجام این کار نیست. همانطور که از حرکات پایان سسشن 13 جولای معلوم است، نقره هنوز سقف طلا در 6 جولای را تایید نکرده ، و در مقابل در 4 جولای تشکیل یک سقف داده است، و تمایلات بطور نامتقارنی خوشبینانه می باشد. حقیقت بعدی این است که چرا ما کف موج iv (در دایره) را بعنوان قیمت مهم کوتاه مدتی مورد استناد قرار داده ایم. یک close زیر 19.21$ می تواند باعث شروع فروش در خریدهای بیش از اندازه متعهد شده گردد، که ریزش را تشدید خواهد نمود. همانطور که با خط Alt. روی نمودار مشخص شده است، امکان اینکه سقف 4 جولای را بعنوان قله موج C مینور، نامگذاری کنیم وجود دارد، که این کار موجب قرار گرفتن نقره در خط مقدم یک کاهش تند و پرشیب خواهد شد.

        نظر


        • طلا – 15 جولاي 2016



          ما نمودار هفتگی طلا را این اواخر منتشر کرده ایم زیرا به بهترین وجه ممکن ساختار کلی را از قله تشکیل شده در سپتامبر 2011 نشان می دهد. رالی که در کف 1046.20$ در 3 دسامبر آغاز شده، که کف موج A مقدماتی (در دایره) می باشد، یک سه موجی شفاف و واضح را ترسیم کرده است. سقف این پیشروی فعلا در 1375.53$ (6 جولای) بر پایه قیمت اسپات باقی می ماند، که ریتریس 38% از موج A (در دایره) است. موج B مقدماتی (در دایره) مجبور به حرکت بیشتر به سمت بالا نیست اما ما هم هنوز نمی توانیم این احتمال را از بین ببریم. همانطور که عنوان کردیم،اگر رالی ادامه یابد، دو ناحیه احتمالی توقف همانطور که روی نمودار نمایش داده شده 1434$-1437$ و 1480$-1500$ می باشد. یک close زیر 1300$، با تایید یک close در نمودار نقره زیر 19.21$، هرگونه پتانسیل باقی مانده نزولی را تضعیف خواهد نمود. یک شکست در کف موج (B) این احتمال را از بین خواهد برد. به مجرد اینکه سفته بازان طلا شروع به معکوس نمودن پوزیشن های خالص خرید فیوچرز و آپشن که بیش از حد به آنها متعهد باقی مانده اند کنند، بهای طلا بطور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

          نظر


          • نقره – 15 جولاي 2016



            در کوتاه مدت، در حالیکه طلا روز سه شنبه 12 جولای به زیر کف 8 جولای خود (1335.26$) کاهش یافت، نقره فعلا در برابر کاهشی مشابه در قیمت خود مقاومت نشان داد، و هنوز بالای کف بین روزی 19.21$ در 8 جولای موقعیت خود را حفظ کرده است. در نتیجه، هنوز این احتمال وجود دارد که نقره در طبقات آخر موج iv مینوت (در دایره) باشد، که منجر به فشار صعودی دیگری در قالب موج v مینوت (در دایره) برای کامل نمودن موج C مینور خواهد شد. تمایلات بطور نامتقارنی خوشبینانه بر جای خود باقیست، که به این معنیست که اگر قیمت تا یک سقف احیا کننده جدید دیگری رالی کند، باید موج نهایی این پیشروی باشد. همانند قبل، موج v مینوت (در دایره) می تواند قیمت را پیش از قطع شدن حرکتش تا محدوده 22$-23$ پیش ببرد، اما الزامی برای انجام این کار نیست. خط Alt. در پایین نمودار نشان می دهد که امکان نامگذاری سقف 21.17$ در 4 جولای بعنوان قله موج C مینور وجود دارد. ما این احتمال را بدلیل پوزیشن های بی سابقه خالص خرید فیوچرز و آپشن در اختیار سفته بازان نقره به دقت زیر نظر داریم. این گروه حرکات بزرگی در جهت اشتباه در برگشت های قابل توجه روند انجام می دهد و این گروه اکنون در حال انجام بزرگترین حرکت خود می باشند. یک کاهش به زیر 19.21$ سیگنال ابتدایی خواهد بود که نقره تشکیل قله داده است، بخصوص اگر طلا این کاهش را با باقی ماندن در قیمتی نسبتا پایین تایید کند. ریزش نقره ممکن است حرکتی بسیار تند و شیبدار انجام دهد.

            نظر


            • طلا – 18 جولاي 2016



              پس از پنج هفته متوالی از افزایش خالص خرید در پوزیشن های فیوچرز و آپشن توسط LS ها تا بی سابقه ترین سطح، این گروه هفته گذشته لنگ لنگان به راه خود ادامه دادند. همانطور که نمودار نشان می دهد، LS ها به آرامی خالص خریدهای خود را کاهش داده اند، در حالیکه تجاری های بازار، که سمت مخالف معاملات نسبت به LS ها می باشند، به آرامی خالص فروش های خود را کاهش داده اند. این شاخص تمایلات خاص قاطعانه نشان از نرول برای طلا دارد. سقف حرکت رالی فعلا در 1375.53$ در 6 جولای باقی می ماند. موج B مقدماتی (در دایره) 38% از موج A (در دایره) را ریتریس کرده است و این امکان وجود دارد که بتوانیم پیروی خلاف روند طلا را "کامل" بنامیم. اگر این رالی قرار بود تا فراتر از سقف 6 جولای ادامه یابد – این موضوع در حد یک احتمال باقی می ماند؛ نقره هنوز کاهش اخیر طلا را با باقی ماندن بالای قیمت 19.21$ تایید نکرده است – دو ناحیه توقف با بالاترین احتمال برای این اکستنشن 1434$-1437$ و 1480$-1500$ هستند. محدوده بعدی شامل موج چهار از (3) می باشد، که اغلب اوقات هدفی قدرتمند برای حرکت قیمت است. صرفنظر از اینکه آیا طلا به این نواحی دست می یابد یا خیر، الگوی سه موجی پیشروی از ماه دسامبر و نیز حد بالای ایجاد شده در گزارش COT تایید می کنند که این فشار صعودی یک رالی بازار خرسی است. همانطور که در تحلیل قبلی عنوان شد، یک close زیر 1300$، با تایید نقره بواسطه بسته شدن زیر 19.21$، هرگونه پتانسیل باقیمانده برای رالی را تضعیف خواهد نمود. یک شکست در کف موج (B) (1200$) شروع موج نزولی بعدی را تایید خواهد نمود.

              نظر


              • نقره – 18 جولاي 2016



                تفسیر ایجاد شده توسط گزارش COT مانند طلا، برای نقره هم نزولی باقی می ماند. LS ها در سطح بی سابقه ای از خالص خرید در قراردادهای فیوچرز و آپشن نقره قرار دارند، در حالیکه تجاری ها در خالص فروش بی سابقه خود قرار دارند. نمودار فوق از تحلیل قبلی به این سو بروزرسانی شده است و نشان می دهد که هنوز این امکان وجود دارد که بتوانیم کف 8 جولای در 19.21$ را بعنوان موج چهارم نامگذاری کنیم. بنابراین سقف 21.17$ در 4 جولای ممکن است قله موج C مینور باشد، ما هوز بطور قطعی نمی توانیم این را اظهار کنیم. اگر قیمت به بالای سقف 4 جولای فشار وارد آورد، این حرکت موج پنجم خواهد بود، که موج نهایی از پیشروی نقره خواهد بود. همانطور که در تحلیل قبلی گفتیم، یک کاهش به زیر 19.21$ سیگنال ابتدایی خواهد بود که نقره تشکیل قله داده است، بخصوص اگر طلا این کاهش را با باقی ماندن در قیمتی نسبتا پایین تایید کند.
                ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 07-19-2016, 07:15 AM

                نظر


                • شرکت ewi

                  سلام و درود
                  سیگنال هایی این شرکت چقدر صحیح میزنه؟
                  خرید گل - خرید گل آنلاین

                  نظر

                  پردازش ...
                  X