اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نظر


    • عزيزان اگر امكان دارد انس در تايم ديلي را موج شماري كنيد

      نظر


      • http://pcmupload.traderha.com/uploa...3461835271.png
        تایم یک ساعته
        طلا در کانال نزولی
        احتمالا چند روز اینده به سطح 1250 خواهد رسید

        نظر


        • احتمال داره طلا دستمون تو حنا بذاره!!

          بدون اینکه گپ پر کنه روند صعودی در پیش بگیره؟
          تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

          برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
          http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

          نظر


          • دوستان عزیز احتمال این هست طلا دوباره تا 1270 صعود کنه؟

            نظر


            • نوشته اصلی توسط 1shahram نمایش پست ها
              دوستان عزیز احتمال این هست طلا دوباره تا 1270 صعود کنه؟
              حتما میاد. اما نه حالا. تا 121-1217 میاد بعد میره بالا

              نظر


              • طبق تصویر زیر در تایم فریم روزانه روند قیمت اونس را کماکان در یک چنگال صعودی متصور هستیم. پس از رسیدن به سقف چنگال صعودی شاهد اصلاح قیمت هستیم و قیمت توانست خود را به کف کانال چنگال نزدیک کند . از لحاظ زمانی هم انتظار می رود ظرف زمان حداکثر تا 16 فوریه جهت تشکیل کف به اتمام برسد. همچنین در اصلاح قیمت یک الگوی برگشتی ABCD تشکیل شده است. در macd یک نوع واگرایی HD بین کف ها مشاهده می شود که نشان دهنده ضعف فروشندگان به نظر میرسد. با توجه به شواهد ذکر شده تا زمانی که قیمت کف کانال چنگال را نشکاند انتظار صعود قیمت تا محدوده 1300 دلار و بالاتر از آن وجود دارد.

                از لحاظ فاندامنتالی در چند روز اول هفته اخبار مهمی در مورد اقتصاد آمریکا نداشتیم و در روزهای جاری هم تنها اخبار مهم ، اعلام شاخص خرده فروشی آمریکا و همچنین شاخص مدعیان بیمه بیکاری در روز پنجشنبه ساعت 17:00 هستیم. در هفته آینده هم اخبار فاندامنتالی چندان مهمی در رابطه با اقتصاد آمریکا نداریم که با توجه به این موارد از لحاظ فاندامنتالی هم مجال رشد قیمت طلا فراهم هست.


                انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                نظر


                • ثبات نسبی در بازارهای جهانی طلا

                  سایت طلا : قیمت طلا امروز چهارشنبه در شرایطی با افزایش نسبی روبرو شد که نگرانی های بین المللی نسبت به اوضاع یونان همچنان ادامه دارد.

















                  به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، پس از آنکه افزایش چشمگیر ارزش دلار در روز گذشته موجب کاهش نسبی قیمت طلا شد، قیمت این فلز گرانبها امروز چهارشنبه تحت تاثیر ادامه نگرانی ها نسبت به بحران بدهی های یونان با افزایش نسبی روبرو شده است.

                  بر اساس این گزارش نگرانی ها نسبت به اوضاع یونان فشار زیادی را بر شاخص سهام در بازارهای بین المللی وارد کرده و این مساله به نفع قیمت طلا بوده است هر چند افزایش ارزش دلار مانع از رشد چشمگیر قیمت طلا شده است.

                  قیمت طلا طی ماه فوریه با افت 4 درصدی روبرو شده که علت اصلی آن افزایش ارزش دلار و نگرانی ها نسبت به افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا بوده است.

                  قیمت هر اونس طلا نیز با 0.3 درصد افزایش به 1237 دلار رسیده است. جیمز استیل تحلیلگر ارشد موسسه اچ اس بی سی تاکید کرد که قیمت طلا در کوتاه مدت تحت فشار زیادی خواهد بود. سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا به خصوص احتمال افزایش نرخ بهره از ماه ژوئن مانع بزرگی برای افزایش بیشتر قیمت طلا خواهد بود.

                  وی افزود: به نظر من طلا به روند نزولی خود تا رسیدن به سطح 1200 دلاری ادامه خواهد داد. فعلا همه نگاه ها به یونان و احتمال خروج این کشور بحران زده از منطقه یورو معطوف شده است. دولت جدید یونان مخالفت خود را با اجرای سیاست های ریاضتی تحمیل شده از سوی اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول اعلام کرده است.

                  گزارش سایت طلا حاکیست، وزرای دارایی منطقه یورو امروز چهارشنبه نشست مهمی را برگزار خواهند کرد و رهبران اروپایی نیز در نشست فردا پنج شنبه اوضاع یونان را مورد بررسی قرار خواهند داد.

                  بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا نیز عامل مهمی در افزایش فشار بر قیمت طلا بوده است. به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی هرگونه افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو موجب کاهش قیمت طلا خواهد شد.

                  انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا به خصوص گزارش وزارت کار در خصوص افزایش فرصت های شغلی ایجاد شده در ماه ژانویه، تاثیر زیادی بر رشد گمانه زنی ها در این زمینه داشته است که فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

                  نگرانی ها در خصوص اوضاع اقتصادی چین نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.


                  نظر


                  • مهمترین عامل موثر بر افزایش قیمت طلا





                    افزایش متوالی قیمت طلا در دو روز اخیر موجب شده تا بسیاری از کارشناسان اقتصادی علت اصلی این رشد مجدد قیمت را بحران سیاسی و اقتصادی یونان ارزیابی کنند.

                    به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا در دو روز اخیر حدود یک درصد رشد داشته است. آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان بار دیگر بر مخالفت خود با کاهش بدهی های یونان و شرایط جدید برای اعطای کمک مالی به آتن اعلام کرده است.
                    بر اساس این گزارش یونان حاضر به اجرای سیاست های ریاضتی نیست و تنها تا پایان ماه جاری میلادی منابع مالی کافی را برای رهایی از ورشکستگی در اختیار دارد.
                    یونان برای جلوگیری از ورشکستگی در کوتاه مدت به 10 میلیارد یورو منابع مالی جدید نیاز خواهد داشت. بحران یونان تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در سال 2015 میلادی داشته است.
                    قیمت طلا پس از دو سال کاهش متوالی، از ابتدای امسال تاکنون 5 درصد رشد داشته است. گروه بانکی ای ان زد بانک استرالیا اعلام کرد که تنش های سیاسی در یونان تقاضای فیزیکی طلا را افزایش داده است. رشد تقاضای طلا از سوی صندوق های سرمایه گذاری بزرگ جهان نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت این فلز زرد داشته است.
                    میزان ذخایر طلای این صندوق ها به بیش از 1678 تن رسیده که این بالاترین رکورد در 5 ماه گذشته به شمار میرود.

                    نظر


                    • تحلیل تکنیکال از روند تحولات قیمت طلا





                      - تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که بحران یونان و افت شاخص سهام در بازارهای بین المللی می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت طلا در کوتاه مدت داشته باشد.

                      به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، تحلیل تکنیکال حاکی است، سطح مقاومتی فوری برای قیمت طلا در شرایط کنونی 1246 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها به بیش از 1252 دلار خواهد رسید.
                      بر اساس این گزارش سطح حمایتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1234 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی به 1228 دلار خواهد رسید.
                      انتشار گزارش روز جمعه وزارت کار آمریکا تاثیر زیادی بر افت چشمگیر قیمت طلا در بازارهای جهانی داشته ولی در دو روز گذشته نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی چین، بحران سیاسی یونان و درگیری های اوکراین موجب افزایش نسبی قیمت طلا شده است.
                      به گزارش سایت طلا، به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، خروج یونان از منطقه یورو و عدم توافق رهبران اروپایی برای برقراری آتش بس جدید در اوکراین می تواند موجب افزایش بیشتر قیمت طلا در کوتاه مدت شود.

                      نظر


                      • احتمال سقوط آزاد بهای طلا





                        - شبکه تلویزیونی سی.ان.بی.سی آمریکا به نقل از یک تحلیلگر اعلام کرد، در صورتی که قیمت طلا به سطح ۱۱۵۰ دلار در هر اونس کاهش یابد، احتمال سقوط آزاد آن وجود دارد.

                        قیمت طلا در ماه ژانویه در بحبوحه ناپایداری بازار سهام، افزایش یافت لیکن در ماه جاری میلادی (فوریه) از شدت این افزایش ها کاسته شد. جمعه گذشته طلا بیشترین کاهش قیمت یکروزه خود را تجربه کرد که از دسامبر 2013 تاکنون سابقه نداشت.
                        یک کارشناس معاملات آتی طلا، گفت: هرچند قیمت طلا بعد از ظهر دیروز (دوشنبه) در حدود 0.5 درصد افزایش یافت، لیکن سطح قیمت به 1150 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت که تقریبا 90 دلار کمتر از سطح فعلی آن است.
                        تاد کلوین معاون ارشد بخش معاملات آتی و آپشن شرکت آمبروسینو آمریکا دیروز به شبکه تلویزیونی سی.ان.بی.سی گفت: اگر قیمت طلا به کمتر از 1150 دلار در هر اونس برسد، می تواند سقوط آزاد را تجربه کند و ما شاهد بازگشت خریداران به بازار برای خرید طلا باشیم.
                        کلوین افزود: قیمت طلا می تواند قبل از بازگشت خریداران به بازار، به یکهزار دلار در هر اونس کاهش یابد. هم اکنون فروش سهام طلا در نقطه اوج خود قرار دارد.
                        به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: با این وجود، عدم اطمینان ژئوپلیتیکی می تواند روند حرکت بازار طلا را تغییر دهد. عدم اطمینان های بسیاری وجود دارد که بر بازار طلا نیز تاثیر می گذارند، فشارهایی مانند مذاکرات در حال انجام بدهی در یونان و برخورد نظامی میان نیروهای اوکراین و شورشیان طرفدار روسیه.
                        قیمت تحویل فوری طلا در ساعت 05:24 روز سه شنبه به وقت گرینویچ در بازار لندن با 0.07 درصد کاهش به 1238.17 دلار در هر اونس رسید.
                        در بازار کامکس نیویورک نیز قیمت طلا در معاملات آتی با 0.19 درصد کاهش به سطح 1239.10 دلار در هر اونس تنزل کرد.

                        نظر


                        • احتمال سقوط آزاد بهای طلا





                          - شبکه تلویزیونی سی.ان.بی.سی آمریکا به نقل از یک تحلیلگر اعلام کرد، در صورتی که قیمت طلا به سطح ۱۱۵۰ دلار در هر اونس کاهش یابد، احتمال سقوط آزاد آن وجود دارد.

                          قیمت طلا در ماه ژانویه در بحبوحه ناپایداری بازار سهام، افزایش یافت لیکن در ماه جاری میلادی (فوریه) از شدت این افزایش ها کاسته شد. جمعه گذشته طلا بیشترین کاهش قیمت یکروزه خود را تجربه کرد که از دسامبر 2013 تاکنون سابقه نداشت.
                          یک کارشناس معاملات آتی طلا، گفت: هرچند قیمت طلا بعد از ظهر دیروز (دوشنبه) در حدود 0.5 درصد افزایش یافت، لیکن سطح قیمت به 1150 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت که تقریبا 90 دلار کمتر از سطح فعلی آن است.
                          تاد کلوین معاون ارشد بخش معاملات آتی و آپشن شرکت آمبروسینو آمریکا دیروز به شبکه تلویزیونی سی.ان.بی.سی گفت: اگر قیمت طلا به کمتر از 1150 دلار در هر اونس برسد، می تواند سقوط آزاد را تجربه کند و ما شاهد بازگشت خریداران به بازار برای خرید طلا باشیم.
                          کلوین افزود: قیمت طلا می تواند قبل از بازگشت خریداران به بازار، به یکهزار دلار در هر اونس کاهش یابد. هم اکنون فروش سهام طلا در نقطه اوج خود قرار دارد.
                          به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: با این وجود، عدم اطمینان ژئوپلیتیکی می تواند روند حرکت بازار طلا را تغییر دهد. عدم اطمینان های بسیاری وجود دارد که بر بازار طلا نیز تاثیر می گذارند، فشارهایی مانند مذاکرات در حال انجام بدهی در یونان و برخورد نظامی میان نیروهای اوکراین و شورشیان طرفدار روسیه.
                          قیمت تحویل فوری طلا در ساعت 05:24 روز سه شنبه به وقت گرینویچ در بازار لندن با 0.07 درصد کاهش به 1238.17 دلار در هر اونس رسید.
                          در بازار کامکس نیویورک نیز قیمت طلا در معاملات آتی با 0.19 درصد کاهش به سطح 1239.10 دلار در هر اونس تنزل کرد.

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط ezzal نمایش پست ها
                            فعلاً....

                            [IMG][/IMG]

                            موقعیت اعلام شده را در 650 پیپ سود تسویه میکنم :

                            [IMG][/IMG]
                            در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط Momayez نمایش پست ها
                              طلا در بلندمدت

                              انتظار حرکتی طلا برای یک تا دو سال اینده حرکت در کانال ابی رنگ هست

                              فروش در ناحیه 1280 تا 1310 دلار با استاپ 1350 حد سود اول 1220 که با رسیدن به حد سود اول نصف پوریشن افست و استاپ نصف باقیمانده تنظیم در نقطه ورود برای گرفتن حد سود دوم در 1100




                              پی نوشت : تحلیل ها برداشت شخصیست و پذیرفتن هر گونه ریسکی با تحلیل اینجانب بر عهده شخص میباشد

                              موفق و پیروز باشید
                              قیمت به حد سود اول رسید نصف باقی رو برای هدف 1100 دلار ریسک فری میکنیم

                              موفق و پیروز باشید

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط shadravan نمایش پست ها
                                متاسفانه با توجه به اینکه دقیقا همون موقعی که من داشتم این تحلیل رو آپلود میکردم دوستان هم داشتن سایت رو دستکاری میکردن نتونستم ویرایشی که میخواستم انجام بدم.
                                در ضمن تراز زمانی در نظر گرفته شده قبلی با توجه به اینکه معمولا حرکت های بعد از مثلث به صورت شارپ انجام میشوند تا حدودی رشد کندی خواهد بود لذا انتظار داریم که تا تراکم های
                                زمانی که زودتر اتفاق افتاده است به قیمت مورد نظر برسیم.

                                نتیجه تحلیل فوق
                                کاملا در زمان مورد نظر به قیمت هدف رسید. (ضمنا لازم است جمله ی بالا رو اصلاح کنم "با توجه به اینکه حرکت های بعد از مثلث شارپ می باشند ریزش تندی خواهیم داشت" )

                                ویرایش توسط shadravan : https://www.traderha.com/member/11402-shadravan در ساعت 02-12-2015, 01:31 AM
                                " ذهن همه چیز است، به هر آنچه بیندیشی همان میشوی "
                                بودا

                                " WAIT PATIENTLY TRADE EFFICIENTLY "

                                نظر

                                پردازش ...
                                X