اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • دوستان در تصویر فوق hd منفی رویت می شود با کمی تامل

    نظر


    • نوشته اصلی توسط naser1364 نمایش پست ها
      دوستان در تصویر فوق hd منفی رویت می شود با کمی تامل
      تصویرتون واضح آپلود نشده. هیچیش مشخص نیست

      نظر


      • نوشته اصلی توسط sofe نمایش پست ها
        تصویرتون واضح آپلود نشده. هیچیش مشخص نیست
        عذر میخام نرم افزار مناسبی ندارم لطف کنید نرم افزاری که کیفیت تصاویرش خوب باشه بهم معرفی کنین

        نظر


        • نوشته اصلی توسط naser1364 نمایش پست ها
          عذر میخام نرم افزار مناسبی ندارم لطف کنید نرم افزاری که کیفیت تصاویرش خوب باشه بهم معرفی کنین
          شما میتونید رو محیط چارتتون راست کلیک گزینه save as picture , بعد گزینه active chart و post image online.... تیک بزنید و ok کنید. بعد لینک چارتتون رو داخل گروه بگذارید.

          نظر


          • GOLD H4
            در صورت شکسته شدن خط روند داخلی میشه وارد فروش یا خرید شد...

            نزدیک ترین تارگتهای محتمل :

            ویرایش توسط mohsencomm : https://www.traderha.com/member/13531-mohsencomm در ساعت 02-03-2015, 01:13 AM

            نظر


            • .طلا موفق به شکست ماژور قبلی نشد و ......
              فایل های پیوست شده

              نظر


              • بهای 3000 دلاری برای اونس طلا واقعیت دارد؟

                طلا نیوز : استفان سوتمایر تحلیلگر برجسته بانک مریل لینچ آمریکا به 7 دلیل مهم اشاره می کند که می تواند قیمت جهانی طلا را تا 3000 دلار در هر اونس افزایش دهد.به گزارش طلا نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی بنزینگا، بر اساس این گزارش نخستین دلیل این است که ارزش دلار بیش از حد افزایش یافته و تحولات اقتصادی جهان می تواند موجب کاهش شدید ارزش دلار شود. تجربه ثابت کرده است که نرخ ارز به شدت در برابر واقعیت های سیاسی بین المللی، آسیب پذیر است.ادامه روند صعودی خرید طلا از سوی روسیه نیز دلیل دوم به شمار می رود. روسیه با کاهش شدید ارزش روبل روبرو است و افت قیمت جهانی نفت نیز به مشکلات اقتصادی این کشور دامن زده است. ادامه روند صعودی خرید طلا از سوی بانک های مرکزی مختلف جهان از جمله هلند و چین نیز می تواند عامل مهمی باشد.دلیل سوم افزایش تقاضا در بازار داخلی چین است. ادامه وضعیت نگران کننده رشد اقتصادی چین می تواند موجب افزایش تمایل سرمایه گذاران این کشور برای خرید طلا شود.دلیل چهارم برای افزایش چشمگیر قیمت طلا در بازارهای جهانی، ادامه رقابت بانک های مرکزی جهان برای کاهش نرخ ارز خواهد بود. رقابت بانک های مرکزی برای اجرای محرک پولی و سیاست های انبساطی می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا داشته باشد.دلیل پنجم ادامه روند نزولی قیمت نفت در بازارهای بین المللی است. سرمایه گذاران بین المللی در چنین شرایطی ترجیح می دهند به جای سرمایه گذاری در بازار نفت در بازارهای دیگری از جمله فلزات گرانبها سرمایه گذاری کنند.دلیل ششم این است که ادامه اجرای برنامه محرک پولی از سوی بانک مرکزی اروپا می تواند موجب افزایش نرخ تورم منطقه یورو شود و این مساله در بلندمدت به نفع تقاضا و قیمت طلا خواهد بود. طلا همواره بهترین کالا برای سرمایه گذاری در برابر فشارهای تورمی است.دلیل هفتم نیز ادامه نگرانی های بین المللی در خصوص وضعیت اقتصادی جهان به خصوص آمریکا است. یک ضرب المثل قدیمی می گوید، زمانی که دولت ها کار خود را به خوبی انجام می دهند، از خرید طلا خودداری کن.

                نظر


                • ضعف طلا در بازارهای جهانی

                  قیمت جهانی طلا پس از سقوط روز گذشته و کسب بهای 1256 دلاری امروز چهارشنبه تحت تاثیر افزایش تقاضا در بازار چین در آستانه سال جدید چینی با افزایش نسبی روبرو شده است.
                  به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت هر اونس طلا برای تحویل در ماه آوریل با 0.13 درصد افزایش به بیش از 1261 دلار رسیده است.

                  بر اساس این گزارش رشد تقاضای فیزیکی در آستانه سال جدید چینی، تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است. افزایش قیمت طلا در شرایطی است که بازارهای بین المللی منتظر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال در ماه ژانویه است.

                  انتشار این گزارش تا حد زیادی وضعیت اقتصادی آمریکا را روشن خواهد کرد . روز دوشنبه پس از انتشار گزارش ناامید کننده مربوط به وضعیت هزینه های مصرفی در آمریکا، نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی این کشور بار دیگر افزایش یافته است.

                  میزان هزینه های بخش ساخت و ساز آمریکا نیز کمتر از انتظارات اولیه افزایش داشته است. وزارت بازرگانی آمریکا نیز هفته گذشته اعلام کرد که رشد اقتصادی این کشور در سه ماه پایانی 2014 میلادی به کمتر از 2.6 درصد رسیده است.

                  کاهش نگرانی ها نسبت به اوضاع سیاسی و اقتصادی یونان نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.


                  انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                  نظر


                  • تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت از روند قیمت طلا در کوتاه مدت

                    تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1285 دلار خواهد بود.به گزارش طلا نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، تحلیل تکنیکال حاکی است که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1285 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت این فلز زرد با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.بر اساس این گزارش میانگین قیمت طلا در 100 روز گذشته 1275 دلار بوده است. سطح حمایتی قیمت طلا نیز در روزهای آینده 1272 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به کمتر از 1264 دلار نیز خواهد رسید.تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در کوتاه مدت بیشتر تحت تاثیر انتشار گزارش های اقتصادی آمریکا به خصوص گزارش روز جمعه وزارت کار این کشور خواهد بود. وضعیت نابسامان سیاسی و اقتصادی یونان نیز تاثیر زیادی بر روند تحولات قیمت طلا خواهد داشت.قیمت جهانی طلا پس از رشد 10 درصدی در هفته های نخست 2015 میلادی با کاهش نسبی روبرو شده و به کمتر از 1280 دلار رسیده است.

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط hdtrader نمایش پست ها
                      انس ١٢٠٧ نقطه مناسب خريد
                      البته در صورت واكنش به اين نقطه
                      الان به نظر من با هدف اين نقطه براي فروش مناسب است
                      البته در دو پارت
                      قيمت امروز بين ١٢٦٠ تا ١٢٧٠
                      استاپ سقف اخر
                      ااا

                      نظر


                      • تحلیل تکنیکی اونس طلا در تایم فریم 4 ساعته :
                        قیمت در یک کانال نزولی در حال نوسان می باشد. فعلا سقف کانال در محدوده 1280 دلار سطح مقاومتی طلا در کوتاه مدت می باشد و محدوده 1250 دلار که نزدیک به پیوت ماهانه است به عنوان سطح حمایتی مهم اونس در کوتاه مدت در نظر گرفته می شود. شکست پر قدرت هر کدام از این سطوح و تثبیت قیمت ، می تواند سرنوشت روند قیمت طلا را در ماه جاری تعیین کند.

                        از لحاظ فاندامنتالی مهمترین عوامل تاثیر گذار در روند طلا در امروز و فردا مربوط به شاخص های اشتغال آمریکا ست. شاخص مدعیان اولیه بیمه بیکاری در ساعت 17:00 پنجشنبه و در روز جمعه ساعت 17:00 اعلام نرخ بیکاری آمریکا و تغییرات اشتغال و دستمزدها در آمریکا می تواند سرنوشت روند طلا را تعیین کند.


                        انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                        نظر


                        • دو عامل مانع افزایش قیمت 1- خط روند نزولی 2- سطح 61.8 فیبو
                          فایل های پیوست شده

                          نظر


                          • https://www.mql5.com/en/charts/29815...r-sarmaye-asia
                            تصویر با کیفیت از تحلیل بالا

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط naser1364 نمایش پست ها
                              https://www.mql5.com/en/charts/29815...r-sarmaye-asia
                              تصویر با کیفیت از تحلیل بالا
                              درود ناصر خان.
                              اگر می خواید تصاویر با کیفیتری در سایت بذارید به روش پایین عمل کنید.
                              روی چارت متاتریدر راست کلیک و از منوی که باز میشه گزینه save as picture بزن و از پنجره ای که باز میشه گزینه دوم یعنی active chart (as is رو انتخاب کنید. (شما اشتباها گزینه اول رو انتخاب می کنید که تصویر فول اسکرین و بی کیفیت از دسکتاپت می گیره! ) . بعد سیو عکس روی کامپیوترت تصویر رو در آپلود سنتر سایت به آدرس زیر ذخیره کن. و بعد آپلود عکس کد عکس رو از قسمتی که آدرس انجمن ظاهر میشه بدون هیچ تغییر در پست ها بذار. اینطوری عکس هات با کیفیتتر دیده میشه.

                              http://pcmupload.broker-fa.org

                              ممنون از تحلیل هات.
                              ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 02-05-2015, 09:48 AM
                              انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
                                درود ناصر خان.
                                اگر می خواید تصاویر با کیفیتری در سایت بذارید به روش پایین عمل کنید.
                                روی چارت متاتریدر راست کلیک و از منوی که باز میشه گزینه save as picture بزن و از پنجره ای که باز میشه گزینه دوم یعنی active chart (as is رو انتخاب کنید. (شما اشتباها گزینه اول رو انتخاب می کنید که تصویر فول اسکرین و بی کیفیت از دسکتاپت می گیره! ) . بعد سیو عکس روی کامپیوترت تصویر رو در آپلود سنتر سایت به آدرس زیر ذخیره کن. و بعد آپلود عکس کد عکس رو از قسمتی که آدرس انجمن ظاهر میشه بدون هیچ تغییر در پست ها بذار. اینطوری عکس هات با کیفیتتر دیده میشه.

                                http://pcmupload.broker-fa.org

                                ممنون از تحلیل هات.
                                من نوکرتم حاجی
                                هدف ارتقا سطح تحلیلی هست ولی متاسفانه مشارکت بسار پایینه

                                نظر

                                پردازش ...
                                X