اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط naser1364 نمایش پست ها
    طلا به 1283 دلار رسیده.
    این تحلیل مال هر موقعی بوده اشتباهه.
    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

    نظر


    • افزایش بی سابقه قیمت جهانی طلا





      پایگاه خبری مارکت واچ آمریکا اعلام کرد، قیمت جهانی طلا در ماه ژانویه (۱۱دی تا ۱۱ بهمن) ۸ درصد افزایش یافت که چنین افزایشی در ۳ سال اخیر بی سابقه است.

      قیمت جهانی طلا دیروز (جمعه)، به گزارشی که نشان دهنده رشد اقتصادی ضعیف تر از انتظار آمریکا بود واکنش نشان داد و این امر موجب شد بهای طلا در ماه ژانویه رشد چشمگیری را تجربه کند. طلا در ماه ژانویه، بیشترین افزایش ماهانه خود از ژانویه 2012 تا کنون را تجربه کرد.
      قیمت طلا برای تحویل در ماه فوریه (بهمن) دیروز در بازار کامکس نیویورک با 1.9 درصد افزایش، به 1278.50 دلار در هر اونس رسید. قیمت نقره برای تحویل در ماه مارس (اسفند) نیز در این بازار، با 2.6 درصد افزایش به 17.21 دلار در هر اونس صعود کرد.
      به گزارش ایرنا، قیمت طلا پس از آن بالا رفت که وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد، تولید ناخالص داخلی این کشور در سه ماهه چهارم سال میلادی گذشته 2.6 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که انتظار می رفت تولید ناخالص آمریکا در سه ماهه یادشده 3.2 درصد افزایش یابد.
      آگن وینبرگ استراتژیست طلا در بانک کامرز آلمان به رویترز اعلام کرد، ورود سرمایه به صندوق های سرمایه گذاری اوراق بهادار با پشتوانه طلا، از سپتامبر 2012 تا کنون بی سابقه بوده است.

      نظر


      • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
        طلا به 1283 دلار رسیده.
        این تحلیل مال هر موقعی بوده اشتباهه.
        دوست خوبم هدف 1238$

        نظر


        • قیمت طلا هفته جاری با نوسان روبرو خواهد شد

          سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که با توجه به انتشار اطلاعات اقتصادی مهم طی روزهای آینده و نگرانی های سیاسی در مناطق مختلف جهان، قیمت طلا در هفته پیش رو با نوسانات زیادی روبرو خواهد شد.








          به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا در روزهای گذشته داشت و موجب شد تا بخشی از افزایش قیمت طلا در هفته های نخست 2015 میلادی، از بین برود ولی در پایان معاملات روز جمعه قیمت طلا تحت تاثیر گزارش وزارت بازرگانی آمریکا قرار گرفت و با رشد حدود 2 درصدی روبرو شده است.

          بر اساس این گزارش بارت ملک تحلیلگر ارشد تی دی سکیوریتی بر این باور است که قیمت طلا در هفته آینده تحت تاثیر آمارهای اقتصادی مهم در کشورهای مهم جهان قرار خواهد گرفت و با نوسان روبرو خواهد شد.

          وی افزود: آمارهای مهم اقتصادی از جمله وضعیت تولیدات صنعتی و وضعیت بیکاری آمریکا در روزهای آینده منتشر خواهد شد و این آمارها تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت. گزارش سایت طلا حاکیست، اگر آمارهای منتشر شده بهتر از پیش بینی های اولیه باشد، قیمت طلا با کاهش روبرو می شود ولی اگر آمارها ضعیف تر از پیش بینی ها باشد این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

          هفته پیش رو با انتشار آمارهای مربوط به تولیدات صنعتی آمریکا آغاز خواهد شد و با روشن شدن وضعیت بیکاری آمریکا نیز به پایان خواهد رسید.
          برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در روز جمعه آینده در خصوص وضعیت بازار کار و اشتغال تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

          جورج گرو تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه آر بی سی نیز تاکید کرد که قیمت طلا همچنان سطح حمایتی 1250 دلاری را حفظ خواهد کرد و تنها در صورت شکسته شدن این سطح است که با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

          وی افزود: در شرایط کنونی علاوه بر آمارهای اقتصادی در کشورهای بزرگ جهان، نگرانی سرمایه گذاران در خصوص اوضاع سیاسی و اقتصادی یونان و احتمال خروج این کشور از منطقه یورو نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.


          نظر


          • نوشته اصلی توسط naser1364 نمایش پست ها
            دوست خوبم هدف 1238$
            اگر با دقت به تصویر تحلیلی قدیمی که از سایت ایکس گذاشتید نگاه کنید تارگت رو محدوده 1238 دلار گذاشته و اون تحلیل مال قبل رسیدن به هدف 1284 دلاری عصر جمعه بوده! شما اگز تحلیلی داشتید در راستای نزول به تارگت 1238 دلاری، نباید تصویر اون تحلیل اشتباهی که جمعه فیل شد رو قرار بدید.
            انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

            نظر


            • طلا نیوز:قیمت جهانی در ماه ژانویه 2015 میلادی با رشد 8 درصدی روبرو شده که این بهترین عملکرد ماهانه قیمت طلا در دو سال اخیر به شمار می رود.به گزارش طلا نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر، براساس این گزارش نگرانی های بین المللی در خصوص اوضاع اقتصادی جهان و احتمال خروج یونان از منطقه یورو تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا در ماه ژانویه داشته و به نظر می رسد این عوامل همچنان بر قیمت طلا در ماه فوریه نیز موثر خواهد بود.پیروزی چپگراها در انتخابات اخیر یونان، نگرانی ها در خصوص خروج این کشور از منطقه یورو را به شدت افزایش داده است. گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره آمریکا نیز می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.به اعتقاد برخی تحلیلگران اقتصادی، کاهش نرخ تورم در آمریکا به علت افت قیمت جهانی نفت، موجب خواهد شد تا فدرال رزرو آمریکا تا سال 2017 میلادی نرخ بهره را به وضعیت عادی برنگرداند.انتشار گزارش جدید وزارت بازرگانی آمریکا در خصوص رشد اقتصادی در سه ماه پایانی 2014 میلادی نیز نگرانی ها در خصوص اوضاع اقتصادی این کشور را افزایش داده است.

              نظر


              • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
                اگر با دقت به تصویر تحلیلی قدیمی که از سایت ایکس گذاشتید نگاه کنید تارگت رو محدوده 1238 دلار گذاشته و اون تحلیل مال قبل رسیدن به هدف 1284 دلاری عصر جمعه بوده! شما اگز تحلیلی داشتید در راستای نزول به تارگت 1238 دلاری، نباید تصویر اون تحلیل اشتباهی که جمعه فیل شد رو قرار بدید.
                از دقت نظر شما دوست عزیز سپاسگزارم

                نظر


                • دوست خوبم karen 92 به تحلیلی که خودم از نمودار روزانه طلا گذاشتم دقت کنید و نظر خودتون رو بیان کنید دوستان دیگه هم مشارکت کنن
                  به موج صعودی قوی که تشکیل شده دقت کنید برخورد به خط روند نزولی بلند مدت مانع ادامه حرکت
                  همین طور به همپوشانی فوق العاده نسبت 50 ریتریس و 100 اکسپنشن که محدوده 1237 هست و احتمالا از اونجا صعود خواهیم داشت
                  فایل های پیوست شده

                  نظر


                  • همین طور از تایم 1 ساعته
                    البته به خاطر ضعف نرم افزاری و بد خط بودن عذر خواهی میکنم
                    فایل های پیوست شده

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط naser1364 نمایش پست ها
                      دوست خوبم karen 92 به تحلیلی که خودم از نمودار روزانه طلا گذاشتم دقت کنید و نظر خودتون رو بیان کنید دوستان دیگه هم مشارکت کنن به موج صعودی قوی که تشکیل شده دقت کنید برخورد به خط روند نزولی بلند مدت مانع ادامه حرکت همین طور به همپوشانی فوق العاده نسبت 50 ریتریس و 100 اکسپنشن که محدوده 1237 هست و احتمالا از اونجا صعود خواهیم داشت
                      به نظرم هفته پیش رو هفته ای پر نوسان خواهد بود که در پایان به نفع طلا تمام خواهد شد. به احتمالا قیمت پس از یک ریزش موقتی و شکست سطح حمایتی 1250 دلاری تا محدوده 1235 دلاری پیش می رود و سپس با قدرت به سمت شکست خط روند نزولی پیش می رود. البته بعد از شکست خط روند احتمال پول بک قیمت هست که به نظر اون نقطه بهتره هست خرید انجام بشود. از لحاظ فاندامنتالی هم انتشار آمار تولیدات صنعتی آمریکا و روز جمعه هم اعلام نرخ بیکاری آمریکا و آمارهای اشتغال مهمترین خبر های تاثیر گذار روی طلا هستند. اتفاق جالبی که در رفتار طلا در چند هفته اخیر توجه منو جلب کرده افزایش عجیب قیمت طلا در بیشتر روز های جمعه ها مخصوصا پس از باز شدن بازار آمریکا و بسته شدن بازار اروپا هست. که به نظرم با توجه به خبر نرخ بیکاری روز جمعه این هفته احتمالا مجددا شاهد رفتار عجیب طلا هستیم.
                      ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 02-01-2015, 08:28 PM
                      انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
                        به نظرم هفته پیش رو هفته ای پر نوسان خواهد بود که در پایان به نفع طلا تمام خواهد شد. به احتمالا قیمت پس از یک ریزش موقتی و شکست سطح حمایتی 1250 دلاری تا محدوده 1235 دلاری پیش می رود و سپس با قدرت به سمت شکست خط روند نزولی پیش می رود. البته بعد از شکست خط روند احتمال پول بک قیمت هست که به نظر اون نقطه بهتره هست خرید انجام بشود. از لحاظ فاندامنتالی هم انتشار آمار تولیدات صنعتی آمریکا و روز جمعه هم اعلام نرخ بیکاری آمریکا و آمارهای اشتغال مهمترین خبر های تاثیر گذار روی طلا هستند. اتفاق جالبی که در رفتار طلا در چند هفته اخیر توجه منو جلب کرده افزایش عجیب قیمت طلا در بیشتر روز های جمعه ها مخصوصا پس از باز شدن بازار آمریکا و بسته شدن بازار اروپا هست. که به نظرم با توجه به خبر نرخ بیکاری روز جمعه این هفته احتمالا مجددا شاهد رفتار عجیب طلا هستیم.
                        از حسن توجهتون سپاس گزارم

                        نظر


                        • دوستان یه نفر توضیح بده چه طور میتونم از پست ها تشکر کنم

                          نظر


                          • gold H1:

                            [IMG][/IMG]
                            در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط ezzal نمایش پست ها
                              gold H1:

                              [IMG][/IMG]

                              موقعیت اعلام شده در حال حاضر 100 پیپ در سود هست و من لازم دیدم یک توضیح داشته باشم :

                              چند نفر از دوستان پیام دادند که نقاط ورود و خروج و .... دقیقتر اعلام بشه

                              من این پست را علیرغم میل باطنی زدم زیرا به این نتیجه رسیدم که متاسفانه اغلب دوستان بیشتر به دنبال سیگنال ورود و خروجند تا تحلیل گری در صورتیکه باید دوستان به تحلیلهایی که از طرف اشخاص مختلف ارائه میشود به دید بیان تجربه نگاه کنند و لاغیر .

                              به همین علت من این پست اخیر را به اصرار دو نفر که وضعیت طلا در هفته جاری را خواسته بودند زدم و باز هم پشیمان شدم .لطفاً دوستان در همین نقطه با سود 100 پیپی پوزیشنهاشون رو ببندند و تحلیل ارائه شده را فراموش کنند


                              ممنونم
                              در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

                              نظر


                              • موج صعودی روز جمعه تا 61.8 امروز اصلاح شد که این ناحیه حمایت روزانه نیز میباشد اما پس از برخورد به خط روند نزولی معتبر از ادامه حرکت باز ایستاد (تایم 1 ساعته)
                                فایل های پیوست شده

                                نظر

                                پردازش ...
                                X