اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • طلا بار دیگر تحت تأثیر وضعیت یونان قرار گرفت

    قیمت جهانی طلا امروز پنج شنبه بار دیگر تحت تاثیر نگرانی های مربوط به اوضاع سیاسی و اقتصادی یونان با افزایش نسبی روبرو شده است.

    به نقل از رویترز، افزایش قیمت طلا در حالی است که سرمایه گذاران بین المللی به شدت نگران وضعیت بدهی های یونان و احتمال خروج این کشور از منطقه یورو هستند.

    بر اساس این گزارش تلاش های چین برای افزایش رشد و رونق اقتصادی نیز تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.
    در شرایط کنونی توجه سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی به گزارش روز جمعه وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری معطوف شده است.

    انتشار این گزارش می تواند وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا را نیز تا حد زیادی روشن کند.

    اد میر تحلیلگر ارشد موسسه اف سی استون تاکید کرد که در کوتاه مدت فکر می کنم مساله یونان و همین طور گزارش وزارت کار آمریکا تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت. تشدید نگرانی ها در خصوص یونان می تواند به ضرر شاخص سهام در بازارهای بین المللی باشد.

    قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1271 دلار رسیده است.


    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

    نظر







    • دو سناریو برای اونس وجود داره. یکی اینکه موج کارکشن تمام شده و در موج 2 از موج صعودی اصلی هستیم( شکل اول)
      سناریو دوم اینکه هنوز اصلاح تمام نشده و مبیتونه تا محدوده 51 تا 40 ریزش کنه و سپس موج صعودی اونس شروع شود.(شکل دوم)

      نظر


      • قیمت طلا در کوتاه مدت به 1300 دلار نخواهد رسید

        قیمت طلا که روز گذشته تحت تاثیر تلاش یونان برای دستیابی به توافق نهایی با وام دهندگان بین المللی با کاهش یک درصدی روبرو شده بود امروز چهارشنبه با افزایش نسبی روبرو شده و به مرز 1262 دلار رسیده است.به گزارش طلا نیوز به نقل از رویترز، بر اساس این گزارش هووی لی تحلیلگر موسسه فیلیپ فیوچرز تاکید کرد که در شرایط کنونی پس از تصمیم دولت یونان برای دستیابی به توافق با وام دهندگان بین المللی، تمایل سرمایه گذاران برای خرید سهام و یورو بیشتر شده و این مساله فشار بر قیمت طلا را افزایش خواهد داد.وی در ادامه گفت: بعید به نظر می رسد که در شرایط کنونی قیمت طلا به 1300 دلار در هر اونس افزایش یابد. دولت جدید یونان با اجرای سیاست های ریاضت اقتصادی مخالفت کرده و این مساله نگرانی هایی را در خصوص احتمال خروج این کشور از منطقه یورو به وجود آورده است.میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز روز گذشته به کمتر از 24.59 میلیون اونس رسیده است. این رقم روز دوشنبه به بیش از 24.65 میلیون اونس رسیده بود که بالاترین رکورد از اکتبر به شمار می رود.

        نظر


        • موسسه سرمایه گذاری اف سی استون: قیمت طلا در ماه فوریه با افزایش روبرو خواهد شد

          تحلیلگر ارشد موسسه اف سی استون تاکید کرد که قیمت طلا در ماه فوریه با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد هر چند از ابتدای این ماه تاکنون نتوانسته با افزایش چندانی روبرو شود.

          به نقل از پایگاه اینترنتی بولیون دسک، قیمت جهانی طلا در سه هفته نخست 2015 میلادی با رشد 10 درصدی روبرو شد و به بیش از 1308 دلار در هر اونس رسید.

          بر اساس این گزارش ادوارد میر تحلیلگر ارشد اف سی استون تصریح کرد: نگرانی های زیادی در خصوص وضعیت اقتصادی جهان وجود دارد و این مساله موجب افزایش قیمت طلا در ماه فوریه خواهد شد.

          وی افزود: به نظر من ادامه اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی اروپا، چین و ژاپن تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا خواهد داشت. نگرانی های مربوط به اوضاع یونان نیز تقاضا برای طلا را افزایش خواهد داد.


          موسسه اف سی استون پیش بینی کرده است که قیمت طلا در ماه فوریه بین 1225 تا 1310 دلار در نوسان خواهد بود. قیمت هر اونس نقره نیز در ماه جاری میلادی بین 16.40 تا 18.25 دلار در نوسان است.
          به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی انتشار گزارش روز جمعه وزارت کار آمریکا نیز تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

          انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

          نظر


          • قیمت طلا با انتشار گزارش وزارت کار آمریکا کاهش خواهد یافت تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا پس از انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در روز جمعه با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد. قیمت طلا با انتشار گزارش وزارت کار آمریکا کاهش خواهد یافت به نقل از کیتکونیوز، در حالی که گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت اشتغال و بیکاری در ماه گذشته قرار است روز جمعه منتشر شود، تحلیلگران اقتصادی معتقدند قیمت طلا پس از انتشار این گزارش کاهش خواهد یافت چرا که گزارش وزارت کار آمریکا موجب تقویت گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در شش ماه دوم امسال خواهد شد. بر اساس این گزارش کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار طلا بر این باورند که انتشار گزارش وزارت کار آمریکا می تواند عامل منفی دیگری بر تحولات قیمت طلا باشد. جورج گرو تحلیلگر ارشد موسسه آر بی سی کاپیتال تاکید کرد که با انتشار گزارش وزارت کار آمریکا چشم انداز اوضاع اقتصادی آمریکا نمایان تر خواهد شد و به نظر من فدرال رزرو در شش ماه دوم امسال نرخ بهره را افزایش خواهد داد. این مساله در نهایت به ضرر قیمت طلا خواهد بود. گزارش سایت طلا حاکیست، موسسه ای دی پی روز گذشته اعلام کرد که بخش خصوصی آمریکا طی ماه گذشته 213 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم گرچه کمتر از پیش بینی اولیه 224 هزار فرصت شغلی از سوی کارشناسان بوده ولی به نظر می رسد عملکرد اقتصادی آمریکا هنوز مثبت است. بیل باروش تحلیلگر ارشد موسسه آی آی تریدر نیز تاکید کرد که قیمت طلا در کوتاه مدت برای افزایش بیشتر با چالش های زیادی روبرو است. وی گفت: به نظر من بعید خواهد بود که قیمت طلا در کوتاه مدت به مرز 1300 دلاری برسد. به نظر من حتی اگر آمارهای اشتغال آمریکا ناامید کننده باشد قیمت طلا با افزایش چشمگیری روبرو نخواهد شد چرا که مساله اصلی و مهم رشد دستمزد در آمریکا است. دستمزدها در آمریکا طی ماه دسامبر با افت 0.2 درصدی روبرو شده است. باروش افزود: حتی اگر آمارهای اشتغال آمریکا ضعیف تر از پیش بینی ها باشد، فدرال رزرو در مسیر افزایش نرخ بهره قرار خواهد داشت. تحلیلگران موسسه کاپیتال اکونومیکس نیز پیش بینی کردند که اقتصاد آمریکا طی ماه ژانویه بیش از 250 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

            نظر


            • طلا
              تایم فریم یک ساعته

              از انجاییکه اصلاح اولیه در انس در تایم یک ساعته به صورت یک فلت انجام شده است و موج X نیز به صورت یک مثلث در حال تکمیل می باشد انتظار داریم در هفته آینده انس حرکت خود را جهت ساخت موج Y که به صورت زیگزاگ یا فلت شروع کند. با توجه به شرایط موجود برای افراد ریسک گریز توصیه می گردد با شکست 1256 وارد معامله فروش شده و حداقل انتظار داریم به قیمت 1226 برسد.



              ویرایش توسط shadravan : https://www.traderha.com/member/11402-shadravan در ساعت 02-06-2015, 02:45 PM دلیل: کیفیت پایین عکس
              " ذهن همه چیز است، به هر آنچه بیندیشی همان میشوی "
              بودا

              " WAIT PATIENTLY TRADE EFFICIENTLY "

              نظر


              • نوشته اصلی توسط shadravan نمایش پست ها
                طلا
                تایم فریم یک ساعته

                از انجاییکه اصلاح اولیه در انس در تایم یک ساعته به صورت یک فلت انجام شده است و موج X نیز به صورت یک مثلث در حال تکمیل می باشد انتظار داریم در هفته آینده انس حرکت خود را جهت ساخت موج Y که به صورت زیگزاگ یا فلت شروع کند. با توجه به شرایط موجود برای افراد ریسک گریز توصیه می گردد با شکست 1256 وارد معامله فروش شده و حداقل انتظار داریم به قیمت 1226 برسد.



                متاسفانه با توجه به اینکه دقیقا همون موقعی که من داشتم این تحلیل رو آپلود میکردم دوستان هم داشتن سایت رو دستکاری میکردن نتونستم ویرایشی که میخواستم انجام بدم.
                در ضمن تراز زمانی در نظر گرفته شده قبلی با توجه به اینکه معمولا حرکت های بعد از مثلث به صورت شارپ انجام میشوند تا حدودی رشد کندی خواهد بود لذا انتظار داریم که تا تراکم های
                زمانی که زودتر اتفاق افتاده است به قیمت مورد نظر برسیم.

                " ذهن همه چیز است، به هر آنچه بیندیشی همان میشوی "
                بودا

                " WAIT PATIENTLY TRADE EFFICIENTLY "

                نظر


                • قیمت کف حمایتی مهم 1250 دلاری و پیوت مرکزی ماهانه را شکست.چنانچه قیمت زیر این سطح حمایتی حفظ شود انتظار رسیدن به قیمت های پایینتر تا 1235 و 1224 هست. شاخص های اقتصادی ساعت 17:00 امروز آمریکا مثبت ارزیابی شد و کمک به تقویت دلار و ریزش اونس کرد.



                  انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط mohsencomm نمایش پست ها
                    GOLD H4
                    در صورت شکسته شدن خط روند داخلی میشه وارد فروش یا خرید شد...

                    نزدیک ترین تارگتهای محتمل :


                    نتیجه :

                    نظر


                    • در ادامه قیمت موفق به شکست سطح 1235 دلاری و همچنین شکست کف کانال نزولی شد. حالا چنانچه قیمت زیر این سطح تثبیت شود هدف بعدی حمایت 1224 دلاری و در صورت شکست این سطح حمایتی هدف بعد آن 1198 دلار حمایت اول ماهانه هست.
                      البته در این مسیر سطوح حمایتی مینور و ماژوری وجود دارد که ممکن هست منجر به حمایت و برگشت موقتی قیمتی شود.فعلا می توان روند قیمت اونس را در چارچوب چنگال نزولی سفید که در تصویر زیر نشان داده شده در نظر گرفت.

                      پ.ن: از لحاظ فاندامنتالی این ریزش بعلت اخبار مثبت اقتصادی دلار هست. هر چند هنوز هم خیلی مثبت نبود اما دیدیم همین خبر چقدر به ریزش طلا کمک کرد. این نشون میده هنوز هم عامل اصلی و تاثیر گذار بروی اونس طلا تقویت و یا تضعیف دلار هست. وای به روزی که نرخ بهره آمریکا افزایش یابد .اون روز واقعا بیاد ماندنی می شه مثل روز سیاه فرانک ! پیشبینی من برای چنین روزی ریزش حداقل 200 دلاری طلا در یک روزه!

                      ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 02-06-2015, 09:28 PM
                      انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط ezzal نمایش پست ها
                        gold H1:

                        [IMG][/IMG]




                        فعلاً....

                        [IMG][/IMG]
                        در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

                        نظر


                        • قیمت طلا به پایین ترین سطح در 3 هفته اخیر رسید

                          قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه با افت بیش از 2 درصدی روبرو شد و به پایین ترین سطح در 3 هفته گذشته رسیده است.

                          به نقل از رویترز، انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص بهبود اوضاع بازار اشتغال در ماه ژانویه، گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو را بیشتر کرده و تاثیر منفی زیادی بر قیمت طلا داشته است.

                          بر اساس این گزارش وزارت کار آمریکا اعلام کرد که اقتصاد این کشور طی ماه گذشته بیش از 257 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است و نرخ بیکاری نیز در این مدت به 5.7 درصد رسیده است.

                          کارشناسان اقتصادی پیش از این ایجاد 234 هزار فرصت شغلی جدید در آمریکا را پیش بینی کرده بودند. جورجت بوئل تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ای بی ان آمرو تاکید کرد که گزارش اشتغال آمریکا نشانگر اوضاع مثبت اقتصادی این کشور بوده و موجب افزایش شاخص سهام و افت شدید قیمت طلا شده است.

                          وی پیش بینی کرد که قیمت طلا تا 6 ماه آینده نیز با روندی نزولی روبرو خواهد شد. قیمت هر اونس طلا در پایان مبادلات روز گذشته با 2.4 درصد کاهش به کمتر از 1234 دلار رسیده است که این بیشترین افت قیمت طلا از 15 دسامبر به شمار می رود.

                          موسسه کاپیتال اکونومیکس نیز اعلام کرد :اگر تغییر خاصی رخ ندهد احتمال اینکه فدرال رزرو آمریکا زودتر از انتظارات اولیه نرخ بهره را افزایش دهد، وجود دارد و این مساله می تواند قیمت طلا را بیش از پیش کاهش دهد.


                          پس از انتشار گزارش روز گذشته وزارت کار آمریکا، ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای معتبر بین المللی نیز با افزایش 1.2 درصدی روبرو شده است.

                          اوله هانسون تحلیلگر ارشد ساکسو بانک نیز تاکید کرد که مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا در شرایط کنونی انتشار گزارش وزارت کار آمریکا و نگرانی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو است.

                          وی افزود: از سوی دیگر اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی سایر بانک های مرکزی بزرگ جهان و نگرانی های مربوط به اوضاع یونان می تواند تا حدی قیمت طلا را تقویت کند.


                          انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                          نظر


                          • http://pcmupload.traderha.com/uploa...3304878531.png

                            نظر


                            • تحلیل بلند مدت طلا در تایم روزانه همان طور که قبلا گفتم طلا تا سطح 1237 اصلاح خواهد داشت
                              فایل های پیوست شده

                              نظر


                              • تحلیل های طلا را بنده هم معمولا در تاپیک خودم ارائه میکنم.
                                از دوستان دعوت میشود به این تاپیک هم مراجعه بفرمایید.
                                با تشکر

                                http://forum.broker-fa.org/f31/%D8%B...tml#post156949

                                نظر

                                پردازش ...
                                X