اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • چشم انداز مثبت قیمت طلا در کوتاه مدت

    کارشناسان اقتصادی نیز با طرح استدلال های مختلفی به این سئوال پاسخ داده اند ولی آنچه که روشن است این است که تحلیلگران بازار طلا نیز نسبت به این مساله اختلاف نظر اساسی دارند.به گزارش طلا نيوز به نقل از یاهو نیوز، بر اساس این گزارش قیمت طلا روز جمعه پس از انتشار گزارش وزارت کار آمریکا با افت شدید 30 دلاری روبرو شد که این میزان کاهش در یک سال گذشته بی سابقه بوده است.البته ادامه نگرانی های بین المللی نسبت به اوضاع یونان و بحران در شرق اوکراین بار دیگر موجب افزایش نسبی قیمت طلا در دو روز اخیر شده است. یک مدیر سرمایه گذاری در این باره تاکید کرد که بحران یونان تنها می تواند تاثیری کوتاه مدت بر قیمت طلا داشته باشد و به همین علت سرمایه گذاران باید از سرمایه گذاری بلند مدت در بازار طلا خودداری کنند.وی افزود: افزایش ارزش دلار فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد می کند. اگر کسی به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت است، توصیه من این است که از بازار طلا صرفنظر کند.مارک نیوتون تحلیلگر موسسه مالی گری وولف نیز در این باره گفت: قیمت طلا در کوتاه مدت چشم انداز مثبتی دارد و سرمایه گذاران می توانند برای کسب سودهای مقطعی و کوتاه مدت در بازار طلا سرمایه گذاری کنند. به نظر من قیمت طلا می تواند در کوتاه مدت بار دیگر به 1300 دلار در هر اونس برسد.وی افزود: این فرصت خوبی را برای سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد تا از این شرایط برای کسب سود استفاده کنند. شکسته شدن سطح مقاومتی 1270 دلاری در کوتاه مدت می تواند سرآغاز افزایش چشمگیر قیمت این فلز زرد باشد.این تحلیلگر اقتصادی گفت: بحران های سیاسی در یونان و اوکراین و ادامه اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی بزرگ جهان به خصوص اروپا، ژاپن و چین می تواند عامل مهمی برای ادامه روند صعودی قیمت طلا باشد. البته برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت هستند، توصیه نمی کنم که در شرایط کنونی در بازار طلا سرمایه گذاری کنند.

    نظر


    • http://pcmupload.traderha.com/uploa...3726508381.png
      طلا تایم روزانه
      قیمت محصور بین خط روند نزولی بلند مدت و خط روند صعودی کوتاه مدت

      نظر







      • به نظرم اونس تا محدوده 1197 تا 1196 میتونه پایین بیاد و موج D در تایم دیلی را کامل کنه.اگه ریز موجها را در تایم h4 مشاهده کنیم میتونه این ریزش همچنان ادامه داشته باشه و تا تارگتهای گفته شده ادامه پیدا کنه.

        نظر


        • اونس در تایم فریم ماهیانه:
          در نمودار لگاریتمی خط روند بلند مدت شکسته شده و در پول بک هم موفق به بازگش به بالای خط نشد. در بهترین حالت به موازات خط روند شکسته شده حداکثر تا 61 فیبو رشد خواهد کرد یعنی حداکثر تا یک سال دیگه به 1500 میرسه.


          ایچیموکو هم تغییر روند را تایید می کنه! قیمت از ابر خارج شده و برای صعود تاحیه پرتراکمی را در پیش داره.

          نظر


          • طلا رسیدن به سطح قیمتی 1206 دلاری را هدف قرار داده است

            سایت طلا : موسسه تحقیقات اقتصادی سکند اسکایز در تازه ترین تحلیل خود پیش بینی کرد که طلا دستیابی به سطح قیمتی 1206 دلاری در کوتاه مدت را هدف اصلی خود قرار داده است.









            به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، موسسه سکند اسکایز تاکید کرد که سطح مقاومتی قیمت طلا در روزهای آینده 1245 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود می توان نسبت به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود.

            بر اساس این گزارش موسسه سکند اسکایز افزود: شکسته شدن سطح حمایتی 1225 دلاری نشان می دهد که قیمت طلا دستیابی به سطح حمایتی بعدی 1206 دلاری را هدف قرار داده است و ممکن است قیمت طلا تا این سطح کاهش یابد.

            به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، نوسانات ارزش دلار و آمارهای اقتصادی آمریکا و اوضاع مربوط به بحران بدهی های یونان تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد داشت.

            دولت جدید یونان با اجرای سیاست های ریاضتی به شدت مخالفت کرده و این مساله احتمال خروج این کشور از منطقه یورو را به شدت افزایش داده است./م


            نظر


            • -----------------------
              ویرایش توسط مهدی 64 : https://www.traderha.com/member/16986-مهدی-64 در ساعت 02-13-2015, 02:17 AM
              امام علی (ع) : مردم خواب هستند؛ پس هنگامی که می میرند، هشیار می شوند.

              نظر


              • طلا تایم یکساعته :قیمت از سطح 1217 حمایت شده و در گیر پیوت روزانه قسمت در صورت افزایش قیمت تارگت 1238 و 1245 و در صورت کاهش تا1211 و 1203 کاهش خواهد داشت

                با کیفیت بهتر http://pcmupload.traderha.com/uploa...3820452251.png






                فایل های پیوست شده
                ویرایش توسط naser1364 : https://www.traderha.com/member/17413-naser1364 در ساعت 02-13-2015, 02:11 PM

                نظر


                • طبق پیشبینی زمانی توسط ابزار TCR توانستیم سقف قیمت طلا را به خوبی در محدوده زمانی مناسب تخمین بزنیم. پیشبینی می شود در دراز مدت در تایم فریم هفتگی تا زمانی که قیمت زیر خط روند قرمز است روند اونس طلا با نوسانات زیاد همچنان متمایل به سیر نزولی باشد . خط روند آبی ترسیم شده بین دو کف ماژور هم به عنوان خط حمایت داینامیک طلا تلقی می شود، که عبور از این خط آبی منجر به ریزش سنگین طلا خواهد شد اما این اتفاق حداقل تا 6 ماه نخست سال میلادی و مشخص شدن زمان افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا بعید به نظر میرسد.
                  به طور کلی در بلند مدت پیشبینی می شود قیمت اونس طلا بین دو خط روند قرمز و آبی در محدوده قیمتی 1320 تا 1100 دلار در نوسان باشد.

                  ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 02-14-2015, 04:01 PM
                  انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
                    طبق پیشبینی زمانی توسط ابزار TCR توانستیم سقف قیمت طلا را به خوبی در محدوده زمانی مناسب تخمین بزنیم. پیشبینی می شود در دراز مدت در تایم فریم هفتگی تا زمانی که قیمت زیر خط روند قرمز است روند اونس طلا با نوسانات زیاد همچنان متمایل به سیر نزولی باشد . خط روند آبی ترسیم شده بین دو کف ماژور هم به عنوان خط حمایت داینامیک طلا تلقی می شود، که عبور از این خط آبی منجر به ریزش سنگین طلا خواهد شد اما این اتفاق حداقل تا 6 ماه نخست سال میلادی و مشخص شدن زمان افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا بعید به نظر میرسد.
                    به طور کلی در بلند مدت پیشبینی می شود قیمت اونس طلا بین دو خط روند قرمز و آبی در محدوده قیمتی 1320 تا 1100 دلار در نوسان باشد.

                    عالیه

                    نظر


                    • طبق تصویر زیر در تایم فریم روزانه قیمت اونس را در چنگال صعودی متصور بودیم که در نهایت در ریزش اخیر کف کانال چنگال شکسته شد و بعد از برخورد با منطقه پرتراکم فیبو شاهد پول بک قیمت به سمت خط پایین چنگال بودیم که ظاهرا الان نقش مقاومت را ایفا می کند. در دو کندل روزانه این خط بسمت بالا شکسته نشد. چنانچه این خط همچنان نقش مقاومتی خود را حفظ کند احتمالا هدف بعدی محدوده 1198 الی 1192 دلار که منطقه پرتراکم فیبو و همچنین سطح پیوتی حمایت اول ماهانه 1198 و برخورد به ماشه چنگال صعودی و خط روند صعودی بین کفهای ماژور ( خط روند صورتی رنگ ) و همچنین خط چهارم آبی که به امتداد و حد فاصل عرضی برابر از خط پایین چنگال صعودی ترسیم شده ، نقش حمایتی بسیار مهم اونس خواهد بود.در مک دی یک نوع واگرایی HD بین کف قبلی و کف اخیر مشاهده میشود که نوید رسیدن به یک حمایت مهم و یک رشد میان مدتی از طلا خواهد بود.



                      طبق تصویر زیر در تایم فریم 4 ساعته پس از شروع ریزش اخیر از سقف 1307 دلار روند قیمت را در چنگال نزولی متصور بودیم که تا به اینجا قیمت در میان باند های این چنگال نوسان داشته! تا شکسته نشدن سقف این چنگال روند نزول ادامه دار خواهد بود و مهمترین اهداف به ترتیب 1215 و 1196 دلار خواهد بود. انتظار میرود قیمت پس از رسیدن به هر یک از این اهداف قیمتی مستعد رشد میان مدتی خوبی شود.


                      انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                      نظر


                      • سلام مکدی شما چی تنظیماتی داره از ما اینجوری نیست

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط piam نمایش پست ها
                          سلام مکدی شما چی تنظیماتی داره از ما اینجوری نیست
                          سلام
                          تنظیمات مک دی روی 12 ، 26 ، 9 هست با MA Type : EXP و price type : HLC avg ..
                          انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                          نظر


                          • ezzal وسید بزرگوار اگر امکان دارد انس را تحلیل بفرمایید

                            نظر


                            • با تکیه بر تحلیل های قبل در تایم فریم های هفتگی و روزانه پیشبینی می شود طبق تصویر زیر در تایم فریم 4 ساعته به لحاظ عبور قیمت از سقف بالای چنگال نزولی تحلیل زیر با توجه به شمارش ریز موج های الیوتی محتمل باشد.

                              پ.ن: به دلیل تعطیلی بانک های آمریکا در امروز دوشنبه و احتمال وقوع نوسانات گمراه کننده از نوع خرید و فروش سفته بازان پیشنهاد می شود تا مشخص شدن وضعیت نسبی بازار طلا امروز معامله ای انجام نشود.

                              انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                              نظر


                              • نظر

                                پردازش ...
                                X