اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط Barcelona نمایش پست ها
    درود عماجان

    میگما این بلیزر هم تیکه کوچیکش اندازه یه موتور پرایده...نه؟!؟!؟!
    درود بارسلونای عزیزم زیاد روم نمی شه تو فروم پست بزنم ولی چیز خیلی با حال و خنده داری گفتی دمت گرم ........

    آره دیگه این تقریبا نصف گیربکسشه ........ وسیلش گیر نمیاد اگر بیاد باید یه سال تو بورس رو به جاش بدم

    چاکریم

    نظر


    • نوشته اصلی توسط emadabbasi نمایش پست ها
      امروز عید مسلمونا بود ما کومونیستا دیدیم تعطیله می خواستیم بزنیم بیرون ولی این هم حال و روز جمس ( جیمی ) بی حاله حسابی

      این هم حال داخل اتاقش که حسابی به هم ریزه ........ همه بلیزر دارن ما هم جمس بلیزر داریم واقعا که ........کاشکی پدرمون قبل مردنش به جای این یه 2013 شو گذاشته بود .. چی می شد .........



      اینم قطعه خرابش ........لعنتی ..........

      همه تو همه جا می خوان آدمو تربیت کنن و بار بیارن خدایا ......

      مرتیکه نیم وجبی تعمیر کار که معروفه به ممد کوچکو برگشته به من می گه ....

      (( از بس که گازش رو تا ته گرفتی بعدش این دنده ی کوفتی روی فرمونش رو تا ته کشیدی پایین و کلاچ رو ول کردی این کله ی ماشین از زمین بلند می شد گیربکست رو آورده پایین ))

      چرا این حرفو می زنه چون دوبار بهش جلو مغازه اش داشتیم رد می شدیم گفتیم یه حالی بدیمش دیده حالا شده مدرک دستش می گه همچین روزی رو یادته جلوی همه

      کاشکی این ممد کوچکو هم تو این فروم عضو بود تا همه این پوز پر نصحتش رو می دیدین

      نظر


      • آنها اوایل افرادی بودند که از سر کسب شهرت ، یا از روی تفنن به هک شبکه های مخابرانی می پردازختند. اما امروز تهدیدی برای امنیت کشورها هستند. هکرها از کجا آمده اند و سرگذشتشان چه بوده ؟
        شام گاه یکی از روزهای ژوئن 2003 روز ویژه ای بود برای گولی المو مارکونی ، مخترع رادیو . جان آمبروز فلمینگ ، همکار او داشت دستگاهی را در تماشاخانه موسسه سلطنتی آماده می کرد که قرار بود به حضار حیرت زده نشان دهد که شگفتی فناوری آن روزها ، یعنی تلفگراف بی سیم ، هم ممکن است و هم بی خطر. خود کارکونی هم در کورنوال بود تا پیام را برای آن دستگاه بفرستد. اما دستگاه ناگهان پیامی دیگر پخش کرد.شعری توهین آمیز و زشت از دستگاه پخش شد. مقصر کسی نبود جز شعبده باز و مخترع انگلیسی ، نویل ماسکلین که پیام را از تالار موسیقی وست اند که در همان حوالی بود فرستاده بود. این لحظه یکی از اولین هک های تاریخ بود. آن هم بدون استفاده از کامپیوتر. فلمینگ وحشت زده بود و خشمگین. او این کار ماسکلین را <<هولیگانیسم علمی>> نامید. مارکونی حق امتیازهایی به نام خود ثبت کرده بود و همین مانع آن شده بود که ماسکلین به اختراعاتش ادامه دهد. اما ماسکلین گفت که هدفش انتقام نبوده و می خواسته نشان دهد این فناوری در زمینه امنیت حفره هایی دارد. یعنی چیزی که هکرها امروز برای توجیه کارهایشان می گویند.
        یونیکس : پایه هک مدرن
        اما هک ، به معنای امروزی اش در زمان کامپیوترها آغاز شد. رایانه ها در اوایل روزگارشان اکثرا تنها در دانشگاه ها یافت می شدند. از آنجا بود ، به ویژه از دانشگاه مشهور MIT ، که واژه هک در سال 1961 ابداع شد. با آغاز ARPANET ، پدر اینترنت، هکرها در دانشگاه های مختلف توانستند گرد هم جمع شوند. چیزی که به آنها کمک می کرد سیستم عامل یونیکس بود که اولین سیستم عاملی بود که می توانست روی مئل های مختلف کامپیوترهای آن زمان اجرا شود.
        اولین هکرها در واقع همان هایی بودند که پایه های شبکه های کامپیوتری را بنا می نهادند. اما در این میان افرادی با استعدادی هم بودند که اهدافشان چندان هم مثبت نبود. فردی آمریکایی به نام جان دریپر که لقب <<کاپیتان کرانچ>> را گرفته بود توانست با یک سوت اسباب بازی سیستم تلفن را هک کند. این سوت ها در داخل بسته های برشتوک کاپیتان کرانچ پیدا می شد و می توانست دو صدا تولید کند که یکی از آنها فرکانس 2600 هرتز داشت. دریپر از این فرکانس استفاده کرد تا بتواند سیگنال های شرکت های مخابراتی را تقلید کند و با سراسر دنیا رایگان تماس بگیرد. اف بی آی او را در سال 1971 دستگیر کرد. این فناوری Phreaking نام داشت. استیو وزنیاک و استیو جابز ، موسسان اپل هم در همین زمینه فعالیت داشتند.
        اما مردم در سال 1983 بود که از چنین فعالیت هایی با خبر شدند. کوین پولسن که تنها 17 سال داشت توانست آرپانت را هک کند. این شبکه در آن هنگام تنها از سوی دانشگاه ها ، شرکت ها و البته ارتش آمریکا مورد استفاده قرار میگرفت. کوین پوسن بعدتر توانست در مسایقات رادیویی هم با تقلب پیروز شده و یک پورشه برنده شود ! فیلم <<بازی های جنگی>> که در آن نوجوانی شیفته کامپیوتر به ابر کامپیوتری متعلق به نیروهای مسلح آمریکا دست پیدا می کند و تا آستانه راه اندازی جنگی هسته ای هم پیش می رود در همان سال منتشر شد. مردم دیگر با کلمه هک آشنا شده بودند.
        مدت ها بعد بود که در آمریکا قوانینی برای مقابله با هکرها تصویب شد. اما این قوانین نتوانست مانع فعالیت هکرهای پرشماری شود که این کار را نه برای ثروت که برای کسب شهرت انجام می دادند. حتی با آنکه مرتبا هم دستگیر می شدند. کوپن میتنیک مشهورترین آنها بود که به نام <<کرکس آمریکایی>> شناخته می شد. او در اوایل دهه 1990 تحت تعقیب ترین مجرم سایبری دنیا بود. او سرانجام در سال 1995 دستگیر و به پنج سال زندان محکوم شد. او همچنین چندین بار ازاستفاده از تلفن همراه ، کامپیوتر و شبکه های داده ای محروم شد. یک قاضی گفته بود که میتنیک می تواند تنها با سوت زدن در پشت تلفن جنگی اتمی راه بیاندازد.
        بازداشت میتنیک در آن هنگام جنبشی به نام <<کوین را آزاد کن>> راه انداخت. چنین چیزی این روزها روی نمی دهد چون هم محیط مجازی تقریبا مدیریت ناپذیر شده و هم این که دنیای هک ستاره مشهوری ندارد ؛ البته به جز جولین آسانژ ، موسس ویکی لیکس. حتی خود هکرها هم متحد نیستند و در بین آنها می توان جناح هایی مانند کلاه سفید ها ، کلاه سیاه ها و کلاه خاکستری ها را دید. حتی بر سر خود کلمه هکر هم بحث و جدل است و نام هایی مانند کرکر ، اسکریپت کیدی ، نئوفیت ، الیت هکر و هکتیویست شنیده می شود.
        گروه هکتیویست ها شامل انجمن های پر رمز و رازی مانند Anonymous و LulzSec می شود که بارها تیتر یک رسانه ها را به خود اختصاص داده اند. این گروه ها کارهای سیاسی انجام می دهند. کارهای آنها باعث انتقاد بسیاری از هکرهای قدیمی شده ، از جمله حملات DDoS که باعث می شود دسترسی افراد به وبسایت ها غیر ممکن گردد. هکرهای قدیمی تر می گویند آنها برای ..... در اینترنت مبارزه می کردند نه برای اینکه سایت ها را از کار بیاندازند.
        1878 – آزمایشگاه ولتا
        برخی کارکنان ولتا در هنگام خرابکاری در تماس های تلفنی ، استراق سمع و مزاحم شدن تلفنی دستگیر شدند.
        1903 – ارتباط بی سیم
        ماسکلین یک شبکه ارتباطی بی سیم را هک کرد تا مشکلاتش را نشان دهد. این شبکه رادویی را گولی المو کارکونی در لندن به راه انداخته بود.
        1961 – هکر
        دانشجویانی که با کامپیوترهای دانشگاه MIT کار می کردند فرهنگ و اصطلاحات خاص خود را ساخته بودند. هکر کار آنهاست.
        1969 – آرپانت
        جد اینترنت در ارتش آمریکا ساخته می شود. گروه های هکری در دانشگاه های امریکا زمین بازی جدیدی پیدا می کنند.
        1971 – کاپیتان کرانچ
        مجله ای فاش می کند که جان تی. دریپر ، با لقب کاپیتان کرانچ ، سیستم تلفنی را با یک سوت هک کرده است.
        1973 – یونیکس
        سیستم عامل یونیکس طراحی می شود . این اولین سیستم عاملی است که روی کامپیوترهای مختلف کار می کند و به همین دلیل جامعه هکرها را یکپارچه می سازد.
        1975 – کامپیوتر شخصی
        دو میکروکامپیوتر Altair 8800 و Micral N و ریز پردازنده های اینتل به بازار می آیند. این ها آغاز دوران کامپیوترهای شخصی را رقم می زنند.
        1983 – بازی های جنگی
        کوین پولسن 17 ساله آرپانت را هک کرد. در فیلم بازی های جنگی که در همین سال اکران شد نشان داده می شود که چنین هکی می تواند جنگ اتمی به راه بیاندازد.
        1987 – باشگاه کامپیوتری Chaos
        این باشگاه حفره ای امنیتی در دمات آنلاین BTX ره به نمایش گذاشت. آنها توانستند به صورت موقت 135 هزار مارک آلمان را از بانک پس انداز هامبورگ به حساب خود منتقل کنند.
        1990 – جنگ هکرها
        تلاش های دو گروه Masters of Deception و Legion of Doom برای هک کردن یکریگر به نام <<جنگ بزرگ هکری>> شناخته می شود.
        1995 – کرکس آمریکایی
        FBI کوین میتنیک ، تحت تعقیب ترین هکر دنیا را دستگیر کرد. یک قاضی گفت او می تواند از طریق تلفن جنگ اتمی به راه اندازد.
        2008 – Anonymous
        گروه اینترنتی Anonymous محور فعالان سیاسی می شود. حملات و کارهای سیاسی آنها شهرت فراوانی برایشان به همراه می آورد.
        2010 – Stuxnet
        ویروس استاکس نت دنیا را مبهوت می کند. جنگ سایبری و امنیت سایبری برای کشورهای دنیا به شکل فزاینده ای اهمیت می یابد.
        2011 LuIzSec
        گروه LuIzSec به وب سایت های CIA ، سونی و سنای آمریکا حمله می کند. این گروه مدتی بعد از هم می پاشد.
        2030 – جنگ های سایبری
        حملات به مراکز برق ، جاسوسی و حملات به موسسات مالی رواج پیدا می کند. کشورها با ویروس ، کرم و بدفزار به جنگ هم میروند.
        before you start anything..learn how to finish it

        نظر


        • زندگی آفرینش هست ، نه کشف و جستجو

          نظر


          • زندگی آفرینش هست ، نه کشف و جستجو

            نظر


            • سلام
              چرا بازار باز نشد ؟ ساعت 12:30 باید باز میشد

              هیچ تریدری در دنیا صلاحیت تعیین حجم و حتی اردر گذاری نداره. این وظیفه نرم افزار هاست.

              -----------------------------------------------------------------------------------------------
              معلوم بودن هدف، نقطه آغاز همه موفقیت هاست.
              -----------------------------------------------------------------------------------------------
              «من دعا و هو لایحس سوی الاجابة، استجیب له»:
              هر کس دعا کند و جز اجابت احساس نکند، دعایش مستجاب می شود.
              -----------------------------------------------------------------------------------------------

              نظر


              • متن تماس تلفنی دو رییس جمهور

                اوباما: سلام حسن جان باراكم ..خوبی ؟
                روحانی: به به ..... سلام از ما ..حال شما جناب؟
                اوباما: تماس گرفتم امشب میشل یه چیزی درست کنه دور هم باشیم ...
                روحانی: باور کن خیلی دوست داشتم بیام ولی عازم فرودگاه هستم ..تازه اگه می یومدم به خانوم زحمت نمی دادم ..یه کوبیده عالی خودم براتون می زدم دور هم باشیم ...ایشاله دفعه بعد ..تو رو خدا شما بیاین ..دخترای گلت رو هم بیار.
                اوباما: خیلی حیف شد به خدا، اصلا بهم نچسبید اینطوری، هیچ ندیدیمت که، محمود و سلام زیاد برسون.
                با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                https://t.me/Mostafatrader


                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                https://t.me/signalhha

                نظر


                • اگر صبح از خواب بلند بشید ببینید بروکر شما کر کره ای سایتشو کشیده پایین ! نه از سایت خبری هست نه از پول شما و نه کسی پاسخگو باشه چکار میکنید ؟
                  در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

                  اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

                  همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

                  همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




                  نظر


                  • سوال دوم اگر تریدری فوت کنهخانوادش چطور میتونن سرمایه متوفی از بروکر بیرون بکشن ؟
                    در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

                    اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

                    همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

                    همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




                    نظر


                    • دو نفر هر کدام یک حساب 1000 دلاری دارند اولی با لورج 100 و دو می با لورج 10 در چه صورتی این دو کال ماجین میشوند ؟
                      در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

                      اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

                      همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

                      همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط moslemb نمایش پست ها
                        سوال دوم اگر تریدری فوت کنهخانوادش چطور میتونن سرمایه متوفی از بروکر بیرون بکشن ؟
                        \
                        به نظرم تنها راه اینه مشخصات حساب و webmoney رو داشته باشند تا انتقال بزنند راه دیگری نمیشه داشته باشه اینجور موقع ها بروکر ها خیلی امانتدار میشن اما بقیه مواقع دیگه هرکی هرکی هستش

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط moslemb نمایش پست ها
                          اگر صبح از خواب بلند بشید ببینید بروکر شما کر کره ای سایتشو کشیده پایین ! نه از سایت خبری هست نه از پول شما و نه کسی پاسخگو باشه چکار میکنید ؟
                          خب بعد از تحقیق در مورد بـروکر دیگه اینجور موارد رو باید به خدا سپرد.
                          شما وقتی یه ساختمان رو پیش خرید میکنید چطور به سازنده اعتماد میکنید؟ مسلما با تحقیق در مورد پیشینه کاری شرکت مورد نظر. ولی آیا این تحقیق به معنی 100% مطمئن بودن از تکمیل پروژه است؟ گمان نمیکنم


                          نوشته اصلی توسط moslemb نمایش پست ها
                          سوال دوم اگر تریدری فوت کنه خانوادش چطور میتونن سرمایه متوفی از بروکر بیرون بکشن ؟
                          احتمالا راهکارهای قانونی هست که بشه به حساب متوفی رسیدگی کرد. این مشکل در حساب بانکی متوفی در بانک سر کوچه شون هم وجود داره. بحث اصلی انتخاب بروکری هست که به قول ما مشهدی ها اهل دبه کردن نباشه
                          ویرایش توسط روند یاب : https://www.traderha.com/member/6520-روند-یاب در ساعت 10-28-2013, 08:44 PM

                          هیچ تریدری در دنیا صلاحیت تعیین حجم و حتی اردر گذاری نداره. این وظیفه نرم افزار هاست.

                          -----------------------------------------------------------------------------------------------
                          معلوم بودن هدف، نقطه آغاز همه موفقیت هاست.
                          -----------------------------------------------------------------------------------------------
                          «من دعا و هو لایحس سوی الاجابة، استجیب له»:
                          هر کس دعا کند و جز اجابت احساس نکند، دعایش مستجاب می شود.
                          -----------------------------------------------------------------------------------------------

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط moslemb نمایش پست ها
                            اگر صبح از خواب بلند بشید ببینید بروکر شما کر کره ای سایتشو کشیده پایین ! نه از سایت خبری هست نه از پول شما و نه کسی پاسخگو باشه چکار میکنید ؟
                            خوب یکی از دلایل انتخاب نکردن مارکت میکرهای خارجی که در ایران کار میکنند همین هست ، کجا پیداشون کنیم ؟ چجور پیگیری کنیم ؟ هیچ ، فقط باید افسوس بخوریم. پس در این زمینه تامل کنید الان کیا مشخص هستند از نظر مکانی افراد و و و و

                            نوشته اصلی توسط moslemb نمایش پست ها
                            سوال دوم اگر تریدری فوت کنهخانوادش چطور میتونن سرمایه متوفی از بروکر بیرون بکشن ؟
                            اینکار فکر کنم خیلی راحت باشه ، چرا که با در دست داشتن مدارک فوت صاحب حساب و مدارک شناسایی و وابستگی خودش میتونه به بروکر اعلام کنه و آنها هم راه حلی پیدا کنند برای اینکار...

                            فکر نکنم خیلی پروسه پیچیده ای باشه مگر اینکه دبه کنند و بخواند پول ندن

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط روند یاب نمایش پست ها
                              خب بعد از تحقیق در مورد بـروکر دیگه اینجور موارد رو باید به خدا سپرد.
                              شما وقتی یه ساختمان رو پیش خرید میکنید چطور به سازنده اعتماد میکنید؟ مسلما با تحقیق در مورد پیشینه کاری شرکت مورد نظر. ولی آیا این تحقیق به معنی 100% مطمئن بودن از تکمیل پروژه است؟ گمان نمیکنم
                              احتمالا راهکارهای قانونی هست که بشه به حساب متوفی رسیدگی کرد. این مشکل در حساب بانکی متوفی در بانک سر کوچه شون هم وجود داره. بحث اصلی انتخاب بروکری هست که به قول ما مشهدی ها اهل دبه کردن نباشه
                              نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
                              خوب یکی از دلایل انتخاب نکردن مارکت میکرهای خارجی که در ایران کار میکنند همین هست ، کجا پیداشون کنیم ؟ چجور پیگیری کنیم ؟ هیچ ، فقط باید افسوس بخوریم. پس در این زمینه تامل کنید الان کیا مشخص هستند از نظر مکانی افراد و و و و
                              اینکار فکر کنم خیلی راحت باشه ، چرا که با در دست داشتن مدارک فوت صاحب حساب و مدارک شناسایی و وابستگی خودش میتونه به بروکر اعلام کنه و آنها هم راه حلی پیدا کنند برای اینکار...
                              فکر نکنم خیلی پروسه پیچیده ای باشه مگر اینکه دبه کنند و بخواند پول ندن
                              نتیجه نهایی اینکه: بر خلاف تصور من "دبه کردن" صرفا مشهدی نیست بلکه یک اصطلاح جهان شموله

                              هیچ تریدری در دنیا صلاحیت تعیین حجم و حتی اردر گذاری نداره. این وظیفه نرم افزار هاست.

                              -----------------------------------------------------------------------------------------------
                              معلوم بودن هدف، نقطه آغاز همه موفقیت هاست.
                              -----------------------------------------------------------------------------------------------
                              «من دعا و هو لایحس سوی الاجابة، استجیب له»:
                              هر کس دعا کند و جز اجابت احساس نکند، دعایش مستجاب می شود.
                              -----------------------------------------------------------------------------------------------

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط روند یاب نمایش پست ها
                                نتیجه نهایی اینکه: بر خلاف تصور من "دبه کردن" صرفا مشهدی نیست بلکه یک اصطلاح جهان شموله
                                متوجه نمیشم ، بحث چیز دیگری است شما از چیز دیگری صحبت میکنید/؟

                                نظر

                                پردازش ...
                                X