اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پرسش و پاسخ تاپیک آموزش تحلیل بازار بر اساس تئوری الیوت

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • هر وقت بازار درگیر ریسک سیستماتیک هست ، سناریوی ارجحیت دهید که همخوانی بیشتری با تحلیلتان در مورد ریسک هست ، نمیگیم همیشه جواب میده اما با احتمال بالا معاملات موفق تری خواهید داشت

    در یورو به دلار رالی بعد از ABC به درستی در تایم معاملاتیم "چهارساعته" نمیتونستم شمارش کنم به همین خاطر جوابتون ندادم ! اما بر اساس داده های اقتصادی تضعیف دلار را محتمل تر میدانستم " nfp که اعلام شد بحث کردیم" و اگر قرار بر ترید بود این را مبنای معاملاتم قرار میدادم

    یک سوال کلیدی و مبنایی : رالف نلسون الیوت در نظریه موج خود چه پیامی را میخواست به معاملگران برساند؟
    آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

    چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


    نظر


    • باسلام
      ببخشید که مبتدی هستم با کمک شما دوستان و اساتید گرامی می اموزم.ایا شماره گذاری امواج صحیح است
      با تشکر
      برای رسیدن به هدف به صبر احتیاج دارید تا شانس

      نظر


      • اقای رحمانی ملاحظه بفرمایید ایا درست است .ایا میتوان گفت موج سوم بپایان رسیده و موج چهارم شروع شده؟
        بسیار تشکر
        برای رسیدن به هدف به صبر احتیاج دارید تا شانس

        نظر


        • نوشته اصلی توسط moheb نمایش پست ها
          اقای رحمانی ملاحظه بفرمایید ایا درست است .ایا میتوان گفت موج سوم بپایان رسیده و موج چهارم شروع شده؟
          بسیار تشکر
          درمورد نمودار بالا کاملترش اینه که بگیم اگر مکدی درتایمیکساعته بتونه کفی رو بثبت برسونه دقیقآ وارد موج4 شدیم و گرنه هنوز در موج3 بسر میبریم و انتظار صعود بیشتر را داریم تا نظر دیگر بزرگواران چی باشه
          برای رسیدن به هدف به صبر احتیاج دارید تا شانس

          نظر


          • محب عزیز وقتی یک حرکت شارپی صورت میگیره ، بسته به دلیل پشتش ، باید ببینیم که آیا بازار ریسکش عوض میشه و انتظارات برمیگرده یا نه ! اگر یک علل بنیادی قوی باشه باید چیزی در همون حد باشه که این حرکت رو برگردونه !

            یا اینکه اثر اون علل از بیین بره و انتظارات آروم بشه ! این حرکت شارپ به خاطر تغییر پیدا نکردن سیاست های فد هست . اگر دیتاهای بخش اشتغال چیز دیگری نشون بدند " بهتر بشه" انوقت انتظارات تغییر میکنه !

            نظر





            • با سلام

              euro/usd در تایم h4

              5 پیپ زیر کندلی که مشخص شده و با توجه به ریورسال فروش گرفتم با اهداف قیمتی که مشخص شده و همگرایی دو تراز فیبو که در چارت مشخصه.

              سوالی که برام پیش اومده اینه که ایا الان که دی تی اسیلاتور در منطقه اشباع فروش رفته و در حال ریورسال در منطقه اشباع فروش و شروع حرکت صعودی هست باید معامله را بست و یا باید بازار به حال خودش رها کنیم تا به هدف قیمتی خودش برسه؟

              نظر


              • بسته به استراتزیتون باید تصمیم اتخاذ کنید، بلفرض عده ای اعتقاد دارند وقتی ماشه چکیده میشه باید به حال خودش گذاشت چرا که بازار با احتمالات در حال پیش رویی هست

                عده ای میگن موشک ما قابل کنترل هست و بسته به عدله های مختلف ممکنه قسمتی از معامله را تعدیل کنند.

                اگر از dt و استراتژی ماینر بهره میبری حالت اول صادق هست.

                موفق باشید

                نظر


                • نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
                  بنده تمام کلیپ های جناب دکتر بهزادی را دارم و اگر خود ایشون تمایل داشتند ، در این فروم قرار خواهند داد.



                  سلام

                  من این کتابی که فرمودید ندارم و نمیدونم چه چیز بیان شده که گنگ و نامفهوم هست. اگر بتونید اسکنی از این قسمت ها در تاپیک بزارید بنده در خدمتم


                  ارادتمند خلیل
                  سلام جناب خلیل عزیز
                  شنیدم از این هفته جناب بهزادی بانشر مالتی مدیای آموزش الیوت رو تو فرومها مجاز دونستن میشه لطف کنید با ایشان در خصوص قرار دادن این دوره در این تاپیک /فروم صحبت بفرمایید
                  پیشاپیش سپاسگزار شماییم
                  تحلیل های بنیادی حرفه ای های بورس تهران و همچنین تحلیل های شخصی اینجانب ،
                  صرفا به منظور ایجاد دریچه ای جدید برای بررسی و تحلیل معامله گران است
                  و لذا اساسا بر مبنای این تحلیل ها اقدام به خرید یا فروش نفرمایید.

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط فاندانیکال نمایش پست ها
                    سلام جناب خلیل عزیز
                    شنیدم از این هفته جناب بهزادی بانشر مالتی مدیای آموزش الیوت رو تو فرومها مجاز دونستن میشه لطف کنید با ایشان در خصوص قرار دادن این دوره در این تاپیک /فروم صحبت بفرمایید
                    پیشاپیش سپاسگزار شماییم
                    تا یکماه پیش نامه ای به بنده ارسال کرذند و نارضایتی خودشون در مورد به اشتراک گذاری در تاپیک شخصی ام ابراز کردند"اصلاً قرار داده نشده فقط عده ای درخواست کرده بودند مثل شما که الان درخواست کردید" ، این مجموعه اگر پابلیک شده "تا یکماه پیش 80 تومان بود" ، از هرجا که این عمل صورت گرفته دریافت کنید .

                    دوره ای که الیوت به صورت پیشرفته و کامل تدریس شده باشد مثل دوره الیوت گلن نیلی به فارسی... اطلاع دهید ، تهیه کنم "هر آنچیزی موجود هست دارای نقاطی قوت و ضعف هست هر آنچه هر دو را تشریح کرده باشد معرفی کنید"

                    در آینده نچندان دور بعد از دوره تحلیل اقتصادی بازار ارز به صورت پیشرفته روی مبحث تکنیکال پیش خواهیم رفت که الیوت در این وادی خالی از لطف نیست منتهی الیوتی که برگرفته از نقاط قوت انواع سبک ها باشه و صرفاً سبک خاصی نخواهد بود و مهمتر از آن در ابعاد گوناگون بررسی نموداری کاستومایز اساسی شده باشد که بتواند با احتمال بالا به کار برد و این امر مستلزم درک مفاهیم هست و اگر دوره ای طلا باشد اما منطق آن را ندانیم بعد از طی دوره ای بلا استفاده خواهد بود.

                    برای این امر تاپیک تحلیل تکنیکال سنتی به دید نوین ایجاد شده است و برای درک مفاهیم پایه ای که هر شخص بتواند بدون نیاز به هیچ فرد و استادی ایده پردازی کند و خلق کننده استراتژی باشد تاپیک اصول فکری معاملگری را بنا نهادم. یکبار برای همیشه داستان آموزش به انمام خواهد رسید

                    پ.ن
                    : جناب ماینر از اصول ساده شده و خطوط راهنمای اولیه تئوری امواج که در همان ابتدا رالف نلسون الیوت تشریح کرده بودند "صد سال پیش" برای تکمیل استراتزیشون که برحسب اسیلاتور شخصیشون " DT OSCIillator " میباشد بکار برده است و در واقع الیوت تدریس نکردند . در حال حاضر کتاب جناب ماینر که در سال 2008 به چاپ رسید توسط دوستان عزیز جناب محامی به فارسی برگردانده شده است که میتوانید تهیه کنید
                    ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 09-24-2013, 04:50 AM

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط فاندانیکال نمایش پست ها
                      سلام جناب خلیل عزیز
                      شنیدم از این هفته جناب بهزادی بانشر مالتی مدیای آموزش الیوت رو تو فرومها مجاز دونستن میشه لطف کنید با ایشان در خصوص قرار دادن این دوره در این تاپیک /فروم صحبت بفرمایید
                      پیشاپیش سپاسگزار شماییم
                      سلام،

                      لازم می دونم توضیحاتی در مورد مطلبی که اشاره کردید رو بدهم.

                      این دوره حدود سه ماه پیش در اختیار انجمنی دیگر قرار گرفت و با قیمت به مراتب پایین تر از قیمت های قبلی توسط اون انجمن ارایه شد. هدف از این کار این بود که با حداقل قیمت مبلغی که جمع شده به ارتقای سرور اون سایت بورسی بیاد که جز پربیننده ترین سایت های بورسی است.

                      به هر حال استقبال خوبی از دوره شد و بیشتر از تصور مخاطب پیدا کرد. درواقع حق فروش دوره در این سه ماه به اون انجمن داده شده بود و به همین دلیل هم در پستی به خلیل عزیز توضیح دادم که زمانی که من دوره ای رو هدیه به انجمنی دیگر کرده ام نشر اون تا زمانی که داره اون رو میفروشه درست نیست.

                      با صحبتی که با جناب آقای خالقی چند روز پیش داشتم از ایشان خواستم با توجه به تامین شدن نیاز مالی ارتقا سرور، فروش دوره از تاریخ 1 مهرماه متوقف بشه. مسلما با توجه به این موضوع مفهوم این موضوع این هست که دوره دیگر هزینه ای نیست.

                      بر این اساس این دوره رو دوستانی که دارند می تونند در هر فروم و هر انجمنی آپلود کنند تا سایرین استفاده کنند. مسلما تعداد زیادی در این انجمن این دوره رو دارند اما اگر هم ندارند یکی از نمایندگان مدیریت انجمن می تونند با من هماهنگ کنند و تشریف بیارند دوره رو حضوری تقدیمشون کنم و در انجمن پابلیک کنند.

                      ارادتمند- بهزاد
                      ویرایش توسط بهزاد بهزادی : https://www.traderha.com/member/5272-بهزاد-بهزادی در ساعت 09-24-2013, 11:30 AM

                      نظر


                      • جناب رحمانی سلام

                        تصویر زیر بر اساس استراتژی DTF ما اجازه فروش را از تاریخ 5 سپتامبر تا 19 سپتامبر داشتیم اما در تصویر مشاهده میشه یک حرکت 580 پیپ جا ماندیم و در عین حال چند بار استاب نصیبمان شد . این را چگونه توجیح میکنید؟

                        عذرخواهی میکنم اما اگر این ناکآرمدی یک سیستم و سیک نیست پس چیه ؟

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط mbctrader نمایش پست ها
                          جناب رحمانی سلام

                          تصویر زیر بر اساس استراتژی DTF ما اجازه فروش را از تاریخ 5 سپتامبر تا 19 سپتامبر داشتیم اما در تصویر مشاهده میشه یک حرکت 580 پیپ جا ماندیم و در عین حال چند بار استاب نصیبمان شد . این را چگونه توجیح میکنید؟

                          عذرخواهی میکنم اما اگر این ناکآرمدی یک سیستم و سیک نیست پس چیه ؟

                          ببخشیدا ، اما اینجور که متوجه شدم شما میخواید جهت بازار بر اساس یک اسیلاتور بندد بدست بیارید درسته " Dual Time Frame " ؟

                          بدست آوردن جهت اگر به همین سادگی بود که ماینر نیاز به فروش محصولاتشش نبود ، و جز ده نفر ثروتمند جا داشت ،

                          نه عزیزم برای بدست آوردن جهت باید از ترکیب ابزار بهره ببرید ، میتوانید به این تاپیک سر بزنید.

                          موفق باشید
                          آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                          چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                          نظر


                          • خلیل گل خوشحالم که خداوند توفیق داده شما همچنان اگر چه کمتر ولی در فروم حضور دارید. روزی که گفتید ممکنه چند وقت نباشید عزا گرفتم.

                            میخواستم یک لطفی اگر برایتان مقدور بکنید. کارگاه جدول جهت رو پیگیری بفرمایید با برآیند کاری. تا بعد از یک مدت معلوم شه که چه مقدار میشه به این جدول جهت اعتبار داد. من خودم جهت رو از مووینگ و آر اس ای پیدا میکنم ولی دوست دارم با این جدولی که شما چند ساله روش تاکید دارید کار کنم.

                            جسارت بنده رو می بخشید میدونم که وقتتون تنگه ولی حتی اگر فقط سه ماه 20 تا جفت ارز و ایندکس و فلز و نفت رو بررسی کنیم چند مرده حلاج بودن این جدول هم مشخص خواهد شد. متاسفانه عادت خودم طوریه که خیلی به رزومه بها میدم. میگم اگر روشی 70% خواسته های من رو برآورده کنه میشه اون رو به 80 یا حتی 90% رسوند ولی اگر همون ابتدا 40% خواسته هام رو توش ببینم اصلا برای من ارزش وقت گذاشتن نداره شاید همون 40% برای شخصی 80% باشه چراکه نیازها متفاوته.

                            یه خواسته کوچیک دیگه هم داشتم در راستای اون کلیپ بنیادی که توش فرمودید جهت رو میشه از فاندامنتال حساب کرد. شما که اگر اشتباه نکنم به دلیل علاقتون این بحث رو دنبال میکنید اگر منت سر بنده بگذارید این ها رو مکتوب کنید که کنارش تمرین هم داشته باشیم فکر میکنم امثال من که با فاند بیگانه اند هم بتونند باهاش ارتباط موثری برقرار کنند. بعضی وقتها حتی از سودم هم خجالت میکشم چون هیچ چیز از ساختار بنیادی بازار نمیدونم حس میکنم با 4 تا خط و اندیکاتور که کار بقیه است و فقط من از ترکیبشون بهره میبرم دارم پول بادآورده به دست میارم - تازه اگر سود کنم-

                            ممنون خلیل عزیز

                            ارادتمند---------امیر
                            تحلیلهای عددی TwiMm

                            قشنگتر از صد هزار تحلیل

                            چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط twimm نمایش پست ها
                              خلیل گل خوشحالم که خداوند توفیق داده شما همچنان اگر چه کمتر ولی در فروم حضور دارید. روزی که گفتید ممکنه چند وقت نباشید عزا گرفتم.

                              میخواستم یک لطفی اگر برایتان مقدور بکنید. کارگاه جدول جهت رو پیگیری بفرمایید با برآیند کاری. تا بعد از یک مدت معلوم شه که چه مقدار میشه به این جدول جهت اعتبار داد. من خودم جهت رو از مووینگ و آر اس ای پیدا میکنم ولی دوست دارم با این جدولی که شما چند ساله روش تاکید دارید کار کنم.

                              جسارت بنده رو می بخشید میدونم که وقتتون تنگه ولی حتی اگر فقط سه ماه 20 تا جفت ارز و ایندکس و فلز و نفت رو بررسی کنیم چند مرده حلاج بودن این جدول هم مشخص خواهد شد. متاسفانه عادت خودم طوریه که خیلی به رزومه بها میدم. میگم اگر روشی 70% خواسته های من رو برآورده کنه میشه اون رو به 80 یا حتی 90% رسوند ولی اگر همون ابتدا 40% خواسته هام رو توش ببینم اصلا برای من ارزش وقت گذاشتن نداره شاید همون 40% برای شخصی 80% باشه چراکه نیازها متفاوته.

                              یه خواسته کوچیک دیگه هم داشتم در راستای اون کلیپ بنیادی که توش فرمودید جهت رو میشه از فاندامنتال حساب کرد. شما که اگر اشتباه نکنم به دلیل علاقتون این بحث رو دنبال میکنید اگر منت سر بنده بگذارید این ها رو مکتوب کنید که کنارش تمرین هم داشته باشیم فکر میکنم امثال من که با فاند بیگانه اند هم بتونند باهاش ارتباط موثری برقرار کنند. بعضی وقتها حتی از سودم هم خجالت میکشم چون هیچ چیز از ساختار بنیادی بازار نمیدونم حس میکنم با 4 تا خط و اندیکاتور که کار بقیه است و فقط من از ترکیبشون بهره میبرم دارم پول بادآورده به دست میارم - تازه اگر سود کنم-

                              ممنون خلیل عزیز

                              ارادتمند---------امیر
                              امیر جان کوچیکتم ، والله خودمم عزا گرفتم ، الانم میبینید که نیستم پشت فروم ولی تبلتم روشن هست و یوزرم آنلاین که حداقل لامپ یوزرم خاموش نباشه !

                              در اکثر فروم های ایرانی یوزر مدیریت دارم ، در اکثر جاها انتظار دارند باشم و فعالیت کنم ، اما وقت تنگ هست و مقدور نیست ، حساب کن الان برج هفت هست ، سرنوشتم تا برج یک مشخص نیست ( پنج ماه در حالت تعلیق )

                              فکر بسیار عالی هست و در یک اشل فصلی مورد تست قرار بگیره آن هم روی بازارهای مختلف ، بهتر میشه در مورد این جدول و ابزارهاش ابراز نظر کرد.

                              در مورد بند آخر عنوان کنم به روی چشم ، متونی هم در کنار کلیپ ها قرار میدم که شامل همون متن های داخل تاپیک و توضیحاتی است که عنوان میشه !

                              تمام مطالب بنیادی بنده به صراحت میگم از جناب محمد مساح هست و این بنده خدا تمام مطالب را لینک کرده به منابع اصلی ، ولی شخص خلیل اومده یه کاستومایز انجام داده و موضوعات رو اینور اونور کرده برای درک بهتر " دکوراسون تغییر داده"

                              در مورد جهت باید بگم اگر dt اسیلاتور قوی بود و بنده را قانع میکرد هیچ وقت تمایل به ابزارها و سبک های دیگر پیدا نمیکردم ، هزاران مثال نقض واسه ضعف این ابزار هست و خود ماینر هم به صراحت در کتاب 2008 اش اعلام کرده است

                              اما کم لطفی است که dt و استراتژی dtf را فقط از نقظه نظر ضعف ها بیان کنیم ، به صراحت میگم در موقعیت های از بازار که شامل بنیادی ، سطوح قیمتی و زمانی هست این ابزار باید بکار گرفته شود که بهترین نتیجه را دارد

                              انشالله پیش خوایم رفت ، چشم میترسه اما دست کارها رو انجام میده !
                              آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                              چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                              نظر




                              • اونس در تایم h4

                                آقای رحمانی لطفا" نظرتون را بفرمایید.
                                فایل های پیوست شده

                                نظر

                                پردازش ...
                                X