اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سلام و درود .چارت طلای من از ساعت 19.15 تا حالا بدون حرکته

    نظر


    • چرا چارت طلا قطع شده ؟؟

      نظر


      • سلام :

        درسته چارت طلا قطع شده ... احتمالا دارند شبانه طلاها رو سرقت ميكنند ...

        وقتي وصل بشه ديگه هيچ كندلي رو نشون نميده !!!

        نظر


        • سلام و درود. من تو بروکر های دیگه هم چک کردم اونها هم چارت طلاشون قطع بود احتمالا به خاطر تعطیلیه روز شکرگذاری تو امریکا ست

          نظر


          • این چند روزه از بس طلا بی نظم حرکت کرد که تکنیکالیسنها از طراحان فارکس به دادگاه شکایت کردن ، دادگاهم به نفع تکنیکالیسهات رای داده ،در حال حاضر دارند گندکاری خودشونو مرتفع میکنند.
            تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

            برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
            http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

            نظر


            • تصمیم اوپک بهای طلا را کاهش داد

              قیمت جهانی طلا امروز جمعه تحت تاثیر کاهش قیمت نفت و افت فشارهای تورمی بار دیگر با کاهش روبرو شده است.


              به گزارش رویترز، قیمت هر بشکه نفت روز گذشته پس از تصمیم سازمان اوپک در حفظ سقف تولید خود با افت شدیدی روبرو شد و به مرز 70 دلار رسیده است.

              تصمیم اوپک در شرایطی است که قیمت نفت از ژوئن تا کنون بیش از 30 درصد کاهش داشته و این مساله فشار شدیدی را به کشورهای تولید کننده وارد کرده است.

              بر اساس این گزارش کاهش قیمت نفت همراه با افزایش چشمگیر ارزش دلار فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است. ویکتوی تیان پیریا تحلیلگر ارشد موسسه ای ان زد تاکید کرد که افت قیمت جهانی نفت تاثیر زیادی بر ادامه روند نزولی قیمت طلا داشته است.

              قیمت هر اونس طلا امروز نیز با 0.5 درصد کاهش به کمتر از 1185 دلار رسیده است. قیمت طلا طی هفته جاری تاکنون یک درصد کاهش داشته است. قیمت طلا در 3 هفته گذشته با افزایش متوالی روبرو شده بود.

              یک تاجر بازار طلای توکیو نیز تاکید کرد که قیمت طلا هم اکنون رابطه معناداری با تحولات قیمت نفت پیدا کرده است. به نظر من سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1180 دلار خواهد بود.


              انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

              نظر


              • قیمت های آتی نفت در روز چهارشنبه بیش از پیش کاهش پیدا کردند که تحت تاثیر وجود انتظاراتی بود مبنی بر اینکه اوپک در نشست روز پنجشنبه اش تصمیمی برای کاهش چشمگیر تولید نخواهد گرفت. قیمت نفت خام برنت در بورس آتی ICE در لندن برای تحویل در ماه ژانویه با 54 سنت کاهش به 77.80 دلار در هر بشکه رسید. قیمت نفت در بورس نیویورک (NYMEX) نسبت به ابتدای هفته نزدیک به 3.7% کاهش پیدا کرد. قیمت های آتی نفت در مقایسه با بالاترین نرخ در اواسط سال بیشتر از 30% کاهش پیدا کرده اند. علی النعیمی، وزیر نفت عربستان سعودی، در روز چهارشنبه گفت که اعتقاد دارد بازار نفت خام خودش "خودش را به ثبات می رساند"، در حالیکه وزیر نفت ایران گفت که اوپک باید مطابق سقف تولیدش عمل کند. همانطوریکه تحلیل گران اشاره کردند، سقف تولید در بلندمدت به نفع اوپک نیست چراکه با محدود کردن میزان تولیدش سهم اش را در بازار به تولیدکنندگان نفت شیل در ایالات متحده واگذار خواهد کرد. در عین حال، کاهش کنونی قیمت نفت به نفع برخی از اعضای بزرگ تر اوپک مانند عربستان سعودی است چراکه بی شک این موضوع بر تولیدکنندگان کوچک تر و بی کفایت فشار وارد خواهد کرد.


                my mql5 account 69255

                نظر


                • بروز رسانی تحلیل طلا
                  لطفا روی آیکن play کلیک کنید

                  https://www.tradingview.com/v/mriFcgm7

                  Sent from my SM-P601 using Tapatalk 4

                  نظر


                  • مسئله این است؛
                    اونس طلا، افزایش یا کاهش ؟


                    برخی تحلیلگران بازارهای بین المللی بر این باورند که با توجه به تحولات اقتصادی جهان احتمال اینکه قیمت طلا در کوتاه مدت با افزایش چشمگیری روبرو شود بسیار ناچیز خواهد بود.


                    به نقل از پایگاه اینترنتی ماتلی فول، "فیل روسو" تحلیلگر ارشد موسسه ریموند جیمز تاکید کرد که قیمت طلا به طور میانگین طی سال آینده نیز به 1200 دلار خواهد رسید.

                    بر اساس این گزارش وی پیش از این قیمت طلا در سال 2015 میلادی را بیش از 1275 دلار اعلام کرده بود. وی همچنین پیش بینی کرده است که قیمت طلا در بلند مدت نیز به طور متوسط به 1200 دلار خواهد رسید.

                    3 دلیل برای عدم افزایش احتمالی قیمت طلا در کوتاه مدت وجود دارد. نخستین عامل تعیین کننده و مهم ادامه تقویت ارزش دلار خواهد بود. به صورت تاریخی روند تحولات ارزش دلار و قیمت طلا در مسیری معکوس حرکت کرده اند. افزایش ارزش دلار در ماه های اخیر فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

                    ادامه مشکلات اقتصادی در اروپا، ژاپن و اخیرا چین و سایر کشورهای نوظهور تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار در برابر سایر ارزهای معتبر بین المللی داشته است و این مساله خبر بدی برای سرمایه گذاران بازار طلا است.

                    سرمایه گذاران بین المللی معمولا در شرایط بحران ها و تنش های سیاسی اقدام به خرید طلا می کنند ولی داستان امسال متفاوت است. بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا موجب شده تا علی رغم بحران اوکراین و اقدامات تروریستی داعش در خاور میانه سرمایه گذاران بین المللی تمایل چندانی برای خرید طلا نداشته باشند.

                    دومین عامل مهم و موثر بر قیمت طلا نگرانی سرمایه گذاران نسبت به افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا در ماه های آینده است. افزایش نرخ بهره آمریکا بی شک موجب افزایش ارزش دلار خواهد شد و این مساله جذابیت دلار برای سرمایه گذاران را افزایش خواهد داد.



                    این در شرایطی است که بانک های مرکزی اروپا ژاپن و چین اجرای سیاست های محرک پولی جدید را در اولویت قرار داده اند.

                    خبر بدتر برای سرمایه گذاران بازار طلا این است که افت قیمت نفت نیز موجب کاهش فشارهای تورمی شده و این مساله نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.

                    سومین علت نیز ادامه روند صعودی خروج طلا از صندوق های بزرگ سرمایه گذاری جهان است. حدود 35 درصد تقاضای جهانی طلا از سوی سرمایه گذاران است و ادامه روند خروج و فروش ذخایر طلا خبر بسیار بدی خواهد بود.
                    ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 11-28-2014, 03:11 PM
                    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                    نظر


                    • gold H1:

                      [IMG][/IMG]
                      در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

                      نظر


                      • در ادامه تحلیل پست های 1263 و 1274 همچنان قیمت در تایم 4 ساعته با نوسانات زیاد متمایل به نزول و زیر خط روند نزولی زرد در حال نزدیک شدن به کف کانال صعودی و اهداف مورد نظر است. پایینترین کف ثبت شده تا الان 1179 دلار است. از لحاظ زمانی هم ظرف زمان پر شده است.حال باید دید قیمت در واکنش به کف کانال چه واکنشی نشان خواهد داد. احتمال شکست کف کانال با توجه به افزایش ارزش دلار و نتیجه احتمالی منفی همه پرسی افزایش ذخایر طلای سویس دور از انتظار نیست.

                        انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط ezzal نمایش پست ها
                          gold H1:

                          [IMG][/IMG]

                          نتیجه :


                          قدرت نمایی سطوح و عکس العمل اولیه پس از برخورد به سطوح و همراهی با مارکت برای ادامه راه

                          توضیح مهم :

                          با توجه به اینکه در تاپیک آموزشی این روش ، روش ورود و خروج را توضیح داده ام ، پس از این فقط سطوح را مشخص خواهم کرد و ورود و خروج بعهده خود علاقمندان روش خواهد بود


                          [IMG][/IMG]
                          در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط ezzal نمایش پست ها
                            نتیجه :


                            قدرت نمایی سطوح و عکس العمل اولیه پس از برخورد به سطوح و همراهی با مارکت برای ادامه راه

                            توضیح مهم :

                            با توجه به اینکه در تاپیک آموزشی این روش ، روش ورود و خروج را توضیح داده ام ، پس از این فقط سطوح را مشخص خواهم کرد و ورود و خروج بعهده خود علاقمندان روش خواهد بود


                            [IMG][/IMG]
                            سلام خدمت شما دوست عزیز. پیشاپیش عذرخواهی میکنم بخاطر انتقادم. اما با این روش که تاحالا چندین مورد نقض داشته ( حتی اگر نداشته بود هم ) ,حتی نمیشه یک دلار در عمل ازش سودگیری کرد و فقط در تحلیلها,جریان معما چو حل گشت آسان شوده اونهم 50\50. انتقادم به بازخورد و نتیجه گیریتون از پست اول بود و نه خوده اصل تحلیلتون مخصوصا وقتی high و low دقیق بازار را برای نتیجه گیری محاسبه میکنید. بازم عذر خواهی میکنم بخاطر نقد صریحم.موفق و پیروز باشید
                            ویرایش توسط sofe : https://www.traderha.com/member/15062-sofe در ساعت 11-28-2014, 06:43 PM

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
                              فرقی نداره.. شما اگه یه پوزیشن از قبل باز کردی بعدشم می تونی حد سود حد ضرر بذاری. کافیه روی پوزیشن مربوطه راست کلیک کنی و بعد از منوی که باز میشه روی Modify or Delete order بزنی از اونجا می تونی تیک پرافیت و استاپ لاس براش بذاری..اگه به هدف قیمتی تیک پرافیت شما برسه معامله شما با سود بسته میشه.
                              --------
                              مرسی عزیزم
                              خیلی لطف کردیدکمک بزرگی بهم کردید.ممنونم

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط ezzal نمایش پست ها
                                نتیجه :


                                قدرت نمایی سطوح و عکس العمل اولیه پس از برخورد به سطوح و همراهی با مارکت برای ادامه راه

                                توضیح مهم :

                                با توجه به اینکه در تاپیک آموزشی این روش ، روش ورود و خروج را توضیح داده ام ، پس از این فقط سطوح را مشخص خواهم کرد و ورود و خروج بعهده خود علاقمندان روش خواهد بود


                                [IMG][/IMG]
                                -----------------------------------
                                سلام
                                میشه خواهش کنم یکم ساده واسم توضیح بدین از نمودارها چطوری استنباط قیمت کنم بالا وپایین رفتن طلا رو
                                شاید بتونم یاد بگیرم-مرسی

                                نظر

                                پردازش ...
                                X