اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • شرکت معظم پی سی ام بروکرز نباید ساعت تعطیلی بازار رو اعلام کنه ساعت 10 شب کلیدها رو زدین خاموش رفتین خونه !!!! شاید من نخوام پوزیشن هام تا آخر وقت باز بمونه تکلیفم چیه ؟؟ اگه طلا یکشنبه با گپ با بشه بعد از حد ضررم چه اتفاقی میفته دوستان ؟

    نظر


    • نوشته اصلی توسط Mabna نمایش پست ها
      شرکت معظم پی سی ام بروکرز نباید ساعت تعطیلی بازار رو اعلام کنه ساعت 10 شب کلیدها رو زدین خاموش رفتین خونه !!!! شاید من نخوام پوزیشن هام تا آخر وقت باز بمونه تکلیفم چیه ؟؟ اگه طلا یکشنبه با گپ با بشه بعد از حد ضررم چه اتفاقی میفته دوستان ؟

      برای بقیه بروکرها هم کرکرها پایین بود.

      این هفته فارکس بی نظم شده اون از دیشب اینم از امشب
      تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

      برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
      http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

      نظر


      • نوشته اصلی توسط sofe نمایش پست ها
        سلام خدمت شما دوست عزیز. نمیدونم چقدر جمله تحلیل با ترید فرق میکنه رو, از زبان دیگران شنیده اید? دوستانی که تجربه بالایی در این بازار دارند بشدت این جمله رو شنیدند.

        سلام خدمت شما دوست عزیز. نمیدونم چقدر جمله ترید با تحلیل فرق میکنه رو, از زبان دیگران شنیده اید? دوستانی که تجربه بالایی در این بازار دارند بسیار زیاد این جمله رو شنیدند یا حتی خودشون گفتند(بنظرم کسی که به این نتیجه رسیده در شروع موفقیتش هست چون به اصلی ترین حقیقت بازار پی برده) بنظرم اطلاع رسانی سیگنال خرید و فروش با درج تحلیل و نمودار که قابل فهم راحت باشه خوبه. در مورد سیگنالهای بی تحلیل و بی نمودار و منطق صحبت شما کاملا صحیحه. اما تحلیلی که با اون نشه تصمیم ترید گرفت حتی به غلط نمیتونه مثمره ثمر باشه و فقط گمراه کنندست.موفق باشید

        اون تحلیلی که از نظر شما قابل فهم نیس شاید برای بقیه قابل فهم باشه.
        تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

        برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
        http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

        نظر


        • نوشته اصلی توسط r-kamyab نمایش پست ها
          شب بخیر

          اینجا تاپیک تحلیل است و سیگنال یک فلسفه دیگه دارد که بستگی به تریگر فرد دارد. دوستان تحلیل میزارند و بقیه با توجه به تحلیل و تریگر شخصی خودشان اگر مایل بودن وارد میشوند.

          دوستان به این تاپیک به دیده ایده نگاه میکنند تا سیگنال.
          با سلام

          تحلیلی که جهت قیمت و حدقل حداکثر حرکت در سود و ضرر رو مشخص نکند به کسی هیچ کمکی نخواهد کرد چون این حداکثر حداقل ها است که ما به کمک آن مقدار ریسک و حجم ورودمان را مشخص میکنیم. تحلیل اونی هست که به فرد نسبت به پیش بینی بازار کمک کنه
          شما هر خطی بر اساس هر روشی روی چارت بندازید قیمت نسبت به آن واکنش نشان میدهد از خطوط فیبو گرفته تا سطوح فراکتالی تا تجمع قیمت و کانال و ...
          حالا درصورت بقول شما تریگر چقدر روی این خط و منطقه پی آر زد حساب باز کنیم؟ استاپمان چقدر و تارگتمان چقدر و مقدار لات و ریسک و ... چقدر؟ گیریم 200 پیپ هم بعد برخورد قیمت به آن در جهت ما حرکت کرد آیا ما کل این 200 پیپ را می گرفتیم؟حالا اگر همین مقدار بر خلاف میل حرکت کنه تو چند پیپ ضرر پوزیشنمان را می بندیم؟ همان 200پیپ یا مثلا 20 پیپ؟ اگر دقت کنیم میبینیم این کار یک مغلطه بزرگه یا یک تحلیل ناقص. دیر یا زود بقیه نیز به این موضوع پی خواهند برد.

          در مورد اینکه اینجا جای سیگنال نیست حق با شماست . اما واقعیت اینه یک پوزیشن با مشخصات ورود و خروج مشخص اگر چه ممکنه چیزی برای آموختن نداشته باشه اما در عین حال نظر قاطع و صریح و صادقانه شخص است.
          موفق باشید.
          ویرایش توسط ReversalTrader : https://www.traderha.com/member/17496-reversaltrader در ساعت 11-29-2014, 10:57 AM

          نظر


          • دوست عزیز این حرف شما کاملا اشتباه . تحلیل گری با معامله گیری تفاوت داره.تحلیل پیشبینی می کنه قیمت احتمالا به چه سمتی حرکت می کنه و شما با این تحلیل به عنوان معامله گر معامله کنی. در اینجا شما یک حد ضرر و حد سود معقول متناسب با مدیریت سرمایه مورد نظرت تعیین می کنی. مثالی میزنم فرض کنید در تحلیل هایی که در این چند روز اخیر لحظه به لحظه گذاشتم شما می خوای معامله ای در جهت فروش انجام بدی. در تحلیل شما می بینی قیمت چند بار به خط روند نزولی زرد در تصویر زیر واکنش نشون داد پس نقطه ورود رو زیر خط روند زرد مثلا در اینجا 1201 دلار در نظر می گیری حد ضرر هم شکست قیمت به سمت بالا و بالاترین قیمت 1207 دلار . حد سود هم نزدیکی کف کانال صعودی و سطوح فیبو . که تقریبا میشه 1177 دلار . با مدیریت سرمایه بشین حساب کن ورود به این معامله معقوله یا نه؟ یعنی اگه پوزیشنت به ضرر برسه 6 دلار ضرر می کنی اگه سود کنی 24 دلار !! حداقل چیزی حدود 3.8 درصد سود . یعنی یک ریسک به ریوارد حداقل 1 به 4 !! وقتی کسی تحلیل میذاره تعیین حد سود و ضرر بستگی به مدیریت سرمایه و پلان شخصی معامله گر بستگی داره. ما اینجا تحلیل خواهیم گذاشت تعیین حد سود و ضرر به عهده معامله گر..

            ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 11-29-2014, 12:24 PM
            انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

            نظر


            • دوست عزیز این مدیرت سرمایه است که باید بر اساس حد ضرر مشخص بشه نه حد ضرر بر اساس مدیریت سرمایه! احتمالا منظور شما همین بود.
              فرضا من روی هر پوزیشنی 5 درصد ریسک میکنم خب وقتی روی ارزی مانند یورو دلار( با Pip Value=10 ) با سرمایه مثلا 1000 دلار موقعیتی میبینم با استاپ 100 پیپ ، باید با چه حجمی وارد شم؟ طبیعتا 0.05 لات. اگر استاپم 50 پیپ بود با 0.1 لات وارد میشدم(بدون احتساب اسپرد) بعبارتی مدیریت سرمایه من بر اساس مقدار استاپم تغییر کرد.
              در مورد تحلیل همانطور خودتان فرمودید تحلیل پیش بینی میکنه قیمت به چه سمتی حرکت کنه. کاملا درسته .اما باید مشخص باشه در چه محدوده این تحلیل فیل میشه و حداقل انتظار ما از حرکت در سود نیز مشخص باشه.
              مثال میزنم من میگم فرضا حدود قیمت فلان تایم 4 ساعته یک سطح برگشتی داریم(حالا فیبو یا مویینگ یا ...) خود این حرف به تنهایی کافی نیست باید حداکثر انتظار حرکت در ضرر و حداقل انتظار حرکت در سود (پیپ) مشخص باشه تا من مدیریت سرمایه ام (که موئلفه اصلی آن مقدار حجم ورود است) را بر اساس آن تنظیم کنم!
              مانند کاری که شما در اون مثالتون انجام دادید. مثال شما یک "تحلیل" کامل بود چرا که نقاط ورود و خروج حدودا مشخص کردید بقولی یک آینده ای برای قیمت متصور شدید و یک ذهنیتی برای بیننده.

              به هر حال گفتنی ها گفته شد
              نظرات شخصی است
              موفق باشید.
              ویرایش توسط ReversalTrader : https://www.traderha.com/member/17496-reversaltrader در ساعت 11-29-2014, 01:35 PM

              نظر


              • حرف شما درست من خودم در تحلیل های شخصی منطقه ای رو برای فیل شدن تحلیل در نظر می گیرم. تا جایی هم که میدونم بیشتر تحلیلگران برتر همین فروم که نیازی به آوردن اسمشون نیست منطقه ای رو برای فیل شدن تحلیل در نظر می گیرن. به نظرم حتی اگر تحلیلگری منطقه ای رو برای فیل تحلیلش عنوان نکنه بازم شخصی که تا حدی ابتدایی با بازار آشنایی داره می تونه از روی همون تحلیل منطقه ای رو برای فیل تحلیل در نظر بگیره. به فرض تحلیگیری اومده فقط با ترسیم یک خط روند ساده تحلیل روی قرار داده پس اساس استناد معتبر بودن این تحلیلگر اینه که تا زمانی که خط روندش در جهت معکوس شکسته نشه تحلیل موثقه.یک معامله گر آماتور هم می تونه منظور اون تحلیل رو درک کنه. در مورد مدیریت سرمایه هم که فرمودید همونطور که گفتم پلان ها و استراتژی های و حد ضرر ها و سود ها و .... معامله گران با هم تفاوت داره و یه چیز شخصیه. به عنوان مثال شما حد ضرر 5 درصد رو مد نظر دارید اما خوب این حد ضرر در چه تایم فریمی ؟ حتما میدونید هر چه تایم فریم پایینتر باشه حد ضرر هم باید متانسب با اون پایینتر باشه. مثلا برای تحلیل 4 ساعته بنده حد ضرر 5 درصد جسارتا دیوانگی محضه! بنده برای این تایم و تحلیل حد ضرر 1 درصد رو در نظر می گیرم. پس تفاوت ها رو می بینید از کجاها تا کجا ها ...
                انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                نظر


                • توی یه موردهایی فکر کنم به توافق رسیدیم
                  اما در مورد این صحبتتون :

                  حتما میدونید هر چه تایم فریم پایینتر باشه حد ضرر هم باید متانسب با اون پایینتر باشه. مثلا برای تحلیل 4 ساعته بنده حد ضرر 5 درصد جسارتا دیوانگی محضه! بنده برای این تایم و تحلیل حد ضرر 1 درصد رو در نظر می گیرم
                  معمولا حد ضرر را به مقدار پیپ ذکر میشه و اون 5 درصد به عنوان مقدار ریسک یاد میشه.
                  و هیچ جایی ثابت نشده مقدار ریسک در تایم های مختلف "حتما" باید متفاوت باشه! اون مقدار استاپه که به احتمال زیاد در تایم های پایین تر کمتره و به تبع آن مقدار لات ورودی بیشتر!(چون مقدار ریسک یه مقدار ثابتیه)
                  مگر اونایی که با تایم پایین اعتماد کمتری دارند مقدار ریسکشون رو پایین میاورند.

                  نظر


                  • تحلیل همگانی طلا

                    تحليلگر جهت رو عنوان ميكنه و يك نقطه فيل يا استاپ رو هم ميده
                    به مديريت سرمايه يا تارگت كاري نداره
                    اما معمولش اينكه كه تارگت معادل استاپ باشه
                    اما گاهي اوقات تحليلگر حدس ميزنه احتمال تشخيص جهت درست در تحليلش بالاي ٨٠ درصد است
                    اينجاست كه ريسك ممكنه بيشتر از ريوارد بشه مثلا دو سوم ريسك و يكسوم ريوارد.
                    پس لزوما ريسك و ريوارد برابر نيستند
                    تحليلگر استند شده تحليل رو عنوان ميكنه ولي معامله گر ديناميك
                    معامله گر پوز رو پارت بندي ميكنه ولي تحليلگر نظر داده است
                    هنر معامله گر مديريت سرمايه و حفظ سرمايه است
                    هنر تحليلگر تحليل درست است
                    نكته اخر ريسك معادل ٥ درصد خيلي زياده
                    ريسك فقط دو درصد واسه پوزيشن ناب هم نهايتا سه
                    دراو دان كلي (دراو دان اكويتي و دارو دان بالانس هر كدام بيشتر بود ) بايد زير ٢٠ درصد باشه والا اصلا معامله گر نيستيد


                    my mql5 account 69255
                    ویرایش توسط hdtrader : https://www.traderha.com/member/7025-hdtrader در ساعت 11-29-2014, 07:47 PM

                    نظر


                    • از لحاظ تکنیکالی : در ادامه تحلیل قبل در تایم روزانه طبق انتظار قیمت در برخورد به سقف چنگال نزولی آبی در زمان تخمین زده شده واکنش نشان داد و در جهت نزولی پیش رفت و پس از رسیدن به کف کانال سبز صعودی آن را با قدرت تا محدوده 1165 دلار شکاند در صورت ادامه دار بودن روند نزولی اهداف اولیه ما حداقل 1140 دلار معادل ریتریس 88.6 درصد کارکشن صعودی abc و محدوده خط میانی چنگال آبی و کف چنگال سفید 345 خواهد بود.چنانچه روند نزولی ادامه دار باشد انتظار ما این است تا محدوده زمانی 12 دسامبر قیمت به پایینترین کف خود برسد. ( این تحلیل تا زمانی معتبر است که قیمت سقف بالای چنگال آبی را رو به بالا نشکاند و مجدد وارد کانال سبز صعودی نشود! )

                      از لحاظ فاندامنتالی: چنانچه نتیجه همه پرسی افزایش ذخایر طلا سوئیس منفی باشد و روند افزایش ارزش دلار در هفته پیش رو ادامه دار باشد و نفت هم همچنان به کاهش ادامه دهد و کنفرانس خبری آقای دراقی رئیس بانک مرکزی اروپا و ثابت بودن نرخ بهره یورو و پوند در روز پنجشنبه هم یورور و پوندرو در برابر دلار بیشتر تضعیف کنه و همچنین در روز جمعه آمار مربوط به نرخ بیکاری و دستمزها مثبت ارزیابی بشه انتظار ها برای ریزش اونس فراتر از 1140 خواهد رفت و شاید محدوده 1110 و در نهایت 1084 دلار !!


                      انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                      نظر


                      • http://www.bloomberg.com/news/2014-1...ions-show.html
                        موفقيت روي ستون هاي شکست شکل مي گيرد









                        نظر


                        • با سلام ;
                          طبق حرکت ریزشی ای که اونس جهانی طلا در روز جمعه هفته گذشته انجام داد و حد ضرر خریداران که تثبیت زیر 1188 بود را زد و تحلیل هفته پیش را که قیمت را به نفع خریداران دیده بود را از اعتبار ساقط کرد با این همه، تحلیل هفته جاری را خدمتتان عرض میکنیم.
                          قیمت توانست با نفوذ قیمتی که در زیر عدد 1173 کرد معادلات همه خریداران را بر هم بزند و بتواند راه نزول خوبی را در پیش بگیرد .حد سود فروشندگانی که با تثبیت کندل زیر 1188 موفق به اتخاذ موقعیت فروش شده بودند در 1175 و 1177 بوده که حد سود آنها خورده شد و حتی قیمت توانست زیر 1173 که اخرین سنگر خریداران بود تثبیت و نفوذ پیدا کند.و فروشندگانی که زیر این قیمت اقدام به اتخاذ موقعیت فروش کرده اند نیزمیتوانند با رسیدن قیمت به اعداد 1157تا1160 وهمچنین 1147-1152 با توجه به مدیریت سرمایه و با مشاهده قدرت قیمت در راه نزول ،اقدام به ذخیره سود کنند .حد ضرر فروشندگان نیز تثبیت بالای 1173 میباشد.
                          تحلیل چارت میان مدت اونس جهانی طلا
                          تحلیل چارت میان مدت اونس جهانی طلا
                          موفق و پیروز باشید؛
                          اشک هاییکه پس از هرشکستمیریزیم،همانعرقی است که برای پیروزی نریخته ایم.

                          نظر


                          • gold h4:

                            [IMG][/IMG]
                            در بازار نظم وجود ندارد ولی مطلقاً منطق رعایت میشود

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط ReversalTrader نمایش پست ها
                              به نظر من الان دیگه وقت خریده
                              Stop Out

                              نظر


                              • تحلیل همگانی طلا

                                نوشته اصلی توسط hdtrader نمایش پست ها
                                sell 1200 stop 1254 part 1
                                sell limit 1227 st 1254 profit 1200 part 2


                                my mql5 account 69255
                                رسيد به ١١٤٢
                                تارگتم ٤٠ دلار بود بازار خجالتمون داد
                                ویرایش توسط hdtrader : https://www.traderha.com/member/7025-hdtrader در ساعت 12-01-2014, 09:59 AM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X