اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط lida110 نمایش پست ها
    --------------------------------------------------------------------------
    سلام عزیزم.منظور شما شکسه شدن خط صورتی هست .درست میگم و اینکه حالا دیگه طلا به 1300 که گفتید نمیرسه. پس چی میشه -یکم توضیح بدین لطفا.مرسی
    سلام
    بله منظور همون شکست خط روند صعودی صورتی رنگه. اولا اینکه هنوز معلوم نیست که قیمت به 1300 دلار نرسه! ضمنا اون تحلیل برای تایم فریم نیم ساعته مناسبه.
    در مورد اینکه چی میشه : همونطور که قبلا گفتم امروز روند طلا به خاطر خبر فدرال رزرو آمریکا پر نوسان هست و سردرگم کننده. فعلا در تایم فریم پایین میشه به تحلیل پست 1709 استناد کرد.
    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

    نظر


    • تا بالای 1255 هست سل گرفتن صحیح نیست.

      نظر




      • به نظر میاد که طلا داره پرچم میزنه و نشانه های صعود داره
        گاهی زین به پشت

        گاهی پشت به زین

        نظر


        • قیمت جهانی طلا برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت

          قیمت طلا امروز پنج شنبه پس از ارزیابی مثبت فدرال رزرو آمریکا از وضعیت اقتصادی این کشور با کاهش روبرو شده است.

          به نقل از رویترز، فدرال رزرو آمریکا پیش بینی کرده است که وضعیت اقتصادی این کشور بهبود خواهد یافت و این مساله گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره این کشور در ماه های آینده را بیشتر کرده است.

          بر اساس این گزارش افزایش نرخ بهره آمریکا می تواند موجب رشد ارزش دلار و کاهش قیمت طلا شود. قیمت جهانی طلا در 4 روز گذشته به طور متوالی با کاهش روبرو شده است.

          مارک تو تحلیلگر ارشد موسسه وینگ فانگ تاکید کرد: در شرایط کنونی سرمایه گذاران بین المللی منتظر روشن شدن وضعیت سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا و نرخ بهره هستند. این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

          فدرال رزرو آمریکا در بیانیه خود در خصوص اوضاع اقتصادی این کشور تاکید کرد که اقتصاد آمریکا با روند مستحکمی در حال رشد و رونق است و وضعیت ایجاد شغل های جدید نیز رضایت بخش است.

          قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به کمتر از 1279 دلار رسیده است.


          انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

          نظر




          • اونس میتونه تا محدوده 1268 تا 1240 ریزش کنه و یک کارکش ABC تشکیل بده.که در این مسیر عدد 1262 که تراز 100% هست مهمه.
            البته از آنجا که موج A به شکل 3 موجی درآمده ممکنه این موج کارکشن به شکل مثلث در بیاد.در مجموع به نظرم هنوز موج 5 صعودی باقی مانده است.

            نظر


            • نوشته اصلی توسط hdtrader نمایش پست ها
              move
              sell stop 1254
              //////
              fund order
              sell 1277
              sell 1303
              ta : 1255
              خوشم مياد از اين فاند متال ها خيلي خونسرد حركات رو تعقيب ميكنند
              ١٢٧٧ و ١٣٠٣ فروختن و دارن تماشا ميكنند تا تارگت ديده بشه

              نظر


              • محدوده قیمتی بین 1237 تا 1250 محدوده حمایتی مهم برای رشد احتمالی قیمت طلا و بازگشت به کانال 1300 دلار به نظر میرسد.




                انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                نظر


                • از لحاظ زمان و قیمت: در محدوده زمانی و تقریبا قیمتی سال قبل در چنین روزهایی هستیم. که حمایت 1237 دلاری سرآغاز رشد قیمت تا 1390 دلار شده بود.
                  به عکس زیر و روابط تاریخ ها و قیمت ها توجه کنید.جالب به نظر میرسه. تاریخ تکرار میشه..

                  انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                  نظر


                  • قیمت طلا در سال 2015 به چه رقمی خواهد رسید؟

                    تازه ترین نظرسنجی موسسه ال بی ام ای از تحلیلگران اقتصادی نشان می دهد که میانگین قیمت هر اونس طلا طی سال 2015 میلادی به 1211 دلار خواهد رسید.

                    به نقل از بولیون دسک، نظرسنجی موسسه ال بی ام ای از 35 کارشناس اقتصادی انجام شده است. این نظرسنجی نشان می دهد که قیمت طلا در سال 2015 میلادی تقریبا بدون تغییر چندانی روبرو خواهد شد. قیمت نقره، پلاتین و پالادیوم نیز امسال با رشد 5.6 درصدی روبرو خواهد شد.

                    بر اساس این گزارش در بین تحلیلگران اقتصادی نیز راس نورمن از موسسه شارپس پیکسلی پیش بینی کرده است که میانگین قیمت طلا امسال به 1321 دلار خواهد رسید و آدام مایرس از موسسه کردیت اگریکول نیز اعلام کرده است که قیمت طلا امسال به 950 دلار در هر اونس خواهد رسید.

                    بررسی نظر کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که قیمت طلا امسال بین 1085 تا 1356 دلار در نوسان خواهد بود و میانگین قیمت طلا نیز در سال جاری به 1211 دلار خواهد رسید.

                    افزایش ارزش دلار، افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا در شش ماه دوم امسال و اجرای محرک پولی از سوی بانک مرکزی اروپا و ادامه روند نزولی قیمت نفت مهمترین عوامل موثر بر افت احتمالی قیمت طلا خواهد بود.

                    از سوی دیگر افزایش تقاضای فیزیکی در بازارهای هند و چین نیز مهمترین عامل تقویت طلا به شمار می رود. میانگین قیمت هر اونس نقره نیز امسال به 16.76 دلار خواهد رسید. گزارش سایت طلا حاکیست، نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی چین و منطقه یورو نیز می تواند تاثیر زیادی بر افزایش تقاضا و قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها داشته باشد.

                    این نظرسنجی نشان می دهد که میانگین قیمت پلاتین در سال 2015 میلادی نیز به بیش از 1294 دلار خواهد رسید که این رقم 5.6 درصد نسبت به سال قبل افزایش خواهد داشت.


                    میانگین قیمت هر اونس پالادیوم نیز امسال به بیش از 838 دلار خواهد رسید که این رقم نسبت به سال قبل 4.4 درصد افزایش خواهد داشت.
                    بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که روند تحولات ارزش دلار و روشن شدن وضعیت سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها در ماه های آینده خواهد داشت.

                    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                    نظر


                    • طلا برنده نهایی جنگ ارزی در جهان خواهد بود

                      تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که ادامه اجرای سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی بزرگ جهان و ادامه روند نزولی نرخ ارز در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود.

                      به نقل از کیتکونیوز، تحلیلگران اقتصادی معتقدند که ادامه جنگ ارزی در جهان و رقابت اقتصادهای بزرگ برای کاهش نرخ ارز در نهایت به نفع طلا خواهد بود و این فلز زرد برنده واقعی این نبرد خواهد شد.

                      بر اساس این گزارش علاوه بر بانک های مرکزی چین، ژاپن و اروپا که طی هفته های گذشته نرخ بهره را کاهش داده و سیاست های انبساطی پولی جدیدی را اتخاذ کرده اند، بانک های مرکزی کانادا و سنگاپور نیز به تازگی نرخ بهره را کاهش داده اند.

                      کاهش قیمت جهانی نفت و افت نرخ تورم در بسیاری از اقتصادهای بزرگ جهان موجب شده تا روند کاهش نرخ بهره تشدید شود. به نظر می رسد افت قیمت جهانی نفت فرصت مناسبی برای کاهش نرخ بهره و افزایش رشد اقتصادی در بسیاری از کشورهای جهان بوده است.

                      آن طور که مشاهده می شود فدرال رزرو آمریکا تنها بانک مرکزی بزرگ و مهم جهان باشد که قصد دارد در سال 2015 میلادی نرخ بهره را افزایش دهد و قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر این گمانه زنی ها خواهد بود.

                      ولی به نظر می رسد که ادامه روند نزولی نرخ بهره و نرخ ارز در میان مدت موجب افزایش شدید قیمت طلا خواهد شد.


                      در شرایط کنونی بازارهای بین المللی تمرکز زیادی را بر سیاست های پولی فدرال رزرو و احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا داشته اند.

                      ادامه روند صعودی تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیا به خصوص چین و هند نیز تاثیر زیادی بر افزایش احتمالی قیمت طلا در ماه های آینده خواهد داشت.

                      برخی کارشناسان نیز بر این باورند که اقتصاد جهانی در شرایط کنونی با یک جنگ تمام عیار ارزی روبرو است و در چنین شرایطی طلا بهترین کالا برای بیمه کردن دارایی ها و سرمایه است.

                      کاهش قیمت طلا موجب افت انتظارات تورمی در اقتصادهای مختلف شده و این مساله به جنگ ارزی دامن خواهد زد. در چنین شرایطی بی شک طلا بزرگترین برنده از تحولات اقتصادی و ارزی بین المللی خواهد بود.


                      انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                      نظر


                      • طلا امشب تا 1280 رشد خواهد داشت و پس از اون ادامه حرکت اصلاحی تا 1237 را خواهد داشت

                        نظر


                        • دو عامل احتمالی برای افزایش قیمت طلا در سال 2015

                          طلا نیوز : تازه ترین تحلیل اقتصادی نشان می دهد که دو عامل مهم در افزایش احتمالی قیمت جهانی طلا در سال 2015 میلادی نقش خواهد داشت.به گزارش طلا نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی پروفیت، قیمت جهانی طلا تنها در 3 هفته نخست 2015 میلادی بیش از 10 درصد افزایش یافت.بر اساس این گزارش با اعلام نتایج انتخابات یونان و افزایش ارزش دلار در برابر یورو قیمت طلا با کاهش نسبی روبرو شده است. بسیاری از سرمایه گذاران تصمیم به فروش ذخایر طلای خود گرفته اند.ولی هنوز برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در ماه های آینده تحت تاثیر دو عامل افزایش خواهد یافت. نخستین عامل مهم بر قیمت جهانی طلا ادامه سیاست های انبساطی پولی از سوی بانک های مرکزی بزرگ جهان است.اوضاع اقتصادی جهان هنوز به شدت شکننده و بی ثبات است و دستیابی به رشد و رونق باثبات و پایدار نیاز به سیاست های محرک پولی دارد. بانک مرکزی اروپا به تازگی تصمیم گرفته است تا محرک پولی به ارزش هزار میلیارد یورو را تا سپتامبر 2016 میلادی اجرا کند.عامل دوم موثر بر افزایش قیمت طلا در ماه های آینده، افزایش نگرانی ها و نااطمینانی های اقتصادی در جهان است. نگرانی های مربوط به رشد اقتصادی چین و منطقه یورو به خوبی در گزارش های اخیر صندوق بین المللی پول و بانک جهانی مشهود بوده است.هر دو نهاد مالی بین المللی در گزارش های تازه خود پیش بینی نسبت به رشد اقتصادی جهان را کاهش داده اند.

                          نظر


                          • دوستان همان طور که گفته بودم امشب طلا محدوده مقاومتی 1280 را لمس کرد و منتظر اطلاح تا سطح حمایتی 1238 در طول هفته اینده خواهیم بود

                            نظر


                            • تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت از تحولات قیمت طلا
                              تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که طلا برای شکستن سطح مقاومتی 1300 دلاری در شرایط کنونی با چالش های زیادی روبرو است.به گزارش طلا نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، تحلیل تکنیکال حاکی است که عدم تثبیت قیمت طلا بالاتر از 1300 دلار در هر اونس نشان می دهد که فشار زیادی در شرایط کنونی بر قیمت این فلز زرد اعمال می شود.

                              بر اساس این گزارش سطح مقاومتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1300 دلار است و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا به بیش از 1320 دلار در هر اونس خواهد رسید.

                              سطح حمایتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1287 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی به کمتر از 1273 دلار خواهد رسید.

                              به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی برگزاری نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا در شرایط کنونی بیشترین تاثیر را بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

                              توصیه تحلیلگران اقتصادی به سرمایه گذاران این است که منتظر اعلام نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا باشند.

                              نظر


                              • فایل های پیوست شده

                                نظر

                                پردازش ...
                                X