اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • خط لوله انتقال گازی «صلح» لغو شد. احمدی نژاد از کیسه ی خلیفه می بخشیده ....

    بيژن نامدار زنگنه وزير نفت ايران با ابطال مصوبه دولت دهم، پرداخت ۲۵۰ تا ۵۰۰ ميليون دلار منابع مالی به پاکستان برای ساخت خط لوله انتقال گازی «صلح» را لغو کرد.


    به گزارش خبرگزاری مهر، علی ماجدی معاون وزير نفت در امور بين الملل و بازرگانی شنبه ۲۳ آذر در جمع خبرنگاران با بيان اينکه تاکنون ايران برای ساخت اين خط لوله حدود ۲ ميليارد دلار سرمايه گذاری کرده است و برای تکميل آن نيز بايد حدود يک ميليارد دلار ديگر نيز سرمايه گذاری کند، گفت: اگر از همين امروز پيمانکار ساخت خط لوله صادرات گاز در خاک اين کشور مشخص و ساخت آن آغاز شود ۴ سال به طول خواهد انجاميد تا اين خط تکميل شود. اين درحالی است که طبق قرارداد بايد در يک دسامبر ۲۰۱۴ خط لوله صادرات گاز ايران به پاکستان تکميل شود.

    مذاکرات برای صادرات گاز ايران به پاکستان از دهه ۹۰ ميلادی ادامه دارد، تا اينکه پاييز سال گذشته رئيس جمهوری وقت ايران محمود احمدی نژاد که برای عقد قرارداد احداث خط لوله گازی موسوم به "صلح" به پاکستان سفر کرده بود، اعلام کرد که بر اساس قرارداد، بخش پاکستانی اين خط لوله بايد سريعا ساخته شود و تا ۲۲ ماه ديگر تزريق روزانه ۲۱ ميليون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز به خط لوله انجام شود.

    وی گفت که تا سال ۲۰۱۴ ساخت اين پروژه تکميل خواهد شد. ايران برای تشويق پاکستان تامين مالی يک سوم هزينه خط لوله بخش پاکستانی به مبلغ ۵۰۰ ميليون دلار را خود به عهده گرفت. اکنون که حدود بيست روز به آغاز سال ۲۰۱۴ مانده است، پاکستان نه تنها احداث اين خط لوله هفتصد کيلومتری را آغاز نکرده، حتی نتوانسته مشکل تامين مالی آن را حل کند.

    ايران بخش عمده خط لوله صلح در خاک خود را به طول نهصد کيلومتر تکميل کرده است.

    به گزارش مهر، بيژن زنگنه وزير نفت اخيرا در جمع خبرنگاران موضوع رسمی وزارت نفت در قبال قرارداد صادرات گاز به پاکستان را اين گونه اعلام کرده است :
    «اميدی به قرارداد گاز پاکستان ندارم و اجرای خط لوله صلح بدون کشورهايی همچون چين و هند توجيه اقتصادی ندارد


    در ابتدای مذاکرات خط لوله صلح، هند نيز مايل به دريافت گاز ايران بود، اما در دوران رياست جمهوری احمدی نژاد و افزايش فشارهای غرب به ايران، هند رسما از خط لوله صلح انصراف داد.

    مصرف گاز ايران رکورد زد

    لغو تامين مالی بخشی از خط لوله صلح برای پاکستان و آماده شدن برای احداث دو خط لوله گاز ايران به عراق در حالی است که خبرگزاری ايرنا از قول سخنگوی شرکت ملی گاز ايران از مصرف ۴۳۲ ميليون مترمکعب گاز در روز ۲۲ آذر ماه خبر داده و نوشته است که از ابتدای سال جاری تاکنون ميزان مصرف گاز طی روز گذشته به بيشترين رقم رسيد و رکورد مصرف گاز در کشور شکسته شد.

    به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ايران، مجيد بوجارزاده با اشاره به اينکه، طی يک سال گذشته بيش از يک ميليون و ۵۰۰ هزار مشترک به جمع مشترکين گاز طبيعی در کشور افزوده شده است، اعلام کرد: بر اين اساس حدود ۶۰ ميليون متر مکعب، مصرف گاز افزايش يافته است.

    حميدرضا عراقی معاون وزير نفت ايران نيز روز گذشته اعلام کرد که انتظار می رود مصرف گاز در زمستان سال جاری به ۷۰۰ ميليون متر مکعب برسد، در حالی که کل توان توليد گاز ايران بعلاوه حجم گازی که از ترکمنستان وارد می شود ۵۰۰ ميليون متر مکعب است.

    ايران سال گذشته روزانه ۱۲.۳ ميليون مترمکعب گاز از ترکمنستان وارد کرده بود.

    خبرگزاری مهر از قول عراقی درباره قطع گاز هشدار داده و از مردم خواسته است که در مصرف گاز صرفه جويی کنند.

    بگفته وی برای زمستان سالجاری کسری توليد و مصرف گاز طبيعی کشور بيش از ۲۰۰ ميليون مترمکعب در روز بوده که بخشی از اين کسری گاز با مصرف فرآوردههای نفتی جبران ميشود.
    وزير نفت ايران مهر ماه اعلام کرد که اين کشور بخاطر کمبود گاز مجبور شده است که طی سال گذشته ۱۸ ميليارد دلار سوختهای مايع در نيروگاههای برقی مصرف کند. ظرفيت مصرف گاز نيروگاههای برقی ايران حدود ۱۵۰ ميليون متر مکعب در روز است.

    نظر


    • ه شما میتوانید با پاسخ دادن به سوالات زیر قدرت درک خود را محک بزنیدسوالات زیر قدرت درک خود را محک بزنید
      شما میتوانید باپاسخ به سوالات زیر قدرت درک خود را محک بزنید...
      1.کدام دانش اموز خسته و خواب الود به نظر میرشد؟
      2.کدامشان دوقلو میباشند؟
      3.چند زن در عکس میبینید؟
      4.چند نفرشان خوشحال و چند نفر ناراحت هستند؟کدام دانش آموز خسته و خواب آلود به نظر میرسدکدامشان دوقلو می باشند
      چند تا زن در عکس دیده میشود چند نفرشان خوشحال هستچند نفرشان ناراحت می باشند؟
      ویرایش توسط Mehrdad : https://www.traderha.com/ در ساعت 12-15-2013, 02:32 PM

      نظر


      • رنجرور سفر بخیر ........





        نظر


        • داش عماد اون 1200 گذاشتی کنار واسه سه نخ لایت؟

          نظر


          • نوشته اصلی توسط baseri نمایش پست ها
            داش عماد اون 1200 گذاشتی کنار واسه سه نخ لایت؟
            آره دیگه پول خورد واسه همین کاراست دیگه ......

            ولی خدایی عجب سوتی ای بود !!!!!!

            نظر


            • شادروان حسین پناهی...
              فایل های پیوست شده

              نظر


              • ؟؟؟؟

                تصوير ِرستوراني در عربستان كه غذاهاي اضافي را دور ريخته ....

                ما اینجا تخم مرغم گیرمون نمیاد...






                944838_417794338350393_268557586_n.jpg
                ویرایش توسط Navidmi : https://www.traderha.com/member/13128-navidmi در ساعت 12-15-2013, 11:47 PM

                نظر


                • بارش برف در مصر بعد از 112 سال

                  بارش برف در مصر بعد از 112 سال

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط mastersh نمایش پست ها
                    شادروان حسین پناهی...
                    می دونی که پاسخ پسربچه چی بوده؟
                    نمی خری ..... چرا .... شعر فلسفی تحویلم می دی

                    نظر


                    • دوست حوبم سلام

                      بنظر بنده حیلی وقتها کلام برخی افراد ( مثل همین خدا بیامرز که در عین رفتار بهلول گونه حرفهای بسیار پر مغز و محتوی میزد ) چنان ارزشی برای مستمع از جمله بنده رهگذر و همون چسب فروش دازه که صد ها چسب نمیتونه داشته باشه ، و درسته انموقع زخم اندو را درمان نکرده ولی رخم روح چون منی را برای لحظاتی درمان بود

                      فدای شما
                      تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
                      قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

                      نظر


                      • صفراش تو حلقم ....

                        ۱۳۹۲/۰۹/۲۵

                        خبرگزاری.های ایران روز دوشنبه ۲۵ آذر خبر دادند که قرارداد فروش ۱۷ شرکت تامین اجتماعی به بابک زنجانی، سرمایه.دار ایرانی، کان.لم.یکن شده و مجوز ساخت برج ۳۸ طبقه «ایران.زمین» در شهرک غرب تهران نیز از او گرفته شده.است.

                        مصطفی افضلی.فرد سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت.وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به تشکیل پرونده برای بابک زنجانی پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: «اخیرا برای بررسی این موضوع جلسه.ای با حضور بابک زنجانی برگزار و مقرر شد که آقای زنجانی چکی به مبلغ ۱۷ هزار میلیارد تومان را که از سوی تامین اجتماعی بابت قراردادهای منعقد شده در اختیار وی گذاشته شده بود، برگرداند.»

                        نظر


                        • راهکارهای قطع پیامک.های تبلیغاتی برای مشترکان
                          معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: مشترکان تلفن.همراه درصورت عدم.تمایل به دریافت پیامک.های تبلیغاتی می.توانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.
                          به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن رضوانی افزود: با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایه.ریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانه.ای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراه.اول درصورت عدم.تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «1» را به شماره 8999 ارسال کنند.

                          وی گفت: اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند می.تواند با ارسال عدد «2» به شماره 8999 نسبت به فعال.سازی آن اقدام کند.

                          معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفن.همراه (ایرانسل) اظهار کرد: در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام.های اطلاع.رسانی خدمات و سرویسهای این اپراتور را دریافت می.کنند که درصورت عدم.تمایل به دریافت آن نیز می.توانند عدد «2» را به شماره 5005 ارسال کنند تا این سرویس برای آنها لغو شود.

                          رضوانی درباره پیامک.های تبلیغاتی که برای برخی از مشترکان ایرانسل ارسال می.شود تصریح کرد: ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان ایرانسل از سوی شرکتهای ارسال.کننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور تخلف محسوب شده و مشترکان می.توانند شکایات خود را در این زمینه به بخش ثبت و پاسخگویی به شکایات پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعکس کنند تا نسبت به شکایات آنان رسیدگی شود.

                          نظر


                          • با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                            https://t.me/Mostafatrader


                            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                            https://t.me/signalhha

                            نظر


                            • thumbnailCA08OWOC.jpgBV0ZLECAMDJ.jpg
                              jadidtarinha.ir-9777[1].jpg
                              ویرایش توسط sibabi : https://www.traderha.com/member/11967-sibabi در ساعت 12-19-2013, 02:44 PM

                              نظر


                              • دلم برای این روز ها تنگ شده...روز های بدون اینترنت...........

                                before you start anything..learn how to finish it

                                نظر

                                پردازش ...
                                X