اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط water نمایش پست ها
    سلام دورود خدمت برادران پرسپولیسی عزیز
    انشاا... که زندگی به کام باشه

    یه سوال

    از برادان تجربه واردات پوشاک ترجیحاً از چین، تایلند یا دوبی رو داره.(عمده)

    یا اینکه چتر باز یا شوتی تضمینی داره که باهاش کار کرد؟؟

    .......

    چرا نمیتونم به آقا مسلم پیام خصوصی بدم

    ممنون از همه
    سلام دوست عزیز

    باز کردم میتونید بفرستید
    در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

    اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

    همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

    همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




    نظر


    • گفته ميشه آمريكا با ايجاد شغل در بخش گشاورزي فرصت شغلي بي سابقه اي رو ايجاد كرده كه در ٤ سال پيش تا به حال بي سابقه بوده
      مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

      نظر


      • نوشته اصلی توسط AmiR.K نمایش پست ها
        گفته ميشه آمريكا با ايجاد شغل در بخش گشاورزي فرصت شغلي بي سابقه اي رو ايجاد كرده كه در ٤ سال پيش تا به حال بي سابقه بوده

        شبکه خبر اینو گفته ؟ از زبان خانم سیمن دخت شنیدی ؟
        در ف ا رک س هر چه کمتر بدانید موفقتر هستید !

        اساس کار در ف ا ر کس مدیریت سرمایه با یک توجیه تکنیکال هست !

        همیشه بیاد داشته باشید انچیزی که در ف.ارکس تمام میشود "فرصتهای معاملاتی" نیست بلکه سرمایه شماست !

        همه نوشتهایم جنبه اموزشی داردو نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش خوانندگان ندارد !




        نظر


        • اینم برای همشهریای عزیز گیلانی از جمله نیما جان و بقیه هموطنای خودم بفرمایید...............


          دانش باید توهم های متافیزیکی، پیشداوری ها و خرافه ها را پشت سر بگذارد، اما مفهوم عقلانیت (یعنی حقیقت، ..... و عدالت) را به عنوان سنت از نسلی به نسلی منتقل کند.


          ((زیگموند فروید))

          نظر


          • داشتم هاردم رو گردگیری میکردم یهو یه چیزی دیدم دلم گرفت.

            یاد این اسطوره اخلاق به خیر....



            اون موقع ها آی دی من apadana_amir بود، بعد پسوردشو یادم رفت یه amir.sfx ساختم.
            عجب دورانی بود...! از بچه های اون زمان اینجا کسی هست؟

            نظر


            • فرخ بچه های سرمایه بود دیگه ، درسته؟

              یادشان گرامی ، باید تلاش کرد پیشکسوتان دوباره گرد هم آورد.

              نظر


              • نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
                فرخ بچه های سرمایه بود دیگه ، درسته؟

                یادشان گرامی ، باید تلاش کرد پیشکسوتان دوباره گرد هم آورد.
                آره خلیل جان، ان شاالله به لطف شما و فرصت دوباره ای که pcm ایجاد کرده این هدف محقق میشه...

                نظر


                • به گزارش رادیو بین.المللی چین (cri)، این متن انتقادی که نویسنده آن ناشناس است، اشاره داشته که مردم ایران مانند زامبی.ها هیچ هدف و آرزویی ندارند و تنها صبح و شب.های خود را به هم پیوند می.زنند.
                  یادداشت «مردم ایران زامبی شده.اند»، تاکنون هزاران مرتبه در ایمیل و شبکه.های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و بسیاری از کاربران آن را مورد توجه قرار داده.اند. نگارنده همچنین ابعاد مختلف زندگی امروز گروه بزرگی از ایرانیان را هدف انتقاد تند خود قرار داده است.

                  متن کامل این یادداشت بدین شرح است:

                  یک چراغ جادو را مقابل مردم دنیا بگیرید و به آنها بگویید که غول داخل آن یک آرزویشان را برآورده می.کند. هر فردی از هر کشوری آرزوی متفاوت خواهد داشت. یکی بوگاتی می.خواهد و دیگری کشتی تفریحی دوست دارد، یکی می.گوید هواپیمای شخصی و یکی کاخی بزرگ را طلب می.کند و یکی هم می.خواهد صاحب یک سایت مانند فیس.بوک باشد و شاید کسی هم می.خواهد نخستین فضانوردی باشد که قدم روی مریخ گذاشته است.
                  حالا همان چراغ جادو را مقابل مردم ایران بگیر. نفر نخست پول زیاد می.خواهد، آن یکی پول فراوان می.خواهد، یکی دیگر پول هنگفت می.خواهد، آن یکی 3000 میلیارد طلب می.کند و یکی دیگر می.گوید می.خواهد بین فامیل پولدارترین باشد و هرگز ثروت کسی از او بالاتر نرود.
                  بیشتر مردم ایران، آرزویی ندارند. آنها می.خواهند هر مشکلی را با پول حل کنند و هر چیزی را با سرمایه.گذاری مستقیم مالی به دست بیاورند. آنها حتی اگر سلامتی یکی از اعضای خانواده.شان را می.خواهند، با خدا و بزرگان معامله مالی می.کنند: «اگر شفا پیدا کند، 500 تومن می.گذارم کنار…». تعریف خیلی از آنها از «نذر کردن»، ارائه پیشنهاد مالی به آسمان است. کسی نذر نمی.کند که اگر مشکلش حل شد، بعد از آن تا جایی که می.تواند دروغ.گویی یا غیبت کردن را کنار بگذارد. آنها برای ادای نذر خود گوسفند می.کشند و گوشت آن را میان چند خانواده پولدارتر از خودشان تقسیم می.کنند و کله.پاچه.اش را هم صبح نخستین روز تعطیل با خوشحالی و سنگک تازه میل می.کنند.
                  اگر می.خواهند بقیه دوست.شان داشته باشند، خودشان را پولدار جلوه می.دهند و اتومبیل.های مدل بالا سوار می.شوند تا دیگران عاشق.شان شوند. آنها می.دانند اگر دوست و فامیل احساس کنند که وضع.شان مناسب نیست، طردشان می.کنند؛ پس وانمود می.کنند که دغدغه مالی ندارند. وقتی توی میهمانی می.نشینند، درباره قیمت جدید خودروها می.پرسند و می.گویند که قصد دارند یکی بخرند، اما این در حالی است که هرگز پولی برای این کار ندارند. آنها چنان در پی چشم.وهم.چشمی هستند که یک کارگر ساده کارخانه خانه پدری خود را می.فروشد و به اجاره.نشینی روی می.آورد تا همسرش بتواند به فامیل خود بگوید که سانتافه سوار می.شوند.
                  بیشتر مردم ایران تاجران خانگی هستند. آنها طلای اندوخته دارند، دلار و یورو خریده.اند یا در پی افزایش سود حساب بانکی خود هستند، پس هر روز در سه نوبت صبح، ظهر و عصر، قیمت ارز و سکه را پیگیری می.کنند و با شنیدن آن سوت می.کشند و نچ.نچ می.کنند، چون نگران سرمایه خود هستند.
                  مردم ایران آرامش ندارند. آنها به این اعتقاد ندارند که هر کسی باید هماهنگ با درآمد خود زندگی کند. آنها ابتدا یخچال سایدبای ساید را نمادی از ثروت می.دانستند و سپس به تلویزیون.های تخت روی آوردند.
                  بسیاری از مردم ایران ماهانه قسط خانه و اتومبیل و وسایل الکترونیکی را می.پردازند که به آن نیازی ندارند. آنها پارکینگ ندارند، اما اتومبیل گران.قیمت می.خرند و نیمه.شب با شنیدن صدای آژیر دزدگیر از خواب می.پرند و با عجله خودشان را به پشت پنجره می.رسانند و پایین را نگاه می.کنند.
                  مردم ایران، ثروتمندترین ملت جهان هستند، اما همیشه ناله می.کنند که پول ندارند. آن.ها خودروهای مدرن را به دو برابر قیمت آن در جهان می.خرند و جدیدترین گوشی.های موبایل و تبلت.ها را به دست می.گیرند. در عسلویه، گوشی.های کارگران از موبایل مهندسان جدیدتر و گران.تر است.
                  مردم ایران مانند زامبی.ها زندگی می.کنند. زامبی، انسانی است که هدف و آرزو ندارد و فقط صبح را به شب می.رساند و شب خود را به صبح روز بعد پیوند می.زند. زامبی، معنای عشق و دوست داشتن را نمی.فهمد. همان زامبی.ها پشت میز می.نشینند تا برای دیگران تصمیم بگیرند.
                  چیزی که مردم ایران آن را «زندگی» معنی کرده.اند، زندگی نیست. آنها یکدیگر را دوست ندارد. بیشتر آنها زامبی هستند. زامبی.ها، پول.پرست.هایی هستند که روی هر چیزی قیمت می.گذارند و زندگی را فقط از زیر گلو تا سر زانوهایشان می.بینند.
                  فقط زامبی.ها هستند که در استادیوم و پارک به تماشای اعدام می.نشینند. زامبی.ها هستند که وقتی پشت فرمان اتومبیل می.نشینند وحشی می.شوند و با خوی حیوانی خود رانندگی می.کنند. تنها زامبی.ها هستند که کارخانه تاسیس می.کنند و آب کاه را داخل بطری شیشه.ای می.ریزند و به جای آبلیمو روانه بازار می.کنند. زامبی.ها هستند که پراید را تولید می.کنند و می.خرند و سوار می.شوند و خودشان و دیگران را می.کشند.
                  زامبی.ها، کودکان را نمی.بینند و نمی.خواهند به این اهمیت بدهند که فکر و شعور و استعداد فرزندان.شان چطور رشد خواهد کرد...
                  تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
                  که رحــ ـم اگر نکند مدعـی ، خدا بکنـــد

                  نظر


                  • زدی توخال
                    متاسفانه همین هست که گفتی
                    دقیقا همینیم
                    از زمان جنگ که تو چای ، پهن میریختن و با دفترچه بسیج میفروختند تا حالا که توی روغن زیتون ، روغن مایع میریزند و می فروشد ، ما همینیم
                    تریدهای حرفه ای بدون اندیکاتور
                    در این سایت و در تلگرام
                    SmartSignalFX@

                    نظر


                    • این متن زامبی ها رو که خوندم نمی دونستم خنده کنم گریه کنم
                      یعنی الان ما یک چیزی تو این مایه ها هستیم دیگه ؟؟؟؟؟



                      $$$ The Best Indicator = PRICE

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط lucifer_quest نمایش پست ها
                        به گزارش رادیو بین.المللی چین (cri)، این متن انتقادی که نویسنده آن ناشناس است، اشاره داشته که مردم ایران مانند زامبی.ها هیچ هدف و آرزویی ندارند و تنها صبح و شب.های خود را به هم پیوند می.زنند.
                        یادداشت «مردم ایران زامبی شده.اند»، تاکنون هزاران مرتبه در ایمیل و شبکه.های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و بسیاری از کاربران آن را مورد توجه قرار داده.اند. نگارنده همچنین ابعاد مختلف زندگی امروز گروه بزرگی از ایرانیان را هدف انتقاد تند خود قرار داده است.

                        متن کامل این یادداشت بدین شرح است:

                        یک چراغ جادو را مقابل مردم دنیا بگیرید و به آنها بگویید که غول داخل آن یک آرزویشان را برآورده می.کند. هر فردی از هر کشوری آرزوی متفاوت خواهد داشت. یکی بوگاتی می.خواهد و دیگری کشتی تفریحی دوست دارد، یکی می.گوید هواپیمای شخصی و یکی کاخی بزرگ را طلب می.کند و یکی هم می.خواهد صاحب یک سایت مانند فیس.بوک باشد و شاید کسی هم می.خواهد نخستین فضانوردی باشد که قدم روی مریخ گذاشته است.
                        حالا همان چراغ جادو را مقابل مردم ایران بگیر. نفر نخست پول زیاد می.خواهد، آن یکی پول فراوان می.خواهد، یکی دیگر پول هنگفت می.خواهد، آن یکی 3000 میلیارد طلب می.کند و یکی دیگر می.گوید می.خواهد بین فامیل پولدارترین باشد و هرگز ثروت کسی از او بالاتر نرود.
                        بیشتر مردم ایران، آرزویی ندارند. آنها می.خواهند هر مشکلی را با پول حل کنند و هر چیزی را با سرمایه.گذاری مستقیم مالی به دست بیاورند. آنها حتی اگر سلامتی یکی از اعضای خانواده.شان را می.خواهند، با خدا و بزرگان معامله مالی می.کنند: «اگر شفا پیدا کند، 500 تومن می.گذارم کنار…». تعریف خیلی از آنها از «نذر کردن»، ارائه پیشنهاد مالی به آسمان است. کسی نذر نمی.کند که اگر مشکلش حل شد، بعد از آن تا جایی که می.تواند دروغ.گویی یا غیبت کردن را کنار بگذارد. آنها برای ادای نذر خود گوسفند می.کشند و گوشت آن را میان چند خانواده پولدارتر از خودشان تقسیم می.کنند و کله.پاچه.اش را هم صبح نخستین روز تعطیل با خوشحالی و سنگک تازه میل می.کنند.
                        اگر می.خواهند بقیه دوست.شان داشته باشند، خودشان را پولدار جلوه می.دهند و اتومبیل.های مدل بالا سوار می.شوند تا دیگران عاشق.شان شوند. آنها می.دانند اگر دوست و فامیل احساس کنند که وضع.شان مناسب نیست، طردشان می.کنند؛ پس وانمود می.کنند که دغدغه مالی ندارند. وقتی توی میهمانی می.نشینند، درباره قیمت جدید خودروها می.پرسند و می.گویند که قصد دارند یکی بخرند، اما این در حالی است که هرگز پولی برای این کار ندارند. آنها چنان در پی چشم.وهم.چشمی هستند که یک کارگر ساده کارخانه خانه پدری خود را می.فروشد و به اجاره.نشینی روی می.آورد تا همسرش بتواند به فامیل خود بگوید که سانتافه سوار می.شوند.
                        بیشتر مردم ایران تاجران خانگی هستند. آنها طلای اندوخته دارند، دلار و یورو خریده.اند یا در پی افزایش سود حساب بانکی خود هستند، پس هر روز در سه نوبت صبح، ظهر و عصر، قیمت ارز و سکه را پیگیری می.کنند و با شنیدن آن سوت می.کشند و نچ.نچ می.کنند، چون نگران سرمایه خود هستند.
                        مردم ایران آرامش ندارند. آنها به این اعتقاد ندارند که هر کسی باید هماهنگ با درآمد خود زندگی کند. آنها ابتدا یخچال سایدبای ساید را نمادی از ثروت می.دانستند و سپس به تلویزیون.های تخت روی آوردند.
                        بسیاری از مردم ایران ماهانه قسط خانه و اتومبیل و وسایل الکترونیکی را می.پردازند که به آن نیازی ندارند. آنها پارکینگ ندارند، اما اتومبیل گران.قیمت می.خرند و نیمه.شب با شنیدن صدای آژیر دزدگیر از خواب می.پرند و با عجله خودشان را به پشت پنجره می.رسانند و پایین را نگاه می.کنند.
                        مردم ایران، ثروتمندترین ملت جهان هستند، اما همیشه ناله می.کنند که پول ندارند. آن.ها خودروهای مدرن را به دو برابر قیمت آن در جهان می.خرند و جدیدترین گوشی.های موبایل و تبلت.ها را به دست می.گیرند. در عسلویه، گوشی.های کارگران از موبایل مهندسان جدیدتر و گران.تر است.
                        مردم ایران مانند زامبی.ها زندگی می.کنند. زامبی، انسانی است که هدف و آرزو ندارد و فقط صبح را به شب می.رساند و شب خود را به صبح روز بعد پیوند می.زند. زامبی، معنای عشق و دوست داشتن را نمی.فهمد. همان زامبی.ها پشت میز می.نشینند تا برای دیگران تصمیم بگیرند.
                        چیزی که مردم ایران آن را «زندگی» معنی کرده.اند، زندگی نیست. آنها یکدیگر را دوست ندارد. بیشتر آنها زامبی هستند. زامبی.ها، پول.پرست.هایی هستند که روی هر چیزی قیمت می.گذارند و زندگی را فقط از زیر گلو تا سر زانوهایشان می.بینند.
                        فقط زامبی.ها هستند که در استادیوم و پارک به تماشای اعدام می.نشینند. زامبی.ها هستند که وقتی پشت فرمان اتومبیل می.نشینند وحشی می.شوند و با خوی حیوانی خود رانندگی می.کنند. تنها زامبی.ها هستند که کارخانه تاسیس می.کنند و آب کاه را داخل بطری شیشه.ای می.ریزند و به جای آبلیمو روانه بازار می.کنند. زامبی.ها هستند که پراید را تولید می.کنند و می.خرند و سوار می.شوند و خودشان و دیگران را می.کشند.
                        زامبی.ها، کودکان را نمی.بینند و نمی.خواهند به این اهمیت بدهند که فکر و شعور و استعداد فرزندان.شان چطور رشد خواهد کرد...
                        تنها نگاه تیز انتقادی از بیرون است که می تونه در مطالعه ای تطبیقی سرشت جوامع رو حلاجی کنه...ما ایرانیها سرمون رو کردیم زیر برف ولی نگاههایی مثل این نوشته هست که سامان بی سروسامان ما را حلاجی کند..این رو نگفتم از اون جهت که دلم پر است از ان جهت گفتم که بهتره به خود بیایم و سرزمین کورش را ...

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط shadifx نمایش پست ها
                          تنها نگاه تیز انتقادی از بیرون است که می تونه در مطالعه ای تطبیقی سرشت جوامع رو حلاجی کنه...ما ایرانیها سرمون رو کردیم زیر برف ولی نگاههایی مثل این نوشته هست که سامان بی سروسامان ما را حلاجی کند..این رو نگفتم از اون جهت که دلم پر است از ان جهت گفتم که بهتره به خود بیایم و سرزمین کورش را ...

                          دوست عزیز متاسفم که اینو می گم ولی به نظر من صحبت از مسائلی همچون کورش بزرگ و خون آریائی و این حرفا یه جور توهم و خودگولزنی هست !
                          واقعا کلاتو قاضی کن و بشین با خودت دو دوتا چارتا بکن ببین توی این مملکت و با این جو غالبی که برش حاکم هست دیگه می شه از فرهنگ و تمدن آریائی و کورش کبیر و این جور چیزا حرف زد ؟؟؟
                          اصلن بحثم سیاسی نیستا . به هیچ وجه . حتی مذهبی هم نیست . فقط و فقط فرهنگیه . هیچی برامون نمونده . همین داستان صفحه ی فیسبوک مسی رو ببین ! نماینده ی تمام قد فرهنگ و تمدن ما همینه !!!
                          آقا من شنیدم صفحه ی فیسبوک شوهر مجری قرعه کشی رو پیدا کردن و چرت و پرت روش نوشتن !!! جالبه که اکثر چرندیات هم جنسی بوده . چه دفاعی می شه کرد ؟ بگیم یه عده اقلیت هستن اینا ؟ اطرافمون رو نگاه کنیم ! آیا واقعا اقلیت هستند ؟
                          آخرین باری که تووی یه صف وایساده بودی و همه خیلی مرتب و با فرهنگ منتظر شدن که نوبتشون بشه و هیچ بحث و جدلی هم رخ نداده کی بوده ؟؟؟ چند بار تکرار می شه ؟ برعکسش چی ؟!
                          خلاصه این که دلم به شدت پره و حاضرم تا صبح قیامت هم درباره ی این موضوع بحث کنم . با قطعیت تمام می گم که هیچی از فرهنگ و تمدن ما باقی نمونده . اثباتش هم خیلی ساده ست :

                          افتخارات فرهنگی و هنری و تمدنی را در 100سال اخیر نام ببرید
                          نمی دونم تهران زندگی می کنی یا نه ولی در میدون فلسطین تهران یه مسجد ساختن که تماشائیه . عصاره ای از فرهنگ و نمدن و هنر اسلامی ایرانی !

                          بگذریم
                          با قطعیت تمام می گم که ما دقیقا در همون دوره ی فرهنگی بابا شاهه قهوه ی تلخ متوقف شدیم و فقط ظاهر و حرف زدنمون عوض شده .ر ( که اونم فکر کنم لباس های اون دوره فاخرتر و زیبا تر بوده !!! )
                          تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
                          که رحــ ـم اگر نکند مدعـی ، خدا بکنـــد

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط lucifer_quest نمایش پست ها



                            دوست عزیز متاسفم که اینو می گم ولی به نظر من صحبت از مسائلی همچون کورش بزرگ و خون آریائی و این حرفا یه جور توهم و خودگولزنی هست !
                            واقعا کلاتو قاضی کن و بشین با خودت دو دوتا چارتا بکن ببین توی این مملکت و با این جو غالبی که برش حاکم هست دیگه می شه از فرهنگ و تمدن آریائی و کورش کبیر و این جور چیزا حرف زد ؟؟؟
                            اصلن بحثم سیاسی نیستا . به هیچ وجه . حتی مذهبی هم نیست . فقط و فقط فرهنگیه . هیچی برامون نمونده . همین داستان صفحه ی فیسبوک مسی رو ببین ! نماینده ی تمام قد فرهنگ و تمدن ما همینه !!!
                            آقا من شنیدم صفحه ی فیسبوک شوهر مجری قرعه کشی رو پیدا کردن و چرت و پرت روش نوشتن !!! جالبه که اکثر چرندیات هم جنسی بوده . چه دفاعی می شه کرد ؟ بگیم یه عده اقلیت هستن اینا ؟ اطرافمون رو نگاه کنیم ! آیا واقعا اقلیت هستند ؟
                            آخرین باری که تووی یه صف وایساده بودی و همه خیلی مرتب و با فرهنگ منتظر شدن که نوبتشون بشه و هیچ بحث و جدلی هم رخ نداده کی بوده ؟؟؟ چند بار تکرار می شه ؟ برعکسش چی ؟!
                            خلاصه این که دلم به شدت پره و حاضرم تا صبح قیامت هم درباره ی این موضوع بحث کنم . با قطعیت تمام می گم که هیچی از فرهنگ و تمدن ما باقی نمونده . اثباتش هم خیلی ساده ست :

                            افتخارات فرهنگی و هنری و تمدنی را در 100سال اخیر نام ببرید
                            نمی دونم تهران زندگی می کنی یا نه ولی در میدون فلسطین تهران یه مسجد ساختن که تماشائیه . عصاره ای از فرهنگ و نمدن و هنر اسلامی ایرانی !

                            بگذریم
                            با قطعیت تمام می گم که ما دقیقا در همون دوره ی فرهنگی بابا شاهه قهوه ی تلخ متوقف شدیم و فقط ظاهر و حرف زدنمون عوض شده .ر ( که اونم فکر کنم لباس های اون دوره فاخرتر و زیبا تر بوده !!! )
                            اگه قرار از نداشته هامون صحبت کنیم من می تونم تا فردای قیامت براتون بگم ...
                            صحبت سر بازسازی عزیزم...باختیم، ولی چاره چیست؟ اینکه آیه یاس باشیم و خودسانسوری کنیم نمی تونیم چیزی را ببینیم و خودمان را هم خواهیم باخت...نداشته ها رو زیاد گفتن و کمتر کسی به بازاندیشی و ساختن پرداخته مساله اینه که عموم جامعه ما کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفته اگه کسی پیدا بشه و به چه باید کرد بیاندیشه هنر کرده...

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط shadifx نمایش پست ها
                              اگه قرار از نداشته هامون صحبت کنیم من می تونم تا فردای قیامت براتون بگم ...
                              صحبت سر بازسازی عزیزم...باختیم، ولی چاره چیست؟ اینکه آیه یاس باشیم و خودسانسوری کنیم نمی تونیم چیزی را ببینیم و خودمان را هم خواهیم باخت...نداشته ها رو زیاد گفتن و کمتر کسی به بازاندیشی و ساختن پرداخته مساله اینه که عموم جامعه ما کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفته اگه کسی پیدا بشه و به چه باید کرد بیاندیشه هنر کرده...

                              من به این مثبت اندیشی شما و اینکه فکر می کنی مسیر قهقرائی طی شده از تخت جمشید (ویا حتی مسجد شیخ لطف الله اصفهان) تا مسجد میدون فلسطین تهران به این راحتی فابل برگشت هست ، غبطه می خورم :|
                              تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
                              که رحــ ـم اگر نکند مدعـی ، خدا بکنـــد

                              نظر


                              • ضرب المثلهای بورسی

                                1- سود سهم رو آخر تعدیل میشمارن
                                2- نوسانگیر چو نوسانگیر ببیند خوشش آید
                                3- یارو شراز بهش نمی دادن سراغ شتران رو می گرفت
                                4- خودرو به خساپا میگه روت سیاه
                                5- حجم مبنا دو میلیون ، حجم معاملات هیچی
                                6- نمودار که سربالا میره ، سهامدار تکنیکال میخونه
                                7- نقدینگی نمی بینه وگرنه سهامدار قابلیه
                                8- کارگزار اعتباری ، شریک مال نوسانگیره
                                با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                                https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                                https://t.me/Mostafatrader


                                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                                کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                                https://t.me/signalhha

                                نظر

                                پردازش ...
                                X