اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پیشنهادات و انتقادات مشتریان از عملکرد بروکر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #46
    سلام بر دوستان عزیز مخصوصا مدیرعامل محترم من پلتفرم pcmرا دانلود کرده ویک حساب دمو باز کردم ولی قیمت طلا را نداشتم برای داشتن چارت طلا باید چکار کنم

    نظر


    • #47
      نوشته اصلی توسط borhani100 نمایش پست ها
      سلام بر دوستان عزیز مخصوصا مدیرعامل محترم من پلتفرم pcmرا دانلود کرده ویک حساب دمو باز کردم ولی قیمت طلا را نداشتم برای داشتن چارت طلا باید چکار کنم
      روی symbol در منوی سمت چپ صفحه، راست کلیک و shwo all را بزنید نماد طلا xauusd است

      نظر


      • #48
        با سلام

        من چند سئوال دارم اگر پاسخ بدهید ممنون میشوم


        1- چرا قبل از ارسال پول اقدام به باز گشایی حساب ریل به درخواست مشتری نمی کنید؟ ؛ اکثر بروکر ها اول مدارک را گرفته و بعد حساب باز کرده و شما با مشخصات حساب ؛ نسبت به شارژ آن اقدام مینمایید؛

        2- هیچ برگه و قراردادی بین مشتری و شما ردوبدل نمی شود که نشانگر تایید شما وو مشتری باشد؟ یا بعبارتی حتی پس از شارژ حساب هیچ مدرکی دال بر شارژ حسایب برای شما ارسال نمی شود؟ و همچنین هیچ کدام از طرفین ملزم به انجام کاری نمی شوند چرا؟؟؟




        با سپاس

        نظر


        • #49
          نوشته اصلی توسط Mbafelfel نمایش پست ها
          با سلام

          من چند سئوال دارم اگر پاسخ بدهید ممنون میشوم


          1- چرا قبل از ارسال پول اقدام به باز گشایی حساب ریل به درخواست مشتری نمی کنید؟ ؛ اکثر بروکر ها اول مدارک را گرفته و بعد حساب باز کرده و شما با مشخصات حساب ؛ نسبت به شارژ آن اقدام مینمایید؛

          2- هیچ برگه و قراردادی بین مشتری و شما ردوبدل نمی شود که نشانگر تایید شما وو مشتری باشد؟ یا بعبارتی حتی پس از شارژ حساب هیچ مدرکی دال بر شارژ حسایب برای شما ارسال نمی شود؟ و همچنین هیچ کدام از طرفین ملزم به انجام کاری نمی شوند چرا؟؟؟




          با سپاس

          با سلام خدمت شما

          حسابی که نشه توش ترید انجام داد برای تریدر و بروکر فایده ای نداره.بنابراین بعد از واریز وجه مورد نظر حساب برای مشتری شارژ میشود .

          برای سئوال دومتون باید خدمت شما و سایر کاربران عزیز عرض کنیم که شرکت در حال اتمام طراحی کابین مشتری است و در آنجا شرایط بروکر و تریدر نوشته شده است.

          نظر


          • #50
            با سلام .

            من یک انتقاد از سیستم مالی شما دارم و این است که :
            پاسخ گویی به ایمیلهای ارسالی خیلی دیر است مخصوصا" در زمینه امور مالی ؛ دلیل این امر رو لطفا" بفرمایید؟
            بطور مثال : من ایمیلی فرستادم که شماره iban استعلامی از بانک صاحب حساب و عدم تطابق اسم از طرف شما تایید شود ؛ ولی با گذشت سه روز هنوز پاسخی در یافت نکردم؛ این نگرانی از این جهت است که شما مدعی پاسخ سریع به مشتریان هستید ؛ و همانطور که شما کاملا" در جریان هستید عدم تطابق اطلاعات بانکی میتواند باعث ایجاد مشکلات زیادی شود که واقف هستید.
            من در بروکرهای دیگر هم حساب داشتم و دارم ؛ فقط جهت اطلاع عرض می کنم که آنها با حداکثر چند ساعت تاخیر پاسخ می دهند و حتی در بعضی مواقع تماس تلفنی در جهت حل مشکل گرفته می شود ؛ و تا زمان حل مشکل دائما" در تماس هستند؛ این نکنه را متذکر شدم چون احساس کردم برای بهتر شدن سرویس های شما می بایستی کمک و پیشنهاد داد ؛ و یکی از دلایل مهم هم ایرانی بودن شما هست ؛ و به این خاطر هست که تمایل دارم در این اینجا حساب باز کنم.


            خواهشمندم هستم پیگیری بفرمایید.


            با سپاس از توجه شما

            نظر


            • #51
              نوشته اصلی توسط Mbafelfel نمایش پست ها
              با سلام .

              من یک انتقاد از سیستم مالی شما دارم و این است که :
              پاسخ گویی به ایمیلهای ارسالی خیلی دیر است مخصوصا" در زمینه امور مالی ؛ دلیل این امر رو لطفا" بفرمایید؟
              بطور مثال : من ایمیلی فرستادم که شماره iban استعلامی از بانک صاحب حساب و عدم تطابق اسم از طرف شما تایید شود ؛ ولی با گذشت سه روز هنوز پاسخی در یافت نکردم؛ این نگرانی از این جهت است که شما مدعی پاسخ سریع به مشتریان هستید ؛ و همانطور که شما کاملا" در جریان هستید عدم تطابق اطلاعات بانکی میتواند باعث ایجاد مشکلات زیادی شود که واقف هستید.
              من در بروکرهای دیگر هم حساب داشتم و دارم ؛ فقط جهت اطلاع عرض می کنم که آنها با حداکثر چند ساعت تاخیر پاسخ می دهند و حتی در بعضی مواقع تماس تلفنی در جهت حل مشکل گرفته می شود ؛ و تا زمان حل مشکل دائما" در تماس هستند؛ این نکنه را متذکر شدم چون احساس کردم برای بهتر شدن سرویس های شما می بایستی کمک و پیشنهاد داد ؛ و یکی از دلایل مهم هم ایرانی بودن شما هست ؛ و به این خاطر هست که تمایل دارم در این اینجا حساب باز کنم.


              خواهشمندم هستم پیگیری بفرمایید.


              با سپاس از توجه شما

              با سلام

              اگر ایمیل ها رو به انگلیسی و به واحد مربوطه بدید معمولا در همان روز پاسخ داده میشه ولی اگر فارسی و برای واحد فارسی باشه ممکنه کمی طول بکشه بنابراین بهتره برای هر واحدی از ایمیل مربوط به همان واحد مکاتبه کنید.

              با سپاس از شما

              نظر


              • #52
                با سلام

                من اولین بار ایمیل انگلیسی زدم ولی فارسی پاسخ دادند ؛ فکر کردم که باید فارسی بزنم ؛



                با سپاس

                نظر


                • #53
                  سلام
                  چرا ناظر سایت پست من و که تو تاپیک واریز برداشت زدم و تموم نوشته ها طبق قوانین فروم بود و اجازه نمایش نمیده!!!

                  دلیل این کارها چیه؟

                  چرا فروم فقط برای کسانی پیگیر هست که بیان پول واریز کنن ولی صحبت از برداشت میشه کسی پاسخگو نیست

                  خیلی جالبه، فقط دلیل نمایش ندادن پست رو تو همین تاپیک بدونم، نه تو محیط خصوصی،

                  میخوام دلیلش رو بدونم..

                  تشکر
                  ویرایش توسط water : https://www.traderha.com/member/5123-water در ساعت 05-22-2014, 03:31 PM
                  چارلی چاپلین

                  خیلی سعی کردم مردم بفهمند اما آنها فقط خندیدند...!!!!

                  نظر


                  • #54
                    نوشته اصلی توسط water نمایش پست ها
                    سلام
                    چرا ناظر سایت پست من و که تو تاپیک واریز برداشت زدم و تموم نوشته ها طبق قوانین فروم بود و اجازه نمایش نمیده!!!

                    دلیل این کارها چیه؟

                    چرا فروم فقط برای کسانی پیگیر هست که بیان پول واریز کنن ولی صحبت از برداشت میشه کسی پاسخگو نیست

                    خیلی جالبه، فقط دلیل نمایش ندادن پست رو تو همین تاپیک بدونم، نه تو محیط خصوصی،

                    میخوام دلیلش رو بدونم..

                    تشکر

                    با سلام

                    در پاسخ به شما دوست عزیز و همین طور یک پاسخ کلی برای همه سوالاتی از این قبیل که ممکن است بعد از این پیش بیاید، نکاتی را عرض میکنم.

                    ابتدا لازم است عنوان کنم که فروم با بخش بک آفیس و حسابداری و اردردسک و سایر بخش های بروکر هیچ گونه ارتباطی ندارد. افراد مسئول در این بخش ها در فروم فعالیتی ندارند و حتی زبان فارسی هم نمیدانند بنابراین منطقا نوشته های شما در فروم رو دنبال نمیکنند که بتوانند به شما کمکی بکنند.

                    در این گونه موارد ما نیز نمیتوانیم موضوعات شما رو حل کنیم و تنها کمکی که میتوانیم بکنیم این است که موضوع شما را به واحد مربوطه ارجاع دهیم تا از کانال درست خودش موضوع پیگیری شود. کاری که خود شما به راحتی و با صرف زمان کمتری میتوانید انجام دهید.

                    با تکرار این رویه، متاسفانه دیده شده که تعدادی ای دی های نامشخص نیز شروع به سواستفاده کرده و جو فروم را بر هم میزنند. بنابراین فرض کنید روزانه تعدادی زیادی آی دی که ما اصلا آنها را نمیشناسیم و نمیدانیم که آیا واقعا مشتری بروکر هستند یا خیر، شروع به زدن پستهایی این چنینی در جهت تخریب کنند که تجربه نشان داده تعداد این نوع آی دی ها کم هم نیستند و این موضوع چندین بار در سال های گذشته مشاهده و به همگان ثابت شده است. آن موقع ما تمام وقت و کار اصلی خود که در رابطه با اداره فروم هست را باید کنار بگذاریم و شروع به دنبال کردن این موضوعات کنیم در حالیکه در حیطه کار اصلی ما نیست.

                    ما با وجود اینکه برای تعدادی از افراد که مطمئن شده ایم جز مشتریان هستند درخواست های آنها را پیگیری کرده ایم و در واقع خواسته ایم کمکی به آنها کرده باشیم، در اکثر قریب به اتفاق این موارد ما فهمیده ایم که مشکل ناشی از اشتباه خود مشتری بوده است و خوب یک موضوعی در فروم مطرح شده که اصلا از پایه درست نبوده و بعد از آن هم با وجود اینکه این موضوع حل شده است چنین پستی در فروم باقی می ماند و بقیه خوانندگان فکر میکنند که واقعا مشکلی وجود داشته است و باعث میشود احساس کنند که بروکر مشکلی داشته است.

                    منطقی است وقتی بروکری از فروم حمایت میکند انتظار دارد که فروم را در جهت معرفی و برجسته ساختن سرویس ها و خدمات خود جلو ببرد نه اینکه اجازه دهد در فروم خود بروکر، بر علیه بروکر ضد تبلیغ شود. در این صورت چه لزومی برای حمایت کردن از جایی است که اجازه دهد محلی برای تخریب خود باشد.

                    با این حال باز مبیبنیم که افراد به جای رعایت این مسئله باز هم درخواست های این چنینی را اینجا تکرار میکنند. بنابراین ادامه این کار به این روش امکان پذیر نیست و هر مشتری باید خودش از طریق کانال ارتباطی درست خود مسائل خود را دنبال کند تا به نتیجه برسد و با راه اندازی کابین مشتری در هفته آتی این نوع موضوعات تا حد زیادی کنترل خواهند شد.

                    با احترام
                    ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 05-22-2014, 06:58 PM

                    نظر


                    • #55
                      نوشته اصلی توسط ناظرسایت نمایش پست ها
                      با سلام

                      در پاسخ به شما دوست عزیز و همین طور یک پاسخ کلی برای همه سوالاتی از این قبیل که ممکن است بعد از این پیش بیاید، نکاتی را عرض میکنم.

                      ابتدا لازم است عنوان کنم که فروم با بخش بک آفیس و حسابداری و اردردسک و سایر بخش های بروکر هیچ گونه ارتباطی ندارد. افراد مسئول در این بخش ها در فروم فعالیتی ندارند و حتی زبان فارسی هم نمیدانند بنابراین منطقا نوشته های شما در فروم رو دنبال نمیکنند که بتوانند به شما کمکی بکنند.

                      در این گونه موارد ما نیز نمیتوانیم موضوعات شما رو حل کنیم و تنها کمکی که میتوانیم بکنیم این است که موضوع شما را به واحد مربوطه ارجاع دهیم تا از کانال درست خودش موضوع پیگیری شود. کاری که خود شما به راحتی و با صرف زمان کمتری میتوانید انجام دهید.

                      با تکرار این رویه، متاسفانه دیده شده که تعدادی ای دی های نامشخص نیز شروع به سواستفاده کرده و جو فروم را بر هم میزنند. بنابراین فرض کنید روزانه تعدادی زیادی آی دی که ما اصلا آنها را نمیشناسیم و نمیدانیم که آیا واقعا مشتری بروکر هستند یا خیر، شروع به زدن پستهایی این چنینی در جهت تخریب کنند که تجربه نشان داده تعداد این نوع آی دی ها کم هم نیستند و این موضوع چندین بار در سال های گذشته مشاهده و به همگان ثابت شده است. آن موقع ما تمام وقت و کار اصلی خود که در رابطه با اداره فروم هست را باید کنار بگذاریم و شروع به دنبال کردن این موضوعات کنیم در حالیکه در حیطه کار اصلی ما نیست.

                      ما با وجود اینکه برای تعدادی از افراد که مطمئن شده ایم جز مشتریان هستند درخواست های آنها را پیگیری کرده ایم و در واقع خواسته ایم کمکی به آنها کرده باشیم، در اکثر قریب به اتفاق این موارد ما فهمیده ایم که مشکل ناشی از اشتباه خود مشتری بوده است و خوب یک موضوعی در فروم مطرح شده که اصلا از پایه درست نبوده و بعد از آن هم با وجود اینکه این موضوع حل شده است چنین پستی در فروم باقی می ماند و بقیه خوانندگان فکر میکنند که واقعا مشکلی وجود داشته است و باعث میشود احساس کنند که بروکر مشکلی داشته است.

                      منطقی است وقتی بروکری از فروم حمایت میکند انتظار دارد که فروم را در جهت معرفی و برجسته ساختن سرویس ها و خدمات خود جلو ببرد نه اینکه اجازه دهد در فروم خود بروکر، بر علیه بروکر ضد تبلیغ شود. در این صورت چه لزومی برای حمایت کردن از جایی است که اجازه دهد محلی برای تخریب خود باشد.

                      با این حال باز مبیبنیم که افراد به جای رعایت این مسئله باز هم درخواست های این چنینی را اینجا تکرار میکنند. بنابراین ادامه این کار به این روش امکان پذیر نیست و هر مشتری باید خودش از طریق کانال ارتباطی درست خود مسائل خود را دنبال کند تا به نتیجه برسد و با راه اندازی کابین مشتری در هفته آتی این نوع موضوعات تا حد زیادی کنترل خواهند شد.

                      با احترام
                      سلام رفیق من،

                      تخریب با واقعیت خیلی فرق داره، و من مشتری بروکر هستم، و از کسی موردی رو نقل و قول نکردم که تو واقعیتش شبه ای وجود داشته باشه، موردهایی که رخ داده رو عنوان کردم، اگر قرار باشد که هر شخصی واقعیتی رو بیان کنه و شما تخریب لحاظ کنید، این معنی خوبی برای بروکر نداره . . .

                      من تو این فروم 663 پست زدم، بالای 95% پست هام تحلیل بوده 5% سوال و تشکر از اساتید فروم و هیچ پست اسپمی ندارم. رفیق عزیز این نشون میده من شخصی نیستم که دنبال حواشی باشم، جز واقعیت طبق قوانین فروم مورد دیگه ای رو مطرح نکردم که دلیل بر عدم نمایش بر روی سایت باشه.

                      من فرق اشتباه خودم یا بروکر رو خوب متوجه میشم، اگه فکر میکنید اشتباه از حقیر هست پست رو نمایش بدید تا دوستان نظر بدنند. ولی دیگه بیان نمیکنم که شما تخریب لحاظ نکنید....
                      این ها رو گفتم که فرق تخریب و واقعیت کاملاً مشخص بشه.

                      این مورد رو دقیقاً از سایت قسمت واریز برداشت کپی کردم، خودتون دقت کنید.

                      انتقال وجه به این طریق معمولا ظرف 2 روز انجام می شود که این از هر روش دیگر سریعتر و مطمئن تر می باشد.
                      به همین شکل برداشت وجه از حساب نیز بسیار ساده است. پس از دریافت دستور کتبی از سرمایه گزار وجه مورد نظر ظرف 2 روز کاری بصورت حواله از حساب ما به حساب شما در ایران یا هر نقطه دیگر دنیا که شما حساب بانکی داشته باشید ارسال میشود.


                      در صورتی که من روز شنبه درخواست برداشت رو پر کردم، و روز یکشنبه از حسابم برداشت شد، حالا بد از چند روز پشتبان گفتند که حساب شما از طرف ما به مشکل برخورده( که این به هیچ عنوان برای بنده قابل توجیه نیست) یعنی بعد از 5 روز تازه متوجه این موضوع شدیده اید که حساب من ....!!!!! در صورتی که فرم درخواست رو درست پر کردم... و روی این حساب دستگاه پوز برای مغازه و دسته چک دارم.

                      اگه قرار باشه تموم موارد خوب تو فروم گفته بشه و اینجور مواقع موردی تو تالار گفته نشه که ممکنه تخریب لحاظ بشه این درست نیست!!!

                      باور بفرما 1600 مبلغی نیست که من بخوام برای یه برداشت با چندین نفر مکاتبه داشته باشم،

                      در نهایت دوست ندارم این مورد ادامه پیدا کنه، چون قوانین سایت نمیزاره شفاف موارد گفته بشه..

                      انشاا.. که موفق و پیروز باشید

                      یا حق
                      چارلی چاپلین

                      خیلی سعی کردم مردم بفهمند اما آنها فقط خندیدند...!!!!

                      نظر


                      • #56
                        با سلام،

                        دوست گرامی این صحبت شما که قوانین سایت شفاف نیست صد در صد غلط است. شما به عنوان مشتری و همین طور کاربر فعال، هم در این فروم و هم با پیام خصوصی به کارتون رسیدگی شد.

                        بروکر به محض دریافت دستور برداشت همان موقع پول را از حساب مشتری کسر میکند و به صرافی تحویل میدهد. دلیل تعلل صرافی را نیز ما امروز همزمان با شما متوجه شدیم. پس کوتاهی از طرف بروکر نبوده است.

                        اینکه شما با چندین نفر مکاتبه داشتید دلیلش دقیقا همین بوده است که راه درست رسیدگی رو که در روی وب سایت رسما اعلام شده است انتخاب نکردید و این اشتباه از طرف خود شما بوده است که منجر به طولانی شدن رسیدگی کار شما شده است. ما در پست بالا اشاره کردیم که مدیران این فروم هیچ ارتباطی با بخش بک آفیس بروکر ندارند و در واقع مسئولیتی در این مورد هم ندارند چرا که هرکس وظیفه مربوط به بخش خود را انجام میدهد.

                        روزانه چندین برداشت مختلف انجام میشود. تمام برداشت هایی که به موقع انجام میشود را هیچ وقت کسی در فروم عنوان نمی کند اما به محض اینکه یک مورد خاص اتفاق میافتد عده ای به فکر سروصدا کردن می افتند و ما به هیچ عنوان چنین اجازه ای به این افراد نخواهیم داد. چرا که خواننده ای که در بطن موضوع نباشد، هزاران برداشتی که با سرعت عمل انجام شده است را هیچ جایی نمیبیند ولی مواجه میشود با اشخاصی که به هر دلیلی تاخیری در برداشتتون به وجود آمده است و اینجا مطرح شده است. شما در نهایت پس از چند روز مشکلتون حل شده و پولتون رو دریافت کرده اید، اما آیا خواننده جدید متوجه این موضوعات میشود؟ اگر خود شما شرکتی تجاری داشتید و وب سایتی برای معرفی خود فراهم کرده بودید آیا اجازه میدادید به این سمت برود؟


                        شرکت از همه امکانات سایت خود برای تبلیغ و برجسته کرذن ویژگی های ممتاز خود که کم هم نیست استفاده میکند و البته انتقادات را هم در صورتی که جنبه مثبت و سازنده داشته باشد با کمال میل میپذیرد چرا که نقد و ارزیابی بی کینه، پاداشی است که ارزش آن را باید دانست.

                        با تشکر
                        ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 05-22-2014, 11:04 PM

                        نظر


                        • #57
                          دوست عزیز،

                          اگه پست ناظرسایت رو یکبار دیگه بخونین متوجه میشین که وقتی ایشون صحبت از تخریب کردن روی سخنشون با جنابعالی نبود معذالک اگه شما بد متوجه و یا ناراحت شدین من از جانب ایشون عذرخواهی می کنم. تخریب رو ایشون در مورد آی دی هائی اشاره کردن که در این فروم جاسوسی می کنن و مشتری دزدی. اجازه بدین واضحتر عرض کنم. تعدادی آی دی هستن که اغلب اینجا هیچ پست به درد بخوری ندارن (مشخصا باز هم روی سخنم با جنابعالی نیست) و قربون صدقه همه میرن و بعدش میرن مثلا توی ئی گولد و جاهای دیگه به همون اشخاص ناسزا میگن. یا با استفاده از این فروم با مشتریهای پی سی ام تماس میگیرن که توی بروکرنمایی که خودشون آی بی اون هستن حساب باز کنه. یک مدتی هست که چند تا شیاد فارکسی که هنوز عقده دارن از پرسپولیس به خاطر رو کردن دستشون از فرط بیکاری تمام وقت مشغول این کار هستن و ادمین این سایت هم طبق روال معمول دمکراتیکشون کاری بهشون ندارن که شخصا فکر میکنم اشتباهه. اینقدر آزادی رو بعضیها جنبه و لیاقت ندارن که بهشون داده بشه.

                          اما مورد خاص شما رو من هم شخصا جویا شدم. همونطور که خودتون هم مرقوم فرموده بودین ظرف همون 2 روز کاری که میگن درخواست شما توسط حسابداری بروکر انجام شده. اگر در نظر بگیرید که شنبه و یکشنبه روز تعطیلی حسابداری بروکر هست که تصدیق بفرمائید اصلا کار شما خیلی سریعتر از قولی که دادن انجام شده. وقتی شما اطلاع دادین که پولتون هنوز به حسابتون واصل نشده هم موضوع رو پیگیری کردن و معلوم شد که صرافی گفته ما موفق نشدیم آنلاین به شماره حساب شما در بانک مهر پول واریز کنیم و شعبه بانک مهر هم نزدیک ایشون نیست و درخواست کردند که لطف کنین یک حساب دیگه اعلام کنین بهشون و جنابعالی هم یک حساب بانک ملی بهشون دادین که دیروز به صرافی اطلاع دادن و باید فردا در حسابتون واصل بشه. پس کار شما رو اتفاقا خیلی هم خوب و مسئولانه دنبال کردن و من موردی نمیبینم اینجا که بشه گفت بروکر در اجرای دستور برداشت کند عمل کرده. ولی بلافاصله چند تا آی دی می پرن وسط و موضوع رو تبدیل می کنن به اینکه گویا بروکر یا این فروم به دستورهای برداشت اهمیت نمیده که این به خاطر همون عقده ها و بیکاریشونه. خواهش ناظر سایت از جنابعالی این بود که هر موردی رو از کانال صحیحش دنبال کنین و به این بازمانده های کلاهبرداری فارکس در ایران بهانه برای گمراه کردن مردم ندین. امیدوارم موضوع کاملا شفاف شده باشه ولی اگر جنابعالی هنوز نیاز به شفاف سازی بیشتری می بینین این فروم متعلق به خودتون هست و حتما لطف کنین بنویسین. اگرچه باز هم نظر شخصیم رو تکرار می کنم که سیاست بیش حد آزاد ادمین های این فروم اشتباهه.

                          یک مطلب دیگه هم که دوست دارم اضافه کنم اینه که بروکر نماها الان تعداد مشتریاشون خیلی محدود شده و پاسخگویی شون هم یکی از همین آی بی های فارکسیه که پشت ساپورت آنلاینشه و یک متا منیجر هم داره و جابجا کردن پول براش سریعه به این علت که پول شما اصلا از ایران خارج نشده و توی جیب همون ساپورته که مقایسه این با شرکت بزرگی مثل پی سی ام که حداقل رئیس حسابداری و یک امضای دوم برای جابجائی وجه در اون لازمه چندان مقایسه دقیقی نیست.

                          با کمال احترام


                          نوشته اصلی توسط water نمایش پست ها
                          سلام رفیق من،

                          تخریب با واقعیت خیلی فرق داره، و من مشتری بروکر هستم، و از کسی موردی رو نقل و قول نکردم که تو واقعیتش شبه ای وجود داشته باشه، موردهایی که رخ داده رو عنوان کردم، اگر قرار باشد که هر شخصی واقعیتی رو بیان کنه و شما تخریب لحاظ کنید، این معنی خوبی برای بروکر نداره . . .

                          من تو این فروم 663 پست زدم، بالای 95% پست هام تحلیل بوده 5% سوال و تشکر از اساتید فروم و هیچ پست اسپمی ندارم. رفیق عزیز این نشون میده من شخصی نیستم که دنبال حواشی باشم، جز واقعیت طبق قوانین فروم مورد دیگه ای رو مطرح نکردم که دلیل بر عدم نمایش بر روی سایت باشه.

                          من فرق اشتباه خودم یا بروکر رو خوب متوجه میشم، اگه فکر میکنید اشتباه از حقیر هست پست رو نمایش بدید تا دوستان نظر بدنند. ولی دیگه بیان نمیکنم که شما تخریب لحاظ نکنید....
                          این ها رو گفتم که فرق تخریب و واقعیت کاملاً مشخص بشه.

                          این مورد رو دقیقاً از سایت قسمت واریز برداشت کپی کردم، خودتون دقت کنید.

                          انتقال وجه به این طریق معمولا ظرف 2 روز انجام می شود که این از هر روش دیگر سریعتر و مطمئن تر می باشد.
                          به همین شکل برداشت وجه از حساب نیز بسیار ساده است. پس از دریافت دستور کتبی از سرمایه گزار وجه مورد نظر ظرف 2 روز کاری بصورت حواله از حساب ما به حساب شما در ایران یا هر نقطه دیگر دنیا که شما حساب بانکی داشته باشید ارسال میشود.


                          در صورتی که من روز شنبه درخواست برداشت رو پر کردم، و روز یکشنبه از حسابم برداشت شد، حالا بد از چند روز پشتبان گفتند که حساب شما از طرف ما به مشکل برخورده( که این به هیچ عنوان برای بنده قابل توجیه نیست) یعنی بعد از 5 روز تازه متوجه این موضوع شدیده اید که حساب من ....!!!!! در صورتی که فرم درخواست رو درست پر کردم... و روی این حساب دستگاه پوز برای مغازه و دسته چک دارم.

                          اگه قرار باشه تموم موارد خوب تو فروم گفته بشه و اینجور مواقع موردی تو تالار گفته نشه که ممکنه تخریب لحاظ بشه این درست نیست!!!

                          باور بفرما 1600 مبلغی نیست که من بخوام برای یه برداشت با چندین نفر مکاتبه داشته باشم،

                          در نهایت دوست ندارم این مورد ادامه پیدا کنه، چون قوانین سایت نمیزاره شفاف موارد گفته بشه..

                          انشاا.. که موفق و پیروز باشید

                          یا حق

                          نظر


                          • #58
                            سلام

                            درخواست برداشت وجه شنبه 5.3.93 به حساب ریالی واریز شد که خالص برای بنده دلار مبلغ 3150 حساب شد.( نرخ روز دلار 3280)

                            طی تماس تلفنی پشتبانی بروکر که پیگیر کار بودن دلیل تاخیر رو سیستم بانکی (بانک مهر) عنوان کردند، که از طریق شماره شبا امکان ارسال بود ولی من فقط شماره حساب رو ارسال کرده بودم.

                            دلیل اعتراض من فقط مدت انتقال وجه بود که با توضیحات سایت یکی نبود.

                            در هر صورت برای من تریدر که تو ایران کار میکنم مهمترین اصل و دغدغه ای که دارم، تضمین مبلغ بالانس هست( هزینه و مدت انتقال وجه به هیچ عنوان مهم نیست
                            ).

                            به امید روزی که دوباره بازار تبادلات ارزی تو ایران قانونی اعلام بشه.

                            یا حق
                            چارلی چاپلین

                            خیلی سعی کردم مردم بفهمند اما آنها فقط خندیدند...!!!!

                            نظر


                            • #59
                              نوشته اصلی توسط water نمایش پست ها
                              سلام

                              درخواست برداشت وجه شنبه 5.3.93 به حساب ریالی واریز شد که خالص برای بنده دلار مبلغ 3150 حساب شد.( نرخ روز دلار 3280)

                              طی تماس تلفنی پشتبانی بروکر که پیگیر کار بودن دلیل تاخیر رو سیستم بانکی (بانک مهر) عنوان کردند، که از طریق شماره شبا امکان ارسال بود ولی من فقط شماره حساب رو ارسال کرده بودم.

                              دلیل اعتراض من فقط مدت انتقال وجه بود که با توضیحات سایت یکی نبود.

                              در هر صورت برای من تریدر که تو ایران کار میکنم مهمترین اصل و دغدغه ای که دارم، تضمین مبلغ بالانس هست( هزینه و مدت انتقال وجه به هیچ عنوان مهم نیست
                              ).

                              به امید روزی که دوباره بازار تبادلات ارزی تو ایران قانونی اعلام بشه.

                              یا حق
                              سلام

                              قیمت دلار نوسان داره و شما باید از صرافیهای معتبر (نه هر جایی ) مزنه قیمت دلار داشته باشید .

                              مرسی
                              با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                              https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                              پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                              https://t.me/Mostafatrader


                              نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                              https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                              کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                              https://t.me/signalhha

                              نظر


                              • #60
                                من سکوت کردم چون می خواستم مطلب رو بیشتر دنبال کنم و منتظر تایید آی دی واتر بودم در رابطه با تایید دریافت پولشون. حالا که ایشون تایید فرمودند اجازه میخوام چند خط بنویسم.

                                مصطفی جان،

                                جواب شما خیلی کوتاه و نارسا هست. همین جوابهای کوتاه و نارسا هست که چنین نارضایتی هایی رو ایجاد میکنه و باعث میشه یک مشتری بروکری که این فروم رو ایجاد و حمایت کرد با ساپورت بروکر سر لجبازی بیفته و وقتی ازش خواهش میشه که لطف کنه و تایید کنه که پولش رو گرفته و ایشون هم لطف میکنه و اینکار رو میکنه باز هم بیاد و با زبانی این رو بنویسه که یک پست منفی دیگه باشه. شما دوباره بخونید چی نوشتیذ. با چیزی که نوشتید الان دارید به آی دی واتر میگید صرافی که ایشون ازش قیمت گرفته گویا غیر معتبر بوده در حالی که ممکنه اصلا اینطور نباشه.

                                واتر عزیز،

                                من باز هم موضوع شما رو دنبال کردم با دوبی. چیزی که قبلا نوشتم خیلی دقیق نبود. دقیقترش اینه که شما نبودید که شاکی شدید چرا پولتون واصل نشده. حسابداری بروکر روز سه شنبه صبح (ظرف 2 روز کاری از درخواست برداشت شما) به شما ای میل داده که صرافی موفق به دیپوزیت در حساب شما نشده و لطفا یک شماره حساب دیگه بدید. پس کار شما با مسئولیت پذیری کامل انجام شده. پشتیبانی بروکر در کانادا هست و از جزییات مکالمه و یا ای میل حسابداری با صرافی طرف معامله بروکر خیلی دقیق اطلاع نمی تونه داشته باشه و فراموش نکنید که جنابعالی تنها مشتری بروکر نیستید و روزانه چندین واریز و برداشت انجام میشه با موفقیت و بدون هیچ گله. ساپورت بروکر مطمئن بوده که بروکری به این بزرگی 1600 دلار رو معطل نمیکنه به فرمایش خودتون.

                                به نظر بنده شما اینجا دارید کمی کم لطفی میکنید و ضمن اینکه تایید فرمودید که پولتون رو گرفتید ولی دلتون می خواد یک پست منفی اینجا باقی بمونه صرفا چون دلتون می خواد. اگه من اشتباه می کنم حتما من رو تصحیح کنید. فروم خودتونه. اجازه بدید جمله به جمله از پست شما رو ببینیم.

                                درخواست برداشت وجه شنبه 5.3.93 به حساب ریالی واریز شد که خالص برای بنده دلار مبلغ 3150 حساب شد.( نرخ روز دلار 3280)

                                کدام نرخ دلار از کدام صرافی؟ خرید نقد؟ فروش نقد؟ خرید حواله؟ فروش حواله؟ به چه مبلغ؟ با کدام کشور؟

                                طی تماس تلفنی پشتبانی بروکر که پیگیر کار بودن دلیل تاخیر رو سیستم بانکی (بانک مهر) عنوان کردند، که از طریق شماره شبا امکان ارسال بود ولی من فقط شماره حساب رو ارسال کرده بودم.

                                در مورد پشتیبانی بروکر بالا عرض کردم. ولی پی گیری کردند درسته؟ بانک مهر به شبکه شتاب هنوز وصل نیست و شما قاعدتا باید این رو بدونبد. پس اینکه گفتند که نتونستند اینترنتی پول واریز کنند درست بوده و شما هم قاعدتا باید این رو می دو نستید یا اگر هم نمی دونستید وقتی این پست را گذاشتید می دونستید. :-(

                                در هر صورت برای من تریدر که تو ایران کار میکنم مهمترین اصل و دغدغه ای که دارم، تضمین مبلغ بالانس هست( هزینه و مدت انتقال وجه به هیچ عنوان مهم نیست).

                                البته اعتراض شما به وضوح مدت انتقال پول بود نه تضمین بالانس و الان به این تغییر کرده. تضمین بالانس کار بروکر نیست. بانک مرکزی مسئولشه.

                                به امید روزی که دوباره بازار تبادلات ارزی تو ایران قانونی اعلام بشه.

                                به امید روزی که لازم نباشه این فروم پر ارزش ف . ا . ر . ک . س رو خود سانسوری بکنه با نرم افزار آنلاین به بازار تبادلات ارزی. :-)

                                ادمین سایت،

                                عجب نرم افزار نویس های خفنی هستید! :-)

                                یا حق



                                نوشته اصلی توسط water نمایش پست ها
                                سلام

                                درخواست برداشت وجه شنبه 5.3.93 به حساب ریالی واریز شد که خالص برای بنده دلار مبلغ 3150 حساب شد.( نرخ روز دلار 3280)

                                طی تماس تلفنی پشتبانی بروکر که پیگیر کار بودن دلیل تاخیر رو سیستم بانکی (بانک مهر) عنوان کردند، که از طریق شماره شبا امکان ارسال بود ولی من فقط شماره حساب رو ارسال کرده بودم.

                                دلیل اعتراض من فقط مدت انتقال وجه بود که با توضیحات سایت یکی نبود.

                                در هر صورت برای من تریدر که تو ایران کار میکنم مهمترین اصل و دغدغه ای که دارم، تضمین مبلغ بالانس هست( هزینه و مدت انتقال وجه به هیچ عنوان مهم نیست
                                ).

                                به امید روزی که دوباره بازار تبادلات ارزی تو ایران قانونی اعلام بشه.

                                یا حق
                                نوشته اصلی توسط مصطفی نمایش پست ها
                                سلام

                                صرافی برای واریز وجه مشتریان کارمزد نقل و انتقال هم ازش کسر میکنه . مورد بعدی اینکه قیمت دلار نوسان داره و شما باید از صرافیهای معتبر (نه هر جایی ) مزنه قیمت دلار داشته باشید .

                                مرسی

                                نظر

                                پردازش ...
                                X