اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

سیگنال یورو

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • دوست عزیز خدا را خوش نمیاد اینجوری با ابروی یه بچه مسلمون بازی کنی بهر حال ایشون طبق یه روش و برنامه ای سیگنالی صادر میکنه این ما هستیم که باید به نتیجه برسیم که این سیگنالها خوبه یا بد و از اونا استفاه بکنیم یا خیر ما همه صاحب فکر و اندیشه ایم اجازه بدیم با بررسی همه جوانب هر کسی راهشو در این اشفته بازار پیدا کنه حتی اگه ایشون مشکلی هم داره میشد بهتر با این قضیه برخورد کرد نه با ابروریزی در یک جمعیت بزرگ مجازی

    نظر


    • نوشته اصلی توسط fxtrad نمایش پست ها
      دوستان عزیز سلام
      هدف از زدن این پست بیان یک سری واقعیت هاست. فقط امیدوارم سوء تعبیر نشه

      من با این پست فقط می خوام دوستان چهره واقعی فردی رو بشناسن که خیلی راحت به همه دروغ میگه و خودش رو صاحب سبک و استراتژی میدونه
      مهم نیست من کی هستم. فقط امیدوارم دوستان حقیقت رو متوجه بشن
      این فردی که خودش رو ATYLA معرفی کرده، در واقع شخصیه به نام مجید مالکی که تا حالا با آموزش های اشتباه و سیگنال های نابجاش خیلی ها رو بدبخت کرده و به خاک سیاه نشونده و من شخصا با چند نفر از این افراد ملاقات و صحبت کردم.
      عزیزان شاید در ابتدا سیگنالهای ایشون خوب به نظر بیاد اما در دراز مدت خواهید دید که واقعا اونطور که خودش تعریف میکنه نیست. برای نمونه همین سیگنال قطعی که صادر کرده، دارید میبینید که اشتباه از آب در آمده. و البته اینطور سیگنال دادن هیچ کاری نداره. من هم میتونم بیام بگم از فلان نقطه بای یا سل کنید و استاپ نذارید و اینکه این سیگنال قطعی هست ( و البته درست هم میگم چون بالاخره یه روزی بازار اون نقطه رو خواهد دید. اما کی، معلوم نیست. امروز، فردا، 1 ماه دیگه، ا سال دیگه یا ...؟؟؟)
      پس لطفا و خواهشا به سیگنالهای ایشون اعتماد نکنید. ایشون کارش اینه. میاد چند تا سیگنال درست میده، تریدر رو جذب میکنه و بعد با یه سیگنال افتضاح نابودش میکنه. تمام دوستانی که این سیگنال( که در واقع 3 تا پوزیشن میشه) رو گرفته باشن ، الان حسابی ضرر کردن. البته واقعا امیدوارم بازار برگرده و دوستان به سود برسن اما حتی اگر اینطور بشه باز هم در مشکل داشتن این آقا آتیلا یا بهتر بگم مجید مالکی جای تردید نیست.
      تمام اساتید و بزرگان فارکس بر این عقیده هستند که حتما حتما حتما پوزیشن ها باید استاپ لاس داشته باشن. اینکه فردی استاپ نمیذاره به این معنی هست که تحلیل درستی از اوضاع بازار نداره پس دوستان من، شما چطور به چنین فردی اعتماد میکنید؟؟؟؟
      مطالب درباره ایشون زیاده اما به همین مقدار بسنده میکنم و امیدوارم عزیزان تریدر، حقیقت رو متوجه بشن.
      در آخر هم باید بگم بیماری ایشون دروغه و ایشون صحیح و سلامت هستند و دائم به فضای مجازی هم سر میزنند اما به شما عزیزان دروغ گفتند. خیلی راحت میتونید به پیج ایشون در فیسبوک رفته و تاریخ و ساعت پست هایی که زدند رو ببینید و البته یه پیج دیگه رو هم میتونید ببینید که در اون، ایشون همین سیگنال رو قرار داده و البته خوندن کامنت های دوستان در زیر پست ایشون هم جالبه. آدرس ها رو در زیر براتون میذارم
      به هر حال این اولین و آخرین پست من در این انجمن خواهد بود
      پیروز و فرزانه باشید


      https://www.Facebook.com/groups/128118307341682/


      https://www.Facebook.com/majid.maleki.50

      من کلا با کسانی که یه مدت سیگنال میدن بعد سریع میگن بهم توهین شده پول بدید تا سیگنال بدم نمیتونم ارتباط برقرار کنم. تا قبل از قضیه پول هم حسابی با این دوستمون آتیلای عزیز - که واقعا امیدوارم سالم و سرحال باشند - گفتگو میکردم ولی بعد از قضیه پولکی شدن سیگنالها قید همه چی رو زدم. اصلا نمیگم که ایشون کارش درسته یا نه ولی من ارتباطی نمیتونم با اینگونه افراد برقرار کنم

      ولی شما دوست عزیز:
      اگر قصدت واقعا کمکه با آیدی خودت بیا و حرفت رو بزن. واقعا نمیدونم کی این قضیه رو مد کرده که هرکی میخواد ضد کسی حرف بزنه با یه آیدی دیگه میاد تو. اگر حرفت حقه بزن و نترس اگرم نا حقه نه با آیدی خودت با آبروی کسی بازی کن نه با آیدی دیگه.

      آرزوی توفیق برای شما و آتیلای عزیز رو دارم

      ارادتمند---------------امیر
      تحلیلهای عددی TwiMm

      قشنگتر از صد هزار تحلیل

      چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

      نظر


      • دوستان عزیز سلام
        من تازه اومدم به سایت سر زدم
        اون از خبر خوشآیند ارتقا جناب دکتر موسوی عزیز و گرامی و این از پست جناب آقای ناشناس

        واقعا موندم!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
        ولی فکر میکنم ...........

        اصلا بیخیالش
        خدا به خیر بگذرونه
        بگذار گذر زمان همه چیزو معلوم کنه

        کلا خوب نیست....

        نظر


        • سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی
          چند روزی رو خدمتتون نبودم بخاطر مشکل جسمانی که سالیان دارازی میشه که درگیرش هستم و
          انگار در این مدت اتفاقات عجیبی افتاده و چند روز نبودمون دلیل بر کلاهبرداری ودروغ گویی و مسایل دیگه ای شده
          به همین دلیل میخواستم چند موضوع رو برای دوستان مطرح کنم.ببخشید اگر طولانیه اما اگر میخوایم با هم ادامه بدیم باید این موضوعات شفاف بشه.
          سعی میکنم در پست های جداگانه موضوعات رو مطرح کنم تا دوستان هم از خوندن مطالب خسته نشن.
          اول اینکه اینجا یه تاپیک هست و برای انتقال اطلاعاتمون با همدیگه راه اندازی شده.
          هیچ تعهدی از طرف ما و یا هر کدام از دوستانیکه در این تاپیک مشارکت میکنند وجود نداره به غیر از وجدان و انسانیت.
          اگر کسی بخواد، اطلاعاتش رو در اختیار دیگران میگذاره که استفاده کنند و اگر نخواد هم اجباری وجود نداره.
          چیزی از کسی کم نمیشه ولی با هم بودنمون میتونه به همه کمک کنه
          این اشخاصی که اینجا میان و مارو متهم به خیلی چیزها میکنند نمیدونم دنبال چی میگردن!! چون با چند آی دی دیگه و با الفاظ خیلی بدتر از این برامون پیام خصوصی اومده
          واقعا هدف این افراد معلوم نیست. هرچند که خیلی از دوستان میگن که معمولا در تاپیک ها این اتفاق می افته. الله و اعلم.
          اگر هدف واقعا به کمک کردنه خوب چرا چیزی ازشون دیده نمیشه!! و کمکی نمیکنند و اگر قصد تخریب دارن حداقل بگن که چی بدست میارن!!!!
          ما هیچ وقت ادعا نکردیم که به همه بازار تسلط داریم و هر حرکتی رو میتونیم پیش بینی کنیم.
          فقط گفتیم که تارگتهارو میشه محاسبه کرد و نتایجش هم که در ماههای گذشته دیدید
          حالا ممکنه که ما هم گاهی وقتها اشتباه کنیم و این باعث زیر سوال رفتن همه اطلاعات و توانائیه کاریمون نمیشه.
          در ضمن مگه تمام کسانیکه اینجا میان شجره نامه از خودشون ارائه دادن که اگر فرضا ما یه اسمی برای آی دی خودمون انتخاب کردیم نشونه کلاه برداریمون باشه!!!!!
          مگه تا الان کسی چیزی به ما داده و قراردادی با کسی داشتیم یا سودی بدست آوردیم از این تاپیک که بخوایم برای دیگران طعمه درست کنیم.
          من کارآموزی زیادی داشتم و همینطور دارم.خیلی هاشون به نتیجه رسیدن چون چیزی که گفته شده رو انجام دادن. بعضیهاشون هم به نتیجه نرسیدن که این برمیگرده به خیلی موضوعات که دونه دونه میشه با دلیل و مدرک اثباتش کرد. من کی اعلام کردم که هر کسی با ما کار کرده الان گنچ قارون داره!!!
          خوبه که حداقل همه آدمها قدرت فکر کردن رو دارن که بتونن در مورد این جمله قضاوت کنن.
          ""که من چند تا سیگنال میدم که درست باشه و بعد تریدر جذب بشه اون موقع براش برنامه بریزم که بیچاره و بدبختش کنم."""
          آخه کی از ضرر کردنه یه آدم دیگه توی این بازار سود میبره که من نفر دومش باشم. این آدما حتی نمیتونن یه دلیل درست برای تخریب کردن دیگران بیارن.
          در مورد اینکه من به اکانت فیس بوکم سر زدم هم مگه به کسی ارتباطی داره!!!
          من به تشخیص پزشک معالجم باید مدتی از کار،فعالیت کردن و درگیری ذهنی و استرس دور میموندم.
          مگه قراره اگر کسی داره استراحت میکنه تارک دنیا بشه و هیچ کاری نکنه چون بیمار بوده.
          ببخشید ببخشید ببخشید ولی نمیدونم این آدمهای احمق دنبال چی میگردن.اگر نمیتونید کمکی کنید حداقل دهنتون رو ببندید که دیگران کارشون رو بکنند.
          در مورد موضوع گرفتن وجه برای سیگنالها و سیگنال قطعی که اعلام کرده بودیم در دو پست بعدی خدمتتون توضیحش رو مینویسم

          نظر


          • اما در مورد دریافت وجه سیگنالها

            اعلام کردن این موضوع به دو دلیل انجام شد: اول اینکه بخاطر حرفهای نابجا و نامربوط یکسری از افراد خیلی ناراحت شدیم، و اینکه داشتیم اطلاعات زمان و انرژی مون رو برای کمک به دوستانمون میگذاشتیم و در نهایت هیچ چیزی هم برامون نداشت که البته اینو پذیرفته بودیم.اما دیگه توهین ها برامون خیلی سخت و گرون تموم شد و در نهایت به این تصمیم رسیدیم که حداقل اگر قراره این حرفها رو تحمل کنیم برامون نتیجه ای هم داشته باشه.
            و دوم اینکه با این موضوع گفتیم شاید حجم افراد کمتر بشه و این افرادی که توهین میکنند و افترا میزنند هم از تاپیک ناامید بشن و برن که خدارو شکر هم نتیجه داد و خیلی کمتر شد.
            اما بعدش با صحبت کردن با چندتا از دوستانی که در همین تاپیک بودن و یا روی مسنجر باهاشون در ارتباط بودیم به هزارو یک دلیل که نمیخوام توضیحش بدم ازم خواستن که اینکارو نکنم و حرفشون رو زمین نزاشتم و حرمت قائل شدم.
            به والله قسم میخورم که تا الان از مجموع افرادی که اینجا و روی مسنجر در سه ماه گذشته بهمون اضافه شدند از یک نفر هم مبلغی نگرفتم. چون اصلا به این قصد تاپیک راه اندازی نشد.فقط و فقط یک نفر از دوستان به دلیلی که میخواستن ارتباط بیشتری داشته باشن و شرایط خاص تری رو میخواستن خودشون تماس گرفتن شماره کارت خواستن و مبلغ رو پرداخت کردن.
            به شرافتم قسم اگر کسی تا الان به من مبلغی پرداخت کرده برای سیگنال و از طریق این سیگنالها از اول تاپیک تا الان ضرر کرده همینجا اعلام کنه. هر جای این مملکت که باشه دو دستی میبرم پولش و ضررش رو هم بهش میدم که مدیونش نمونم.
            نمیدونم اون دوستانی که اون موقع زنگ زدن و حرف زدن و خواستن که این تاپیک ادامه پیدا کنه چرا الان هیچی نمیگن!!! خدارو خوش نمیاد.من به حرف شما و اینکه بزرگتر بودید احترام گذاشتم.حداقل ازتون انتظار دارم که توی این شرایط اینطوری سکوت نکنید.آدم آبروش رو یک روزه به دست نمیاره که بخواد به سادگی از دستش بده.

            در ضمن حتی اگر از اولش هم واقعا قصد پول گرفتن داشتیم نابجا نبود.چرا بعضی افراد انقدر در مورد این موضوع بد فکر میکنند و باهاش مشکل دارن!!؟؟ ما در دوماه اولیه به ترتیب حدود 42 و 37 درصد سود داشتیم.چرا وقتی همچین نتیجه ای رو میساختیم برای افراد انقدر سخت باشه که بخوان ذره ای از سودی که با اطلاعات؛ انرژی و سیستمی که ما داشتیم ارائه میدادیم رو به دست میارن به خودمون برگردونن!!!!!!!!!!!؟؟؟؟ واقعا در خواست عجیبی بود!!!؟؟
            غیر از این تاپیک حدود 50 نفر دیگه هم هستند که روی مسنجر هر شب دارن سیگنال میگیرین و بعد جواب سوال هاشون رو میدیم و تا جائی که بتونم راهنمائیشون میکنم. هر شب از ساعت 9 شب تا ساعت 12:30 روی مسنجر و یل با تلفن دارم با تریدرها حرف میزنم. هر شب از ساعت 2 نصفه شب تا 5 صبح دارم زمان میزاریم و در حد توانم کمک میکنم، محاسبات رو انجام میدیم ،اطلاعاتمون رو وسط میگذاریم، انرژی مون رو میزاریم، سیگنال میدیدم و ساعتی که همه دارن استراحت میکنند و خواب هستن رو ما داریم صرف راهنمائی و این سیگنالها میکنیم.
            بدون هیچ چشم داشتی.منتی نیست چون خودم خواستم و نتیجه ش رو جای دیگه میگیرم. اما کدوم یکی از افرادی که توی همین تاپیک هستن و یا افرادی که میان و توهین میکنند و مارو متهم به هزار حرف نامربوط میکنن که لایق خودشونه همچین کاری رو برای دیگران میکنند.کدوم یکی از شما روزی 6 تا 7 ساعت حاضرید برای دیگران رایگان و بدون چشم داشت کاری کنید!!!! به خدا یه مقدار انصاف داشتن هم بد نیست.

            نظر


            • اما در مورد اون سیگنال

              ما همچنان روی موضوع اون تارگت قطعی که گفتیم هستیم. میخوام نظر خودتون رو در موردش بدونم.
              اگر از طریق فرمول ریاضی شما به مدت 5 سال و در هر ماه یک اتفاق رو محاسبه کنید و هر بار با شکست سطح هم به نتیجه برسید آیا هیچ کدوم از شما قطعیتش رو نمیپذیرید!!!؟؟؟
              حتی توی بک تست های انجام شده تا 9 سال گذشته حتی یکبار هم نشده که تارگت دیده نشده باشه.
              فقط دوبار این اتفاق افتاده که در اوایل ماه سطح شکسته شده ولی دقیقا روز آخر ماه به تارگت رسیده و تا الان یکبار هم نقض نشده.
              از این جهت که معمولا هر بار که سطح شکسته میشه ظرف 3 روز تا یک هفته بعد میره و تارگت رو میبینه منتظر بودیم که زودتر این اتفاق بیفته.
              چون معمولا با اومدن اخبار در روزهای فاندامنتال این اتفاق سریعتر میفته.
              اگر هر کدوم از دوستان بخوان میتونم براشون اعداد و سطوح ماههای گذشته رو هم بگم که خودشون تست بگیرند تا مطمئن بشن.
              برای همین ما همچنان روی این تارگت هستم. درسته که الان ترید توی ضرر هست اما ما همچنان امیدوار به برگشت و رسیدن به قیمت هستیم.
              شاید بخاطر تعطیلات این چند روزه آخر ماه دیده شدن تارگت به هفته اول ماه آینده هم برسه چون به غیر از این تارگت تا الان 8 تارگت دیگه در محدوده همون تارگت ایجاد شده.
              حداقل چون تا الان تقض نشده ما از قطعیت در موردش صحبت کردیم. واقعا میخوام بدونم اگر شما همچین فرمولی داشتید و اینطور ازش نتیجه گرفته بودید نظرتون در موردش چی بود؟

              نظر


              • در نهایت از همه دوستان بابت اینکه انقدر حرفهام طولانی شد عذر میخوام ولی واقعا دیگه نمیتونستم تحمل کنم و باید حرفام رو میزدم
                به خدا از بعضی بی انصافی ها قلب آدم به درد میاد
                حالا هم اگر دوستان تمایلی دارند که این تاپیک کار خودش رو ادامه بده اعلام کنند من از سال میلادی جدید در خدمتتون هستم
                اگر هم که تمایلی وجود نداره و فکر میکنید که ما باعث ضرر کردن دوستان شدیم :
                اول از همه از تمام تریدرها و دوستان عذر خواهی میکنم و امیدوارم که مارو حلال کنید
                دوم اینکه منم دیگه زمان نزارم و برم دنبال زندگی و کار خودم
                چون همونطور که اول صحبتهام گفتم نه تعهدی به همدیگه داریم و نه قراردای بینمون بوده که بخوایم زورکی ادامه بدیم
                هر چی بود وجدان معرفت بود که خواستیم در کنار هم نتیجه بسازیم و به سود برسیم.
                منتظر جواب دوستان عزیز هستم
                شاد باشید و سربلند

                نظر


                • سلام به همگی دوستان مخصوصا جناب اتیلا نمیدونم داستان دو قورباغه را شنیده اید یا نه ولی به هر حال من میگم شاید بدردمون بخوره دوتا قورباغه درون چاهی سقوط میکنند و هر دو در تلاش تا خود را به بالای چاه برسانند باقی قورباغه ها بالا سر چاه ایستاده وبا داد و فریاد به اونا میگن که هرگز موفق نمیشید از چاه بیرون بیایید پس بهتره که دست از تلاش بردارید و خودتون رو بدست سرنوشت بسپارید یکی از قورباغه ها تسلیم شده و مجددا در میانه راه سقوط میکند ان دیگری ادامه میدهد تا سرانجام به سر چاه میرسد پس از بررسی معلوم میشه قورباغه پیروز کر بوده و ایات یاس دوستانشو به مثابه تشویق تلقی کرده و تلاش خودشو برای رسیدن بیشتر میکرده بله دوست من برای موفقیت گاهی باید کر بود وناملایمات را با تشویق عوضی گرفت و تلاش را بیشتر کرد دوست من اگر شما هم به کار خود ایمان دارید دست از تلاش برندارید سیستم خود را بهینه کرده به هموطنان خود اموزش دهید تا لقمه نانی سر سفره های بی نان قرار بگیرد تمامی سخنان نامربوط را نشنیده بگیرید و همچنان برای رسیدن به کمال کوشش کنید مطمعن باشید خیر دنیا و اخرتتان را خریده اید به امید دیدن دوباره شما در تاپیک خودتان یا حق

                  نظر


                  • من از شما و همه دوستان تشکر میکنم و دوست دارم این تاپیک ادامه پیدا بکنه

                    نظر


                    • سپاس جناب برهانی عزیز و گرامی
                      برای راهنمائی و همفکریتون
                      انشالله اگر فرصت باشه حتما سعی میکنم که اینکارو انجام بدم
                      امیدوارم که خدا هم کمکمون کنه که شرمنده دوستان نشیم

                      نظر


                      • سپاس جناب مجید عزیز و گرامی
                        انشالله که بتونم در خدمت شما و همه دوستان باشم

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط ATYLA نمایش پست ها
                          در نهایت از همه دوستان بابت اینکه انقدر حرفهام طولانی شد عذر میخوام ولی واقعا دیگه نمیتونستم تحمل کنم و باید حرفام رو میزدم
                          به خدا از بعضی بی انصافی ها قلب آدم به درد میاد
                          حالا هم اگر دوستان تمایلی دارند که این تاپیک کار خودش رو ادامه بده اعلام کنند من از سال میلادی جدید در خدمتتون هستم
                          اگر هم که تمایلی وجود نداره و فکر میکنید که ما باعث ضرر کردن دوستان شدیم :
                          اول از همه از تمام تریدرها و دوستان عذر خواهی میکنم و امیدوارم که مارو حلال کنید
                          دوم اینکه منم دیگه زمان نزارم و برم دنبال زندگی و کار خودم
                          چون همونطور که اول صحبتهام گفتم نه تعهدی به همدیگه داریم و نه قراردای بینمون بوده که بخوایم زورکی ادامه بدیم
                          هر چی بود وجدان معرفت بود که خواستیم در کنار هم نتیجه بسازیم و به سود برسیم.
                          منتظر جواب دوستان عزیز هستم
                          شاد باشید و سربلند
                          با سلام
                          اقای اتیلا
                          پوزیشن گرفتن شخصی است و هر کس با توجه به مدیریت سرمایه ،اردر را انجام میدهد . سیگنالهای ارائه شده از جنابعالی کسی را مجبور به تبعیت از شما نکرده و هر کس مختار بوده که انجام دهد .به هر صورت از اینکه در مسنجر و این تاپیک شما سیگنالی ارسال میکنید اززحمات شما تشکر مینمایم .

                          نظر


                          • سلام به همگی
                            جناب آتیلای عزیز تبریک میگم
                            باز هم تارگت دیده شد و دوستانی که استاپ نزاشته بودن به سودی که فرموده بودین رسیدن( البته من چون sl گذاشته بودم ضرر کردم )
                            امیدوارم از این به بعد قدر شما رو بیشتر بدونیم
                            شفای کامل و سریع شما رو از خداوند خواستارم
                            امیدوارم از این بعد هم مثل گذشته لطف خودتون رو از دوستان دریغ نفرمایید و به من و امثال من کمک کنید
                            اجرتون با خود خداوند یکتا
                            موفق و سربلند باشید

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط trader.forex1980 نمایش پست ها
                              سلام به همگی
                              جناب آتیلای عزیز تبریک میگم
                              باز هم تارگت دیده شد و دوستانی که استاپ نزاشته بودن به سودی که فرموده بودین رسیدن( البته من چون sl گذاشته بودم ضرر کردم )
                              امیدوارم از این به بعد قدر شما رو بیشتر بدونیم
                              شفای کامل و سریع شما رو از خداوند خواستارم
                              امیدوارم از این بعد هم مثل گذشته لطف خودتون رو از دوستان دریغ نفرمایید و به من و امثال من کمک کنید
                              اجرتون با خود خداوند یکتا
                              موفق و سربلند باشید
                              من نمیدونم جریانات بالا چیه
                              ولی تبریک به دوستانی که استاپ نذاشته بودن برام جالب بود
                              تحلیلگر تارگت میده و منتظر دیده شدن تارگت میشینه حتی اگه بازا ر طبق تحلیلش پیش نره
                              ولی تریدر چون تعصب رو پوزیشن نداره استاپ میخوره
                              دوباره موقعیت میگیره
                              من نمیدونم چند پیپ پس از تحلیل به تارگت بدون استاپ رسیده
                              ولی شما دو چیز را از دست دادی پیت هایی که میتونستی در خلاف تحلیل بگیری و ایضا پاینتر در جهت تحلیل
                              بلوک شدن حساب و ترس از ترید های دیگر به دلیل خطر کال شدن یک پوزیشن
                              استاپ بزار اخوی حتی اگه برناکه سیگنال بدون استاپ بهت داد

                              ارادتمند استاد معامله گری با بخت و اقبال

                              نظر


                              • سلام به همه دوستان
                                چیز خاصی نمیخوام بگم، فقط تبریک به کسانیکه اعتماد کردند
                                همینطور منتظر افرادی که بی فکر حرف زدن و کاری جز انتقاد الکی از دیگران ندارند هم هستم
                                فعلا ترجیح میدم که سکوت کنم و منتظر باشم

                                نظر

                                پردازش ...
                                X