اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • فارس
    ویرایش توسط hagat : https://www.traderha.com/member/5675-hagat در ساعت 01-09-2014, 12:45 PM

    نظر


    • فارس

      نظر




      • خبرگزاری فارس:
        سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه:

        دلار ۲۶۵۰ تومان و نفت ۱۰۰ دلاری تصویب شد/ ۲ راهکار پرداخت مطالبات پیمانکاران

        سخنگوی کمیسیون تلفیق از دو راهکار این کمیسیون برای پرداخت مطالبات پیمانکاران خبر داد و گفت: دلار ۲۶۵۰ تومانی و نفت بشکه.ای ۱۰۰ دلار برای بودجه سال ۹۳ در این کمیسیون تصویب شد.







        ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        نظر


        • توجه


          با سلام در پست های قبلی صحبت هایی از ارزندگی سهام گروه هایی از صنایع مختلف بود و دوستان لطف کرده بودند و نمودار های تکنیکی خود را بر روی سایت گذاشته بودند و من به شخصه در نمودار بسیاری از سهم های این گروهها الگو های صعودی و پتانسیل های صعودی بسیار زیادی را دیدم اما به نظر بنده با وجود این الگوها اگر دلار 2650 تومانی که در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس به تصویب رسیده در صحن علنی مجلس هم به تصویب برسد باعث مردود شدن بسیاری از الگوهای تکنیکی فیمت در این صنایعی که از پایین آمدن قیمت دلار سود کمتری کسب می کنند وآسیب می بینند نمی شود ؟

          آیا بهتر نیست به دور از دید تکنیکی و با دید میان مدت و دراز مدت بر روی صنایعی شیفت کنیم که با پایین آمدن دلار مواد اولیه را با قیمت پایین تری خریداری می کنند و در کل با پایین آمدن دلار سود های بسیار بالایی می سازند و بیشتر وارداتی هستند تا صادرتی ؟؟!!!!

          آیا شاهد نبوده اید که هر دولتی از یک صنعت خاص حمایت کرده و در دوران آن دولت آن صنعت به شکوفایی رسیده است ؟ مانند گروه پالایشی که با حمایت های دولت قبلی سهام این گروهاز قیمت های بسیار پایین به قیمت هایی نجومی رسید ؟(نمونه شبندر-شاوان و...)

          اکنون ما شاهد توجه و حمایت بسیار زیاد دولت به صنعت خودروسازی هستیم و از چند روز آینده اولین صنعتی که تحریم از آن برداشته می شود خودرو سازی است و بسیاری از شرکت های این گروه قصد فروش دارایی ها (نمونه فروش سهام زیر مجموعه سایپا در روزهای اخیر) و شراکت با شرکت های خارجی نظیر پژو ، رنو و ... را دارند و برنامه هایی برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارند .

          آیا شرکتی مانند ایران خودرو با این همه دارایی ، املاک ، شرکت های زیر مجموعه و... بعد از حذف تحریم خودرو و شراکت با خودروسازان خارجی ، فروش دارایی ها ، پایین آمدن قیمتی دلار ، وارد شدن قطعات و به کار افتادن دوباره خطوط تولید متروکه باز هم باید در قیمت های فعلی بماند ؟ آیا نباید هر صنعتی به دوران شکوفایی خود برگردد ؟ دوستان توجه کنید آیا سهام این گروه همان سهم شبندر 200-300 تومانی 2 سال قبل نیست که کسی تصور 1700-1800 شبندر را نمی کرد ؟


          دوستان نظر و تحلیل بنده فقط و فقط و فقط نظر شخصی بنده بوده و هیچ پیشنهادی برای خرید و فروش نمی باشد و دقت کنید بنده گفتم با دید میان مدت و دراز مدت نه 1 روزه.


          ویرایش توسط s.trader : https://www.traderha.com/member/12233-s-trader در ساعت 01-09-2014, 04:27 PM
          ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

          نظر


          • جهت شفاف سازی خدمتتون عرض میکنم رشد سهام پالایشی ربطی به حمایت دولت قبلی نداشت و اونها خودشون eps افزایشی داشتن کما اینکه الانم دلار رو تو بودجه شون 2400 دیده بودن و در بودجه 93 دولت به صراحت مالیات ارزش افزوده رو ازشون برداشته و از این محل هم تعدیل 15 20 درصدی دارند مگه p/e پالایشی ها چنده الان ؟ دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره طرح های توسعه ای شون داره به ثمر میشینه و افزایش سرمایه از محل اندوخته هم دارند ..... حالا خودرو : من منکر این نیستم که چشم انداز خوبی جلو روشون بوجود آمده ولی اوج حرکت خودرو رو در دولت های قبلی هم دیده ایم حرکت های خودروای ها فقط به جهت سرکوب قیمتی بوده که در چند سال گذشته وجود داشته الان p/e شون چنده چقدر میخوان سود سازی داشته باشن که از حالا سقف قیمت های سال های قبلی رو زدن ؟؟؟!!! صنعت خودرو رو خود دولت با سلام و صلوات نگه داشته و قیمت هر سهم از 80 تومان به اینجا رسیده از این به بعدش تا 3 ماهه و 6 ماهه آینده چی ؟

            نظر


            • سلام hamid50 شما باید ASCI Setup نرم افزار داینامیک رو درستش کنی برو تو فروم نرم افزار داینامیک تریدر توضیح دادن مرسی

              نظر


              • اول از همه تو همین پست های اول از استاد محترم جناب نیما آ زا دی متشکرم که مطالبشون چراغ راه بنده هست امیدوارم هر جا که هستند شاد و سلامت باشند و اجرش رو از خدا بگیرن شبندر اگر از 1540 رد کنه یک صعود عالی داره بین 7 ژانویه تا 13 ژانویه در کف اشباع فروش DTStoch http://pcmupload.traderha.com/up...9271152751.jpg

                نظر


                • نوشته اصلی توسط Mabna نمایش پست ها
                  جهت شفاف سازی خدمتتون عرض میکنم رشد سهام پالایشی ربطی به حمایت دولت قبلی نداشت و اونها خودشون eps افزایشی داشتن کما اینکه الانم دلار رو تو بودجه شون 2400 دیده بودن و در بودجه 93 دولت به صراحت مالیات ارزش افزوده رو ازشون برداشته و از این محل هم تعدیل 15 20 درصدی دارند مگه p/e پالایشی ها چنده الان ؟ دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره طرح های توسعه ای شون داره به ثمر میشینه و افزایش سرمایه از محل اندوخته هم دارند ..... حالا خودرو : من منکر این نیستم که چشم انداز خوبی جلو روشون بوجود آمده ولی اوج حرکت خودرو رو در دولت های قبلی هم دیده ایم حرکت های خودروای ها فقط به جهت سرکوب قیمتی بوده که در چند سال گذشته وجود داشته الان p/e شون چنده چقدر میخوان سود سازی داشته باشن که از حالا سقف قیمت های سال های قبلی رو زدن ؟؟؟!!! صنعت خودرو رو خود دولت با سلام و صلوات نگه داشته و قیمت هر سهم از 80 تومان به اینجا رسیده از این به بعدش تا 3 ماهه و 6 ماهه آینده چی ؟

                  دوست عزیز سلام . بنده عرض نکردم گروه پالایشی ضعیف هستند بلکه خیلی هم قوی هستند و رشد شبندر تا 2000 دور از انتظار نیست .بنده مثالی از رشد قیمتی زدم. در ضمن زمانی که دولت مالیات های گوناگون مانند 6 % اوایل امسال و مالیات های دیگر را حذف کرد تا کمکی باشد برای این شرکتها و همین طور یکی دیگر از دلایل سود سازی آنها تصویب دلار فکر کنم 2450 بود که بر سودشان تاثیر زیادی گذاشت . اینها حمایت نیست ؟ بنده هم آن زمان کل پولم پالایشی بود و از کسانی بودم که برای باز شدن شبندر و سایر پالایشی ها در اعتراضات جلوی سازمان بورس شرکت میکردم .
                  اما دوست عزیزم رشد اصلی قیمت سهم زمانی است که زیان در حال اتمام است و تازه شرکت به سود دهی می افتد نه زمانی که همه سود شرکت اعلام شده .
                  در ضمن صحبت شما درست است از 80 تا اینجا با حمایت بوده و هین طور سرکوب قیمتی البته اعطا نکردن تسهیلات توسط بانک ها هم دخیل بوده اما 3 تا 6 ماه دیگر که اوج این گروه است.
                  از لحاظ سود سازی اول گروه قطعات سود های بالایی می سازند و بعد گروه خودروسازی .
                  در ضمن بنده سقف های قبلی را نگفتم چون این شرکتها بالای چند بار افزایش سرمایه داده اند بنده عرض کردم وارد دوران شکوفایی می شوند.

                  در ضمن نظر بنده کاملا شخصی است
                  ویرایش توسط s.trader : https://www.traderha.com/member/12233-s-trader در ساعت 01-09-2014, 05:27 PM
                  ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                  نظر


                  • ببخشید 16 % عوارض مالیاتی
                    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                    نظر


                    • آ س پ http://pcmupload.traderha.com/uploads/1389289335211.png
                      ویرایش توسط shobeir : https://www.traderha.com/member/13142-shobeir در ساعت 01-09-2014, 10:23 PM
                      بورس و فارکس مطمئن ترين روش افزايش سرمايه و كسب درآمد
                      كسب در آمد و افزايش سرمايه در بازار بورس و فارکس ثروت باد آورده نيست!!

                      نظر


                      • نظر


                        • به نظر میرسه ظرف زمان در حال پر شدنه.

                          نظر


                          • [QUOTE=domino.moh3n;115522]به نظر میرسه ظرف زمان در حال پر شدنه.
                            [/QUO
                            چه نمادی هست؟؟؟؟؟؟؟
                            بورس و فارکس مطمئن ترين روش افزايش سرمايه و كسب درآمد
                            كسب در آمد و افزايش سرمايه در بازار بورس و فارکس ثروت باد آورده نيست!!

                            نظر


                            • [QUOTE=shobeir;115527]
                              نوشته اصلی توسط domino.moh3n نمایش پست ها
                              به نظر میرسه ظرف زمان در حال پر شدنه. [/QUO چه نمادی هست؟؟؟؟؟؟؟
                              شرمنده یادم رفت اسم نماد رو بنویسم. نماد شپنا است.

                              نظر


                              • گزارش "بلومبرگ بیزنس ویک" از بورس تهران

                                مجله آمریکایی بلومبرگ بیزنس ویک در گزارشی نوشت: بهبود روابط ایران با غرب، ایرانیان را به آینده اقتصاد این کشور خوش.بین کرده، زیرا این اقدام جریان سرمایه را از هر سو به بازار سهام این کشور خواهد کشاند.به گزارش ایرنا و به نقل از این نشریه، جریان تازه و قدرتمندی از سرمایه در حال ورود به بازار سهام تهران است و این می.تواند نویدبخش رشد بخش تولید در این کشور باشد. بلومبرگ گزارش خود را این گونه شروع می.کند که صبح یکی از روزهای ماه دسامبر یک دختر 23 ساله تحصیلکرده به نام سمیرا در کنار صدها نفر دیگر در داخل بازار سهام تهران واقع در مرکز این شهر ایستاده و در این اندیشه است که آیا 600 دلارش را روی سهام سرمایه.گذاری کند یا خیر؟

                                انتخابات خرداد ماه امسال ایران که در آن دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس.جمهوری، جایگزین محمود.احمدی نژاد شد، به پیشرفت سریع بازار سهام ایران کمک زیادی کرده است. شاخص پایه بازار سهام تهران در سال 2013 که 30 دسامبر به پایان رسید، 131 درصد افزایش یافت و با پیشی گرفتن شاخص بازده سهام آن از شاخص بازده 93 سهام اصلی جهان، رکورد زد. بخش اعظم افزایش شاخص بازار سهام تهران به پس از انتخاب روحانی برمی.گردد، رئیس جمهوری که قول داد روابط ایران با اقتصاد جهان را پس از مدت.ها تحریم، دوباره احیا کند. مدیرعامل شرکت شرکای فیروزه، یک شرکت سرمایه.گذاری در تهران، گفت: جریان عظیم و جدید پولی مشاهده می.شود که از سوی افراد به بازار سهام در جریان است. رامین ربیعی افزود: انتظارات مردم پس از انتخابات به طور کلی تغییر کرده زیرا خطرات سیاسی، جنگ و افزایش تحریم.ها کاهش پیدا کرده است. در آذر.ماه امسال و در پی توافق اولیه مذاکرات ایران با گروه 1 + 5 قرار شده بخشی از دارایی.های مسدود شده این کشور رها شود که این امر می.تواند زمینه دستیابی ایران به بخشی از پول.های بلوکه شده این کشور را در خارج فراهم سازد. با توافق هسته.ای، این گمان قوت گرفت که کشور تولیدکننده بزرگ اوپک، به روند افت تولید نفت که این کشور را به یک رکود بی.سابقه کشاند، پایان خواهد داد. در این گزارش به نقل از بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت آمده است: به محض برداشته شدن تحریم.ها، در صدد جذب شرکت.های بین.المللی از جمله اکسون.موبیل آمریکا و رویال داچ شل انگلستان هستیم.
                                در حالی که حجم خرید و فروش روزانه بازار سهام تهران که 47 سال پیش تاسیس شده معادل 22 ثانیه معامله سهام در بازار سهام آمریکا است، لیکن این حجم در حال افزایش است. از ابتدای سال 2013 تا پایان نوامبر (اواسط اسفند 91 تا 9 آذر 92) روزانه به طور متوسط 203 میلیون دلار سهام در بازار تهران دست به دست شده که از میانگین 83 میلیون دلاری آن در سال 90 و میانگین 20 میلیون دلاری آن در سال 2006 بیشتر است.
                                ربیعی گفت: ایرانیان اکنون از سرمایه.گذاری در طلا، دلار و ملک که در جمهوری اسلامی به روش.های مطمئن برای حفظ ارزش تبدیل شده بودند، دست می.کشند و در بازار سهام سرمایه.گذاری می.کنند. صعود شاخص سهام تهران در سال 2013 در پی صعود 55 درصدی آن در سال 2012 و صعود 24 درصدی آن در سال 2011 اتفاق افتاد. در سال 2013 ارزش بازاری مجموع شرکت.های بازار سهام تهران در مقایسه با سال 2011، برحسب دلار تقریبا دو سوم افزایش پیدا کرده و به 174 میلیارد دلار رسیده است. اطلاعات به.دست آمده از بازار سهام تهران نشان می.دهد، نسبت قیمت به درآمد بازار سهام تهران در سال 2013 معادل 34 درصد افزایش یافته و به 7/8 رسیده است. اندازه نسبت یادشده از اندازه 11/8 نسبت کشورهای نوظهور تحت شاخص ام.اس.سی.آی این بازار کمتر است. در میان 314 شرکت زیرمجموعه بازار سهام تهران، سهام بانک.ها و شرکت.های نفتی از همه سودآورتر است.
                                بورس و فارکس مطمئن ترين روش افزايش سرمايه و كسب درآمد
                                كسب در آمد و افزايش سرمايه در بازار بورس و فارکس ثروت باد آورده نيست!!

                                نظر

                                پردازش ...
                                X