اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط ANAHITA نمایش پست ها
    طبق محاسباتی که من انجام دادم احتمالا نرخ بیکاری افزایش خواهد داشت و nfp احتمالا حدود 170kهزار میاد .Unemployment Rate : 5.2or 5.3Non-Farm Employment Change : 170K
    در کل امار در جهت قدرت دلار است
    تنها راه موفقیت در بازارمالی جهانی ، ترک اعتیاد طمع است .

    برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
    http://traderha.com/threads/6811-Teamwork-EURUSD?p=200352&viewfull=1#post200352

    نظر


    • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
      از لحاظ تکنیکی : با نفوذ قیمت به زیر کف کانال صعودی روزانه انتظار رسیدن قیمت به هدف 1100 در ساپورت اول ماه نوامبر و سپس لمس مجدد کف 1077 دو از انتظار نیست. همچنین این احتمال میرود قیمت پس از برخورد به این سطوح یک واکنش نسبی نشان دهد.



      از لحاظ فاندامنتالی :

      آمارهای اشتغال آمریکا می تواند تغییر دهنده بازی در بازار جهانی طلا باشد
      به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز ، مایک مک گلون تحلیلگر و استراتژیست ارشد موسسه ئی تی اف در خصوص تحولات بازار طلا در کوتاه مدت تصریح کرد: به نظر من انتشار گزارش وزارت کار آمریکا که نشانگر وضعیت بازار اشتغال در ماه اکتبر است، می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا داشته باشد.

      بر اساس این گزارش وی افزود: قیمت طلا در ماه اکتبر با افزایش 2.4 درصدی روبرو شد ولی این افزایش به شدت محدود بوده چرا که گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا مانع بزرگی برای قیمت طلا بوده است.
      وی پیش بینی کرد: سطح حمایتی مهم و روانی برای قیمت طلا در شرایط کنونی 1100 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا با افت بیشتری روبرو خواهد شد.
      مک گلون تاکید کرد: به نظر می رسد قیمت طلا در شرایط کنونی بین 1100 تا 1200 دلار تثبیت شده است. البته انتشار گزارش روز جمعه وزارت کار آمریکا تاثیر زیادی بر تحولات قیمت طلا خواهد داشت.

      نظر شخصی : بخش عمده ای از تاثیر خبر nfp روز جمعه در این هفته پیش خور شده ، گزارش nfp می تونه گمانی زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره رو در نشست بعدی فدرال رزرو تحت تاثیر قرار بده اما اگر این گزارش اونطور که باید انتظارات مثبت رو برآورده نکنه شاهد افت موقت ارزش دلار و در نتیجه رشد قیمت اونس طلا در کوتاه مدت خواهیم بود، این سناریو با نشر آمار منفی یا خنثی از nfp قابل انتظار هست اما سناریو دیگه این هست که آمار nfp مثبت تر از حد انتظارات باشه در این صورت شاهد افزایش بیشتر ارزش دلار و افت شدیدتر اونس طلا خواهیم بود.



      در ادامه :
      قیمت پس از شکست 1100 دلار در حال حرکت به سمت هدف 1077 هست. پیش بینی می شود در صورت شکست این سطح که به احتمال زیاد محقق می شود شتاب ریزش اونس افزایش پیدا می کند و هدف بعدی آن حمایت دوم ماهانه نوامبر در قیمت 1059 خواهد بود.
      از لحاظ فاندامنتالی :
      نرخ بیکاری آمریکا از رقم قبلی 5.1 درصد به رقم 5 درصد کاهش یافت. همچنین شاخص تغییرات اشتغال بخش غیر کشاورزی آمریکا به رقم بسیار عالی 271 هزار نفر رسیده است. رقم ماه پیش 137 هزار فرصت شغلی بود و رقم پیشبینی شده برای این ماه 181 هزار بود. اعلام گزارش مثبت nfp منجر به افزایش ارزش دلار شد. همچنین با این گزارش خوب احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا از سوی فدرال رزرو افزایش پیدا می کند.

      خرید طلا بسیار پر ریسک هست. از خرید طلا شدیدا پرهیز کنید!
      ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 11-06-2015, 06:38 PM
      انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

      نظر


      • سلام،

        زیاد الیوت بلد نیستم ولی فکر کنم در موج 3 از C در تایم هفتگی باشیم. (کل موج 2 بصورت زیگزاگ است.)

        ویرایش توسط shahabi.ma : https://www.traderha.com/member/16293-shahabi-ma در ساعت 11-07-2015, 02:03 AM

        نظر


        • کاهش 4.6 درصدی قیمت جهانی طلا در هفته ای که گذشت

          قیمت طلا در بازارهای بین المللی در پایان مبادلات هفته ای که گذشت با افت شدید 4.6 درصدی روبرو شده که این بدترین عملکرد قیمت طلا از سال 2013 میلادی به شمار می رود.

          به نقل از رویترز، انتشار آمارهای مربوط به بهبود اوضاع بازار اشتغال آمریکا موجب شد تا قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه به کمتر از 1100 دلار در هر اونس برسد.

          بر اساس این گزارش اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته بیش از 271 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است و نرخ بیکاری نیز به پایین ترین سطح در 7 سال و نیم اخیر رسیده است.
          این آمارها موجب شده تا احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر افزایش یابد. پس از انتشار این گزارش ارزش دلار آمریکا نیز 1.4 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح خود از آوریل رسیده است.
          قیمت هر اونس طلا نیز به کمتر از 1090 دلار رسیده است. تای وونگ تحلیلگر ارشد موسسه بی ام او کاپیتال تاکید کرد: انتشار گزارش وزارت کار آمریکا موجب شد تا قیمت طلا برای نخستین بار از اوت تاکنون به کمتر از 1100 دلار برسد. قیمت طلا در شرایط کنونی تحت فشار زیادی قرار دارد و احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست دسامبر فدرال رزرو تقویت شده است.
          افت 4.6 درصدی قیمت طلا در هفته گذشته از ژوئن 2013 میلادی بی سابقه بوده است. جوناتان باتلر تحلیلگر ارشد اقتصادی نیز گفت: ارزش دلار آمریکا به بالاترین سطح در 3 ماه اخیر رسیده و این احتمال وجود دارد که قیمت طلا تا پایان امسال زیر فشار بیشتری قرار داشته باشد.

          مارین اوون تحلیلگر و استراتژیست برجسته موسسه اینفورما گلوبال مارکتس نیز تاکید کرد: سطح حمایتی بعدی برای قیمت طلا 1077 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا با افت شدیدی روبرو می شود و احتمالا تا سطح 1000 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

          وی افزود: اگر سطح حمایتی 1077 دلاری شکسته شود سطح حمایتی بعدی برای قیمت طلا ابتدا 1050 و سپس 1045 دلار خواهد بود.
          به نظر می رسد قیمت طلا در هفته آینده به شدت تحت تاثیر انتشار گزارش جدید وزارت کار آمریکا قرار خواهد داشت.


          پالس آمریکایی به سقوط طلا

          بعدازظهر جمعه گزارش وزارت کار آمریکا نشان داد که در ماه اکتبر 271 هزار شغل در این کشور ایجاد شده تا نرخ بیکاری ایالات متحده به 5 درصد برسد.

          این داده های بسیار بهتر از انتظار، نه تنها بازارها را تحت تاثیر قرار داد، بلکه احتمال افزایش نرخ بهره وجوه فدرال در نشست ماه دسامبر بانک مرکزی آمریکا را هم افزایش داد. به دنبال این گزارش ها، بازارهای جهانی وارد فاز جدیدی شدند. روز گذشته، شاخص دلار با جهشی قابل توجه به مرز 100 واحد نزدیک شد و اونس طلا به زیر مرز 1100 دلار سقوط کرد. بازارهای سهام آمریکا نیز افت را تجربه کردند.
          با آماری که روز جمعه منتشر شد، احتمال افزایش نرخ های بهره آمریکا شدت گرفت. داده های خوب بازار کار آمریکا، بازارهای مالی و کالایی را نیز تحت تاثیر قرار داد. روز جمعه در حالی که شاخص دلار به بالاترین سطح در سه ماه گذشته رسید، اونس فلز زرد به زیر مرز روانی 1100 دلار سقوط کرد و به کمترین قیمت در سه ماه گذشته رسید. همزمان بازارهای سهام نیز با وجود افت روز جمعه پنجمین هفته رشد خود در 6 هفته گذشته را ثبت کردند.

          اونس طلا روز چهارشنبه با 10 دلار افت به قیمت 1107 دلار رسید. این افت عمدتا ناشی از اثرگذاری سخنان رئیس فدرال رزرو و رشد شاخص دلار بود. جنت یلن روز چهارشنبه در جلسه استماع کمیته مقررات بانکی مجلس نمایندگان گفت که افزایش نرخ بهره وجوه فدرال در نشست ماه دسامبر بانک مرکزی آمریکا محتمل است. شاخص دلار پس از این سخنان رشد کرد. دلار البته از گزارش ism از بخش غیرکارخانه ای آمریکا نیز نفع برد. چهارشنبه همچنین میزان اشتغال زایی آمریکا توسط adp معادل 182 هزار مورد اعلام شد که همسو با انتظارات بود. دیگر خبری که در این روز جلب توجه کرد، اظهارات رئیس جمهوری چین بود مبنی بر اینکه رشد اقتصادی این کشور به کند شدن ادامه خواهد داد.

          اونس روز پنج شنبه با 4 دلار افت دیگر به قیمت 1103 دلار رسید. این افت اونس را به کمترین قیمت در دو ماه گذشته رساند. به این ترتیب اونس در نزدیکی مرز روانی 1100 دلار قرار گرفت. روند آرام تر چهارمین روز کاری نتیجه تشدید انتظار برای انتشار گزارش مهم روز جمعه بود. بازارها در این روز همچنان سخنان یلن را نیز هضم می کردند تا رشد دلار و افت طلا ادامه داشته باشد. دیگر خبر پنج شنبه، اعلام اتحادیه اروپا بود مبنی بر اینکه رشد اقتصادی منطقه یورو در سال 2015 برابر با 6/ 1 درصد خواهد بود. این رقم پیش تر 5/ 1 درصد در نظر گرفته شده بود.
          پیش بینی تورم در سال جاری میلادی نیز به 1/ 0 درصد رسیده است. در این روز دولت هند اعلام کرد که سکه های جدید طلا ضرب خواهد کرد. شورای جهانی طلا اعلام کرده که این اقدام اعتماد به فلز زرد را افزایش خواهد داد. اونس روز جمعه را با نوسان های افزایشی آغاز کرد؛ اما آنچه از اولین ساعات فعالیت بازارهای جهانی در آخرین روز هفته مشهود بود، انتظار برای انتشار گزارش اشتغال زایی اقتصاد آمریکا بود. اونس تا ساعت 5 بعد از ظهر روز گذشته به بهای 1106 دلار رسید و در این ساعت بود که گزارش میزان اشتغال زایی بزرگ ترین اقتصاد جهان در ماه اکتبر منتشر شد. بر اساس این گزارش در ماه گذشته میلادی، 271 هزار شغل در بخش غیرکشاورزی اقتصاد ایالات متحده ایجاد شده است. رقم مورد انتظار کمتر از 200هزار مورد بود.

          میزان بیکاری آمریکا نیز بر اساس گزارش روز جمعه به 5 درصد رسیده است. اونس طلا پس از انتشار این گزارش رو به سقوط گذاشت و تا ساعت 7 بعدازظهر به وقت تهران به قیمت 1087 دلار رسید؛ داده روز جمعه از بازار کار آمریکا داده ای بسیار خوب حساب می شود و هر داده خوبی از اقتصاد آمریکا، احتمال افزایش نرخ های بهره در نشست ماه دسامبر کمیته بازار آزاد فدرال رزرو را افزایش می دهد. سلامت بازار کار، یکی از مهم ترین شاخص های تصمیم گیری درباره افزایش نرخ های بهره در آمریکا است.
          نشست ماه دسامبر کمیته بازار آزاد، آخرین نشست این کمیته در سال 2015 میلادی خواهد بود. افزایش احتمالی نرخ بهره وجوه فدرال هم اولین افزایش این نرخ در یک دهه گذشته خواهد بود. دلار آمریکا که صبح جمعه در ادامه روند روزهای پیشین رو به رشد گذاشته بود، پس از انتشار گزارش روز جمعه با جهش روبه رو شد. در حالی که رشد دلار فشار روی فلز زرد را تشدید کرده، رشد بهای نفت خام تا حدی به طلا کمک کرده است.

          انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

          نظر


          • نظرسنجی کیتکو :

            گزارش وزارت کار آمریکا موجب ادامه روند نزولی قیمت طلا در روزهای آینده خواهد شد


            نتایج جدیدترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده نیز تحت تاثیر گزارش وزارت کار آمریکا با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

            به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، انتشار آمارهای مربوط به بهبود وضعیت بازار اشتغال آمریکا در ماه اکتبر موجب شده تا ارزش دلار به بالاترین سطح خود در 3 ماه اخیر برسد و قیمت طلا نیز با افت بیشتری روبرو شود.

            بر اساس این گزارش با شکسته شدن سطح حمایتی 1100 دلاری زمینه لازم برای افت بیشتر قیمت طلا فراهم شده است. آمارهای وزارت کار آمریکا نشان می دهد اقتصاد این کشور طی ماه گذشته 271 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده که این رقم بیشتر از پیش بینی های اولیه کارشناسان بوده است.
            نرخ بیکاری آمریکا نیز به 5 درصد رسیده که این پایین ترین رقم در 7 سال اخیر به شمار می رود. در نظرسنجی آنلاین این هفته کیتکو از فعالان اقتصادی 327 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 180 نفر معادل 55 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت.
            105 نفر معادل 32 درصد نیز به افزایش قیمت طلا رای داده اند و 42 نفر معادل 13 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده با تغییر چندانی روبر نمی شود.
            از 37 کارشناس ارشد اقتصادی نیز 15 نفر در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 6 نفر معادل 40 درصد اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده افزایش خواهد یافت. 6 نفر دیگر معادل 40 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آتی کاهش خواهد یافت و 3 نفر معادل 20 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

            برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که روند نزولی قیمت طلا پس از انتشار آمارهای اشتغال آمریکا موقتی خواهد بود و با افزایش مجدد تقاضا، قیمت نیز با افزایش روبرو خواهد شد.
            کارشناسان بازار طلا بر این باورند که قیمت این فلز زرد در هفته های آینده تحت تاثیر نشست آتی فدرال رزرو قرار خواهد داشت.

            کن موریسون تحلیلگر اقتصادی نیز گفت: با شکسته شدن سطح حمایتی 1100 دلاری سطح حمایتی بعدی برای طلا 1080 دلار خواهد بود.
            انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

            نظر


            • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
              نظرسنجی کیتکو :

              گزارش وزارت کار آمریکا موجب ادامه روند نزولی قیمت طلا در روزهای آینده خواهد شد


              نتایج جدیدترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آینده نیز تحت تاثیر گزارش وزارت کار آمریکا با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

              به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، انتشار آمارهای مربوط به بهبود وضعیت بازار اشتغال آمریکا در ماه اکتبر موجب شده تا ارزش دلار به بالاترین سطح خود در 3 ماه اخیر برسد و قیمت طلا نیز با افت بیشتری روبرو شود.

              بر اساس این گزارش با شکسته شدن سطح حمایتی 1100 دلاری زمینه لازم برای افت بیشتر قیمت طلا فراهم شده است. آمارهای وزارت کار آمریکا نشان می دهد اقتصاد این کشور طی ماه گذشته 271 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده که این رقم بیشتر از پیش بینی های اولیه کارشناسان بوده است.
              نرخ بیکاری آمریکا نیز به 5 درصد رسیده که این پایین ترین رقم در 7 سال اخیر به شمار می رود. در نظرسنجی آنلاین این هفته کیتکو از فعالان اقتصادی 327 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 180 نفر معادل 55 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت.
              105 نفر معادل 32 درصد نیز به افزایش قیمت طلا رای داده اند و 42 نفر معادل 13 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده با تغییر چندانی روبر نمی شود.
              از 37 کارشناس ارشد اقتصادی نیز 15 نفر در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 6 نفر معادل 40 درصد اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده افزایش خواهد یافت. 6 نفر دیگر معادل 40 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آتی کاهش خواهد یافت و 3 نفر معادل 20 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

              برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که روند نزولی قیمت طلا پس از انتشار آمارهای اشتغال آمریکا موقتی خواهد بود و با افزایش مجدد تقاضا، قیمت نیز با افزایش روبرو خواهد شد.
              کارشناسان بازار طلا بر این باورند که قیمت این فلز زرد در هفته های آینده تحت تاثیر نشست آتی فدرال رزرو قرار خواهد داشت.

              کن موریسون تحلیلگر اقتصادی نیز گفت: با شکسته شدن سطح حمایتی 1100 دلاری سطح حمایتی بعدی برای طلا 1080 دلار خواهد بود.

              -------------------------------------
              سلام دوست عزیزم. خسته نباشید. من چند وقت بود نبودم و ترجیح دادم یکم از فارکس دور بشم .میشه خواهش کنم در مورد اینکه تو امضاتون گفتید یکم توضیح بدین یعنی چی
              من اصلا نفهمیدم
              "همه استراتژیها سود ده هستند فقط و فقط باید بازی با استاپ و تارگت رو یاد گرفت تا بتوان به سود رسید .

              تمام این بازار جو روانی و بازی با استاپ و تارگت است . "
              مرسی .مزاحتون نمیشم و وقتتون رو نمیگیرم-هر موقع فرصت کردین بهم یکم توضیح بدین

              نظر


              • نوشته اصلی توسط lida110 نمایش پست ها
                -------------------------------------
                سلام دوست عزیزم. خسته نباشید. من چند وقت بود نبودم و ترجیح دادم یکم از بازار تبادلات ارزی دور بشم .میشه خواهش کنم در مورد اینکه تو امضاتون گفتید یکم توضیح بدین یعنی چی
                من اصلا نفهمیدم
                "همه استراتژیها سود ده هستند فقط و فقط باید بازی با استاپ و تارگت رو یاد گرفت تا بتوان به سود رسید .

                تمام این بازار جو روانی و بازی با استاپ و تارگت است . "
                مرسی .مزاحتون نمیشم و وقتتون رو نمیگیرم-هر موقع فرصت کردین بهم یکم توضیح بدین
                سلام لیدا خانم . خوش اومدید. اتفاقا چند روز پیش در این تاپیک یادی از شما کردیم.
                در مورد امضا بنده سوال فرمودید :
                منظور بنده اینه مهمترین اصل مهم در مبحث تریدری رعایت قوانین مدیریت سرمایه هست. حالا هر استراتژی می خواد باشه زیاد مهم نیست . نظر من اینه اکثر استراتژی های معتبر سوده هستند اگر قوانین مدیریت سرمایه بخوبی اجرا بشه. به جرات میشه گفت 70 درصد موفقیت در تریدری بر میگرده به رعایت مدیریت سرمایه صحیح . منظور از بازی با استاپ و تارگت این نیست که بدون منطق هر جا وارد بشیم و هر جا استاپ و تارگت تعیین کنیم. منظور این هست قواعد این بازی رو صحیح اجرا کنیم. مثلا اگر تحلیلی داریم که با مدیریت سرمایه ما همخوانی نداره از ورود به اون معامله صرف نظر کنیم. به عنوان مثال شما با تحلیل موقعیتی رو پیدا می کنید که باید نسبت حد ضرر یا ریسکش دو برابر تارگت باشه و اگر چنین نباشه معامله شما به احتمال زیاد استاپ می خوره و در قوانین مدیریت سرمایه شما میزان ریسک به پاداش نباید زیر 1 به 1 باشه پس گرفتن این معامله پر ریسک و نامعقوله...
                در مورد این مطلب :" تمام این بازار جو روانی و بازی با استاپ و تارگت است ." منظور همون عرایض بالاست رعایت قوانین سرمایه. در کل بازار بر اساس مسائل روانشناسی پیش میره. خیلی از حد ضرر ها و تارگت ها جنبه روانی دارند...

                پیشنهاد می کنم اگر وقت و حوصله داشتید تاپیک تجربیات تریدری رو از لینک زیر بخونید. مخصوصا صفحات آخر . اگر سوالی داشتید می تونید همونجا بپرسید. بنده و سایر دوستان می تونیم راهنمایتون کنیم.
                موفق و سربلند باشید.

                http://traderha.com/f50/%D8%AA%D8%AC...tml#post172531
                انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                نظر




                • تحلیل تکنیکال حاکی است سطح حمایت قیمت طلا در کوتاه مدت 1085 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی به کمتر از 1070 دلار خواهد رسید. در صورت شکسته شدن این سطح نیز قیمت طلا تا 1059 دلار کاهش خواهد یافت.

                  سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1100 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1120 دلار افزایش خواهد یافت.

                  از لحاظ فاندامنتالی : همچنان تاثیر گزارش NFP بر روی ارزش دلار و در نتیجه کاهش تقاضا برای خرید طلا ادامه دار خواهد بود. مهمترین خبرهای این هفته سخنرانی رئیس بانک مرکزی آمریکا جانت یلن و شاخص خرده فروشی آمریکا ست که قرار ست روز جمعه اعلام شود . همچنین شاخص های مهمی از چین می تواند در کوتاه مدت بر روی قیمت طلا تاثیر گذار باشد.

                  توجه : مطالب فوق صرفا تحلیل هست و مسئولیت ترید با این تحلیل بر عهده شماست.
                  ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 11-09-2015, 09:22 AM
                  انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                  نظر


                  • طلا-روزانه

                    هر که مقصود خود از غیر خدا می طلبد / چو گدایست که حاجت ز گدا می طلبد

                    نظر


                    • [IMG][/IMG]بدون شرح

                      نظر


                      • انس احتمالا به خط روندنزولی که به علت برخورد زیادی که داشته لذا اعتبارش هم بالا میباشد پولبک کند که ازدید زمانی هم باتوجه به واکنش نشان دادن 62TCR درصداگربه 100TCR واکنش نشان دهدمیتوان هدف زمانی را 162TCR درنظرگرفت.


                        وضعیت دی تی اسیلاتورهم که درپارامتر13جهت نوسان کوتاه مدت مناسب میباشد.


                        نظر




                        • در صورت تریگر ، احتمال اصلاح تا 1100 هست
                          که البته به دلیل شتاب بالای ریزش قبل برای پوزیشن گیری پیشنهاد نمیشود
                          مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                          نظر


                          • قیمت طلا برای چهارمین هفته متوالی با کاهش روبرو شد

                            قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه بار دیگر با کاهش روبرو شد تا برای چهارمین هفته متوالی روندی نزولی را تجربه کرده باشد.

                            به نقل از رویترز، گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا و افزایش ارزش دلار در روزهای اخیر داشته است.
                            بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در پایان مبادلات روز جمعه با 0.2 درصد کاهش به کمتر از 1083 دلار رسیده است . قیمت طلا روز پنج شنبه برای لحظاتی به کمتر از 1074 دلار رسید که این پایین ترین رقم از فوریه 2010 میلادی بوده است.
                            به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، افزایش نرخ بهره آمریکا می تواند موجب کاهش تقاضا برای طلا و افزایش خرید دلار و اوراق قرضه شود.
                            قیمت طلا از ابتدای نوامبر تاکنون بیش از 5 درصد کاهش داشته است. انتشار آمارهای مثبت مربوط به وضعیت بازار اشتغال و کاهش نرخ بیکاری آمریکا تاثیر زیادی بر روند نزولی قیمت طلا داشته است.
                            دیوید ویلسون تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری سیتی تاکید کرد: بی شک احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر بیشتر شده و سرمایه گذاران در چنین شرایطی تمایلی برای سرمایه گذاری در بازار طلا ندارند.
                            میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز با افت 1.5 تن روبرو شده تا به پایین ترین سطح از سپتامبر 2008 میلادی برسد.

                            به اعتقاد کارشناسان اقتصادی قیمت جهانی طلا و سایر فلزات گرانبها در روزهای آینده تحت تاثیر انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا و آمارهای اقتصادی این کشور قرار خواهد داشت.
                            قیمت هر اونس پلاتین نیز روز جمعه با 2.1 درصد کاهش به کمتر از 855 دلار رسیده که این پایین ترین رقم از دسامبر 2008 میلادی به شمار می رود.
                            قیمت هر اونس نقره نیز در پایان مبادلات روز گذشته با 0.5 درصد کاهش به کمتر از 14.20 دلار رسیده است. این پایین ترین قیمت نقره در نزدیک به 3 ماه اخیر به شمار می رود.
                            گرچه برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در کوتاه مدت می تواند تحت تاثیر افزایش تقاضای فصلی در کشورهای نوظهور و در حال توسعه به خصوص چین و هند با افزایش نسبی روبرو شود ولی به نظر می رسد فشار ناشی از افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا مانع از این مساله خواهد شد.

                            ************************************************** ******

                            نظرسنجی تازه کیتکو نشان داد:


                            اختلاف نظر سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی نسبت به روند قیمت طلا در هفته پیش رو

                            در حالی که قیمت جهانی طلا برای چهارمین هفته متوالی با کاهش روبرو شده نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که سرمایه گذاران بین المللی معتقدند قیمت طلا در هفته پیش رو نیز با کاهش روبرو خواهد شد.

                            به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، نظرسنجی نشان می دهد در حالی که سرمایه گذاران پیش بینی می کنند قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو می شود ولی کارشناسان اقتصادی به افزایش قیمت طلا رای داده اند.
                            بر اساس این گزارش قیمت طلا روز پنج شنبه به کمتر از 1073 دلار رسید که این پایین ترین رقم در 5 سال و نیم اخیر به شمار می رود.
                            به اعتقاد برخی تحلیلگران اقتصادی علت اصلی افت شدید قیمت طلا در روزهای اخیر، بیشتر شدن گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر بوده است. تقویت ارزش دلار نیز تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلا داشته است.

                            در نظرسنجی آنلاین کیتکو 400 سرمایه گذار شرکت کرده اند که از این تعداد 223 نفر معادل 56 درصد به کاهش قیمت طلا در هفته جاری رای داده اند.
                            125 نفر دیگر معادل 31 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت و 52 نفر معادل 13 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.
                            برخی سرمایه گذاران بر این باورند که هزینه تولید هر اونس طلا در شرایط کنونی حدود 700 دلار است و این مساله موجب خواهد شد تا قیمت طلا با افت بیشتری روبرو شود. در واقع قیمت طلا اکنون فراتر از قیمت واقعی و حقیقی آن است.
                            از 37 کارشناس ارشد اقتصادی نیز 14 نفر در نظرسنجی این هفته کیتکو شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 8 نفر معادل 57 درصد به افزایش قیمت طلا در هفته آینده رای داده اند. 4 نفر معادل 29 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده کاهش خواهد یافت و 2 نفر معادل 14 درصد نیز تاکید کردند قیمت طلا در این مدت تغییر نخواهد کرد.

                            به نظر می رسد واکنش بازار به افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو بیش از حد بوده و افت قیمت طلا به 1075 دلار در هر اونس تاحدی نشانگر این مساله بوده است.
                            برخی تحلیلگران بر این باورند که اگر طلا بتواند در روزهای آینده سطح حمایتی 1070 دلاری را حفظ کند به زودی با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.
                            انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                            نظر


                            • سلام،

                              بنظرم انس در هفته پیش رو همچنان روندی خنثی در محدوده 1072تا 1102دلار در داخل کانال قرمز رنگ حرکت کند....با شکست هر کدام از خطوط کانال،احتمالا تارگتی در حدود 30 دلار را باید انتظار داشت.

                              نظر


                              • no comment


                                نظر

                                پردازش ...
                                X