اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • درود
    انس جمعه به درستی تونست خودش رو بالا بکشه و طبق پیش بینی دل خریدارها رو شاد کرد اما با مرور تایم یک ساعته ، به نظر محدوده برگشت قیمت دیده شد و هم اکنون الگوی هارمونیک Bearish Shark به وضوح برگشت قیمت رو فریاد میزنه ! نهایت اوج این حرکت رو میشه 1145 دید و در ادامه شاهد حرکت تندو تیز نزولی باشیم درست مثل همون اتفاقی که در جمعه افتاد . به شخصه فکر میکنم بالا رفتن از 1145 برای انس ممکن نیست ، چون تایم روزانه خبر از هیچ گونه حرکت بالارونده نمیده ! اگر دوستان صفحات قبلی رو مرور بکنن در یکی از پست ها اشاره کردم که یه کنج کاهشی پیش روی انس است و در روز جمعه قیمت با برخورد به خط پایین این کنج عکس العمل نشون داد و همین امر اعتبار این کنج رو افزایش داد! خلاصه مطلب: انس فعلا صعودی نداره و در روزهای آینده هم باید شاهد این حرکت های تند و تیز مثل روز جمعه باشیم و انتظار برای خروج از کنج کاهشی در تایم روزانه که کف جدیدی رو به احتمال زیاد باید تجربه بکنیم .....

    ویرایش توسط DIMEBAG : https://www.traderha.com/member/19064-dimebag در ساعت 10-04-2015, 10:17 PM

    نظر


    • قیمت هنوز خط میانه رانزده وروی خط موازی مقاومت شده من هم فکرمی کنم یک حرکت نزولی وبه سمت خط میانه داره

      نظر


      • انقدر نقره بالا رفت که من رفتم روی کانال نقره رو حدود 16 فروش گرفتم. فروش نقره الان یکی از موقعیتهای خیلی خوبه لانگ ترمه. تا 2ماه دیگه بیش از 20 % ریزش داره

        نظر


        • سلام
          به نظر بنده در تایم فریم دیلی همچنان مثلثی که موجود بود(چند پست بالاتر تصویرش موجود است) اعتبار دارد و موج e نیز تکمیل شده است !
          اما اگر سناریو دیگری در اینده بخواهد رخ بدهد , ...فعلنه در تایم فریم H1 انتظار داریم , با حفظ 1153 , حداقل تا سطح 1142 کاهش بیابد , که تبدیل سطوح داشته بودیم !

          ویرایش توسط گیلان : https://www.traderha.com/member/3678-گیلان در ساعت 10-07-2015, 01:13 PM

          نظر


          • در تایم دیلی و از نظر تکنیکال کلاسیک به عقیده بنده کندل فردا روز بسیار با اهمیت میباشد, و میتواند برای حداقل یکی هفته مسیر را مشخص کند ...اگر خریداران بتوانند کندل فردا را به سطحی بالاتر و مقاومت کندل امروز را ضایع کنند , انس طلا حداقل 1190 را خواهد دید( بسته با شیب صعود تا سقف کانال صعودی کوچکتر میتواند اعداد متفاوتی بدهد!)...اگر خریداران نتوانند مقاومت را از بین ببرند, جداقل تا کف کانال کوچکتر و حداکثر تا کف کانال نزولی بزرگتر انتظار کاهش انس را میتوان داشت, که در این حالت با شمارش الیوتی نیز بهتر مچ میشود و زحمت مان را کمتر میکند !
            ویرایش توسط گیلان : https://www.traderha.com/member/3678-گیلان در ساعت 10-07-2015, 09:44 PM

            نظر


            • ظاهرا مجددا قیمت به سقف مثلث واکنش نشون داده. اگر این ریزش ادامه داشته باشه اهداف به ترتیب 1123 ، 1110 خواهد بود.
              پیشبینی می شود در صورتی قیمت به این اهداف برسه شکست کف کانال مثلث محقق گردد که در این صورت احتمال ریزشی شارپ را خواهیم داشت !

              انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

              نظر


              • نظر


                • اهل معامله طلا نیستم ولی یک تحلیل برای دوستان قرار میدم.
                  طلا تایم 4 ساعته. قیمت در یک کانال صعودی قرار دارد. همچنین الگوی باترفلای در حال شکل گیریست. در حدود 1190 الگوی باترفلای تکمیل و همچنین قیمت به سقف کانال برخورد می کند.
                  با تریگر مناسب می توان وارد پوزیشن فروش شد.

                  Truth Alone Triumphs
                  حقيقت به تنهايي پيروز است

                  نظر


                  • اونس طلا در تایم دیلی سه هدف صعودی رو در پیش داره که در حال حاضر به یکی از اهدافش رسیده. هدف اول محدوده 1190 ، هدف دوم محدوده 1216 و هدف سوم محدوده 1250 . احتمالا با برخورد به هر یک از این سطوح شاهد بازگشت حداقل در حد اصلاح باشیم.

                    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                    نظر


                    • سلام،
                      طلا در محدوده قوی جهت تغییر روند قرار دارد.چنانچه از این محدوده که سقف آن 1206 دلار است نتواند عبور کند، احتمال بازگشت تا حدود 1000 دلار است.

                      برای پنجشنبه با فرض 1190 دلار بعنوان های امروز،چنانچه از هر کدام از خطوط زرد عبور کند(1191-1181) به تارگتهای صعودی و نزولی نمودار خواهد رسید.(نظر شخصی)




                      نظر


                      • پیرو تحلیل 2185 #
                        دو الگوی ab=cd و باترفلای تشکیل شده. در صورت بازگشت قیمت از منطقه قیمتی 1190 ریزش تا سطح 1120 امکان پذیر است.



                        استراتژیست ارشد بازار طلا:

                        افزایش قیمت طلا در شرایط کنونی کاملا موقتی و زود گذر خواهد بود

                        در حالی که قیمت جهانی طلا در یک ماه اخیر بیش از 5 درصد رشد داشته و به بالاتر از سطح 1185 دلاری رسیده ولی هنوز برخی تحلیلگران اقتصادی و استراتژیست های بازارهای بین المللی بر این باورند که افزایش قیمت طلا موقتی و زودگذر خواهد بود.

                        به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان بی سی، قیمت طلا که پیش از این به پایین ترین سطح خود در 5 سال گذشته رسیده بود اکنون با افزایش 5 درصدی روبرو شده و به بالاتر از 1185 دلار رسیده است.

                        بر اساس این گزارش بوریس شلوسبرگ مدیر موسسه سرمایه گذاری "بی کی منجمنت" بر این باور است که عامل اصلی افزایش قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی گمانه زنی سرمایه گذاران بین المللی در خصوص تاخیر فدرال رزرو آمریکا در افزایش نرخ بهره خواهد بود.
                        وی در ادامه تاکید کرد: زمانی که فدرال رزرو تصمیم به افزایش نرخ بهره بگیرد درخشش طلا در بازارهای جهانی پایان خواهد یافت.
                        این تحلیلگر اقتصادی گفت: افزایش قیمت طلا در شرایط کنونی کاملا طبیعی است چرا سرمایه گذاران فکر می کنند فدرال رزرو حداقل تصمیم خود برای افزایش نرخ بهره را تا اوایل سال آینده به تاخیر خواهد انداخت.
                        وی اظهار داشت: ولی زمانی که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش دهد، ارزش دلار با افزایش روبر خواهد شد و روند نزولی قیمت طلا بار دیگر آغاز می شود.
                        شلوسبرگ گفت: قیمت طلا همچنین از افزایش 6 درصدی قیمت جهانی نفت نیز سود برده است. قیمت نفت در یک ماه گذشته با افزایش چشمگیری روبرو شده است. قیمت سایر کالاها از جمله نقره، آلمینیوم و پلاتین نیز با افزایش روبرو شده است.

                        ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 10-15-2015, 08:21 AM
                        انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                        نظر


                        • در چارت هفتگی, هارمونیک گارتلی نیز موجود میباشد که بازوی D برروی تراز 1.27% قرار گرفته ...حداکثر امتداد بازوی D در هارمونیک گارتلی 1.618% بازوی BC میباشد .

                          نظر


                          • بدون شرح:

                            نظر


                            • No comment

                              ویرایش توسط ANAHITA : https://www.traderha.com/member/17286-anahita در ساعت 10-19-2015, 02:02 PM

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط AmiR.PCM نمایش پست ها
                                H1

                                H2
                                مساله از جایی آغاز میشود که ما خود را جایز خطا میدانیم

                                نظر

                                پردازش ...
                                X