اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

همه جیز اینجا پیدا میشه از مطالب جالب و خواندنی تا درد دل

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • دروغ یک صفت بد محسوب میگردد و صفت بد خود دارای انرژی منفی است . و یک تریدر واقعی از این انرژی ها به دور هست البته منظورم تریدر واقعی یک تریدر موفق هست والی تریدر مجازی وجود نداره خو همه دارند واقعا ترید میکنند.برخی انسان ها حتی نمیتوانند دروغ زیبای بیافرینند و نوشته ها و مستنداتی نشر میگردد که گویی خود وارن بافت در حال معامله هست و به تفسیر دروغ میپردازند . چند بار نگفتم به نقطه ای رسیدم که هرکس دروغ دهد را متوجه میشوم؟ چند بار گفتم کسی گفته ای بیان کند ، پشتوانه آن گفته را از نوشته ها استخراج میکنم؟ پس یک فرصت بیشتر نمیدهم و کسی رو مخاطب قرار نمیدهم . در حرکت بعدی رعایت نشود خودم از این حرکات و مباحث کذب جلوگیری خواهم کرد.

    دوستان هرکس پولی خواست از شما بگیرد همان استیتمنت را بگیرید و من حرفم پس میگیرم که راه احترام متقابل در نظر بگیرید. کسی که برای شعور ملت احترام قائل نیست بایست رفتاری مشابه را داشت. زین پس هرکس مدعی تریدری هست یا ارید روی یک اکانت بالای پنج هزار دلار در بخش تریدری شروع نمایید یا استیتمنت خود را همراه با پسورد اینوستور اشتراک بگذارد .سپس نزد اون پول خرج کنید.

    موفق باشید

    نظر


    • کشتی نجات امام حسین (ع)

      تصویری در فضای مجازی منتشر شده که عکاس آن با حس و حالی خاص این عکس را به ثبت رسانده است.
      یک عکاس خوش ذوق عکسی از شش گوشه اباعبدالله الحسین علیه السلام گرفته است که با حس و حالی متفاوت عجین شده است.

      وی در باره این عکس می نویسد: "خیلی سعی کردم ضریح سید الشهدا علیه السلام را مانند کشتی نجات به تصویر بکشم و در آخر توانستم."

      با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

      https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

      پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

      https://t.me/Mostafatrader


      نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

      https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

      کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

      https://t.me/signalhha

      نظر


      • نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
        دروغ یک صفت بد محسوب میگردد و صفت بد خود دارای انرژی منفی است . و یک تریدر واقعی از این انرژی ها به دور هست البته منظورم تریدر واقعی یک تریدر موفق هست والی تریدر مجازی وجود نداره خو همه دارند واقعا ترید میکنند.برخی انسان ها حتی نمیتوانند دروغ زیبای بیافرینند و نوشته ها و مستنداتی نشر میگردد که گویی خود وارن بافت در حال معامله هست و به تفسیر دروغ میپردازند . چند بار نگفتم به نقطه ای رسیدم که هرکس دروغ دهد را متوجه میشوم؟ چند بار گفتم کسی گفته ای بیان کند ، پشتوانه آن گفته را از نوشته ها استخراج میکنم؟ پس یک فرصت بیشتر نمیدهم و کسی رو مخاطب قرار نمیدهم . در حرکت بعدی رعایت نشود خودم از این حرکات و مباحث کذب جلوگیری خواهم کرد.

        دوستان هرکس پولی خواست از شما بگیرد همان استیتمنت را بگیرید و من حرفم پس میگیرم که راه احترام متقابل در نظر بگیرید. کسی که برای شعور ملت احترام قائل نیست بایست رفتاری مشابه را داشت. زین پس هرکس مدعی تریدری هست یا ارید روی یک اکانت بالای پنج هزار دلار در بخش تریدری شروع نمایید یا استیتمنت خود را همراه با پسورد اینوستور اشتراک بگذارد .سپس نزد اون پول خرج کنید.

        موفق باشید
        سلام آقا خلیل
        نمیدونم درست متوجه شدم یا نه
        شما میفرمایید هر کس ادعایی داره باید اثبات کنه؟
        اگه اینه منظورتون چرا با من و خیلیای دیگه که در مقابل ادعاهای یه عده که ثابت نشده موضع میگیریم برخورد میشه؟
        چرا به ماها انگ به حاشیه کشاندن انجمن و تاپیکها زده میشه؟
        خود شما چند ماه پیش نفرمودید لازم نیست به کسی چیزی رو اثبات کنیم و الان از این بازار زندگی میگذرونیم؟
        البته الان خیلی چیزا ثابت شده برا خیلیا ،ولی تو صحبتهاتون تناقض وجود داره دوست عزیز

        نظر


        • سلام



          بچه ها این بازار بی رحم روز ها و ماههای اول به کسانی که قدم به این وادی میگذارند چنان سهل و ساده و دلفریب خودشو نشون میده و چنان مثل عروس گلها ، خوش منظر و خوش عطر و بو بنظر میاد ، که شکست های مکرر برای این عزیزان غیر قابل قبول بنظر میرسه و سعی میکنند گناه را گردن این و ان بیاندازند


          و وای به زمانی که شخصی نقدینگی زندگی زن و بچه اش را هم در این راه از دست داده باشه



          اگه بدونید چه تغداد برایم درد دلهایی از این نوع و اینکه از شرم زن و بچه و فامیل، تصمیم به چه و چه دارند ؛ میرسه ، حالا در چنین شرایط انسانها تمایل شدید پیدا میکنند به تبرئه خود نزد اطرافیان و زن و فرزند و مهمتر نزد وچدان خود شخص و بهترین درمان در این مرحله ارائه یک تحلیل خوب و یا یک استیتمنت قابل قبول هست ،


          در مورد پست اقا خلیل ، فکر نمیکنم نظرشون به استیتمنت خاصی بوده ولی بنده هم با این فرمایش ایشان که اگر عملکردی ارائه میدهیم ، بر مبنای واقعیت باشه کاملا موافقم غیر از این باشه ممکنه دوستان تازه کار را به گمراهی هدایت کنیم



          بنده در پست هائی که استیتمنت میگذارم به این نکته که ( چون در دمو هست هیچ ارزشی نداره ) حتما اشاره میکنم


          ضمنا در اتجام اینکار هدفمون غیر از اون مورد خود درمانی که گریز نا پذیره ، ( یعنی تشویق خود ، که نه تنها بد نیست بلکه در مواقعی ضروری هم هست ) باید ایچاد انگیزه بیشتر در اندسته از دوستانی باشه که در این برزخ عظما گیر کرده اند یعنی نه میتونند این بازار را رها کنند و نه میتونند سود بگیرند، یعنی نه پای پس دارند و نه پای پیش ،




          ارادت
          ویرایش توسط مهدی موسوی : https://www.traderha.com/member/3099-مهدی-موسوی در ساعت 10-23-2015, 11:13 PM
          تحلیل طلا در بازه های زمانی گوناگون در کانال https://t.me/sofitahlil
          قابل استفاده برای تریدر های مبتدی

          نظر


          • .. پاسخ های جالب یک دانش اموز که باعث شد تا نمره صفر نگیرد .


            ناپلئون در کدام جنگ مرد ؟
            _ در اخرین جنگش .

            اعلامیه استقلال آمریکا در کجا امضا شد ؟
            _ در پایین صفحه .

            علت اصلی طلاق چیست ؟
            _ ازدواج .

            علت اصلی مردود شدن دانش آموزان چیست ؟
            _ امتحان .

            چه چیزهایی را هرگز نمیتوان در صبحانه خورد ؟
            _ نهار و شام.

            چه چیزی شبیه به نیمی از یک سیب است ؟
            _نیمیه دیگر آن سیب.

            اگر یک سنگ قرمزی را در دریای آبی بیاندازیم چه خواهد شد ؟
            _ خیس خواهد شد.

            یک فرد چگونه میتوان هشت روز نخوابد ؟
            _ مشکلی نیست شبها می خوابد .


            این دانش آموز آدولف هیتلر بود.


            @bishtarbedanim
            telegram.me/bishtarbedanim

            نظر


            • نکته جالبتر اینجاست که هیچ تریدری ( منظورم ایرانی هست ) نتوانسته صحبت دوستمان ترس سرد ( cold fear ) را با یک استیتمنت طولانی مدت ، نقض کند .

              فقط محکومش میکنند .

              اینکه میگید درامد داریم یعنی اینکه سال به دوازده ماه از فارکس سود دارید و سود هم مطمئن هست . چون اگر مطمئن نبود که اسمش درامد نمیشد .

              اقایان مدعی ، چرا یه اکانت لایو باز نمیکنین و تا یک سال و بیشتر ترید لایو انجام نمیدین ؟ همش یه سری استیتمنت کوتاه مدت 3 و 4 ماهه انهم بصورت تاریخ گذشته !!!

              دوستان ترید کردن با تحلیل کردن زمان تا اسمان فرق داره .

              نظر


              • نوشته اصلی توسط cold_fear نمایش پست ها
                سلام آقا خلیل
                نمیدونم درست متوجه شدم یا نه
                شما میفرمایید هر کس ادعایی داره باید اثبات کنه؟
                اگه اینه منظورتون چرا با من و خیلیای دیگه که در مقابل ادعاهای یه عده که ثابت نشده موضع میگیریم برخورد میشه؟
                چرا به ماها انگ به حاشیه کشاندن انجمن و تاپیکها زده میشه؟
                خود شما چند ماه پیش نفرمودید لازم نیست به کسی چیزی رو اثبات کنیم و الان از این بازار زندگی میگذرونیم؟
                البته الان خیلی چیزا ثابت شده برا خیلیا ،ولی تو صحبتهاتون تناقض وجود داره دوست عزیز
                عزیزم گفتم هر آنکس قراره پولی هزینه کند. ولاغیر هرکس هر ادعای دارد به خود مربوط میشود. پول مردم مسخره نیست . خیلی افراد در دام میافتند و تحقیق و تفکری قبل از عمل خود یعنی هزینه کردن بابت چه چیزی را انجام نمیدهند.

                در چارچوپ قوانین شما هر فرد مدعی را میتوان به ناظرین گزارش داد و آنها خود مسئله را رسیدگی میکنند . همه نبایست نقش پلیس و اجرائیات بازی کنند که .هیچ تناقضی نیست . هنوزم میگم هتک حرمت مستقیم به هر شخصی خلاف قوانین هست . اما هر زمان هرکس قرار شد یک هزار تومان از جیب خارج کند بایست اول بداند کجا خرج میکند ، تحقیق و تفکر کند که یدونه از تحقیق هات همون استیتمت هست یا یک ترید زنده ... قول بدم اکثر استادنماها حتی اکانت ریل ندارند برسد به مقادیر بالا ... جامعه را بایست حفظ کنیم و گاهی در زمان خاص اقتضاء میکند جام زهر را بنوشیم و یه حرکت ناپسند را قبل از هزینه کردن باب بشه و حق افراد بدهیم . چون کلاهبردار الان زیاد شده

                خلاصه مطلب زیاد تو حاشیه نرید .

                عرفان عزیز لطفا وقتی دو نفر وارد مبحثی میشوند ادب حکم میکنه بزارین کامل طرفین گفتگوهاشان به اتمام برس و اینکه شما هنوز مهمان تشریف دارید چون از نظر فعالیت مثل بقیه از جمله این دوست عزیز نیستید که سابقه کاری بالای داشته باشند پس باز ادب حکم میکنه در بحث دوستان قدیمی تر وارد نشوید . چرا که می بینید بین ماها ممکنه شوخی و حرفهای باشد... اینجور تفکر و نتیجه گیری برای وارد شدن به مبحث اشتباه خواهد بود . پیشاپیش از بذل توجه شمو ممنونم.
                ویرایش توسط FundTrader : https://www.traderha.com/member/3510-fundtrader در ساعت 10-24-2015, 01:49 AM

                نظر


                • من در مورد این مسئله بیشتر از این نمیخوام بحث کنم چون احساس میکنم واقعا داره وقتم حروم میشه. فقط یه مثال خیلی ساده میزنم و یه مقدار توضیح.
                  فرض کنید قبل از اینکه انسانی به کره ماه رفته باشه، شخصی تو اون زمان استدلال کرده باشه: رفتن به کره ماه غیر ممکنه. چرا؟ چون من تا حالا کسی رو ندیدم به کره ماه بره.
                  آیا استدلال اون شخص درست بوده؟ یعنی ما باید بگیم این حرف درسته تا زمانی که یه نفر بره کره ماه و نقضش کنه؟
                  واقعا از این ساده تر راه نداره بخوام توضیح بدم.

                  من یه استیتمنت 6 ماهه دارم که به طور میانگین ماهی 10.14 درصد سود داشته اما میدونم ارزشی نداره.
                  اگه بتونم همین روندو ادامه بدم، هفته آخر دسامبر 2016 که این استیتمنت 1 سال و 8 ماهه میشه تو همین انجمن قرار میدمش.
                  اگه نتونستم بیشتر از یک سال سود کنم، باز هم میام این استیتمنت رو قرار میدم تا درس عبرتی باشه برای تازه کارها که ببینن استیتمنتی که چند ماه تو سود بوده تو بلند مدت ضرر کرده.
                  اما در صورت ضرر کردن، من باز هم نمیام بگم سود کردن تو فارکس غیر ممکنه. چون حرفی غیر منطقی هست. میگم خیلی سخته. من نتونستم شاید یه نفر دیگه بتونه اما خیلی سخته.
                  همونطور که یه نفر بدون مدرک و استیتمنت نمیتونه سود کردنش رو اثبات کنه، منم نمی تونم بدون مدرک غیرممکن بودن سود تو فارکس رو اثبات کنم. اصلا همچین چیزی قابل اثبات نیست.

                  قبلا هم گفتم کسی که میاد کل بازارو زیر سوال میبره برای تسکین احساسات خودشه. شخصی که تو این بازار ضرر کرده میتونه بیاد خیلی منطقی و واضح بگه:
                  سود کردن تو این بازار خیلی سخته.
                  من تا حالا کسی رو ندیدم که سود کنه.
                  تازه کارها مراقب باشید تمام زندگیتونو نذارید سر این بازار. خیلی خطرناکه.

                  اما کسی که میاد کل بازارو زیر سوال میبره در حالی که اصلا حتی صلاحیت دادن چنین حکمی رو نداره، میتونه دلایل روانی مختلفی داشته باشه.

                  نظر


                  • عذر میخوام جناب سامی باز شما همانند جناب عرفان اگر روی صحبتتان با دو پست اخیر ما بود که باز عذرخواهی میکنم هیچ ربطی نداشت. و برای اثبات موفق بودن اصلا نیازی به اثبات نیست . چون افراد موفق نان اشان از کسی نیست که بخواهند اثبات کنند. افرادی که دکان باز کردند قبلا احترام قائل بودم و الانم احترام قائلم و میگویم دوستان قبل از هزینه کردند طرف را بسنجید . استیتمنت اگر بود چه بهتر ...

                    توی دنیای واقعی خوب با هرکس هم کلام نمیشوم . نه اینکه ادعای باشد یا گول پول و وضع ام خورده باشم بلکه بایست وقت را در حیطه ای که صرف میکنی با افراد صادق باشد و زمان را صرف افرادی که در اون زمینه موفق بودند شود. حال من هیچ وقت با یک کارمند بحث یک تجارت حمل و نقل نمیکنم . هیچ وقت با یک استاد دانشگاه بحث تعمیرات تخصصی اپلیکیشن نمیزنم . هیچ وقت با یک راننده در مورد محموله صحبت نمیکنم. هرکس در همان سطحی که هست برخورد میشه اما متاسفانه در اینجا ما طبق ادب پاسخگو هستیم .

                    یک کلام ختم کلام ، تحقیق تحقیق تحقیق تحقیق تفکر تفکر تفکر تفکر

                    هرکس متضرر شد حتما سزاوار آن بوده پس گلایه نیست .

                    نظر


                    • در ضمن خلیل رحمانی خیلی وقته پشت این آی دی نیست . تمام مطالب منتقل داده میشه و تمام پاسخ ها را دریافت و د اینجا عینا گذاشته میشود . به همین دلیل این مدت تحلیلی درج نشده است. اما از روزهای آتی مباحث اموزشی تحلیلی تریدری از سر گرفته خواهد شد.

                      شماره ارتباطی با ایشان هم قبلا اشتراک گذاشته شده بود و باز هر آنکس سوء تفاهمی دارند و یا یک مبحث که به ایشان مربوط میشود بایست در ارتباط بود را از این کانال میتوانید پیگیری کنید. در ابتدا پیامک بزنید و پس از بررسی و آزاد بودن زمان اشان خودشان تماس خواهند گرفت : 09362602036

                      خیلی ها سوء برداشت داشتند خیلی ه از ب خی موضوعات آگاه نبودند و بعد از ایجاد ارتباط برای آنان روشن شد که دچار اشتباه شدند . باز تکرار میکنم صرفا گفته های ایشان را تایپ و در اینجا قرار خواهم داد و شاید روزها طول بکشد که پاسخ مطلبی را از ایشان بگیرم پس سریعترین راه برای یافتن پاسخ سوالات ارتباط با ایشان صرفا با یک پیامک میباشد.

                      موفق باشید

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط PCMFund نمایش پست ها
                        عذر میخوام جناب سامی باز شما همانند جناب عرفان اگر روی صحبتتان با دو پست اخیر ما بود که باز عذرخواهی میکنم هیچ ربطی نداشت. و برای اثبات موفق بودن اصلا نیازی به اثبات نیست . چون افراد موفق نان اشان از کسی نیست که بخواهند اثبات کنند. افرادی که دکان باز کردند قبلا احترام قائل بودم و الانم احترام قائلم و میگویم دوستان قبل از هزینه کردند طرف را بسنجید . استیتمنت اگر بود چه بهتر ...

                        توی دنیای واقعی خوب با هرکس هم کلام نمیشوم . نه اینکه ادعای باشد یا گول پول و وضع ام خورده باشم بلکه بایست وقت را در حیطه ای که صرف میکنی با افراد صادق باشد و زمان را صرف افرادی که در اون زمینه موفق بودند شود. حال من هیچ وقت با یک کارمند بحث یک تجارت حمل و نقل نمیکنم . هیچ وقت با یک استاد دانشگاه بحث تعمیرات تخصصی اپلیکیشن نمیزنم . هیچ وقت با یک راننده در مورد محموله صحبت نمیکنم. هرکس در همان سطحی که هست برخورد میشه اما متاسفانه در اینجا ما طبق ادب پاسخگو هستیم .

                        یک کلام ختم کلام ، تحقیق تحقیق تحقیق تحقیق تفکر تفکر تفکر تفکر

                        هرکس متضرر شد حتما سزاوار آن بوده پس گلایه نیست .
                        خواهش میکنم. نه من منظورم پستهای شما نبود. من فقط صحبتم در مورد این بود که نمیشه کل بازار رو زیر سوال برد.
                        در مورد اثبات موفقیت، یه نفر اگه دوست داشته باشه اثبات میکنه یه نفر هم نه. من شخصا اگه یه استیتمنت مثبت بالای یکسال و نیم داشته باشم به احتمال زیاد تو اینترنت قرار میدم.

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط sorenasami نمایش پست ها
                          خواهش میکنم. نه من منظورم پستهای شما نبود. من فقط صحبتم در مورد این بود که نمیشه کل بازار رو زیر سوال برد.
                          در مورد اثبات موفقیت، یه نفر اگه دوست داشته باشه اثبات میکنه یه نفر هم نه. من شخصا اگه یه استیتمنت مثبت بالای یکسال و نیم داشته باشم به احتمال زیاد تو اینترنت قرار میدم.
                          متاسفانه افراد تازه وارد تا به سطح درک نسبتا نعقولی دست یابند بی شک هوس هزینه کردن و زدن میانبرها به سرشان میزند و حال هر آنچه بگویم تحقیق باز فایده ندارد . یک سری چیزها بابست در یک فرد اتفاق بیافتد والی قابل لمس نیست . مثل کال مارجین کردن یک اکانت ...
                          من دیشب ناراحت شدم از سایت های که به صورت قارچی در حال رشد هستند و هر بچه ای را استاد می نامند که حاضر به سوگندم بیشترین اکانت معاملاتی اشان یک اکانت ده هزار دلاری از جنس آزمایشی یا همان دمو بوده است و قد این صحبت ها نیستند . خوب نه اینه بد باشد بلکه عوام فریبی را یک ذره زیباتر کند .میدونید چرا بزرگان و افراد قدیمی که واقعا موفق بودند چرا نیستتد؟ چون این افراد تازه وارد حرمتی برای کار نزاشتند . ولاشک دوست دارم که جامعه تریدری موفقیت های زیادی را داشته باشد . حال انورات از راه دور به صورت جست و گریخته دنبال میشود تا اینکه وضعیت ما تثبیت شود . حداقل یکسال آتی وضعیت نابه سامانی دارم چرا که برای شرکت جدیدم باز در عسلویه اقدام به ساختمات سازی خواهم کرد و امروز فردا است که معامله زمین آن جوش بگیرد و استارت بزنم. با این شرکت حداقل ده نفر را مستقیما شاغل خواهم کرد . خوب اشتغال زایی خوبه .همه تریدر نمیشوند و همه اینترنت نمیدانند چیه...فقیر بودم و آرزو پنجاه یه تومانی را داشتم . الان اگر دست دو پدر خانواده نگیرم باز دوتا فرزند در مدرسه همچون من خواهد شد که یک عمر آن خاطرات شیرین کودکی را تلخ می کند. خدا لعنت کند آن پولی که نباشد و پدر را پیر و شرمنده کند.

                          نظر


                          • ادب حکم میکند که از روی تعداد پستها در مورد دیگران قضاوت نکنی

                            این یعنی ظاهر بینی

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط erfan-2010 نمایش پست ها
                              ادب حکم میکند که از روی تعداد پستها در مورد دیگران قضاوت نکنی

                              این یعنی ظاهر بینی
                              بنده عذر خواهی کردم . هیچ قضاوتی نیست.

                              شما مقدار فعالیت اتتان مشخص میباشد و بین یک دانشمند غیر فعال و یک گارگر فعال در فروم بنده فرق میگذارم . حق آب و گل را رعایت میکنم. قضاوتی نیست.

                              عرض شد به دلیل ورود و فعالیت تازه شما ، از روابط دوستانه و شوخی ها ممکن است که آگاه نباشید و چه بسا دچار اشتباه شوید پس نبایست وسط بحث چند قدیمی آمد . در ثانی این بحث شما دامن زدن به حواشی است و یک فرد پخته انسان را به خوبشتن داری دعوت میکند

                              نظر


                              • نظر

                                پردازش ...
                                X