اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

استقلال پرسپولیس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • امیر جان گودرز به شقایق چه ربطی داره؟

    شما اون مقاله چرت رو معیار قرار دادی که قهرمانی های استقلال رو زیر سوال برده بود. من با مدارک و مستندات نشون دادم که تیم هایی که ما بردیم و قهرمان شدیم تیم های قدرتمندی بودن و هیچ کدوم از قهرمانی ها و نایب قهرمانی های ما مطابق مزخرفات اون مقاله شانسی و ... نبوده.

    علی جان شما که تا حالا میگفتی محمدان بنگلادش شاخه حالا مارو برده شده در پیت؟
    توی مقاله منقول شما اومده بود که تیم های ضعیف بودن سال 90 من فقط خواستم بگم اگه محمدان بنگلادش ضعیفه پس چطور سال قبلش پرسپولیس رو زده بوده و حذف کرده بوده؟! اگه هم قوی هست که مقاله داره مزخرف میگه.

    سرنوشت رئالم در انتظار استقلاله


    انشالله!

    الانم نوبت محبوب ترین آسیاست که کم کم اوج بگیره.
    بازم انشالله. منتهی سعی کنید اول به آسیا برسید بعد اوج بگیرید. مثل محسن رضایی اونقدر دورخیز نکنید که تا سوت پایان بازی همچنان در حال گرم کردنه!

    من آمار اینجوری بخوام ارائه بدم از حوصله فروم خارجه فقط یه چیزی میگم. اوج قدرت پرسپولیس دهه 50 بود همون دهه ای که استقلال رو 6 تا زد. همون دهه ای که یکسالش رو بدون باخت قهرمان شد - این رکورد رو من فقط از پرسپولیس و آرسنال دیدم حتی بارسا هم یه باخت رو میده- همون دهه ای که علی پروین میگه 2 -0 می بردیم رومون نمیشد بریم تو محل و توی همون دهه مسابقات مسخره آسیا تعطیل بود.
    توی همون دهه رویایی 50، شما تو جام قهرمانی باشگاه های آسیا شرکت کردید و تو 5 تیم گروهتون سوم شدید و حذف شدید ولی ما قهرمان شدیم با شکست نماینده قدرتمند اسرائیل.

    اینکه میگی ایران میزبانی گرفته واسه استقلال ولی واسه پرسپولیس نه، چه ربطی به این موضوع داره؟ بعدشم، هر کشوری هر سال درخواست میزبانی میده. به فرض زمان شاه بگیم تاج سلطنتی بوده میزبانی گرفته واسمون شاه. بعد انقلاب که بیشترین ظلم در حق استقلال شده چطور میگی دولت واسمون میزبانی گرفته؟! فدراسیون ایران درخواست داده تو قرعه کشی برنده شدیم میزبان شدیم. چرا دایی جان ناپلئونی برخورد می کنی با قضیه؟!

    بعدشم خدایی چه جوری به 4-1 و 5-1 میگید افتضاح وقتی خودتون 6-0 باختید.
    ما تو آسیا 6-0 نباختیم که. من میگم تو آسیا آبروریزی نکردیم. کردیم؟! همین پارسال هم شما 3-0 به الاتحاد باختید و ما تو همون مرحله 2-0 به سپاهان باختیم. باخت به یه تیم ایرانی خیلی بهتره تا وادادن جلوی عرب ها.

    به اینکه رحمتی ضربه هد رو لایی میخوره میگن افتضاح. اینم فکر کنم توی تاریخ باید خیلی بگردی تا پیدا کنی که آدم هد رو لایی بخوره :دی
    حاضرم 1000 تا گل لایی از ذوب آهن بخوریم اما یه بار اینطوری نشه:



    ویرایش توسط AIO : https://www.traderha.com/member/4465-aio در ساعت 09-22-2013, 01:31 AM

    نظر


    • علی جان خیلی مردی. مثل بازار تیکه تیکه تحلیل میکنی واقعا کارت درسته لذت میبرم. آدم کل کلم کنه با یکی مثل تو بکنه. ولی انصافا هر چی شما گفتی قبول ولی هد رو هیچکس لایی نمیخوره. کاسیاسم از ویا لایی خورد توی 5-0 معروف ولی باور کن هد لایی اصلا گیر نمیاد. گشتم نبود نگرد نیست.

      در ضمن من نخواستم ستاره های استقلال رو زیر سوال ببرم. یه مقاله سایت پرسپولیس زده بود به اسم اینکه: چرا باید منتظر ستاره سوم باشیم در حالی همین دوتا همیشه پتک توی سرمون بوده و توش توضیح داده بود که وقتی استقلالیا همش مسخره میکنند و میگن شما توی آسیا مقام ندارید چرا ما باید دعا کنیم که استقلال قهرمان شه! کدوم تعصب ملی؟ تعصب ملی ای که باعث شه تمسخر ها بیشتر شه. ولی من کلا حرفشون رو قبول نداشتم به نظرم حتی اگر سالیان سال مسخره شیم بهتره تا دوتا عرب جلوی ما باسنشون رو بکوبن به هم. -یکی از دلایلی که عاشق خلعتبریم همینه درسته رو مخ بازیکن های ایرانی میره و توی باشگاهش زیاد کل کل میکنه ولی خوشحالیش جلوی عربها دلم رو خنک کرد- ولی این تیکه مقالش به نظرم خوب اومد چون من اطلاعات زیادی در مورد قهرمانی های استقلال نداشتم گفتم این تیکه رو قرار بدم. وگرنه جدای کل کل من خودم بیشتر از استقلالیا منتظر ستاره سوم هستم هر چند شاید اگر خدایی نکرده این اتفاق نیوفته خودم شروع به کل کل کنم ولی این جدای تعصب ایرانیمه.

      ایشالا ستاره سوم علی آقا


      ارادتمند-----------امیر
      تحلیلهای عددی TwiMm

      قشنگتر از صد هزار تحلیل

      چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

      نظر


      • امیر جان ما مخلصیم

        فقط یک سوال:

        شما به درستی اشاره کردی که اوج قدرت پرسپولیس دهه 50 بود که افتخارات زیادی هم به دست آورد.

        اما از اون طرف گفتی که استقلال مثل رئال سلطنتی بوده و رژیم شاه هم مثل فرانکو براش کلی امتیاز درنظر می گرفته و مثلاً میزبانی گرفته ولی برای پرسپولیس نه و در حق پرسپولیس ظلم میشده و ...

        این 2 تا با هم تناقض نداره؟!

        نظر


        • نه علی جان نداره!!! توی زمان فرانکو هم بارسا قهرمانیاش بیشتر از رئال بوده و این دلیل نمیشه ولی همه میدونند که فرانکو پشتیبان رئال بوده. الان برات مثالی میزنم. پاریسن ژرمن الان قدرت مالی بی نظیری داره ولی دلیل میشه که همه قهرمانی ها رو بیاره؟ استقلال از نظر حمایت در سطح خوبی قرار داشت ولی پرسپولیس اون زمان دیگه اوجش بوده و سخت میشده جلوش رو بگیرن.

          خدابیامرزه پدر بزرگم که همین چندوقت پیش فوت کرد حموم داشته سر خیابون صفا که علی پروینم زیاد توی مصاحبه هاش میگفته بعد تمرین میرفتیم حموم صفا. پدرم برام تعریف میکرد میگه این بازیکن ها حتی پول حمل و نقلشون و تغذیه شون رو هم به سختی درمیاوردن ولی دلیل نمیشه که به دلیل این کمبودها تیم ضعیف بشه. دیگه علی جان خداییش اینکه استقلال حمایت میشده و تیم سلطنتی بوده رو که همه قبول دارن پس میمونه مورد دوم که بحث قدرت پرسپولیس دهه پنجاهه که اونم مدارکش هست ماشاءالله شما اطلاعاتت از من خیلی بیشتره

          ارادتمند----------امیر
          تحلیلهای عددی TwiMm

          قشنگتر از صد هزار تحلیل

          چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

          نظر


          • من که گفتم درست میگی پرسپولیس اون موقع اوج قدرتش بوده و افتخاراتش هم بیشتر بوده. منتهی حس می کنم این مسئله با حمایت شاه از تاج و ظلم در حق پرسپولیس در تناقضه. بگذریم.

            در ضمن، در زمان فرانکو افتخارات رئال چند برابر بارسلونا بوده. هم تو اسپانیا هم تو اروپا

            شاد باشی

            نظر


            • ببخشید فکر کنم اشتباهی شد من میخواستم بگم بردهای بارسا و نسبت قهرمانی لالیگا به بعد فرانکو بیشتر بوده وگرنه قهرمانی که مسلما برای رئال بیشتر بوده البته اینم باز داستان داره خودم بگم تا دوباره تابلو نشدم:دی بردهای رودررو و جام های لالیگای رئال رو توی یک مقاله در زمان فرانکو و 10 سال-اگر اشتباه نکنم- بعد فرانکو مقایسه کرده بود که به این نتیجه رسیده بود که رئال بعد فرانکو قوی تر هم شده در ضمن من اصلا در مورد ظلم به پرسپولیس نگفتم. نگاه کن علی جان الان سپاهان با سرمایه عجیبی میاد کل لیگ رو جوری جذب میکنه که دهنوی و جباری بازی نکرده ازشون حدود یک و نیم میلیارد گرفتن بعد کل تیم استقلال پرسپولیس اینقدر نگرفتن ولی اینکه ظلم در حق استقلال و پرسپولیس نیست ولی عدالت هم نیست.

              خلاصه که استقلال از اسمشم معلومه که هواش رو داشتند.

              مخلصم
              تحلیلهای عددی TwiMm

              قشنگتر از صد هزار تحلیل

              چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

              نظر


              • بازی با PES 14 تو آسیا

                حسرت پرسپولیسیـــــا )))))))))))))))))))
                before you start anything..learn how to finish it

                نظر


                • انصافا کجان استقلالیایی که میگفتن ما تیم رو بردیم جام جهانی!!! باور کنید منم از باخت ناراحتم ولی همون سید جلال که به چشمتون نمیومد کافی بود که این بازی گل نخورید. حالا باید با حنیف عمران زاده بسازید. واقعا هر چی بازی توی آسیاست این حنیف گند میکاره. هیچ کدوم از گل ها از ضعف استقلال نبود و متاسفانه اشتباهات نفرات بود. فقط الان باید دعا کرد توی تهران گل نخورن و ایشالا برن فینال. تازه به نظر من کمتر از کره هم توپ آوردن ولی دفاع استقلال از وقتی پژمان رفته کنار وسطش ضعیف شده. نمیدونم چرا قلعه نوعی دفاع کنار که واقعا پستیه که شاید هر کسی بتونه بازی کنه رو میده به پژمان منتظری و وسط دفاع که اونقدر مهمه رو میده دست حنیف عمران زاده.
                  تحلیلهای عددی TwiMm

                  قشنگتر از صد هزار تحلیل

                  چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

                  نظر


                  • در برنامه 90 , علی دائی چنان با قاطعیت به آقای قهرمانی گفت:شما هم حتما شکایت کنید و همین فردا صبح منتظر شکایت شما هستم تا من هم مستندات بیشتری ارائه کنم ,>... که مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان حساب کار آمد دستش و بعد که روی خط آمد خود را زده بود به کوچه علی چپ و انگار نه انگار که یک پای این دوئل نیز قرار بود آنها باشند ! البته این کشیدن به کنار تیم سپاهان از موضوع ,به نظرم به توصیه جناب آقای تاج صورت گرفته است , چرا که ایشان از زیر و بم فدراسیون و داوری و بده بستانها و حواشی به خوبی آگاهی دارند و میدانند که سنبه دائی در این موضوع بسیار پر زور است...

                    البته به نظر من سوتی بزرگ آقای قهرمانی در برنامه 90 , متوسل شدن به خدای بالای سر و امام هشتم در مشهد بود( که دیگر در دهه 40 بعد از انقلاب کمتر حنایی دارد), غافل از این بودند که خود آقای دائی ختم روزگارند و میدانند که هر شخصی بیشتر خود را متصل به ائمه میداند ریگ بزرگتری هم در کفش دارد
                    ویرایش توسط گیلان : https://www.traderha.com/member/3678-گیلان در ساعت 09-25-2013, 07:59 PM

                    نظر


                    • خب باز هم هنرنمایی حنیف باعث باخت ما شد. انصافاً در این 2 بازی حنیف خودش نبود.

                      با این حال از تیم راضی هستم و در غیاب بهترین هافبک هایمان خوب و غیورانه بازی کردیم. منتهی من علت 2 امر را نفهمیدم:

                      1- تعویض خسرو

                      2- حضور پژمان نوری

                      به نظرم قاضی باید از ابتدا بازی می کرد به جای نوری که هیچ حاصلی نداشت.

                      انشالله در دوره بعدی که از اسفند آغاز می شود، برای قهرمانی خیز برخواهیم داشت.

                      باز هم از بازی غیورانه بچه ها - خصوصاً سیاوش - تشکر می کنیم.

                      فینال بریم؛ فینال نریم - بچه متشکریم!
                      ویرایش توسط AIO : https://www.traderha.com/member/4465-aio در ساعت 10-02-2013, 10:18 PM

                      نظر


                      • تیمهایی که 6 تا نخوردند خودشون بیان اعلام کنند. ما معمولا تو آ ز ا د ی همه رو 6 تا میزدیم ولی از این به بعد تیمی بخواد زرنگ بازی در بیاره و به زبون خوش نیاد تو لیست 6تایی ها تو زمین خودش جلو چشم هواداراش منگنه اش می کنیم به کیسه کشا!!!

                        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


                        آخیش واقعا روحم جلا پیدا کرد عجب استرسی روم بود تا وقتی 5-0 بود 6رو که داش فرزاد زد انگار دنیا رو بهم دادن
                        تحلیلهای عددی TwiMm

                        قشنگتر از صد هزار تحلیل

                        چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

                        نظر


                        • استق لول، مس کرمان

                          پیوندتان مبارک

                          نبردهای زندگی همیشه به نفع قویترین ها پایان نمی پذیرد، بلكه دیر یا زود برد با آن كسی است كه بردن را باور دارد...

                          نظر


                          • من استقلالی ام ولی خدایی پرسپولیس خوب شده..چیزه خوب رو باید گفت خوب..درسته تو حسرته آسیا موندن ولی در حده خودشون خیلی خوبه..

                            ویرایش توسط amirreza6790 : https://www.traderha.com/member/5546-amirreza6790 در ساعت 12-13-2013, 06:34 PM
                            بزرگترین لذت در زندگی ام انجام دادن کاری ست که دیگران گفتند تو نمی توانی ..... ! رومن پولانسکی

                            نظر


                            • پرویز مظلومی به دلیل .............. 6تایی بوده حالا دوباره 6تایی شده انصافا لقب سوبله چوبله دیگه برازندش نیست این الان یه چیزی تو مایه های پرویز پاره پوره بیشتر به کارش میاد.

                              مظلومی حماقت بازی 10-10-3 رو باز هم تکرار کرد و برای تماشاچی ها کری خوند. واقعا یک مربی چقدر باید احمق باشه که با تماشاچی کل کل کنه ولی انصافا یه کار قشنگ هم کرد، داشت تیم رو میکشید بیرون وسط داد زدناش به سرپرست مس میگفت بابا این روند 6 تاییه!!! من خودم عمریه 6تاییم میدونم تهش ناکجاآباده بذار همین سه هیچ تمومش کنیم ولی سرپرست گفت آخه مردشور اون کلاه گیس تابلوت رو ببرن 4 تا دفاع بنداز تو 5 هیچ تمومش میکنیم ولی به ناگاه .............................. فرزاد حاتمی .............................. بوممممممممممممممم و باز هم این تسلسل 6تایی ادامه دارد..............


                              ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 01-04-2014, 06:02 PM
                              تحلیلهای عددی TwiMm

                              قشنگتر از صد هزار تحلیل

                              چون گردنم از مو باریکتره و زورم به روند نمی رسه فقط در جهت روند معامله می کنم

                              نظر


                              • بازگشت استقلال به صدر جدول به فال نیک می گیریم .



                                با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

                                https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

                                پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

                                https://t.me/Mostafatrader


                                نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

                                https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

                                کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

                                https://t.me/signalhha

                                نظر

                                پردازش ...
                                X