اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های انجام شده بر روی طلا و نقره شرکت ewi

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #61
    طلا – 29 می 2013


    بر اساس بحثی که درباره نقره داشتیم، طلا گزینه های مختلفی در کوتاه مدت دارد. حرکت طلا ضعیف تر از نقره بوده و تقاضا برای آن کمتر بوده است. قیمت می تواند به طور فوری تا منطقه 1250 دلار تا 1300 دلار و حتی پایین تر نزول کند. اما اگر نقره در قالب موج 5 خود صعود کند، نزول طلا تا آن میزان نامحتمل خواهدبود و حتی می توان یک صعود اصلاحی برای طلا نیز متصور شد که احتمالاً تا خط روند نزولی نشان داده روی چارت ادامه خواهدیافت و پس از آن شاهد تداوم حرکت نزولی خواهیم بود. اگر این صعود اصلاحی روی دهد، منطقه هدف 1450 دلار تا 1460 دلار می باشد.

    اما اگر طلا به زیر سطح 1321.50 دلار برود و نقره نیز همراهی کند، احتمال صعود از میان رفته و هر دو فلز گرانبها به سمت دره های جدید رهسپار خواهندشد. ما همچنان که این الگوها توسعه می یابند، بیشتر و بیشتر در این باره بحث خواهیم نمود.

    نظر


    • #62
      نقره – 29 می 2013


      نقره هفته گذشته، با حرکت در یک محدوده قیمتی باریک از حرکت باز ایستاد. با یک قدم برگشت به عقب برای مشاهده نمودار هفتگی به تانسیل دیگری را اشاره می کند که من در طول هیچکدام از پیش بینی ها درباره اش بحث نکرده بودم. کاهش از سقف 35.47$ 1 اکتبر موج (2) در وضعیت یک الگوی همچنان صعودی ایمپالس باقی می ماند(برای مثال 5 موجی). من در پیش بین ام درجه نامگذاری امواج را بالا برده ام تا اندازه هر حرکت را بهتر منعکس کنم. برای اهداف عملی تر، این کار اهمیت کمی دارد زیرا ساختار مشابه می باشد. ممکن است بتوان کاهش مورد نظر از موج ii (مشخص شده با دایره) سقف 32.51$ در 23 ژانویه را یک پنج موجی کامل در نظر گرفت، که موج iii (مشخص شده با دایره) را تشکیل می دهد. مفهوم این است که نقره در حال جهش به داخل موج iv (مشخص شده با دایره) است، که وقتی که کامل شود، منجر به ایجاد موج v (مشخص شده با دایره) تا یک کف جدید خواهد شد. موج ii رو به بالا (مشخص شده با دایره)، 3 هفته زمان برد تا آشکار شود. موج iv (مشخص شده با دایره) عجالتا، تنها 1 هفته دوام آورد. بنابراین ممکن است نقره به بالاتر رانده شود یا حداقل پیش از اینکه موج رو به پایین بعدی شروع شود مدتی بیشتر بالاتر بماند. مقاومت شامل موج چهارم قبلی یا از درجه پایین تر در محدوده 24.87$-26.50$ می باشد. کل این بحث در شرایطی مطرح می شود که قیمتها حالا به زیرکف موج iii (مشخص شده با دایره) در 20.07$ کاهش بیابد. این کاهش، در صورتی که توسط طلا تایید شود، نشان از این خواهد داشت که کاهش نقره بلافاصله به سمت حتی سطوح پایین تر در حال امتداد بوده است.

      نظر


      • #63
        طلا – 31 می 2013




        نمودار کوتاه مدت طلای فوق یک صعود به فرم "A-B-C" را از کف 20 می در 1338.05$ نشان می دهد. این یک الگوی خلاف روند لحاظ می شود، که نشان دهنده این می باشد که موج با درجه بالاتر بعدی برای طلا نزولی باقی می ماند. با این فرض که این الگو بصورت پیچیده ای گسترش نمی یابد، حالا طلا باید با افت زیر کف 1321.50$ در 16 آوریل تا یک کف جدید کاهش یابد. این به معنی یک ریزش بداخل ناحیه 1250$-1300$ خواهد بود. اگر قیمت به بالای سقف روز جمعه در 1422.32$ صعود کند، ما می توانیم فرض کنیم که الگوی فشار صعودی نیاز به گسترش با پیچیدگی بیشتر دارد و در کوتاه مدت طلا را حتی بالاتر خواهد برد. همانطور که روز چهارشنبه اشاره شد، یک خط مقاومت از محدوده 1450$-1460$ عبور می کند.

        نظر


        • #64
          نقره – 31 می 2013


          نقره به حرکت در مجموع جانبی خود ادامه می دهد. پرش مشخص شده در نمودار از قیمت 20.07$ و کف میان روزی در 19 می، موج 4 رالی خلاف روند می باشد. در کوتاه مدت، قیمتها ممکن است همچنان به سمت محدوده 24.87$-25.60$ فشار بیاورند، که شامل موج چهارم قبلی از درجه پایین تر می باشد. این حرکت جهش حال حاضر را نسبت به اموج قبلی متناسب تر خواهد ساخت. اما با در نظر گرفتن نقره که در موج 3 نزولی می باشد، همانطور که با نامگذاری امواج در نودار نشان داده شده، فشارهای اصلی در کار با روند متمرکز بر روی نزول هستند. حال اگر قیمتها تا زیر کف موج ii (مشخص شده با دایره) در 20.07$ کاهش یابند و طلا این ریزش را تایید کند، این نزول با هر دو فلز در یک کاهش فوری به سمت سطوح حتی پایین تر همراستا خواهد شد. هدف بعدی برای نقره در اواسط مسیرخود می باشد.

          نظر


          • #65
            طلا و نقره – 03 ژوئن 2013




            موارد جدید کمی برای اضافه کردن به تفسیر مربوط به حرکات قیمت طلا و نقره در روز جمعه وجود دارد. طلا روز دوشنبه تا 1418.24$ جهش نمود، این در حالی است که نقره ب روند جانبی خود ادامه داد. هر دو فلز در رالی های خلاف روند خود از کف های قیمتی مربوط به خودشان در 1321.50$ و 20.07$ باقی می مانند. هر الگویی طی کوتاه مدت انتخابهایی را دارد، از جمله ادامه جهش می باشد. اما در صورتی که طلا و نقره کف های قبلی خود(1321.50$ و 20.07$) را بشکنند، یک توسعه رو به پایین در جریان خواهد بود.
            ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 06-06-2013, 01:13 PM

            نظر


            • #66
              طلا- 05 ژوئن 2013



              جهش طلا از کف 1338.50$ در 20 می دچار نوسان و در حال توقف می باشد، که مطابق با تفسیر حرکتی خلاف روند است. سقف 1422.32$ روز 31 می می تواند این فشار صعودی را تکمیل کند یا طبق چیزی که در نمودار 240 دقیقه نامگذاری شده، ممکن است پیش از ادامه کاهش بزرگتر بازار مقدار کمی صعودی تر باشد. این در حالیست که شاید انتخابهایی در کوتاه مدت وجود داشته باشد، روند اصلی طلا نزولی است و ما بطور قابل توجهی انتظار قیمتهای پایین تر را در سرتاسر روزهای باقی مانده سال داریم.
              ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 06-06-2013, 01:12 PM

              نظر


              • #67
                نقره – 05 ژوئن 2013




                معمولا هنگامی که یک بازار بطور کامل بدون روند می شود(برای مثال حرکت جانبی انجام می دهد) مانند آنچه نقره دارد، قیمتها حرکت جانبی را در جهت حرکت قبلی در توالی حرکت جانبی خواهند شکست. در این مورد، نقره از 20.07$ به داخل حرکت جانبی رالی نموده است، که اشاره به این دارد که حرکت کوتاه مدت بعدی صعودی خواهد بود. من الگوی کوتاه را در نمودار 240 دقیقه نامگذاری کرده ام. موج (c) از iv (مشخص شده با دایره) باحتمال قیمت ها را به سمت ناحیه 24.87$-26.50$ ، کفی که یک حد نهایی برای موج 4 می باشد، خواهد برد. اما شکست ذکر شده در جهت فشار صعودی قبلی همیشه اتفاق نمی افتد. توجه کنید که قیمتها که تا سقف 24.87$ در 26 آوریل افزایش یافته اند، پس از آن وارد حرکت جانبی شده اند، سپس با سقوط تا 20.07$ به سمت پایین شکست انجام داده اند. ساختار موج جاری یک حد نزول تا 21.96$ دارد.هرگونه شکست این سطح الگوی نشان داده شده در نمودار کوتاه مدت را از بین خواهد برد و احتمالات را به نفع یک فرضیه از کاهش از درجه بزرگتر را بالا خواهد برد. یک شکست هماهنگ به زیر کف های اخیر 1321.50$ در طلا و 20.07$ در نقره هر دو فلز را در یک توسعه حرکت نزولی حتی تا سطوح پایین تر همراستا خواهد نمود.

                نظر


                • #68
                  طلا – 07 ژوئن 2013





                  جهش طلا از كف 1338.50$ در روز 20 مي در سقف 1424.05$ روز پنج شنبه پايان يافت. ما كل فشار صعودي را بعنوان "اندكي نوسان و توقف تشخص داديم، كه مطابق با تفسير ما كه يك حركت خلاف روند مي باشد است". كاهش شيبدار روز جمعه قدرتموندانه به اين اشاره مي كند كه موج نزولي بعدي در جريان است. طلا حالا بايد رو به پايين به ناحيه 1250$-1300$ و احتمالا پايين تر حركت كند. يك صعود به بالاي سقف روز پنج شنبه شروع موج نزولي بعدي را بتاخير خواهد انداخت.

                  نظر


                  • #69
                    نقره – 07 ژوئن 2013



                    نقره روز جمعه با بي اثر كردن پتانسيل فشار صعودي ديگري پيش از پايان رالي خلاف روند، به تندي كاهش يافت.در مقابل، قيمتها بنظر طي هفته پيش رو يا بيشتر به سمت كفهاي جديد حركت كرده است. هدف نزولي بعدي قيمت 17.28$ را در بر مي گيرد، كه ريتريسمنت 78.6% از رالي اكتبر 2008 در 8.39$ مي باشد. يك صعود به بالاي 22.94$ اشاره به اين خواهد نمود كه موج iv (مشخص شده با دايره) با پيچيدگي بيشتري همچنان در حال آشكار شدن بوده است.

                    نظر


                    • #70
                      طلا – 10 ژوئن 2013




                      کاهش کوتاه مدت طلا از 1424.05$(6 ژوئن) تا کف امروز 1375.78$ همانطور که در نمودار نشان داده شده است پنج موجی را رسم نمود. ما این الگوی ایمپالس را بعنوان موج i نامگذاری می کنیم، نخستین ریز موج کوچک از موج بزرگتر نزولی که باید طلا را به ناحیه 1250$-1300$ و احتمالا خیلی پایین تر بکشاند. شاید یک جهش کوتاه مدت تا 1400$ یا کمی بالاتر وجود داشته باشد، اما تا زمانی که طلا زیر سقف هفته گذشته باقی بماند این پیش بینی دست نخورده باقی می ماندو یک فشار صعودی به بالای سقف هفته گذشته به این معنی خواهد بود که یک اصلاح صعودی پیچیده تر پیش از آغاز موج نزولی بعدی تا کفهای جدید در حال اتفاق افتادن بوده است.

                      نظر


                      • #71
                        نقره – 10 ژوئن 2013


                        نقره برخلاف بهمین ترتیب یک پنج موجی را از سقف 22.04$ پنج شنبه گذشته تا کف 21.37$ روز دوشنبه رسم نمود. این موج ایمپالس باید موج ابتدایی پایین تر از ریزشی باشد که نقره را به سمت هدف نزولی بعدی شامل سطح 17.28$ می کشاند. مشابه طلا، سقف هفته گذشته با هرگونه جهش باقیمانده ای باید دست نخورده باقی بماند. اگر از این سطح تجاوز کند، به این معنی می باشد که موج iv صعودی (مشخص شده با دایره) همچنان در حال اتفاق افتادن است و باحتمال قیمتها را پیش از پایان یافتن و آغاز موج v (مشحص شده با دایره) به سمت 24.50$-24.87$ ببرد.

                        نظر


                        • #72
                          طلا – 12 ژوئن 2013





                          سه شنبه صبح كاهش كوتاه مدت طلا تا 1365.91$ امتداد يافت، كه موج i نزولي را كامل نمود(نمودار را ببينيد). قيمتها تحت يك الگوي "A-B-C" تا 1394.95$ جهش نموده اند و بايد در يا نزديك به پايان موج ii صعودي باشد. يك كاهش از طريق 1373$ بايد نشان از اين داشته باشد كه موج iii از (iii) نزولي در جريان بوده است. همانطور كه روز دوشنبه عنوان شد، يك فشار صعودي به بالاي سقف 1424.05$ هفته گذشته (6 ژوئن) به اين معني خواهد بود كه يك اصلاح صعودي پيچيده تر پيش از آغاز موج نزولي بعدي تا كفهاي جديد در حال اتفاق افتادن بوده است.

                          نظر


                          • #73
                            نقره – 12 ژوئن 2013



                            نقره در موقعيتي مشابه طلا مي باشد. "5 موجي نزولي" كه در كف 21.37$ روز دوشنبه پايان يافت منجر به يك جهش كوچك شده است كه در بهترين حالت يك اصلاح صعودي مي باشد. قيمتها بايد بزودي نزول خود را ادامه دهند، در حاليكه موج v (نشان داده شده با دايره) نزولي تا كفهاي جديد(زير 20.07$) اتفاق مي افتد. سقف 22.94$ هفته گذشته كليدي براي يك ريزش ادامه دار نقره مي باشد. نقره نبايد از سقف خود بالاتر برود، در صورتي كه رفت، بدين معني مي باشد كه موج iv (نشان داده شده با دايره) در حال توسعه يافتن با پيچيدگي بيشتر است

                            نظر


                            • #74
                              طلا – 17 ژوئن 2013


                              طلا طی 4 روز گذشته حتی در رنج باریکتری معامله شده است، که بدین معنی می باشد که یک حرکت قدرتمند کوتاه مدت بسرعت در حال نزدیک شدن است. یک کاهش از 1373$ باید نشان از این داشته باشد که موج iii از (iii) نزولی در جریان است، بهمراه هدف بعدی در محدوده 1250$-1300$ . پتانسیل نزولی(خرسی) بزرگتر باقی می ماند. ما همچنان باید یک سناریوی دیگر که بموجب آن قیمتها در حال رسم یک مثلث برای موج iv (مشخص شده با دایره) می باشند احترام بگذاریم. در این مورد، طلا بین 1425$-1460$ نوسان گذرایی داشته باشد تا موج (c) از مثلث را تکمیل کند. سپس، موج (d) نزولی بدنبال آن موج (e) کل اصلاح را کاکل خواهد کرد و منجر به تشکیل موج V نزولی(مشخص شده با دایره) به بالای ناحیه هدف عنوان شده خواهد شد. یک شکست زیر کف 20 می در 1338.05$ این الگوی جایگزین را جهت ملاحظه نمودن از میان بر خواهد داشت.

                              نظر


                              • #75
                                نقره – 17 ژوئن 2013


                                موارد جدید کمی برای جهت افزودن به چشم انداز اخیرمان برای نقره وجود داشته است. قیمتها در حال نزول هستند، بهمراه در نهاین یک شکست پیش رو که نقره ره به زیر 20.07$ می کشد. هدف احتمالی بعدی 17.28$ را در بر می گیرد، که ریتریس 78.6% رالی از کف اکتبر 2008 در 8.39$ می باشد. این نیز امکان پذیر است که موج iv (مشخص شده با دایره) ممکن است هنوز در حال پیشرفت باشد، با رسم یک مثلث یا یک الگوی اصلاحی دیگر. این پتانسیل بسادگی زمان آغاز موج اصلی نزولی بعدی را تا بعد از کامل شدن تمام زیرموجهای موج iv (مشخص شده با دایره) بتاخیر خواهد انداخت. هر دوی سناریوها اشاره به این دارد که هنوز یک کف قیمتی در اختیار نداریم.
                                ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 06-18-2013, 03:51 PM

                                نظر

                                پردازش ...
                                X