اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های الیوت پایه ewi بر روی eurusd

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 06 ژانویه 2014 - eur/usd



    یورو همانطور که در نمئودار فوق نمایش داده شده است احتمالا در نزدیکی پایان موج (iv) صعودی می باشد. این بدین معنی می باشد که موج (v) نزولی تا کفهای جدید (زیر 1.3571) بایستی نزدیک به تکمیل یک 5 موجی نزولی از قله 1.3893 در 27 دسامبر باشد. مقاومت کوتاه مدت در ناحیه 1.3666-1.3725 قرار دارد.

    نظر


    • 08 ژانویه 2014 - eur/usd





      در تحلیل روز دوشنبه درباره شکست یورو برای ایجاد کفهای جدید صحبت شد و از آنجایی که موج (v) نزولی تازه از کف 1.3571 موج (iii) عبور کرده است بنظر می رسد این تحلیل در حال اتفاق افتادن است. دو نمودار فوق گویای این داستان است. یورو حالا یک حرکت پنج موجی تمیز و بی عیب را بنمایش می گذارد که این ارز را از کانال صعودی تشکیل شده توسط پیشروی آغاز شده از اوایل نوامبر دور کرده است. نمودار دوم نشان می دهد که این نزول کاهش قیمت را در شرف شکست یک خط روند صعودی از ماه جولای حتی در مدت طولانی تر قرار داده است. اینطور بنظر می رسد یک تست دوباره اتفاق بیافتد، اما شکست ابتدایی این خط در روز چهارشنبه به این نکته اشاره می کند که یورو به یک روند نزولی بلند مدت تر بازگشته است. هرگونه رالی بایستی توسط ناحیه مقاومتی 1.3666-1.3725 محدود شود.

      نظر


      • 10 ژانویه 2014 - eur/usd


        یورو طی 5 موج از سقف 1.3893 از 27 دسامبر تا کف 1.3548 در 9 ژانویه کاهش یافت. موج پنجم هنگامی پایاین یافت که به خط روند صعودی آغاز شده در کف 1.2755 در 9 جولای رسید(خط قرمز رینگ را ببینید). ما این نزول را موج i (در دایره)نامگذاری می کنیم که از یک ریزش 5 موجی با ابعاد بزرگتر می باشد. موج ii (در دایره) فعلا تا سقف روز جمعه در 1.3688 حرکت کرده است. این سطح درست بالاتر از یک موج چهار قبلی و در سطح ریتریسمنت 38.2% از موج i نزولی (در دایره) قرار دارد، بنابراین موج ii (در دایره) ممکن است کامل باشد. اما موج نزولی قبلی طی 8.5 روز اتفاق افتاده است. یک رالی یک روزه از لحاظ زمانی کوتاه بنظر می رسد. مادامیکه موج ii (در دایره) زیر سقف پیشین در 1.3893 تشکیل سقف دهد، حرکت اصلی بعدی یورو بصورت موج iii نزولی (در دایره) با یک حرکت بلند ریزشی خواهد بود. آمدن به زیر کف 1.3548 روز پنج شنبه نشان از این خواهد داشت که موج بعدی نزولی در حال اتفاق افتادن بوده است.

        نظر


        • 14 ژانویه 2014 - eur/usd



          یورو احتمالا طی هفته پیش رو یا پس از آن برای تکمیل یک موج اصلاحی صعودی تا ناحیه 1.3725-1.3800 رالی خواهد نمود. این صعود زیر موج ii (در دایره) صعودی را تمام نموده و پس از آن منجر به یک کاهش قدرتمند خواهد شد. هرگونه رالی بیشتر تحت تفسیر امواج حال حاضر بایستی زیر سقف 1.3893 پایان یابد، بنابراین این سطح "کلیدی" برای وضعیت نزولی ما می باشد. یک شکست در 1.3572 قدرتمندانه نشان از این خواهد داشت که موج iii (در دایره) نزولی آغاز شده و بخوبی کاهش یورو تا زیر 1.3350 را پیش بینی میکند.
          ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 01-14-2014, 01:29 PM

          نظر


          • 15 ژانویه 2014 - eur/usd



            يورو روز سه شنبه (١٤ ژانويه) تا ١.٣٧٠٠ حركت كرد، كه جهش (a)-(b)-(c) براي موج ii (در دايره) را تكميل كرده است. كاهش شيبدار و تند روز چهارشنبه بايستي آغاز موج iii نزولي (در دايره) باشد، كه يورو را طي ماه پيش رو يا بيشتر بخوبي تا زير ١.٣٣٥٠ خواهد كشاند. سقف روز سه شنبه مقاومت "كليدي" مي باشد و هرگونه صعود به بالاي اين سطح به معني اين خواهد بود كه موج ii (در دايره) با رفتاري پيچيده در حال توسعه بوده است.

            نظر


            • 17 ژانویه 2014 - eur/usd


              يورو روز جمعه همراستا با پیش بینی کلی ما به شدت نزول کرد. قیمتها در قالب موج iii (در دایره) نزولی در حال کاهش هستند، که بایستی ابتدا به ساکن آنها را تا "زیر 1.3350" بکشاند. به مجرد اینکه قیمت به سطح 1.3350 رخنه کرد، ما حتی درباره اهداف پایین تر بحث خواهیم نمود.

              نظر


              • 22 ژانویه 2014 - eur/usd



                يورو در قالب موج iii (در دایره) در حال نزول می باشد، که ابتدا به ساکن بایستی قیمتها را "به زیر 1.3350" بکشاند. مومنتوم نزولی در وضعیت بیش فروش نمی باشد و نشانه های بدبینی خیلی دور از حد بسیار بالا می باشند. این معیارها تضمینی برای یک کاهش نمی باشند، اما مطمئنا بدون شواهد و مدارک متناقض به ساختار امواج اجازه توسعه به سطوح پایین تر را خواهند داد .

                نظر


                • 24 ژانویه 2014 - eur/usd



                  يورو روز جمعه هنگامی که تا نرخ 1.3737 رالی کرد، یک flat توسعه یافته رو به بالا را کامل نمود. این سقف قیمتی بنام موج ii (در دایره) نامگذاری شده است. مفهوم آن این است که موج iii نزولی (در دایره) حالا در حال آغاز است، که بایستی ابتدا به ساکن یورو را بخوبی "به زیر 1.3350" بکشاند. هرگونه فشار صعودی به بالای 1.3893 این پیش بینی را خنثی خواهد نمود.

                  نظر


                  • ٢٧ ژانویه 2014 - eur/usd

                    يورو يك flat توسعه يافته صعودي را در سقف ١.٣٧٣٧ روز جمعه كامل كرده است. اين سقف موج ii (در دايره) مي باشد كه به اين معني است كه موج iii (در دايره) از موج ٣ مينور مقتضي است. اين موج نزولي ابتدا به ساكن بايستي يورو را بخوبي "به زير ١.٣٣٥٠" بكشاند. يك احتمال كوتاه مدت ديگر نيز وجود دارد كه با يك صعود ديگر به بالاي ١.٣٧٣٧ موج ii (در دايره) به پايان خواهد رساند، اما اين ديدگاه ديگري است و در صورتي كه اتفاق بيافتد، قيمتها بايستي در مدت كوتاهي پس از آن به پايين برگردد. تنها يك رالي به بالاي ١.٣٨٩٣ اين پيش بيني را خنثي خواهد نمود.

                    نظر


                    • 29 ژانویه 2014 - eur/usd



                      يورو در حال تشکیل کانال در سوطح پایین تر با یک سری از Lower High می باشد. با تکمیل یک Flat توسعه یافته صعودی از زمان سقف 1.3737 در روزجمعه، یورو در حال دور برداشتن و گرم کردن موتور خود برای آنچه بایستی طبقات اولیه از یک موج iii نزولی (در دایره) باشد که بخوبی به زیر 1.3350 توسعه می یابد. یک حرکت از طریق 1.3893 این چشم انداز را خنثی خواهد نمود.

                      نظر


                      • 31 ژانویه 2014 - eur/usd




                        يكي از صعودي ترين چيزها كه دلار در پي آن بوده احتمالا يورو مي باشد، كههمانطور كه در نمودار روز چهاشنبه نشان داده شد از كانال خود به بيرون سقوط كرده است. پس از يك تلاش آخر جهت صعود براي برگشت به داخل كانال، روز جمعه به كف جديد كاهش يافت. اين ارز حالا بايستي از كانال خود بيرون يا حداقل زير سقف 1.3575 روز پنج شنبه باقي مانده و در نهايت راه خود را به سمت هدف ما، كه بخوبي زير 1.3350 قرار دارد را برقرار سازد.

                        نظر


                        • 03 فوریه 2014 - eur/usd



                          یورو در موج iii نزولی (در دایره) که در سقف 1.3737 در 24 ژانویه آغاز شده باقی مانده است. این موج بایستی ابتد به ساکن یورو را بخوبی "به زیر 1.3350" بکشاند. با توجه به نامگذاری اموتج حال حاضر، 1.3737 بایستی دست نخورده باقی بماند در غیر اینصورت ترکیب امواج دیگری در حال توسعه خواهد بود.

                          نظر


                          • 05 فوریه 2014 - eur/usd



                            یورو در حالیکه موج iii نزولی (در دایره) به توسعه خود ادامه می دهد بایستی جلودار یک موج دیگر به سمت پایین باشد. سناریوی کوتاه مدت نشان از یک کاهش تا 1.3450 یا نسبتا پایین تر، و سپس یک جهش برگشتی به بالای 1.3500 دارد. بعد در پی آن یک کاهش بزرگتر حتی به سمت سطوح پایین تر اتفاق خواهد افتاد. بنابراین کل این فرآیند بصورت پله پله خواهد بود که یک Lower Low و یک Higher High را با هر موج خواهد ساخت. با توجه نامگذاری امواج حال حاضر، 1.3737 بایستی دست نخورده باقی بماند در غیر اینصورت آرایش امواج دیگری در توسعه خواهد یافت.

                            نظر


                            • 07 فوریه 2014 - eur/usd



                              يورو بجاي كاهش و و پس از آن نوسان با قدرت رالي نمود، سناريويي كه در تحليل روز چهارشنبه به آن اشاره كرديم. فشار صعودي روز جمعه قيمت را تا 1.3644 به حركت در آورد و اين جهش ممكن است كامل نباشد. مقاومت بعدي سطح 1.3680 را در بر مي گيرد. يك كاهش از 1.3477 يورو را در مسير برگشت به داخل الگوي بلند مدت تر كاهشي خودش قرار خواهد داد.

                              نظر


                              • 10 فوریه 2014 - eur/usd



                                یورو مستحکم باقی مانده و روز دوشنبه قیمتها تا 1.3652 افزایش یافته اند. تحت این ساختار موجی، سقف روز دوشنبه بایستی حد نهایی فشار صعودی از کف 3 فوریه در 1.3477 باشد. یک کاهش از 1.3477 یورو را به داخل الگوی نزولی بلند مدت تر خود برخواهد گرداند. در صورتی که قیمتها روز سه شنبه نیز با قدرت بسته شوند، احتمالات برای یک شمارش امواج جایگزین انجام گرفته که با خط Alt. در نمودار نشان داده شده افزایش خواهد یافت. با این دیدگاه، یورو پیش از برگشت به پایین و آغاز یک موج اصلی دیگر فقط تا بالای 1.3737 ، سقف 24 ژانویه رالی خواهد نمود.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X