اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های الیوت پایه ewi بر روی eurusd

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 27 نوامبر 2013 - eur/usd



    موج ii (در دایره) در یورو یم زیگزاگ دوبل را رسم کرده است. این الگو در سقف 1.3614 روز چهارشنبه کامل شده یا بهمراه یک فشار صعودی دیگر در اواخر این هفته یا اوایل هفته دیگر کامل خواهد شد. یک کاهش به زیر کف 21 نوامبر در 1.3399 زمان آغاز موج iii نزولی (در دایره) "برای حرکت به زیر 1.3000" تایید خواهد نمود.

    نظر


    • 02 دسامبر 2013 - eur/usd



      یورو پس از رسم یک زیگزاگ دوبل، موج ii (در دایره) در سقف 1.3623 روز جمعه، ریتریس 62% از موج i (در دایره) را به پایان رساند. کاهش تند روز دوشنبه باید طبقات زودهنگام موج ii (در دایره) نزولی را مشخص نماید، که باید در نهایت قیمت ها را "به زیر 1.3000" بکشاند. قیمت سقف روز جمعه نباید تحت تفسیر جاری امواج مور تجاوز قرار بگیرد.

      نظر


      • 04 دسامبر 2013 - eur/usd



        یورو درست به زیر سقف خلاف روند 1.3623 در 29 نوامبر بازگشته است. نمودار فوق این سقف را بعنوان قله موج ii (در دایره) نامگذاری کرده است. ممکن است هنوز اینظور باشد اما بازگشت یورو درست به زیر این سطح گزینه های دیگری را نیز ایجاد می کند. یک کاهش از 1.3490 قطعا احتمالات را به سمت نام های حال حاضر گذاشته شده روی امواج تقویت نموده و مشخص می نماید که موج iii (در دایره) نزوی در جریان است. هدف "زیر 1.3000" باقی می ماند. یک فشار صعودی از 1.3623 دیدگاه ما را بطور موقتی از وضعیت نزولی به خنثی خواهد چرخاند.

        نظر


        • 06 دسامبر 2013 - eur/usd



          یورو به بالای 1.3623 رالی نمود، که دیدگاه ما را خنثی کرد. دلیل این است که ساختار موجی پیچیده تر شده و ما اطمینان نداریم چطور به بهترین وجه ممکن الگو را نامگذاری کنیم. نمودار فوق یک گزینه از این انتخابها است. موج ii (در دایره) یک زیگزاگ دوبل را نامگذاری نموده است، که حاکی از نزدیک بودن به یک پایان است. زیگزاگ دوم ممکن است تا رسیدن به خط بالایی کانال شکل گرفته توسط این پیشروی صعود کند، که با ریتریسمنت 78.6% از موج i (در دایره) در سطح 1.3718 (روز دوشنبه) همزمان می باشد. یک close زیر 1.3524 نشانه ای قوی از این خواهد بود که موج iii (در دایره) نزولی آغاز شده است. در صورتی که قیمتها به بالای خط بالایی کانال جهش انفجاری انجام داده و در آنجا باقی بماند، ممکن است حتی پتانسیل صعودی بیشتری در پی آن اتفاق بیافتد.

          نظر


          • 09 دسامبر 2013 - eur/usd



            یورو با گذشت از خط بالایی کانال شکل داده شده توسط پیشروی از 1.3295 رالی نمود. تنها 2 تفسیر از فشار صعودی امروز وجود دارد. یا یک "ترک قیمت" از کانال را مشخص می کند، که با پایان یک رالی مشترک می باشد، یا یک شکست را مشخص می کند، که حامل معنی مخالف آن می باشد. بازار باید طی روز آتی (سه شنبه) یا بعد از آن به ما بگوید که کدام درست است. یک برگشت فوری و بسته شدن قیمت زیر خط بالایی کانال تفسیر "ترک قیمت" را تایید نموده و نشان خواهد داد که موج ii (در دایره) کامل شده است. حرکت بعدی باید یک کاهش موج سوم قدرتمند برای هفته ها و ماهها باشد. در صورتی که قیمتها بالای این خط برای بیشتر از یک روز یا بیشتر درنگ کند، احتمالات خواهد چرخید و بدین معنی خواهند بود که یورو پتانسیل صعودی بزرگتری دارد تا نزولی. فشار صعودی بعدی قیمتها را تا بالای 1.3833 ، سقف 25 اکتبر خواهد برد.

            نظر


            • 11 دسامبر 2013 - eur/usd



              یورو هنوز غالبا به بالای خط کلیدی بالایی کانال که شامل پیشروی از 1.3295 بوده است فشار صعودی وارد می کند. در صورتی که این فشار صعودی بتواند 1.3833 را از میان بردارد، یک شکست تایید خواهد شد. این اتفاق هنوز زود است که بیافتد، پس هنوز مجبور هستیم صبر کرده تا ببینیم که آیا احتمال حرکت به بالاتر یا از هم پاشیدگی در یک برگشت از " ترک موقعیت" وجود دارد یا خیر. هر چقدر قیمتها بیشتر بالای خط بالایی کانال بماند، احتمال تشکیل سقف های جدید بیشتر می شود. یک حرکت برگشتی به زیر این خط، که فردا از 1.3747 عبور می کند، بعبارت دیگر احتمالات را اینطور بالا می برد که یورو بزودی برگشت خواهد نمود. در صورتی که یورو عقب نشینی کند، احتمالا در قالب یک موج سوم نزولی شدید کاهش خواهد یافت.
              ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-12-2013, 12:03 PM

              نظر


              • 13 دسامبر 2013 - eur/usd



                يورو بايد بر خلاف دلار حركت نمايد، كه به معني يك كاهش بيشتر از سقف 1.3810 روز چهارشنبه مي باشد. تعيين رالي يورو بعنوان موج ii (در دايره) به معني اين مي باشد كه ريزش حال حاضر بايد هفته ها و ماهها بطول انجاميده و قيمتها را به زير 1.3295 بكشاند. اين موج دوم عميق غيرعادي بوده است، كه البته كمي ما را دور كرده است، اما ساختار كوتاه مدت از اين ديدگاه كه قيمتها بيشتر سقوط خواهد كرد حمايت مي كند. يك رالي به بالاي سقف روز چهارشنبه اين پيش بيني را خنثي خواهد نمود.
                ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-14-2013, 06:34 PM

                نظر


                • 16 دسامبر 2013 - eur/usd



                  يورو در حالیکه دلار رالی می کند باید کاهش یابد. به این معنی که موج iii نزولی (در دایره) باید طی هفته ها و ماههای پیش رو قیمتها را به پایین تر بکشاند. نخستین هدف " زیر 1.3295 " می باشد. یک رالی به بالای 1.3810، سقف 11 دسامبر، که بواسطه شکست دلار به زیر 79.76 تایید شده است، این پیش بینی را خنثی خواهد نمود.
                  ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 12-17-2013, 07:03 PM

                  نظر


                  • درود بر شما دوست گرامی و با محبت

                    اصلاح شد.

                    بسیار سپاسگذارم بابت یادآوری بجای شما.

                    با احترام
                    گروه خبری کارگزاری پرسپولیس

                    نظر


                    • 18 دسامبر 2013 - eur/usd



                      سقف روز چهارشنبه 1.3812 در يورو توسط یک کف جدید همزمان در دلار تایید نشد. اگرچه قیمتها از 1.3810 فراتر رفتند، واگرایی بین بازاری و برگشت نزولی فوری یورو نشان از این دارد که مسیر حرکتی یورو حتی به سمت قیمتهای پایین تری ادامه می یابد. مادامیکه سقف روز چهارشنبه دست نخورده مانده و دلار تا کف جدیدی کاهش نیابد(زیر 79.76)، پیش بینی ما هنوز مبنی بر ادامه روند نزولی یورو در مقیاس بزرگتر می باشد. حالا قیمتها در حال سقوطی تند و نیز به سمت هدف کوتاه مدت بعدی در بر گیرنده سطح 1.3600 می باشند. در بلند مدت، بایستی به قیمتهای بسیار پایین تری نایل شویم. در صورتیکه یک سقف قیمتی جدید ثبت شود (بالای 1.3812) و یک کف قیمتی برای دلار، این پیش بینی خنثی خواهد شد

                      نظر


                      • 20 دسامبر 2013 - eur/usd



                        پنج شنبه شب یورو با سقوط تا سطح 1.3625 پیش از جهش در طول سسشن معاملاتی تا خط پایینی کانال خود کاهش یافت. وضعیت ما همچنان بدون تغییرمانند قبل است. سقف 1.3812 باید بالاترین نقطه موج ii (در دایره) باشد، و به معنی این می باشد که یورو یک ریزش چشمگیر را آغاز نموده است. یک شکست به زیر حمایت پنج شنبه شب حتی فشار فروش بیشتری را باید ایجاد نماید. مقداری پایین تر یک خط روند وجود دارد که هفته آینده از 1.3500 رد می شود و در آن سطح یک تست توسط قیمت در آن سطح ممکن است مقدمات جهشی دیگر را آماده سازد. اما تحلیل ما نشان از این دارد که روند موجود در مقیاس بزرگتر نزولی است و موج iii (در دایره) باید یورو را در هفته ه و ماههای پیش رو همچنان به پایین تر بکشاند. یک رالی به بالای 1.3812، با تاییدی از سوی دلار، این پیش بینی را خنثی خواهد نمود.

                        نظر


                        • 23 دسامبر 2013 - eur/usd



                          دیدگاه ما درباره یورو بدون تغییر بر جای خود باقیست. سقف 1.3812 در 18 دسامبر باید آغاز موج iii نزولی (در دایره) باشد. جهش کوتاه مدت تا سقف 1.3718 روز دوشنبه موج (ii) می باشد، که به پایان رسیده یا به انتهای مسیر صعودی خود بسیار نزدیک شده است. یک شکست به زیر 1.3625 بایستی منجر به فشار فروشی قدرتمند و سطوح قیمت پایین تر گردد، همچنانکه که موج (iii) از iii (در دایره) یورو را به قیمتهای پایین تر می کشاند.

                          نظر


                          • 27 دسامبر 2013 - eur/usd





                            یورو همراه با دلار حرکت ریزشی شدیدی انجام داد. قیمتها طی حرکات شبانه بآرامی تا 1.3893 فشار صعودی وارد آوردند و سپس با سرعت زیادی حرکت معکوس انجام دادند. در صورتی که این سقف شبانه یک انفجار احساسی عبوری و موقت بر پایه آسب یب وارده به لیره ترکیه باشد، قیمتها باید از حول و حوش سطوح جاری به حرکت نزولی خود ادامه دهد. یک close زیر 1.3700 یورو را تا زیر خط پایینی کانال خواهد کشاند و قدرتمندان نشان از این خواهد داشت که یک سقف قیمتی مهم در حال اتفاق افتادن است.
                            USD/JPY به هدفی که ما در ماه اکتبر پیش بینی کرده بودیم دست یافت. این پیش بینی جاصل تلاش قابل تقدیر متخصص ارزی ما جیم مارتنز است که پیش بینی خود را بصورت روزانه انجام می دهد.

                            نظر


                            • 30 دسامبر 2013 - eur/usd



                              تحلیلی مشابه آنچه درباره شاخص دلار داشتیم برای یورو نیز صدق می کند، اما در جهت مخالف. یک close زیر 1.3700 یورو را به زیر خط پایینی کانال خواهد آورد و با قدرت به این اشاره خواهد نمود که یک سقف مهم در شرف شکل گیری است. در صورتی که قیمتها بالای سقف 1.3893 بسته شود، با تاییدی از سوی دلار با بسته شدن زیر 79.00، تا زمانی که بتوانیم ساختار حرکتی بازار را ارزیابی کنیم بطور موقت دیدگاهمان بدون جهت خواهد بود.

                              نظر


                              • 03 ژانویه 2014 - eur/usd



                                شکست رو به پایین خط روند صعودی یورو پیش بینی نزولی ما را تقویت نمود. یورو بایستی در نهایت بسیار پایین تر برود، این در حالیست که حمایت کوتاه مدت در بر گیرنده سطح 1.3555 است. انتظار داریم یورو طی ماههای پیش رو و نزول بیشتری به زیر کف 7 نوامبر در 1.3295 انجام دهد. سطح "کلیدی" برای این پیش بینی نرخ 1.3820 ، یا بعبارتی سقف موج (ii) می باشد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X