اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل های الیوت پایه ewi بر روی eurusd

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • 12 فوریه 2014 - eur/usd



    یورو همچنان که دلار رالی صعودی انجام می دهد بایستی کاهش یابد و یک شکست در کف 3 فوریه در 1.3477 نشان از این خواهد داشت که موج نزولی بعدی آغاز شده است. یک احتمال بالقوه دیگر بر این اساس خواهد بود که یک flat صعودی در مقیاس بزرگتر در جریان است، که قیمتها را پیش از برگشت به پایین درست تا بالای 1.3737 ، سقف 24 ژانویه، خواهد برد. یک شکست در کف 3 فوریه این احتمال ثانویه را از میان برخواهد داشت.
    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 02-13-2014, 10:11 AM

    نظر


    • 14 فوریه 2014 - eur/usd



      یورو نیز چندین گزینه کوتاه مدت برای برگشت قیمت در اختیار دارد، یکی از آنها یک صعود پرشتاب به بالای 1.3737، که سقف 24 ژانویه نیز استمی باشد برای تکمیل یک flat بزرگ صعودی است. بعد از آن قیمت در قالب موج سوم کاهش خواهد یافت. شکست 1.3562 نشان از این خواهد داشت که قیمت قبل از این هم وارد موج نزولی بعدی شده است.

      نظر


      • 22 فوریه 2014 - eur/usd



        بنظر می رسد یورو موج ii (در دایره) را دیروز در سقف 1.3774 (19 فوریه) کامل کرده است. یک الگوی کامل حاکی از این است که یورو در خط مقدم یک کاهش پر قدرت است، همانی که قیمتها را به سمت 1.3200 خواهد کشاند. یک فشار به بالای سقف روز پنج شنبه موجب خنثی شدن این دیدگاه خواهد شد و تا زمانی که بتوانیم تصویر موجود را دوباره ارزیابی کنیم دیدگاه ما را خنثی خواهد کرد.

        نظر


        • 21 فوریه 2014 - eur/usd



          یورو برای تایید اینکه موج iii (در دایره) نزولی، موج بعدی ما است نیاز به حرکتی نزولی دارد. موج iii (در دایره) بایستی قیمتها را به سمت 1.3200 بکشاند. یک رالی از سقف 1.3774 روز چهارشنبه (19 فوریه) دیدگاه ما خنثی خواهد نمود تا زمانی که به نتیجه ای مطابق با ساختار بلند مدت امواج برسیم.

          نظر


          • 24 فوریه 2014 - eur/usd



            ما نیز مطلب جدیدی برای افزودن به پیش بینی اخیرمان در ارتباط با یورو نداریم. قیمتها روز دوشنبه تا 1.3772 فشار صعودی وارد آوردند و برای تایید اینکه موج ii نزولی (در دایره) در حال اتفاق افتادن است حالا نیاز به آغاز یک حرکت رو پایین داریم. مانند قبل، این موج بایستی قیمتها را به سمت 1.3200 بکشاند. یک رالی از سقف 1.3774 چهارشنبه گذشته (19 فوریه) وضعیت و تا زمانی که بر اساس ساختار امواج در بلند مدت به یک نتیجه واضح و شفاف دست بیابیم دیدگاه ما را به حالت خنثی تغییر خواهد داد.

            نظر


            • 26 فوریه 2014 - eur/usd



              کاهش تند و تیز روز چهارشنبه یورو قیمتها را در آغاز موج iii نزولی(در دایره) قرار می دهد. هدف ما 1.3200 یا پایین تر باقی می ماند. این ساختار موجی سقف 1.3774 (19 فوریه) را بعنوان یک سطح مهم بر جای خود باقی می گذارد. هرگونه رالی صعودی به بالای این سطح پیش بینی نزولی کوتاه مدت ما را خنثی خواهد نمود.

              نظر


              • 28 فوریه 2014 - eur/usd



                روز جمعه یورو با ایجاد گزینه هایی در ساختار امواج به بالای 1.3774 رالی نمود. یکی از گزینه های ممکندر نمودار فوق نمایش داده شده است. از این دیدگاه، یورو جهت تکمیل موج (C) از یک زیگزاگ دوبل از کف 1.2042 روز 24 جولای 2012 به بالای 1.3893 صعود خواهد نمود. اغلب اوقات در چرخش های چشمگیر قیمت، یورو و دلار موفق به تایید یکی از این حرکات نمی شوند. برای مثال، در صورتی که یورو قرار باشد یک سقف جدید تشکیل دهد اما دلار بالای کف موج (2) خود بماند، این یک واگرایی مثبت ایجاد خواهد نمود. ما مراقب چنین احتمال بالقوه ای طی روزهای آتی خواهیم بود. یک کاهش به زیر 1.3477 در یورو، کف موج (B) ، نشان از این خواهد داشت که یک برگشت روند قابل توجه اتفاق افتاده است.

                نظر


                • 03 مارس 2014 - eur/usd


                  هنوز گزينه هاي كوتاه مدتي در رابطه با ساختار موج يورو وجود دارد. ما يكي از اين گزينه ها را در تحليل قبل نشان داديم. احتمال بالقوه اين وضعيت يك رالي براي يورو مي باشد كه براي تكميل موج (C) از يك زيگزاگ دوبل از كف ١.٢٠٤٢ در ٢٤ جولاي ٢٠١٢ به بالاي ١.٣٨٩٣حركت كرده است. (تحليل ٢٨ فوريه را ببينيد). گزينه ديگر در روي نمودار حال حاضر نشان داده شده است. اين ديدگاه برگشت پر قدرت يورو به سطوح پايين را پيش بيني مي كند. يك كاهش به زير ١.٣٤٧٧ از اين ساختار حمايت كرده و نشان از اين خواهد داشت كه قيمتها يك كاهش چندين ماهه را آغاز كرده است. به محض اينكه احتمالات يكي از اين ساختارها را تقويت كند، در اين مقال درباره اش بحث خواهيم نمود.

                  نظر


                  • 05 مارس 2014 - eur/usd



                    هنوز گزينه هاي كوتاه مدتي در رابطه با ساختار موج يورو وجود دارد. چارت حاضر همانی است که روز دوشنبه منتشر کردیم. يك كاهش به زير ١.٣٤٧٧ احتمال اینکه یک کاهش چند ماهه آغاز شده باشد را افزایش می دهد.احتمال دیگر همانی است که روز جمعه درباره اش بحث نمودیم که بموجب آن یورو برای تکمیل موج (C) از یک زیگزاگ دوبل از کف 1.2042 در 24 جولای 2012 (تحلیل 28 فوریه را ببینید) به بالای 1.3893 صعود می نماید. همچنانکه قسمتهای بیشتری از ساختار امواج توسعه پیدا می کند، یکی از گزینه ها بایستی قدرت را نسبت به دیگران در دست بگیرد و ما به محض ظهور شواهد و مدارک مورد نیاز در نمودار درباره نتایج خودمان بحث خواهیم نمود.

                    نظر


                    • 07 مارس 2014 - eur/usd





                      یورو روز جمعه با صعود بین روزی تا 1.3916 تا سقف جدیدی صعود کرد. اما کف همزمان و هم سطحی در شاخص دلار در کار نبود و واگرایی های بین بازاری بین یورو و دلار اغلب در پایان روندها اتفاق می افتد. نمودار فوق یورو را در برابر دلار نمایش می دهد. من مقیاس دلار را معکوس کردم تا جهت حرکت را بین دو بازار همسو سازم و چند نقطه مهم را که یک واگرایی بین بازاری اتفاق افتاده است مشخص نمود ام. در صورتی که واگرایی حال حاضر بر قوت خود باقی بماند، به معنی یک قله در یورو در نزدیکی سطوح جاری می باشد، که در اینصورت موج اصلی بعدی در جهت نزول یورو اتفاق خواهد افتاد.

                      نظر


                      • 10 مارس 2014 - eur/usd



                        یورو نیز روز دوشنبه یک "روز درونی" داشت. واگرایی بین بازاری بین یورو و دلار همچنان بر قوت خود باقیست و این واگرایی ها در انتهای امواج تمایل به اتفاق افتادن دارند(تحلیل روز جمعه را ببینید). شاخص تمایلات روزانه (trade-futures.com) تا 87% تمایلات دسته گاوهای بازار افزایش یافته است، که نزدیک به مرز بالایی این محدوده برای یورو طی چندین سال گذشته می باشد. احتمالات به این سمت و سو است که یورو در مراحل پایانی رالی خودش قرار دارد.

                        نظر


                        • 12 مارس 2014 - eur/usd



                          یورو همچنان در مراحل آخر پیشروی خود قرار دارد. قیمتها به ساختن یک سقف جدید بالای 1.3916 (7 مارس) بسیار نزدیک شده است اما به هر حال این سقف تشکیل شود یا خیر، این پیش بینی تغییری نخواهد کرد. شاخص خوشبینی همچنان در حد بالایی قرار دارد و ساختار موجی کامل یا بسیار نزدیک به تکمیل موج خود شده است. موج میان تا بلند مدتی بعدی بایستی نزولی باشد. یک close زیر 1.3700 نشانه اولیه ای از این خواهد بود که این حرکت نزولی آغاز شده است.

                          نظر


                          • 14مارس 2014 - eur/usd


                            وضعیت تحلیل ما درباره یورو مانند دلار می باشد: قیمتها در طبقات آخر از پیشروی خود قرار دارند. یک close زیر 1.3700 سیگنال اولیه ای از این خواهد بود که یک کاهش چندین هفته ای تا چندین ماهه آغاز شده است.

                            نظر


                            • 19 مارس 2014 - eur/usd


                              يورو در يا بسيار نزديك به پايان رالي آغاز شده از كف جولاي 2012 در 1.2042 مي باشد. موج اصلي بعدي بايستي نزولي باشد. قيمتها روز چهارشنبه به تندي ريزش كردند و يك close زير 1.3700 نشانه اوليه از اين خواهد بود كه يك نزول چند هفته اي تا چند ماهه آغاز شده است.

                              نظر


                              • 21 مارس 2014 - eur/usd



                                یورو در حال رسم یک پنج موجی نزولی از سقف 1.3967 در 13 مارس می باشد. بنظر می رسد که قیمتها نیاز به کاهش به زیر کف 1.3749 روز پنج شنبه دارند تا الگوی ایمپالس ما را کامل کنند. بعد از آن، همچنانکه یورو در مسیر خود به سمت سطوح پایینترطی هفته ها و ماههای پیش رو حرکت می کند یک جهش سه موجی با یک کاهش حتی بزرگتر از آن دنبال خواهد شد. یک رالی به بالای سقف 13 مارس موجب خنثی شدن این پیش بینی خواهد شد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X