اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اوراق قرضه ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #46
    اوراق قرضه 30 ساله – 10 ژوئن 2013


    اوراق قرضه 30 ساله در حال رسیدن به هدف در بر گیرنده 3.50% ، سقف موج 4 مینور می باشد. حمایت کوتاه مدت 3.20%-3.28% می باشد، در صورتی که یک پولبک در طول روز بعد یا بیشتر توسعه پیدا کند. همانطور که در بالا عنوان شد، بازدهی اوراق قرضه بنجل و کم طرفدار بسرعت در حال صعود می باشد. با در نظر گرفتن اوراق قرضه خزانه داری در حال صعود و نیز بازدهی اوراق قرضه شهرداری و نرخ های بهره وام رهنی، در تمامی اینها فشار صعودی در جریان است.

    نظر


    • #47
      اوراق قرضه 30 ساله – 12 ژوئن 2013



      رخ بازده دیروز به 3.43% رسید که هنوز اندکی با انتهای موج 4 در 3.5% فاصله دارد. این امر فشاری را بر فدرال رزرو وارد می کند که بیشینه دارایی هایش در اوراق قرضه خزانه داری آمریکا متمرکز شده است. برای سال مالی 2014، 6% هزینه های فدرال رزرو آمریکا مربوط به بهره اوراق قرضه است. بنابر این، افزایش نرخ بازده اوراق قرضه نه تنها روی ارزش دارایی های این نهاد تاثیر منفی می گذارد، بلکه هزینه های آن را نیز افزایش می دهد. این روند به طور قطع به ضرر فدرال رزرو است. افزون بر این، در حال حاضر نرخ های بازده در حالی افزایش می یابند که فدرال رزرو در حال خرید اوراق قرضه تنها به منظور پایین نگاه داشتن نرخ بهره است. چنانچه پیش از این نیز گفتیم ، این فدرال رزرو نیست که بازار را کنترل می کند، بلکه عکس این قضیه صادق است. هنگامی که سرمایه گذاران به طور جمعی به این نکته پی ببرند، احتمال وقوع وحشت و بحران افزایش شدیدی خواهد یافت.

      نظر


      • #48
        اوراق قرضه 30 ساله – 17 ژوئن 2013


        نرخ در آخرین موج صعودی که از 3 ماه می در 2.79% آغاز شده است قرار دارد. دفعه بعدی که درباره نرخ صحبت کنیم پس از نشست فدرال رزرو خواهدبود و به احتمال زیاد شاهد نوسان های شدیدی از اکنون تا آن زمان خواهیم بود. با توجه به اینکه نرخ همچنان زیر هدف موج 4 در 3.5% است، ما هنوز به یک صعود دیگر امیدوار هستیم. نرخ باید به این عدد برسد و پس از آن یک نزول چند هفته ای آغاز خواهدشد. بسته شدن زیر 3.16% نشان دهنده این است که این نزول آغاز شده است و نرخ 3.5% دیده نخواهدشد. اگر چنین شود، ما یک تحلیل و احتمالات جدید ارائه خواهیم کرد.

        نظر


        • #49
          اوراق قرضه 30 ساله – 19 ژوئن 2013


          نرخ همچنان در واپسین مراحل رالی صعودی قرار دارد که از 3 می و در 2.79% آغاز شده بود. نوسانات تندی که پیش بینی کرده بودیم روی دهند، از دامنه چندانی برخوردار نبودند و نرخ همچنان به صورت مداوم به سمت 3.5% که هدف موج 4 است در حرکت می باشد. پتانسیل اهداف بالاتر نیز وجود دارد و چنانچه پیش از این گفتیم بسته شدن زیر 3.16% سناریوی تحلیلی ما را مخدوش خواهدکرد و در آن صورت باور ما این خواهدبود که یک پولبک چندین هفته ای در جریان خواهدبود.

          نظر


          • #50
            اوراق قرضه 30 ساله – 21 ژوئن 2013



            نرخ در 2 روز کاری گذشته صعود زیادی کرد و هدف ابتدایی ما را در 3.5% لمس کرد. چارت ما شاخص TYX را که نرخ بازده را بازتاب می دهد نشان می دهد. بنابراین کلوز امروز در 35.67 معادل کلوز نرخ در 3.567% است. این چارت هفتگی نشان می دهد که قیمت یک کانال صعودی را که از low روز 25 جولای 2012 در 24.52 قابل ترسیم است، به بالا شکسته است. رالی که هدف موج 4 را شکسته است، اکنون به سمت هدف بعدی در 36.20 تا 36.54 در حرکت است. این هدف می تواند به سرعت محقق شود، اما از دیگر سو، بدبینی نسبت به اوراق قرضه - که معکوس با نرخ بازدهی حرکت می کند - به بیشترین حد خود رسیده است. شب گذشته شاخص روزانه احساسات به 8% bullish رسید که کمترین میزان از 10 فوریه 2011 می باشد. آن اتفاق در حالی رخ داد که نرخ بازده به 4.79% در روز قبلش رسیده بود.

            تا زمانی که نرخ بازده به زیر 3.35% سقوط نکرده است، ما قائل به پتانسیل صعودی نرخ برای رسیدن به اهداف ذکرشده هستیم. اما سقوط به زیر 3.35% به معنی پول بک بازار برای بیرون ریزی این حد افراطی احساسات می باشد.
            ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 06-23-2013, 06:56 PM

            نظر


            • #51
              اوراق قرضه 30 ساله – 24 ژوئن 2013



              نرخ تا 36.29 صعود کرد و سپس پولبک نمود. High امروز به همان منطقه مقاومتی 36.20 تا 36.54 خورد که پیش از این گفتیم احتمال دارد پیشروی صعودی را در کوتاه مدت متوقف کند. شاخص احساسات روزانه برای اوراق قرضه به عدد نازل 5% رسیده است. اما هر گونه پول بکی هم اگر روی دهد در چهارچوب ساختار صعودی نرخ اوراق است که سرانجام نرخ را به مناطق بالاتری خواهدراند.

              حمایت اولیه در منطقه 32.72 تا 34.09 موجود است.

              نظر


              • #52
                اوراق قرضه 30 ساله – 28 ژوئن 2013


                شاخص TYX که به عنوان یک جانشین برای نرخ بازده اوراق قرضه عمل می کند پس از رسیدن به یکی از اهداف ما همچنان در حال درجا زدن است. پس از رسیدن به 36.29، قیمت ها در حال پولبک هستند. ما درباره رسیدن شاخص احساسات روزانه (DSI) به حالت افراطی (5% بولیش) صحبت کرده بودیم. این نرخ در 7 سال گذشته بی سابقه بوده است و به این معنی است که تنها تعداد انگشت شماری از تریدرها فکر می کنند که قیمت اوراق می تواند افزایش داشته باشد. (یا به عبارت دیگر نرخ بازده اوراق کاهشی باشد.) این به بدان معنی است که بزودی قیمت ها بالاتر می روند و نرخ بازده کاهش می یابد. شمارش ریزموج ها می تواند بهتر باشد اگر که TYX بتواند هفته آینده یک high جدید بالای 36.29 ثبت کند. اما ما از وقوع این امر مطمئن نیستیم.

                هر گونه نزول بیشتر با یک حمایت در منطقه 34.14 تا 34.77 روبرو خواهدشد. کف این ناحیه با یک گپ در 19 ژوئن همپوشانی دارد.

                نظر


                • #53

                  TYX به پول بک خود ادامه داده به 34.78 در مقیاس میان روزی رسید. این نقطه در سقف منطقه حمایتی 34.14 تا 34.77 بود که قبلاً گفتیم و نیز در سقف کانال صعودی که شکسته شده است. 34.14 منطقه ای است که در چارت در گپ واقع شده است. شاخص احساسات همچنان به تداوم کاهش نرخ رای می دهد، اما از نظر موج شماری بهتر است که پیش از آغاز دور اصلی کاهش یک حرکت صعودی دیگر داشته باشیم. حدس ما این است که این سناریو روی نمی دهد و نرخ از همین الان در حال کاهش است. یک رالی نیرومند به بالای 35.79 می تواند احتمالات را به سمت سناریوی قبلی برگرداند.

                  نظر


                  • #54
                    اوراق قرضه 30 ساله – 03 جولای 2013


                    TYX سه شنبه تا 34.58 کاهش یافت(2 جولای) و چهارشنبه بآرامی جهش نمود. کف روز چهارشنبه داخل محدوده حمایتی است که ما در 34.14-34.77 لیست نموده ایم. ما تا حرکت کوتاه مدت بعدی تردید داریم. تمایلات کلی باندازه کافی بدبین شده است که نشان بدهد که قیمتها میل بیشتری برای صعود داشته و نرخ بازده میل بیشتری برای نزول دارد. این به معنی یک کاهش مداوم در TYX می باشد. اما همانطور که عنوان شد، ساختار امواج در صورتی که نرخ بازده به بالا صعود کرده و از سقف 36.29 (24 ژوئن) پیش از شروع یک پولبک متداوم تر بالاتر برود بهتر بنظر خواهد آمد. یک رالی قدرتمند از 35.79 احتمالات را به سوی آن فشار صعودی احیا خواهد نمود. این در حالیست که تصویر بلند مدت تر واضح باقی می ماند: نرخ بازده در یک روند صعودی قرار دارد.

                    نظر


                    • #55
                      اوراق قرضه 30 ساله – 08 جولای 2013


                      TYX می تواند در کوتاه مدت تا ناحیه دربرگیرنده 34.80 پولبک کند. ما کمی در ارتباط با کوتاه مدت تردید داریم، اما بلند مدت روند نرخ بازده "رو به بالا" است. هدف بالاتر بعدی 38.26-38.96 باقی می ماند.

                      نظر


                      • #56
                        اوراق قرضه 30 ساله – 10 جولای 2013



                        TYX پيش از برگشتن براي بسته شدن در 36.88 ، بين روزي تا 37.92 حركت شديدي نمود. حركت شديد روز چهارشنبه در نرخ بازده 30 ساله اوراق قرضه خزانه داري منعكس نشد، كه سقف 3.74% آن در روز دوشنبه (8 جولاي) بود. اين بدين معني مي باشد كه حركت شديد TYX به هر دليلي با عنايت به معامله در خود شاخص بود. صرفنظر از اين، ما همچنان در ارتباط با حركت كوتاه مدت بعدي درباره نرخ بازده ابهام داريم. حدس من اين است كه نرخ بازده از سطوح جاري پولبك خواهد نمود، با يك هدف اوليه در نرخ بازده در 3.42%-3.50% ، كه در TYX برابر است با 34.14-34.97 . ناحيه هدف بالاتر بعدي همچنان در 38.28-38.96 مي باشد.

                        نظر


                        • #57
                          اوراق قرضه 30 ساله – 17 جولای 2013


                          اوراق قرضه 30 ساله عجالتا تا 3.54% ، کف بین روزی چهارشنبه، کاهش یافت. احتمال دارد که یک پولبک عمیق تر در حال اتفاق افتادن باشد، همانی که نرخ بازده را حداقل تا 3.42% ، که کف 3 جولای می باشد خواهد کشاند. این همزمان با فشار صعودی به داخل محدوده 27-136 تا 00-138 در قرارداد فعال فیچورزمی باشد. نرخ بازده جهت خنثی نمودن این پیش بینی مجبور به صعود به بالای 3.74% (8 جولای )می باشد.

                          نظر


                          • #58
                            اوراق قرضه 30 ساله – 19 جولای 2013


                            این نرخ بایستی در هفته آتی نیز کاهش یابد. چنانچه پیشتر نیز گفتیم، نرخ بازده می تواند دستکم تا 3.42% که low روز 3 جولای است پایین بیاید. این امر با یک صعود به منطقه 27-136 تا 00-138 در قراردادهای آتی فعال همزمان شود.

                            نظر


                            • #59
                              اوراق قرضه 30 ساله – 22 جولای 2013



                              نرخ همچنان عدم تمایل به سمت یک پول بک عمیق تر را نشان می دهد. دره روز گذشته برابر با 3.53% بود که هنوز خیلی بالاتر از 3.42% است که پیش از این بحث کردیم. نرخ بهره اوراق قرضه 10-ساله به هدف خود در 2.41% نزدیک تر شده و قراردادهای آتی آن به هدف خود در 10-127 رسیده است.

                              ما همچنان به نرخ اوراق 30-ساله هم فرصت می دهیم تا به هدفش در 3.42% برسد. بسته شدن قیمت بالای 3.68% اما دیدگاه ما را عوض خواهد کرد.

                              نظر


                              • #60
                                اوراق قرضه 30 ساله – 24 جولای 2013



                                نرخ بازده دیروز جهش شدیدی داشت و در مقیاس میان روزی به 3.69% رسید اما در پایان روز در 3.64% بسته شد. هر چند که نرخ بالاتر از 3.68% بسته نشد، اما خط روند نزولی خود را که از قله 8 جولای در 3.74% قابل ترسیم است شکست و در نتیجه می توان نتیجه گرفت که پولبک تمام شده است. اگر این سناریو صحیح باشد، نرخ بایستی از الان به بالای قله 8 جولای خود در 3.74% رفته و به منطقه 3.88% تا 3.89% برسد.

                                بسته شدن زیر نرخ 3.59% سناریوی فوق را بی اعتبار کرده و در عوض راه را برای نزول بیشتر تا دره 3 جولای در 3.42% هموار می کند.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X