اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اوراق قرضه ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • اوراق قرضه ایالات متحده

    بصد درود و شادباش

    به امید خداوند یکتا در این قسمت تحلیل های ارایه شده بر روی اوراق قرضه ایالات متحده برای اعضای فعال قابل دسترسی می باشد.


    با سپاس بیکران

    PCMnewsdesk

  • #2
    اوراق قرضه 30 ساله – 30-years U.S. T-note yield

    اوراق قرضه 30 ساله 30-years U.S. T-note yield

    اوراق قرضه 30 ساله به روند جانبی اصلی ادامه می دهد، با متراکم نمودن صعود اخیر تا 3.25% در 4 فوریه. هدف بالایی بعدی برای این صعود در نرخ 3.50% که سقف موج فرعی 4 (Minor wave 4) می باشد. هرگونه ضعف کوتاه مدت باقی مانده باید با سطح حمایت در 3.00% - 3.09% برخورد کند.


    نظر


    • #3
      نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله - 25 فوریه 2013



      نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله روز دوشنبه به شدت سقوط نمود، بهمراه اتفاق افتادن یک کف میان روزی در نرخ 3.06% . نرخ بازدهی به حمایت اولیه خط روند نفوذ کرده است و حالا حداقل در حرکت به سمت 3.00% حرکت نموده است. خط روند حمایتی پایین تری در 2.92% وجود دارد. به محض اینکه کاهش از حرکت باز ایستد، موج بالارونده دیگری باید بازدهی را حداقل به سمت 3.50% حمل کند. اما مهمتر از بقیه، که منتظر ماندن برای کاهش جاری می باشد.

      نظر


      • #4
        اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده - 27 فوریه 2013

        اوراق قرضه 30 ساله روز 27 فوریه تا 3.10% صعود نمود اما من اطمینان ندارم پولبکی که از اواسط ماه در جریان است کامل می باشد. شاید موج دیگری به سطوح پایین تر وجود داشته باشد که نرخ بازدهی را قبل از آغاز فاز صعودی قابل توجه بعدی تا 3.00% یا پایین تر بکشد. یک close قوی و استوار بالای 3.15% در مقابل احتمالات به این دیدگاه تلنگر خواهد زد که در واقع یک حرکت صعودی تا 3.50%، سقف موج 4 قبلی، در جریان است.



        ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 03-01-2013, 03:58 AM

        نظر


        • #5
          اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده - 1 مارس 2013




          اگر اوراق قرضه 30 ساله بیشتر کاهش یابد، حمایت خط روند از طریق نرخ 2.93% در روز دوشنبه حرکت می نماید. یک close مستحکم بالای 3.15% احتمالات را به این دیدگاه که فاز بعدی صعودی به سمت 3.50% ، سقف موج 4 قبلی در جریان بود، چرخش خواهد نمود.
          ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 03-03-2013, 12:22 AM

          نظر


          • #6
            احسنت بر شما

            دوستان عزیز یکی از نزیت های بخش ویژه ترجمه و گذاشتن تحلیل سایت های ارایه کننده تحلیل الیوت هست چه پولی چه رایگان...

            هدف اینه که در این میان با انواع سبک ها برخورد داشته باشید و بتونید نقاط مشترک و قوت آنها را ریل تایم درک کنید ، علاوه بر این مورد کمک شایاتی در معاملات روزانه شما خواهد داشت و امیدوارم که باعث سوددهی بیشار عزیزان شود

            از آقای مترجم گل هم تشکر میکنم که همه جوره کنار ما وایسادن و زحمت میکشن و در واقع این پست بنده تشکری در قبال محبت ایشان هست.

            موفق و پیروز باشید
            آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

            چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


            نظر


            • #7
              احسنت بر شما

              دوستان عزیز یکی از نزیت های بخش ویژه ترجمه و گذاشتن تحلیل سایت های ارایه کننده تحلیل الیوت هست چه پولی چه رایگان...

              هدف اینه که در این میان با انواع سبک ها برخورد داشته باشید و بتونید نقاط مشترک و قوت آنها را ریل تایم درک کنید ، علاوه بر این مورد کمک شایاتی در معاملات روزانه شما خواهد داشت و امیدوارم که باعث سوددهی بیشار عزیزان شود

              از آقای مترجم گل هم تشکر میکنم که همه جوره کنار ما وایسادن و زحمت میکشن و در واقع این پست بنده تشکری در قبال محبت ایشان هست.

              موفق و پیروز باشید
              آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

              چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


              نظر


              • #8
                اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده - 4 مارس 2013



                تغییری در پیش بینی ما برای اوراق قرضه 30 ساله وجود ندارد. یک صعود که در 2.44% در 26 جولای آغاز شده است باید سرانجام نرخ بازدهی را حداقل تا 3.50% و احتمالا بالاتر ببرد. در کوتاه مدت، یک پولبک در جریان است. ما اطمینان نداریم که آیا کامل شده است یا پتانسیل مقداری نزول بیشتر دارد.حمایت خط روند از میان 2.93% می گذرد. یک close قوی بالای 3.15% نشان از این خواهد بودکه فاز بعدی در جریان است.

                نظر


                • #9
                  اوراق قرضه 30 ساله ایالات متحده - 14 مارس 2013




                  پیش بینی ما برای اوراق قرضه بدون تغییر باقی می ماند. نرخ بازدهی به پیش روی بسوی هدف 3.5% تا منتهی الیه موج 4 ادامه می دهد. پولبک کوتاه مدت باید بالای 3.13% باقی بماند و فشار صعودی دیگری را رهبری کند. یک close در زیر این سطح ممکن است بدین معنی باشد که یک اصلاح بزرگتر آغاز شده است.

                  نظر


                  • #10
                    اوراق قرضه 30 ساله – 15 مارس 2013



                    اوراق قرضه 30 ساله احتمالا نزديك به پايان تراكم يك موج 4 كوچك است. به محض اينكه اين موج كامل شود، يك فشار صعودي ديگر بايد نرخ بازدهي را نزديك تر به سمت حد نهايي موج 4 سطح 3.5% حمل كند. هرگونه پولبك باقيمانده بايد بالاي 3.13% باقي بماند. همانطور كه اشاره شد، يك close زير اين سطح به اين معني خواهد بود كه كاهشي بزرگتر و طولاني تر نرخ بازدهي در حال اتفاق افتادن بوده است.

                    نظر


                    • #11
                      اوراق قرضه 30 ساله – 18 مارس 2013


                      یک کاهش تند و تیز در اوایل صبح در اوراق قرضه 30 ساله با برگشت از خط روند، همانطور که نشان داده شده است به 3.10% بازگشت. نزول روز دوشنبه تردید کوتاه مدت در پیش بینی را نشان می دهد. از آنجاییکه خط روند بالاتر دست نخورده باقی می ماند ممکن است که روند صعودی دست نخورده بماند(خط قرمز را در نمودار ببینید). در حالیکه یک سری از سقف ها و کف های بالاتر این کار را می کنند. اگرچه، موج های کوتاه مدت به نحوی نابسامان و مبهم شده اند، در نتیجه ما اطمینان نداریم. یک close زیر کف بین روزی دوشنبه در 3.10% احتمالا به معنی این خواهد بود که یک کاهش بازدهی بلند مدت تر و بیشتر در جریان بوده است. حمایت بعدی 2.95% می باشد.

                      نظر


                      • #12
                        اوراق قرضه 30 ساله – 20 مارس 2013


                        تا کنون، کاهش در نرخ بازدهی اوراق قرضه 30 ساله بواسطه حمایت خط روند بازداشته شده است(خط قرمز را در نمودار ببینید). نرخ بازدهی روز چهارشنبه برای بسته شدن در بالاترین سطح هفته صعود یافت. هنوز، کاهش روز دوشنبه و سه شنبه معیاری از تردید را به تصویر کوتاه مدت معرفی کرده است ما از آنجاییکه حمایت خط روند همانطوری که توالی سقف ها و کف های بالاتر عمل می کنند دست نخورده باقی می مانند از پس منافع شک خودمان به روند صعودی بر خواهیم آمد. نرخی بازدهی باید به مسیر خود به سمت بالاتر تا 3.5% ، حد نهایی موج 4 ، ادامه دهد. یک close زیر 3.10% احتمالات را خواهد چرخاند و احتمالا به این معنی خاهد بود که یک پولبک بلندمدت تر و عمیق تر در جریان بوده است. حمایت بعدی نزدیک به 2.95% باقی می ماند.

                        نظر


                        • #13
                          اوراق قرضه 30 ساله – 22 مارس 2013


                          اوراق قرضه به سطح حمایتی خط روند برگشته و الگو برای نشان دان اینکه نرخ بازدهی همچنان پایین تر خواهد رفت ظاهر می شود. حمایت بعدی سطح 3.22% را فرا می گیرد. این تا زمان یک close بالای 3.22% ، یک گپ (Gap) کوچک نموداری، برای اشاره به اینکه روند صعودی بی درنگ دست نخورده باقی می ماند بطول خواهد انجامید.

                          نظر


                          • #14
                            اوراق قرضه 30 ساله – 25 مارس 2013


                            نوسان در اوراق قرضه 30 ساله طی چند روز گذشته بالا گرفته است. الگوی کوتاه مدت هنوز نشان از این دارد که بازدهی پیش از تشکیل کف و آغاز فاز دیگری به سطوح بالاتر احتمالا کاهش یابد. حمایت خط روند باید نزدیک آنجا(خط چین طوسی رنگ را ببینید) پدیدار گردد. مانند گذشته، یک close بالای 3.22% اشاره به این خواهد داشت که روند صعودی در بازدهی ادامه پیدا کرده بود.

                            نظر


                            • #15
                              اوراق قرضه 30 ساله – 27 مارس 2013


                              اوراق قرضه با شکستن خط حمایت ایجاد شده از اوایل دسامبر(خط قرمز زنگ را در نمودار ببینید) تا نرخ 3.07% افت نمود. کاهش روز چهارشنبه شبیه به یک نیروی نزولی پس از پایان یک مثلث می باشد. الگوهای مثلث پیش از حرکت نهایی در یک حرکت دنباله ای اتفاق می افتند، پس، کاهش روز چهارشنبه باید بزودی منجر به جهش شود، احتمالا با برگرداندن نرخ بازدهی حداقل تا سطح پایینی خط روند در 3.12%-3.13% . در صورتی که نرخ بازدهی به پایین تر رفتن ادامه دهد، بلافاصله خط حمایت بلند مدت تر آغاز شده از ماه جولای(خط چین طوسی رنگ را ببینید) هفته آتی از نزدیکی 3.00% عبور می کند.

                              نظر

                              پردازش ...
                              X