اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

اوراق قرضه ایالات متحده

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    اوراق قرضه 30 ساله – 4 آوریل 2013


    اوراق قرضه روز چهارشنبه تا رقم 3.04% نزول نمود، به آرامی به بالای خط حمایت در برگیرنده 3.00% نرخ بازدهی علاقه مند لمس این سطح یا حرکت بارامی زیر آن می باشد، پیش از تلاش برای بقای بیشتر در قیمت پایین. یک close بالای 3.21% اشاره به این خواهد داشت که روند صعودی بزرگتری ادامه داشته است.

    نظر


    • #17
      اوراق قرضه 30 ساله – 6 آوریل 2013

      url=http://pcmbrokers.org/pcmfileupload/][/url]

      اوراق قرضه از میان خط روند حمایتی در 3.00% به تندی کاهش یافت، با ساختن یک کف میان روزی در 2.84%. شکست نیرومند زیر خط روند صعودی نشان از این دارد که نرخ بازدهی دستخوش پولبکی عمیق تر و دنباله دارتر می باشد. نرخ بازدهی 10 ساله، که در رقم 1.70% است، به احتمال تا 1.55% ، سطح حمایت بعدی نمودار سقوط خواهد کرد. اوراق قرضه بلند مدت تا حدود 2.76% سقوط خواهد نمود، به این معنی که قرارداد مدارم فعال تا نزدیک 150 صعود خواهد نمود.

      نظر


      • #18
        اوراق قرضه 30 ساله – 8 آوریل 2013


        شکست بزرگ خط روندی حمایتی در اوراق قرضه 30 ساله مقداری خرابی ایجاد کرد که نیاز به اصلاح تا دیدگاهی دارد که یک فاز بزرگتر صعود نرخ بازدهی در جریان است. در حال حاضر، نرخ بازدهی ممکن است برای باقی هفته بمنظور تست زیر خط روند جهش کند، که از رقمهای 3.01% - 3.02% عبور می کند. چه اینکه قیمت بتواند به این سطح دست یابد یا نه، هرچند شبیه نیاز به ساختن پایه بیشتر پیش از یک صعود مستحکم بنظر می آید. پس یک سقوط احتمالی به سمت 2.76% طی هفته های پیش رو باقی می ماند.

        نظر


        • #19
          اوراق قرضه 30 ساله – 10 آوریل 2013


          اوراق قرضه پیشرفت خوبی در برگشت به خط روند اخیرا شکسته خود کرده است. فشار صعودی روز چهارشنبه تا 3.00% ، درست تا زیر خط، که ما اشاره کردیم ممکن است در طول برگشت تست کند رسید. پنج شنبه، خط روند از 3.03% عبور خواهد نمود. روز جمعه، 3.04% . این خط می تواند ارایه دهنده مقاومت باشد، پس صعود در نرخ بازدهی در خطر برگشت به پایین قرار دارد. اگرچه، ما از احتمالات برقراری این پتانسیل اطمینان نداریم . این تا بسته شدنی قدرتمند بالای 3.20% برای نشان داده اینکه فاز"صعودی" اصلی بعدی در نرخ بازدهی در جریان برگشت بود.

          نظر


          • #20
            اوراق قرضه 30 ساله – 12 آوریل 2013


            اوراق قرضه صبح روز جمعه تا 3.02% صعود کرد، و بعد از آن با قدرت به پایین تر برگشت. سقوط از زیر خط حمایت پیشین یک مرزبندی خوب نیروهای گاوی (صعودی) در برابر نیروهای خرسی (نزولی) را عرضه می کند. همانطور که مشخص است، نرخ بازدهی احتمالا به پایین تر ادامه پیدا کند، در نهایت نزول تا محدوده 2.70% - 2.75% . یک Close قدرتمند بالای خط روند، که بیشتر هفته آینده از 3.03% عبور می کند، نخستین نشانه از این خواهد بود که یک فاز صعودی دیگر در جریان بوده است، بهمراه هدف بعدی همچنان در 3.50% .

            نظر


            • #21
              اوراق قرضه 30 ساله – 15 آوریل 2013


              تغییری در پیش بینی ما برای اوراق قرضه وجود ندارد. نرخ بازدهی روز دوشنبه کاهاش را ادامه داده است و احتمالا در حال سقوط به سمت محدوده 2.70%-2.75% باشد. سطح کلیدی بنظر می آید که حمایت خط روند قبلی باشد، که حالا تبدیل به مقاومت شده است. نرخ روز سه شنبه نرخ از 3.04% چهارشنبه هم از 3.05% عبور می کند. یک close قوی بالای این سطح اولین نشانه ای خواهد بود که یک فاز بزرگتر و محافظت شده تر صعود در جریان بوده است.

              نظر


              • #22
                یه بررسی کنید و ببینید کجا میشه چارت های بازار اوراق قرضه رو گیر آورد !

                متاتریدر 4xp ارایه میداد اما الان بخش اوراق قرضه از کار افتاده !
                آموزش مالتی مدیا تحلیل فاندامنتال ( بنیادی )

                چه فرقی می کند یا من از این طوفان...به ساحل می رسم یا موج یا قایق


                نظر


                • #23
                  نوشته اصلی توسط خلیل رحمانی نمایش پست ها
                  یه بررسی کنید و ببینید کجا میشه چارت های بازار اوراق قرضه رو گیر آورد !

                  متاتریدر 4xp ارایه میداد اما الان بخش اوراق قرضه از کار افتاده !
                  درود بر شما آقاي رحماني

                  در اين لينك مي تونيد به نمودار انواع اوراق قرضه ايالات متحده دسترسي داشته باشيد(2 الي 30 ساله)

                  و

                  در اين لينك مي تونيد به اوراق قرضه 30 ساله ايالات متحده دسترسي داشته باشيد، ضمن اينكه در بالاي نمودار در قسمت (compare) ميتونيد يك نماد ديگر را اضافه كنيد تا نمودار مقايسه اي هم داشته باشد.

                  هميشه سالم و موفق باشيد

                  نظر


                  • #24
                    اوراق قرضه 30 ساله – 17 آوریل 2013



                    اوراق قرضه با سقوط تا كف روز چهارشنبه در 2.85% ، زير فشار نزولي باقي مي ماند. پتانسيلي براي واگرايي مثبت ممكن است بين نرخ بازدهي و RSI توسعه يافته باشد. RSI يك كف در 5 آوريل و يك كف بالاتر را روز دوشنبه ساخته است.اين چيدمان براي يك صعود درنرخ بازدهي متصور مي شود، اما نرخ بايد بمنظور تاييد پيام مثبت در راستاي اسيلاتور مومنتوم قيمت تا بالاي 3.02% صعود كند. در صورتي كه RSI به زير كف 5 آوريل نزول كند، اين چيدمان كار گذاشته مي شود و نرخ بازدهي و مومنتوم هر دو به سمت سطح پايينتري خواهد رفت.

                    نظر


                    • #25
                      اوراق قرضه 30 ساله – 19 آوریل 2013



                      شاهد یک واگرایی مثبت میان بازده اوراق قرضه 30-ساله خزانه داری با RSI هستیم و لذا انتظار رشد این بازده را داریم. اما بایستی یادآور شویم که اگر قرار است رشدی اتفاق بیفتد، این رشد بایستی هم اکنون روی بدهد، چرا که قدرت این سیگنال برگرفته از واگرایی مثبت، تا آخر همین هفته اعتبار قوی خواهدداشت. برای تحقق این سیگنال صعودی، رشد بازده به بالای 3.02% ضروری می باشد. در صورت نزول بازده به 2.84%، اعتبار سیگنال واگرایی مثبت از میان رفته و شاهد نزول بیشتر به منطقه 2.69% تا 2.76% خواهیم بود.

                      نظر


                      • #26
                        اوراق قرضه 30 ساله – 22 آوریل 2013


                        سیگنال صعودی صادرشده از واگرایی مثبت میان بازده با RSI ناموفق از آب درآمد. در حال حاضر بازده روی سطح حمایتی 2.84% قرار دارد. در صورتی که این حمایت به پایین شکسته شود، شاهد نزول بیشتر به سمت منطقه 2.69% تا 2.78% خواهیم بود. تنها یک بسته شدن بالای 3.02% می تواند به بازار نشان دهد که پول بک 1.5 ماهه به پایان رسیده و آماده رشد دوباره بازدهی اوراق قرضه 30-ساله خزانه داری ایالات متحده هستیم.

                        نظر


                        • #27
                          اوراق قرضه 30 ساله – 24 آوریل 2013


                          نرخ بازده دیروز برای مدت کوتاهی به زیر 2.82% رسید. هدف منطقه 2.69% تا 2.78% است اما درباره حرکت بعدی مطمئن نیستیم.

                          نظر


                          • #28
                            اوراق قرضه 30 ساله – 26 آوریل 2013


                            حرکت بعدی برای بازدهی اوراق قرضه همچنان نا مشخص.

                            نظر


                            • #29
                              اوراق قرضه 30 ساله – 02 می 2013


                              روز چهارشنبه اوراق قرضه تا 2.82% کاهش یافت و ما در جستجوی تفاوت تفاسیر موج برای احتساب حرکات اخیر می باشیم. ما همچنان فکر می کنیم کف ماه جولای در 2.44% یک انتخاب قدرتمند برای علامت گذاری بعنوان یک کف اصلی و مهم می باشد، اما رالی صعودی از این کف تا سقف 3.29% در 8 مارس بنظر الگوی 3 موجی می آید. این دلالت بر آن دارد که کل فشار صعودی ریتریس خواهد نمود. همانطور که توسط برچسب امواج در نمودار نامگذاری شده است، یک امکان این است که سقف ماه مارس موج (4) بوده باشد. این در حالی است که ما هنوز از این پتانسیل مطمئن نیستیم زیرا موج (4) یک ریتریس کوتاه نسبت به موج (3) می باشد، این الگوی موجی خاص دلالت بر این دارد که نرخ بازدهی در موج (5) تا زیر 2.44% نزول خواهد نمود. ما می خواهیم شما بدانید که در حال آزمودن تمامی قوانین ساختارهای موجی هستیم و هنگامی که بر روی یک ساختار به توافق برسیم، فورا همان را با شما به بحث خواهیم نشست.

                              نظر


                              • #30
                                اوراق قرضه 30 ساله – 03 می 2013



                                امروز صبح حرکت 5 موجی نزولی خود را که در 8 مارس و از نرخ 3.29% آغاز شده بود، در نرخ 2.79% به پایان رساند. پرسشی که اکنون مطرح است این است که آیا این 5 موجی نزولی یک الگوی flat گسترده را کامل کرده و یا نخستین موج از یک 5-موجی بزرگتر نزولی است. ما در حال حاضر روی پاسخ این پرسش مطمئن نیستیم، اما در کوتاه مدت نرخ بازده افزایش خواهدیافت.

                                محتمل است که در ابتدای هفته آینده شاهد یک پولبک باشیم اما نرخ بازدهی اوراق 30 ساله تا منطقه 3.02% تا 3.04% افزایش خواهدیافت تا اینکه در آن منطقه با مقاومت روبرو شود. بخش پایینی منطقه ذکرشده همپوشان انتهای موج 4 می باشد.هدف بالاتری که می توان درنظر گرفت، خط روند شکسته شده است که در 3.10% قرار دارد.

                                از نظر زمانی، حرکت نزولی از 8 مارس معادل 39 روز کاری به طول انجامید، پس می توان چنین تخمین زد که رالی کنونی نیز دستکم برای چند هفته در جریان باشد.

                                این تحلیل تا زمانی که نرخ بازده به زیر 2.79% نرفته معتبر می باشد.

                                نظر

                                پردازش ...
                                X