اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحليل و تريد سهام بورس ایران

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط hagat نمایش پست ها
    پس سیمانی ها چند ماهی در شرایط اصلاحی خواهند بود(تشکر از گذاشتن تحلیل )
    همه سیمانی ها رو نمیشه با یک چوب راند!
    سکارون
    از لحاظ بنیادی نباید اینجا باشه
    تا وفتی هم که مکدی حداقل تا 130 اصلاح نکنه حتی نمیشه گفت موج 3 تمام شده و در موج 4 هستیم
    يادمان باشد
    اينجا هستيم تا با نظرات همديگر آشنا شويم​ و خودمان بهترين تصميم را بگيريم

    نظر


    • غبشهر
      بوجود امدن Gartley

      نظر


      • واقعا برای فروشنده های این روز های ثمسکن متاسفم کاش یکی از این فروشنده ها میومد اینجا و دلیل فروشش توی این سهم را به ما هم میگفت . من تحلیل بنیادی زیاد نمیدونم فقط همین قدر میدونم که قراره تا آخر امسال دو تا از شرکت های زیر مجموعه ثمسکن وارد فرابورس بشه همچنین سود سازی اصلی این شرکت سه ماهه آخر ساله و الان داره با پی به ای زیر 5 معامله میشه . امروز مجددا یه نگاه گذرا به شاخص انبوه سازی و خود سهم انداختم به جرات میتونم بگم تموم نشونه ها تو گروه ساختمانی و مخصوصا گل سر سبدشون ثمسکن حاکی از صعود شارپ و سود های اقسانه ای هست . امروز نیومدم تحلیل این گروه و سهم را اینجا بزارم تا دوستان را ترغیب به خرید این سهم کنم چون مطمئنم سهم خوب بالاخره راه خودشو پیدا میکنه این تو کاذر 100 تومنی کربن 80 تومنی و وتوشه 200 تومنی بهم ثابت شد . من امروز تحلیل این سهم را اینجا میگذارم تا دوستانی که سهمو دارن این روز ها اسیر بازی حقوقی و احساسات نشن و یکم تو خرید و فروش هاشون بیشتر دقت کنن . همون طور که تو چارت ماهیانه شاخص انبوه سازی مشاهده میکنید مقاومت 5 ساله توی این گروه شکسته شده و این ریزشی که این چند روزه داشتیم پولبک به مقاومت بود که به زودی مجددا روند صعودی شروع میشه .



        و اما در مورد ثمسکن همون طور که تو چارت ماهیانه مشاهده میکنید قیمت تقریبا نزدیک 6 سال تو یه موج کارکشن یا اصلاحی بود و بعد از خارج شدن از اون وارد یه منطقه رنج شد که نزدیک 4 سال هم در اون درگیر بود و بالاخره موفق شد امسال با یه کندل شارپ از منطقه رنج رهایی پیدا کنه و وارد یه موج صعودی بشه همین طور موفق شده کانال صعودی خودش را با قدرت به بالا بشکنه که اینم خودش یکی از نشونه های حضور خریدار های پر قدرت توی سهمه .



        اگه به مکدی سهم نگاه کنیم متوجه یه تغییر فاز از نزولی به صعودی میشیم که نشون میده روند ایجاد شده ادامه دار هست



        و در آخر اگه با استراژدی آقای بیل ویلیامز به چارت نگاه کنیم میبینم که همه اندیکاتور ها حکایت از تغییر روند از نزولی به صعودی داره .



        از نظر نموداری دلیل برای رشد این سهم زیاد میبینم مقاومت های بسیار مهمی هم توی سهم شکسته شده خواهشی که از دوستان دارم اینه که اسیر نوسانات سهم نشند و دنبال سود های گنجشک روزی نباشن نظر شخصی من اینه که این سهم اهداف بسیار بالایی در سر داره که تو تصور بازار نمیگنجه . موفق و پرسود باشید .

        نظر


        • به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت.الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیئت دولت که بعد از ظهر امروز در فرمانداری آبادان با حضور هیئت همراه و مسئولان شهرستانی و استانی اظهار کرد: از کل نیروهای امنیتی باید تشکر کنیم اما این امر بدان معنا نیست که فضای امنیتی را برقرار کنیم، باید تا می.توانیم فضا را امن کنیم.وی افزود: نیروهای مسلح و امنیتی در این استان و البته کشور فضای امنی را هم.اکنون به وجود آورده.اند و تا حدودی شرایط برای فعالیت آماده است.رئیس جمهور تصریح کرد: بعضی.ها دولت را نصیحت می.کنند و در یک گوشه.ای لحنی به کار می.گیرند که چرا شما به برخی کشورها لبخند می.زنید؟وی اضافه کرد: البته که مهم هم نیست و همه ما باید تحملمان بالا باشد و نقدپذیر؛ اما برخی مسائل جزو سیاست.های کلی مقام معظم رهبری است زیرا ایشان مصالح ملت و کشور را بهتر می.دانند.روحانی با بیان اینکه با دنیا حرف می.زنیم تا فضا را در داخل کشور آماده کنیم خاطرنشان کرد: شما می.گوئید با تحریم.های ظالمانه مبارزه نکنیم؟ باید با دیپلماسی پیش برویم و مشکلات را حل کنیم.وی ادامه داد: هر مشکلی کلید خاص خود را دارد و تنها با یک کلید نمی.توان قفل.ها را باز کرد.رئیس جمهور با بیان اینکه امروز عده.ای برای ما انقلابی شده.اند و مسائل کلان کشور را در نظر نمی.گیرند گفت: نمی.خواهم بگویم برخی.ها از این تحریم.ها ناراحتند امیدواریم این طوری نباشد اما برخی به اسم اینکه تحریم را دور بزنند منافع ملت ما را دور می.زنند.وی اضافه کرد: ملت در 24 خرداد به شعار تعامل سازنده با جهان به ما رای دادند و امروز نیز این دولت هر کاری به نفع ملت و مصالح ملی باشد را انجام خواهد داد.روحانی عنوان کرد: من و همه دولت آماده ایثار و فداکاری برای این ملت بزرگ فهیم و ارزشمند هستیم و از این اذیت و تحریم.ها هم باکی نداریم.

          نظر


          • نوشته اصلی توسط aryanz89 نمایش پست ها
            غبشهر
            بوجود امدن Gartley


            سلام

            برای اپلود از سایت زیر استفاده کنید :

            http://pcmupload.traderha.com/

            و پس از آپلود گزینه ادرس انجمن را کپی و در فروم قرار دهید تا تصویر بهتر دیده شود .
            مرسی
            با افتتاح حساب live نزد بروکر pcm از طریق لینک زیر میتوانید تحلیلهای رایگان را در گروه اختصاصی تلگرام دریافت کنیدو همچنین درصدی از کارمزد معاملات.

            https://pcmgate.co/fa/register?refID=MTE1NDc4Ng==

            پس از افتتاح حساب لطفا اسم و شماره اکانت خود را در پیغام خصوصی و یا از طریق آیدی زیر اعلام نمایید.

            https://t.me/Mostafatrader


            نمونه تحلیل و نتایج را می توانید در تاپیک زیر مشاهده کنید :

            https://www.traderha.com/forum/مباحث...�ی-مصطفی

            کانال تلگرام تحلیلی جفت ارزها :

            https://t.me/signalhha

            نظر


            • نوشته اصلی توسط amaleki نمایش پست ها
              سلام
              با توجه به مکدی شاید این موج شماری درست تر باشد
              الگویی هم که کشیدید قالبا در موج 5 تشکیل میشود
              سلام
              سغرب در حال ساخت موج 3 اصلاحی میباشد تایم فریم روزانه . و در روند نزولی قرار داره . البته تایم فریم 1 ساعته در حال ساخت موج 5 اصلاحیه فعلا در روند نزولی قرار داره

              نظر


              • نوشته اصلی توسط aryanz89 نمایش پست ها
                غبشهر
                بوجود امدن Gartley
                سلام
                غبشهر ذر تایم فریم 1 ساعته در حال اتمام موج 3 اصلاحیه و خو رشد قیمتی رو در کوتاه مدت شاهدیم ولی در تایم بالاتر روند حرکتی اون اصلاحی و نزولی میباشد

                نظر


                • خپارس

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط sasanmn27 نمایش پست ها
                    سلام
                    سغرب در حال ساخت موج 3 اصلاحی میباشد تایم فریم روزانه . و در روند نزولی قرار داره . البته تایم فریم 1 ساعته در حال ساخت موج 5 اصلاحیه فعلا در روند نزولی قرار داره
                    میشه با نمودار نشون بدید

                    نظر


                    • ببخشید دوستان، بنده مدتهاست دنبال روشی میگردم که آقا نیما جدول ارزشگذاری سهمها را به دست میاورند. با توجه به اینکه نمیتوانم از ایشان سوال کنم و درخواست دستی بنده را هم پاسخگو نیستند، اگر دوستی در مورد روش ارزشگذاری شرکتها و به دست آوردن جدولشون اطلاعاتی دارد، لطف بفرماید.

                      نظر


                      • حرکت b به c در هفته آينده يعنی در روزهای شنبه تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و بعد از آن حرکت ريزشی c به d شروع می شود.

                        نظر


                        • سلام hagat خان
                          سغرب شمارش الیوت سغرب تایم 1 ساعته.
                          1389953474521.jpg

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط naderagz نمایش پست ها
                            خپارس
                            در تایم فریم 1 ساعته موج 4 تموم شده و در حال ساخت موج 5 است و خوب با قدرت داره وارد موج 5 میشه در تایم 4 ساعته هم بهمین شکل اماده ساخت موج 5 میشه

                            نظر


                            • با تحليل من شنبه بايد پايان اصلاح قيمتي اکنتور و شروع رشد آن باشد
                              1- در حال تشکيل واگرايي مثبت مخفي در MACD , RSI مي باشد. همانطور که در نمودار زير مي بنيد انديکاتورهاي کف جديد ساخته اند پاييين تر از کف قبلي شان اما قيمت کف جديد نتوانسه بسازد. واگرايي ها مهمترين عامل تغيير جهت يک روند هستند. در ضمن برای واگرایی مخفی کندل دوجی مهم است که آ
                              کندل در آخرین روز معامله شکل گرفته است
                              2- قيمت به فيبوي 78% برخورد کرد و واکنش نشان داد و بالا آمد.
                              3- ظرف زماني تشکيل کف 16 زانويه است.
                              4- الگوي هارمونيک هم تکميل شده است.

                              نظر


                              • آقا نیما سلام و خسته نباشید.
                                1-بنده میخواستم بدونم در تحلیل بورس ایران حتما" باید از نمودار تعدیل شده استفاده کرد و همان کافیست یا باید یک نیم نگاهی هم به نمودارهای تعدیل نشده داشته باشیم؟
                                2- در تنظیمات مووینگ اوریجها بیشتر از کدام نوع استفاده می شود.simple-Exponential-smoothed-linear weighted?
                                متشکرم

                                نظر

                                پردازش ...
                                X