اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

تحلیل همگانی طلا

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • نوشته اصلی توسط lida110 نمایش پست ها
    ----------------------------------------------
    مرسی عزیزم . خیلی لطف کردین
    اما من حجمم 0.1 است و نمیشه کم کنم. اگه هم ببندم خیلی ضرر میکنم و دیگه نمیتونم طلا معامله کنم . و دیگه نمیتونم .پس ترجیح میدم صبر کنم . کلا دختر صبوری هستم .معامله هم نکنم واسم مهم نیست .فقط استرس دارم و میترسم طلا خیلی پایین بیاد ومارجینم کنه ولی یکی از استادهای کلاسم گفت امکان نداره طلا اینقدر پایین بیاد .چون هزینه استخراجش باید تامین بشه.
    فقط یه چیز و راه حل که یکی از استادم بهم گفته بهتون میگم . میدونم همه شما استاد هستید و میدونید اما واسه اونا که نمیدونن و میگم .البته واسه من بدرد نمیخوره چون پول ندارم
    اما راه حلش این است اگه پول داشتم مثلا 10 میلیون به حسابم شارز میکردم .بعد دوباره 0.2 یا 0.3 خرید میزدم وقتی طلا خیلی پایین اومد.بعد میانگین حساب میشد و از 1270 میرسید مثلا به 1170 و ضرر نمیکردم و راحت میشدم. البته استادم گفت و باید دقیق محاسبه بشه من فقط راهشو واسه دوستان گفتم .مرسی عزیزم
    از دوستان عزیزم و مدیر عزیز سایت هم معذرت میخوام که نظم سایتو بهم زدم .الان دوباره جنگم میکنن.ببخشید ببخشید......................
    لیدا خانم بنده خاطرم هست از زمانی که شما اولین پست هاتون رو در همین تاپیک ارسال کردید به شما چند توصیه مهم کردم. خدمتون عرض کرده بودم حتما قبل از باز کردن یک حساب ریل چند ماهی با حساب دمو کار کنید. در مورد رعایت مدیریت سرمایه و حد ضرر توصیه کرده بودم. متاسفانه ظاهرا شما توجه ای به این موارد نداشتید. اکثریت 90 درصد بازندگان فارکس همین اشتباهات شما رو مرتکب می شوند. حتی اعتراف می کنم خودم هم وقتی تازه وارد این بازار شدم همین اشتباهات رو مرتکب شده بودم. به جرات می گم 100 درصد تریدر ها حتی اونهایی که الان در زمره افراد موفق فارکـس هستند همین اشتباهات شما رو تجربه کردند.
    متاسفانه اغلب تازه کار ها اوایل به تذکرات و توصیه های افراد با سابقه توجه نمی کنند. تا زمانی که اونقدر ضرر می کنند که یا به کلی این کار رو رها می کنند یا اینکه با لج و لج بازی ادامه میدهند تا اینکه کاملا غرق در ضرر بشن...
    نکته ای که در اظهاراتتون داشتید اعتماد زیاد به حرف های دیگران هست! اینکه استاد شما گفته امکان نداره طلا بیشتر از این پایین بیاد حرف منطقی نیست . استادی که با قاطعیت دم از پیشبینی صحیح بزنه از نظر من استاد نیست. اصل مهم در این کار عدم اعتماد بیش از حد به حرف ها و تحلیل های دیگرانه. شما باید به حدی برسید که با تحلیل های خودتون ترید انجام بدید. باید خودتون رو باور داشته باشید نه دیگران رو.
    اینکه استادتون گفته طلا بیشتر از این پایین نمیاد چون هزینه استخراجش باید تامین بشه کاملا توجیه ای بی اساس و بی منطقیه! چرا؟ وقتی طلا افت کنه فروش ذخایر طلا بیشتر میشه یعنی عرضه زیاد میشه و کمبود طلا استخراجی جبران میشه. از طرفی به دلیل شدت عرضه و کم شدن تقاضا فیزیکی طلا میزان استخراج به خودی خود کاهش پیدا می کنه و ربطی به هزینه استخراج نداره. مگر نفت وقتی از 110 دلار به 45 دلار رسید استخراج نفت متوقف شد؟! همین افت نفت یک علتش کم شدن تقاضای بزرگترین مصرف کننده ها مثل چین بود. هنوزم افت شدید قیمت نفت نتوسته چندان تقاضا رو در بازار افزایش بده! حتی الان که به قول بعضی ها قیمت یک بطری آب معدنی برابر یک بطری نفته همچنان استخراج نفت ادامه داره چون حیات اقتصادی بعضی کشورها مثل ایران شدیدا وابسته به فروش نفته!
    انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

    نظر


    • منهم اوایل کارم دو حساب 3هزار دلاری را به همین روشهای مشابه خانم لیدا از بین بردم !
      الانه که به نوع معاملات آنروزهایم نگاه میکنم خنده میگیرد ! دقیقا انگار گوشت لخت را گذاشته ام به دهان گربه !

      نظر


      • باسلام خدمت خواهرگرامی ومحترم من میتوانم راهنمایی کنم چون خودم تجربه همچین شرایطی را داشتم
        ویرایش توسط ناظرسایت : https://www.traderha.com/member/5564-ناظرسایت در ساعت 03-10-2015, 10:44 AM دلیل: قرار دادن ایمیل و لینک متفرقه

        نظر


        • نوشته اصلی توسط polino نمایش پست ها
          ماشا الله شما کلکسیونی از اشتباهات هستید(موارد رو قرمز کردم). همین طوری یک جا ، اینه عبرت دیگران هستید. امیدوارم خدا بهتون رحم کنه و سریع تر سر عقل بیایین. همین...
          کاش یه دکمه منفی هم بود تا میشد برا بعضی از پستها استفاده کرد
          شما تا حالا یه همچین وضعی گرفتار نشدی؟
          حالا کمک که نمیکنی،لااقل زخم رو زخم کسی نپاش
          این همه آدم اومدن دارن ایشون رو راهنمای میکنن چون همه تریدرا همچین روزایی رو گذروندن و همدیگرو درک میکنن
          جالب اینجاست که ایشون پای پست شما تشکر هم زدند!!!
          امیدوارم قبل از ارسال پست یه کم فکر بکنید

          نظر


          • تحلیل موسسه مالی یو بی اس از روند قیمت طلا تا 3 ماه آینده

            جو باترشیل کارشناس اقتصادی موسسه یو بی اس تاکید کرد که قیمت طلا در شرایط کنونی تحت تاثیر گزارش وزارت کار آمریکا و افزایش ارزش دلار با افت نسبی روبرو شده و این احتمال وجود دارد که این مساله طی ماه های آینده تکرار شود.به گزارش طلانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی "ایج بیزینس دی" ، بر اساس این گزارش قیمت طلا با شکستن سطح حمایتی 1200 دلاری اکنون به مرز 1170 دلار در هر اونس رسیده است.وی افزود: انتشار آمارهای مربوط به وضعیت بازار اشتغال آمریکا تاثیر زیادی بر روند تحولات قیمت طلا در 18 ماه گذشته داشته است. 1185 دلار در هر اونس سطح حمایتی مهمی برای طلا بوده و با شکسته شدن آن احتمال افت بیشتر قیمت طلا وجود دارد.این کارشناس اقتصادی گفت: به نظر من طی 3 ماه آینده جنگ اصلی در بازار طلا بین افزایش نرخ بهره آمریکا از یک سو و تقاضای فیزیکی در کشورهای آسیایی به خصوص چین و هند خواهد بود.وی پیش بینی کرد که قیمت طلا تا ژوئن به کمتر از 1100 دلار خواهد رسید. قیمت طلا نسبت به رکورد 1900 دلاری در سال 2011 میلادی بیش از 38 درصد کاهش داشته است.

            نظر


            • با شکسته شدن کف حمایتی 1163 دلار به نظر می رسد روند نزولی اونس در کوتاه مدت همچنان ادامه دارد. طبق پیشبینی که در تایم فریم یکساعته داشتیم پس از اصلاح مختصر و ضعیف در موج 4 در حال حاضر در مرحله تکمیل موج 5 ایمپالس نزولی هستیم. در حال حاضر قیمت به یکی از از تارگت های موج 5 در 1159 دلار رسیده است.تارگت احتمالی بعدی موج 5 در منطقه 1153 دلار پیشبینی می شود که برابر با S3 روزانه است. احتمالا در انتهای موج 5 شاهد شکل گیری یک واگرایی RD+ در انتهایی موج 3 و 5 باشیم.
              این تحلیل صرفا جهت بررسی روند قیمت در کوتاه مدت و تثبیت یک کف جدید است.


              انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

              نظر


              • در ادامه تحلیل تایم فریم یکساعته طلا. قیمت تقریبا به تارگت دوم موج 5 رسید و توانست کف 1155 دلار را ثبت کند. فشار خرید نسبتا قابل توجه بوده و تا الان قیمت توانسته بیش از 10 دلار در کمتر از سه ساعت بالا برود. از لحاظ زمانی هم ظرف زمانی جهت تشکیل موج 5 تکمیل شده هست.ظاهرا یک واگرایی از نوع rd+ در macd بین دو کف 1163 ( انتهای موج 3 ) و کف جدید 1155 شکل گرفته .همچنین قیمت از کف 1163 به سمت بالا عبور کرده .همه اینها احتمال اتمام موج 5 رو تقویت می کنه. چنانچه قیمت از سقف 1175 دلار عبور کند احتمال رسیدن قیمت به سطوح بالاتر تا نزدیکی 1200 دلار وجود دارد.
                از لحاظ فاندامنتالی هم خبر مهمی برای اقتصاد آمریکا وجود ندارد.البته هنوز اثر روانی خبر کاهش نرخ بیکاری آمریکا به قوت خود باقی ست!

                مطالب فوق تنها تحلیل قیمت روند طلا در کوتاه مدت است و روند قیمت همچنان در بلند مدت نزولی پیشبینی می شود.

                انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                نظر


                • در ادامه تحلیل طلا در تایم فریم یکساعته : کف حمایتی 1155 هم از دست رفت و قیمت تا کف 1150 نزول کرد. یک الگوی هارمونیک باترفلای در همینجا تشکیل شده.هرچند احتمالا نزول ادامه پیدا می کند و تا کف بعدی در نزدیکی 1145 جهت تشکیل یک الگوی کرب این ریزش ظاهرا با ریتم آهسته ادامه دار خوهد بود . چنانچه قیمت از کف 1140 دلار عبور کند ریزش سنگینتر و پر شتاپ تر خواهد شد!
                  ظاهرا ادامه اثر روانی کاهش نرخ بیکاری آمریکا و امیدواری نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا در چند ماه آتی و همزمان کاهش بسیار شدید ارزش یورو و نزدیک شدن به نشست بانک مرکزی آمریکا در هفته آینده فشار زیادی روی طلا وارد کرده است..و ادامه دار خواهد بود.

                  ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 03-11-2015, 07:47 PM
                  انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط مانلی نمایش پست ها
                    باسلام خدمت خواهرگرامی ومحترم من میتوانم راهنمایی کنم چون خودم تجربه همچین شرایطی را داشتم
                    ----------------------------------------------------------------
                    سلام عزیزم.میشه خواهش کنم شما که تجربه شرایط منو دارین .محبت کنید یکم راهنمایی کنید.مرسی
                    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                    ضمنا از همه دوستان عزیزم هم که به نحوی راهنماییم کردن تشکر و قدر دانی میکنم. چون چاره ای به جز صبر ندارم .ترجیح میدم مثل مریضی که خوب نمیشه و هر روز بدتر میشه صبر کنم . پایان راهم مارجین یا معجزه است اگر مارجین شدم که دیگه ادامه نمیدم وباید دنبال یه کار دیگه باشم و اگه برگشت و مارجین نشدم .دوباره با کمک دوستان عزیزم این دفعه با احتیاط و وسواس خیلی زیاد معامله میکنم.بازم از دوستان عزیز و مدیر گرامی و عزیز سایت و خصوصا اساتید عزیز سایت تشکرو قدرانی میکنم. پیشاپیش سال نو رو به همه دوستان و عزیزان سایت تبریک و بهترینها را برایشان آرزو دارم.با تشکر-لیدا

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
                      در ادامه تحلیل طلا در تایم فریم یکساعته : کف حمایتی 1155 هم از دست رفت و قیمت تا کف 1150 نزول کرد. یک الگوی هارمونیک باترفلای در همینجا تشکیل شده.هرچند احتمالا نزول ادامه پیدا می کند و تا کف بعدی در نزدیکی 1145 جهت تشکیل یک الگوی کرب این ریزش ظاهرا با ریتم آهسته ادامه دار خوهد بود . چنانچه قیمت از کف 1140 دلار عبور کند ریزش سنگینتر و پر شتاپ تر خواهد شد!
                      ظاهرا ادامه اثر روانی کاهش نرخ بیکاری آمریکا و امیدواری نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا در چند ماه آتی و همزمان کاهش بسیار شدید ارزش یورو و نزدیک شدن به نشست بانک مرکزی آمریکا در هفته آینده فشار زیادی روی طلا وارد کرده است..و ادامه دار خواهد بود.

                      هی به ما میگن روند دوست شماست... ولی کیه که بفهمه؟!!! سه روزه دارم با حساب کردن روی این حمایتها هی استاپ لاس نوش جون میکنم!
                      یکی نیست بگه خوب داره میریزه، تو هم بفروش... مریضی بای میگیری؟!!!

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط Sarsa نمایش پست ها
                        هی به ما میگن روند دوست شماست... ولی کیه که بفهمه؟!!! سه روزه دارم با حساب کردن روی این حمایتها هی استاپ لاس نوش جون میکنم!
                        یکی نیست بگه خوب داره میریزه، تو هم بفروش... مریضی بای میگیری؟!!!
                        بزرگوار در کلیت حرف شماکاملا صحیح هست و هیچ جایی برای بحث نداره
                        اما اگر از برخی ابزارهای نسبتا دقیق استفاده بشه میشه دست به اقدامات انتحاری زد و
                        از نوسانات یک روند هم استفاده کرد که صد البته کار چندان عاقلانه ای نیست
                        اما امان از طمع
                        البته یک توضیح رو بد نیست خدمت عزیزتون داشته باشم حقیر معمول با دو پوزیشن یکی در جهت روند
                        و به شکل میانمدت و دیگری در تایم فریمهای بسیار پایین وارد معامله می شوم
                        که از نوسانات تا حد ممکن استفاده کنم که صد البته کار بسیار پر ریسکی است و اصلا توصیه نمی شود
                        شاید به نوعی اغنا کننده حس ماجراجویی است
                        امیدوارم شما اسیر این ماجراجویی نشوید

                        فایل های پیوست شده

                        نظر


                        • ممنونم از راهنماییتون.
                          والا ما هم اومدیم مثل بزرگان عمل کنیم اسیر طمع برای حداکثر سود شدیم!!!
                          نمیدونم چه حکمتیه آدم تو دمو یه جور عمل میکنه، بهریل که میرسه کلا میشه یه آدم دیگه!!!!
                          راستی به نظر شما تحلیل صعود طلا تا 1180 یا 1190 در میان مدت صحیحه؟ راستش Elwave روی دیتای H4 و تا حدودی هم دیلی همچین تحلیلی به من داد، دیدم بعضی از بزرگان هم همچین تحلیلی داشتن، اما برام کمی غریب هست این تحلیل. میتونم نظر شما یا اساتید دیگه رو در این مورد بدونم؟
                          بازم ممنون از وقتی که همه دوستان میذارن.

                          نظر


                          • http://8pic.ir/images/z5q8oe0ykv6dq27w4ddy.png

                            الگوی هارمونیک 123 در تایم H1 انس طلا
                            در صورت شکست مقاومت کانال نزولی انتظار داریم حداقل تا 1177 صعود نماید !

                            نظر


                            • نوشته اصلی توسط lida110 نمایش پست ها
                              ----------------------------------------------------------------
                              سلام عزیزم.میشه خواهش کنم شما که تجربه شرایط منو دارین .محبت کنید یکم راهنمایی کنید.مرسی
                              -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                              ضمنا از همه دوستان عزیزم هم که به نحوی راهنماییم کردن تشکر و قدر دانی میکنم. چون چاره ای به جز صبر ندارم .ترجیح میدم مثل مریضی که خوب نمیشه و هر روز بدتر میشه صبر کنم . پایان راهم مارجین یا معجزه است اگر مارجین شدم که دیگه ادامه نمیدم وباید دنبال یه کار دیگه باشم و اگه برگشت و مارجین نشدم .دوباره با کمک دوستان عزیزم این دفعه با احتیاط و وسواس خیلی زیاد معامله میکنم.بازم از دوستان عزیز و مدیر گرامی و عزیز سایت و خصوصا اساتید عزیز سایت تشکرو قدرانی میکنم. پیشاپیش سال نو رو به همه دوستان و عزیزان سایت تبریک و بهترینها را برایشان آرزو دارم.با تشکر-لیدا
                              لیدا جان بنده نمی خوام نمک به زخمت بپاشم.اما متاسفانه این اشتباه خیلی از تازه کارانه.اول راه فکر می کنند با کلاس رفتن ها و آموزش یکی دو تا اصول تحلیل دیگه تریدر شدن و می خوان راه چند ساله رو یک شبه برن. با این تفکر و بدون تمرین و داشتن استراتژی مناسب متاسفانه شاید پول قابل زیادی رو وارد این بازار کرده و بعد از یکی دو تا سود شایدم شانسی وارد یک معامله پر ضرر و بی حساب کتاب شده و وقتی در ضرر فرو رفته و این ضرر دائما وسیعتر میشه دست به دعا شده و دائما به خودشون قول میدن این دفعه رو اگر بگذرونم دفعه بعد جبران می کنم... دیگه دفعه بعد این اشتباه رو نمی کنم....دفعه بعد استاپ میذارم... دیگه استاپ رو جابجا نمی کنم. ... اصلا دفعه بعد دیگه ..... اما متاسفانه به جرات می گم دفعه بعد هم همین اشتباهات تکرار میشه!!
                              هر چند من معتقدم در چنین شرایطی دعا و آرزو جوابگو نیست اما بنده هم برای شما آرزو می کنم که شرایط طوری بشه که حداقل بخشی از ضرر شما جبران بشه و انشالله این تجربه تلخ و آخر شما باشه و دفعات بعد موفقتر و پر سود باشید.
                              انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                              نظر


                              • نوشته اصلی توسط karen92 نمایش پست ها
                                طبق پیشبینی زمانی توسط ابزار TCR توانستیم سقف قیمت طلا را به خوبی در محدوده زمانی مناسب تخمین بزنیم. پیشبینی می شود در دراز مدت در تایم فریم هفتگی تا زمانی که قیمت زیر خط روند قرمز است روند اونس طلا با نوسانات زیاد همچنان متمایل به سیر نزولی باشد . خط روند آبی ترسیم شده بین دو کف ماژور هم به عنوان خط حمایت داینامیک طلا تلقی می شود، که عبور از این خط آبی منجر به ریزش سنگین طلا خواهد شد اما این اتفاق حداقل تا 6 ماه نخست سال میلادی و مشخص شدن زمان افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا بعید به نظر میرسد.
                                به طور کلی در بلند مدت پیشبینی می شود قیمت اونس طلا بین دو خط روند قرمز و آبی در محدوده قیمتی 1320 تا 1100 دلار در نوسان باشد.


                                پس از گذشت یک ماه از تحلیل فوق ، روند نزولی شتاب زیادی داشته و در حال حاضر قیمت تا کف 1147 دلار نزول داشته! از لحاظ قیمتی ریتریس 88.8 درصد موج صعودی 1131 دلار الی 1307 دلار را در کمتر از 61.8 درصد زمانی طی کرده که نشان از ریزش تند می باشد. چنانچه این ریزش ادامه دار باشد و کف 1131 دلار هم از دست برود احتمالا کف بعدی 1115 دلار در برخورد با خط روند بین کف های ماژور ( خط آبی ) ست. در صورتی که موفق به حفظ این محدوده نشود و خط آبی به سمت پایین شکسته شود ریزش سنگینتر خواهد شد و احتمالا قیمت به زیر کانال قیمتی 1100 خواهد رفت!

                                ویرایش توسط Technical Trader : https://www.traderha.com/member/12644-technical-trader در ساعت 03-12-2015, 09:21 AM
                                انتخاب استراتژی مناسب + تست استراتژی + رعایت ریسک به ریوارد + رعایت مدیریت سرمایه + کنترل احساسات و خویشتن داری + رعایت دیسیپلین کاری = سود مستمر و موفقیت .

                                نظر

                                پردازش ...
                                X