اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

نرم افزار طراحی اکسپرت بدون نیاز به برنامه نویسی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • سلام دوستان ، من یه اکسپرت نیاز دارم که تابع اندیکاتور سیگنال دهی باشه، یعنی زمانی که اندیکاتور بای داد اکسپرت بای بگیره و زمانی که اندیکاتور سل داد اکسپرت پوزیشن بای رو کلوز کنه و سل بگیره

    نظر


    • سلام

      نرم افزار forex ea generator

      به همراه کرک را از کجا میتونم دانلود کنم؟
      سپاس از دوستان

      نظر


      • ژنراتور برق وسیله تولید جریان الکتریکی(برق) از حرکت مکانیکی (دورانی) هست. در ایران به طور عام به کلیه وسایل تولید برق اعم از دیزل ژنراتور، ژنراتور گازسوز و موتور برق بنزینی در ادبیات محاوره ای ژنراتور میگن. آلترناتور از منابع مختلف حرکت دورانی جهت تولید برق استفاده میکنه.
        آلترناتور ها بر اساس جریان و فرکانس خروجی، تعداد فاز، پل و … به گروه های مختلف دسته بندی می شوند. آنچه در ادامه آمده است اطلاعات کلی است که قبل از خرید باید از آن اطلاع داشته باشید. لطفا اگه درباره دیزل ژنراتور اطلاعات دارید بهم کمک کنید و درباره انواع آن ها مثل ژنراتور استامفورد و ژنراتور مکالته.

        نظر


        • نوشته اصلی توسط M.SHI نمایش پست ها
          سلام به دوستان

          این فایل sqlite3.dl هستش که برای دوستانی که مشکل دارن گذاشتم

          من تو یه سایت آپلود کردم اینم لینکش ولی نمیدونم تا کی میمونه

          Download sqlite3.dll

          سلام ممنون از راهنماییتون

          نظر


          • سلام دوستان وقت بخیر. ممنون از عزیزانی ک لطف کردن آموزش های لازم ررو گذاشتن
            خیلی ممنون میشم یکی از دوستان لطف کنن فایل کرک شده این برنامه رو برام لطف کنن.

            نظر


            • سلام دوستان عزیز عادل هستم لطفا نرم افزار کرک شده را برایم بگذارید تا بتونم دانلود کنم . ممنون از لطفتان

              نظر


              • عزیز باید اکسپرت نویسی رو خوب بلد باشی مثلا از کراس دو اندیکاتور 12 و 75 روزه وقتی 12 بالای 75 قرارگرفت بای کنه بعد کراس مجدد که 12 روزه زیر 100 روزه قرار بگیره روند نزولی است و باید سل بگیره و همزمان هیچ بایی وجود نداشته باشه یعنی همزمان و یا قبل سل بای رو میبنده باید دید سیستم معاملاتی شما روی چی متمرکزه بعضی ها از اندیگاتور مکدی استفاده میکنند و الی آخر ولی در کل میخواد سل کنه بای رو اگر بود ببنده بعد سل کن واگر شرایط بای بود درصورت عدم وجود سل ==0 بیاد و بای کنه

                نظر


                • سلام جناب miladia در پست قبلی جواب دادم حالا اگه نوشتن اکسپرت برات سخته به زبان برنامه ام کیو ال برات بنویسم شما و سایر دوستان هم استفاده کنند . ناگفته نماند من خودم خیلی برنامه نویس نیستم اما در حد چند خط میتونم کمک کنم . جا داره اینجا از استاد جبل عاملی بابت اموزش برنامه فارکس جنراتور تشکر کنم ولی متاسفانه یا من دیر رسیدم یا دوستان سریع لینک دانلود ها رو برداشتن من هنوز نتونستم ورژن کرک شده برنامه را دانلود کنم اگر کسی داره یه لینک یا ادرس تلگرام برای دانلود بزاره بنده را رهین منت قرارداده با سپاس از همه دست اندر کاران این بخش .
                  ویرایش توسط aadel : https://www.traderha.com/member/38284-aadel در ساعت 06-02-2021, 12:24 PM

                  نظر


                  • سلام دوستان و همکاران عزیز
                    من برنامه نویس محیط MQL هستم و به راحتی هر استراتژی که بگید رو میتونم تبدیل به ربات یا همون اکسپرت تبدیل کنم . توی این شرایط اقتصادی لازم دونستم این پست رو بذارم که اگر کسی نیاز به ربات معامله گر داشت با هزینه ای بسیار ناچیز براش طراحی کنم .
                    برای ارتباط با بنده میتونید بهم ایمیل بزنید و توی ایمیل شماره تماس و استراتژی مورد نظرتون رو کامل و دقیق توضیح بدید که بتونم نهایتا بعد از یک هفته ربات رو خدمتتون تحویل بدم .
                    amir.taheri67@gmail.com

                    نظر

                    پردازش ...
                    X