اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

کلاس گن

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • من کتاب قهرمانی رو خوندم چنتا غلط املایی داشت بهش اعلام کردم گفت حق با شماست .چنتا سؤال دیگه هم داشتم که توی کتاب گنگ نوشته بود حالا معلوم نیس بلد نبوده خوب توضیح بده یا نمیخاسته که توضیح بده.....در هر صورت کتابی چاپ شده و ایشون ور دیگه باید نویسنده خطاب بکنیم.........

    نظر


    • نوشته اصلی توسط simon نمایش پست ها
      سلام از دوستان کسی میدونه کتاب - نظريه گن و الگو ھای قيمت و زمان نوشته علی قھرمانی ترجمه کتاب آقای گن هست یا نظر شخصی نویسندست ؟
      در انتهای کتاب منابع نوشته شده.
      بیشتر بخشهای از کتاب به صورت تالیف اومده (از چند کتاب جمع آوری شده) اما جبریات و زوایا به صورت مستقیم از منابع اصلی آورده شده با کمی تغییر برای روان سازی.

      نظر


      • نوشته اصلی توسط sidarta.sanjin نمایش پست ها
        در انتهای کتاب منابع نوشته شده.
        بیشتر بخشهای از کتاب به صورت تالیف اومده (از چند کتاب جمع آوری شده) اما جبریات و زوایا به صورت مستقیم از منابع اصلی آورده شده با کمی تغییر برای روان سازی.

        با تشکر از دوستانی که جواب دادن

        نظر


        • نوشته اصلی توسط داود$ نمایش پست ها
          من کتاب قهرمانی رو خوندم چنتا غلط املایی داشت بهش اعلام کردم گفت حق با شماست .چنتا سؤال دیگه هم داشتم که توی کتاب گنگ نوشته بود حالا معلوم نیس بلد نبوده خوب توضیح بده یا نمیخاسته که توضیح بده... در هر صورت کتابی چاپ شده و ایشون ور دیگه باید نویسنده خطاب بکنیم.........
          ابهام در انتقال مفهوم همیشه هست، اندکی ساده انگارانس که نویسنده رو متهم به بی سوادی یا کم فروشی در انتقال کنیم...ولی من پیشنهادم به شما اینه کلاسهای ایشون رو بری یقینا از کتاب ایشون رو خوندن برای من سود بیشتر داشت. همین قدر بگم که ایشون با تمام فرمولای کتاب (با اندکی بسط بیشتر) یه نرم افزار خصوصی کارامد نوشته که از انتشارش معذورم واقعا ببخشید... (کلاس آگاه بری در اختیارت میزارن بازم میگم ببخشید!)دوست عزیز کلا گن سیستم پر ابهامی داره مدتی باهاش زندگی کنی ادراک شخصیت هم بیشتر میشه و حتی دست به خلاقیت های خاص خودت میزنی...کتاب مربع نه تایی گن نوشته پاتریک میکولا هم ترجمه شده بهت پیشنهاد میکنم از اینجا بخری:http://www.mohambook.ir/Product-Detail/9437/در این کتاب مبحث OVERLAY ON SQUARE OF 9 بررسی جدی و دقیق شده و در کتاب استاد قهرمانی این مبحث موجود نیست، اما در کلاساشون بهش تا حدی میپردازن.و درضمن در انتظار چاپ کتاب آقای قهرمانی تا آخر امسال باشید که در مورد چرخه های زمانی سیاره ای در انتشارات دانش پژوهان میباشد (انتشارات کتاب تئوری گن ایشون)

          نظر


          • به به بساط شعار و تبلیغ حسابی براهه!! علما برا داغ تر شدن بازارتون یه چند تا تحلیل و فورکست هم بذارین (البته بعیده سواد و جرات این کارو داشته باشین ) اکانت هیستوری باشه پیشکش!!

            نظر


            • نوشته اصلی توسط piroozfx نمایش پست ها
              اگه تازه با قهرمانی شروع کردی مثلا به یادگیری گن توصیه میکنم زودتر کات کنی و وقت و عمر خودتو تلف نکنی ما یک گروه6 نفره بودیم که که دو سال پیش به طور خصوصی با این به اصطلاح استاد شروع به یادگیری مثلا استراتژِی گن کردیم هر هفته جمعه از صبح تا 4 عصر آخرش بعد از دو سال نه من نه سایر بچه ها هیچ نتیجه ای نگرفتیم تازه بعد از ما یک گروه از بچه های آگاه هم بعد از گذراندن دوره های گن در آگاه دوباره با این بابا کلاس خصوصی برداشتن اونها هم بیش از 1.5 سال باهاش ادامه دادن و نتیجه ای نگرفتن در ضمن بعد از دوره تکنیکال که در آگاه میگذرونی دوره های استرولوژی که چیزیه شبیه ستاره شناسی باید بگذرونی
              آیا کسی شما را وادار کرده بود بروید به کلاس؟
              من خودم جزوه اولین نفرهای بودم که در تیم گن بودم البته دوره ما مجازی بود و خیلی سخت ، یعنی علی اقا برای ما خیلی سخت گرفت.
              اولین کسی بودم که پیام خصوصی زدم بهش که به ما آموزش بدهد ان هم در فروتنی قبول کرد و اطلاعاتی که سالها براش عمر خود را گذاشته بود در اختیار ما گذاشت. همان اول کار هم گفت من ترید نمی کنم. من خودم خیلی سختی کشیدم
              برای همین مطالبی که بیشتر از 15 سال خود علی اقا زحمت کشیده و وقت گذاشته بود تا توانسته بود یاد بگیرد و با ما به اشتراک گذاشت

              اقا piroozfx شما در تیم مجازی ما نبودی فکر کنم در کلاس های به صورت حضوری تشریف داشتید من ان موقع که برای اولین بار که علی اقا می خواست کلاس خصوصی حضوری تشکیل دهد به علی اقا گفتم که شما نیاز مالی نداری به این راحتی اطلاعات به اشتراک نگذار. در جواب من گفت که من می خواهم این چیزهای که یاد گرفتم به اشتراک بگذارم بعد هم بازنشست می شوم. تا بقیه سختی های که من کشیدم را نکشند و دوباره ان راه سخت را نروند.
              راستش من خودم راضی نبودم. چون ما خیلی سختی کشیده بودیم!

              حالا امدید این حرف ها را می زنید؟
              مگه این همه کلاس تکنیکال الیوت ... که در کشور هست کدام یک از اساتید ان قادر به تحلیلگری هستند؟
              کدام یک از اساتیدی که در داخل کشور توانایی این را دارند که تحلیل کنند؟ تریدری پیش کش!

              علی اقا از همه انها اطلاعاتش بالاتر است
              ویرایش توسط ali2000 : https://www.traderha.com/member/7797-ali2000 در ساعت 11-02-2016, 05:29 PM

              نظر


              • نوشته اصلی توسط سبز نمایش پست ها
                سلام.ممکنه توضیح بدین شما از کجا و بر اساس چه معیاری معتقد هستی ایشون راوی بسیار خوبی هستن ؟ روایت درست زمانی مفهوم پیدا میکنه که اکانت هیستوری در یک بازه زمانی مشخص مورد ارزیابی قرار بگیره . ارزیابی اینچنینی توسط خود اقای گن هم توصیه شده. شما اکانت هیستوری راوی مورد نظر خودتون رو دیدید؟
                علی اقا خیلی وقت گذاشته برای یادگیری گن سالها عمرش گذاشته تا به این سطح رسیده
                این دوره آموزشی هم برای هموار کردند راه کسانی که می خواهند گن یادبگیرند.

                نظر


                • نوشته اصلی توسط سبز نمایش پست ها
                  جناب دانشمند پرفهم !! ظاهرا به کلمات اکانت هیستوری آلرژی شدیدی داری؟؟!!بد نیست یه کم به مغزت فشار بیاری و راجب جمله عالم بدون عمل ............. فکر کنی!! در ضمن لزومی نداره برای توضیح واضحات روده درازی کنم!!ختم کلام
                  اکانت هیستوری را کسی می دهد که مدعی است!

                  نظر


                  • نوشته اصلی توسط سبز نمایش پست ها
                    به به بساط شعار و تبلیغ حسابی براهه!! علما برا داغ تر شدن بازارتون یه چند تا تحلیل و فورکست هم بذارین (البته بعیده سواد و جرات این کارو داشته باشین ) اکانت هیستوری باشه پیشکش!!
                    برعکس ، چه تبلیغاتی؟ اصلا گروه گن در فروم فعال نیست. چه برسد به تبلیغات

                    نظر


                    • من الان چه جوابی به شما بدم کل منطق شما در توضیحاتتون دو جمله هست .....چرا رفتی میخواستی نری .......من قبل از شما در دوره مجازی رفتم پس من بیشتر از شما راجع به علی آقا میدونم ...........خوب چون من رفتم و هیچ فایده ای نداشت (نه برای من نه برای کس دیگه) گفتم دیگران نصیحت کنم در دامی که من افتادم نیفتند خلاص برای همین وقتی دیدم توضیحاتم نمیتونه طرف صحبتمو قانع کنه ادامه ندادم اما در مورد منطق دومت که دوره مجازی رفتی و علی آقا به شما خیلی سخت گرفت ....خوب نتیجه ؟؟؟
                      یک تحلیل ...یک فورکست...یک چیزی بزار ببینیم چند مرده حلایجی....به عمل کار برآید به سخندانی نیست (البته اگر نوشتن جملاتی از روی تعصب کورو با عصبانیت اسمش سخندانی باشه) عزیز من وقتی خودت و دوستات که در دوره مجازی بودن چیزی برای ارایه ندارند
                      من و سایر کسانی هم که با ایشون دوره خصوصی داشتیم هم مطلبی برای ارایه نداریم و قدرت فورکست و تحلیل و ترید با گن نداریم داری از چی دفاع میکنی از خاطراتت که با ایشون دوره مجازی داشتی وبر شما سخت میگرفت دفاع میکنی اینکه ما کسی که روزی استاد و معلمون بوده نقد کنیم هیچ عیبی نداره....عیب اینه که یک نفر یک راه غلط بخواد ادامه بده....عیب اینه که یک نفر وانمود کنه دنبال پول نیست و میخواد به دیگران آموزش بده ولی دروغ بگه...وبدترین عیب در دنیای تریدری اینه که به دروغ طوری وانمود کنی ودیگران فریب بدی که بلدی و میتونی از بازار پول دربیاری ولی در واقع داری با چربی پوست دنبه سبیلتو چرب میکنی و با شکم گرسنه سر میکنی ختم کلام اینکه برای من از اشعار عطار چیزی در نیومد من از قدیم به مولانا علاقه داشتم برای همین تو را به یک شعر از مولانا (به جای عطار ) دعوت میکنم

                      نظر


                      • پوست دنبه یافت شخصی مستهان

                        هر صباحی چرب کردی سبلتان

                        در میان منعمان رفتی که من

                        لوت چربی خورده.ام در انجمن


                        دست بر سبلت نهادی در نوید

                        رمز یعنی سوی سبلت بنگرید


                        کین گواه صدق گفتار منست

                        وین نشان چرب و شیرین خوردنست


                        اشکمش گفتی جواب بی.طنین

                        که اباد الله کید الکاذبین


                        لاف تو ما را بر آتش بر نهاد

                        کان سبال چرب تو بر کنده باد


                        گر نبودی لاف زشتت ای گدا

                        یک کریمی رحم افکندی به ما


                        ور نمودی عیب و کژ کم باختی

                        یک طبیبی داروی او ساختی


                        گفت حق که کژ مجنبان گوش و دم

                        ینفعن الصادقین صدقهم


                        گفت اندر کژ مخسپ ای محتلم

                        آنچ داری وا نما و فاستقم


                        ور نگویی عیب خود باری خمش

                        از نمایش وز دغل خود را مکش


                        گر تو نقدی یافتی مگشا دهان

                        هست در ره سنگهای امتحان


                        سنگهای امتحان را نیز پیش

                        امتحانها هست در احوال خویش


                        گفت یزدان از ولادت تا بحین

                        یفتنون کل عام مرتین


                        امتحان در امتحانست ای پدر

                        هین به کمتر امتحان خود را مخر



                        ویرایش توسط piroozfx : https://www.traderha.com/member/22508-piroozfx در ساعت 11-12-2016, 02:04 AM

                        نظر


                        • نوشته اصلی توسط piroozfx نمایش پست ها
                          من الان چه جوابی به شما بدم کل منطق شما در توضیحاتتون دو جمله هست .....چرا رفتی میخواستی نری .......من قبل از شما در دوره مجازی رفتم پس من بیشتر از شما راجع به علی آقا میدونم ...........خوب چون من رفتم و هیچ فایده ای نداشت (نه برای من نه برای کس دیگه) گفتم دیگران نصیحت کنم در دامی که من افتادم نیفتند خلاص برای همین وقتی دیدم توضیحاتم نمیتونه طرف صحبتمو قانع کنه ادامه ندادم اما در مورد منطق دومت که دوره مجازی رفتی و علی آقا به شما خیلی سخت گرفت ....خوب نتیجه ؟؟؟
                          یک تحلیل ...یک فورکست...یک چیزی بزار ببینیم چند مرده حلایجی....به عمل کار برآید به سخندانی نیست (البته اگر نوشتن جملاتی از روی تعصب کورو با عصبانیت اسمش سخندانی باشه) عزیز من وقتی خودت و دوستات که در دوره مجازی بودن چیزی برای ارایه ندارند
                          من و سایر کسانی هم که با ایشون دوره خصوصی داشتیم هم مطلبی برای ارایه نداریم و قدرت فورکست و تحلیل و ترید با گن نداریم داری از چی دفاع میکنی از خاطراتت که با ایشون دوره مجازی داشتی وبر شما سخت میگرفت دفاع میکنی اینکه ما کسی که روزی استاد و معلمون بوده نقد کنیم هیچ عیبی نداره....عیب اینه که یک نفر یک راه غلط بخواد ادامه بده....عیب اینه که یک نفر وانمود کنه دنبال پول نیست و میخواد به دیگران آموزش بده ولی دروغ بگه...وبدترین عیب در دنیای تریدری اینه که به دروغ طوری وانمود کنی ودیگران فریب بدی که بلدی و میتونی از بازار پول دربیاری ولی در واقع داری با چربی پوست دنبه سبیلتو چرب میکنی و با شکم گرسنه سر میکنی ختم کلام اینکه برای من از اشعار عطار چیزی در نیومد من از قدیم به مولانا علاقه داشتم برای همین تو را به یک شعر از مولانا (به جای عطار ) دعوت میکنم
                          خوب منم برای همین به علی اقا گفتم که
                          1- اولا اینکه علی اقا از دوره مجازی که به ما آموزش می داد پولی نگرفت و 2 سال رایگان برای ما آموزش داد و مطالبی که سالها تلاش کرده بود یادبگیرد به ما آموزش داد. پس این ادعا که می گویی قصد فریب کاری داشت دروغ است و انصاف چیز خوبی است.
                          2- علی اقا همان روز اول به ما گفته بود که اصلا ترید نمی کند! و همه بچه های تیم این می دانستند! من در پست بالا هم اشاره کردم.
                          علی اقا گفته بود من هدفم از آموزش این که ، مطالبی که تا الان تلاش کردم به یادگیری و سالها عمرم گذاشتم ، دارم یاد می دهم که دیگه این راه سخت کسی دیگر نرود و این سختی را نکشید ( منظور ایشان این بود که من این مطالب یاد می دهم تا کسانی که می خواهند این راه را ادامه بدهند را هموار سازد)
                          3- علی اقا هیچ وقت نگفت به من یا بقیه بچه ها که میلیادر هستم ادعای هم نداشت. علی اقا یک شغل ثابت دیگر دارد. و نیازی به پول کلاس اموزشی و... ندارد.

                          4- علی اقا وقتی می خواست آموزش بده گفت که می خواهم شاگردان کلاس های اگاه و کلاس های خصوصی را نیز وارد تیم کند من خودم مخالف بودم. ولی به خاطر حرف علی اقا قبول کردم. حتی یادم می یاد یک گروه تلگرامی هم راه انداختن. هیچ کدام از کسانی که اموزش می دهند گارانتی نمی کنند و هیچ وقت مجانی وقتشان را برای دیگری که نمی شناسند تلف نمی کنند. ولی علی اقا بعد از اتمام کلاس هم پاسخ شاگردان را می داد و مطالب جدید ارائه می کرد ان هم به صورت مجانی ،



                          5- شما در همین فروم و یا در اینترنت جستجو کنید اساتید بسیاری را پیدا می کنید که اموزش می دهند
                          مانند روش الیوت یا روش تکنیکال یا .... هیچ کدام هم گارانتی نمی کنند که شما حتما می توانید ترید کنید
                          ادعای تریدری هم دارند ولی توانای تریدری ندارند! و هیچ کدام از اساتید گارانتی هم نمی کنند که حتما شمای که می اید کلاس من حتما تحلیلگر یا تریدر می شوید.


                          من عصبانی هم نیستم شاید قسمتی از حرف شما منطقی باشد ولی قسمتی دیگر بی انصافی است!

                          نظر


                          • نوشته اصلی توسط piroozfx نمایش پست ها
                            یک تحلیل ...یک فورکست...یک چیزی بزار ببینیم چند مرده حلایجی....به عمل کار برآید به سخندانی نیست (البته اگر نوشتن جملاتی از روی تعصب کورو با عصبانیت اسمش سخندانی باشه) عزیز من وقتی خودت و دوستات که در دوره مجازی بودن چیزی برای ارایه ندارند

                            در ضمن من مدعی تحلیلگری و تریدری نیستم. برای همین نیازی به اثبات خودم ندارم.

                            نظر




                            • دوره آموزشی 4 روز گن 15 هزار دلار است.
                              علی اقا همه این مطالب در کلاس مطرح کردن و تدریس کردند

                              انصاف چیز خوبی است. اینها که 15 هزار دلار برای 4 روز می گیرند گارانتی تحلیلگری و تریدری نمی دهند
                              ویرایش توسط ali2000 : https://www.traderha.com/member/7797-ali2000 در ساعت 11-12-2016, 11:54 PM

                              نظر


                              • من هی میخوام این موضوعو تموم کنم باز شما میای یک حرف بی منطق دیگه میزنی من تو پست قبلی خیلی ساده و منطقی گفتم وقتی بنا به گفته خودت در دوره مجازی خیلی سختی کشیدی و علی آقا مطالبی که طی سالیان به سختی یاد گرفتن و سعی کردند به شما انتقال بدهند وچه و چه و......خوب یک تحلیل .یک فورکست.یک چیزی بزار که من روم کم بشه معلوم بشه در آن دوره شما پیش علی آقا گن یاد گرفتید نه اینکه ..... اونوقت شما جای این کارها میگید بقیه هم که مثلا کلاس الیوت میرند تریدر نمیشن کلاس تکنیکال میرند تحلیل گر نمیشن و.... خوب به قول معرف چیزو چه به شقیقه در نظر نمیگیری کلاس هایی که برای الیوت یا تکنیکال برگزار میشه 4 جلسه یا 6جلسه هست نه دو سال یا اینکه اصلا چون جای دیگه و در کلاس دیگه دارن سر ملت کلاه میزارن خوب پس این دلیل و منطقیه که با هاش کلاسهای قهرمانی توجیه کنیم این به اون در
                                شروع بحث ها از اینجا شروع شد که من در این فروم به کسی گفتم کلاسهای جناب قهرمانی کسیو تحلیل گر و تریدر نمیکنه اونوقت شما در مقام دفاع پریدی وسط که از اولش هم خودش گفت من اینکاره نیستم و ترید نمیکنم خوب پس ما میریم تو بازارهای مالی کلاسو دوره میریم کتاب مطالعه میکنیم و....که چی برای اینکه بریم تو فرومها و گروها تریپ باسوادی بگیریم!! نه عزیز من هدف من و دوستام این بود که تحلیل گر وتریدر بازار مالی بشیم حالاشما هدفت چیز دیگه بوده به خودت ربط داره ولی اینو بدون اکثر افرادی که وارد این دنیا میشوند هدف اولشون پول در آوردن از این راهه حالا شما چه هدف دیگه ای داشتی که کلاسهای قهرمانی قانعت کرده من نمیدونم به خودت ربط داره
                                مطلب آخر اینکه چون دیگه به هیچ وجه به این صفحه سر نخواهم زد وتحت هیچ شرایطی این بحث بی منطق و کور را ادامه نمیدهم به کسایی که این پست میخونندنصیحت میکنم اگه شما هدفتون از ورود به دنیای بازارهای مالی کسب سود و درآمد است کلاسها و دوره هایی که یک سرش آقای علی قهرمانی هست شما را به هدفتون نمیرسونه اما اگه هدفه دیگه ای دارید به خودتون مربوطه بپس لطفا به دیگران آدرس غلط ندهید

                                نظر

                                پردازش ...
                                X