اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آرشیو تحلیل های اکتبر 2012

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • #16
    تحليل تكنيكال روزانه

    تمركز ارزي امروز ما

    دلار استراليا / دلار كانادا – 4 ساعته
    ديروز خريداران موفق به عبور از سطح مقاومت در حدود 1.00890 نشدند و در حال حاضر جفت ارز در حال حركت در طول خط روندي نزولي مي باشد. DeMarker در سطح خيلي بالايي قرار دارد و اشباع خريد در بازار را مي پندارد، پس ما شايد بتوانيم انتظار داشته باشيم كه فروشندگاه جفت ارز را به زير سطح حمايت در حدود 1.00277 خواهد كشيد.



    نقره – روزانه
    نقره طي 2 ماه گذشته به سمت بالا يك بازدهي عالي را در بالاي يك فيبو فن صعودي به عمل آورده است. و در سطح مقاومت در حدود 35.110 متوقف شده است. ما مجبور به انتظار و مشاهده اين هستيم كه MACD نزولي با بدست گرفتن كنترل جفت عرض توسط فروشندگان بدرستي تاييد شود. در غير اينصورت يك روند صعودي متداوم به سمت باند بالايي بولينگر باند يا حتي بالاتر ميتواند ممكن باشد.



    طلا – روزانه
    طلا بازدهي صعودي مشابه اي مانند نقره را به عمل آورد و در طول 2 ماه گذشته با حدود 200 دلار افزايش به قيمت 1797.56 دلار دست يافت. حركات جانبي حال حاضر طلا اگر كه حق با انديكاتور استوكاستيك صعودي باشد شايد بزودي پايان يابد.


    ************************************************** **************
    اخبار و رويدادهاي مهم امروز

    ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 10-12-2012, 12:47 PM

    نظر


    • #17
      تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (15 اکتبر 2012)

      چشم انداز فاندامنتالی
      ارز ملی 17 کشور بدلیل نگرانی های در حال رشد بحران اقتصادی در حال عمیق تر شدن منطقه یورو زیان دیدو که همچنین اثرگذاری راه حلهای مورد انتظار در دیدار رهبران طی این هفته در بروکسل را محدود کرد. همچنین عدم اطمینان با توجه به جستجوی اسپانیا در میان شرایط طرح های نجات فشار را بر روی یورو افزایش داده است همانطور که برآوردها حاکی از این است، اطمینان سرمایه گزاری در آلمان دچار افت خواهد شد. اقتصاددانان بسیاری این را به عنوان نشانی از بحران قریب الوقوع بزرگترین اقتصاد اروپا ارزیابی کرده اند. بعلاوه، مدیریت اجرایی گمرک Beijing اعلام کرد که صادرات چین به اتحادیه اروپا حاکی از کاهشی 10.7 درصدی طی ماه گذشته برای چهارمین ماه پیاپی بود. بنابراین، یورو تقریبا در برابر تمامی طرفهای ارزی معامله شده اش زیان دید و 0.4% و تا نرخ 1.2902 در برابر طرف ارزی دلار خود کاهش یافت. یورو در برابر ین ژاپن 0.4% نوسان کرد و در نرخ 101.24 بود، در حالیکه دلار تقریبا بدون هیچ تغییری در نرخ 78.47 در برابر جفت ژاپنی خود باقی ماند. بر طبق شاخص های همبستگی وزنی بلومبرگ(Bloomberg Correlation-Weighted Indexes)، ارز یورو کمترین بازدهی را در میان تمامی ارزهای دنبال شده نشان داد و 5.6% در طول 12 ماه گذشته در مقایسه با ین ژاپن، که در طول مدت مشابه 1.5% نوسان داشت، دچار کاهش شد. بهترین بازدهی متعلق به دلار بود، که موفق به ثبت رقم 2% شد.
      قبل از انتشار بیانیه بانک استرالیا طی فردا، دلار استرالیا با 0.2% سقوط تا رقم 1.0215 دلار از ارزشش کاسته شد. در همین حال، دلار نیوزلند از انتشار یک گزارش که نشان داد خدمات صنعتی درماه اکتبر دچار انقباض(کاهش) خواهد شد زیان دید. در نتیجه، دلار نیوزلند 0.2% کاهش یافته و در نرخ 0.8146 قرار گرفت.

      نظر


      • #18
        تحلیل تکنیکال روزانه

        تمرکز ارزی امروز ما


        یورو / دلار - روزانه
        در روز 25 جولای، برگشت نهایی از سطح حمایت در حدود 1.2045 روند نزولی را به پایان رساند و این جفت ارز را مجبور به حرکتی رو به بالا در امتداد یک فیبو فن صعودی نمود. پس از عدم موفقیت در عبور از سطح مقاومت در حدود 1.3125، جفت ارز وارد یک حرکت رنج در محدوده معاملاتی بین این سطح و زیر سطح حمایت در حدود 1.2838 شد. اما CCI و OsMA نشان از نزول بیشتر دارند، چرا که شاید افت بیشتر به سمت خط پایین تر فیبو فن را شاهد خواهیم بود.



        پوند / دلار کانادا – 4 ساعته
        پس از عدم موفقیت در صعود به بالای سطح مقاومت در حدود 1.5961، فروشندگان کنترل نرخ را بدست گرفته اند. از آن زمان به بعد، پوند در حال کاش در برابر دلار کانادا در زیر یک خط روند نزولی بوده است. در سطح حمایت در حدود 1.5627، پوند حجمی از تقاضا را تجربه نمود و یک بازیابی را به آرامی و تا سطح حمایت در حدود 1.5755 به نمایش گذاشت. باید صبر کنیم و ببنیم که آیا این مومنتوم به اندازه کافی قوی خواهد بود تا حرکت نرخ را به سمت بالا حفظ کند یا خیر، در حالیکه استوکاستیک حاکی از نزول و MACD در حال رسیدن به خط صفر خود می باشد.



        دلار استرالیا / دلار نیوزلند – 4 ساعته
        از 24 سپتامبر، AUD در حال کاهش در برابر NZD در داخل یک چنگال اندرو بوده است. اما سطح حمایت قدرتمند در حدود 1.2393 نرخ را به سمت بالا راند و از آن به بعد این جفت ارز به آرامی در حال افزایش بوده است. در حال حاضر، نرخ در حال رسیدن به سطح مقاومت در حدود 1.2571 می باشد، و شاید بتوان انتظار برگشت بیشتری را داشت، همانطور که تدوامی در روند رنج توسط DeMarker پشتیبانی شده است.


        ************************************************** ***************
        اخبار و رویدادهای مهم امروز

        نظر


        • #19
          تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (16 اکتبر 2012)

          چشم انداز فاندامنتالي
          تقاضا براي ارز ژاپني محدود شده است همچنانكه سهام هاي آسيايي از ارزششان كاسته شده است و برآوردهاي اين هفته ارقام توليد صنعتي را منتشر نموده است و افزايش مازاد در ارقام شروع خانه سازي آمريكا فراخوان براي دارايي هاي امن را كاهش داده است. با توجه به برآوردهاي اقتصاددانان ارائه شده توسط بلوميرگ، توليد صنعتي ممكن است 0.2% در ماه سپتامبر در مقايسه با ماه آگوست كه 1.2% كاهش پيدا كرد، افزايش يابد. در همين حال، بررسي ديگري پيش بيني كرد كه شروع خانه سازي هاي جديد كه در 17 اكتبر توسط دايره بازرگاني انتشار يافت، تا رقم 770000 در ماه سپتامبر با افزايش 20000 عددي نسبت به ارقام ماه آگوست رشد خواهد كرد، بزرگترين افزايش از اكتبر 2008. آمار خرده فروشي ديروز 1.1% در ماه سپتامبر پيشروي كرد، پس از افزايش 1.2 درصدي در ماه گذشته. همچنين، طرح هاي رياست فدرال رزرو ايالت سنت لوئيس تصميم به شتاب بخشيدن به رشد داخلي با مبارزه با نرخ بالاي بيكاري كه اشتياق ريسك پذيري بسياري از سرمايه گذاران را برانگيخته است، گرفته است. اما بزرگترين تاثير در تضعيف ين ژاپن اعلام شركت Softbank، سومين اپراتور بزرگ تلفن همراه در ژاپن بود، كه تصميم به خريد 70% از شركت Nextel كه در ايالت كانزاس آمريكا قرار دارد، گرفت. اين بزرگترين كسب مالكيت از راه دور از سال 2000 مي باشد. بنابراين، ين ژاپن چهارمين روز متوالي از نزول و زيان را در برابر جفت دلاري خود تثبيت كرد و با 0.2% افت تا نرخ 78.82 بعلاوه 0.6% كاهش روز قبلي خود افت كرد. همچنين، يورو 0.3% در برابر ين ژاپن افزايش يافت و با لمس نرخ 102.29 در نرخ 102.17 قرار گرفت، قويترين نرخ از 8 اكتبر. بر طبق شاخص هاي وزني همبستگي بلومبرگ، ين ژاپن از آغاز امسال 4.9% نوسان كرده است و بنابراين ضعيف ترين بازدهي در ميان تمامي ارزهاي دنبال شده مي باشد، در حاليكه يورو و دلار فقط 2.3% در دوره مشابه تضعيف شد. يورو در برابر دلار بالا رفت و نسبت به نرخ 1.2949 در روز قبل در نرخ 1.2693 معامله شد.
          شاخص قيمت مصرف كننده(شاخص تورم) نيوزيلند 0.8% در 4 ماهه سوم در مقايسه با سال 2011 رو به بالا حركت كرد، ضعيف ترين رقم از 4 ماهه دوم سال 1999. در نتيجه، NZD 0.4% كاهش يافت و به نرخ 0.8156 دلار رسيد، در حاليكه AUD نسبت به قيمت بسته شدن ديروز 0.1% افزايش و در نرخ 1.0258 قرار گرفت.
          ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 10-16-2012, 01:22 PM

          نظر


          • #20
            تحليل تكنيكال

            تمركز ارزي امروز ما


            يورو / پوند – 4 ساعته
            از 26 سپتامبر، EUR/GBP در داخل يك چنگال اندرو رو به بالا حركتي بدون نوسان بالا به سطح مقاومت در حدود 0.8095 كرده است. در آن نقطه اينطور از كار در آمد كه اين سطح بسيار قويتر از اين مي باشد كه بتواند عبور كند، در نتيجه جفت ارز شروع به نوسان تا خارج از چنگال نمود و وارد حركتي رنج گونه بين اين سد و زير سطح حمايت در حدود 0.8038 شد. با پشتيباني حركت بالارونده MACD به آرامي و استوكاستيك، خريداران شايد تلاش ديگري براي غلبه نمودن بر اين سطح را شروع كنند.



            دلار نيوزلند / دلار آمريكا – 4 ساعته

            پس از برگشت از سطح مقاومت در حدود 0.8348 در 28 سپتامبر، NZD در حال كاهش در برابر دلار زير يك فيبو فن نزولي بوده است. اما همچنانكخ كه بازار به سطح مقاومت در حدود 0.8185 رسيده بود، روند نزولي تضعيف شد مي توانيم نظاره گر اين باشيم كه نرخ در حال رسيدن به خط پاييني فيبو فن در برگشت از سطح حمايت در حدود 0.8137 مي باشد. اگرچه DeMarker نشان از زيان و نزول بيشتر دارد، OsMA در حال معامله در روي خط صفر مي باشد. بنابراين تداوم حركت رنج بين هر 2 سطح شايد بيشتر از يك احتمال باشد.



            دلار استراليا / فرانك سوئيس – 4 ساعته

            از قله اين جفت ارز در نرخ 0.9796 در روز 26 سپتامبر، AUDCHF در حال افت به زير يك فيبو فن نزولي بوده است. اما سطح حمايت قوي در نرخ 0.9437 نزول بيشتر را متوقف كرده است و حركت نرخ را به سمت بالا تا سدي در حدود 0.9660 شتاب بخشيده است. در آنجا خريداران ضعيف شدند و نرخ به سمت پايين تا سطح حمايت در حدود 0.9533 و خط روند صعودي اش سقوط كرد، در حاليكه CCI نشاني از تقويت دوباره خريداران دارد. Momentum نشاني از فروكش كردن روند نزولي دارد. بنابراين افزايش هاي تازه تري را ميتوان انتظار داشت اگر كه نرخ موفق به عبور از مقاومت بعدي خود در حدود 0.9590 شود.



            ************************************************** ***************

            نظر


            • #21
              تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (17 اکتبر 2012)

              چشم انداز فاندامنتالی
              رشد سفته بازی در مورد درخواست قریب الوقوع طرح نجات توسط اسپانیا یورو را در برابر اغلب طرف های ارزی خود شتاب بخشید. اخیرا سیاستمداران پیشرو اعلام کردند که آلمان با یک ردیف اعتباری پیشگیرانه از طرف صندوق نجات اروپا موافقت خواهند کرد، پس از اینکه صدراعظم آلمان خانم آنجلا مرکل بی میلی خود را برای حمایت کامل از اسپانیا در جهت گرفتن پشتوانه مالی اظهار کرد. در همین حال خدمات سرمایه گذاران Moody دیروز طی بیانیه ای اعلام کرد که دورنمای رتبه بندی درجه اعتباری Baaa3 اسپانیا به سمت منفی برگشت که این در نتیجه مقدمه رتبه گذاری بر اساس پتانسیل نزول بیشتر در ماه ژوئن آزانس های رتبه گذاری می باشد. بعلاوه حراج دیروز از رقم هدف مورد نظر پیشی گرفت و بازدهی اوراق قرضه 10 ساله 1 واحد پایه کاهش یافت و به رقم 5.81% رسید. فردا، اروپا خرید اوراق قرضه جدید با سررسیدهای 2015، 2016 و 2022 را آغاز خواهد کرد. بعلاوه، مقامات رسمی اتحادیه اروپا در حال آماده شدن برای نشست این هفته در بروکسل می باشند. در نتیجه، یورو موفق به برگشت 0.3 درصدی در برابر طرف دلاری خود شد و در نرخ 1.3093 دلار بود، پس از لمس نرخ 1.3124 قویترین سطح در یک ماه. همچنین یورو بطور مختصر در برابر ین ژاپن تا نرخ 103.52 بالا رفت، بالانرین رقم از 19 سپتامبر، قبل از بسته شدن در نرخ 102.96، در حالیکه دلار 0.3% به سمت ین ژاپن کاهش یافت و در نرخ 78.63 معامله شد.
              بطور واضح، دلار در برابر AUD و NZD افت داشت، پیش از اینکه انتشار امروز ارقام بازار املاک شاید بازار را اینطور سرگرم کند که خانه های جدید ساخته شده رقم 20000 را به سرعت سالانه اش تا رقم 770000 در ماه گذشته از رقم 750000 در ماه آگوست اضافه کرده باشد. بر اساس بررسی های انجام شد توسط بلومبرگ. همچنین، ارقام دیروز نشان از تقویت اقتصاد آمریکا داشت همچنانکه تولید صنعتی با عبور از برآوردهای بلومبرگ 0.4% در ماه سپتامبر بالا رفت. بنابراین، AUD 0.3% و تا نرخ 1.0307 دلار دلار افزایش یافت، با دستیابی مختصر به نرخ 1.032، بالاترین نرخ از 2 اکتبر، در حالیکه NZD 0.4% و تا نرخ 0.8175 دلار پیشروی کرد. هر دو ارز اقیانوس آرام جنوبی 0.1% در برابر ین ژاپن افزایش یافتند. AUD تا نرخ 81.12 ین ژاپن حرکت کم نوسان داشت و NZD تا نرخ 64.32 ین ژاپن تقویت شد.

              نظر


              • #22
                تحلیل تکنیکال روزانه

                تمرکز ارزی امروز ما

                یورو / دلار استرالیا – 4 ساعته
                از کف قیمتی خود در حدود 1.2341 در روز 26 سپتامبر، یورو در حال پیشروی در برابر AUD در بالای یک فیبو فن صعودی بوده است. اما سطح مقاومت در حدود 1.2822 اینطور ثابت کرد که بسیار قدرتمند است و نرخ را تا سطح حمایت در حدود 1.2508 با عبور کامل از فیبو فن پایین کشید. در آنجا بود که خریداران مومنتوم جدید را بدست آوردند و می توانیم حرکتی به سمت بالا به موازات خط پایینی فیبو فن مشاهده کنیم، در حالیکه MACD از افزایش بیشتر پشتیبانی می کند و همچنین استوکاستیک منطقه اشباع خرید بازار خود را ترک کرده است. بنابراین اگر که جفت ارز از سد بعدی خود در حدود 1.2730 عبور کند تقویت بیشتر شاید محتمل تر باشد.



                دلار استرالیا / دلار آمریکا – 4 ساعته
                پس از عدم موفقیت این جفت ارز در عبور از یطح مقاومت در حدود 1.0457، AUD/USD در حال نوسان در داخل یک چنگال اندروی نزولی به سمت سطح حمایت در حدود 1.0151 بوده است. در این سطح، نرخ سطح تقاضایی را تجربه کرد و مجبود به تغییر روند شد. در حال حاضر، این جفت ارز دوباره در حال رسیدن به سطح مقاومت در حدود 1.0323 می باشد. به پشتیبانی CCI، که هنوز در حال معامله در داخل منطقه اشباع خرید بازار خود می باشد، شاید بتوان انتظار برگشتی در سد و تضعیفی تا سطح حمایت پایینی را داشت، قبل از اینکه بازار شروع به تلاشی دیگر جهت عبور از سطح مقاومت کند.



                دلار / ین ژاپن – 4 ساعته

                شتاب گرفته توسط سطح حمایت در حدود 77.43 در روز 28 سپتامبر، خریداران کنترل USD/JPY را بدست گرفته اند و آن را به بالای یک فیبو فن صعودی رانده اند. همانطور که می توانید ببینید، سطح حمایت قدرتمند قبلی در حدود 78.71 قادر به متوقف کردن صعود بیشتر طی دومین تلاشش نبود و نرخ حالا در حال برگشت از سد در حدود 78.92 می باشد. در همین حال، DeMarker در حال معامله در امتداد خط اشباع خرید خود می باشد و OsMA تا خط صفر خود کاهش می یابد. بنابراین، این احتمال یک ورود را برای جفت ارز به داخل فیبو فن با عبور از سطح حمایت بعدی افزایش می دهد.



                ************************************************** ****************************

                نظر


                • #23
                  تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (18 اکتبر 2012)

                  چشم انداز فاندامنتالی
                  در نشست امروز رهبران اروپایی در بروکسل، سیاستمداران بار دیگر تقلا خواهند کرد تا راه حلی برای بحران بدهی هنوز در حال پیشرفت این منطقه پیدا کنند. بخصوص، دخالت های بیشتر در مساله یونان به خوبی سوالی که برای بدست آوردن زمان بیشتر برای اجرای معیارهای ریاضتی توافق شده و ردیف اعتباری پیشگیرانه از طرف صندوق نجات اروپا برای اسپانیا موضوعات اصلی طبق برنامه ریزی این نشست خواهد بود، می باشد. اخیرا، ریاست جمهور فرانسه آقای هولانده تاکید دوباره برای تقاضایش برای یک اتحادیه بانکداری در راستای حمایت کشورهای غرق در بدهی جهت دادن کمک اقتصادی کرد. او اینچنین تشریح کرد که این اقدام می تواند منجر به تقویت اطمینان سرمایه گذاران شده و همچنین نشانی از باقی ماندن یونان در اتحادیه اروپا خواهد بود. امروز، بانک ژاپن اهداف و چشم اندازهای اقتصادی برای سالهای 2012 و 2013 و 3 ماهه اول 2014را منتشر خواهد کرد، درحالیکه انتظارات در میان اقتصاددانان اینطور افزایش یافته است که روسای بانکهای مرکزی طی دیدارشان در روز 30 اکتبر تصمیم به دخالت های بیشتر در بازار خواهند گرفت. برپایه برآوردهای میانه، میزان قیمت(تورم) مصرف کننده ژاپن بدون در نظر گفتن مواد غذایی تازه بیش از 1% رشد کرده است، که این به معنی عدم موفقت بانک ژاپن در رسیدن به هدف 1% می باشد. بعلاوه، ارقام مثبت جدید از طرف اقتصاد آمریکا با توجه به مازاد رقم ساخت و ساز تقاضا برای دارایی های پر ریسک تر را تحریک کرده و باعث تضعیف ین ژاپن شده است. با عنایت به تحقیق بلومبرگ در میان 49 اقتصاددان، مدعیان اولیه دریافت بیمه بیکاری در اقتصاد آمریکا ممکن است تا رقم 365000 برابر پیش بینی هفته گذشته نسبت به رقم هفته پیش در رقم 339000 بالا رود. در نتیجه، همچنین شاخص های وزنی همبستگی بلومبرگ نشان داد که ارز ژاپنی صاحب ضعیفترین بازدهی در میان جفت های اصلی تعقیب شده بود و 4.5% طی 3 ماهه گذشته کاهش یافته است. در همین حال، دلار صاحب دومین بازدهی از پایین این جدول بود و 4.1% هم ارزش خود را از دست داد. بطور واضح، یورو موفق به اضافه نمودن 3% بازدهی شد. ین ژاپن تا نرخ 79.22 در برابر دلار از ارزشش کاسته شد، کمترین نرخ از 19 سپتامبر، پیش از بسته شدن در نرخ 79.13 با کاهشی 0.2 درصدی در مقایسه با روز قبل. ارز کشور 17گانه به آرامی در برابر ین ژاپن بالا رفت و نرخ 103.62 را نسبت به نرخ 103.56 طی دیروز با دستیابی به نرخ 103.85 در زمانی کوتاه لمس کرد و برگشت، ضعیف ترین نرخ با معیار ماهانه. اما یورو به سمت دلار افت کرد همچنانکه این ارز تا نرخ 1.3096 از نرخ 1.3119 در روز چهارشنبه نوسان کرد.
                  ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 10-18-2012, 01:55 PM

                  نظر


                  • #24
                    تحلیل تکنیکال روزانه

                    تمرکز ارزی امروز ما

                    یورو / دلار – 4 ساعته
                    در روز 10 اکتبر، سطح حمایت در حدود 1.2832 یک حرکت نزولی 5 روزه EUR/USD را متوقف کرد و جفت ارز را به داخل یک چنگال اندرو به سمت بالا راند. اما اولین تست سطح مقاومت در حدود 1.3137 موفقیت آمیز نبود و نرخ به زیر خط میانی چنگال افت کرد. همچنین DeMarker و OsMA نشان از نزول بیشتر دارند، چرا که یک برگشت به سمت خط پایینی چنگال شاید ممکن باشد.



                    یورو / دلار نیوزلند – 4 ساعته

                    در این جفت ارز تقویت شده توسط حمایت قدرتمند در حدود 1.5472 در روز 28 سپتامبر، EUR در حال پیشروی در برابر NZD در بالای یک فیبو فن صعودی بوده است. در سطح مقاومتدر حدود 1.6055، رشد بیشتر متوقف شد و نرخ به آرامی به طرف زیر سطح حمایت در حدود 1.5903 تضعیف شد. در همین حال، RSI به آرامی نزولی می باشد و استوکاستیک هنوز در حال کاهش درون منطقه اشباع فروش خود می باشد. بنابراین، یک افت تا سطح حمایت پیش از اینکه روند صعودی ادامه یابد ، ممکن است بیش از احتمال باشد.



                    دلار آمریکا / دلار کانادا – روزانه

                    پس از عدم موقفیت برای باقی ماندن در بالای سطح پراهمیت در حدود 1.0338، USD/CAD در حال کاهش در داخل یک کانال انحراف از استاندارد (Standard Deviation Channel) تا سطح حمایت در حدود 0.9664 بوده است. در آن سطح نرخ به آرامی حجمی از تقاضا را تجربه کرد و تا بالای خط روند صعودی و تا سطح مقاومت در حدود 0.9891 تقویت شد. تاکنون، تمام تلاشها برای عبور از این سطح منتهی به شکست شد و بازار به خط روند خود بازگشت، درحالیکه MACD در حال معامله در طول سطح صفر خود می باشد و CCI به تندی در حال سقوط به سمت منطقه اشباع فروش خود می باشد. شاید اگر که خط روند ثابت کند برای حفظ حرکت نرخ رو به بالا بسیار ضعیف است، بتوانیم انتظار نزول بیشتر تا سطح حمایت بعدی را داشته باشیم.



                    ************************************************** *********************

                    نظر


                    • #25
                      تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (19 اکتبر 2012)

                      چشم انداز فاندامنتالی
                      سهام های آسیایی حرکت کرد همچنانکه آخرین داده های چین دبروز یک تقویت در ماه سپتامبر را نشان داد. ارقام رسمی این را تایید کرد که خروجی کارخانه ای در دومین اقتصاد بزرگ دنیا 9.2% در ماه سپتامبر افزایش یافت در مقایسه با سطح سال قبل پس از افزایش 8.9 درصدی در ماه آگوست، ضعیف ترین رقم در 3 سال اخیر. همچنین آمار خرده فروشی 14.2% اضافه شد، قویترین افزایش در 6 ماه اخیر و سرمایه گذاری در دارایی های ثابت از آغاز سال 2012 - 21% بالا رفت،. بنابراین خوشبینی اقتصاددانان حاکی از این بود تجارت کشور چین رقم رشد اقتصادی کم خود را مدیریت کرد و بیش از این بازیابی خواهد شد.
                      بطور واضح، انتظارات برای دخالت های بیشتر در راستای پایین آوردن ارزش ین در حال تقویت توسط بانک ژاپن را رشد داد. با توجه به سفته بازیها، شاید بانک مرکزی معیارهای محرک اقتصادی را در جهت تضعیف جاذبه ارز ژاپنی به عنوان یک پناهگاه امن توسعه دهد. دیدار بعدی مقامات رسمی بانک ژاپن با هدف انتشار دورنماهای اقتصادی برای 3 سال مالی آینده در روز 30 اکتبر خواهد بود. در آخرین نشست، سیاستمداران از اجرای سیاست های تعدیلی بیشتر خودداری کردند. اما در حال حاضر، بازدهی اوراق قرضه 2 ساله آمریکا از بازدهی اوراض قرضه ژاپن با سررسید مشابه به مقدار 0.2 % واحد پایه پیشی گرفته است، که سناریویی مشابه یکدیگر خواهد بود تا آنچه در ماه آگوست اتفاق افتاده است. در آن زمان، بانک ژاپن در دیدار ماه سپتامبر خودشان تصمیم بر تعدیل پولی بیشتر گرفتند. بنابراین، ین ژاپن 0.1% در برابر طرف آمریکایی خود افت کرد و در نرخ 79.36 از نرخ 79.28 طی روز قبل بود، در حالیکه هدف کاهش 1.2 درصدی هفتگی را مد نظر دارد، بالاترین مقدار از 21 آگوست. همچنین، یورو 0.2% در برابر ین پیشروی کرد و تا نرخ 103.75 با بی ارزش کردن کاهش 0.6 درصدی روز قبل خود بالا رفت.
                      اولین نتایج اعلام شده دیدار حال حاضر ecb در بروکسل شاید توافقی بر سر قراردادن بانک مرکزی اروپا بعنوان بانک ناظر تا اول ژانویه باشد، که اشاره بر برداشتن قدمی بیشتر در جهت ارائه کمک مالی مستقیم به کشورهای غرق در بدهی مانند اسپانیا از طرف صندوق نجات اروپا می کند. بنابراین یورو وادار به افزایش در برابر تقریبا تمامی جفت های اصلی خود شد و تا نرخ 1.3073 دلار از نرخ 1.3067 طی دیروز، افزایش یافت.

                      نظر


                      • #26
                        تحلیل تکنیکال روزانه

                        تمرکز ارز امروز ما

                        یورو / دلار نیوزلند – 4 ساعته
                        پس از بدست گرفتن مومنتوم در سطح حمایت در حدود 1.5474 در روز 27 سپتامبر، یورو بغیر از یک شکست به سمت سطح مقاومت در حدود 1.5998 در روز 3 اکتبر در حال تقویت در برابر دلار نیوزلند در داخل یک چنگال رو به بالای اندرو بوده است. اخیرا، سطح مقاومت در حدود 1.6055 ثابت کرد بسیار قدرتمند است و نرخ دوباره رو به پایین تا خط زیری چنگال افت کرد. اما هر دوی اندیکاتورها هنوز نسان از ریزش بیشتر دارند، پس ما مجبور انتظار بوده تا ببینیم آیا این خط به اندازه کافی قدرتمند می باشد که جهت جفت ارز را رو به بالا حفظ کند. درغیراینصورت شاید یک شکست و یک برگشت تا سطح حمایت در حدود 1.5835 دیده شود.



                        پوند / دلار استرالیا – 4 ساعته
                        این جفت ارز از سقف خود در حدود 1.5881، از روز 7 اکتبر در حال ورود به یک روند نزولی در زیر یک فیبو فن رو به پایین بوده است. تا کنون، هیچکدام از سطوح حمایت پیشین موفق به توقف نزول بیشتر نشده اند و نرخ در حال حاضر در حال معامله در نزدیکی باند پایینی بولینگر باند می باشد. درحایکه CCI آماده ترک منطقه اشباع فروش خود می باشد، MACD هنوز در حال نزول می باشد. بنابراین نزول بیشتر محتمل می باشد اگر که خریداران موفق به تقویت این جفت نشوند.



                        دلار استرالیا / ین ژاپن – 4 ساعته
                        در روز 5 اکتبر، یک برگشت در سطح حمایت قدرتمند در حدود 79.43 AUD/JPY را به درون یک حرکت صعودی در امتداد یک فیبو فن همزمان با ترک روند نزولی پیشین خود رانده است. اما اولین تست این سطح مقاومت در حدود 82.48 با موفقیت همراه نبود و نرخ رو به پایین نوسان کرده و تا سطح حمایت خود در حدود 81.94 پیش از حرکت دوباره برگشت. در همین حال، RSI و DeMarker در حال معامله در نزدیکی خط اشباع فروش بازار خود می باشند، در حالیکه مومنتوم نشان از یک تضعیف در روند رو به بالا دارد. بنابراین، برگشتی بیشتر محتمل است و ما شاید شاهد ورود نرخ به یک حرکت رنج بین این 2 سطح باشیم.



                        ************************************************** ****************************

                        نظر


                        • #27
                          تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (22 اکتبر 2012)

                          چشم انداز فاندامنتالی
                          هیات حاکم بانک مرکزی اروپا از پیشنهاد وزیر دارایی آلمان آقای ولفگانگ چابل برای اینکه یک عضو این هیات نظارتی بر بودجه های ملل اتحادیه اروپا داشته باشد پشتیبانی کرد. یکی از اعضای بانک مرکزی طی یک مصاحبه اظهار کرد: " بودجه های ملی درون یک اتحادیه پولی نه تنها اقتصادهای ملی، بلکه دیگر اقتصادها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو این یک نتیجه منطقی ناشی از داشتن یک اتحادیه پولی است که هماهنگی بیشتری در ناحیه بودجه ها وجود داشته باشد. " در روز 18 اکتبر، فنلاند و هلند در یک نشست رهبران اروپا، به آلمان اطمینان دادند که در صورت نیاز دیدار رهبران اروپا در تاریخ 13 و 14 دسامبر آماده تنظیم مهلت هدف گذاری جهت یک اقتصاد متحد با مدیریت بودجه بسیار منظم تر و نظارت مرکزی خواهد بود. اتحادیه اروپا تقلا کرده است که مومنتوم طرح ماه ژوئن خود را حفظ کند تا اطمینان سرمایه گذاران را با قرار دادن ecb به عنوان مسئول قرض دهندگان(وام دهندگان) در سرتاسر منطقه اروپا و دیگر کشورها که امضا کردن این طرح را انتخاب می کنند، تحریک کند. بحث بخش ها بر سر حوزه اختیار ecb و اینکه زیان ها چطور سهم بندی شوند بالا گرفته است. 27 تن از رهبران اتحادیه اروپا در نشست این ماه به توافق رسیدند که ecbآماده تبدیل شدن به ناظر مالی اصلی از تاریخ اول ژوئن 2013 با بالا بردن چشم انداز کمک مستقیم به بانکهای اسپانیا در طول سال 2013 می باشد. این سیستم بتدریج آغاز خواهد شد و توانایی پوشش دادن به تمامی 6000 بانک حوزه اروپا را از 1 ژانویه 2014 دارد. تمامی افراد درباره اینکه چه چیزی نیاز است تا اتفاق بیافتد موافق هستند، بانکها بتدریج در سال 2013 تحت نظارت خواهند بود.
                          در همین حال، usd در برابر jpy در نرخ 79.276 معامله شد. Eur 0.2% تا نرخ 1.30212 در مقابل دلار کاهش یافت. ارز یورو 0.1% و تا نرخ 103.212 ین لغزید. دلار کانادا 1.5% و تا نرخ 99.336 سنت در هر دلار آمریکا افت کرد.

                          نظر


                          • #28
                            تحلیل تکنیکال

                            تمرکز ارزی امروز ما

                            یورو / دلار – 1 ساعته
                            از 17اکتبر، EUR/USD در داخل یک کانال با روند نزولی با شکست سطح حمایت قبلی خود در حدود 1.30765 و افت تا سطح قیمتی در حدود 1.301260 در حال معامله بوده است. در آن نقطه قدرت ترکیبی حمایت و خط پایینی کانال کاهش های بیشتر را متوقف کرده است و جفت ارز سطحی از تقاضا را تجربه کرده است. خریداران حرکت نرخ را به سمت بالا درامتداد باند بالایی بولینگر باند همراه با ترک کانال نزولی شتاب بخشیدند، در حالیکه RSI نشان از افزایش بیشتر دارد.



                            یورو / ین – روزانه

                            یورو از زمان تشکیل کف در روز 19 جولای مستقیما در حال قدرت گرفتن در برابر ین بوده است. در سطح مقاومت حال حاضر در حدود 103.714، حرکت رو به بالا متوقف شده است و جفت ارز برای غلبه بر این سطح برای بار دوم تقلا می کند. RSI حاضر در سطح بالا آماده ورود به منطقه اشباع بازار خرید خود می باشد، اما در حال حاضر هنوز در حال ارائه سیگنال صعودی می باشد، پس ما ممکن است تلاشی بیشتر برای عبور در این سد را بزودی شاهد باشیم.



                            پوند / فرانک سوئیس – 4 ساعته

                            برای 2 هفته گذشته، GBP/CHF در حال کاهش در یک کانال با روند رو به پایین بوده است و اخیرا در سطح حمایت خود در حدود 1.48331 متوقف شده است. در حال حاضر، نرخ آماده لمس سطح حمایت خود برای سومین بار می باشد، در حالیکه MACD از تداوم حرکت نزولی حمایت می کند، پس یک شکست سطح حمایت و نزول بیشتر احتمالی می باشد.


                            ************************************************** *******************************

                            نظر


                            • #29
                              تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (23 اکتبر 2012)

                              چشم انداز فاندامنتالي
                              اقتصاد يونان 18.4% طي 4 سال گذشته كاهش يافته است و صندوق بين المللي پول پيش بيني مبني يك كاهش 4 درصدي ديگر در سال 2013 كرده است همچنانكه يونان در تقلا براي كاهش بدهي در ازاي بسته نجات 300 ميليارد دلاري مي باشد. اين بزرگترين زيان(افت) در بازدهي اقتصاد يك كشور توسعه يافته در حداقل 3 دهه اخير مي باشد. اوراق قرضه بازسازي شده يونان در پي سفته بازي بر سر اينكه اعتبار دهندگان تقريبا راضي به ارائه وجوه نجات بيشتري مي باشند، بهره مند شده و افزايش يافته اند. اوراق قرضه يونان با سررسيد سال 2023، كه در پايان ماه مي بيش از 30% بازدهي داشت، در حال حاضر 16.4% بازدهي دارد. بلوك بعدي نجات با مبلغ 1 ميليارد يورو برنامه ريزي شده است، بيشترين تزريق سرمايه دوباره به بانكهاي يك كشور. صندوق بين المللي پول(imf) برآورد كرده است كه مخارج وهزينه هاي دولت در طول امسال تا سطوح ديده شده در سال 2006 كاهش خواهد يافت، در حاليكه نرخ بيكاري تقريبا تا 24% نيروي كار خواهد رسيد، بيش از دوبرابر متوسط پيش از آغاز بحران، و بدهي دولت 344 ميليارد يورو خواهد بود، بالاتر از رقم بدهي در سال 2010 و در حدود دوبرابر سطحي كه يونان در سال 2003 مدعي بود. يونان تصميم بر 13.5 ميليارد يورو ديگر از اقدامات بودجه اي در جهت كاهش مخارج براي سالهاي 2013 و 2014 گرفته است، پس از 3.1 ميليارد يورو ديگر از كاهش هاي مخارج در ماه فوريه براي جلب رضايت اعتبار دهندگان در جهت ارائه دومين بسته نجات 130 ميليارد يورويي. دولتمردان يونان همچنين مقياس پرداخت را براي كارمندان دولت بتدريج پايين مي آورند، كاهش مقرري هاي پرداختي توسط دولت و 576 ميليون يورو از صورتحساب هاي پزشكي كمتر. حالا انتظار مي رود اين كاهش ها با اقداماتي شامل افزايش سن بازنشستگي تا 67 سال همانطور كه در آلمان انجام شد، ادامه يابد.
                              در همين حال، jpy 0.8% و تا نرخ 79.959 در برابر دلار پس از دستيابي قبلي به نرخ 79.966، كاهش مي يابد، كمترين سطح از 6 جولاي. ين ژاپن 1.4% و تا نرخ 104.421 در برابر هر يورو لغزيد و نرخ 104.466 را لمس نمود، ضعيف ترين نرخ از ماه مي. يورو 0.4% تا نرخ 1.30765 در برابر دلار افزايش يافت، پس از سقوط 0.8 درصدي در بيش از دو روز معاملاتي گذشته.
                              ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 10-23-2012, 01:20 PM

                              نظر


                              • #30
                                تحليل تكنيكال

                                تمركز ارزي امروز ما


                                يورو / دلار – روزانه
                                همينطور كه در نمودار مشاهده مي كنيم، يورو در حال معامله در بالاي يك خط روند از زمان كف خود در حدود 1.20261 از اواسط ماه جولاي بوده است. 10 روز پيش، نرخ در حال آزمودن سطح مقاومت خود در حدود 1.31268 بوده است، و در حال حاضر در مسير برگشت دوباره به اين سطح مي باشد. RSI هم از افزايش حمايت مي كند، پس ممكن است شاهد صعودهاي بيشتري باشيم.



                                دلار / ين ژاپن – 4 ساعته
                                همچنانكه نمودار آشكار مي كند، USD/JPY در حال حركت در داخل يك كانال با روند صعودي در طول 2 هفته گذشته بوده است. اخيرا، اين جفت ارز در حال آزمودن خط بالايي كانال خود در حدود 79.927 مي باشد. MACD سطح بالا كه هنوز در حال افزايش مي باشد، نشان از صعودهاي بيشتر دارد، پس احتمال دارد كه روند صعودي ادامه پيدا كند.



                                دلار كانادا / فرانك سوئيس – 4 ساعته
                                پس از اينكه CAD/CHF يكبار سقف خود در حدود 0.96195 را لمس كرد، نرخ در حال معامله در امتداد يك كانال با روند نزولي براي 2 هفته گذشته بوده است. 2 روز پيش، نرخ به سطح حمايت خود در حدود 0.93114 دست يافته است و به آرامي برگشته است. بولينگر باند باريك به اندازه MACD سطح پايين در حال پيش بيني نشانه هايي براي يك حركت نزولي متداوم با ارائه نشانه هايي از نزول بيشتر مي باشد.



                                ************************************************** ****************************

                                نظر

                                پردازش ...
                                X