اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

آرشیو تحلیل های اکتبر 2012

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • آرشیو تحلیل های اکتبر 2012

    چشم انداز فاندامنتالی
    فورا قبل از اینکه نشست بانک مرکزی اروپا در روز 4 اکتبر آغاز شود، نگرانی های مربوط به بحران بدهی که هنوز حل نشده و آشکارا در حال عمیق تر شدن است، در حال محدود کردن تقاضا برای یورو می باشد. بر طبق بررسی های میانه بلومبرگ، خرده فروشی اروپا 0.1% در ماه آگوست پس از انقباض 0.2 % در ماه جولای کاهش یافته است. آمارهای دفتر اتحادیه اروپا ارقام مربوط را فردا اعلام خواهد کرد. اما دیروز اطلاعات بازار کار تاثیر وخیم تر شدن بحران برای سرمایه گزاران آنطور که افزایشی تا رقم 11.4% در ماه آگوست حاکی از این بود. برآوردهای بیشتر این احتمال را می دهد که بانک مرکزی اروپا نرخ بهره خود را در رقم 0.75% ثابت نگه خواهد داشت و احتمالات در مورد کاهش بیشتر تا پایان سال 2012 بالا گرفته است. در همین حال، نخست وزیر اسپانیا آقای راجوی و رئیس بانک مرکزی اروپا آقای دراگی هنوز در حال بحث در مورد شرایط یک پیگیری ممکن تحت مکانیزم نجات اروپا می باشند، در حالیکه پیشنهاد بانک مرکزی اروپا برای بسط برنامه خرید اوراق قرضه اش نزدیک به تصویب شدن است.اگرچه اکثریت سرمایه گزاران تمایل به مشاهده گنجایش بدهی اسپانیا زیر سقف کمک امدادی دارند. این قدم همچنان فشار کاهش دهنده بر روی ارز یورو را کم خواهد کرد. در طول 6 ماه گذشته، یورو دومین جایگاه را از لحاظ بدترین بازدهی با کاهشی 3.1% درست بعد از فرانک سوئیس با مراجعه به شاخصهای همبستگی- وزنی ارائه داده است. در مقابل، دلار 0.5% و ین ژاپن موفق به افزایش در دوره ای یکسان شده اند. اما در اشل کوتاه مدت، یورو از اعلام اطلاعات بیکاری ضعیف اقصاد آمریکا سود برده است، جایی که نرخ بیکاری برای 43 ماه بطور مداوم بالای 8% باقی مانده است. بنابراین یورو به آرامی در برابر جفت دلاری خود تا نرخ 1.2903 از نرخ 1.2888 طی دیروز بالا رفت. این ارز همچنین در برابر ین ژاپن تا نرخ 100.82 نسبت به نرخ 100.52 بالا رفت.
    طی دیدار امروز در بانک استرالیا تصمیم در مورد کاهش نرخ نقدینگی شبانه تا نرخ 3.25% گرفته خواهد شد، اما پیش بینی ها برای اطلاعات سواپ بر اساس بررسی های میانه مستقل تصویر شفافی را نشان نمی دهد. اما سرمایه گزاران aud را فروخته اند و ارز استرالیایی به کمترین نرخ خود در 1.0326 از 11 سپتامبر قبل از معامله در 1.0368 دلار رسیده است.

  • #2
    تحلیل تکنیکال

    تمرکز ارزی امروز


    یورو / دلار – 4 ساعته

    بعد از نمایش یک سقف 2 قلو در سطح مقاومت در حدود 1.3150، یورو مستقیما در حال کاهش در برابر دلار در زیر یک فیب فن و در امتداد کانال پایینی بولینگر باند بوده است. اخیرا، نزول با سطح حمایت در حدود 1.2804 متوقف شده است، جایی که نرخ تقاضا را تجربه کرده است و موفق به عبور از سطح بعدی در حدود 1.2878 با رسیدن با خط پایینی فن شده است. اگرچه مومنتوم هیچگونه نشانی از تغییر شتاب روند جاری نمی دهد، استوکاستیک در حال نمایش انگیزه بیشتری برای نزول می باشد. بنابراین درصورتیکه سطح جاری قیمت موفق به حفظ حرکت رو به بالای نرخ نشود شاید افت بیشتری مشاهده شود.



    سطوح حمایت در حدود:
    1.2878 - 1.2804

    سطوح مقاومت در حدود:
    1.2949 - 1.3031 - 1.3150

    پوند / ین – 4 ساعته
    از زمان دومین برگشت از سطح حمایت حدود 124.69 در 12 سپتامبر، جفت ارز پوند / ین در حال حرکت رالی بوده است، قبل از سد قدرتمند در حدود 128.81 افزایش بیشتر متوقف شد و نرخ را به سمت پایین تحت فشار قرار داد. پس از عبور از فیبوناچی فن صعودی، بازار وارد حرکتی جانبی در یک رنج معاملاتی بین سطح حمایت در حدود 125.51 و سطح مقاومت بالایی در حدود 126.11 شده است که با باند بیرونی بولینگر باند محدود شده است. افزایش آرام MACD در مقایسه با DeMarker، که آماده برای ورود به محدوده اشباع فروش می باشد، تداوم روند جانبی را محتمل می کند.



    سطوح حمایت در حدود:
    125.51 - 124.69

    سطوح مقاومت در حدود:
    126.11 - 127.21 - 128.81

    دلار استرالیا / دلار نیوزلند
    از سقف قیمتی در حدود 1.2785 در روز 12 سپتامبر، دلار استرالیا در حال ریزش در برابر دلار نیوزلند بوده است و حتی برگشتی از سطح مقاومت در حدود 1.2598 نتوانست روند را بشکند. از 24 سپتامبر، نرخ در حال نزول در امتداد خط میانی چنگال اندروز نزولی بوده به سمت سطح حمایت قدرتمند در حدود 1.2482 بوده است. آنجا بود که کاهش متوقف شد و خریداران با فشار بازار را به کانال بالایی چنگال هدایت کردند. بعلاوه، اگر جفت ارز موفق به شکست خط بالایی چنگال شود OsMA و CCI نشان از صعود بیشتر دارند. در غیر اینصورت نزول ادامه خواهد یافت.



    سطوح حمایت در حدود:
    1.2482

    سطوح مقاومت در حدود:
    1.2598- 1.2693- 1.2785

    ************************************************** *********

    نظر


    • #3
      تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (04 اکتبر 2012)

      چشم انداز فاندامنتالي
      درواقع، با اشاره با گزارش، نگراني ها درباره اقتصاد جهاني در حال تضعيف همچنانكه پيش بيني هاي اقتصاددانان از رشد اشتغال آمريكا فراتر از نتظار اعلام شد، آرام گرفت و تمايل سرمايه گزاران براي دارايي هاي پر ريسك تر تقاضا براي ارزهاي آسيايي را بالابرد. در همين حال، ديگر جفتهاي ارزي مثل يورو، دلار، ين ژاپن يا دلار استراليا در انتظار اخبار امروز درمورد آخرين تصميمات بانكهاي مركزي تضعيف شد. از طرف ديگركميته بازار آزاد فدرال(fomc)، همچنين بانك انگلستان و بانك مركزي اروپا آماده انتشار تصميمات خود بر سر نرخ بنچمارك(معيار) كليدي هستند. بعلاوه نشست 2 روزه بانك ژاپن پس از آخرين اتخاذ تصميم افزايش آرامش مالي آغاز مي شود. ماه گذشته، بانك ژاپن برنامه خريد اوراق قرضه خود را با افزايش 10 تريليون ين تا رقم 55 تريليون ين در جهت حمايت از بازيابي تجاري ذخيره كرد. اخيرا، گزارشات اين حقيقت را كه بانك مركزي ژاپن مجبور به اضافه نمودن محرك بيشتر جهت تحريك اقتصاد براي مقدار مشخص تورم هدف 1% مي باشد را پوشانده است.
      بعلاوه، اسپانيا امروز براي فروش بيشتر اوراق قرضه با سررسيد 2014، 2015 و 2017 برنامه ريزي كرد، در حاليكه نخست وزير اسپانيا درگير تضعيف سفته بازيهاي در حال ضروري تر شدن درخواست اعلامي بزودي در مورد كمك كفالت شد. روز قبل، سرمايه گزاران هنوز يورو را در به نمايش گذاشتن نااميدي خود در عدم پيگيري(مطالبه) فراتر از صندوق نجات اروپا مي فروختند.
      بنابراين ين ژاپن بدترين بازدهي را در مقابل اكثر جفت ارزهاي معامله شده خود به نمايش گذاشت و 0.2% از ارزش خود را تا رقم 78.65 در برابر دلار به اندازه 0.3درصدي كه در برابر يورو تا رقم 101.60 ارزش خود را با تثبيت ششمين روز متداوم كاهش روزانه متداوم از دست داد. در مقابل، يورو تا رقم 1.2922 از نرخ 1.2905 در مقابل طرف دلاري خود، پس از لمس ضعيف ترين سطح در نرخ 1.2804 در يكماه اخير در روز اول اكتبر بالا رفت. در همين حال، همچنين پوند موفق به افزايش نرخ در برابر دلار شد و در نرخ 1.6091 در مقايسه با 1.6076 ديروز بود.

      نظر


      • #4
        تحليل تكنيكال

        تمركز ارزي امروز ما

        يورو / پوند – 4 ساعته

        پس از عدم موفقيت در عبور از سطح مقاومت در حدود 0.8103 در 14 سپتامبر، يورو در حال نزول در برابر پوند در چنگال اندرو نزولي تا سطح حمايت حدود 0.7928 بوده است، كه ثابت كرد كه فروشندگان بسيار قوي هستند. در نتيجه، خريداران مومنتوم را را بدست گرفته و نرخ موفق به شكست روند نزولي با حركت به داخل روندي صعودي بالاي خط روند بالارونده به خوبي معامله به موازات باند بالايي بولينگر باند شده است. اگرچه استوكاستيك وارد ناحيه اشباع خريد خود شده است و MACD از افزايش بيشتر حمايت مي كند. مجبوريم صبر كرده و شاهد اين باشيم اگر كه خريداران به اندازه كافي در فائق آمدن بر سد بعدي در حدود .8048 هم قدرتمند باشند.


        سطوح حمايت در حدود:
        0.7987 - 0.7928

        سطوح مقاومت در حدود:
        0.8048 - 0.8103

        پوند / دلار نيوزلند – 4 ساعته
        اخيرا، نمودار جفت ارز GBP/NZD در حال نمايش يك رنج از حركات قدرتمند بين سطح مقاومت در حدود 1.9762 و سطح حمايت در حدود 1.9407 بوده است. در روز اول اكتبر، آخرين برگشت از اين سطح حمايت نرخ را به بالاي سطح حمايت در حدود 1.9576 با معامله در امتداد باند بالايي بولينگر باند بالا برده است. درحاليكه باز شدن بولينگر باند حركتي نزديك را پيش بيني مي كند، DeMarker و Momentum هنوز نشان واضحي را ارائه نمي دهد. اما اين احتمال را كه حركتي به سمت سطح حمايت در حدود 1.9407 ديده خواهد شد را افزايش مي دهد.


        سطوح حمايت در حدود:
        1.9576 - 1.9538 - 1.9407

        سطوح مقاومت در حدود:
        1.9684

        طلا – روزانه
        همانطور كه در چارت زير مي توانيد مشاهده كنيد، طلا در حال نمايش رشد پله اي شكل در طول فيبوناچي فن صعودي با شروع از سطح حمايت در حدود 1550.40 در روز 28 ژوئن بوده است. در حال حاضر، نرخ آماده اثبات قدرت سطح مقاومت در حدود 1792.60 مي باشد. در حاليكه OsMA هنوز در سطح پاييني است و CCI در حال ورود به ناحيه اشباع بازار خريد خود مي باشد. بنابراين يك برگشت در سد بعدي، قبل از اينكه افزايش بيشتر مشاهده شود محتمل است.


        سطوح حمايت در حدود:
        1750.90 - 1617.74 - 1550.40

        سطوح مقاومت در حدود:
        1792.60

        **********************************************

        نظر


        • #5
          تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (05 اکتبر 2012)

          چشم انداز فاندامنتالی
          نتایج نشست دیروز بانک ژاپن سرمایه گزاران را غافلگیر کرد و تقاضا برای ین را قدرت بخشید، که آماده برای تثبیت افزایش نرخ هفتگی خود می باشد. دلیل تصمیم بانک های مرکزی برای پرهیز از معیارهای پولی بیشتر پس از تایید افزایش برنامه جاری خرید اوراق قرضه در ماه سپتامبر بود. بنابراین بانک مرکزی ژاپن در برابر فشار سیاسی برای محرک اقتصادی بیشتر جهت پایان دادن به رکود(تورم منفی) و برگرداندن اقتصادی راکد مقاومت کرد. بعلاوه، نرخ بنچمارک بدون تعییر بین 0 و 0.1 درصد باقی ماند. بنابراین اقتصاددانان انتظارات خود را به نشست بعدی در روز 30 اکتبر موکول کردند. اما تاکنون، ارزش ین ژاپن تا نرخ 78.34 در برابر دلار از نرخ قبلی 78.46 بالا رفت، در حالیکه فشار سیاسی توسط نخست وزیر بر روی بانک ژاپن بواسطه ارقام در حال ضعیف صادرات و آرام شدن شتاب یارانه خرید ماشین با وجود تثبیت در تضعیف ین افزایش می یابد. بعلاوه، مجادله مرزی با چین فشاری بر روابط معاملاتی بین دو کشور را از دیدگاه این حقیقت که چین مهمترین شریک صادرات ژاپن می باشد وارد می کند.
          ارزهای پاسیفیک جنوبی(کشورهای جنوب اقیانوس آرام) نظیر aud و nzd از تصمیمات بانک ژاپن منفعت بردند و تقاضا برای دارایی های با سوددهی بالاتر با کشیده شدن ماشه سهام در حال بازیابی جهانی افزایش یافت. اما افزایش بیشتر aud توسط ارقام ضعیف بخش ساخت و ساز متوقف شدريا، که با پایین ترین رقم در طول سال کاهش یافت. در نتیجه، aud موفق به کاهش زیان و نزول هفتگی خود تا رقم 1.1% و افزایش 0.2% تا نرخ 102.66 دلار شد، بیشترین افزایش در طول 5 روز گذشته. همچنین nzd در برابر طرف دلاری خود افزایش یافت و در نرخ 0.8242 بود، بازدهی 0.3%. اما کاهش هفتگی این ارز حدود 0.7% تثبیت خواهد شد. بعلاوه، ین ژاپن 0.1% در برابر aud ارزش خود را از دست داد و تا نرخ 80.47 کاهش یافت، در حالیکه همچنان دلار نیوزلند ین ژاپن را مجبور به 0.2% کاهش ارزش در برابر ارزش خود و حرکت تا 64.60 کرد. بطور واضح، یورو ازرش خود را 0.2% و تا نرخ 101.99 در برابر طرف ین خود از دست داد، یورو افزایش هفتگی 1.2% مازاد در برابر دلار را حفظ کرد و در نرخ 1.3018 باقی ماند.

          نظر


          • #6
            تحلیل تکنیکال

            تمرکز ارزی امروز ما

            یورو / دلار – 4 ساعته

            در روز اول اکتبر، برگشتی قدرتمند در سطح حمایت در حدود 1.2803 یورو/دلار را به ترک چنگال اندرو نزولی خود وادار کرد، که وارد سطح مقاومت در حدود 1.3154 در روز 17 سپتامبر شده است. بنابراین در حال حاضر می توانیم قدرت گیری بیشتری را برای خریداران در طول خط روند نزولی با معامله در طول باند بالایی بولینگر باند در نظر بگیریم. اما آزمون اول سطح مقاومت در حدود 1.3031 موفقیت آمیز نبود و نرخ به آرامی تضعیف شد. با این وجود، ما هنوز MACD در حال افزایش را داریم و همچنین استوکاستیک اولین قصد و نیت خود از ترک ناحیه اشباع خرید بازار را نشان داد. بنابراین میتوانیم انتظار بازدهی اضافه تری داشته باشیم اگر که جفت ارز بر سد بعدی خود فائق آید.



            سطوح حمایت در حدود:
            1.2936 - 1.2886 - 1.2803

            سطوح مقاومت در حدود:
            1.3031 - 1.3154

            دلار کانادا / فرانک سوئیس – روزانه
            پس از عدم موفقیت در عبور از سطح مقاومت در حدود 0.9888 در روز 16 آگوست، CAD/CHF وارد یک چنگال اتدرو نزولی گردید و قدم به قدم (پله ای) به سمت سطح حمایت در حدود 0.9476 نزول کرد. اما با بازیابی CCI حمایت شد، جفت ارز ممکن است موفق به بدست گرفتن مومنتوم جهت شکست روند نزولی حال حاضر خود شود. در غیر اینصورت نزول بیشتر در داخل چنگال ادامه خواهد یافت.



            سطوح حمایت در حدود:
            0.9476 - 0.9312

            سطوح مقاومت در حدود:
            0.9573 - 0.9709 - 0.9888

            دلار استرایا / دلار کانادا – 4 ساعته
            آخرین پرش و جستن به سطح مقاومت در حدود 1.0251 نرخ را به بیرون حرکت رنج 2 هفته ای خود بین سطح مقاومت در حدود 1.0251 و 1.0157 نزول داد. از آن زمان به بعد، AUD در حال کاهش در برابر CAD در زیر یک فیبو فن بوده است، قبل از سطح حمایت در حدود 1.0035 سقوط متوقف شد. در همین حال، مومنتوم حاکی از یک شتاب روند نزولی است، در حالیکه DeMarker هنوز در ناحیه اشباع فروش بازار خود می باشد. پس مجبوریم صبر کرده و مشاهده کنیم، اگر که خریداران موفق به بازیابی از نزول بیشتر شوند و یا نزول بیشتر دیده خواهد شد.



            سطوح حمایت در حدود:
            1.0035

            سطوح مقاومت در حدود:
            1.0157 - 1.0190 - 1.0251
            ************************************************** ******************

            نظر


            • #7
              تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (08 اکتبر 2012)

              چشم اندار فاندامنتالي
              اقتصاددانان پيش بيني كرده اند كه ارقام اقتصادي آلمان، كه امروز ارائه خواهد شد، ممكن است نشان از كاهش توليد صنعتي و صادرات آن باشد. توليد صنعتي شايد 0.6% در ماه آگوست از ماه جولاي سقوط كند كه بزرگترين كاهش طي 6 ماه گذشته خواهد بود. بعلاوه، دومين گزارش شايد اذعان كند كه صادرات آلمان 0.6% در ماه آگوست هم نوسان داشته است. اين شايد گواهي بر اين باشد كه بحران بدهي حوزه يورو در حال متعادل(خفه كردن) ميزان تقاضا باشد. در نتيجه، يورو تقريبا در برابر تمامي طرفهاي معامله شده خود كاهش يافت. يورو 0.2% در برابر دلار تا قيمت 1.3014 و 0.1% تا قيمت 102.48 در برابر ين ژاپن كاهش يافت. Usd/jpy با كمي تغيير در نرخ 78.70 معامله شد. امروز وزراي دارايي حوزه يورو در لوكزامبورگ ديدار خواهند داشت، و صدراعظم آلمان خانم آنجلا مركل روز سه شنبه به يونان سفر خواهد كرد. اين اولين ديدار ايشان از يونان از زمان شيوع بحران در اروپا خواهد بود. بازار اينطور مي پندارد كه وزراي دارايي احتمالا بيانيه اي با ديد مثبت در مورد پيشرفت يونان در رسيدن به معيارها و اهداف رياضت اقتصادي لازمه براي آزاد ساختن اروپا از پرداخت كمك مالي بعدي به يونان خواهند داد.
              سهام بازار آسيا در حاليكه ارز استراليا به كمترين نرخ خود در 3 ماهه اخير دست يافته است، كاهش يافته اند. اين نرخ رقم 1.0150 در برابر دلار را لمس كرده است، در حاليكه نفت خام با 0.4% كاهش به قيمت 89.52 دلار در هر بشكه تنزل كرده است. ديروز، آقاي وين سوان خزانه دار اعلام كرد كه نرخ بهره كاهش يافته استراليا در روبرو شدن با شرايط رو به وخامت در اقتصاد جهاني كمك خواهد كرد . بعلاوه، اطلاعات اشتغال اعلامي استراليا در روز 11 اكتبر شايد نرخ افزايش يافته 5.3 درصدي بيكاري در ماه سپتامبر از رقم قبلي 5.1% در ماه آگوست را آشكار كند. تعداد شاغلان احتمالا شايد 5000 نفر در ماه گذشته نسبت به ماه قبل از آن كاهش يافته باشد. اين منجر به كاهش دلار استراليا در برابر اكثريت طرف هاي ارزي معامله شده خود شده است. با كاهش 0.2% و تا نرخ 1.0165 دلار و همچنين سقوط 0.2 درصدي به سمت نرخ 79.99 ين ژاپن. ارز نيوزيلند تقريبا بدون تغيير و در نرخ 0.8182 دلار پس ار اينكه 1.5% طي هفته گذشته افت داشت قرار گرفت. با عنايت به تعطيلات ملي بازار ژاپن امروز تعطيل مي باشد و آمريكا در حال برپاداشتن روز كلمبوس مي باشد. چين استراحت يك هفته اي خود را داشته و در حال بازگشايي دوباره امروز مي باشد.

              نظر


              • #8
                تحليل تكنيكال

                تمركز ارزي امروز ما

                پوند / دلار – 4 ساعته

                از زمان پايان ماه سپتامبر، GBP/USD در معامله در زير يك فيو فن نزولي بوده است. قيمت تلاش كرده است كه فيبو فن را به سمت بالا بشكند، اما س از چنيدن بار تلاش و برگشت از خط بالايي قدرتمند فيبو فن موفق به اين كار نشده است. استوكاستيك در در حال فرض كردن تلاشي ديگر براي يك شكست صعودي مي باشد، پس شايد بتوان انتظار داشت كه حمايت بعدي در حدود 1.60674 ممكن است فروشندگان را متوقف كند.


                سطوح حمايت در حدود:
                1.60674

                سطوح مقاومت در حدود:
                1.62018 - 1.62674 - 1.63089

                طلا – 4 ساعته
                پس از عدم موفقيت در عبور از سطح مقاومت در حدود 1795.27 در روز 5 اكتبر، فروشندگان كنترل طلا را بدست گرفتند. جمعه گذشته، طلا خط روند صعودي خود را قطع كرد و در حال حركت به سمت سطح حمايت خود در حدود 1764.20 دلار مي باشد. نزول بيشتر در حالي محتمل تر است كه MACD دلالت بر ادامه روند نزولي دارد.


                سطوح حمايت در حدود:
                1764.20 - 1754.71 - 1739.92

                سطوح مقاومت در حدود:
                1788.22 - 1795.27

                نقره – روزانه
                حركت رو به بالاي نقره طي ماه گذشته توسط سطح مقاومت در حدود 35.043 متوقف شده است. RSI نشان از حركت نزولي دارد، پس مجبور هستيم كه منتظر مانده و تماشا كنيم، اگر كه باند پاييني بولينگر باند و سطح حمايت در حدود 33.172 به آن اندازه اي قوي باشد كه موفق به متوقف كردن فروشندگان بوده نرخ را به سمت حركتي رنج گونه براند. د رغير اينصورت نزول بيشتر ممكن به نظر مي رسد.


                سطوح حمايت در حدود:
                33.172 - 28.171 - 26.204

                سطوح مقاومت در حدود:
                35.043
                ************************************************** *****

                نظر


                • #9
                  تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (09 اکتبر 2012)

                  چشم انداز فاندامنتالی
                  رهبران اروپایی هنوز در کشاکش محدود کردن بحران بدهی هستند همچنانکه صندوق بین المللی پول رقم پیش بینی خود درباره رشد اروپا را کاهش داده است. این صندوق برآورد کرده است که اقتصاد حوزه اروپا شاید فقط 0.2% در سال 2013 رشد کند، رقمی پایین تر از تصویر 0.7% سه ماه گذشته. بعلاوه اینکه صندوق بین المللی پول همچنین پیش بینی کرده است اقتصاد اروپا ممکن است در سال 2012 تا 0.4% دچار انقباض شود. علاوه بر این اقتصاددانان اینطور پیش بینی کرده اند که فردا ایتالیا، سومین اقتصاد بزرگ اروپا، شاید اظهار کند که تولید صنعتی اروپا بیشترین کاهش خود را طی 2 سال گذشته تجربه کرده است. شاید تولید صنعتی حوزه اروپا 9.7% در ماه آگوست نسبت به یکسال جلوتر کاهش یافته باشد. وام دهندگان بین المللی در حال در نظرگرفتن این هستند که به یونان 2 سال بیشتر فرصت بدهند تا به اهداف کاهش کسری بودجه خود دست پیدا کند. وزیر دارایی یونان یانیس استورناراس حتی اعلام کرد که این زمان اضافه ممکن است بدون کمک پولی از طرف اروپا تامین مالی شود. وزرای دارایی اروپا در حال حاضر بحث و تبادل نظر خود را درباره این موضوع آغاز کرده اند و هنوز به تصمیم واحدی دست نیافته اند. امروز، صدراعظم آلمان خانم آنجلا مرکل تصمیم بر دیدار از یونان دارد. یورو در برابر ین ژاپن کاهش یافته است و در نرخ 101.54 معامله شده است. یورو/دلار نیز با 0.6% کاهش در نرخ 1.2968 بود. دلار در نرخ 78.32 ین ژاپن قرار داشت.
                  دیروز سهام بازارهای نوظهور تا حداقل هفتگی خود نزول کردند، در حالیکه وام دهندگان اروپایی اظهار کردند که اسپانیا برای طرح نجات مالی درخواستی نخواهد کرد. شاخص بازارهای نوظهور msci 1.1% کاهش یافت. وزرای دارایی اروپا 500 میلیارد یورو سرمایه با زمان کامل جهت کمک به کشورهای غرق در بدهی تنظیم کرده اند. علاوه بر این، تصمیمات بر این بوده است که تعلیقی بر یک برنامه مشاوره مالی برای قبرس انجام شود. اضافه بر این، آنها عهدی مبنی بر ایجاد ناظر بانکی مشترک بسته اند. این ناظر جدید این را ممکن خواهد کرد که کفالت مستقیم بانکی از طرف صندوق حوزه اروپا را در نظر داشته باشند. اما آنها بر سر اینکه این سیستم جدید چقدر سریع می تواند برپاشود و اینکه آیا این سیستم باید جهت آرام نمودن بحران های حال حاضر یا آینده بکار برده شود به توافق نرسیده اند.
                  ویرایش توسط PCMNewsDesk : https://www.traderha.com/member/3816-pcmnewsdesk در ساعت 10-09-2012, 04:01 PM

                  نظر


                  • #10
                    تحلیل تکنیکال

                    تمرکز ارزی امروز ما

                    یورو / دلار – 4 ساعته

                    از اواسط ماه سپتامبر، یورو/دلار در حال حرکت در داخل روند کانال داری رو به پایین بوده است. در نهایت 9 روز پیش، خریداران موفق به ترک کانال شدند و جقت ارز را در امتداد روندی رو به بالا به سمت سطح مقاومت در حدود 1.30649 جایی که نرخ برگشته است راندند. در حال حاضر، خط روند صعودی می تواند جلوی سقوط جفت ارز را بگیرد، در حالی که RSI نشان واضحی از این وضعیت ارائه نمی دهد. ما مجبوریم صبر کرده و مشاهده کنیم بلکه خریداران قادر کنترل حرکت این جفت ارز باشند.



                    سطوح حمایت در حدود:
                    1.28839 - 1.28430 - 1.28045

                    سطوح مقاومت در حدود:
                    1.30649 - 1.31705

                    یورو / ین – روزانه
                    همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید، یورو در حال معامله داخل کانال روند بلند مدت صعودی در طول 10 هفته گذشته بوده است. اگرچه سطح مقاومت در حدود 103.805 جفت ارز را دوباره به سمت پایین و به داخل کانال رانده است، MACD هنوز نشان از حرکات روبه بالای بیشتر و بنابراین افزایش بیشتر یورو در برابر ین دارد.



                    سطوح حمایت در حدود:
                    99.596 - 97.926 - 96.033

                    سطوح مقاومت در حدود:
                    103.805

                    دلار / ین ژاپن – 4 ساعته
                    در پایان ماه سپتامبر، دلار حرکت رو به بالای خود را در برابر ین آغاز کرد. در حال حاضر خریداران توسط سطح مقاومت در حدود 78.858 متوقف شده اند و جفت ارز به سمت نرخ 78.105 به عنوان سطح حمایت(سطح 38.2 فیبو) کاهش یافته است. استوکاستیک فرض را بر افزایش بیشتر قرار داده است، پس شاید ما این انتظار را داشته باشیم که جفت ارز از سطح مقاومت بعدی خود عبور خواهد کرد.



                    سطوح حمایت در حدود:
                    78.529 - 78.317 - 78.105

                    سطوح مقاومت در حدود:
                    78.858 - 79.180

                    ************************************************** *******

                    نظر


                    • #11
                      تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (10 اکتبر 2012)

                      چشم انداز فاندامنتالی
                      دیدار دیروز بین صدراعظم آلمان و نخست وزیر یونان موفق به کسب دوباره اطمینان سرمایه گذاران نشد زیرا هنوز توافق آگاهانه ای بر سر اینکه آیا آنها می خواهند مهلت را برای اقتصاد یونان تمدید کنند یا خیر وجود ندارد. طی دیدارشان در آتن خانم آنجلا مرکل فشار را بر روی یونان برای رسیدن به وعده های ریاضتی حفظ کرد اما هنوز در حال تایید آرزویش برای حفظ یونان در یورو می باشد. ایشان توضیح دادند که کارهای زیادی انجام شده است، و کارهای بسیاری برای انجام باقی مانده است. نخست وزیر یونان تمدیدی 2 ساله تا سال 2016 را جهت 13.5 میلیارد یورو طبق معیارهای ریاضتی تقاضا نمود. گفتگوها بین دولت یونان و گروه 3 عضوی (صندوق بین المللی پول – بانک مرکزی اروپا و اتحادیه اروپا) قرار است بعد از اینکه برای بیش از 2 ماه مشغول مذاکره بوده اند حالا بر سر بسته حمایتی این هفته ادامه پیدا کند. در نتیجه، یورو تقریبا در برابر اغلب طرف های معامله شده خود کم ارزش شد. یورو 0.7% و تا نرخ 100.83 ین ژاپن و همچنین 0.6 نوسان در برابر دلار و تا نرخ 1.2885 سقوط کرد. ارز ژاپن 0.1% و تا نرخ 78.26 قدرت گرفت. شاخص Standard & Poor 1% تضعیف شد، و شاخص جهانی MCSI هم 1% عقب نشینی کرد.
                      افزایش قیمت کالاها(کامادیتی ها) از تقاضا برای ارز استرالیا پشتیبانی کرد، که با با ارزش شدن 2 روزه این ارز ادامه یافت. سفته بازی ها با میدان آمد تا چین، که بزرگترین شریک تجاری استرالیا است، محرک اقتصادی بیشتری برای مقابله با کم شدن سرعت رشد اقتصادی اضافه نماید. AUD 0.6% از کف قیمتی 3 ماهه اخیر خود در برابر دلار بالا آمدو در نرخ 1.0247 قرار داشت. AUD/JPY در نرخ 79.86 معامله شد و NZD/USD 0.2% و تا نرخ 0.8179 سقوط کرد. قیمت طلا و نقره دیروز طی افزایش فشار بدلیل قوی شدن دلار بعد از اینکه صندوق بین المللی پول(IMF) برآورد رشد خود برای اقتصاد جهانی را کاهش داد نزول کرد. طلا تا نرخ 1765 دلار و نقره تا نرخ 33.985 دلار کاهش یافتند.

                      نظر


                      • #12
                        تحلیل تکنیکال امروز

                        تمرکز ارزی امروز ما


                        یورو / پوند – 4 ساعته
                        برای 10 روز گذشته، EUR/GBP در حال معامله داخل یک کانال equidistant صعودی بوده است. پس از اینکه سطح مقاومت در حدود 0.80952 خیلی قویتر از آنی از آب در آمد که بتوان عبور کرد، جفت ارز با نوسان و جست و خیز از کانال خارج شد. برپایه مویینگ ها امکان نزول بیشتر یورو در برابر پوند وجود دارد.



                        سطوح حمایت در حدود: 0.80306 - 0.79850 - 0.79242

                        سطوح مقاومت در حدود: 0.80952


                        دلار استرالیا / دلار آمریکا – 4 ساعته
                        همانطور که می توانید در نمودار مشاهده کنید، AUD/USD اغلب در حال معامله زیر فیبو فن نزولی بوده است. خریداران چندین بار تلاش نموده اند که از سطح مقاومت در حدود 1.02710 عبور کنند، از آن زمان به بعد این جفت ارز در حرکتی رنج بوده است. MACD نشان از یک برگشت روند دارد پس ما شاید بتوانیم انتظار داشته باشیم که حداقل این جفت ارز وارد کانال پایینی فیبو فن شود.



                        سطوح حمایت در حدود: 1.01507

                        سطوح مقاومت در حدود: 1.02710 - 1.03820 - 1.04701

                        دلار آمریکا / دلار کانادا – روزانه

                        USD/CAD به حداقل نرخ خود در 14 ماه اخیردر حدود سطح 0.0 فیبو در اواسط ماه گذشته دست یافته است. از آن زمان به بعد برگشتی آغاز شده است اما اخیرا در سطح مقاومت در حدود 0.98680 (سطح فیبو 38.2) متوقف شده است. مجبوریم صبر کرده و ببینیم اگر که ادامه فرضیه صعود استوکاستیک صحت داشته باشد و جفت ارز عبور از سد بالایی بعدی را عملی کند.



                        سطوح حمایت در حدود: 0.97640 - 0.96333

                        سطوح مقاومت در حدود: 0.98680 - 0.99427 - 1.02480
                        **************************************************

                        نظر


                        • #13
                          تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (11 اکتبر 2012)

                          چشم انداز فاندامنتالی
                          دیروز، s&p اعلام کرد که اعتبار اسپانیا را با 2 درجه تغییر از bbb+ به bbb- کاهش داد، که تنها یک درجه پایین تر از بی اعتبار می باشد. آنها همچنین بدلیل اینکه ریسکهای قابل توجهی در رشد اقتصادی و بازدهی مربوط به بودجه بندی وجود دارد دورنمایی منفی برای درجه بندی بلند مدت اسپانیا قرار داده اند. این اقدام نگرانی هایی به وضع موجود اضافه کرده است که بحران بدهی حوزه اروپا در حال عمیق تر شدن است. در نتیجه، یورو ارزش خود را تقریبا در برابر اغلب طرف های ارزی خود از دست داد. نرخ این ارز برای چهارمین روز متوالی در برابر ین ژاپن کاهش یافت. Eur/jpy 0.4% تضعیف شد و در نرخ 100.23 قرار داشت. یورو همچنین در برابر دلار 0.3% کم ارزش شد و در نرخ 1.2837 قرار داشت. Usd/jpy 0.1% دچار ریزش شد و نرخ 78.08 را لمس کرد. امروز، قرار بر این است که ایتالیا اوراق قرضه با سررسید 2015 ، 2016 ، 2018 و 2025 را برای فروش عرضه کند.
                          گزارشی فاش شده است مردم طی ماه گذشته بیش از پیش بینی در استرالیا شغل پیدا کرده اند. اداره آمار در سیدنی اظهار کرد که تعداد افراد شاغل با افزایش 14500 نفری در ماه گذشته روبرو شده است، اگرچه اقتصاددانان تنها افزایشی 5000 نفری را برآورد کرده بودند. نرخ بیکاری به 5.4% افزایش یافته است که بالاترین سطح در 2.5 سال گذشته می باشد. با این وجود، ارز استرالیا تقریبا ارزشش را در برابر اغلب طرفهای ارزی خود که بیشترین معامله را داشته اند از دست داده است. دلار استرالیا با 0.2% تقویت به نرخ 1.0257 رسید و nzd/usd در نرخ 0.8162 معامله شد.
                          2 روز پیش، imf دورنمای اقتصادی را کاهش داد و برآوردی 0.4 درصدی از کاهش در این پیش بینی را عنوان کرد. آنها همچنین اینگونه شرح دادند که بانک انگلستان شاید نیاز به توسعه بیشتر کردن محرک اقتصادی داشته باشد. دیروز، آقای دیوید کامرون نخست وزیر همچنین تشخیص داد که بازیابی اقتصاد انگلستان شاید بیشتر از آنچه که پیش بینی شده زمان ببرد، چون در جستجوی اطمینان دوباره رای دهندگان که معیارهای ریاضتی در حال جواب دادن است می باشند. کامرون تلاش می کند که اقتصاد را دوباره تعادل ببخشد و آن را از خدمات مالی و بخش عمومی جهت فشار آوردن به رشد بخش خصوصی برای بیرون آمدن از یک بحران با عمق دوبرابر در حال حاضر مستقل کند، در نتیجه این موارد پوند تا نرخ 1.6004 دلار کاهش یافت.

                          نظر


                          • #14
                            تحلیل تکنیکال

                            تمرکز امروز ارزی ما


                            یورو / دلار استرالیا – 4 ساعته
                            در روز 5 اکتبر، سطح مقاومت در حدود 1.28214 حرکت صعودی 1 هفته ای این جفت ارز را متوقف کرد و آن را در داخل کانالی نزولی به پایین راند. بر پایه MACD نزولی، احتمال نزول های بیشتر یورو در برابر دلار استرالیا بالاتر است.



                            سطوح حمایت در حدود:
                            1.23380

                            سطوح مقاومت در حدود:
                            1.27188 - 1.28214

                            یورو / دلار کانادا – 4 ساعته
                            EUR/CAD برای 1 هفته عمدتا زیر یبو فن رو به پایین پس از اینکه خریداران موفق به عبور از سطح مقاومت قدرتمند در حدود 1.28046 نشده اند، در حال معامله بوده است. در حال حاضر این جفت ارز موفق به ورودی آرام به کانال پایینی فیبو فن شده است و RSI افزایشی این فرض را که برگشتی در روند با افزایش بیشتر یورو در برابر دلار کانادا در حال اتفاق افتادن است عنوان می کند.



                            سطوح حمایت در حدود:
                            1.26149 - 1.25741

                            سطوح مقاومت در حدود:
                            1.27036 - 1.28046

                            یورو / دلار – 4 ساعته
                            در آخرین تحلیل ما درباره EUR/USD ما به این شک کرده بودیم که: اگر خریداران قادر به حفظ کنترل جفت ارز بودند.
                            حالا مشاهده می کنیم که در 2 روز گذشته یورو در حدود 120 پیپ ارزش خود را از دست داد و اخیرا سطح حمایت در حدود 1.28358 را همزمان با پایینترین سطح بواینگر باند لمس کرد. اندیکاتور Momentum به آرامی در حال افزایش می باشد اما باید دید آیا قادر به غلبه بر سطح مقاومت بعدی می باشد یا خیر، در غیر اینصورت نزول بیشتر این جفت ارز ممکن می باشد.



                            سطوح حمایت در حدود:
                            1.28358 - 1.28045

                            سطوح مقاومت در حدود:
                            1.28941 - 1.29905 - 1.30649
                            ************************************************** ****************

                            نظر


                            • #15
                              تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بازار ارز (12 اکتبر 2012)

                              چشم انداز فاندامنتالي
                              تقاضا براي دارايي هاي با بازده بالاتر پس از اينكه ارقام اقتصادي آمريكا نشان داد كه مزاياي بيكاري افت داشت، افزايش يافته است. رقم بيكاري با كاهش 30000 شغل به عدد 339000 موقعيت شغلي رسيد. اگرچه رقم 370000 توسط اقتصاددانان برآورد شده بود. بعلاوه، سفته بازي ها اينطور به ميدان آمد كه بحران بدهي اروپا ممكن است آرام شود، كه منجر به كاهش دلار در برابر تقريبا تمامي طرف هاي ارزي معامله شوده خود شد. با اين وجود، بازار اينطور فرض مي كند كه اسپانيا بدنبال طرح نجات خواهد(كفالت) خواهد بود. ديروز ايتاليا 3.75 ميليارد يورو از اوراق قرضه 3 ساله بنچمارك خود را با بازدهي 2.86% فروخت. سرمايه گذاران 1.67 برابر بيشتر از مقداري كه ارائه شد پيشنهاد قيمت گذاري كردند، بالاتر از 1.49 برابر طي ماه گذشته. دلار 0.4% در برابر يورو نزول كرد و در نرخ 1.2928 معامله شد. Usd/jpy 0.2% از ارزشش كم شد و تا نرخ 79.78 نزول كرد. يورو 0.6% قيمتش افزايش پيدا كرد و در نرخ 101.27 بود. ارز كشور ژاپن پس از اينكه وزير دارايي ژاپن اعلام كرد قدرت ين در حال صدمه زدن به اقتصاد اين كشور است و اينكه اگر لازم باشد كشورها بايد بر سر نرخ مبادلات ارزي همكاري كنند.
                              قيمت كالاها(كاماديتي ها) افزايش پيدا كرد و دلار كانادا هم از اين افزايش با اولين پيشروي در 3 روز اخير در برابر دلار منفعت برد.قيمت نفت خام، كه بزرگترين صادرات كانادا مي باشد، 1.2% افزايش يافت و شاخص s&p500 0.2% بالا رفت. كسري تراز تجاري كانادا به شدت افزايش يافت و اوراق قرضه دولتي تضعيف شد همچنانكه درخواست ها براي مزاياي بيكاري آمريكا سقوط كرد. دلاربا 0.3% كم ارزش شدن در برابر دلار كانادا به نرخ 0.9786 رسيد.
                              درحاليكه سهام و كالاهاي جهاني به حركت مستقيم خود ادامه دادند، ارز كشور استراليا هم در برابر دلار پيشروي كرد. دلار استراليا در برابر اغلب طرف هاي ارزي معامله شد خود بالا رفت همچنانكه در حاليكه در استراليا اشتغال بيش از پيش بيني ها افزوده شده است. بر خلاف استراليا، ارز كشور نيوزيلند پس از اينكه اندازه توليد براي سومين ماه متوالي دچار انقباض شد و اعتماد مصرف كننده تا كمترين مقدار خود در 3 ماه اخير كاهش يافت، در برابر اغلب طرف هاي ارزي اصلي خود كم ارزش شد. Aud/usd 0.3% و تا نرخ 1.0263 بالا رفت و aud/jpy با 0.5% افزايش تا نرخ 80.83 صعود كرد. دلار نيوزلند در نرخ 0.8174 خريداري شد و nzd/jpy در نرخ 64.03 قرار داشت.

                              نظر

                              پردازش ...
                              X