اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پیشنهادات و انتقادات مشتریان از عملکرد بروکر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • دوست عزیز،

    1) پشتیبانی آنلاین بروکر پی سی ام حدود 6 ساعت در روز است که اصلا بد نیست ولی به این فروم ربطی ندارد. این فروم نماینده آن بروکر نیست. اگر با این شرکت حساب دارید از طریق کابین خودتان مکاتبه کنید. البته وقتی هم آنلاین نیستند پیام میگذارید و من خودم چند بار امتحان کردم و جواب دادند. به هر حال پشتیبانی آنلاین برای امور فوری فوتی نیست و جوابگویی پی سی ام واقعا بد نیست. ولی باز هم تکرار میکنم که این فروم متعلق به آن شرکت نیست.

    2) همه اطلاعاتی که گفتید در سایتشون هست ولی اگر هم نباشه باز مسولیت این فروم نیست. با خودشون صحبت کنید.

    3) این سایت (فروم) صرفا آموزشی است و در جهت ارتقا دانش معامله گران فارسی زبان و هدفش جذب تریدر ایرانی نیست.

    موفق باشید


    نوشته اصلی توسط mishow نمایش پست ها
    با سلام
    چند مطلب در خصوص سایت برام پیش اومد لازم دونستم مطرح و سئوال کنم :

    1: پشتیبان آنلاین اکثر موافق آفلاین هست و این یک صعف بزرگ هست.
    2- اطلاعاتی در خصوص انواع حساب و شرایط آن قبل از افتتاح در سایت وجود ندارد و مقایسه آنها.از قبیل اسپردها حجم ها حداقل مبلغ و.....
    3- چرا این سایت که مدیران آن ایرانی هستند و برای جذب تریدر ایرانی هم تلاش می کنند قوانین سایت را بصورت انگلیسی گذاشته اند؟

    منتظر راهنمایی بزرگواران هستم .
    سعادتمندو کامیاب باشید

    نظر


    • ایکاش مدیران این فروم هر چه زودتر تغییرات لازم را انجام میدادند و تالار های بروکر های دیگر باز میشد تا دوستان بفهمند که این فروم مال پی سی ام نیست. دوستان این فروم را با دفتر اون شرکت عوضی میگیرند.

      نظر


      • دوست عزیز، فروم پرسپولیس که توی امضای شماست کدومه؟

        نوشته اصلی توسط PCMSystem نمایش پست ها
        سلام

        ضمن سپاس فراوان بابت حسن توجه جنابعالی، به زودی تغیراتی در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان ایجاد خواهد شد.

        نظر


        • مگه هنوز کندل آخر هفته هست توی لایو پی سی ام؟ خیلی وقته من ندیدم. میشه لطفا عکسشو بدارین؟ ممنون



          نوشته اصلی توسط Mabna نمایش پست ها
          منم با این بروکر راحتم و تشکر میکنم بابت سایت و کتابخونه خوبتون . هم کابین تریدری هم نقل و انتقال خوب و سریع خیلی زود جواب میدن دیگه آزمون و خطا بروکرها غلطه فقط امیدوارم برا کندل آخر هفته ( تو دمو درسته ) و بعضی اوقات اسپرد شبانه تغییراتی بدن

          نظر


          • تو لایو نه نیست

            نظر


            • توی دمو هست؟

              نوشته اصلی توسط Mabna نمایش پست ها
              تو لایو نه نیست

              نظر


              • الان متاسفانه اکانت دمو پاک کردم ندارم ولی حدود 2 ماه پیش بله من در طلا کندل اضافی نسبت به لایو داشتم

                نظر


                • با سلام
                  دوستان عزیز حتما حتما تا انتها بخونید :
                  بنده بروکرهای متعددی رو در چند سال گذشته تجربه کرده ام و در حد توان و شدیدا پیگیر، به دنبال پشت پرده ی بروکرهای گوناگون و نحوه ی کار آنها و از همه مهمتر راستی آزمایی ادعا ها و خدمات بروکرها و نمایندگان آنها بوده ام . در تک تک آنها حساب ریل باز کردم و مدتی رو با اونها کار کردم. هر بروکری رو که فکر بکنید. در تمام این مدت با کنجکاوی تمام، تمام زیر و بم کار رو درآوردم و بعضا پشتیبان های فارسی زبان و یا انگلیسی زبان رو کلافه کردم با طرح سوالات مختلف و به چالش کشیدن نحوه ی انجام معاملات و قوانین خاص در بروکر. چون عقیده داشته و دارم که این کار رو به عنوان شغل اول و اصلی خودم ، هم دوست دارم و هم باید بهش مسلط باشم و بدونم در چه فضایی سرمایه ی خودم رو بکار میگیرم.
                  این مقدمه نسبتا طولانی رو گفتم تا نهایتا به همه ی دوستانی که این مطلب رو میخونن ، بروکر Pcm رو پیشنهاد بدم.
                  شاید در نگاه اول این پیشنهاد ، متعصبانه ، کمی نامتعارف و ناخوشایند به نظر بیاد برای دوستانی که هنوز تجربه ی کار با بروکر pcm رو ندارن. ولی مجبورم به عنوان شخصی بی طرف - تکرار می کنم کاملا بی طرف - که هیچ نفعی از این صحبت ها نمیبره حقایق بروکر بسیار خوب و متعهد pcm رو بگم. در مورد جزییات بازار و شرایط خرید و فروش و شرایط بسیار عالی و بسیاری جزییات دیگر ، به هیچ وجه قابل مقایسه با بسیاری از بروکرهای مرسوم نیست. من این بروکر و تیم پشتیبانی اون رو به معنای واقعی به چالش کشیدم و اونها در تمام این مدت (بر خلاف خیلی از بروکرهای دیگه) با برخورد بسیار عالی و ادب و احترام کامل و با صبوری به تمام سوال ها و مشکلات من رسیدگی کردن. مخصوصا سرکار خانوم شکیبا که بسیار حرفه ای و محترمانه و با تعهد کاری، در تمام مدت بنده رو راهنمایی کردند و همه ی دوستان و همکاران ایشان ، مشتری مداری رو به معنای واقعی کلمه و در عمل نشان دادند و ثابت کردند. اینکه واقعا به انتقادات و پیشنهادات مشتری ها توجه میشه و در دستور کار قرار میگیره. اینکه چقدر یک بروکر میتونه برای رضایت مشتری انعطاف به خرج بده.
                  دوستان :
                  خدا میدونه که من هیچ نفعی از زدن این حرف ها نمیبرم. فقط خواستم در این بازار پر زرق و برق و پر هیاهو و پر سر و صدا ی فارکس که هر بروکر ادعایی داره ، باید در عمل ببینیم که کدوم از همه صادق تر و در عین حال بی ادعا تره. بروکر خوب و موفق PCM با شرایط استثنایی و کاملا رقابتی، قطعا جای خودش رو بعد از سالها فعالیت، پیدا کرده و گوی رقابت رو از هم صنفی های خودش خواهد گرفت.
                  امیدوارم به مطالبی که صادقانه خدمتتون عرض کردم توجه کرده و حتما همکاری با این بروکر رو امتحان کنید تا تفاوت بین بروکر خوب و بد رو دریابید. والبته به صحت عرایض بنده پی ببرید.
                  ببخشید که زیاد شد.
                  یا حق

                  نظر


                  • واریز وجه خیلی زمانبر هست حتی با اینکه از طریق وبمانی هم انتقال دادم تیکت زده حداکثر 48 ساعت کاری دپوزیتها باید آنی باشه اینجوری خیلی بده

                    نظر


                    • نوشته اصلی توسط delaram نمایش پست ها
                      واریز وجه خیلی زمانبر هست حتی با اینکه از طریق وبمانی هم انتقال دادم تیکت زده حداکثر 48 ساعت کاری دپوزیتها باید آنی باشه اینجوری خیلی بده
                      سلام
                      وب مانی اخیرا سیاست های جدیدی در راستای خدمات خود برای معامله گران فارکس وضع کرده که بعضا بسیار سخت گیرانه هستند و تمامی بروکر ها را شامل میشود ولی بروکر پی سی ام با بهره گیری از مشاوران خبره خود موفق به توسعه نقل و انتقالات وجوه مشتریان خود با وب مانی گردید که یکی از مزایای آن عدم محدودیت مبلغ نقل و انتقال برای مشتریان میباشد، ولی طبیعتا از طرفی زمان پروسه آن کمی بیشتر شده که بین یک ساعت تا 1 روز کاری می باشد و پی سی ام بروکرز جهت جبران و رفاه حال مشتریان خود بونوسی را قرار داده که بر اساس آن مشتریانی که با وب مانی حساب خود را شارژ نمایند در زمان برداشت از حساب از طریق ریالی-بانکی 10% بونوس دریافت خواهند کرد.

                      نظر


                      • نوشته اصلی توسط PCM نمایش پست ها
                        سلام
                        وب مانی اخیرا سیاست های جدیدی در راستای خدمات خود برای معامله گران بازار تبادلات ارزی وضع کرده که بعضا بسیار سخت گیرانه هستند و تمامی بروکر ها را شامل میشود ولی بروکر پی سی ام با بهره گیری از مشاوران خبره خود موفق به توسعه نقل و انتقالات وجوه مشتریان خود با وب مانی گردید که یکی از مزایای آن عدم محدودیت مبلغ نقل و انتقال برای مشتریان میباشد، ولی طبیعتا از طرفی زمان پروسه آن کمی بیشتر شده که بین یک ساعت تا 1 روز کاری می باشد و پی سی ام بروکرز جهت جبران و رفاه حال مشتریان خود بونوسی را قرار داده که بر اساس آن مشتریانی که با وب مانی حساب خود را شارژ نمایند در زمان برداشت از حساب از طریق ریالی-بانکی 10% بونوس دریافت خواهند کرد.
                        برداشت ریالی به چه صورت است؟ یعنی مستقیما پول وارد حساب بانکی در ایران میشود؟ اگر به اینصورت هست واریز کننده بانام حقیقی هست یا حقوقی ؟ چون اگر از طرف بروکر باشه تو ایران مشکل ساز میشه وبه راحتی متوجه میشن پول از کجا وبه چه دلیل انتقال پیدا کرده اما اگر توسط شخص حقیقی باشه فکر نکنم مشکلی پیش بیاد

                        نظر


                        • وجوه برداشت ریالی به حساب بانکی عضو شتابی که مشتری در فرم برداشت وجه خود مشخصات آن را وارد نموده است واریز میشود. از نظر ایجاد مشکل نیز خیالتان راحت پروسه ای برای این نقل و انتقالات انتخاب شده که هیچ گونه مشکلی برای مشتریان در بر نخواهد داشت از طرفی قوانین و محدودیت های فارکس در ایران به گونه ای نیستند که برای برداشت سود توسط یک شخص از حساب شخصی خود مشکلی ایجاد شود.

                          نوشته اصلی توسط delaram نمایش پست ها
                          برداشت ریالی به چه صورت است؟ یعنی مستقیما پول وارد حساب بانکی در ایران میشود؟ اگر به اینصورت هست واریز کننده بانام حقیقی هست یا حقوقی ؟ چون اگر از طرف بروکر باشه تو ایران مشکل ساز میشه وبه راحتی متوجه میشن پول از کجا وبه چه دلیل انتقال پیدا کرده اما اگر توسط شخص حقیقی باشه فکر نکنم مشکلی پیش بیاد

                          نظر


                          • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما

                            میخواستم از پشتیبان خودم سرکار خانم شکیبا تشکر کنم که تقریبا حدود یک سال پشتیبانی بنده رو به عهده دارن و همیشه با صبر و شکیبایی بنده رو راهنمایی کردند. امیدوارم همه پشتیبان هاتون مثل خانم شکیبا، شکیبا و دلسوز باشن. ایشون مستحق یه جایزه و قدرانی هستند. وظیفم این بود که قدر دانی کنم ازشون. برای ایشون و همه همکارانشون آرزوی موفقیت روز افزون رو دارم. یا حق

                            نظر


                            • بعنوان یک شهروند ایرانی پیدا کردن یک بروکر درست و حسابی که بتونی بهش اعتماد کنی و در آن سرمایه گذاری کنی کار بسیار مشکلیه و انتخابی حساس ...
                              داشتن یک بروکر خوب لازمه کار تو این بازاره ... بروکری که
                              با سابقه باشه، در طول فعالیتش شکایتی ازش نباشه، معتبر باشه و رگوله باشه، کندل سازی نکنه ، ریکوت و اسپیلیج نداشته باشه ، اسپردش زیاد نباشه، در همه ی زمان ها(حتی در {Flash crash}) استاپ لاس عمل کنه، مشتری مدار باشه، با سود کردن تریدر سود کنه، واریز و برداشت ریالی داشته باشه تا برای ما ایرانی ها راحت تر باشه و به طور خلاصه هم گام و همراه تریدر باشه و با حمایتش راه رشد و سود سازی تریدر رو فراهم کنه...
                              تمام این نکاتی رو که نوشتم همه مسائلی بود که دونه دونه بهش رسیدم و تجربه واقعی از حضور من در بروکر PCM هست...
                              بروکر PCM رو به همه ی هموطنان عزیزم پیشنهاد میکنم چون از زمان 2 ساله حضور من در این کارگزاری تا کنون ، از همان ابتدا که مبتدی بودم و چه الان که به سود رسیدم همراه و مشوق من بودند و از پیش پا افتاده ترین مسائل رو برایم روشن کردند و از اینجا به تیم حرفه ای PCM خسته نباشید میگم و امیدوارم در این راه موفق باشند.
                              از پشتیبان بخش فارسی سرکار خانوم شکیبا هم کمال قدردانی را دارم که انصافا یکی از نقاط قوت این کارگزاری به شمار میروند.
                              دوستان بنده از ذکر این مطالب سودی نخواهم برد فقط خواستم سرنخی بدم به دوستانی که (مثل خود من در گذشته ) به دنبال بروکر خوب میگردند راه رو اشتباهی نرند.

                              نظر


                              • سلام میخواستم از پشتیبانی خانم شکیبا تشکر کنم . واقعا باصبر وحوصله ودانش کامل پشتببانی میکنن. جای تشکر داره که اینجور افراد متخصص در تیم پشتیبانی شما حضور دارند

                                نظر

                                پردازش ...
                                X