اطلاعیه

بستن

راهنمای فروم - حتما بخوانید

با سلام

قابل توجه کاربران محترم تالار گفتگو

قبل از ارسال پست یا ایجاد موضوع جدید، تاپیک قوانین و راهنمای فروم را مطالعه نمائید.

کاربران و مخصوصا تازه واردین لطفا دقت باشید که هرگونه پیشنهاد مدیریت سرمایه یا فروش تحلیل و یا برگزاری کلاس و ... که خارج از محیط عمومی فروم باشد را به هیچ عنوان بدون تحقیق و کسب اطلاعات کامل و کافی دنبال نکنید در غیر این صورت مسئولیت و عواقب آن بر عهده خود شخص می باشد.

همچنین لازم به ذکر است مسئولیت ارتباطات خارج از پست های عمومی فروم اعم از پیام خصوصی یا چت یا دیداری یا شنیداری با سایر اعضای فروم کاملا با خود اعضا هست و وارد کردن آن به صورت عمومی در فروم ممنوع است. برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوالات خود از انجمنها استفاده نمایید.

دوستان توجه داشته باشند که تمامی بخش های اختصاصی و عمومی فروم کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان نیاز به پرداخت وجه به هیچ کس برای باز شدن دسترسی نیست.

منتها به این دلیل که در این بخش ها معمولا کار تیم ورک و گروهی انجام میشود، مناسب ورود افراد با شرایط خاصی است که مدیر آن بخش تعیین میکند و برای همه افراد کارایی ندارد چون مستلزم بر عهده گرفتن مسئولیت یا دانش کافی در آن حوزه می باشد.

لذا ضمن پوزش از کاربرانی که تقاضای دسترسی آن ها به بخش های اختصاصی توسط مدیران بخش رد میشود، توصیه میکنیم که پس از فراگیری موضوعات عمومی و تخصصی فراوانی که در روی فروم قرار دارد چنانچه برنامه ویژه ای برای کار در بخش های اختصاصی و کار گروهی دارند آن را مکتوب برای مدیران هر بخش بنویسند و سپس اقدام به درخواست دسترسی بکنند.


با احترام
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

مشاوره و راهنمایی افتتاح حساب و کابین مشتری در پی سی ام بروکرز

بستن
این تاپیک ، یک تاپیک مهم است .
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
پست های جدید

  • nikoubin1234
    پاسخ داد
    ممنون از شما

    پیام بگذارید:


  • مصطفی
    پاسخ داد
    نوشته اصلی توسط nikoubin1234 نمایش پست ها
    با سلام الان پین کد دارم ولی مشکل این جاس که شماره حساب قبلی به شماره:250787 در کابین وارد نمی شه من با order ,و account شرکت شما هم مکاتبه کردم اگه ممکنه حساب قبلی من را که در آن 981.44$ هست را به حساب فعال در کابین خود شرکتتون منتقل کنه ممنون و ببخشید که وقتتون را گرفتم
    سلام

    با ایمیل زیر مکاتبه کنید :

    Info@broker-fa.com

    پیام بگذارید:


  • nikoubin1234
    پاسخ داد
    با سلام الان پین کد دارم ولی مشکل این جاس که شماره حساب قبلی به شماره:250787 در کابین وارد نمی شه من با order ,و account شرکت شما هم مکاتبه کردم اگه ممکنه حساب قبلی من را که در آن 981.44$ هست را به حساب فعال در کابین خود شرکتتون منتقل کنه ممنون و ببخشید که وقتتون را گرفتم

    پیام بگذارید:


  • مصطفی
    پاسخ داد
    نوشته اصلی توسط nikoubin1234 نمایش پست ها
    با سلام مجدد و مزاحمت برای شما عزیز من مدارکم را آپلود کردم ولی پین کد به من ندادند و فعال سازی من کامل نیست منوی واریز وجه که شما می فرمایید من این منو را پیدا نمی کنم اگه می شه لینک بگذارید خلاصه حساب را هم پکه در متا هست را پیدا نمی کنم اگه میشه یه کم دقیق تر راهنمایی کنید ممنون می شم چون کابینم کامل فعال سازی نشده نمی دونم واقعا چه کار کنم شرمنده و با تشکر از شما مصطفی عزیز
    سلام

    باید تا فردا صبر کنید تا کارمند شرکت حظور داشته باشند . بعد از آپلود مدارک در مدت 24 ساعت کاری مدارک شما برری خواهد شد و در صورت تایید مدارک تیکت مربوطه ساخته میشه و یک ایمیل هم برای شما ارسل خواهد شد .بعد از تایید حساب ، شما میتونید اقدام به ثبت اکانت خود درکابین نمایید .اگر احیانآ درست نشد با ایمیل زیر مکاتبه کنید :

    Orderdesk@broker-fa.com

    پیام بگذارید:


  • nikoubin1234
    پاسخ داد
    با سلام مجدد و مزاحمت برای شما عزیز من مدارکم را آپلود کردم ولی پین کد به من ندادند و فعال سازی من کامل نیست منوی واریز وجه که شما می فرمایید من این منو را پیدا نمی کنم اگه می شه لینک بگذارید خلاصه حساب را هم پکه در متا هست را پیدا نمی کنم اگه میشه یه کم دقیق تر راهنمایی کنید ممنون می شم چون کابینم کامل فعال سازی نشده نمی دونم واقعا چه کار کنم شرمنده و با تشکر از شما مصطفی عزیز

    پیام بگذارید:


  • مصطفی
    پاسخ داد
    نوشته اصلی توسط nikoubin1234 نمایش پست ها
    با سلام مجدد من مدارکم را آپلود کردم برای من متاتریدر جدید با رمز و پسورد جدید که موجودی ان صفر است به من ایمیل شده ولی من می خوام حساب قبلی را در کابین وارد کنم ولی نمی شه راهنمای کابین هم چیزی نگفته لطفا کمکم کنید و به جای دیگه پاسم ندید ممنون آیا می خواهید زمان از دستم بره و حسابم قبلی من را ببندید و بلوکه کنید
    سلام

    حساب هیچکس بلوکه نخواهد شد !!

    شما اگر می خواهید موجودی حساب قبلی به حساب جدید منتقل کنید باید از منوی واریز وجه از گزینه انتقال داخلی استفاده کنید .ولی چنانچه تمایل دارید حساب قبلیتون به عنوان حساب فعال در کابین مشتری تعریف بشه باید در قسمت خلاصه حسابهای mt4 طبق شکل زیر اون حسابی که مد نظرتون فعال کنید :




    البته موقعی میتونید اینکار انجام بدید که حساب جدید برای کابین تعریف کرده باشید .برای اینکار نیز از منوی حسابها از گزینه اطلاعات متاتریدر - ساخت یک اشتراک جدید mt4 استفاده کنید و حساب جدیدتون در کابین ثبت کنید .

    پیام بگذارید:


  • مصطفی
    پاسخ داد
    نوشته اصلی توسط گاندی نمایش پست ها
    با سلام
    در خصوص اردر گزاری کمی توضیح بفرمایید , که آیا روی پلتفرم میتوان اردر گزاری کرد یا فقط از روی تیکت و کابین تریدری ؟
    اگر به این صورت باشد در هنگام خبرها که بازار هیجان دارد عملا اردر گزاری منتفی میگردد . از طریق تیکت چقدر زمان میبرد ؟ تا اردر انجام شود .
    خواهشمند است توضیحات مفصل ارائه گردد .
    باسپاس

    سلام

    اگر در مواردی به متاتریدر دسترسی نداشتید مثل قطع شدن اینترنت و............ میتونید اردرهای خودتون از طریق کابین و منوی تیکت انجام بدید . بعد از ارسال درخواست شما از طریق این منو ، در زمان یکی دو دقیقه درخواست شما انجام میشه .(حتی موقع انتشار اخبار مهم )

    پیام بگذارید:


  • nikoubin1234
    پاسخ داد
    با سلام مجدد من مدارکم را آپلود کردم برای من متاتریدر جدید با رمز و پسورد جدید که موجودی ان صفر است به من ایمیل شده ولی من می خوام حساب قبلی را در کابین وارد کنم ولی نمی شه راهنمای کابین هم چیزی نگفته لطفا کمکم کنید و به جای دیگه پاسم ندید ممنون آیا می خواهید زمان از دستم بره و حسابم قبلی من را ببندید و بلوکه کنید

    پیام بگذارید:


  • گاندی
    پاسخ داد
    با سلام
    در خصوص اردر گزاری کمی توضیح بفرمایید , که آیا روی پلتفرم میتوان اردر گزاری کرد یا فقط از روی تیکت و کابین تریدری ؟
    اگر به این صورت باشد در هنگام خبرها که بازار هیجان دارد عملا اردر گزاری منتفی میگردد . از طریق تیکت چقدر زمان میبرد ؟ تا اردر انجام شود .
    خواهشمند است توضیحات مفصل ارائه گردد .
    باسپاس

    پیام بگذارید:


  • مصطفی
    پاسخ داد
    نوشته اصلی توسط محمد نمایش پست ها
    مصطفی جان از پاسخ شما ممنون هستم ....... این که من به ناچار با ..... شکن مراحل ثبت نام را گذرانده ام و با احتمال تغییر آی پی....آیا در آینده مشکلی پیش نخواهد آمد
    متشکرم
    خواهش میکنم . نیازی به قند شکن نیست . ولی با این حال مشکلی وجود ندارد برای تغییر آیپی .

    پیام بگذارید:


  • محمد
    پاسخ داد
    مصطفی جان از پاسخ شما ممنون هستم ....... این که من به ناچار با ..... شکن مراحل ثبت نام را گذرانده ام و با احتمال تغییر آی پی....آیا در آینده مشکلی پیش نخواهد آمد
    متشکرم

    پیام بگذارید:


  • SystemTrader
    پاسخ داد
    نوشته اصلی توسط پندار نمایش پست ها
    سلام


    بروکرهائی که بنده قبلا باهاشون کار کرده ام ،، به محض در یافت اولین ایمیل مبنی بر واریز وجه ، بصورت ماشینی ( اتوماتیک ) ایمیلی ارسال میکنند که میگوید ایمیل شما ذریافت شد و درخواست شما در حال انجام هست ؛؛ .و در بد ترین حالت که بنده تجربه دارم در عرص چند ساعت ،، ولی ذر همانروز حساب را شارژ میکردند

    مشگلی که تا بحال بنده با پی سی ام داشته ام عدم اطلاع رسانی اولیه ( بی محلی به مشتری ) .و تاخیر بی سبب در شارژ هست


    به عنوان مثال بنده صبح 1000 دلار برای افزایش شارژ ( یعنی حساب از قبل بوده ) واریز کرده و ایمیل و اسکن فرستادم ؛؛ ولی متاسفانه الان که ساعت 10شب هست هیچ خبری نشده ؛؛ بدی کار در این هست که من نمیدونم ایمیل اولی منو در یافت کرده اند یا نه ،،

    همین ظوز پا دز هوا بایذ منتظز بود


    رفع این مشگل از ساده ترین کار هاست
    سلام

    در ابتدا آیا شما ازصحت آدرس ایمیلی که وارد نموده اید اطمینان دارید ؟ مواردی از مشتریان محترم بوده اند که مشکل شما را داشته اند و بعد متوجه شده اند که آدرس ایمیل را اشتباه تایپ نموده اند و یا این که اصلا به بخش مناسبی جهت پیگیری ایمیل ارسال ننموده اید ؟

    پندار عزیز شما متاسفانه از راه قدیمی اقدام نموده اید، کابین مشتری یکی از خدماتش همین امور واریز و برداشت میباشد، شما به محض ارسال مدارک واریزی برایتان تیکت ساخته شده و بلافاصله اعمال می گردد. یعنی سیستمی مطابق با بالاترین استانداردهای بانکی. حالا این که شما راه قدیمی یعنی ارسال ایمیل را انتخاب نموده اید با توجه به این که اولویت با رسیدگی با امور کابین مشتری میباشد کسی تقصیر کار نیست.

    وجود و ارائه کابین مشتری برای مرتفع کردن همین مشکل ها میباشد.

    با احترام

    پیام بگذارید:


  • پندار
    پاسخ داد
    سلام


    بروکرهائی که بنده قبلا باهاشون کار کرده ام ،، به محض در یافت اولین ایمیل مبنی بر واریز وجه ، بصورت ماشینی ( اتوماتیک ) ایمیلی ارسال میکنند که میگوید ایمیل شما ذریافت شد و درخواست شما در حال انجام هست ؛؛ .و در بد ترین حالت که بنده تجربه دارم در عرص چند ساعت ،، ولی ذر همانروز حساب را شارژ میکردند

    مشگلی که تا بحال بنده با پی سی ام داشته ام عدم اطلاع رسانی اولیه ( بی محلی به مشتری ) .و تاخیر بی سبب در شارژ هست


    به عنوان مثال بنده صبح 1000 دلار برای افزایش شارژ ( یعنی حساب از قبل بوده ) واریز کرده و ایمیل و اسکن فرستادم ؛؛ ولی متاسفانه الان که ساعت 10شب هست هیچ خبری نشده ؛؛ بدی کار در این هست که من نمیدونم ایمیل اولی منو در یافت کرده اند یا نه ،،

    همین ظوز پا دز هوا بایذ منتظز بود


    رفع این مشگل از ساده ترین کار هاست

    پیام بگذارید:


  • مصطفی
    پاسخ داد
    نوشته اصلی توسط alireza1263 نمایش پست ها
    با سلام خدمت آقا مصطفی باصفا !

    عزیز دل، من چهارشنبه که نرخ دلار حدودای 3125بود مبلغی رو برای شارژ حساب به صورت ریالی واریز کردم به حساب معرفی شده در بانک ملی . وقتی میزان بالانسم رو دیدم متوجه شدم که نرخ دلار رو 3162 حساب کردن. خواستم بدونم این اختلاف بابت چیه و آیا همیشه به همین صورت محاسبه میکنند.

    ممنون از شکیبایی شما.

    سلام عزیز

    حسابداری شرکت به نرخ روز دلار محاسبه میکنه و همانطور که میدونید در طی روز نرخ دلار تغییر میکنه . با این وجود شما از طریق کابین و از منوی تیکت - فرم بررسی مسئله میتونید این مورد سئوال کنید .

    پیام بگذارید:


  • alireza1263
    پاسخ داد
    با سلام خدمت آقا مصطفی باصفا !

    عزیز دل، من چهارشنبه که نرخ دلار حدودای 3125بود مبلغی رو برای شارژ حساب به صورت ریالی واریز کردم به حساب معرفی شده در بانک ملی . وقتی میزان بالانسم رو دیدم متوجه شدم که نرخ دلار رو 3162 حساب کردن. خواستم بدونم این اختلاف بابت چیه و آیا همیشه به همین صورت محاسبه میکنند.

    ممنون از شکیبایی شما.

    پیام بگذارید:

پردازش ...
X